» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
19 / 61
»»

Twixz ::

Ok, situacija je kakršna je kar se tiče epidemije in vsega, kaj priporočate za nakup človeku ki je pripravljen na lizing, ima redno plačo (okol tisočaka na mesec s hrano in potnimi) in rabi avto ker mu njegov trenutni avto crkuje na par mesecev in ga ima že dovolj.

Katerakoli firma, obrok ne sme bit prevelik ker je ravno v urejanju stanovanja ima pa dva otroka, ki jih kar redno vozi okoli in mora biti avto vsaj malo zanesljiv. Help? :)

facepalm ::

Twixz je izjavil:

Ok, situacija je kakršna je kar se tiče epidemije in vsega, kaj priporočate za nakup človeku ki je pripravljen na lizing, ima redno plačo (okol tisočaka na mesec s hrano in potnimi) in rabi avto ker mu njegov trenutni avto crkuje na par mesecev in ga ima že dovolj.

Katerakoli firma, obrok ne sme bit prevelik ker je ravno v urejanju stanovanja ima pa dva otroka, ki jih kar redno vozi okoli in mora biti avto vsaj malo zanesljiv. Help? :)

Koliko je budget?
Ce gledamo zgolj iz ekonomskega vidika, bi se mu "izplacalo" novo (star model) Dacio Sandero tce 100 lpg za slabih 11.000€.
Zakaj? Ekosklad kredit. Lahko zaprosi za odplacilno dobo 10ih let (odplaca prej v kolikor bo imel moznost).
Torej ne potrebuje pologa, obrok (na 10let) pride pod 100€/m + 50€/l za handlanje kredita. Stroski odobritve in zavarovanja so okoli 300€.
Ne rabi kaska, nizka poraba, zelo nizke obresti, garancija, 0km.

m0LN4r ::

10 let financiranja je mal prevec. Pol po se polek obrokov prislo se ene par servisov, popravil, potrosni materiali itn.
Jaz bi vzel avto z 5 let garancije in ga tocno 5 let financiral, da ni nekih presenecenj. Pa ne mislim 5 let jamstva, ampak 5 let garancije.

Kasko se slisi potrata denarja, ampak v denarni stiski je dobrodosla zadeva. Zensko, ki se je zaletela v mene, tudi ni imela nobene nesrece ze xy let, pa se je zgodilo. Kasko jo je resil za 8000eur stroskov z popravilom mojega vozila+odvetnika in njenega vozila.

Rajsi dam za kasko tistih par stotakov letno, kot pa da se slucajno kaj zgodi, pol pa nekaj jurjev.

V Nemciji to sploh nebi blo vprasanje. VW Jahreswagen se dobi brez pologa, brez obresti, z 4 leta garancije. Pri novih pa 1,99% obresti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Skoda kamiq 1.0 tovarnisko na plin je v akciji za cc 15k.

facepalm ::

m0LN4r, 10 let sem mu predlagal zato, ker trenutno ureja stanovanje. Ko bo dal ta strosek mimo, lahko komot odplaca kredit v krajsem casu.
Brez kaska pa zato, ker so za tak avto deli poceni. Ce vozis defenzivno, velikih stroskov ne bo. Sploh ce pristejes odbitno fransizo pri koriscenju skodnega primera pri kasku. Ce se pa zabijes v nekoga, gre denar iz zavarovanja avtomobilske odgovornosti. Sam moras poravnati le skodo na svojem vozilu. Tako da je tista zenska v tvojem primeru privarcevala le na racun skode na njenem vozilu minus odbitna fransiza, minus zav premija, minus nizji bonus, minus padec v premijskem razredu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::

Selbstbeteiligung je v DE standardno 300 oz. 500eur to placas sam, ostalo pa zavarovalnica pri kasku, ce se kaj zgodi iz malomarnosti, vandalizma, slucajno anyway.
Pri delnem pa imajo nekateri 0, 150 ali 300, je nek standard tu nekih izjem ni.

Skratka, samo na mojem avtu je bilo stroskov preko 5000+eur plus pa se dobil sem 500eur od njene zavarovalnice nakazano, ker je avto s tem 500eur bil takoj manj vreden po eurotaksu.
Glede na to, da je gospa vozila 10 let star avto, jih je z 500eur dobro odnesla.

Deli so poceni to je tak tak. Imam Gutachten, s slikami na kateri je vidno skoraj nic od skode, pol pa seznam vseh delov, ki so jih po zakonu in ogledu gutachterja uradno dolzni menjat me je srat pritisnil.

Mislim ja zaletela se mi je zadaj v rit, prakticno vidle so se samo praske. Zamenjano pa je bilo za 2-3 A4 listov rezervnih delov. Ni to samo, popraskan odbijac dol in nov odbijac gor.
Govorimo o strosku ORGINAL delov, stroski popravila (pri meni na zahtevo pri uradnem mehaniku), stroski barvanja in lakiranja, stroski gutachterja, stroski odvetniske pisarne.

Z zensko sem se pogovarjal na parkplacu, se mi je jokala, da ona ze 30 let ni imela nobene nesrece, pa da ji ni jasno kako se ji je to zgodilo... ampak se je, jebiga.

No lahko pustimo nemske cene, tudi slovenci nismo poceni. Sem ruknil polota, res malo, ampak glih na vogalu pri desni luci, tako da je takoj blo sprednji odbijac, havba, desni blatnik pa vse kar je tam blizu prisraufano.
Ce se to zgodi, dokler je avto pod garancijo, ga ne bos sam sel sraufat pri garaza mojstru.

No nevem, to je samo moje mnenje, sem rajsi na ziher in dam na mesec mal vec, kot pa da se slucajno kaj zgodi, pol pa beres tiste tragicne zgodbice. "lalalala naj jim nekdo pomaga, zavarovalnica jim ne more, ker niso imeli zavarovanja"

Sam moras poravnati le skodo na svojem vozilu.
Kaj? Torej jaz se nekomu zaletim v rit, jaz sem kriv in drugi avto se popravlja iz police drugega udelezenca? Ne me narobe razumet, je to prinas res tako?
Ker tle je tko, da v tem primeru gre vse iz police/zavarovalnice krivca, za obe vozili in za vse nastale stroske s tem v povezavi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Valvoline ::

Ni smiselno primerjat nemcijo, pri 3x place se tam ne splaca rabljen avto, ce ne znas sam prckat vzdrevanje starega te lahko stane vec kot nov avto.

m0LN4r ::

Saj se da, imas tudi take, ki malo s selotejpom zalepijo odbijace na vogalih, nabavijo rabljena druga vrata v tretji barvi in brez nastelanja prisraufajo gor. Tudi tega je kr nekaj. Ampak pol je boljse ze v startu nabavit rabljen avto.

Mas tudi taksne, ki zato ker nimajo proper zavarovanja, spizdijo s parkplaca, nesrece...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

matobeli ::

Ne bluzit, vsi imajo tolk propper zavarovanje da popravijo avto oškodovanca, temu je namenjeno osnovno zavarovanje. Vsaj v Sloveniji.

Spozdijo ker nimajo vozniške, registriranega avta, so pijani, se bojijo višje premije zaradi nesreče...

Imaš pa nekje vmes ljudi ki jim je vseeno če njihov avto ni vseh 10let kot iz salona in se znajdejo pri popravilih. Vsaj toliko da vzamejo enako dobre aftermarket dele in vgradijo pri neuradnem servisu.

facepalm ::

@m0LN4r pri nas, ce se zaletis v drugo vozilo, osnovno zavarovanje, krije vso nastalo skodo tretjim osebam (cetudi je to totalka Ferrarija). Kasko je izkljucno za kritje stroskov na lastnem vozilu po lastni krivdi oz krivdi neznanega storilca.
Torej, ce kupis novo budget vozilo, osnovano na platformi Clia II, zakaj bi dajal 300€/leto za kasko, ob morebitni skodi pa se odbitno fransizo (recimo 200€)?
Ker v tem primeru, se odrgnin ne izplaca popravljati preko kaska, zarometa tudi ne.
Totalka je druga stvar, ampak za to pa vsak pri sebi presodi kaksne so moznosti.

Jaz sem do sedaj imel moznost koristit kasko le 1x, pa ga nisem. Poskodovan zadnji odbijac na parkiriscu od neznanega storilca. Strosek popravila cca 500€, moje doplacilo cca 200€. Sem ga raje zapeljal v avtopralnico in se ni skoraj nic opazilo:)

m0LN4r ::

Ja potlej drzi ja.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

aborko ::

Jst sem pa debelo gledal, ko je napisal, kako dobro jo je odnesla ženska, ker je mela kasko sicer bi plačala 8k. Sej pa bi morala samo za rihtanje svojega avta plačat, avto v katerega se je zaletela itak krije že njeno osnovno zavarovanje. Načeloma je kasko brez veze, če normalno voziš...Tudi za gospo je bil očitno, če že 30 let ni mela nesreče, me zanima koliko € je šlo v 30ih letih za kasko, vrjetno tam 15-20k. Je pa šok za nekatere ja, ko morajo naenkrat dati par jurjev za popravilo SVOJEGA avta, ampak v glavi je treba imeti celotno sliko (15-20k skozi 30 let). In če ne živiš na/v limitu celo živjenje, je teh par k € mala šala...

mihapc123 ::

Pozdravljeni!
Pozna kdo ali je šel gledat katerega od teh dveh avtov?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Blinder ::

Lol. Za nekoga z 800 € place in nima posebnih preferenc (torej mu je avto samo prevozno sredstvo A-B) bi jaz predlagal nekaj rabljenega za 1000 €. Mogoce station wagon razlicico, ce mu bo prisla prav za prevoz kaksnih vecjih stvari.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

anketar ::

mihapc123 je izjavil:

Pozdravljeni!
Pozna kdo ali je šel gledat katerega od teh dveh avtov?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...


ta drug je uvoz, prvi je pa prodajalc iz celja, poglej na mobile de

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta...

@twixz vzem pežo 307 sex wagon, 1.6 bencin tankaj in furaj

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: anketar ()

facepalm ::

Blinder je izjavil:

Lol. Za nekoga z 800 € place in nima posebnih preferenc (torej mu je avto samo prevozno sredstvo A-B) bi jaz predlagal nekaj rabljenega za 1000 €. Mogoce station wagon razlicico, ce mu bo prisla prav za prevoz kaksnih vecjih stvari.

Ampak kanto za 1000€ ze ima in isce nekaj zanesljivega. Sploh pa avto za 1000€ po navadi potrebuje vsaj servis in gume, pa je hitro avto za 2000€. Dolgorocno se mu rabljen avto za 1000€ splaca le, ce ima ogromno sreco pri nakupu.

hojnikb ::

in potem dacia za 8500e sploh ni vec tako napacen nakup :)
#brezpodpisa

Valvoline ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Poklices, ponudis 500e ce dela klima, zadnja prema zrihtana, pocinkana plocevina, neunicivo.

hojnikb ::

iz kante na kanto. pol vsaj kupis kanto, ki je v vsakem grabnu, recimo clio mk2.
#brezpodpisa

Motion ::

Kolk kilometrov pa dela ta oseba v povprečju na dan. Regionalka ali tudi AC?

Twixz ::

Oj,

hvala za množičen odziv, malo je bilo na hitro vse, tudi napisano.
Skratka, nov avto ne rabi bit, ker je ubistvu nakup planiran dokler se stanovanje ne zrihta in odplača (predvidoma 5 let). Zato avto ne rabi bit nov, je pa fajn da je zanesljiv, zaradi otrok, za sebe ga itak boli k***c.

Ker ima neuničljivo 1.9 TDI mašino katera je v 60.000 kilometrih naredila 2000€ škode mu je res vseeno kaj kupi. Gledala sva hatchbacke, natančneje TOLE ker karavana če bi kupil bi kupil Leona ali pa Passat, Octavia, Mondeo.

Vozi se pa 30 kilometrov dnevno v službo, avtocesta pa bolj ne kot ja, gre po stari cesti do Ljubljane 90 kilometrov pa ga tam spiha ker mu je 6x od 7ih poskusov na avtocesti neki na avtu crknal :| (to enkrat mesečno približno, včasih več, včasih pa 1x na 2 meseca).

Valvoline ::

Twixz je izjavil:

Oj,

hvala za množičen odziv, malo je bilo na hitro vse, tudi napisano.
Skratka, nov avto ne rabi bit, ker je ubistvu nakup planiran dokler se stanovanje ne zrihta in odplača (predvidoma 5 let). Zato avto ne rabi bit nov, je pa fajn da je zanesljiv, zaradi otrok, za sebe ga itak boli k***c.

Ker ima neuničljivo 1.9 TDI mašino katera je v 60.000 kilometrih naredila 2000€ škode mu je res vseeno kaj kupi. Gledala sva hatchbacke, natančneje TOLE ker karavana če bi kupil bi kupil Leona ali pa Passat, Octavia, Mondeo.

Vozi se pa 30 kilometrov dnevno v službo, avtocesta pa bolj ne kot ja, gre po stari cesti do Ljubljane 90 kilometrov pa ga tam spiha ker mu je 6x od 7ih poskusov na avtocesti neki na avtu crknal :| (to enkrat mesečno približno, včasih več, včasih pa 1x na 2 meseca).

Odlicen avto, odlicen motor, jurja predrago za tak letnik. Jaz sem hotu vzet eno kia ceed 2010 letnik 1 lastnik 180kkm za 2k pa me je nek sverko prehitel.

m0LN4r ::

Blinder je izjavil:

Lol. Za nekoga z 800 € place in nima posebnih preferenc (torej mu je avto samo prevozno sredstvo A-B) bi jaz predlagal nekaj rabljenega za 1000 €. Mogoce station wagon razlicico, ce mu bo prisla prav za prevoz kaksnih vecjih stvari.
Placa nima veze, nekaterim so otroci in njihova varnost vec vredni kot 1000eur avto vprasljive zgodovine in kakovosti, pa bog pomagi kaj vse je lahko skrito popravljano, prerjavelo in prastar avto glede varnosti, ni smiselna izbira.
Materiali tudi dotrajajo nekega dne, lahko tudi na kaksnem kriticnem mestu.

Jaz sem recimo imel sreco, ko mi je na dostavnem padla dol v Renoju posodica zavorne tekocine in so prakticno bremze med vozjo odpovedale. Se dobro, da je rocna delala in sem se samo po mariboru 70kmh peljal, ko ni bilo veliko prometa.

Aja no, posebna preferenca je lahko tudi zanesljivost in varnost za otroke, kar glih nek 15 let star avto ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

Valvoline je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Poklices, ponudis 500e ce dela klima, zadnja prema zrihtana, pocinkana plocevina, neunicivo.
Seveda, ce je spucan in karoserija zgleda ok, pol je avto magicno neunicljiv. Me zanima ce je tu sploh kdo Airbage preveril od leta 2003, pregledal podvozje, koncnike, cevi zavorne tekocine kok so ze preperele.
To je avto od doma do trgovine, daljse relacije so pa pac riziko. Potem lahko stari avto kr obdrzi.

Pri takih avtih, se ti pri sraufanju ze lahko zgodi, da so tako zrjaveli skup, da moras al rezat al s plinom segrevat, da vcasih kaj odvijes, celo pa ce je bil 10+ let zunaj izpostavljen vsem vremenskim razmeram.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

od doma do trgovine je tut skiro ok, ceneje za kupit in met.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Twixz je izjavil:

Oj,

hvala za množičen odziv, malo je bilo na hitro vse, tudi napisano.
Skratka, nov avto ne rabi bit, ker je ubistvu nakup planiran dokler se stanovanje ne zrihta in odplača (predvidoma 5 let). Zato avto ne rabi bit nov, je pa fajn da je zanesljiv, zaradi otrok, za sebe ga itak boli k***c.

Ker ima neuničljivo 1.9 TDI mašino katera je v 60.000 kilometrih naredila 2000€ škode mu je res vseeno kaj kupi. Gledala sva hatchbacke, natančneje TOLE ker karavana če bi kupil bi kupil Leona ali pa Passat, Octavia, Mondeo.

Vozi se pa 30 kilometrov dnevno v službo, avtocesta pa bolj ne kot ja, gre po stari cesti do Ljubljane 90 kilometrov pa ga tam spiha ker mu je 6x od 7ih poskusov na avtocesti neki na avtu crknal :| (to enkrat mesečno približno, včasih več, včasih pa 1x na 2 meseca).

Jaz bi se takega dilerja izogibal, ki v oglasu kr direk navaja "tudi za tujce" - imam nekak slab obcutek glede tega.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

hojnikb ::

to so in house lizingi z 15% obresti :)

je pa tale diler en izmed mislim da 5tih v radiju 2km od mene, kar pove velik o celjski avtodiler noriji :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Valvoline ::

m0LN4r je izjavil:

Valvoline je izjavil:

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Poklices, ponudis 500e ce dela klima, zadnja prema zrihtana, pocinkana plocevina, neunicivo.
Seveda, ce je spucan in karoserija zgleda ok, pol je avto magicno neunicljiv. Me zanima ce je tu sploh kdo Airbage preveril od leta 2003, pregledal podvozje, koncnike, cevi zavorne tekocine kok so ze preperele.
To je avto od doma do trgovine, daljse relacije so pa pac riziko. Potem lahko stari avto kr obdrzi.

Pri takih avtih, se ti pri sraufanju ze lahko zgodi, da so tako zrjaveli skup, da moras al rezat al s plinom segrevat, da vcasih kaj odvijes, celo pa ce je bil 10+ let zunaj izpostavljen vsem vremenskim razmeram.

Prevec poslposujes, tudi 30+ let star avto je lahko se vedno top nic slabsi kot nov iz salona, ce se vzdrzuje in redno servisira. Xsara v oglasu naj bi imela 150k kar je izredno malo za tak avto,plus pocinkana plocevina, res je v letih vendar stavim da se s tem bp furas se najmanj 5 let. takle xsara naredi 500k brez nobenega problema, 2.0hdi (boschov injection) so boljsi kot VWjevi 1.9tdi.
Glede varnosti, iz l. 2000 naprej vsi avti imajo meckalne cone ter airbage, nic revolucionarnega se vmes ni zgodilo, dodano vec aktivne elektronike.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Glede varnosti, iz l. 2000 naprej vsi avti imajo meckalne cone ter airbage, nic revolucionarnega se vmes ni zgodilo, dodano vec aktivne elektronike.


tole seveda ni res, ogromno se je nardil okol varnosti, tudi tiste pasivne. mechalne cone pa airbagi so samo del vecje zgodbe.
#brezpodpisa

m0LN4r ::

Prevec poslposujes, tudi 30+ let star avto je lahko se vedno top nic slabsi kot nov iz salona,
Ce je stal v salonu 30 let potem res. Ce pa je bil izpostavljen vlagi, dezju, snegu, udarcem, tresljajem pa to naredi svoje na materialu.
Si ze kdaj slisal pojem utrujenost materiala v strojnistvu?

Glede varnosti, iz l. 2000 naprej vsi avti imajo meckalne cone ter airbage, nic revolucionarnega se vmes ni zgodilo, dodano vec aktivne elektronike.
To da jih ima, se ne pomeni da dela.
Pa se zaleti z 20 let starim avtom, ki je bil 15 let zunaj v snegu in dezju in ima 150kkm v zid, pa zaleti se z novim v zid.
Mislis, da so materiali v istem stanju in imajo iste karakteristike, kot nov material?

lahko se vedno top
Tega prakticno ne ves, dokler se kaj hujsega ne zgodi.
Plocevina je najmanjsi problem, kar ti resuje zivljenje oz. varnost.

Xsara v oglasu naj bi imela 150k kar je izredno malo za tak avto,plus pocinkana plocevina, res je v letih vendar stavim da se s tem bp furas se najmanj 5 let. takle xsara naredi 500k brez nobenega problema, 2.0hdi (boschov injection) so boljsi kot VWjevi 1.9tdi.
Motor tudi nima veze z varnostjo, noben ne govori o motorju.

Tut novi formuli odleti kaksno kolo med voznjo zaradi premocnih tresljajev in sil.
Zdaj pa 15+ let staro zelezo, spoji, sraufi, tudi niso vec kot novi, razen ce si cel avto zamenjal.

1000eur in 20 let star avto in varnost nimata nicesar skupnega. Pol pa se zaletis in te s sedezem vred katapultira cez okno - tudi videl in ja bil je 18 let star voz.

Posplosujem ja, ampak enako posplosujes ti, ampak tvoje posplosevanje je lahko smrtno nevarno v dani situaciji.

hojnikb je izjavil:

Glede varnosti, iz l. 2000 naprej vsi avti imajo meckalne cone ter airbage, nic revolucionarnega se vmes ni zgodilo, dodano vec aktivne elektronike.


tole seveda ni res, ogromno se je nardil okol varnosti, tudi tiste pasivne. mechalne cone pa airbagi so samo del vecje zgodbe.
15-20 let star Airbag se dostikrat niti ne odpre.
In 20 let stare meckalne cone se zmeckajo, kot pepsi piksna ne pa kot konzerva fizola.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

matobeli ::

Nekaj se je seveda nardilo. Ne toliko na samem plehu kot na preprečevanje. Ker za nesreče smo še zmeraj krivi mi.

Če spremljaš promet, ne gledaš na telefon, ne piješ, ne voziš zelo utrujen, se sam pripneš, znaš gledat v ogledala... imaš 3/4modernih pripomočkov že serijsko vgrajenih.

Na žalost pa podatki pravijo da tega večina ne zmore.

Edina rešitev je vozit počasi in vozit nekaj ogromnega. Da se frajerčki v švabskih avtih ne upajo drenjat okoli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

facepalm ::

Twixz je izjavil:

Oj,

hvala za množičen odziv, malo je bilo na hitro vse, tudi napisano.
Skratka, nov avto ne rabi bit, ker je ubistvu nakup planiran dokler se stanovanje ne zrihta in odplača (predvidoma 5 let). Zato avto ne rabi bit nov, je pa fajn da je zanesljiv, zaradi otrok, za sebe ga itak boli k***c.

Ker ima neuničljivo 1.9 TDI mašino katera je v 60.000 kilometrih naredila 2000EUR škode mu je res vseeno kaj kupi. Gledala sva hatchbacke, natančneje TOLE ker karavana če bi kupil bi kupil Leona ali pa Passat, Octavia, Mondeo.

Vozi se pa 30 kilometrov dnevno v službo, avtocesta pa bolj ne kot ja, gre po stari cesti do Ljubljane 90 kilometrov pa ga tam spiha ker mu je 6x od 7ih poskusov na avtocesti neki na avtu crknal :| (to enkrat mesečno približno, včasih več, včasih pa 1x na 2 meseca).

Razumem, da ne rabi bit nov, vendar ce ga boli k kaksen je avto je Dacia ekonomsko najracionalnejsa izbira.
Recimo, da kupi i30 za 2.5kEUR. Doda se 700EUR za servis, gume, metlice brisalcev in se kako nadlezno malenkost. V kolikor ima sreco (ampak res sreco) bo dobil avto za 3.2kEUR. V petih letih bo po trenutnih cenah, porabil cca 5500EUR goriva (1500km/m, 6l/100km) in vsaj 400EUR za redne servise. Po petih letih, bo avto vreden manj kot jurja.
Ce kupi novo Dacio, placa v petih letih 6000EUR, 800EUR da za uradne servise, goriva pa gre cca 4500EUR (8l/100km lpg). Cez pet let bo vredna ravno toliko, da poplacas neplacan kredit.
Smo na 9.1kEUR za rabljen i30 (ce ni presenecenj) vs 11.3kEUR za novo Dacio. Seveda je potrebno pristeti se stroske vsaj enega kompleta gum, registracijo, zavarovanja.
Torej v najboljsem primeru, je i30 cenejsi za 2.000EUR od nove Dacie. V realnosti bosta stroska skoraj izenacena. Ce se splaca rabljeno pa presodi sam.
Jaz sem se odlocil za rabljen avto od znanca, in je v super stanju za svoja leta, pa je vseeno bilo 800EUR vlozka. Ampak jaz sem kupil zgolj za korona obdobje, ker sem sedaj padel iz med 35-55kkm letno na zgolj 10kkm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

m0LN4r ::


13 let star srauf, se odlomi pri odvijanju z eno roko. Na videz je bil srauf povsem OK, pocinkana karoserija.
Kolko taksnih zrjavelih sestavljenih sklopov je na enem avtu, ki so lahko kriticni v doloceni situaciji?

Sem dosti sraufal in bil zraven, se mal kr zamislis, ko kaj med sraufanjem odtrga, pretrga, prelomi.
Pol pa se mehanik rece in se smeji, se dobro da se to na cesti ni zgodilo. Al pa, ce bi se stem odpeljal v kako vecjo lukno, bi ti kolo odtrgalo.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Blinder ::

Molnar, zdej govoris ze kot Raptor 16 ;((
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Raptor F16 ::

Nova škoda Scala.

Blinder je izjavil:

Molnar, zdej govoris ze kot Raptor 16 ;((


Kaj teb zdej ni prav ?

Twixz je izjavil:

Ok, situacija je kakršna je kar se tiče epidemije in vsega, kaj priporočate za nakup človeku ki je pripravljen na lizing, ima redno plačo (okol tisočaka na mesec s hrano in potnimi) in rabi avto ker mu njegov trenutni avto crkuje na par mesecev in ga ima že dovolj.

Katerakoli firma, obrok ne sme bit prevelik ker je ravno v urejanju stanovanja ima pa dva otroka, ki jih kar redno vozi okoli in mora biti avto vsaj malo zanesljiv. Help? :)


Škoda Scala 1.0 TSI bi morala pokriti večino potreb.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Ja ti raptor ponavadi govoris o materialih, utrujenosti materiala, strojniskih zadevah
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

aborko ::

No če že govorimo o argumentu varnosti v povezavi s starostjo avta, potem je tudi prav da omenimo še velikost in težo... precej logično je, da se tudi manjši lažji avti v povprečju slabše odnesejo v trku z večjimi. Predvsem za m0LN4r-ja: sam bi pri trku raje sedel v 50% težjem, dva razreda večjem avtu ala pasat 2.0 tdi vs mogoče 5-8 let mlajšem polotu z 1.0 tsi. Pa utrujenost materialov gor ali dol...

hojnikb ::

Vecji avto se ni recept za boljso varnost. Hint: ameriski pickupi.
#brezpodpisa

aborko ::

Ponavadi je tako, v povprečju, kot sem napisal... so pa seveda izjeme. In ja čelno ameriški pickup mlajši od 15 let in polo s 3x manjšo težo...hmm, vseeno bi raje bil v pickupu, pa čeprav ima 3 zvezdice vs 5 v polotu.
Nekako takole:


Statistika potrjuje večji avto= v povprečju varnejši:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Raptor F16 ::

Blinder je izjavil:

Ja ti raptor ponavadi govoris o materialih, utrujenosti materiala, strojniskih zadevah


Takrat ko menim da je to vmesno, da podelim še svoj pogled. Ne rabi pa nihče tega jemati za sveto.

aborko je izjavil:

No če že govorimo o argumentu varnosti v povezavi s starostjo avta, potem je tudi prav da omenimo še velikost in težo... precej logično je, da se tudi manjši lažji avti v povprečju slabše odnesejo v trku z večjimi. Predvsem za m0LN4r-ja: sam bi pri trku raje sedel v 50% težjem, dva razreda večjem avtu ala pasat 2.0 tdi vs mogoče 5-8 let mlajšem polotu z 1.0 tsi. Pa utrujenost materialov gor ali dol...


Karoserija utrujenosti in spremembe na kristalnih reštekah kovine ni videla če ni razbita (preoblikovana) in nato še klepana. Še največja nevarnost je rja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

JGandolfini ::

Utrujanje materiala se dogaja tudi v elastičnem režimu, ni treba, da pride do plastifikacije.

Twixz ::

Razumem, da ne rabi bit nov, vendar ce ga boli k kaksen je avto je Dacia ekonomsko najracionalnejsa izbira.
Recimo, da kupi i30 za 2.5kEUR. Doda se 700EUR za servis, gume, metlice brisalcev in se kako nadlezno malenkost. V kolikor ima sreco (ampak res sreco) bo dobil avto za 3.2kEUR. V petih letih bo po trenutnih cenah, porabil cca 5500EUR goriva (1500km/m, 6l/100km) in vsaj 400EUR za redne servise. Po petih letih, bo avto vreden manj kot jurja.
Ce kupi novo Dacio, placa v petih letih 6000EUR, 800EUR da za uradne servise, goriva pa gre cca 4500EUR (8l/100km lpg). Cez pet let bo vredna ravno toliko, da poplacas neplacan kredit.
Smo na 9.1kEUR za rabljen i30 (ce ni presenecenj) vs 11.3kEUR za novo Dacio. Seveda je potrebno pristeti se stroske vsaj enega kompleta gum, registracijo, zavarovanja.
Torej v najboljsem primeru, je i30 cenejsi za 2.000EUR od nove Dacie. V realnosti bosta stroska skoraj izenacena. Ce se splaca rabljeno pa presodi sam.
Jaz sem se odlocil za rabljen avto od znanca, in je v super stanju za svoja leta, pa je vseeno bilo 800EUR vlozka. Ampak jaz sem kupil zgolj za korona obdobje, ker sem sedaj padel iz med 35-55kkm letno na zgolj 10kkm.


Ampak za dacio dam 11kEUR za DACIO v štartu, tankanje 4.5k je to 15k. Čez 5 let bo vredna 5k in če jo proda za 5k je še zmeraj 5k v izgubi ker je plačeval obroke.
Pri Hyundaiu je pa ja, itak pri vsakem avtu je to treba, met rezervo kakega jurja za vsak slučaj.

Je pa prednost nakup na obroke, ker če špara in popravlja to kar ima je 10x slabš vse skupaj. :)

facepalm ::

Za dacio placa 10.5k (z dvojnimi gumami) + 4.5k za gorivo, proda jo za 5k. Total 10k.
Za i30 placa 2.5k + 0.7k servis + 5.5k gorivo + 300€ gume, proda za 1k. Total 8k. Ampak to je res best case scenario, brez okvar oz izrednih popravil.
Torej, ce se za 2k razlike izplaca kupovati loto listek ali novo Dacio pa je stvar posameznika.

Raptor F16 ::

JGandolfini je izjavil:

Utrujanje materiala se dogaja tudi v elastičnem režimu, ni treba, da pride do plastifikacije.


To kar se med normalno vožnjo dogaja s karoserijo je vse v območju TDT tko da ne rabiš dlakocepit.

Sunki ki jih avto doživi med vožnjo so blaženi z vzmetmi in dušeni z amortizerji.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Blinder ::

Ampak, a ni i30 kljub starosti vseeno precej boljsi avto od Dacie Sandero? Vozna dinamika, udobje, materiali, natancnost izdelave? Poleg tega je tudi cenejsi od Sanderota ..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

facepalm ::

Blinder je izjavil:

Ampak, a ni i30 kljub starosti vseeno precej boljsi avto od Dacie Sandero? Vozna dinamika, udobje, materiali, natancnost izdelave? Poleg tega je tudi cenejsi od Sanderota ..

Dejansko je. Sandero je "Clio 2 v2.1" Ampak ce je zanesljivost na 1. mestu, bo nov vedno prednjacil pred rabljenim.
Ce dobi avto od znanca je i30 nobrainer. Kupovati rabljeno na avtonetu pa vemo kako je v realnosti..

Valvoline ::

facepalm je izjavil:

Za dacio placa 10.5k (z dvojnimi gumami) + 4.5k za gorivo, proda jo za 5k. Total 10k.
Za i30 placa 2.5k + 0.7k servis + 5.5k gorivo + 300EUR gume, proda za 1k. Total 8k. Ampak to je res best case scenario, brez okvar oz izrednih popravil.
Torej, ce se za 2k razlike izplaca kupovati loto listek ali novo Dacio pa je stvar posameznika.

Po cem to sklepas da bos za i30 dal 700e za servis mi ni jasno, oz za katerkoli rabljen avto? i30 1.6 crdi ima motor na ketno, sklopka je navadna (nima dvomasnega vztrajnika). Glede na to da ima ketno dolgorocno bo verjetno slo manj za servise kot pa za avto brez pogonske verige. Pa tut ce kupujes rabljenega z zobatim pac kupis takega k preverjeno se ima nekaj kilometrov za zvozit, ce je cas za menjavo ponudis primerno nizjo cifro ali avto preskocis. Olje,filtri itn mors menjat na vse, s to razliko da na rabljenem lahko sam zamenjas, na novem zarad garancije ti menja poblascenec z 5x koncnim zneskom za redni servis. Gume ponavadi tudi dobis oboje, vsaj jaz sem vedno, zimske in letne zraven avta, na posebj platiscih. Alu platisca ponavadi gratis, pr novem mors doplacat, pa plus evrcke se en komplet kovinskih za zimske gume. Ne me narobe razumet, sandero na LPG je dober nakup, pa vseeno kaksen i30 1.6 crdi l.2010 je boljsi deal. Ce ze nova dacia potem zagotovo duster na plin, sandero je bl tako tako.

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

če misliš da je veriga lifetime, se močno motiš, vsaj kar se tiče modernih avtov. Ni bmw edini, ki trga ketne.
#brezpodpisa

facepalm ::

@Valvoline
Sem zgoraj napisal. 700EUR za servis (oz nujna popravila), motece malenkosti (glasne metlice brisalcev itd..) in gume.
Ce kupujes i30 za 2.5k verjemi, da ne bo tip-top. Ce bi bil v resnicnem "tankaj-vozi" stanju, bi prodajalec lahko iztrzil 3.5kEUR brez problema.
Lahko dobis 2 kompleta gum zraven avta, vendar ne pricakuj, da bodo enakovredne novim. Kateri cepec, bi dal 600EUR za 2 kompleta gum in kmalu zatem prodal brezhiben avto za 2.5kEUR? Verjemi, da kdor ima res brezhibno in ohranjeno vozilo ga bo ali obdrzal ali drago prodal (napram ostali ponudbi enakega modela).

Sem kupil ze kar nekaj rabljenih avtomobilov na slovenskem trgu in le eden izmed teh je bil resnicno "tankaj-vozi" oz se na temu sem kmalu menjal gume, ker so kljub malo prevozenim kilometrom, imele zelo slab oprijem.

Pa ce smo ze pri Dusterju, je isto stanje kot Sandero. Ce pa mislis, kot delovni konj, je 4x4 precej drag (ceprav dober za svoj denar) za en budget avto in ne spada v to kategorijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: facepalm ()

Valvoline ::

Navadni duster na plin, 4x4 je za kmetavze, 99% folka ga ne rabi. Fajn oddaljen od tal, prostoren, velik prtljaznik, top druzinski mini suv.
Jaz sem za mojo astro 1.3cdti dal 2k, po dveh letih in 30kkm jo bom spet prodal za 2k, gume dobil zraven zimske na kovinskih ter letne na alu. Doslej 0 okvar, 0 za servise, 3x menjal olje in to je to. Kolk sem ze po tvojem zgubil?
Kupis nek 10 let star iskan model, se furas 3 leta prodas spet za ist gnar. Vedno najboljsa varijanta.

Zgodovina sprememb…

««
19 / 61
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22125372 (2876) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17418879 (13656) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10018252 (15106) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15823868 (18293) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15329512 (24739) Heavy

Več podobnih tem