» »

Nakup rabljenega avta

Nakup rabljenega avta

Temo vidijo: vsi
««
32 / 58
»»

Meizu ::

Zdaj se splača kupit edino bicikel in morda kak motokultivator, žal. Bo treba počakat da gre ta bedasta kriza mimo.

Minion1994 ::

Pozdrav,
ker je odpovedal trenutni avto in popravljanje ni več ekonomično (star avto in veliko prevoženih kilometrov), bo potrebno iti v nabavo novega/rabljenega karavana (ja vem, trenutno ni pravi čas za nakup). Budget je cca 20.000€ (raje kakšen € manj). Pomembno mi je da je avto udoben, varčen, da je avtomatik, da ima tempomat in da ima dovolj prostora (2 mala otroka). Avto nameravam imeti vsaj 10 let.

Kaj bi priporočali v tem rangu oz. kaj se sploh splača kupiti (vem da so cene trenutno prenapihnjene)?

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.

Miha 333 ::

Rabljen se trenutno ne splača ker so cene absolutno nore. Za dobrih 20k dobiš nov i30 Wagon, res da z ročnim menjalnikom, ki je eden redkih sploh dobavljivih novih avtov (dobavni rok 2-3 mesece). Sam sem ga prejšnji teden naročil.

VladarP ::

Kar se je kupovalo se je kupovalo. Un ko bo meu bicikl bo vesel. Agenda 2030
Akhmat sila

Utk ::

VladarP je izjavil:

Kar se je kupovalo se je kupovalo. Un ko bo meu bicikl bo vesel. Agenda 2030

Morda si nas zamešal za Rusijo. Ampak nisi se še preselil tam, si še kar tu.

RED_line ::

Avto za 10 let pod 20k? Karkoli ima dobro karoserijo. Na žalost že po parih letih novejši avti začnejo grdo rjaveti.

matobeli ::

Dacia jogger na plin. Ni glih hiter, ga boš pa še vedno lahk vozil ko bo nafta po 3€+

hojnikb ::

plin bo pa 2€, tko da tough shit.

Če se hoces zazihrat glede cen energentov, mors kupit dacio spring. Pa investirat v solariko.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Twixz ::

Minion1994 je izjavil:

Pozdrav,
ker je odpovedal trenutni avto in popravljanje ni več ekonomično (star avto in veliko prevoženih kilometrov), bo potrebno iti v nabavo novega/rabljenega karavana (ja vem, trenutno ni pravi čas za nakup). Budget je cca 20.000€ (raje kakšen € manj). Pomembno mi je da je avto udoben, varčen, da je avtomatik, da ima tempomat in da ima dovolj prostora (2 mala otroka). Avto nameravam imeti vsaj 10 let.

Kaj bi priporočali v tem rangu oz. kaj se sploh splača kupiti (vem da so cene trenutno prenapihnjene)?

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.


Jaz sem že nevem kolk cajta nazaj rekel, da če bi kupoval, bi kupil Leona.
Za dobrih 20k dobiš novega z 1.5 Turbobencin motorjem :)

matobeli ::

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...

Če delaš 15-20kkm letno bo ravno še za 10let, od udobja pa bolj ali manj manjka samo še radarski tempomat. Sam je tud bližje 10k kot 20k.

Ahim ::

Twixz je izjavil:

Jaz sem že nevem kolk cajta nazaj rekel, da če bi kupoval, bi kupil Leona.
Za dobrih 20k dobiš novega z 1.5 Turbobencin motorjem :)

In z rocnim menjalnikom. In ne ravno veliko prostora zadaj, ko stlacis notri dva otroska sedeza.

Se pravi nima dveh stvari, ki je jih je clovek zgoraj zelel. Tempomat pa ima, ceprav je z avtomatikom skoda da ni tudi aktivnega tempomata.

Twixz ::

Ahim je izjavil:

Twixz je izjavil:

Jaz sem že nevem kolk cajta nazaj rekel, da če bi kupoval, bi kupil Leona.
Za dobrih 20k dobiš novega z 1.5 Turbobencin motorjem :)

In z rocnim menjalnikom. In ne ravno veliko prostora zadaj, ko stlacis notri dva otroska sedeza.

Se pravi nima dveh stvari, ki je jih je clovek zgoraj zelel. Tempomat pa ima, ceprav je z avtomatikom skoda da ni tudi aktivnega tempomata.


Hm, potem pa kak Mondeo?
Passat?

Miha 333 ::

Twixz je izjavil:

Minion1994 je izjavil:

Pozdrav,
ker je odpovedal trenutni avto in popravljanje ni več ekonomično (star avto in veliko prevoženih kilometrov), bo potrebno iti v nabavo novega/rabljenega karavana (ja vem, trenutno ni pravi čas za nakup). Budget je cca 20.000€ (raje kakšen € manj). Pomembno mi je da je avto udoben, varčen, da je avtomatik, da ima tempomat in da ima dovolj prostora (2 mala otroka). Avto nameravam imeti vsaj 10 let.

Kaj bi priporočali v tem rangu oz. kaj se sploh splača kupiti (vem da so cene trenutno prenapihnjene)?

Že vnaprej se zahvaljujem za odgovore.


Jaz sem že nevem kolk cajta nazaj rekel, da če bi kupoval, bi kupil Leona.
Za dobrih 20k dobiš novega z 1.5 Turbobencin motorjem :)

Z neznanim dobavnim rokom, pol leta ali več.

Ferguson02 ::

Zdravo
Zanima me kako je kaj z zdržljivostjo Audijev A5 coupe letnik 2008 (2.0 TFSI) in BMWjev 530i E60.
Zanimam se za nakup malo boljšega vozila, v primernem cenovnem rangu. Oba avtomobila sta po specifikacijah in fotografijah top, rahlo me pa zmoti razmeroma nizka cena. Zanima me če se na teh vozilih pogosto pojavljajo okvare in kako je z ceno rezervnih delov.
Hvala za odgovor

matobeli ::

Na vseh 14 let starih avtih se okvare pojavljajo relativno pogosto. Na Cliotu zrihtaš za 50€, na A5/5er pa za 500€.

Nizka cena je ker imaš pa pri slednjih dveh, za razliko od cliota, zelo dobre možnosti da dobiš celo nekaj višji račun. Recimo okoli 2k, ko rabiš menjat nekaj drugega kot samo preperelo cev. Že samo normalne gume te bodo koštale 600€+, pa še 600€+ za zimske.

Če te zanima ekonomsko smiseln 14let star avto si kup toyoto.

miha98 ::

Jah ni nujno vse je odvisno od tega kdo je vozil ta avto in kako je bil vzdrževan... Pač loterija....

Twixz ::

miha98 je izjavil:

Jah ni nujno vse je odvisno od tega kdo je vozil ta avto in kako je bil vzdrževan... Pač loterija....


Tud to nima veze kako je vzdrževan če začne jebat, začne jebat in ne neha.

hojnikb ::

zato pa kupis shitbox za 500e in če zacne jebat, prodas as is in kupis drug shitbox za 500e.

Ali pac kupis novo dacio na lizing in ne razmislas o tem, kako se ti bo avto pokvaru.
#brezpodpisa

karafeka ::

matobeli je izjavil:

Na vseh 14 let starih avtih se okvare pojavljajo relativno pogosto. Na Cliotu zrihtaš za 50€, na A5/5er pa za 500€.

Nizka cena je ker imaš pa pri slednjih dveh, za razliko od cliota, zelo dobre možnosti da dobiš celo nekaj višji račun. Recimo okoli 2k, ko rabiš menjat nekaj drugega kot samo preperelo cev. Že samo normalne gume te bodo koštale 600€+, pa še 600€+


Sori za nevmesn komentar, ampak to je kot bi opisoval vzdrževanje električnih avtov, kjer je vse za x dražje.

matobeli ::

Kaj pa je tako dragega pri vzdrževanju EVjev?

m0LN4r ::

Dober avto s katerim ni nic narobe redko kdo prodaja, ce pa ze pa se to najpogosteje menja pri kaksni avtohisi, staro za novo.
Tako da ti ostane sreca. Ce pa nisi zahteven in znas kaksno stvar menjat sam, pa je ze dosti lazje.

Dokler ne kupis od kaksnega dilerja iz celja si dokaj na varnem.

matobeli je izjavil:

Kaj pa je tako dragega pri vzdrževanju EVjev?

Ne vemo, ker jih je zelo malo z 14 leti. Je pa pri teslah glede podvozja in karoserije marsikaj znano. Ze po treh letih se lahko zacne zabava, ce se vozi po malo slabsi cesti.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dk34 ::

Pozdravljeni,

Vedno, ko sem kupil rabljeno vozilo sem gledal, da sem kot prvo finančno sposoben, da ne trpijo ostale stvari. Kaj mi bo vozilo na cesti za ne vem kakšen denar, ko pa nimam potem za hrano. Veliko ljudi dan danes gleda, kaj bo rekel prijatelj - sosed - družinski član itd. Potem pa se začne trpljenje. Kupi vozilo potem pa nima za dober servis, gume itd. je to vredno ?

Odvisno pa je za kaj je potrebno vozilo... če se človek v službo vozi dnevno 100 km ali več potem potrebuje dobro vozilo, ponavadi najboljše oziroma takšni ponavadi izbirajo vozilo na leasinge, saj se nakup vozila ne izplača, ker prehitro izgubi vrednost.

Kaj pa se dan danes izplača kupiti pa je živa loterija. Na tržišču je veliko registriranih preprodajalcev in tudi stranskih oziroma fizične osebe - ogromno je tega in če niste vešči temu lahko vedno priletite na preprodajalca a ponavadi tisti, ki niso registrirani preprodajajo po domače povedano čudo in ludo.
Registrirani preprodajalci vsi niso slabi in imajo določeni res dobra vozila ali so to slovenska oziroma kupljena za preprodajo na slovenske trgu ali pa uvožena iz tujine. Nakup je torej popolna loterija vendar osebno naredim tako, da naredim velik servis pa čeprav so mi rekli, da je bil opravljen - enostavno naredim servis in potem naprej kolikor sreče sem oziroma je vsak posameznik.

So pa vozila in kakor ostale stvari ( gradbene, živila, obleke itd itd) zares poskočile v nebo ampak, če se potrebuje potem se pač potrebuje in se zadeva nabavi... ampak za PLEH se ne izplača zapravljati velik denarje ali pač ?

Torej, to je nekaj malega razmišljanja iz moje strani - upam, da uspete dobiti dobro vozilo in predvsem varno na cesti vam želim!

Srečno

matobeli ::

Ma ja dobr, podvozje, sej verjetno bi tud bencinska tesla mela probleme s podvozjem.
Kolkor vem tesla načeloma nima letnega vzdrževanja, kot ga recimo poznamo pri ICEjih.
Ko pride do večjih okvar je pa verjetno cena primerljiva z ceno večjih okvar pri avtih iz enakega cenovnega razreda. Ne mi rečt da je pri, recmo, Q8, računalnik za klimo ene 150eur pa ena ura dela.

Imamo pa 14let stare hibride, pa ni nekih večjih težav.

karafeka ::

Motor pa charger nista ravno poceni (v rangu par 1000 evrov). Bognedaj, da ti začnejo celice crkovat. Pa nekaj sem slišal, da klepanje karoserije stane več kot pri navadnih avtih. Tesla je imela neke serijske probleme z rokami, Bjorn je sicer povedal, koliko stane zamenjava, pa sem pozabil, ni pa bilo v rangu 100EUR. Prav tako je omenjal koliko pride menjava zavor.... Potem gume imajo vsi neke 20 colske. Se je vprašal kdo, koliko stanejo v primerjavi s 15"?
Saj dokler je vse pod garancijo, ti grejo samo živci, po garanciji, in ko je avto star, pa še kaj drugega. No ja, pri Tesli moraš še prit do servisa nekak, ker jih je koliko že v Sloveniji, 1 ?
Sicer, pa neke reference za stare EVje še ni, ker jih ljudje raje razstreljujejo, kot pa vzdržujejo.
Res pa je, da moraš te EVje primerjati s višje cenovnimi ICEji, kjer je vzdrževanje prav tako drago. Nekega po ceni dosegljivega C razreda itak ni več, oz. B razred je postal C, C pa D.

Drugače pa, glede rabljenih ICEjev, kaj menite o Kii Ceed CRDI? Tam do letnika 2009, ko še niso imeli DPFjev. Baje, da so motorji dokaj zanesljivi. Ima kdo kake izkušnje? Eh, sem videl sedaj komentar iz aprila. Očitno le niso tako dobri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

dk34 ::

@karafetka, živijo.

Osebno ti za kio ne morem povedati kakšno znanje, ker ga nimam in ti 1.6 motorji ne vem kakšni so. Glede filtra dpf pa ga tudi sam nimam in je motor delujoč kakor mora biti

Srečno

Ferguson02 ::

Da se vrnemo na začetno vprašanje.
Zanesljivost in pogoste okvare/napake na Audi A5 2008 2.0TFSI

m0LN4r ::

Evo ta tesla je ekolosko ocistila zrak in sofer je mislil, da je to sportni avto:
https://sobotainfo.com/novica/kronika/f...

Zaradi neprilagojene hitrosti trčil v prometno signalizacijo, Tesla zgorela v celoti
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

UkrFTW! ::

Verjetno avtopilot na slovenskih cestah na delu.

VladarP ::

hojnikb je izjavil:

zato pa kupis shitbox za 500e in če zacne jebat, prodas as is in kupis drug shitbox za 500e.

Ali pac kupis novo dacio na lizing in ne razmislas o tem, kako se ti bo avto pokvaru.


Imam Dacio Dokker furgon 1.5dci 2019 top avtic za razvazat manjse stvari. Pa bil je 2k cenej kot njegov bratec renault kangoo 1.5dci letnik 2019.
Akhmat sila

pravnik2344 ::

Zdravo,

v trenutni situaciji, kjer 4x tedensko delam od doma in se zdi, da bo to kar trajalo, razmišljam o prodaji avta za nekaj cenejšega. Zanima me, kako je trenutni s kvaliteto avtov za par tisočakov. Pred 15-imi leti bi zlahka dobil nekaj za 1000 - 1500 € za mestno vožnjo za nadaljih 5 let. Sedaj pa spremljam cene in to gromozanske. Seveda v prvi vrsti ne bi rad menjal zanesljivega avtomobila za nekaj, kar ne bo ravno zanesljivo.
Lastim si Renault Megane Karavan Dynamic 1.5 dCi 110 km letnik 2012. Trenutno sem ravno opravil nek mali servis z menjavo zadnjih vzmeti (te držijo 10 let) in klime. Servis je bil okoli tisočaka. Ugibam, da bi bilo za kateri drugi avto (npr. Clio) ceneje. Ima tudi nekaj od GT opreme, ki je opevana v tem razredu. Prav tako imam 8 gum na 8 platiščih. Sicer je vse bolj bogo, vendar je. Avto je tudi malo ekstravaganten, kar bi morda pritegnilo kakega mladega fanta, ki bi ga kupil samo zaradi tega.
Trenutno so moje potrebe omejene na mestno vožnjo (ni Ljubljana) in 1x tedensko po AC 30 km v eno smer do službe. Avto mi je dejansko prevelik in ga ne potrebujem. Šlo bi tudi s Twingom. Vozim počasi in umirjeno.

Cene na Avto.net so za moj model sledeče (klik) od 5000 - 6000 €.

Če kupim recimo Cliota isti letnik pa so cene praktično enake. Morda bi kupil kaj starejšega, letnik 2010, vendar ne vem, kako zanesljivo je vse skupaj.

Kaj mi predlagate? Če za Megana dobim kakšnih 5000 €, potem bi kupil drugega za max 3000 €. Če je avto slabši, pa še raje manj, drugače prav veliko prišparal ne bom.

Hvala za komentarje in odgovore.

Utk ::

Brez veze komplicirat. Če bi imel avto za 15, 20 jurjev, ok, to delat s tem je pa brez veze. 2 jurja boš ven dobil, imel pa slabši avto, na katerga boš morda spet moral dat jurja.

Wrop ::

Brezveze prodajat. Če dobiš 5000 €, pa ravnokar si dal 1000 € za servis in veš, da je avto brezhiben, pridobiš 1000 € in avto v neznanem stanju.

Alexius Heristalski ::

hojnikb je izjavil:

plin bo pa 2€, tko da tough shit.

Če se hoces zazihrat glede cen energentov, mors kupit dacio spring. Pa investirat v solariko.

To sem gledal, je že 21000 EUR pred subvencijo. Vožnja v službo in nazaj 100 km dnevno, 20% avtocesta, 80% regionalka. Slabo uro v eno smer. Skrbi me doseg pozimi in na daljši rok. Nimam polnilnice v službi, niti sončne elektrarne doma.

Javni prevoz je dve uri v eno smer, če grem peš na postajo in ni kakšnih zamud.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

mr_chai ::

Hundaj Bayon se dobi že za cca 20k ali malo manj. Jaz bi raje novega kupil v teh časih za ta dnar, kot pa ta stara jajca precenjena.

Alexius Heristalski ::

Alexius Heristalski je izjavil:

To sem gledal, je že 21000 EUR pred subvencijo. Vožnja v službo in nazaj 100 km dnevno, 20% avtocesta, 80% regionalka. Slabo uro v eno smer. Skrbi me doseg pozimi in na daljši rok. Nimam polnilnice v službi, niti sončne elektrarne doma.

Javni prevoz je dve uri v eno smer, če grem peš na postajo in ni kakšnih zamud.

Sem šel na testno vožnjo in brez težav odpeljal tole relacijo. Ostalo mi je še 50% baterije. Avto je res špartanski, ampak se pelje dokaj solidno za moje pojme. Všeč so mi bili zvezni pospeški, v klanec pa gre podobno dobro oz. slabo kot Sandero SCe 75, morda celo za odtenek boljše. Če Sandero porabi 6 litrov na 100 km, je samo strošek goriva ob ceni 1,75 EUR na liter 220 EUR za 21 dnevnih voženj. Springa lahko sfinaciram s subvencijo 3900 EUR, pologom 700 EUR in 10-letnim kreditom Ekosklada (15000 EUR) z mesečnim obrokom 134 EUR. Če je okviren mesečni strošek domačega polnjenja 70 EUR, je to še vedno ceneje. Zanimivo.

Informativna mesečna anuiteta znaša: 133,37 EUR,
skupni znesek, ki ga plača kreditojemalec pa 16.864,28 EUR

Pri tem so upoštevani podatki:
Obrestna mera: 3M Euribor + 1,3 %
Strošek nadomestila za sklenitev: 175,00 EUR
Strošek zavarovanja: 284,88 EUR
Strošek za vodenje: 40,00 EUR/leto oziroma 3,33 EUR/mesec
Stroški ob podpisu pogodbe: 459,88 EUR
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Če je okviren mesečni strošek domačega polnjenja 70 EUR, je to še vedno ceneje. Zanimivo.


Sam itk nebo tolk. za 2100km/mesec rabis ene ~320kWh elektrike (lahko se manj, odvisno kako se vozis), kar znese po recimo novem ceniku gen-i z nizko tarifo tam ~24EUR/mesec. Torej skupaj z obrokom za kredit na mesecni ravni se vedn prsparas dobrih 60EUR.

Poleg tega prsparas se pr cestnem skladu 62EUR/leto (če si prej mel 1.0 bencinarja), servisih (kaksnih 50-200e, odvisno kako si jih izvajal prej), gume (zdej bos mel nov komplet), tehnicni (prve 4 leta prsparas 140EUR) itd...

Za daily commuterja tam do ene 100-120km je spring no brainer, če seveda nimas predsodkov do cenenosti avta/znamke.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Za ceno novega springa dobiš rabljenega leafa, ki bo imel večji doseg in je tudi bolj normalen avto, tudi baterija bo še par let v garanciji.
Jaz sicer rabljenih nisem nikdar kupoval, za leaf sem pa naredil izjemo. Če ni vzdrževanja, težko lastnik kaj zajebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WhiteAngel ::

dk34 je izjavil:


Odvisno pa je za kaj je potrebno vozilo... če se človek v službo vozi dnevno 100 km ali več potem potrebuje dobro vozilo, ponavadi najboljše oziroma takšni ponavadi izbirajo vozilo na leasinge, saj se nakup vozila ne izplača, ker prehitro izgubi vrednost.


Noben lizing ni cenejši od nakupa avta na dolgi rok. Če delaš 100km+ vsak dan službeno, voziš službeni avto in ga da firma v stroške - zato lizing. Avto mora biti pa nov, da ne ostaneš na cesti, ker je to neprimerno večji strošek za delodajalca (izgubljena stranka/projekt) kot pa tisti drobiž mesečno za novejši službeni avto. Pa še zastonj PR je za firmo, če se z njihovim brandom polepljen nov nemški pleh vozi po cestah.

PS: Razen Lotriča, ki se s Hyundai i30 vozi s pol mio km na števcu :)) Če ego ni problem, so Korejci tudi ok. ;)

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Utk je izjavil:

Za ceno novega springa dobiš rabljenega leafa, ki bo imel večji doseg in je tudi bolj normalen avto, tudi baterija bo še par let v garanciji.
Jaz sicer rabljenih nisem nikdar kupoval, za leaf sem pa naredil izjemo. Če ni vzdrževanja, težko lastnik kaj zajebe.


Hja, sam rabljeni leafi glih niso dime a dozen pr nas. Če bi dobil 40kWh izvedbo za kaksnih 15 jurjov, potem je to seveda precej bolj smotrn avto kot spring, provided da ga se mas za kj druga kt commute.
#brezpodpisa

Utk ::

Tudi 30 kwh z zjebano baterijo bo še zmeraj imel tistih 24 kwh kot spring. Tega pa dobiš za 15 jurjev komot. Samo malo treba počakat na priliko. Ima pa leaf toplotno črpalko, tako da mu pozimi ne pade domet tako drastično. Tudi če ima spring kakšno kwh več v bateriji, mislim da ne odtehta. Tako na tesno z dosegom itak ne moreš računat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Hja, sam leaf je tezji z vecjo konjenico, tko da z uporabnih 20kWh pac nebo sel tako dalec kot spring z 27 ;)
Mislim pa da tut leafi nimajo vsi toplotne, sploh tisti starejsi.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Utk ::

Od teh s 30 kwh baterijo imajo (praktično) vsi. Pač kupiš takega, ki ima, skoraj vsi imajo, razen ful osnovnih, ki jih ni nihče kupil.

Če bi leafa vozil tako kot da ima 45 konjev, ne bi imel nič večje porabe kot spring, brez skrbi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

hojnikb ::

Hja, sam za springa verjetno dobis bp 10 let krede, za 5+ let starga leafa pa vprasanje (sploh dajejo ekokredit za rabljene evje?).
Na konc dneva to plus dobavljivost/izbira same zadeve zna prevagat za marsikoga.
Čeprav je, kot pravis, v prakticno vseh pogledih spring inferiorn avto od leafa.
Ampak tut moped je inferiorno vozilo proti katermo kol avtu, pa se folk vseen z njimi fura na siht ;)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Alexius Heristalski ::

Z dobavljivostjo so težave. Naročila naj bi sprejemali šele septembra ali oktobra, ko bodo dobili količine. Dobave naj bi bile januarja ali februarja. Kot bi bili v Jugoslaviji. Čakanje na električnega fičkota.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini

Twixz ::

Po bližnjem srečanju s policaji in totalko, nujno iščem avto za svojo boljšo polovico.
Nekaj do 5k€, lahko na obroke. Dizel preferably, 5 vrat. Gledava Hyundaie, Megane, Ceed-e, Mazde. Če ve še kdo za kak avto pa prosim za info :)

IL_DIAVOLO ::

10 let stari(beri zjebani) stanejo 10k. Za 5k boš dobil kvečjemu še malo bolj zjebanega.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Ahim ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

10 let stari(beri zjebani) stanejo 10k. Za 5k boš dobil kvečjemu še malo bolj zjebanega.

Mislim, da napisano ne drzi. Za 5k bi moral dobiti 10 let starega dizla ranga vozil, ki jih je omebnil (plus mnozica drugih modelov, npr. Scenic, Focus, Punto Evo itd.), koliko bo pa "zjeban" je pa pac odvisno od tega kaj kupis in koliko si nesposoben pregledat kaj kupujes.

Pac ne vzeti kar prvega, ki ga pogledas, isci take, ki so bili garazirani (= brez rje) in po moznosti ne od nevemkaterega lastnika ... (na strani avtolog se da preveriti z VIN, normalni ljudje imajo v oglasu oziroma ti bodo posredovali VIN ko poklices).

Blinder ::

Twixz je izjavil:

Če ve še kdo za kak avto pa prosim za info :)


kaj za eno vprasanje je to?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

Twixz je izjavil:

Po bližnjem srečanju s policaji in totalko, nujno iščem avto za svojo boljšo polovico.
Nekaj do 5k€, lahko na obroke. Dizel preferably, 5 vrat. Gledava Hyundaie, Megane, Ceed-e, Mazde. Če ve še kdo za kak avto pa prosim za info :)

5 jurjov kesa ti da 25k lizinga. To je nov avto.
#brezpodpisa

Twixz ::

hojnikb je izjavil:

Twixz je izjavil:

Po bližnjem srečanju s policaji in totalko, nujno iščem avto za svojo boljšo polovico.
Nekaj do 5k€, lahko na obroke. Dizel preferably, 5 vrat. Gledava Hyundaie, Megane, Ceed-e, Mazde. Če ve še kdo za kak avto pa prosim za info :)

5 jurjov kesa ti da 25k lizinga. To je nov avto.


Če nimaš drugih ciljev v lajfu je to kar kul.
Tako pa ne, do 5k največ, ajd če se splača še kakega jurja damo zraven.
««
32 / 58
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta za -+2000 evrov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
22123964 (1468) KTr1sk
»

Fiat Bravo l.2007-2008 (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17417931 (12708) zobnik
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10017528 (14382) zobnik
»

Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15822853 (17278) KAVINSKY
»

Avto za 1000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15328670 (23897) Heavy

Več podobnih tem