» »

Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota

Avstrijske in nemške avtoceste - čista grozota

«
1
2

zmaugy ::

V zadnjih letih sem se kar nekajkrat peljal po avstrijskih in nemških avtocestah - običajno izven turistične sezone - in moram ogorčeno zapisati svoje mnenje - oboje so iz leta v leto slabše, avstrijske - če greš iz Mariborskega konca proti Nemčiji - v zadnjem letu še posebej obupne. Nazadnje sem potreboval cca 4 ure (rajši več) za prečkat Avstrijo, dela na cesti cel čas, sekcijske omejitve tudi na 50 z radarji in merjenjem povprečne hitrosti.
Pri Nemcih so bila dela na cesti že pred leti precej moteča, vendar ni prisotne primitivne mentalitete nastavljanja pasti z radarji na teh zoprnih mestih s pretirano omejitvijo hitrosti, na zelo velikih odsekih je hitrost še vedno neomejena. In glede na res gromozansko količino prometa, so Nemci za Avstrijce pravi frajerji.
Ko to primerjam s slovenskimi in hrvaškimi avtocestami, imamo kvaliteto, ki je Nemci že dolgo nimajo več (sploh ker imajo takšno gostoto prometa), da avstrijskih prenormiranih avtokolovozov sploh ne omenjam.
Glede na to, da to stanje traja že nekaj let, me ne bi presenetilo, če bi šlo za zelo zoprn in načrtovan način umirjanja prometa in sploh s strani Avstrijcev za način cestnega ropanja tranzitnega prometa.
Alternativa je seveda letalski prevoz, ampak običajni prevoznik že nekaj let štrajka - nazadnje me je povratna pot stala dvakrat več kot originalna karta v obe smeri. Plus živci.
  • spremenilo: zmaugy ()

OvCa77 ::

Ma kakšna slovenska kvaliteta, poglej si H4 Razdrto-Nova Gorica. Kot bi vozil po makedamu.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

zmaugy ::

Tam, kjer se jaz vozim po slovenskih avtocestah (in hrvaških), je vožnja kot dan in noč v primerjavi z avstrijsko in nemško žalostjo. Razdrto-Nova Gorica se že zelo dolgo nisem peljal. Kako hitro pa se lahko tam voziš ponavadi? Ko sem se tam nazadnje peljal, je bilo povsem OK.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Napiši tudi, kje se po Avstriji in Nemčiji voziš, imajo veliko avtocest, seveda jih tudi vzdržujejo (in to skozi vse leto), širijo, dograjujejo... Da vidimo, o čem govoriš in ti otem tudi lažje odgovarjamo...

LP

Jože

pegasus ::

Bravo, da si nekdo upa napisat, kako stvari izgledajo zares. Tudi sam sem precej verjel tem podalpskim pravljicam, kako so autobani zakon, a je dejansko stanje živa žalost. Edini kolikortoliko zgledni del je tisti kos iz minhna ven na zahod, ki mu pravijo "autobahn+". Vse ostalo je slabše kot pri nas. Pa bognedaj se peljat od štutgarta na sever proti NL po autobahnu ... ker si hitreje v NL po lokalnih cestah.

zmaugy ::

Od Muenchena proti Hanovru.
Avstrija pa Maribor Passau ali Karavanke Salzburg. Prva je dosti slabša od druge.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Mr.B ::

zmaugy je izjavil:

Od Muenchena proti Hanovru.
Avstrija pa Maribor Passau ali Karavanke Salzburg. Prva je dosti slabša od druge.

Jah no. Gostota prometa je tu relativni pojem, ko bos na petih pasih na teh odsekih zjutraj stal dve uri oziroma se premika po polžje boš ugotovil, da je gostota prometa zelko relativni pojem za Slovence. Pustimo gostota prometa na Nemških avtocestah je verjetno ker nek množilnik pa ne samo 1x. Poleg tega imajo Nemci vsaj nek pojem, da če da delavec čaka na avtocesti, to stane gospodarstvo...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Maribor - Salzburg voziš preko ti. Voralpenkreuza (skozi avtocesta), ali pa greš pri Lieznu z avtoceste po regionalki preko Schladminga za Eben, kje se pripelješ na avtocesto Karavanke - Salzburg?

Drugače je ac od avstrijske meje do Gradca bil (IMHO) najslabši avtocestni odsek v Avstriji. Drugače pa je na prynski avtocesti kar nekaj dogajanja (v kratkem odpiranje drugih cevi večine tunelov....)...

Se mi zdi, da bo debata prav zanimiva....

LP

Jože

zmaugy ::

Bonus zadnje čase je zastoj zjutraj na Šentilju...:))

Thuban ::

OvCa77 je izjavil:

Ma kakšna slovenska kvaliteta, poglej si H4 Razdrto-Nova Gorica. Kot bi vozil po makedamu.


še vedno je vožnja dovolj udobna in praktično nikdar ni zastojev, kljub izjemni obremenjenosti s kamioni. Omejitev hitrosti na 110 kmh verjetno k temu največ doprinese.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Thuban ()

Mr.B ::

Nemške ceste so narejene tako, da jih pri količini prometa ni potrebno na vsako leto flikat.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zmaugy ::

Ampak že nekaj let jih flikajo precej bolj kot v preteklosti. Tudi Nemci že pizdijo zaradi tega.

šernk ::

še vedno je vožnja dovolj udobna in praktično nikdar ni zastojev, kljub izjemni obremenjenosti s kamioni.


udobje + H4 ja :))
še mal pa bo testni poligon za trpežnost novih vozil. če v 20km pri 100km/h nič ne odleti od avta je avto dobro narejen...vozni pas Vipava - Bazara je totalno neprimeren za AC že vsaj 3 leta. Viadukt Vogrsko je neprimeren že vsaj 10 let (ogromna luknja na robovih viadukta izključno iz tega razloga se AC priključim šele po viaduktu).

Italijani imajo razen nad trstom zadnje čase odlične AC, naše so se pa zadnji čas lahko rečem malce popravile, vsaj primorski krak LJ-koper.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

pegasus ::

Ha? Zadnjih 6 let sem se vsak teden vozil po H4 in nisem opazil kaj posebej motečega.

zmaugy ::

Meni so moteče pretirane omejtve hitrosti, ki skupaj v kombinaciji z radarji nimajo nič z varnostjo in vse s kasiranjem. Se pelješ nekaj kilometrov s 50 km/h na avtocesti - sicer res samo po polovici, ampak regionalke z omejitvijo 90 km/h so ponavadi bolj ovinkaste in ozke. Čista neumnost - ali pa inkasantska hudobija.

Mr.B ::

zmaugy je izjavil:

Meni so moteče pretirane omejtve hitrosti, ki skupaj v kombinaciji z radarji nimajo nič z varnostjo in vse s kasiranjem. Se pelješ nekaj kilometrov s 50 km/h na avtocesti - sicer res samo po polovici, ampak regionalke z omejitvijo 90 km/h so ponavadi bolj ovinkaste in ozke. Čista neumnost - ali pa inkasantska hudobija.

Verjetno je z Letalom ceneje leteti med temi kraji kot pa se voziti z avtom. Še Vlak je super, ko leti 250km/h
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

zmaugy ::

Z letalom je načelno boljše, razen če Lufthansa in njene pritikline ne štrajkajo in ti odpovejo povratni let. Potem sledijo alternativne variante, ki te stanejo živcev, časa in denarja.
In štrajkajo s prekinitvami že nekaj let.
Nazadnje so mi ponudili povratni let tri ali štiri dni kasneje od originalno rezerviranega in plačanega, kar seveda nisem sprejel. Hence $$.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

YaN-cH ::

pegasus je izjavil:

Ha? Zadnjih 6 let sem se vsak teden vozil po H4 in nisem opazil kaj posebej motečega.

Svaka ti čast.
Resnica pa je, da sta vozna pasova, v obe smeri med Vipavo in Bazaro, živa katastrofa, primerna samo še za traktorje.

LeQuack ::

Se pravi slabo je to, da moraš po omejitvah voziti? Priporočam ti letalo, da boš manj ogrožal ostale udeležence prometa.
Quack !

borut_p ::

Sem bil presenecen ko sem se prvic peljal po nemciji ko so vsi opevali te avtoband. Dejansko res polomija vendar predvsem sedaj zaradi noro stevilo gradbisc. Menjavajo betonska vozisca za asfaltna, za casa krize so zaceli vlagati v dodatne pasove in s tem ozivili gradbenistvo.
Torej cez ene 3 leta bodo spet klasa zase. Avstrijci so pa polomija ja

zmaugy ::

LeQuack je izjavil:

Se pravi slabo je to, da moraš po omejitvah voziti? Priporočam ti letalo, da boš manj ogrožal ostale udeležence prometa.


Bralne težave?

borut_p je izjavil:

Sem bil presenecen ko sem se prvic peljal po nemciji ko so vsi opevali te avtoband. Dejansko res polomija vendar predvsem sedaj zaradi noro stevilo gradbisc. Menjavajo betonska vozisca za asfaltna, za casa krize so zaceli vlagati v dodatne pasove in s tem ozivili gradbenistvo.
Torej cez ene 3 leta bodo spet klasa zase. Avstrijci so pa polomija ja


Pri Nemcih to traja že več kot tri leta. Upam da imaš prav in da se kmalu zadeva znormalizira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

borut_p ::

Linija munchen bochum do 2018/2019 :) a je to kmalu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borut_p ()

zmaugy ::

No, saj je res kar razdalja, ampak kljub temu se bo še vleklo. Bo treba dobro premislit pred takšno potjo, če je res 100 % nujna. In se izognit Nemčiji in Avstriji še nekaj let, če se le da.

Arctander ::

Meni v AT najbolj najedajo "eko" nočne omejitve IG-L. Voziti 100 km/h ponoči pri prazni cesti ... vklopiš tempomat in skoraj zaspiš zraven.

OvCa77 ::

šernk je izjavil:

še vedno je vožnja dovolj udobna in praktično nikdar ni zastojev, kljub izjemni obremenjenosti s kamioni.


udobje + H4 ja :))
še mal pa bo testni poligon za trpežnost novih vozil. če v 20km pri 100km/h nič ne odleti od avta je avto dobro narejen...vozni pas Vipava - Bazara je totalno neprimeren za AC že vsaj 3 leta. Viadukt Vogrsko je neprimeren že vsaj 10 let (ogromna luknja na robovih viadukta izključno iz tega razloga se AC priključim šele po viaduktu).

Italijani imajo razen nad trstom zadnje čase odlične AC, naše so se pa zadnji čas lahko rečem malce popravile, vsaj primorski krak LJ-koper.

Tista h4 je bolj makadamstrasse, za katero boljši da ne bi bilo cestnine. Tista nad Trstom, jo pa že nekaj časa popravljajo, je pa vsaj zastonj.
Laptop: Probook 440 G3 | i5-6200U | 12GB DDR3L | SSD Plus 240GB
Desktop: Ryzen 1600X | Gigabyte AX370 K3 | 8GB DDR4 | MX100 256GB

zmaugy ::

Arctander je izjavil:

Meni v AT najbolj najedajo "eko" nočne omejitve IG-L. Voziti 100 km/h ponoči pri prazni cesti ... vklopiš tempomat in skoraj zaspiš zraven.


Tudi sam sem opazil, da zvečer ni pametno na daljši relaciji na avtocesti vozit s tempomatom, ker potem vožnja zahteva premalo pozornosti in se lahko začne zaspanost. Ampak pri Avstrijcih in njihovih norih omejitvah in pretiranemu nadzoru kaj drugega ne preostane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

FTad ::

Hja, v avstriji se dejansko tudi drzijo hitrostnih omejitev.

zmaugy ::

Ki pa so mestoma idiotske.

Invictus ::

zmaugy je izjavil:

Ampak že nekaj let jih flikajo precej bolj kot v preteklosti. Tudi Nemci že pizdijo zaradi tega.

Širijo jih.

Od Nuernberga do Frankfurta.

En odsek od Nuernberga do Muenchna.

Bolj problem so tovornjakarji, ki vozijo v koloni na voznem pasu. Razen kakega slovenskega tovornjakarja, ki celo prehiteva... In dela gužvo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

FTad ::

zmaugy je izjavil:

Ki pa so mestoma idiotske.


ja, to se pa strinjam.

darkolord ::

YaN-cH je izjavil:

Resnica pa je, da sta vozna pasova, v obe smeri med Vipavo in Bazaro, živa katastrofa, primerna samo še za traktorje.
Čista resnica, majkemi! V bistvu rabiš še vitel pa alpinistično opremo, minimum!

Proti vožnji na temu je vožnja na tej cesti svilnato gladka, kajne:

Zgodovina sprememb…

  • zavarovalo slike: darkolord ()

ziga1990 ::

Slovenske avtoceste so vredu celo boljše se je voziti po njih kot po Nemških sicer bi bile naše avtoceste dosti boljše, če bi bilo na njih manj tovornega prometa kar se pa tiče slabih je pa tudi krivda na voznikih veliko jih ima avto s športnim vzmetenjem ali pa nizko profilne gume in potem jokajo kako so naše avtoceste zanič.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Daliborg ::

Čakajte malo, a je kdo že kakšno kalkulacijo udaril koliko km avtocest imamo in koliko plačamo cestnine/vinjete na tekoči km avtoceste? Najprej počistimo pred svojim pragom preden sosedovega obravnavamo. Jaz sem mnenja da glede na koliko denarja od raje pobere država in njeni partnerji za te ceste bi morali res imeti že vsaj pozlačene če ne zlate ceste.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Mr.B ::

Potem pa še koliko avtomobilov se pelje po določenem odseku. Da ne bo preveč po občutku, sej je primerljivo, samo malo več pasov imajo...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Wrop ::

Ne moreš primerjat cene vinjet na tekoči km avtoceste. Vsaj med Slovenijo in Nemčijo ne.

Aston_11 ::

ziga1990 je izjavil:

kar se pa tiče slabih je pa tudi krivda na voznikih veliko jih ima avto s športnim vzmetenjem ali pa nizko profilne gume in potem jokajo kako so naše avtoceste zanič.
Sem včeraj šel s passatom iz Postojne proti Šempetru (Nova Gorica), tako zjebane in zjahane ceste so redke. Morda kakšna regionalka, vendar to ni podobno niti hitri cesti niti avtocesti. Zjebalo pol avta tisti cigu migu, ki ga ne moreš naravnost peljati. So računali na popravila, pa so prej propadli (Primorje d.d. najbrž).

lexios ::

Cool! Torej imamo AC boljše kot Avstrijci in Nemci pravite, sam še mal več vozniške kulture in ostrejše pogoje za pridobitev vozniškega dovoljenja rabimo? >:D

Majke mi!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lexios ()

WarpedGone ::

Vozniška kulutra v Avstriji?
Je še nism uspel opazit ...
Podobno tudi kakšne res kvalitetne ceste ne. 'Vzhodna vpadnica' v Dunaj je sploh nekaj za v anale zgodovine.
Zbogom in hvala za vse ribe

lexios ::

Kaj pol pravite, da vozniške kulture tud gor ni, ampak imamo pa vsaj bolj kvalitetne ceste? :))

Besna Glista ::

Dnevno se vozim po H4 proti LJ in nazaj. Še dobro, da vozim 10 let starega Fiata, drugače bi si verjetno res omislil vožnjo z avtobusom. Novejšega avtomobila je namreč škoda za vožnjo po teh naših luknjah. Potem mi pa moja vsakič, ko se pelje z mojim avtom nabija zakaj vse tako škripa. Ja kaj pa bo, porka madona. :P

Zgodovina sprememb…

karafeka ::

Invictus je izjavil:

Bolj problem so tovornjakarji, ki vozijo v koloni na voznem pasu. Razen kakega slovenskega tovornjakarja, ki celo prehiteva... In dela gužvo...


Itak, v vsaki tematiki se mora najt en Slovenc, ki pljuva sam po sebi oz. po Slovencih.
Tudi meni grejo na živce tovornjakarji, ki prehitevajo druge tovornjake, ampak to delajo vsi, ne pa samo tisti s slovenskimi tablicami.

Drugače se pa strinjam glede stanja na avstrijskih in bavarskih cestah. Redno se vozim iz Slovenije v München čez Tauern in v Avstriji še nekak gre (čeprav so vedno dela na cestah, ampak je vsaj pretočno), iz Salzburga do Münchna se pa pogosto zgodi, da se promet ustavlja (tudi predvsem zaradi gradbišč) in pač zaradi preveč prometa, na določenih odsekih še pomožnega pasa nimajo.
Se je pa poleti nemški kolega pritoževal, da se zaradi vročine dviguje alsfalt in da je vožnja zaradi tega zelo nevarna.

Daliborg ::

Že res Karafeka , ampak pozabite dodati tudi da se ta gradbišča in popravila iz leta v leto prestavljajo oz. so tekoči z delom in naredijo in se premaknejo naprej kjer je delo potrebno. Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. Da ne omenim viadukta proti tržiču ki je bil kmalu po tem ko je bil zgrajen ponovno saniran in več mesecev so stali stožci brez nikogar okoli-ovira prometa,ovira so zame še vedno tudi cestninske postaje ki jih že vrsto let ne uporabljamo..odpremo šentvid tunel in glej ga zlomka omet dol pada,...a nadaljujem naprej ?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

WarpedGone ::

No, roko na srce... dokler nisi zapeljal iz avstrije na slovaško, še nisi doživel kaj je to 'cesta'....
Zbogom in hvala za vse ribe

zmaugy ::

Daliborg je izjavil:

Že res Karafeka , ampak pozabite dodati tudi da se ta gradbišča in popravila iz leta v leto prestavljajo oz. so tekoči z delom in naredijo in se premaknejo naprej kjer je delo potrebno. Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. Da ne omenim viadukta proti tržiču ki je bil kmalu po tem ko je bil zgrajen ponovno saniran in več mesecev so stali stožci brez nikogar okoli-ovira prometa,ovira so zame še vedno tudi cestninske postaje ki jih že vrsto let ne uporabljamo..odpremo šentvid tunel in glej ga zlomka omet dol pada,...a nadaljujem naprej ?


Ko se spravim na slovensko avtocesto, se enostavno peljem. Del na cesti ni veliko, na teh odsekih hitrosti niso omejene na povsem idiotske vrednosti. Promet je dokaj redek razen v jutranji konici.
Enako velje za hrvaško, s tem da so tam avtoceste še boljše, promet pa še bolj redek kot v Sloveniji. Razen v turistični sezoni, ko se cela Evropa vsuje na Hrvaško.
Nemci so se prenove lotili prepozno in na napačen način, če to povzroča takšne prometne težave. Enako Avstrijci, s tem da pri njih dodaj še nesramnost pri izkoriščanju prilike pri kaznovanju in nadzoru na nekaterih delih skrajno idiotskih hitrostnih omejitev.
Kot voznika me zanima uporabniška izkušnja in ne "splet nesrečnih okoliščin" nad katerim birokrati radi vijejo ročice.

karafeka ::

Daliborg je izjavil:

Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. ?


V Avstriji in Nemčiji je govora o letih. Saj pa maš table ob teh gradbiščih, kjer piše do kdaj se bo delalo.
Nisem pa gradbeni ekspert, da bi vedel, ali je to upravičeno ali pa je možno nekaj narediti v parih tednih oz. mesecih.

Daliborg ::

zmaugy je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Že res Karafeka , ampak pozabite dodati tudi da se ta gradbišča in popravila iz leta v leto prestavljajo oz. so tekoči z delom in naredijo in se premaknejo naprej kjer je delo potrebno. Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. Da ne omenim viadukta proti tržiču ki je bil kmalu po tem ko je bil zgrajen ponovno saniran in več mesecev so stali stožci brez nikogar okoli-ovira prometa,ovira so zame še vedno tudi cestninske postaje ki jih že vrsto let ne uporabljamo..odpremo šentvid tunel in glej ga zlomka omet dol pada,...a nadaljujem naprej ?


Ko se spravim na slovensko avtocesto, se enostavno peljem. Del na cesti ni veliko, na teh odsekih hitrosti niso omejene na povsem idiotske vrednosti. Promet je dokaj redek razen v jutranji konici.
Enako velje za hrvaško, s tem da so tam avtoceste še boljše, promet pa še bolj redek kot v Sloveniji. Razen v turistični sezoni, ko se cela Evropa vsuje na Hrvaško.
Nemci so se prenove lotili prepozno in na napačen način, če to povzroča takšne prometne težave. Enako Avstrijci, s tem da pri njih dodaj še nesramnost pri izkoriščanju prilike pri kaznovanju in nadzoru na nekaterih delih skrajno idiotskih hitrostnih omejitev.
Kot voznika me zanima uporabniška izkušnja in ne "splet nesrečnih okoliščin" nad katerim birokrati radi vijejo ročice.


Kje se pelješ v sloveniji?...60 km se pelješ brez kakršnekoli ovire ?
Ni del na cesti? lol https://www.promet.si/portal/sl/razmere... ceb ti znal google uporablat fant!

Mislim ta tvoj komentar: "Nemci so se prenove lotili prepozno in na napačen način, če to povzroča takšne prometne težave. Enako Avstrijci, s tem da pri njih dodaj še nesramnost pri izkoriščanju prilike pri kaznovanju in nadzoru na nekaterih delih skrajno idiotskih hitrostnih omejitev." -LOL res. To pa zato ker si navajen v Sloveniji po vaseh in drugod kršiti pravila in te take stvari iztirijo, iztiri te ideja da se moraš držati omejitve, ker tudi po avtocesti voziš 140-160 ? in čez vas greš 60 namesto 40? pri hitrih cestah se pa obnašaš kot da si na avtocesti..ja poznamo take voznike.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Daliborg ::

karafeka je izjavil:

Daliborg je izjavil:

Dočim se je ena odcep gorenjske avtoceste obnavljal več mesecev. ?


V Avstriji in Nemčiji je govora o letih. Saj pa maš table ob teh gradbiščih, kjer piše do kdaj se bo delalo.
Nisem pa gradbeni ekspert, da bi vedel, ali je to upravičeno ali pa je možno nekaj narediti v parih tednih oz. mesecih.


Ja v letih ja ....tako se to dela in je tudi NAREJENO! V Sloveniji se pa ena stvar dela par let potem se pa še par let sanira, upam da mi ni treba izpostavljati afer gradbenih tajkunov v Sloveniji?
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

Cervantes ::

Aston_11 je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

kar se pa tiče slabih je pa tudi krivda na voznikih veliko jih ima avto s športnim vzmetenjem ali pa nizko profilne gume in potem jokajo kako so naše avtoceste zanič.
Sem včeraj šel s passatom iz Postojne proti Šempetru (Nova Gorica), tako zjebane in zjahane ceste so redke. Morda kakšna regionalka, vendar to ni podobno niti hitri cesti niti avtocesti. Zjebalo pol avta tisti cigu migu, ki ga ne moreš naravnost peljati. So računali na popravila, pa so prej propadli (Primorje d.d. najbrž).

Jasno da passata zjaha.
Za tak teren rabiš Foresterja.

LeQuack ::

Pri nas je prepoceni gorivo in cestnine. Če imamo očitno kvalitetne ceste bi to morali izkoristiti in računati temu primerno.
Quack !

darkolord ::

Daliborg je izjavil:

Ja v letih ja ....tako se to dela in je tudi NAREJENO! V Sloveniji se pa ena stvar dela par let potem se pa še par let sanira, upam da mi ni treba izpostavljati afer gradbenih tajkunov v Sloveniji?
Npr. Alpine Bau? Aja ne, čak ...
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Omejitve hitrosti na AC - anketa (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19824436 (19869) solatko
»

Razvoj hitrosti na cestah (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16522803 (19500) Utk

Zakaj ni hitrost novih avtomobilov omejena Na 130km/h (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
23839161 (33358) dzinks63
»

Italija : omejitev hitrosti do 150 km / h (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12228610 (26792) IceIceBaby

Več podobnih tem