Forum » Na cesti » Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPF
Iščem mehanika/serviserja/tunerja ki se sozna na 2.0TDI DPF
;-) ::
Pozdrav,
imam par tezav z avtomobilom, Audi a4 2007 2.oTDI DPF.
Dejstva ki jih vem in 100% držijo da ne odkrivamo tople vode:
-šobe so stare leto dni in so preverjeno ok
-turbina je stara leto dni in je preverjeno ok
-motor ne meša olja in vode
-DPF je odstranjen
-motor teče gladko
Stvari o katerih nevem kaj se je dogajalo:
-odstranjen DPF (nevem če je preprogramiran ecu, avto ne javlja nobene napake)
Nepravilnosti ki se kazejo:
-Če avto stoji več kot 8ur vergla 3 sekunde nato vžge in belo skadi
-včasih na križišču ko spelješ skadi belo nato med voznjo je ok
-ko ga tiščiš nevem pelješ 3min 90km/h potem pa pohodiš kadi črno
Nevem če je takšno delovanje pravilno:
-Turbina je med pospeševanjem tiha, ko spustim glas se sliši kot blow off ventil na kakih rally avtih, če imaš v prestavi in 10x pohodiš 10x "pihne" ko spustiš plin.
Iščem mojstra, ki bo ponudil celovito rešitev in zna pogledat če je sprogramiran ecu tako da se zaveda da ni dpfja in je delovanje motorja prilagojeno temu primerno. Pravtako iščem mojstra, ki bo zadevo odpravil v enem znesku pa kakršenkoli že bo, in nebom nosil 10 ali 15x po 100-150€ raznim ljudem ki bodo odkrivali toplo vodo.
In še par vprašanj:
Kako se obnaša avto ki ima odstranjen DPF brez preprogramiranega ecu-ja?
Vsakega odgovora bom vesel.
imam par tezav z avtomobilom, Audi a4 2007 2.oTDI DPF.
Dejstva ki jih vem in 100% držijo da ne odkrivamo tople vode:
-šobe so stare leto dni in so preverjeno ok
-turbina je stara leto dni in je preverjeno ok
-motor ne meša olja in vode
-DPF je odstranjen
-motor teče gladko
Stvari o katerih nevem kaj se je dogajalo:
-odstranjen DPF (nevem če je preprogramiran ecu, avto ne javlja nobene napake)
Nepravilnosti ki se kazejo:
-Če avto stoji več kot 8ur vergla 3 sekunde nato vžge in belo skadi
-včasih na križišču ko spelješ skadi belo nato med voznjo je ok
-ko ga tiščiš nevem pelješ 3min 90km/h potem pa pohodiš kadi črno
Nevem če je takšno delovanje pravilno:
-Turbina je med pospeševanjem tiha, ko spustim glas se sliši kot blow off ventil na kakih rally avtih, če imaš v prestavi in 10x pohodiš 10x "pihne" ko spustiš plin.
Iščem mojstra, ki bo ponudil celovito rešitev in zna pogledat če je sprogramiran ecu tako da se zaveda da ni dpfja in je delovanje motorja prilagojeno temu primerno. Pravtako iščem mojstra, ki bo zadevo odpravil v enem znesku pa kakršenkoli že bo, in nebom nosil 10 ali 15x po 100-150€ raznim ljudem ki bodo odkrivali toplo vodo.
In še par vprašanj:
Kako se obnaša avto ki ima odstranjen DPF brez preprogramiranega ecu-ja?
Vsakega odgovora bom vesel.
Aston_11 ::
Avto ti dela, ti bi popravljal?
Blow off ventil, nič posebnega.
Dizli brez dpf-ja spustijo oblak dima, ko jih pohodiš. Nič posebnega.
Belo skadi - počena glava, teče ti hladilna tekočina v cilindre. Nivo hladilne tekočine?
Blow off ventil, nič posebnega.
Dizli brez dpf-ja spustijo oblak dima, ko jih pohodiš. Nič posebnega.
Belo skadi - počena glava, teče ti hladilna tekočina v cilindre. Nivo hladilne tekočine?
;-) ::
Hladilne v 10.000 ni zmanjkalo niti 0.3dl pravtako ne olja.
Avto dela, a enkrat je treba stvari malo porihtat da bo delal še par 10.000km.
Avto dela, a enkrat je treba stvari malo porihtat da bo delal še par 10.000km.
Aston_11 ::
Tako kot si opisal, ti bo delal še par 100 kkm z menjavimi olja in filtrov. Prvi dizel? Imam 2.0 TDI 140 KM, BKP, 2007, brez DPF in kar opisuješ, ni popolnoma nič posebnega. Iz dizla pridejo tako različne stvari kot iz vagine, pa vseeno stvari delajo in delajo. Ko so mrzle, delajo kot pokvarjen traktor, ko se ogrejejo, delajo svilnati, ko se jih pohodi, je dima za malo dizel lokomotivo, vmes pa še kaj nedoločenega spustijo iz sebe.
;-) ::
Hehe ne ni prvi dizel sem imel toyoto corollo 2.0D-4D pred tem pa sem veliko časa prezivel z zjahanim touranom 2.0TDI z 460.000.
Jaz pa opisujem tole Audi a4 2007 BKW.
Najbolj me skrbi da je turbina stara leto dni in ko spustiš gas kljub temu da nima tistega šminkerskega blow offa sikne ko nevem kaj. Pa tole ko dolgo stoji in potem podimi mi ni všeč...pač sem razmišljal da bi mu privoščo kakih 500-1000€ če bi našel kakega zanesljivega mojstra, da bi bolj mirno spal.
Je pa res da je pri toyoti bilo vse tako uglajeno, da mogoče le nevem kako je pri VAG krtijah vse skupaj slišati, bi pa vseeno rad da še kdo vse skupaj preveri ko ve kako se kaj mora obnašat.
Jaz pa opisujem tole Audi a4 2007 BKW.
Najbolj me skrbi da je turbina stara leto dni in ko spustiš gas kljub temu da nima tistega šminkerskega blow offa sikne ko nevem kaj. Pa tole ko dolgo stoji in potem podimi mi ni všeč...pač sem razmišljal da bi mu privoščo kakih 500-1000€ če bi našel kakega zanesljivega mojstra, da bi bolj mirno spal.
Je pa res da je pri toyoti bilo vse tako uglajeno, da mogoče le nevem kako je pri VAG krtijah vse skupaj slišati, bi pa vseeno rad da še kdo vse skupaj preveri ko ve kako se kaj mora obnašat.
Wrop ::
Upam, da te zaradi odstranjenega DPF filtra, čimprej izločijo iz prometa. Tvoj avto sploh ni tehnično brezhiben, če slučajno še nisi vedel.
koyotee ::
Si pogledal sesalni kolektor? Verjetno je zapacan s sajami, to je kar se tiče mrzlega vžiga.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
CoolBits ::
Bel dim je neizgorjeno gorivo, da črno kadi pa tudi ni normalno. Malo pokadi, če ga dalj časa voziš počasi pol pa pohodiš, drugače pa ne.
Vse kaže na slabo programiran ECU.
Wrop, a misliš da saje, ki se nabirajo v DPF ne grejo v zrak? Raje bi prepovedali stare kamione ki dimijo kot lokomotive, bi bilo več narejeno.
Poleg tega je z DPF in regeneracijami tudi višja poraba -> več saj. Pa ne mi o velikostih delcev, ker ni bistvenih razlik...
Vse kaže na slabo programiran ECU.
Wrop, a misliš da saje, ki se nabirajo v DPF ne grejo v zrak? Raje bi prepovedali stare kamione ki dimijo kot lokomotive, bi bilo več narejeno.
Poleg tega je z DPF in regeneracijami tudi višja poraba -> več saj. Pa ne mi o velikostih delcev, ker ni bistvenih razlik...
Miha 333 ::
Pac-Man ::
Meni je dizel belo kadil zaradi izvotljenega katalizatorja, ampak samo v mrazu, ko si dal plin po nekaj časa v prostem teku. Verjetno se je v votlini nabiralo neizgorelo gorivo, ob gasu pa je mislil, da je tank :)
Po menjavi katalizatorja je dim izginil.
Po menjavi katalizatorja je dim izginil.
-valvoline- ::
RSR lahko zrihta napako ce ti tezko vziga. To se dogaja ker pri zaganjanjem ni zadostnega tlaka v skupnem vodu (oslabljen starter, aku itn) Tovarnisko je on/off meja v skupnem vodu nastavljena na previsokem tlaku in se ta z programiranjem zniza.
Pije kaj olja? Ce ogret motor kadi sivo-belo ko ga pohodis po tem k laufa par minut v prostem teku bi skoraj zagotovo rekel da so batni obrocki kaput.
Jaz bi tega klumpa od motorja cimprej prodal. Totalen crap. Pa vzames preverjen 1.9tdi PD z 105 konjev in ga cipas na 140-150 konjev ce ti je premal moci.
Pije kaj olja? Ce ogret motor kadi sivo-belo ko ga pohodis po tem k laufa par minut v prostem teku bi skoraj zagotovo rekel da so batni obrocki kaput.
Jaz bi tega klumpa od motorja cimprej prodal. Totalen crap. Pa vzames preverjen 1.9tdi PD z 105 konjev in ga cipas na 140-150 konjev ce ti je premal moci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
;-) ::
-valvoline- je izjavil:
RSR lahko zrihta napako ce ti tezko vziga. To se dogaja ker pri zaganjanjem ni zadostnega tlaka v skupnem vodu (oslabljen starter, aku itn) Tovarnisko je on/off meja v skupnem vodu nastavljena na previsokem tlaku in se ta z programiranjem zniza.
Pije kaj olja? Ce ogret motor kadi sivo-belo ko ga pohodis po tem k laufa par minut v prostem teku bi skoraj zagotovo rekel da so batni obrocki kaput.
Jaz bi tega klumpa od motorja cimprej prodal. Totalen crap. Pa vzames preverjen 1.9tdi PD z 105 konjev in ga cipas na 140-150 konjev ce ti je premal moci.
Ne potrosi niti dl olja na 10.000 tak kot sem nalil je isto voda.
Malo OT, kako da nimaš več corolle?
Ker je bil doma megane 5vrat in corolla 3v otroski vozicek pa negre ne v enega ne v drugega ce ga ne rastavis.
Meni je dizel belo kadil zaradi izvotljenega katalizatorja, ampak samo v mrazu, ko si dal plin po nekaj časa v prostem teku. Verjetno se je v votlini nabiralo neizgorelo gorivo, ob gasu pa je mislil, da je tank :)
Po menjavi katalizatorja je dim izginil.
Grem danes preverit kako je z cat.
Hvala za razlage
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
CoolBits ::
RSR in avtoelektronika odsvetujem, prav oni delajo take neumnosti kot opisuje OP.
Katalizator ni kriv za bel dim, narobe je že da do njega sploh pride neizgorjeno gorivo...
Katalizator ni kriv za bel dim, narobe je že da do njega sploh pride neizgorjeno gorivo...
;-) ::
Teoreticno lahko pride neizgorjeno gorivo tja ravno zarad kata in ker ni dpf ce ni pravilen posek ker mogoce ni blende ki bi malo bremzala pline...samo naglas razmisljam
CoolBits ::
Iz glave motorja v izpušni del nima kaj izhajat neizgorjeno gorivo, če se to dogaja je nepravilen timing, slabo izgorevanje, preveč goriva ali kaj tretjega narobe.
Gre pa neizgorjeno gorivo ven samo pri regeneraciji DPF, ker takrat izgoreva v DPF.
Gre pa neizgorjeno gorivo ven samo pri regeneraciji DPF, ker takrat izgoreva v DPF.
stara mama ::
Teoreticno lahko pride neizgorjeno gorivo tja ravno zarad kata in ker ni dpf ce ni pravilen posek ker mogoce ni blende ki bi malo bremzala pline...samo naglas razmisljam
Pa kaj ti voziš dvotaktarja al kaj?
Najboljš da greš nazaj na pežoja, ker nemci in avtomehanika pač ni za tebe.
Ali si tudi ti eden tistih, ki se pripelje od mehanika in bolj pameten kot da bi sam razvil avto... ?
;-) ::
Ne pametnjakovic pravim samo da zaradi odstranjenega dpf in slabeka kat. Ni nujnobda avto dela pravo mesanico. Pa se ni treba razburjat pa bit aroganten ker ti nihce ni nic naredil.
stara mama ::
Ja pa si mi, ker se tu okrog bistrice vozis brez DPFa!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Nerdor ::
Lahko ti dam številko VW majstra, da ti tole pogleda. Jaz bi rekel, da je treba reprogramirati ECU. Če odstraniš DPF filter, moraš vnesti v ECU program, ki to upošteva. Simpl. Sem imel podobne težave, ko je Golf5 1.9 TDI vžigal hladen bp, vroč je težko prižigal in celo težko ugašal. Potem sem pelal resnično VW majstru, ki mi je svetoval upgrade ECU-ja, ker sem imel še stari program naložen. Težave odpravljene. Pred tem mi je lokalni majster svetoval, da je mogoče kaj narobe z dvomastnim vstrajnikom... sam bežal sem kokr so me noge nese od tega majstra.
... for lifetime!
Aston_11 ::
stara mama je izjavil:
Ja pa si mi, ker se tu okrog bistrice vozis brez DPFa!Kuriš na drva? Nafto? Sosed kako kuri? Elektriko dobiš od kje? Koliko okolja si onesnažil z nakupom gadgetov? Nadaljujem?
Lahko ti dam številko VW majstra, da ti tole pogleda. Jaz bi rekel, da je treba reprogramirati ECU. Če odstraniš DPF filter, moraš vnesti v ECU program, ki to upošteva. Simpl. Sem imel podobne težave, ko je Golf5 1.9 TDI vžigal hladen bp, vroč je težko prižigal in celo težko ugašal. Potem sem pelal resnično VW majstru, ki mi je svetoval upgrade ECU-ja, ker sem imel še stari program naložen. Težave odpravljene. Pred tem mi je lokalni majster svetoval, da je mogoče kaj narobe z dvomastnim vstrajnikom... sam bežal sem kokr so me noge nese od tega majstra.Ti si imel nekaj drugega, na RSR strani je na temo težav pri vročem vžiganju.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
;-) ::
Lahko ti dam številko VW majstra, da ti tole pogleda. Jaz bi rekel, da je treba reprogramirati ECU. Če odstraniš DPF filter, moraš vnesti v ECU program, ki to upošteva. Simpl. Sem imel podobne težave, ko je Golf5 1.9 TDI vžigal hladen bp, vroč je težko prižigal in celo težko ugašal. Potem sem pelal resnično VW majstru, ki mi je svetoval upgrade ECU-ja, ker sem imel še stari program naložen. Težave odpravljene. Pred tem mi je lokalni majster svetoval, da je mogoče kaj narobe z dvomastnim vstrajnikom... sam bežal sem kokr so me noge nese od tega majstra.
Ta ma problem samo ko stoji 8ur + in ko je hladno prosim za stevilko ja
lovro535v2 ::
stara mama je izjavil:
Ja pa si mi, ker se tu okrog bistrice vozis brez DPFa!mal poglej kako je ko DPF filter dela regenracijo kakšna svinarija ven leti. pol pa govori kako je oh in sploh dpf filter dober.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
SaXsIm ::
Sami strojni inženirji ste na tem forumu. Oz samo inženirji bo pomojem malce premalo, doktorji strojništva. A to vsi delate pri audiju v razvoju ali še kje drugje?
SaXsIm
bambam20 ::
-valvoline- je izjavil:
http://www.rsrmotorsport.com/slo/storit...
Ti so po njegovem mnenju šalabajzerji.
RSR in avtoelektronika odsvetujem, prav oni delajo take neumnosti kot opisuje OP.
CoolBits ::
http://www.rsrmotorsport.com/slo/storit...
Treba se naučit pravilno nastavit krmiljenje turbine, ne pa neke restrikcije vstavljat v izpuh... tam mora bit čim MANJ restrikcije.
In to še oglašujejo kot prednost
Filter tudi fizično odstranimo ter v izpraznjeno ohišje vstavimo posebno "blendo", ki smo jo razvili s pomočjo strokovnjakov, ki ohranja ustrezen tlak v ispušnem sistemu, kar preprečuje poškodbe turbo polnilnika, do katerih pride, če se zamašen filter le izprazni ali preluknja.
Treba se naučit pravilno nastavit krmiljenje turbine, ne pa neke restrikcije vstavljat v izpuh... tam mora bit čim MANJ restrikcije.
In to še oglašujejo kot prednost
lovro535v2 ::
http://www.rsrmotorsport.com/slo/storit...zakaj pa ptem dajejo blende u auspuh zgleda de so vsi neumni al kaj.
Filter tudi fizično odstranimo ter v izpraznjeno ohišje vstavimo posebno "blendo", ki smo jo razvili s pomočjo strokovnjakov, ki ohranja ustrezen tlak v ispušnem sistemu, kar preprečuje poškodbe turbo polnilnika, do katerih pride, če se zamašen filter le izprazni ali preluknja.
Treba se naučit pravilno nastavit krmiljenje turbine, ne pa neke restrikcije vstavljat v izpuh... tam mora bit čim MANJ restrikcije.
In to še oglašujejo kot prednost
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
N0t0ri0us ::
imam občutek da se je nekdo doma v garaži igral s čipiranjem in posledično kadi ko pohodiš gas, ravno zato ti tudi lahko poje turbina oz blow off. Dizel če nima 400k km za sabo naj ne bi kadil toliko, da bi to opazil iz avta.. Je pa normalno da pokadi če grdo spelješ..
brbr21 ::
kar pises kaze najprej na salabajzersko odstranjen DPF. kot je ze nekdo napisal, pri odstranjevanju filtra je pomembna t.i. blenda, ki skrbi za povratni tlak v izpuhu. DPF je precejsnja ovira v pretoku in mora biti ostalo temu prilagojeno. po odstranitvi in slabi predelavi (blenda, ECU) se v trenutku ko spustis gas se turbina prevec zavrti in zato tudi zvok kot pri blowoffu. ceprav pravis, da je nova turbina, ne bo pa prav dolgo nova oz. dolgo zivela.
kadi crno? razumljivo: odstranitev DPFja, si preprican, da so sobe res nove, da niso samo slabo obnovljenje in slabo sprogramiran ECU. so bile menjane pod kulanco?
kadi belo? predvidevam, da imas 170KM motor (BMN), se vcasih motor stresa in so bili injektorji menjani pod kulanco? ce ja, je to pogosta zadeva in tezko resljiva (google ve veliko o tem). preveri pravilno nastavitev injektorjev in preveriti je potrebno, ce so vsa tesnila na injektorjih OK. preveri, ce kolicina olja slucajno ne narasca (gorivo v olju!).
zasnova modernega diesel motorja je izjemno kompleksna zadeva in za pravilno delovanje mora biti usklajenih ogromno dejavnikov. odstranitev DPF vpliva na precej vec kot samo to, da se ti ne bo pacal in da avto ni vec skladen z EURO predpisi. zal pa imas tudi motor, ki spada v serijo najvecjega sranja kar jih je VAG sproduciral. pripravi se, da ne bo nikoli vse cisto OK.
ponavadi tako, da dobis na zaslonu izpisano napako in avto pade v limp mode.
pojdi do pravega VAG poznavalca. zelo malo jih je, ceprav je v vsaki vasi vsaj 5 VAG 'znalcev'.
kadi crno? razumljivo: odstranitev DPFja, si preprican, da so sobe res nove, da niso samo slabo obnovljenje in slabo sprogramiran ECU. so bile menjane pod kulanco?
kadi belo? predvidevam, da imas 170KM motor (BMN), se vcasih motor stresa in so bili injektorji menjani pod kulanco? ce ja, je to pogosta zadeva in tezko resljiva (google ve veliko o tem). preveri pravilno nastavitev injektorjev in preveriti je potrebno, ce so vsa tesnila na injektorjih OK. preveri, ce kolicina olja slucajno ne narasca (gorivo v olju!).
zasnova modernega diesel motorja je izjemno kompleksna zadeva in za pravilno delovanje mora biti usklajenih ogromno dejavnikov. odstranitev DPF vpliva na precej vec kot samo to, da se ti ne bo pacal in da avto ni vec skladen z EURO predpisi. zal pa imas tudi motor, ki spada v serijo najvecjega sranja kar jih je VAG sproduciral. pripravi se, da ne bo nikoli vse cisto OK.
Kako se obnaša avto ki ima odstranjen DPF brez preprogramiranega ecu-ja?
ponavadi tako, da dobis na zaslonu izpisano napako in avto pade v limp mode.
pojdi do pravega VAG poznavalca. zelo malo jih je, ceprav je v vsaki vasi vsaj 5 VAG 'znalcev'.
;-) ::
Se popolnoma strinjam z napisanim brbr.
Nikoli nisem niti iskal 2.0TDIja a tegale sem uhvatil od znanca za 4k€. Pa od 2007 dalje imajo manj tezav.
Danes smo odkrili vzroke skoraj vseh tezav vsaj upam. Cev od turba do IC ni prava + ima 2cm veliko luknjo sem narocil original, zato kadi, in dela zaveso. Ugotovili smo da ima je bil mapiran se v nemciji tudi popravek dpfa je narejen.
Razlog za tezke vzige je v slabem tesnilu šob ali je uniceno celo lezisce...posledicno nafta tece v cilinder in je premalo prostora za eksplozijo, posledica je bel dim prve tri sekunde ob vzigu.
V najslabsem primeru bo treba dat glavo dol in poslat v zagreb na obnovo lezisc cca 120€ stroska +80€ tesnila, v najboljsem primeru par € za tesnila.
Cev bo stala 80€ OEM, 60 bi bil ponaredek a je z njimi problem tako da sem se odlocil za oem.
Menjal sem se komplet prednje roke spodnje in vilice amortizerja ter prednji motorni nosilec vse skupaj 150€.
Nikoli nisem niti iskal 2.0TDIja a tegale sem uhvatil od znanca za 4k€. Pa od 2007 dalje imajo manj tezav.
Danes smo odkrili vzroke skoraj vseh tezav vsaj upam. Cev od turba do IC ni prava + ima 2cm veliko luknjo sem narocil original, zato kadi, in dela zaveso. Ugotovili smo da ima je bil mapiran se v nemciji tudi popravek dpfa je narejen.
Razlog za tezke vzige je v slabem tesnilu šob ali je uniceno celo lezisce...posledicno nafta tece v cilinder in je premalo prostora za eksplozijo, posledica je bel dim prve tri sekunde ob vzigu.
V najslabsem primeru bo treba dat glavo dol in poslat v zagreb na obnovo lezisc cca 120€ stroska +80€ tesnila, v najboljsem primeru par € za tesnila.
Cev bo stala 80€ OEM, 60 bi bil ponaredek a je z njimi problem tako da sem se odlocil za oem.
Menjal sem se komplet prednje roke spodnje in vilice amortizerja ter prednji motorni nosilec vse skupaj 150€.
d4vid ::
Eh, si rešil preden sem videl. Cevi okoli turbine so pogost problem in se pojavljajo take težave kot jih opisuješ.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Isotropic ::
http://www.rsrmotorsport.com/slo/storit...
Filter tudi fizično odstranimo ter v izpraznjeno ohišje vstavimo posebno "blendo", ki smo jo razvili s pomočjo strokovnjakov, ki ohranja ustrezen tlak v ispušnem sistemu, kar preprečuje poškodbe turbo polnilnika, do katerih pride, če se zamašen filter le izprazni ali preluknja.
Treba se naučit pravilno nastavit krmiljenje turbine, ne pa neke restrikcije vstavljat v izpuh... tam mora bit čim MANJ restrikcije.
In to še oglašujejo kot prednost
a naj nebi bila ta blenda zato, ker je senzor tudi za dpf filtrom in mora biti potem v računalniku prava razlika?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Isotropic ::
aha
in če imaš pravi tester softver (namesto nekega univerzalnega)
in če imaš pravi tester softver (namesto nekega univerzalnega)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDIOddelek: Na cesti | 5513 (4832) | bambam20 |
» | audi a4 2.0tdiOddelek: Na cesti | 10894 (9677) | -valvoline- |
» | nakup rabljenega avtomobila (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 90430 (55974) | lucky13 |
» | Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 20419 (17570) | Unknown_001 |
» | Chip tuning box (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32296 (29864) | Blinder |