» »

Citroen C3 - Stabilizator napetosti?

Citroen C3 - Stabilizator napetosti?

accord37 ::

Pozdravljeni

Verjetno nisem edini, ki ima stalne težave s Citroen C3 (letnik 2004). Težava je sicer z žarnicami H7. Avto jih kuri nenormalno hitro. Ena žarnica zdži nekje 1 - 2 meseca cca. Menjal sem že vse proizvajalce. Ker imamo tudi druge znamke avtomobilov pri hiši s H7 žarnicami, se to pri njih ne dogaja. Žarnice delujejo po nekaj let celo. Pred časom sem zasledil, da naj bi imel citron težavo z napetostjo (naj bi nihala in bila nestabilna - prebral nekje na forumu).

Žarnico menjam kar se da strokovno (je ne prijemam za steklo), baterija je skoraj nova na avtu.

Kot prvo me zanima, če je že kdo slišal za to težavo in če je to res?

Razmišljal sem tudi v smeri napetostnega stabilizatorja. Če, kakšnega mi priporočate?

Kaj mi priporočate?

hvala za vse odgovore in pomoč.

Lep pozdrav
  • spremenil: accord37 ()

andromedar ::

Tudi pri nas imamo C3 2004, pa podobnih težav ni (so pa druge :)
Eh?

accord37 ::

Ne cesti velikokrat opazim citroene c3, ki jim ne deluje žarnica (zanimivo). Prav tako ima sosed isti model in ima podobne težave. res ne vem kaj bi bilo.

Forum opisuje podobno težavo:

http://www.moskisvet.com/forum?topic_id...

en kup idej je :)

D3m ::

accord37 je izjavil:

Pozdravljeni

Verjetno nisem edini, ki ima stalne težave s Citroen C3 (letnik 2004). Težava je sicer z žarnicami H7. Avto jih kuri nenormalno hitro. Ena žarnica zdži nekje 1 - 2 meseca cca. Menjal sem že vse proizvajalce. Ker imamo tudi druge znamke avtomobilov pri hiši s H7 žarnicami, se to pri njih ne dogaja. Žarnice delujejo po nekaj let celo. Pred časom sem zasledil, da naj bi imel citron težavo z napetostjo (naj bi nihala in bila nestabilna - prebral nekje na forumu).

Žarnico menjam kar se da strokovno (je ne prijemam za steklo), baterija je skoraj nova na avtu.

Kot prvo me zanima, če je že kdo slišal za to težavo in če je to res?

Razmišljal sem tudi v smeri napetostnega stabilizatorja. Če, kakšnega mi priporočate?

Kaj mi priporočate?

hvala za vse odgovore in pomoč.

Lep pozdrav


Je res. Pri našem C4 grejo, kot po tekočem traku. Daj bi kaj menjal oz. posodobil pa ne mislim tikat.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

eko_2k4 ::

A mogoče užigate s prižganimi lučmi?
Meni se je podobno dogajalo na Cliotu, potem sem pa začel pred užiganjem prestavljat na parkirne lući in šele ko je avto laufal nazaj na kratke, pa so žarnice držale vsaj 2 leti.

Arctander ::

Preko releja vežeš luči direktno na akumulator, sedanjo napeljavo pa uporabiš za krmiljenje releja. Dobiš tudi že narejene kite (eBay), tako da je vse skupaj plug-n-play.

accord37 ::

Arctander je izjavil:

Preko releja vežeš luči direktno na akumulator, sedanjo napeljavo pa uporabiš za krmiljenje releja. Dobiš tudi že narejene kite (eBay), tako da je vse skupaj plug-n-play.


Imaš mogoče kakšno povezavo?

Scorpia ::

To napako z nihanjem napetosti je imel tudi peugeot 307, ki je takorekoc isti kot c4 ali c3.
Poceni resitev je boljsi akumulator vsaj 55-60ah (original je bil 45ah) ali pa da akumulator ima cimvec kratkosticnega toka, npr kak gelni. Akumulator je sam po sebi ze stabilizator napetosti.
Pri meni je delovalo in zarnice so drzale od pol leta do enega leta. Najbolj se obnesejo standardne boscheve zarnice, nic kupovat zarnice, ki obljubljajo ne vem kaj od modre barve do svetilnosti, ker ravno taksne mi niso prenasele nihanje napetosti, ker sam sem imel se ojacevalec.

eko_2k4 je izjavil:

A mogoče užigate s prižganimi lučmi?
Meni se je podobno dogajalo na Cliotu, potem sem pa začel pred užiganjem prestavljat na parkirne lući in šele ko je avto laufal nazaj na kratke, pa so žarnice držale vsaj 2 leti.


Pri puntotu je ravno nasprotno. Zarnice nisem menjal ze 4-5 let pa sem zdaj preventivno menjal, ker je zacelo vlect precej na rumeno.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

accord37 ::

Zanimivo je tudi to da ima punca bmw e46 in sem ji kupil najcenejše žarnice v šparu in zadeva deluje presenetljivo dolgo. Nekje 2 leti so delale. V citroenu sem pa probal že vse od osram do bosch do ne vem kaj vse. Trenutno sem vgradil Hoferjeve (ker ostalo sem že vse sprobal) :/

D3m ::

Pač...francoz.

:)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

Ne pomaga žarnice, elektronika je tako narejena, da nima ustreznega varovanja (npr. kakšne diodice proti masi) ali pa da v času, ko se avto zaganja, ne spusti še toka preko žarnic. Tako da piše vse zgoraj, ebay pomaga.

accord37 ::

Če ima kdo kakšno povezavo na ebay, za kakšen kit komplet bi bil zelo vesel :)

šernk ::

možno da je res elektronika, možno je pa tudi da so konektorji za priklop žarnic slabi.

sicer ni bilo na citroenu ampak meni so tudi te žarnice pregorevale ena za drugo, potem sem zamenjal luči in s tem tudi konektorje, od takrat naprej nisem v 3 letih ene žarnice zamenjal.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

accord37 ::

šernk je izjavil:

možno da je res elektronika, možno je pa tudi da so konektorji za priklop žarnic slabi.

sicer ni bilo na citroenu ampak meni so tudi te žarnice pregorevale ena za drugo, potem sem zamenjal luči in s tem tudi konektorje, od takrat naprej nisem v 3 letih ene žarnice zamenjal.


Samo še zmeraj je čudno, da ima s tem več ljudi težave. Tudi v tujini sem zasledil na forumih. Ampak nobene konkretne rešitve nisem zasledil. Idej je pa 1000 :)

Res ne vem kako bi se lotil zadeve :/

Aston_11 ::

accord37 je izjavil:

Samo še zmeraj je čudno, da ima s tem več ljudi težave.
Niti ni tako čudno. Kolikor soldov, tam nekje muzike.

stara mama ::

Scorpia je izjavil:


Poceni resitev je boljsi akumulator vsaj 55-60ah (original je bil 45ah) ali pa da akumulator ima cimvec kratkosticnega toka, npr kak gelni.

Haha, kaj imate to neke male akumulatorčke? :))
Pjebi, ob menjavi kupite največjega, ki ga spravite notri!

D3m ::

No poročam, da se je pri C4 stopil konektor. Čez en teden imam servis in bomo še to uredili.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Aston_11 ::

D3m je izjavil:

No poročam, da se je pri C4 stopil konektor.
Fajn je ugotoviti razlog tega...

accord37 ::

Če ve kdo za kakšno stran s kakšnim načrtov vezja za soft start/stabilizator napetosti...Ebay link...karkoli

:)

D3m ::

Aston_11 je izjavil:

D3m je izjavil:

No poročam, da se je pri C4 stopil konektor.
Fajn je ugotoviti razlog tega...


I know. -.-
|HP EliteBook|R5 6650U|

andromedar ::

D3m je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

D3m je izjavil:

No poročam, da se je pri C4 stopil konektor.
Fajn je ugotoviti razlog tega...


I know. -.-



Slab stik med žarnico in konektorjem - zato se začne greti.
Eh?

Scorpia ::

stara mama je izjavil:

Scorpia je izjavil:


Poceni resitev je boljsi akumulator vsaj 55-60ah (original je bil 45ah) ali pa da akumulator ima cimvec kratkosticnega toka, npr kak gelni.

Haha, kaj imate to neke male akumulatorčke? :))
Pjebi, ob menjavi kupite največjega, ki ga spravite notri!


Za bencinarja vecjega ne rabis. Vecji akumulator, lahko samo dodatno obremenjuje alternator.
////

Arctander ::

accord37 je izjavil:

Če ima kdo kakšno povezavo na ebay, za kakšen kit komplet bi bil zelo vesel :)


Na primer: http://www.ebay.co.uk/itm/H7-Headlight-...

WarpedGone ::

Vecji akumulator, lahko samo dodatno obremenjuje alternator.


Please elaborate.
Zbogom in hvala za vse ribe

al1976 ::

Imamo P307 letnik 2007... nekaj let smo menjali h7 zarnice skoraj mesecno. Potem se je naslo vzrok v slabem nastavku za zarnico (konektor) ki se je pregreval in prebijal kontakt. Ko je bilo to sanirano brez problemov zdrzi leto ali dva.

Zal se ze pri elektricni napeljavi vidi sparanje, manjko izolacije, zascite itd... pri drazjih znamkah je kablovje se dodatno ovito itd...

kremenko1 ::

Kaj pa kakšne long life žarnice? Vem ,da jih je Renault veliko prodajal, sploh za Trafice, kjer je bil podoben problem. Res da so malenkost dražje, vendar če rešijo problem so relativno poceni.

b3D_950 ::

WarpedGone je izjavil:

Vecji akumulator, lahko samo dodatno obremenjuje alternator.


Please elaborate.


večja kapaciteta aku = več časa ga moraš polnit pri enakem toku (naj bi se polnil s tokom 1/10 kapacitete)

http://marcinmazurek.com.pl/how-calcula...

Če se veliko voziš ne bo nekakšne razlike v smislu obremenjenosti alternatorja. V nasprotnem primeru, daš tisto kar je po defaultu od proizvajalca.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Alternator ali akumulator? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9421353 (18681) krneki0001
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
366763 (5214) tony1
»

Ko ti crkne ena žarnica, zamenjaj še drugo - mit ali resnica? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8619519 (16234) bambam20
»

Zamenjava originalnih žarnic

Oddelek: Na cesti
195006 (4556) SeMiNeSanja
»

H7 zarnice za citroena

Oddelek: Na cesti
245001 (4368) RejZoR

Več podobnih tem