» »

Počasni vozniki

Počasni vozniki

««
6 / 36
»»

Mehmed ::

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.

negotiator ::

Mehmed je izjavil:

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.


Saj, zato pa vozijo 70, namesto 90 :))

Ne zavedajo se pa, da je na snegu/ledu, veliko slabši oprijem, kot na suhi/mokri cesti, poleti, zato hitrosti temu ne prilagodijo.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

negotiator je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.


Saj, zato pa vozijo 70, namesto 90 :))

Ne zavedajo se pa, da je na snegu/ledu, veliko slabši oprijem, kot na suhi/mokri cesti, poleti, zato hitrosti temu ne prilagodijo.


Mislim, da lahko varno zaključimo, da si nakladač in ko ti je zmanjkalo argumentov, si začel v debato vleč ekstremne situacije kot je stara mama na telefonu. Približno tako kot ste vsi v bistvu gonite 130km/h skozi naselja in pizdite nad normalnimi vozniki, ki vozji 50km/h.

solatko ::

Mehmed - Študije tujih strokovnjakov bi te v tvoji trditvi, da so hitrejši vozniki bolj nevarni od počasnih, krepko demantirale (govorimo seveda o voznikih - hitrih 90+5, počasnih 90-.

Ko glegaš našo statisiko, je veliko nesreč, zaradi neprailne strani in smeri vožnje, kar je vsako prehitevanje, to pa se dogaja, ker hoče nekdo hitreje, od tistega pred njim.
Večina teh nesreč ima tudi zelo hude posledice, saj praviloma pride do čelnih trčenj, pri sorazmerno velikih hitrostih.

Zdej pa ena, ki sem jo v podobnih temah že ničkolikokrat napisal:

Litija - Ljubljana, jesenski čas, precej gost promet. Se včasih zgodi, da sem prvi vi koloni - kraji omejitev +5 in odprta cesta 95-100 po števcu.
Od Litije do Šentjakoba, niti enega prehitevanja, kolona razpotegnjena in pri prvem semaforju (vstop na AC) se v pol minute nabere preko 50 vozil.

Ista trasa, drugo nedeljo, peljem, kot četrti, peti, hitrosti na špici omejitev, niti enemu vozniku ne pride na misel prehitevanje, pri semaforju, podobna slika, kot prejšnjo nedeljo.

Čez 14 dni, vse isto, samo imeli smo to nesrečo, da je kolono vodil voznik, ki se je držal 10-15 km/h počasneje, promet v obe smeri, prehitevanje, tam, kjer je bilo sploh mogoče, eden do dva avtomobila.
Kolona je izgledala strašno, varnostna razdalja med vozili max 5-10m, vsi ob sredinski črti in na vsaki ravnini poizkusi prehitevanj in to 10-to vozilo ali še bolj zadaj.
Nekaj običajno nevarnih situacij, ko so zavirali prehitevajoči in tisti nasproti, karambola sicer ni bilo, vožnja za večino pa precej mučna.
Sam imam sicer navado v taki situaciji s spravit čim bolj desno, držim še malo daljšo varnostno razdaljo in se pač peljem. Čas vožnje kakšnih 20 minut daljši, kot prejšnji dve situaciji, prometnih nevarnosti pa ničkoliko.

Seveda prvi totalen debil, se tega sploh ni zavedal, saj je bil sam s sabo izredno zadovoljen, da je cel in živ prišel do LJ.
Delo krepa človeka

negotiator ::

St235 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.


Saj, zato pa vozijo 70, namesto 90 :))

Ne zavedajo se pa, da je na snegu/ledu, veliko slabši oprijem, kot na suhi/mokri cesti, poleti, zato hitrosti temu ne prilagodijo.


Mislim, da lahko varno zaključimo, da si nakladač in ko ti je zmanjkalo argumentov, si začel v debato vleč ekstremne situacije kot je stara mama na telefonu. Približno tako kot ste vsi v bistvu gonite 130km/h skozi naselja in pizdite nad normalnimi vozniki, ki vozji 50km/h.



Kako ekstremne situacije? Saj sem šel prejle ven in jo srečal. Zdaj pa reci, da imam srečo, da srečujem same ekstremne primerke, lol.

130km/h skozi naselje, veš, da. Če je omejitev 50, vozim 50, včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance). Če pa ti goniš 130 skozi naselje, potem pa imaš ali zelo hude psihične težave ali pa prav tako hude težave z zasvojenostjo z zelo nevarnimi drogami. Bolje, da obiščeš zdravnika, najbolje že kar jutri zjutraj, pa pojdi peš/s kolesom, če se le da.
All easy problems have already been solved.

St235 ::

Mehmed - Študije tujih strokovnjakov bi te v tvoji trditvi, da so hitrejši vozniki bolj nevarni od počasnih, krepko demantirale (govorimo seveda o voznikih - hitrih 90+5, počasnih 90-.


Empirične študije na tem forumu so pokazale, da ko solatko govori o tujih strokovnjakih pravzaprav govori o svojih namišljenih prijateljih.

Ali bo mogoče tokrat drugače in bo prvič v življenju podal za takšne navedbe tudi vir? Ali mu je zgolj stopil v glavo plin s katerim polni gume?

negotiator je izjavil:

St235 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.


Saj, zato pa vozijo 70, namesto 90 :))

Ne zavedajo se pa, da je na snegu/ledu, veliko slabši oprijem, kot na suhi/mokri cesti, poleti, zato hitrosti temu ne prilagodijo.


Mislim, da lahko varno zaključimo, da si nakladač in ko ti je zmanjkalo argumentov, si začel v debato vleč ekstremne situacije kot je stara mama na telefonu. Približno tako kot ste vsi v bistvu gonite 130km/h skozi naselja in pizdite nad normalnimi vozniki, ki vozji 50km/h.



Kako ekstremne situacije? Saj sem šel prejle ven in jo srečal. Zdaj pa reci, da imam srečo, da srečujem same ekstremne primerke, lol.

130km/h skozi naselje, veš, da. Če je omejitev 50, vozim 50, včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance). Če pa ti goniš 130 skozi naselje, potem pa imaš ali zelo hude psihične težave ali pa prav tako hude težave z zasvojenostjo z zelo nevarnimi drogami. Bolje, da obiščeš zdravnika, najbolje že kar jutri zjutraj, pa pojdi peš/s kolesom, če se le da.


Jaz sem danes enega srečal, ki je v naselju z vsaj 100km/h prehitel dve vozili. Pač brezvezen primer, ki z debato nima nič. Tako kot staramama, ki jo nadleguješ.

In če voziš realno 55km/h potem radar nima prav nič več tolerance.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

negotiator ::

St235 je izjavil:

Mehmed - Študije tujih strokovnjakov bi te v tvoji trditvi, da so hitrejši vozniki bolj nevarni od počasnih, krepko demantirale (govorimo seveda o voznikih - hitrih 90+5, počasnih 90-.


Empirične študije na tem forumu so pokazale, da ko solatko govori o tujih strokovnjakih pravzaprav govori o svojih namišljenih prijateljih.

Ali bo mogoče tokrat drugače in bo prvič v življenju podal za takšne navedbe tudi vir? Ali mu je zgolj stopil v glavo plin s katerim polni gume?

negotiator je izjavil:

St235 je izjavil:

negotiator je izjavil:

Mehmed je izjavil:

Malo verjetno ker je njih bojda strah hitrosti.


Saj, zato pa vozijo 70, namesto 90 :))

Ne zavedajo se pa, da je na snegu/ledu, veliko slabši oprijem, kot na suhi/mokri cesti, poleti, zato hitrosti temu ne prilagodijo.


Mislim, da lahko varno zaključimo, da si nakladač in ko ti je zmanjkalo argumentov, si začel v debato vleč ekstremne situacije kot je stara mama na telefonu. Približno tako kot ste vsi v bistvu gonite 130km/h skozi naselja in pizdite nad normalnimi vozniki, ki vozji 50km/h.



Kako ekstremne situacije? Saj sem šel prejle ven in jo srečal. Zdaj pa reci, da imam srečo, da srečujem same ekstremne primerke, lol.

130km/h skozi naselje, veš, da. Če je omejitev 50, vozim 50, včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance). Če pa ti goniš 130 skozi naselje, potem pa imaš ali zelo hude psihične težave ali pa prav tako hude težave z zasvojenostjo z zelo nevarnimi drogami. Bolje, da obiščeš zdravnika, najbolje že kar jutri zjutraj, pa pojdi peš/s kolesom, če se le da.


Jaz sem danes enega srečal, ki je v naselju z vsaj 100km/h prehitel dve vozili. Pač brezvezen primer, ki z debato nima nič. Tako kot staramama, ki jo nadleguješ.

In če voziš realno 55km/h potem radar nima prav nič več tolerance.


In, kako veš, da je vozil vsaj 100? Imaš mogoče radar? V naselju se že malo višje hitrosti zdijo precej višje.

"radar nima tolerance"

Hmm, ena in edina kazen, ki sem jo dobil, ko me je radar slikal, pravi drugače. Vozil sem 42, namesto 30, 7km/h je imel radar tolerance in, dobil sem kazen za 5km/h preveč.
All easy problems have already been solved.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Mehmed - Študije tujih strokovnjakov bi te v tvoji trditvi, da so hitrejši vozniki bolj nevarni od počasnih, krepko demantirale (govorimo seveda o voznikih - hitrih 90+5, počasnih 90-.

Se pridružujem Lakotniku in tudi sam želim, da podaš kakšen vir za študije tujih strokovnjakov.

Mehmed ::

negotiator je izjavil:

včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance)


Mogoce imajo pa uni pocasnezi en kitajski ponaredek od stevca tko kot ti pa sploh ne vedo, da bi lahko sli hitreje.
Aja ne, skoz pozabljam, ta izgovor pali samo ko hocemo stisnit ga cez omejitev, druga smer drugi kriteriji.

negotiator ::

Mehmed je izjavil:

negotiator je izjavil:

včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance)


Mogoce imajo pa uni pocasnezi en kitajski ponaredek od stevca tko kot ti pa sploh ne vedo, da bi lahko sli hitreje.
Aja ne, skoz pozabljam, ta izgovor pali samo ko hocemo stisnit ga cez omejitev, druga smer drugi kriteriji.


Ne, moj števec je original japonski. Ja, seveda, VSI imajo kitajske ponaredke števcev.

Zakaj? Jaz nikogar ne silim, da gre 55 ali 60 in, če s tako hitrostjo dohitim nekoga, ki vozi 50, pač upočasnim in me to čisto nič ne moti.
All easy problems have already been solved.

Mehmed ::

Ne vem kaj ti rect, vrz ga stran, ce ne dela prav.
Al se pa tolazi, da je na rdeci tocen.

negotiator ::

Mehmed je izjavil:

Ne vem kaj ti rect, vrz ga stran, ce ne dela prav.
Al se pa tolazi, da je na rdeci tocen.


Seveda dela prav. Vsak običajen števec kaže nekaj km/h manj, kot je realno - da ljudje ne bi prehitro drveli - se pa očitno izkaže, da gredo raje malo manj, ker se tega dejstva ne zavedajo (tako, kot ti) in se potem hitro vozijo 40, pa čeprav mislijo, da se vozijo 45 (kao, z nekaj rezerve do 50).

PS: da ne omenjam, da ti noben policaj ne bi napisal kazni za 5 ali mogoče celo 10 več, razen mogoče, če greš toliko več v coni 30. Na AC jih verjetno ne moti niti, če greš 140 ali 150 - nisem siguren, saj se tam skoraj nič ne vozim.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Mehmed ::

Ne vem no, moj je usklajen z radarjem pa tistim merilci ob cesti.
Sicer ni izkljuceno, da policija pa mesto ne sodelujeta pri tem nategu.
Pomoje imas ti en drek od stevca samo se ti ga ne da zamenjat ker je itak informativne narave.

negotiator ::

Mehmed je izjavil:

Ne vem no, moj je usklajen z radarjem pa tistim merilci ob cesti.
Sicer ni izkljuceno, da policija pa mesto ne sodelujeta pri tem nategu.
Pomoje imas ti en drek od stevca samo se ti ga ne da zamenjat ker je itak informativne narave.


Haha, dobra primerjava (tisti merilci, ob cesti). Če se peljem točno 50, mi bo eden kazal 53, drugi pa 46. Tiste merilce se da kalibrirat in to najbrž naredijo tisti, ki jih postavijo, tako da pošljejo enega s 50 po števcu mimo in nastavijo, da kaže 50. Zdaj pa, koliko odstopanja ima tist njihov števec pa nihče ne ve.

No, žaljenje pa res ni potrebno, informativne narave so tile merilniki ob cesti - če bi pa s temi merilniki bilo tako, da te tudi slikajo in dobiš kazen, takrat bi bili pa temu ustrezno tudi natančneje nastavljeni, pa še pri dragih radarjih se upošteva neka toleranca, ponavadi (nekaj se govori, da naj bi to toleranco celo ukinili, tako, da ne vem, če je še).
All easy problems have already been solved.

fikus_ ::

Negotiator, malo si zamenjal, števec kaže v vsakem primeru nekoliko več, kot je dejanska hitrost.

Če pa še upoštevate zrabljenost pnevmatike, je ta razlika še večja. To se da dokaj dobro preveriti z navigacijo in vožnjo na kakem primernem odseku ceste z vožnjo s konst hitrostjo.

negotiator ::

fikus_ je izjavil:

Negotiator, malo si zamenjal, števec kaže v vsakem primeru nekoliko več, kot je dejanska hitrost.

Če pa še upoštevate zrabljenost pnevmatike, je ta razlika še večja. To se da dokaj dobro preveriti z navigacijo in vožnjo na kakem primernem odseku ceste z vožnjo s konst hitrostjo.


Hvala za popravek, res sem narobe napisal. Tudi tlak in sama velikost pnevmatik lahko takoj za nekaj km/h spremenita prikazano hitrost na števcu.
All easy problems have already been solved.

Mehmed ::

No potem smo resili problem.
Lobirajte pri proizvajalcih, da dajo brezhibne stevce. Pa folk ne bo pomotoma prepocasen.

negotiator ::

Mehmed je izjavil:

No potem smo resili problem.
Lobirajte pri proizvajalcih, da dajo brezhibne stevce. Pa folk ne bo pomotoma prepocasen.


Niti ne, ker, ko govorim o prepočasnih voznikih, mislim na hitrost po števcu - se pravi, da realno vozijo še okoli 5km/h manj, za kolikor jaz tukaj "jamram". Se pravi, ne 80 ampak 75, ne 60 ampak 55. Pri višji hitrosti je ponavadi odstopanje še malo višje (kaže še nekaj km/h več premalo).
All easy problems have already been solved.

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Če je omejitev 50, vozim 50, včasih 60 po števcu (se pravi realno okoli 55, s tem, da ima radar še nekaj tolerance).

Glede na to, da se takšne izjave v tej in podobnih temah vseskozi ponavljajo in da jih izjavljajo izključno idioti, ki se neracionalno veliko pritožujejo nad počasnejšimi od sebe, lahko zaključimo, da so vaši argumenti o tem, kako je na cestah ogromno polžev, privlečeni za lase.

Če se tako zelo obremenjujete z vožnjo točno po postavljeni omejitvi, da greste poleg vsega pizdenja še računati "realno" hitrost, potem lahko skoraj zagotovo rečemo, da imate velike psihološke težave in da ne sodite za volan. Skoraj zagotovo lahko trdimo, da je večina vašega pritoževanja nad polži povsem neutemeljena, kajti vaše računanje "realne" hitrosti kaže, da s tem pogosto tudi kršite postavljene omejitve in da vas motijo tudi tisti, ki se vozijo točno po omejitvah glede na svoj števec v avtomobilu. In glede na to, da ima vsak števec svojo nastavitev, potem so vaša pritoževanja nad tistimi, ki izven naselja vozijo 80 namesto 90km/h, totalno idiotska. Ste kdaj pri vsem svojem računanju morda pomislil, da oseba pred teboj morda vozi 90 po svojem števcu? Da ne govorimo o tem, kako malo je potrebno, da hitrost med vožnjo pogosto niha in da je lahko na števcu dokaj hitro namesto 85km/h tudi +/- 5km/h (nimajo vsi tempomata, ki je poleg tega na marsikateri lokalni ali regionalni cesti neuporaben ali celo nevaren in da nekateri raje vozijo malce pod 90 na števcu, kot da bi se pomotoma ujeli na kakšen radar zaradi trenutka nepozornosti pri pritiskanju na plin). Če pa resno pričakujete, da bo vsak voznik šel testirati, koliko in v katerih pogojih njegov števec odstopa od resnične hitrosti (in to samo zato, da bo vozil 5-10km/h hitreje), potem pa imate še večje težave kot sem si mislil.

Da o tem, kako je potrebno vožnjo prilagajati razmeram na cesti (in kako so naše ceste, še posebej izven naselij na mnogo predelih povsem neurejene, ponekod pa celo nevarne) ter da si to vsak voznik lahko predstavlja po svoje, sploh ne govorimo. Če se nekateri skozi ovinke radi pretvarjate, da ste Schumacherji, to še zdaleč ne pomeni, da je vsak, ki od vas vozi počasneje, avtomatsko tudi ovira, ki se vam mora umakniti. Ne glede nato, kako zelo si želite, da bi tiste člene zakona ter CPP pravil obrnili sebi v prid. V večini primerov se zagotovo motite in oseba vozi povsem primerno. Tiste redke izjeme ali nori hipotetični scenariji, ki so plod vaše psihopatske glave, dejansko niso pomembni, vsaj ne tako zelo, da morate o tem debatirati prav v vsaki temi o cestah.

Poleg tega pa vam skoraj nihče ne verjame, da dejansko želite voziti samo po omejitvah in ne tudi nekaj več. Dal bi tudi roko v ogenj, da večina med vami tudi pogosto vozi za ritjo ter divje in nepravilno prehiteva tudi tiste, ki vozijo s povsem primerno hitrostjo 80km/h (tisti, ki vas razlika med vožnjo z 80km/h in 90km/h tako zelo moti, da ste zaradi tega odprli temo na forumu ali v tej debati žolčno sodelujete, ste moteni in jaz osebno, če bi imel to moč, bi vam samo na podlagi tega vzel izpit, ker to kaže na resne mentalne težave - nekaj je, če med vožnjo naprimer zamrmraš kako je ta polž počasen, nekaj povsem drugega pa je odpiranje tem ter žolčno nasprotovanje vsem, ki ne delijo vašega mnenja o nečem, kar vas popolnoma nič ne ogroža). Poleg tega močno dvomim, da ste tudi v primerih, ko dejansko naletite na nekoga, ki vozi nerazumno počasno, v svoji živčnosti sposobni presoditi, kje točno naj bi se "polž" pred vami lahko varno umaknil ter vam omogočil prehitevanje, poleg tega pa ste nesposobni stopiti v čevlje nekoga drugega in morda se mu neko mesto ni zdelo primerno. Najverjetneje pa pričakujete, da mora takšen voznik kar zapeljati v graben, samo zato, da bo vaša prepotentna rit prišla minuto prej na cilj. Resnični problem na cestah in to takšen, ki dejansko ogroža življenja, ste tisti, ki vozite prehitro, ki vozite za ritjo in ki nepravilno prehitevate - se vam to ne zdijo veliko pomembnejše teme?

To, da imamo na forumu tako veliko kretenov, ki se jim največji grehi na cestah zdijo "prepočasna vožnja", da se nekateri v primeru nastanka kolone "ne ustavijo takoj, ko to meni paše", da nekateri "predolgo vozijo na prehitevalnem pasu" in podobni nenevarni prekrški (kar še zdaleč ne pomeni, da jih zagovarjam ali počnem sam), nam lahko zelo veliko pove o stanju duha voznikov na naših cestah ter vsakoletno nadpovprečno veliko smrtnih žrtev. Toliko tem o prekrških, ki niso smrtno nevarni in hkrati tako malo tem o dejanskih psihopatih, ki s svojim divjanjem, vožnjo za ritjo, nepravilnim prehitevanjem itd., vsakodnevno resno ogrožajo vse udeležence v prometu, kjer pa debate prav tako konstantno zaidejo v pritoževanje nad preprostimi prekrški ter povsem nerazumno relativiziranje ali celo iskanje izgovorov za smrtno nevarno vožnjo.

Pa še nekaj - tudi v tistih primerih, ko dejansko naletite na nekoga, ki vozi tako nerazumno počasi, da se za njem nabere kolona in se tak polž ne umakne (in te primeri so v resnici za normalne voznike relativno redki, vsaj v takšni meri, da se zaradi tega ne razburjamo na forumih, kaj šele, da bi zaradi tega odpirali n-to število tem na isto tematiko), vam to ne daje prav nobene pravice, da mu vozite za ritjo, da ga neprimerno prehitevate ali na drugačen način spravljate v nevarnost polža, sebe ter še posebej vse ostale udeležence v prometu.

sheeshkar ::

solatko je izjavil:

Ko glegaš našo statisiko, je veliko nesreč, zaradi neprailne strani in smeri vožnje, kar je vsako prehitevanje, to pa se dogaja, ker hoče nekdo hitreje, od tistega pred njim.
Večina teh nesreč ima tudi zelo hude posledice, saj praviloma pride do čelnih trčenj, pri sorazmerno velikih hitrostih.

Krivec pa je izključno idiot, ki je šel v nevarno prehitevanje. V to ga ni prisilil prav nihče, razen njegova mentalna motnja. In nima veze tudi, če je nekdo pred njim vozil 5km/h ter imel deset priložnosti za varen odmik. Polž je bil v prekršku, tisti, ki ga je neustrezno prehiteval, pa je ogrožal življenja.

negotiator ::

Oh, glejte, gospod sheeshkar, ne vem, a ste trenutno na kakšnih substancah ali imate le zelo slab dan, ampak v vašem odgovoru je toliko napak in krivega obtoževanja, da se mi sploh ne da odgovarjat, če niste sposobni prebrati teme (oz. mojih prispevkov). Sploh se mi ne da šteti, za koliko stvari ste me napak obtožili, da ne omenjam vsega nepotrebnega žaljenja. Upam, da se vam stanje izboljša, pa se takrat lahko pogovorimo, kot normalni, odrasli ljudje.
All easy problems have already been solved.

sheeshkar ::

negotiator je izjavil:

Oh, glejte, gospod sheeshkar, ne vem, a ste trenutno na kakšnih substancah ali imate le zelo slab dan, ampak v vašem odgovoru je toliko napak in krivega obtoževanja, da se mi sploh ne da odgovarjat, če niste sposobni prebrati teme (oz. mojih prispevkov). Sploh se mi ne da šteti, za koliko stvari ste me napak obtožili, da ne omenjam vsega nepotrebnega žaljenja. Upam, da se vam stanje izboljša, pa se takrat lahko pogovorimo, kot normalni, odrasli ljudje.

Seveda se ti "ne da odgovarjat", če nimaš argumentov. Saj v resnici pri takšnih temah, kjer nekateri zagovarjajo nevarno vožnjo, ki ogroža življenja, niti ne gre za pogovor oziroma izmenjavo enakovrednih mnenj, kot pri ostalih temah na tem forumu, ker ima dejanske argumente tukaj samo ena stran in ti tja gotovo ne spadaš. Pogovor imamo lahko o zadevah, ki niso kristalno jasne. Vse ostalo so teme, kjer poučeni skušamo informirati nepoučene. Jaz pri tem občasno uporabim bolj oster ton, vendar to samo zato, ker se v nasprotnem primeru počutim ogroženega (pa ne na forumu, temveč na cestah s strani idiotov, ki me na tem forumu brez ostrega tona ne bi niti registrirali, kaj šele prebrali). S tem upam, da boste naslednjič od takšnih debat odnesli vsaj nek majhen delček in morda bo ravno to razlika med zvito pločevino ali smrtno žrtvijo (vem, najverjetneje gre za povsem jalovo početje, vendar vseeno moram poskusiti).

negotiator ::

Nekaj namigov, kje ste se ušteli:

-jaz nisem nobene hitrosti računal
-niti ne vem, zakaj bi kakšno računanje hitrosti privedlo do "pogoste prehitre vožnje"
-nikdar se nisem pritožil nad tistim, ki vozi 80, namesto 90, dejal sem le, da v tem ne vidim smisla, če ni konkretnega razloga za to
-takih nikoli ne prehitevam (ki vozijo 80, namesto 90)
-tudi jaz nimam tempomata (ki je smiseln le tam, kjer so razdalje dolge, pri konstantni hitrosti in pod pogojem, da so na cesti le normalni vozniki)
-če nekdo ponesreči pritiska na plin, sploh toliko časa, da pospeši za vsaj 10km/h - kar je nekako minimalna prekoračitev, da bi lahko sledila kazen, potem nima kaj iskat na cesti, sploh pa trenutki nepozornosti na cesti niso zaželeni
-ničesar ne pričakujem - zakaj bi nekdo rabil testirat realno hitrost in jo primerjati s tisto, na njihovem števcu, če pa lahko preprosto mirno vozijo 90 - pa tudi 80 me ne moti, a zakaj, če ni potrebe?
-torej je vožnja s prilagojeno hitrostjo in po predpisih, oponašanje šumaherja? glej ga zlomka, očitno sem res že za v norišnico :))
-kako bi pa lahko člene zakona CPP obračali sebi v prid, če pa vozimo tako slabo in divjaško? torej so CPP napisani v skladu z divjaki?
-v večini primerov se motim? lahko dobim kakšen dokaz/citat mojega sporočila in vaš odgovor nanj?
-tisti redki primeri so plod moje psihopatske glave? hkrati pa niso "tako zelo pomembni" - hmm, tukaj nekaj ne gre skupaj - če so plod moje psihopatske glave, potem SPLOH ne bi bili pomembni, mar ne?
-to, da mi, po vašem mnenju, skoraj nihče ne verjame, je njihov problem - jaz se namreč zavedam, kako hitro vozim in, če pred mano ni nikogar, grem v naselju maksimalno 5-10km/h hitreje, kar je maksimalno 5km/h preko omejitve (realno) in to nikogar ne moti, večino časa pa itak vozim 55 po števcu, se pravi okoli 50 realno, če pa kdo vozi 50 po števcu ali celo malo manj, pa me to čisto nič ne moti
-večina nas divja, vozi za ritjo in neprimerno prehiteva? ne, da bi jaz vedel, saj zame to ne velja. mogoče bi pa drugič raje pazili, kam roko vtikate, da vam ne zgori...
-teme nisem odprl jaz in tudi tisti, ki jo je, ni jamral o voznikih, ki vozijo 80, namesto 90, tako da je to le še ena "nakladaška", iz vaše tipkovnice
-žaljenje, da smo psihopati, itd. in, da bi nam vi vsem pobrali izpite, ne pomeni nič, le še bolj poudari vaše nakladanje. me pa veseli, da niste policaj ali kaj podobnega, ker vi bi hitro napačnemu kazen dali
-a zdaj naj si pa še megafon nabavim in se derem počasnim voznikom, kje je primerno mesto za umik? :))
-ne, ne pričakujem, da bo tak zapeljal v graben - nikomur ne želim nič slabega
-osebno ne vozim za ritjo, niti ne prehitevam narobe, tako da ne vem, če je to tema, o kateri bi lahko govoril
-ne, prehitri vozniki (z izjemo norcev, ki vozijo veliko prehitro), niso nek problem, večji problem so tisti, ki se na cesti ne znajdejo - se obotavljajo, so nepredvidljivi, ogrožajo ostale...
-čudite se, da ni tem o prehitrih voznikih in raznih norcih, so pa teme o ubogih prepočasnih voznikih? bi radi odgovor? zato, ker tisti hitrejši so ponavadi dosti bolj z glavo na cesti, kot počasnele, kar je tudi eden od razlogov, da so varnejši vozniki. na drugi strani pa imamo počasnele, ki so zmedeni vozniki in so, kot že prej omenjeno, nepredvidljivi in nevarni - tega pa se žal ne zavedajo
-ne, situacije s polži so zame, kot normalnega voznika precej pogoste (za vas pa ne morem reči, morda živite v kakšnih rovtah), in kakor sem omenil že nekajkrat, jaz jim ne vozim za ritjo in jih ne prehitevam narobe, niti jih ne spravljam v nevarnost - tudi drugih ne - lahko bi se kvečjemu reklo, da so oni tisti, ki ostale spravljajo v nevarnost

Je to dovolj argumentov za vas, g. sheeshkar?

Če jaz ne spadam na stran z argumenti, potem pa vi zagotovo ne. Ampak čeprav temu ni tako, je brezveze prepričevat osebek, kot ste sami.
No, če je pa tako, pa upam, da sem vas poučil in, da niste več tako nepoučeni, pa čeprav se imate za poučenega.

Ne vem, zakaj bi vaš "oster ton", kateremu osebno rečem "žaljenje" ali pa kar "nepotrebno žaljenje" kaj spremenil stanje na cestah? Kater normalen voznik bi namreč hotel upoštevat vaše nevarne predloge? Ja, še sam naj postanem eden od počasnel in ogrožam ostale - ja, to bi bilo super, mar ne?
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

PS: če bi sploh prebrali nekaj mojih postov, bi lahko ugotovili, da že cel dan visim na forumu in poskušam vam podobnim nekaj dopovedat (poglejte uro mojega prvega post-a danes), ampak žal bolj malo uspešno, zato sem že kar dobro naveličan odgovarjanja nepismenim, ko pa napišem, da se mi ne da odgovarjat, ker je vaš prispevek nesmiseln/žaljiv in imam že cel dan odgovarjanja za seboj, pa vi takoj postavite: "se mi ne da" v narekovaje, češ, da nimam argumentov, ko pa sem v resnici že močno naveličan odgovarjanja takim, kot ste vi. To le dokazuje, kako slabo, če sploh, ste prebrali moje prispevke, poleg vseh obtoževanj za nekaj, česar sploh nisem rekel.

Mimogrede, imate se za nekoga, ki ima v glavi "vse pošlihtano", jaz in ostali, ki so meni podobnega mnenja pa smo za v norišnico, sami pa ne znate drugega, kot žalit in obtoževat, po krivem - in temu vi rečete, da ste na strani z argumenti :))
All easy problems have already been solved.

solatko ::

Lakotnik - ne bom iskal študije izpred 40 let, ki so jo v sodelovanju z njihovimi inštitucijami opravila pri ADAC-u imaš pa tukaj od Žlendra, cel sestavek si pa lahko prebereš na linku -

Kdaj se bo začelo bolj aktivno kaznovati tudi prepočasne voznike, ki se ne izločijo ko za seboj naredijo kolono. Pogosto se imam priliko voziti v koloni v kateri je lahko preko petdeset vozil, spredaj je pa nekdo ki se ne ustavi in spusti hitrejših mimo, čeprav je za to dovolj možnosti. Občasno zaradi takšnih potem prihaja do prehitevanja cele kolone, kar je zelo nevarno.

Prepočasni vozniki so v prometu enako nevarni kot prehitri. Promet poteka najbolj učinkovito (najvišje povprečne hitrosti, najnižja poraba goriva, najmanj nesreč), če je prometni tok usklajen in se vsa vozila premikajo z zelo podobno hitrostjo. V takšnih primerih ni prehitevanj, zaviranj in pospeševanj, ki povzročajo višjo porabo goriva in so vir nesporazumov med vozniki.

http://www.finance.si/323279?cctest&&co...

Da ne boš preveč pameten. O teh stvareh je v reviji Avto pisalo, ko se ti verjetno še rodil nisi in tudi moji prijatelji so nekateri še kako živi in dejavni, nekateri pa že pokojni, na žalost, tako je življenje.
Kar se tiče pa mešanice plina za gume imaš pa na netu vsaj 1000 študij, zakaj je bolje in kako malo je pomanjkljivosti, da ne boš preveč pameten, iskal ti pa ne bom, in s tem podpiral tvojo aroganco in z njo povezano lenobo.

https://www.google.si/?gws_rd=ssl#q=me%...
Delo krepa človeka

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: solatko ()

Mehmed ::

solatko je izjavil:

ne bom iskal študije izpred 40 let

Edino prav, ker je tudi bral nihce ne bo.

Promet poteka najbolj učinkovito (najvišje povprečne hitrosti, najnižja poraba goriva, najmanj nesreč), če je prometni tok usklajen in se vsa vozila premikajo z zelo podobno hitrostjo. V takšnih primerih ni prehitevanj, zaviranj in pospeševanj, ki povzročajo višjo porabo goriva in so vir nesporazumov med vozniki.

Usklajen tok pa zelo podobna hitrost zveni zelo kot kolona.
A si ti mal zgubu koncenracijo pa pozabu po cem pljuvas?

negotiator ::

@mehmed

Kolona je vedno, kadar je prisotnih več vozil, ne pove pa to nič o sami hitrosti teh vozil. Kolona se lahko lepo giblje z 90km/h.

Mimogrede, zdajle sem se še spomnil, da v poznih urah (recimo ob 02:00) na cesti praktično nikoli ni počasnel. Je pa kar nekaj divjakov, pa kljub temu nikoli ne slišim, da bi bilo kje govora o kakšnih nesrečah, ki naj bi jih ti divjaki povzročevali, na veliko. Morda pa divjaki le niso tako nevarni, ker "začuda", ob odsotnosti počasnel ni praktično nobenih nesreč. Problem je podnevi, ko se pojavijo počasnele/nepredvidljivi vozniki, ki s svojimi nepremišljenimi potezami ogrožajo ostale. Potem se pa dogaja, da je tisti, ki je vozil z normalno hitrostjo, kriv za nesrečo, ki jo je povzročil počasen voznik, ko je šel, brez, da bi prej uporabil ogledala, kruzat na prehitevalni pas.
All easy problems have already been solved.

St235 ::

solatko je izjavil:

Lakotnik - ne bom iskal študije izpred 40 let, ki so jo v sodelovanju z njihovimi inštitucijami opravila pri ADAC-u imaš pa tukaj od Žlendra, cel sestavek si pa lahko prebereš na linku -

Kdaj se bo začelo bolj aktivno kaznovati tudi prepočasne voznike, ki se ne izločijo ko za seboj naredijo kolono. Pogosto se imam priliko voziti v koloni v kateri je lahko preko petdeset vozil, spredaj je pa nekdo ki se ne ustavi in spusti hitrejših mimo, čeprav je za to dovolj možnosti. Občasno zaradi takšnih potem prihaja do prehitevanja cele kolone, kar je zelo nevarno.

Prepočasni vozniki so v prometu enako nevarni kot prehitri. Promet poteka najbolj učinkovito (najvišje povprečne hitrosti, najnižja poraba goriva, najmanj nesreč), če je prometni tok usklajen in se vsa vozila premikajo z zelo podobno hitrostjo. V takšnih primerih ni prehitevanj, zaviranj in pospeševanj, ki povzročajo višjo porabo goriva in so vir nesporazumov med vozniki.

http://www.finance.si/323279?cctest&&co...

Da ne boš preveč pameten. O teh stvareh je v reviji Avto pisalo, ko se ti verjetno še rodil nisi in tudi moji prijatelji so nekateri še kako živi in dejavni, nekateri pa že pokojni, na žalost, tako je življenje.
Kar se tiče pa mešanice plina za gume imaš pa na netu vsaj 1000 študij, zakaj je bolje in kako malo je pomanjkljivosti, da ne boš preveč pameten, iskal ti pa ne bom, in s tem podpiral tvojo aroganco in z njo povezano lenobo.

https://www.google.si/?gws_rd=ssl#q=me%...


Daj lepo te prosim ne delaj idiota iz sebe. Plin hvalijo izključno in le na linkih kjer to storitev tudi nudijo. Vse ostale kolikor toliko objektivne ocene (dve imaš linkano prej) pa ugotavljajo da v sami vožnji ni nikaršne razlike, ter sta dve teoretični prednosti: malenkost manjša izguba pritiska (3%) in manj primesi plinu (voda/olje), kar pa dosežeš tudi z filtri na kompresorju za zrak. Vse ostalo so prodajanje buč naivnim veleumom, med akter očitno sodiš tudi ti. Lahko pa seveda namesto kupa brezzveznih googlovih reklam poiščeš kak konkreten vir na to temo.

Tega idiotizma o številnih tujih strokovnjakih, ki so v bistvu Bojan Žlender iz direktorata za promet v intervjuju za finance pa niti komentirat ni treba. Res pomilovanja vredno, da sanjaš o vele študijah in tujih strokovnjakih, potem pa razen dveh slovenskih gesel ne znaš vpisat v google.

Pa da ne bo pomote. Povsem se strinjam, da je promet najbolj usklajen in učinkovit, če se vozila premikajo z podobno hitrostjo. Samo to nikakor ne spremeni dejstva, da je voznik, ki se ni sposoben konrolirat in vozit v koloni, ter s nepravilnim prehitevanjem ogroža sebe in ostale v prometu navaden psihopat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

St235 ::

Evo recimo članek na temo irske (žal originalne statistike a katero sklicuje nisem našel) http://www.irishexaminer.com/examviral/...

celih 7% nesreč so povzročili vozniki z ekstremno niskimi hitrostmi.

Je še kar nekaj člankov na podobno temo, ki pa na koncu pridejo do enakega zaključka: Nevarni so pshipati, ki se niso sposobni kontrolirat in zaradi počasnješe vožnje ostalih po nepotrebnem ogrožajo ostale v prometu. Počasni šoferji so približno toliko krivi za nesrče, kot žrtve posilstva. Zgolj s svojo prisotnostjo so v duševno moteni osebi sprožili nek impulz, ki ga je prisilil v neracionalno dejanje.

St235 ::

Drugače pa na to temo predlagam:
Evans, Leonard (1991). Traffic Safety and the Driver. ISBN 0-442-00163-0.
Evans, Leonard (2004). Traffic Safety. ISBN 0-9754871-0-8.

V obeh knjigah se precej podrobno ukvarja tudi z urejanjem prometa in hitrostjo. Pa tudi z kar nekaj študijami in statistikami tja od leta 1950 naprej. Ena od statistik (David Solomon) iz leta 1950 kaže na to, da sta z vidika udeležbe v nesreči sta približno enako verjetna voznik, ki vozi 10km/h počasnješa vožnja kot voznik, ki vozi 10km/h hitrejša vožnja od povprečja. Pri čemer pa so posledice nesreč pri +10km/h bistveno hujše od tistih z -10km/h. Bolj kot gremo v ekstreme večja je verjetnost nesreč in bolj kot je ta ekstrem v plus hujše posledice. Pri tem je pomembno povdarit, da govorimo o udeležbi v nesreči in ne povzročitvi le te. Ter seveda da govorimo o avtomobilih iz leta 1950 kjer je 10 km/h pomenilo (procentualno gledano) bistveno večji delež dejanske hitrosti).

Dve kasejši raziskavi (Fildes, Rumbold, and Leening 1991) in (Ohio Senate Highways and Transportation Committee - 2003) nista ugotovila, da bi počasnješa vožnja (-10km/h) pomenila večjo verjetnost udeležbe v nesreči kot hitrejša (+10km/h). Študija (Road Accident Research Unit, Adelaide University 2001), pa je pokazala, da z hitrostjo vožnje nad predpisano omejitvijo eksponentno raste verjetnost nesreče.

Tako, da kakorkoli se že napihujete in jokate je na koncu golo dejstvo, da je -10km/h bolj varno od +10km/h. Idealnega sveta kjer bodo vsi vozili z optimalno hitrostjo pa do uvedbe avtonomnih vozil ne bomo dočakali.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

krneki0001 ::

Celotna tema se je začela zaradi hitrosti med 40 in 50 pri omejitvi 90km/h in da se tak voznik noče umakniti koloni, ki jo dela za sabo.

Najpametnejši se pa zdej kregate zaradi +-5km/h od najvišje dovoljene hitrosti. Pa koga briga ali vozi med 80 in 90 pri omejitvi 90. Tisto je vse sprejemljivo. Ampak 40 pri omejitvi 90 pa pomeni, da mora vklopit vse 4 smernike in se na prvi možni točki umaknit koloni za sabo. In vozniki tega ne počnejo. Raje še naprej delajo kolono.

Pithlit ::

Evo... včeraj Kanal-Tolmin:

Na semaforju se nabere kolona 10 vozil (za mano nisem štela... jih je bilo še ene par). Prvi v koloni vozi 60. Nervoznih voznikov za njim... 1. Prva ravnina za Ajbo prehitim enega in se postavim za nervozneža. Spredaj tudi en prehiti. Druga ravnina za Ajbo (v breg) se nervoznež loti prehitevat. Škoda le da pojma nima o vožnji, še manj pa prehitevanju - prehiteva z ene 2km/h večjo hitrostjo od kolone, kolona pa lagano pospešuje... zato se po enih 15s (in po tem ko je vsem za njim onemogočil varno prehitevanje) vrne tja kjer je bil (tamala na sosednjem zicu umira od smeha) ter nato vozi mogoče 2m za unim spredaj. Kot zanimivost... do Čiginja se ni dalo prehitevat ker je na vsaki ravnini bil nekdo na nasprotnem pasu. No, do Čiginja se počasi kolona razčisti... jaz pa še zadnja dva pred mano prehitim po ravnini od Čiginja proti gostolu.

A smo šli prepočasi? Niti ne. Tiste 2 minuti izgube cajta ne bo nobenga pokopalo. Smo bli nervozni? Razen unega v Nissan Note-u (da se s tem avtom lotiš v un breg prehitevat :/ )... zelo verjetno ne. Je kdo storil prekršek? Again, razen nervozneža niti ne.

Ergo - nervozneži so nevarnost v prometu, ne pa tisti ki spredaj vozi 70. Lahko bi se sicer umaknil, ampak itak noben v koloni nebi vozile hitreje od 80. Razen mene, mogoče, ker sem mona. Razlog za počasno vožnjo? Lahko le špekuliram: dež pa koprska tablica - nepoznana cesta.
Life is as complicated as we make it...

D3m ::

Ma ti si mona.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: PromeuZ ()

energetik ::

Pithlit je izjavil:

A smo šli prepočasi? Niti ne. Tiste 2 minuti izgube cajta ne bo nobenga pokopalo. Smo bli nervozni? Razen unega v Nissan Note-u (da se s tem avtom lotiš v un breg prehitevat :/ )... zelo verjetno ne. Je kdo storil prekršek? Again, razen nervozneža niti ne.
Prekršek je delal tudi tisti počasnež, ker bi se moral na prvem primernem mestu umakniti koloni za sabo. Po zakonu.

Mehmed ::

energetik je izjavil:

počasnež, ker bi se moral na prvem primernem mestu umakniti koloni za sabo. Po zakonu.

No no, umaknit bi se moral po zakonu, ce ga kolona ne bi mogla varno prehiteti.
Po njenem opisu bi ga lahko, samo je en bedak sabotiral vse skupaj.

m0LN4r ::

-nikdar se nisem pritožil nad tistim, ki vozi 80, namesto 90, dejal sem le, da v tem ne vidim smisla, če ni konkretnega razloga za to

Jaz pa vcasih nimam razloga, da bi se vozil 90 namesto 80 :|
Sem prehitro spil kavo in vidim da bom 5 minut prej na cilju, pa se mi pac ne da vozit 90, po zakonu mi niti ni treba ;) Tistemu, ki se mu mudi pa naj bo jasno, da nisem jaz kriv, da se njemu mudi oz. on zamuja nekam.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Heavy ::

6 strani nebuloz (naj kdo kontaktira Val 202), nisem pa nikjer videl omembe, da...



Na glavni vožnji te lahko vržejo zaradi prepočasne vožnje.



Kje so vaši mehurčki sedaj?
#TeamFelix

Mehmed ::

Na glavni te lahko vrzejo tudi ker premalo gledas v ogledalo ali pa nisi pripet. Pa ce postrani parkiras.
Your point being?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mehmed ()

Heavy ::

Premalo gledaš v ogledalo = ne slediš dogajanju okoli sebe
Nisi pripet = močno si zmanjšaš možnosti za preživetje ob trčenju
Parkiraš postrani = nimaš občutka za avtomobil v prostoru, onemogočaš drugim parkiranje



Moj point je, da tu izgovori češ... ni prepovedano, zato lahko vozim varneje... ne držijo vode.
#TeamFelix

Pithlit ::

Mehmed je izjavil:

energetik je izjavil:

počasnež, ker bi se moral na prvem primernem mestu umakniti koloni za sabo. Po zakonu.

No no, umaknit bi se moral po zakonu, ce ga kolona ne bi mogla varno prehiteti.
Po njenem opisu bi ga lahko, samo je en bedak sabotiral vse skupaj.

Drugi v koloni bi ga komot lahko prehitel praktično na vsaki ravninici. In tako bi ga eden za drugim lahko vsi. Cele kolone pa jaz nimam namena prehitevat. Nima smisla zaradi dveh minut prihranka.

Ja, higienično bi bilo da bi se umaknil. Ni pa šlo tako počasi da bi se moral. Pravzaprav je vozil kar razmeram primerno.

@Heavy: na glavni vožnji te lahko vržejo zaradi marsičesa kar nima groznega stika z realnostjo.

D3m je izjavil:

Ma ti si mona.

:))
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

St235 ::

Heavy je izjavil:

Premalo gledaš v ogledalo = ne slediš dogajanju okoli sebe
Nisi pripet = močno si zmanjšaš možnosti za preživetje ob trčenju
Parkiraš postrani = nimaš občutka za avtomobil v prostoru, onemogočaš drugim parkiranje



Moj point je, da tu izgovori češ... ni prepovedano, zato lahko vozim varneje... ne držijo vode.

Nimaš občutka za avtomobil je približno enako kaznivo kot prepočasna vožnja. Torej samo po sebi nič.

Namen avtošole je naučit osnove vožnje, ki ni omejena na CPP. Zato se lahko sankcionira jo tudi ravnanja, ki sama po sebi niso prekršek. Recimo prošnja preblizu črte, prepočasna vožnja, prepozno prestavljanje...

Mehmed ::

lol no
Sej na glavni te bodo vrgli tudi ce reces unmu v komisiji ej prasic stari tok smrdis da moram okno odpret.
Pa ni nic od tega v zakonu zapisano.

m0LN4r ::

Ce take govoris, pol ze tko al tko nisi kulturen voznik xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Mehmed ::

Dobesedno imam display v avtu, ki te poslje v kurac po potrebi, tko da ne, nisem.

negotiator ::

Pithlit je izjavil:

Evo... včeraj Kanal-Tolmin:

Na semaforju se nabere kolona 10 vozil (za mano nisem štela... jih je bilo še ene par). Prvi v koloni vozi 60. Nervoznih voznikov za njim... 1. Prva ravnina za Ajbo prehitim enega in se postavim za nervozneža. Spredaj tudi en prehiti. Druga ravnina za Ajbo (v breg) se nervoznež loti prehitevat. Škoda le da pojma nima o vožnji, še manj pa prehitevanju - prehiteva z ene 2km/h večjo hitrostjo od kolone, kolona pa lagano pospešuje... zato se po enih 15s (in po tem ko je vsem za njim onemogočil varno prehitevanje) vrne tja kjer je bil (tamala na sosednjem zicu umira od smeha) ter nato vozi mogoče 2m za unim spredaj. Kot zanimivost... do Čiginja se ni dalo prehitevat ker je na vsaki ravnini bil nekdo na nasprotnem pasu. No, do Čiginja se počasi kolona razčisti... jaz pa še zadnja dva pred mano prehitim po ravnini od Čiginja proti gostolu.

A smo šli prepočasi? Niti ne. Tiste 2 minuti izgube cajta ne bo nobenga pokopalo. Smo bli nervozni? Razen unega v Nissan Note-u (da se s tem avtom lotiš v un breg prehitevat :/ )... zelo verjetno ne. Je kdo storil prekršek? Again, razen nervozneža niti ne.

Ergo - nervozneži so nevarnost v prometu, ne pa tisti ki spredaj vozi 70. Lahko bi se sicer umaknil, ampak itak noben v koloni nebi vozile hitreje od 80. Razen mene, mogoče, ker sem mona. Razlog za počasno vožnjo? Lahko le špekuliram: dež pa koprska tablica - nepoznana cesta.


Očitno le niso bile tako slabe razmere, če vas je več prehitevalo. Kako pa veš, da je šlo za "nervozneža"? Če ti nisi bila nič živčna, ko si naletela na to kolono, kako potem veš, da je bil tisti, za katerem si vozila - ki je neuspešno poskušal prehitet? Če nima pojma o vožnji in prehitevanju, je pač le še en, podoben tistemu, ki ga je poskušal prehitet - če ne drugega, vsaj rad vozi hitreje (če se da) in ne ovira ostalih.

"a smo šli prepočasi? niti ne."

Nekdo, ki ga sredi ceste začne močno tiščat na wc, se s tabo ne bi strinjal.

"a smo bili nervozni..."

Again, kako veš, da je bil tisti v note-u nervozen?

"da se s tem avtom lotiš v un breg prehitevat"

zakaj pa ne? samo menjalnik moraš znat uporabljat - vedet, v katerem območju obratov, bo motor, ki se nahaja v tvojem avtomobilu, proizvedel največ moči. po tvojem opisu sodeč, je šel prehitevat v četrti ali peti - mogoče celo v tretji, če je bil strm hrib - kar pa dvomim, ker tam omejitev ne bi bila tako visoka.

"je kdo storil prekršek..."

Zakaj pa ga je po tvojem mnenju storil? Šel je prehitevat, ni mu uspelo in se je varno vrnil nazaj na svoj pas. Jaz tukaj ne vidim nobenega problema. Če misliš na tisto "ter nato vozi mogoče 2m za unim spredaj", kako pa veš, da je imel samo 2 metra do tistega? Ker ti si vozila daleč stran, na primerni varnostni razdalji, kjer bi bolj težko videla, sploh "v dežju", koliko stran tisti vozi - ali si se mogoče nehote izdala, da si vsaj za trenutek vozila na neprimerni varnostni razdalji?

"nervozneži so nevarnost..."

Aha, kdo pa je bil tukaj nervozen? Si morda tistega "nervozneža" ustavila in ga vprašala, če je bil kaj nervozen ali od kod ti te trdne informacije? Mogoče je šlo le za staro gospo, ki ne zna dobro vozit (prehitevat), ki se je odločila vseeno poskusit - dvomim pa, da bi bila neka starka kaj nervozna zaradi tega.

"koprska... ...nepoznana cesta"

Omejitve so postavljene tako, da lahko vsak, ki je sposoben normalno vozit avto, lahko varno vozi po tisti cesti - če so bile razmere slabe, se temu pač prilagodimo. Nepoznavanje ceste tukaj nima nobene veze, ker so vedno postavljeni znaki, če se bliža kakšen nevaren, nepregleden ovinek in imaš več, kot dovolj časa, da upočasniš - tudi če voziš na omejitvi. Veš, kdo mora prej poznat cesto, da se lahko varneje po njej vozi? Vozniki rally-ja. Ker, pri hitrostih, ki jih oni dosegajo, jih lahko hitro kakšen ovinek preseneti, da bi pa ovinek, nekoga, ki normalno vozi - in s pomočjo vseh znakov, presenetil, to pa ni normalno, in tak voznik naj raje preda vozniškega.

Mehmed je izjavil:

energetik je izjavil:

počasnež, ker bi se moral na prvem primernem mestu umakniti koloni za sabo. Po zakonu.

No no, umaknit bi se moral po zakonu, ce ga kolona ne bi mogla varno prehiteti.
Po njenem opisu bi ga lahko, samo je en bedak sabotiral vse skupaj.


Ne, umaknit bi se moral takoj, ko je to možno, če ima za sabo gužvo.

"samo je en bedak..."

Spet obupano iskanje nelogičnih odgovorov... ...ko zmanjka argumentov.

Sabotiral? A je tistih 15 sekund, ko je bil "bedak" na drugem pasu, edini čas, v katerem bi lahko ostali prehitevali? Daj, ne bluzi.
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

m0LN4r je izjavil:

-nikdar se nisem pritožil nad tistim, ki vozi 80, namesto 90, dejal sem le, da v tem ne vidim smisla, če ni konkretnega razloga za to

Jaz pa vcasih nimam razloga, da bi se vozil 90 namesto 80 :|
Sem prehitro spil kavo in vidim da bom 5 minut prej na cilju, pa se mi pac ne da vozit 90, po zakonu mi niti ni treba ;) Tistemu, ki se mu mudi pa naj bo jasno, da nisem jaz kriv, da se njemu mudi oz. on zamuja nekam.


Ja, imaš ga - če ni razloga (gledanje na telefon ipd., ne šteje), nimaš kaj vozit z zmanjšano hitrostjo.
All easy problems have already been solved.

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

če ni razloga (gledanje na telefon ipd., ne šteje), nimaš kaj vozit z zmanjšano hitrostjo.
Spet lažeš?

negotiator ::

@Heavy: na glavni vožnji te lahko vržejo zaradi marsičesa kar nima groznega stika z realnostjo.


5 dni nazaj si bila drugačnega mnenja:
Ker berem (in slišim v živo) precej jokanja o tem kak je nemogoče narest vozniški za avto (itak so vsi ostali krivi, od inštruktorjev do ocenjevalcev pa samega sistema) v prvo...


Aston_11 je izjavil:

negotiator je izjavil:

če ni razloga (gledanje na telefon ipd., ne šteje), nimaš kaj vozit z zmanjšano hitrostjo.
Spet lažeš?


Lažem? O čem?
All easy problems have already been solved.

Zgodovina sprememb…

Aston_11 ::

negotiator je izjavil:

Lažem? O čem?
Razlog, hitrost. Se mi ne da vsega pisat, ker sem že citiral. Glede na to, da vira nimaš, ker ga ni in glede na to, da ti je več ljudi že n-krat povedalo, da edina zveličavna hitrost ni max dovoljena hitrost, bi človek rekel, ali da si neverjetno vztrajen (laž, ki jo ponavljamo dovoljkrat, postane resnica) ali pa, da ti enostavno ne nese.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

negotiator ::

@lakotnik29

Nimaš občutka za avtomobil je približno enako kaznivo kot prepočasna vožnja. Torej samo po sebi nič.


Ne, to da nimaš občutka za avto, pomeni; avto v jarku, avto na napačnem pasu, prepočasno ustavljanje, neprilagojena hitrost, glede na zmožnosti...
All easy problems have already been solved.
««
6 / 36
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tovornjakarji in avtomobilisti (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16332552 (30304) Heavy
»

Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Na cesti
528114168 (91190) solatko

Več podobnih tem