Forum » Kaj kupiti » nov fotoaparat (2 meseca) - garancija ali stvarna napaka
nov fotoaparat (2 meseca) - garancija ali stvarna napaka
Phantomeye ::
Dva meseca nazaj sem si kupil fotoaparat (mirrorless), pa se mi je začel na LCD-ju luščit sloj.
Do včeraj sem bil prepričan, da sem za napako kriv jaz. Včeraj sem pa za hec malo googlal in odkril, da gre za relativno pogosto napako za moj model fotoaparata.
Zdaj pa vprašanje. Kaj je boljše uveljavljati? V tem kontekstu?
Garancijo ali stvarno napako? Pri čem sem na boljšem? ker gre dejansko za stvarno napako.
Do včeraj sem bil prepričan, da sem za napako kriv jaz. Včeraj sem pa za hec malo googlal in odkril, da gre za relativno pogosto napako za moj model fotoaparata.
Zdaj pa vprašanje. Kaj je boljše uveljavljati? V tem kontekstu?
Garancijo ali stvarno napako? Pri čem sem na boljšem? ker gre dejansko za stvarno napako.
Mare2 ::
Phantomeye je izjavil:
Garancijo ali stvarno napako? Pri čem sem na boljšem? ker gre dejansko za stvarno napako.
Če želiš denar nazaj, stvarno napako. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Phantomeye ::
Napiši še kaj si kupil, da še ostali ne naletimo na to.
fotoaparat je sony nex-5a (precej stara zadeva sicer)
http://www.imaging-resource.com/PRODS/N...
---
mogoce bi pa res uveljavljal stvarno napako (mogoce, da si kaj boljsega kupim)
https://www.dpreview.com/forums/thread/... (tretji post za vizualizacijo)
Daniel ::
Tole zadevico sem si enkrat sposodil od kolega in dela res krasne slike. Naročil sem mu tudi screen protector, ker je ekran hitro dobil rise. Kakšno je stanje sedaj pa žal ne vem, ga bom povprašal ob priložnosti. Sicer sem tudi sam gledal alpha serijo, ker mi je star kompakt letos odpovedal poslušnost (pokvarjen fokus).
Phantomeye ::
Tole zadevico sem si enkrat sposodil od kolega in dela res krasne slike. Naročil sem mu tudi screen protector, ker je ekran hitro dobil rise. Kakšno je stanje sedaj pa žal ne vem, ga bom povprašal ob priložnosti. Sicer sem tudi sam gledal alpha serijo, ker mi je star kompakt letos odpovedal poslušnost (pokvarjen fokus).
je kar luštna zadeva ja, mal moram še poštudirat, ker je vseeno to moj prvi 'boljši' fotkič. edino skoda k ni zraven prišel malo boljši objektiv (recimo kak 55mm)
seminal ::
Ni mi jasno kje si dva meseca nazaj še lahko kupil tale star aparat? Drugače pa luščenje ti bojo garnacijsko zamenjali. Znana napaka
joze67 ::
To ni fotoaparat k bi ga moral na dve leti menjat. Pa cena je zaradi "zastarelosti" zelo ugodna. Prej je toliko bila serija 3.
Ales ::
V tem primeru je uveljavljanje stvarne napake IMHO boljše, kot garancija. Zahtevaj vrnitev kupnine ali, če hočeš, menjavo izdelka z novim (če zdaj recimo veš, da lahko luščenje s čim preprečiš in želiš prav tak aparat). Izbira je tvoja. Uveljavljaj pisno in navedi točno kaj uveljavljaš in kaj želiš, da naredijo.
Pazi, rok za uveljavljanje je dva meseca po tem, ko si napako prvič opazil. V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je breme dokazovanja (da ni napake, npr.) na prodajalcu, potem pa na kupcu (do meje dveh let po nakupu, ko uveljavljanje stvarne napake ni več možno).
Pazi, rok za uveljavljanje je dva meseca po tem, ko si napako prvič opazil. V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je breme dokazovanja (da ni napake, npr.) na prodajalcu, potem pa na kupcu (do meje dveh let po nakupu, ko uveljavljanje stvarne napake ni več možno).
Phantomeye ::
V tem primeru je uveljavljanje stvarne napake IMHO boljše, kot garancija. Zahtevaj vrnitev kupnine ali, če hočeš, menjavo izdelka z novim (če zdaj recimo veš, da lahko luščenje s čim preprečiš in želiš prav tak aparat). Izbira je tvoja. Uveljavljaj pisno in navedi točno kaj uveljavljaš in kaj želiš, da naredijo.
Pazi, rok za uveljavljanje je dva meseca po tem, ko si napako prvič opazil. V prvih šestih mesecih po nakupu izdelka je breme dokazovanja (da ni napake, npr.) na prodajalcu, potem pa na kupcu (do meje dveh let po nakupu, ko uveljavljanje stvarne napake ni več možno).
Sej recimo realno ne morejo vedeti KDAJ sem napako opazil, bolj je pomembno da je zadeva identificirana v roku, ko je še breme dokazovanja (da ni napake) na njih. Če prav zastopim? (fotoaparat je star malo čez 2 meseca, kar itak ni problema).
Jaz sem sicer podjetju pisal in jih vprašal, če je to v sklopu garancije (plus eno drugo podjetje je poslalo povprašavanje na servis, ker ocitno mislijo, da sem njihova stranka, v bistvu sem pa jaz pisal na servis, ki ima slučajno svojo trgovino). Torej ne glede na odgovor lahko vseeno izberem pot stvarne napake? Mora biti pisno uveljavljanje po pošti ali je lahko po mailu?
koyotee ::
Phantomeye je izjavil:
Tole zadevico sem si enkrat sposodil od kolega in dela res krasne slike. Naročil sem mu tudi screen protector, ker je ekran hitro dobil rise. Kakšno je stanje sedaj pa žal ne vem, ga bom povprašal ob priložnosti. Sicer sem tudi sam gledal alpha serijo, ker mi je star kompakt letos odpovedal poslušnost (pokvarjen fokus).
je kar luštna zadeva ja, mal moram še poštudirat, ker je vseeno to moj prvi 'boljši' fotkič. edino skoda k ni zraven prišel malo boljši objektiv (recimo kak 55mm)
Kaj pa je zraven? Ker 55mm je na aps-c senzorju 82,5mm, kar je uporabno lih za portrete, dugače boš veliko "zoomal" z nogami.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Phantomeye ::
Phantomeye je izjavil:
Tole zadevico sem si enkrat sposodil od kolega in dela res krasne slike. Naročil sem mu tudi screen protector, ker je ekran hitro dobil rise. Kakšno je stanje sedaj pa žal ne vem, ga bom povprašal ob priložnosti. Sicer sem tudi sam gledal alpha serijo, ker mi je star kompakt letos odpovedal poslušnost (pokvarjen fokus).
je kar luštna zadeva ja, mal moram še poštudirat, ker je vseeno to moj prvi 'boljši' fotkič. edino skoda k ni zraven prišel malo boljši objektiv (recimo kak 55mm)
Kaj pa je zraven? Ker 55mm je na aps-c senzorju 82,5mm, kar je uporabno lih za portrete, dugače boš veliko "zoomal" z nogami.
2.8/16
koyotee ::
Za zacetek poglej za kit zoomi, ki so pri a6000, 16-50 ali 55-210 ali pa kar oba skupaj, imas pokrito veliko obmocje. Nista to zelo kvalitetna objektiva ampak sta poceni in povsem dovolj za zacetek. Sam imam trenutno samyang 12mm f2, sigma 30mm f1.4 in sony 18-105 f4, ampak opazam, da mi manjka vsaj tistih 200mm za malo vecje povecave ter nek spodoben makro objektiv, ma bo treba se mal sparat :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
RedDrake ::
Tole ti lahko popravijo brez nekih velikih tezav, gre samo za menjavo folije. Moras se pa odlociti kaj zelis:
- ce zelis boljsi model, potem uveljavljas stvarno napako in nadomestek oz. vracilo denarja
- ce zelis tega, popravljenjega, potem pojamras, da je znana napaka in vidis kak je odziv
Osebno bi se sicer obrnil direktno na SONY slovenija link do telefona in ostalega tu.
Tam se domenis na katerem servisu bo stvar popravljena. Potem se s servisom zmeni, da narocijo del, in ko prispe, se dogovorite za termin, ti jim prineses fotoaparat, gres na kavo, in ga dvignes popravljenega cez urico-dve .
Ce bodo komplicirali, lahko na moj ZS, sem na "ti" z marsikom pri SONY.
- ce zelis boljsi model, potem uveljavljas stvarno napako in nadomestek oz. vracilo denarja
- ce zelis tega, popravljenjega, potem pojamras, da je znana napaka in vidis kak je odziv
Osebno bi se sicer obrnil direktno na SONY slovenija link do telefona in ostalega tu.
Tam se domenis na katerem servisu bo stvar popravljena. Potem se s servisom zmeni, da narocijo del, in ko prispe, se dogovorite za termin, ti jim prineses fotoaparat, gres na kavo, in ga dvignes popravljenega cez urico-dve .
Ce bodo komplicirali, lahko na moj ZS, sem na "ti" z marsikom pri SONY.
Phantomeye ::
Tole ti lahko popravijo brez nekih velikih tezav, gre samo za menjavo folije. Moras se pa odlociti kaj zelis:
- ce zelis boljsi model, potem uveljavljas stvarno napako in nadomestek oz. vracilo denarja
- ce zelis tega, popravljenjega, potem pojamras, da je znana napaka in vidis kak je odziv
Osebno bi se sicer obrnil direktno na SONY slovenija link do telefona in ostalega tu.
Tam se domenis na katerem servisu bo stvar popravljena. Potem se s servisom zmeni, da narocijo del, in ko prispe, se dogovorite za termin, ti jim prineses fotoaparat, gres na kavo, in ga dvignes popravljenega cez urico-dve .
Ce bodo komplicirali, lahko na moj ZS, sem na "ti" z marsikom pri SONY.
Na sony so me itak na trgovino obrnili.
Ma bom kar uveljavljal stvarno napako. Ne ustreza mi glih, da se po dobrem mescu in pol telefon že servisira. Sploh, ker gre za znano napako (o kateri me prodajalec ni obvestil), kar pomeni, da se zna (zelo verjetno) ponovit.
Drugace pa hvala za ponudbo! bom uporabil, ce bo treba.
Za zacetek poglej za kit zoomi, ki so pri a6000, 16-50 ali 55-210 ali pa kar oba skupaj, imas pokrito veliko obmocje. Nista to zelo kvalitetna objektiva ampak sta poceni in povsem dovolj za zacetek. Sam imam trenutno samyang 12mm f2, sigma 30mm f1.4 in sony 18-105 f4, ampak opazam, da mi manjka vsaj tistih 200mm za malo vecje povecave ter nek spodoben makro objektiv, ma bo treba se mal sparat :)
Hvala za nasvet, bom pogledal. Sicer pa, drugače zelo rad delam portrete, po moje najljubša stvar, ki jo slikam :D
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Phantomeye ::
Koliko pa trgovine komplicirajo ko zahtevaš vračilo kupnine? se bo treba kaj kregat? :C
joze67 ::
... kar pomeni, da ne boš vzel NEX-5 ("zaradi znane napake"), in za ta denar boš težko našel kaj primerljivega.
Sam imam NEX-3 in NEX-6 (pri nobenem težav z zaslonom); pri 6ki sem zamenjal pripadajoči SELP1650 z SEL1855. Kvalitetna sta (objektiva) približno enako, 1855 je bistveno večji in podaljša doseg aparata z eno baterijo. Največ zabave pa je z enim starim ruskim 135mm /M42 objektivom. Moram nabavit še kakega normalno/širokokotnega manualca.
Sam imam NEX-3 in NEX-6 (pri nobenem težav z zaslonom); pri 6ki sem zamenjal pripadajoči SELP1650 z SEL1855. Kvalitetna sta (objektiva) približno enako, 1855 je bistveno večji in podaljša doseg aparata z eno baterijo. Največ zabave pa je z enim starim ruskim 135mm /M42 objektivom. Moram nabavit še kakega normalno/širokokotnega manualca.
Phantomeye ::
... kar pomeni, da ne boš vzel NEX-5 ("zaradi znane napake"), in za ta denar boš težko našel kaj primerljivega.
Sam imam NEX-3 in NEX-6 (pri nobenem težav z zaslonom); pri 6ki sem zamenjal pripadajoči SELP1650 z SEL1855. Kvalitetna sta (objektiva) približno enako, 1855 je bistveno večji in podaljša doseg aparata z eno baterijo. Največ zabave pa je z enim starim ruskim 135mm /M42 objektivom. Moram nabavit še kakega normalno/širokokotnega manualca.
Mogoče sem pa v trenutni situaciji zmožen vložiti v kaj boljšega (višjo ceno).
Mam pa sicer doma praktiko z širokokotnim objektivom in teleobjektivom. pa 'navadnim'. :D sam analogci so analogci
Phantomeye ::
Toraj včeraj zvečer sem poslal zahtevek za stvarno napako, pa so mi danes odgovorili naj se oglasim v torek, ko poslovodja pride z dopusta. Kaj se vseeno šteje 8 dni z današnjim oz. včerajšnjim dnem? ali je okej, da jim popustim glede tega?
Phantomeye ::
scipascapa je izjavil:
dokler nimaš pisno črno na belem, se ne šteje nič, rekla-kazala press.
Ne razumem, kaj si napisal?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
tomaz- ::
ja, tako je.. Poslal si zahtevek, ampak trgovcu nisi še "omogočil" pregled aparata. ČE bi šel fizično tja in tam poleg zahtevka pustil tudi aparat, bi se štelo v rok in te potem ne zanima več, kje je poslovodja.. Dokler pa si naresil "na pol" , zahtevek ni pravilno vložen
Phantomeye ::
ja, tako je.. Poslal si zahtevek, ampak trgovcu nisi še "omogočil" pregled aparata. ČE bi šel fizično tja in tam poleg zahtevka pustil tudi aparat, bi se štelo v rok in te potem ne zanima več, kje je poslovodja.. Dokler pa si naresil "na pol" , zahtevek ni pravilno vložen
ok, razumem. Prebral sem precej okoli tega, ampak nikjer se pa nihče ni spomnil, da bi napisal, da je dobro to osebno vložit (vedno sem mislil, da vložiš, potem pa prineseš, če prodajalec zahteva vpogled.
Ma v bistvu je še boljše, če bo poslovodja tam. Ker če mi je odgovorila oseba za katero mislim, da gre, ne bi osebno nič dosegel. Že ko sem kupil aparat preko spleta in ga šel iskat osebno v trgovino (kot mi je bilo naročeno), mi človek ni hotel zadeve dokler 'poslovodja' ni prišel z malice. Ker "splet je splet, trgovina je pa trgovina" in da mi "ne more dat naprave, ker ne more vedt, da sem jaz karkoli naročil". in da bi moral to "moral iskat na vele prodajo".
tomaz- ::
saj tudi ko bo poslovodja tam, ne pomeni, da boš zadevo takoj uredil.. Moraš vedeti, da ti prijavljaš sum na obstoj stvarne napake.. v nobenem primeru ti ne določaš, ali nekaj dejansko je stvarna napaka, ali ni.. Ta odločitev je na strani prodajalca, ki ima za to čas 8 dni. Ali on to da pregledat servisu ali ne, je njegova odločitev, za katero mora potem stat ( tudi kazensko odgovorno, če te namerno jebe ) , če se ti potem s tem ne strinjaš in mu dokazuješ in dokažeš nasprotno.. Ampak: ko bo prodajalec ( s tem mislim firmo, ki ti je proizvod prodala, ne fizičnega prodajalca za pultom ) tebi ugodil, bo zadeva stekla dalje v smislu ugoditve tvoji napisani zahtevi ( vračilo kupnine, popravilo... ) . Če pa ti ne ugodi, gre zadeva dalje, če hočeš : prijava, tožba...
In ni fora, da "je dobro" osebno vložit, ampak je NUJNO dat možnost prodajalcu, da si blago v miru in strokovno pregleda in v roku 8 dni poda odgovor.. ta pogoj moraš izpolniti ti.. Po izpolnjenih vseh pogojih začne zadeva teči. ČE to pomeni, da mu izročiš blago, je seveda to to.. Konc koncev bi ga lahko tudi poslal, akupaj s podrobnim opisom napake in priloženo dokumentacijo, priporočeno , s povratnico...
In ni fora, da "je dobro" osebno vložit, ampak je NUJNO dat možnost prodajalcu, da si blago v miru in strokovno pregleda in v roku 8 dni poda odgovor.. ta pogoj moraš izpolniti ti.. Po izpolnjenih vseh pogojih začne zadeva teči. ČE to pomeni, da mu izročiš blago, je seveda to to.. Konc koncev bi ga lahko tudi poslal, akupaj s podrobnim opisom napake in priloženo dokumentacijo, priporočeno , s povratnico...
Phantomeye ::
saj tudi ko bo poslovodja tam, ne pomeni, da boš zadevo takoj uredil.. Moraš vedeti, da ti prijavljaš sum na obstoj stvarne napake.. v nobenem primeru ti ne določaš, ali nekaj dejansko je stvarna napaka, ali ni.. Ta odločitev je na strani prodajalca, ki ima za to čas 8 dni. Ali on to da pregledat servisu ali ne, je njegova odločitev, za katero mora potem stat ( tudi kazensko odgovorno, če te namerno jebe ) , če se ti potem s tem ne strinjaš in mu dokazuješ in dokažeš nasprotno.. Ampak: ko bo prodajalec ( s tem mislim firmo, ki ti je proizvod prodala, ne fizičnega prodajalca za pultom ) tebi ugodil, bo zadeva stekla dalje v smislu ugoditve tvoji napisani zahtevi ( vračilo kupnine, popravilo... ) . Če pa ti ne ugodi, gre zadeva dalje, če hočeš : prijava, tožba...
In ni fora, da "je dobro" osebno vložit, ampak je NUJNO dat možnost prodajalcu, da si blago v miru in strokovno pregleda in v roku 8 dni poda odgovor.. ta pogoj moraš izpolniti ti.. Po izpolnjenih vseh pogojih začne zadeva teči. ČE to pomeni, da mu izročiš blago, je seveda to to.. Konc koncev bi ga lahko tudi poslal, akupaj s podrobnim opisom napake in priloženo dokumentacijo, priporočeno , s povratnico...
Kako se pa obraniti tega, recimo, da je lastnik/prodajalec v dobrem odnosu z nekim servisom in mu napisejo, da ni stvarna napaka? ker ce je stvar pokrita z garancijo, ni to hkratno priznanje, da gre za stvarno napako (sploh glede na to, da je ta napaka znana in ne gre za nek slučaj?) Pomaga met 'drugo mnenje' z nekega drugega servisa?
Daniel ::
Mimogrede, kako to, da ni skorajda nikjer na zalogi Alpha 5100 modela, ki je novejši od NEX-5 modela?
https://www.mimovrste.com/brezzrcalni-f...
https://www.mimovrste.com/brezzrcalni-f...
koyotee ::
najbrž zato, ker dobiš za isto ceno a6000 :)
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
tomaz- ::
Phantomeye je izjavil:
saj tudi ko bo poslovodja tam, ne pomeni, da boš zadevo takoj uredil.. Moraš vedeti, da ti prijavljaš sum na obstoj stvarne napake.. v nobenem primeru ti ne določaš, ali nekaj dejansko je stvarna napaka, ali ni.. Ta odločitev je na strani prodajalca, ki ima za to čas 8 dni. Ali on to da pregledat servisu ali ne, je njegova odločitev, za katero mora potem stat ( tudi kazensko odgovorno, če te namerno jebe ) , če se ti potem s tem ne strinjaš in mu dokazuješ in dokažeš nasprotno.. Ampak: ko bo prodajalec ( s tem mislim firmo, ki ti je proizvod prodala, ne fizičnega prodajalca za pultom ) tebi ugodil, bo zadeva stekla dalje v smislu ugoditve tvoji napisani zahtevi ( vračilo kupnine, popravilo... ) . Če pa ti ne ugodi, gre zadeva dalje, če hočeš : prijava, tožba...
In ni fora, da "je dobro" osebno vložit, ampak je NUJNO dat možnost prodajalcu, da si blago v miru in strokovno pregleda in v roku 8 dni poda odgovor.. ta pogoj moraš izpolniti ti.. Po izpolnjenih vseh pogojih začne zadeva teči. ČE to pomeni, da mu izročiš blago, je seveda to to.. Konc koncev bi ga lahko tudi poslal, akupaj s podrobnim opisom napake in priloženo dokumentacijo, priporočeno , s povratnico...
Kako se pa obraniti tega, recimo, da je lastnik/prodajalec v dobrem odnosu z nekim servisom in mu napisejo, da ni stvarna napaka? ker ce je stvar pokrita z garancijo, ni to hkratno priznanje, da gre za stvarno napako (sploh glede na to, da je ta napaka znana in ne gre za nek slučaj?) Pomaga met 'drugo mnenje' z nekega drugega servisa?
tega se absolutno ne moreš "obraniti".. Konec koncev je lahko pooblaščen servis in uvoznik ena in ista pravna oseba..vedet samo moraš, da ima njegova beseda ravno tako svojo težo, če mu ti dokažeš nasprotno.. Ampak ja, ne more se pa dokazovat kar tako, malo na počez.. Konc koncev, kako pa naj bi se prodajalec obranil dejstva, da je teb nek kolega, ki je serviser, napisal ravno obratno? Skratka, tisti, ki je prepričan, da ima prav, bi že res počasi lahko povzel kakšna dejanja v smeri uresničevanja svojih pravic..Ampak seveda: by the book.. Sej, če bi tega bilo iz dneva v dan več, bi se razmere na trgu začele korenito spreminjat, ker bi podjetja dejansko malo cvikala, kolikokrat bo prišlo do tožbe s strani kupca.. tako pa.. Jebiga, res je veliko živcev in vsekakor tudi nekaj stroškov. Saj na to pa firme računajo in v veliki meri jim žal uspeva.. Ne verjamem da je vsaj 3% kupcev, ki se dejansko spusti v to.. čeprav sem prepričan, da bi večina dosegla svoje.. Če seveda tudi po forumih govorijo resnico in ni samo krepko olepšana in spolirana ena plat medalje..
Phantomeye ::
ja bom videl, kaj bo v torek. kar vem, da se bodo sklicevali na garancijo. in bom ocitno moral priti pripravljen.
Phantomeye ::
evo en updejt. sem nesel v trgovino in vrnil nazaj.
Retrospektivno razmišljam, da sem poslovodjo malo narobe zastopil in sem takoj izrazil nestrinjanje (ker sem bil prepričan, da mi je 's pošiljenjem na servis' hotel uštulit popravilo, v bistvu je pa govoril o 'strokovnem pregledu s strani servisa', če gre zares za stvarno napako. Da se ne bi izkazalo, da ne gre, in da ne bi bili oni zaradi tega v minusu).
Skratka, opravil je klic, pa bil malo presenečen, da so že vsi vse vedeli tam (nisem maila poslal samo v trgovino, ampak tudi na veleprodajo - hihi).
Tako, da sem zadovoljen z njihovim odnosom :)
Thumbs up!
Retrospektivno razmišljam, da sem poslovodjo malo narobe zastopil in sem takoj izrazil nestrinjanje (ker sem bil prepričan, da mi je 's pošiljenjem na servis' hotel uštulit popravilo, v bistvu je pa govoril o 'strokovnem pregledu s strani servisa', če gre zares za stvarno napako. Da se ne bi izkazalo, da ne gre, in da ne bi bili oni zaradi tega v minusu).
Skratka, opravil je klic, pa bil malo presenečen, da so že vsi vse vedeli tam (nisem maila poslal samo v trgovino, ampak tudi na veleprodajo - hihi).
Tako, da sem zadovoljen z njihovim odnosom :)
Thumbs up!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
koyotee ::
Zj pa kup a6000 in je :P
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napaka po preteku 6 mesecevOddelek: Loža | 6633 (5329) | next3steps |
» | Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12506 (8558) | ziggy89 |
» | Stvarna napaka pri mobilnem telefonuOddelek: Loža | 6136 (5200) | bobby |
» | Stvarna napaka (miška)Oddelek: Pomoč in nasveti | 2964 (2406) | tomaz- |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9407 (6829) | St235 |