» »

Zanič kolesni ležaj?

Zanič kolesni ležaj?

«
1
2

Domobrancek ::

Pozdravljeni. Imam manjšo težavo z avtom in sicer: Ko zavijem v eno smer (mislim, da desno) in včasih tudi, ko vozim naravnost prihaja iz sprednjega dela vozila čuden piskajoč zvok. Zvok je precej nadležen in se "odstrani", če pritisnem na zavoro vednar se zopet pojavi, ko zavoro spustim.Mehanik mi je rekel, da to ni nič hudega, sam pa sumim, da je kolesni ležaj bolj švoh in bo potrebna menjava? Ali so morda krivi diski? Nekje sem tudi bral, da ti lahko odnese kolo, če imaš ležaj slab...to drži? Jutri imam varno vožnjo na vranskem in ne bi rad pol avta tam pustil :)

Hvala Lp

SambaShare ::

Najbrž rja na disku, vzami dol kolo in s kladivom potolči po robovu na obeh straneh da jo odstraniš in bo.

69charger ::

Lahko je samo tisti zaščitni pleh za diskom zvit, meni je tudi piskal, vzel dol kolo in ga z rokami rahlo zakrivil nazaj da ni drgnil ob disk - problem solved.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

krneki0001 ::

To je bolj problem zavornih batkov ali vodil, kot pa pleha, diskov ter ploščic.

Zavorni bat...


... se ne vrne v začetno pozicijo


Verjetno so:
1.) strgane gumice, pa je prišla notri svinjarija. Rešitev je da se razdre, spolira batke in da nove gumice.
2.) vodila celotnih klešč so zapacana ali pa zapečena in se celotne klešče več ne premikajo. Rešitev je da razdreš vse skupaj, spoliraš vodila in jih namažeš z temperaturno obstojno mastjo, ki ne razjeda gumic.

krneki0001 ::

Tukaj si pa lahko pogledaš, kako zadeve razstaviš. In s tem ko porineš bat nazaj v prvotni položaj že sprobaš če je v redu.

http://peterv6i.blogspot.si/2014/07/zam...

Domobrancek ::

Hvala za pomoč. Glede na to, da imam jutri zjutraj na vranskem varno vožnjo se tega danes ne bi loteval. Ne spoznam se ravno na popravljanje avtov.. Je kaka nevarnost zaradi tega? mi lahko zavore odpovejo ali kaj podobnega?

Hvala Lp

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Ne, odpovejo ne. Lahko se pregrejejo, pa bodo slabše delale, če boš zelo veliko zaviral (recimo kak vršič navzdol, če bi norel in pred vsakim ovinkom orenk bremzal), drugega pa ne.

Se jih pa splača poštimat, ker to vpliva na porabo, če bremze stalno po malem držijo.

Domobrancek ::

krneki0001 je izjavil:

Ne, odpovejo ne. Lahko se pregrejejo, pa bodo slabše delale, če boš zelo veliko zaviral (recimo kak vršič navzdol, če bi norel in pred vsakim ovinkom orenk bremzal), drugega pa ne.

Se jih pa splača poštimat, ker to vpliva na porabo, če bremze stalno po malem držijo.


Definitivno bom to dal zrihtat..karkoli že je. Hvala za pomoč, če pa ima kdo še kakšno idejo kaj bi lahko bilo pa naj prosim napiše.

krneki0001 ::

Ležaj tuli večinoma v ovinkih. Če zavijaš v levo in se ga sliši kot tuljenje ali piskanje, je desni ležaj in obratno. Na ravnini ko ni hude bočne obremenitve ležaj ne tuli, oziroma tuli če je že skoraj do konca zanič, ampak se ga ne sliši več kot piskanje, ampak kot grobo drgnjenje železa ob železo.

Tako da to piskanje, ki ga ti slišiš in se neha, ko pritisneš zavoro, je definitivno od zavor.

Zgodovina sprememb…

Domobrancek ::

krneki0001 je izjavil:

Ležaj tuli večinoma v ovinkih. Če zavijaš v levo in se ga sliši kot tuljenje ali piskanje, je desni ležaj in obratno. Na ravnini ko ni hude bočne obremenitve ležaj ne tuli, oziroma tuli če je že skoraj do konca zanič, ampak se ga ne sliši več kot piskanje, ampak kot grobo drgnjenje železa ob železo.

Tako da to piskanje, ki ga ti slišiš in se neha, ko pritisneš zavoro, je definitivno od zavor.


Ponesreči predlagal izbris- pardon. Po ravnini se to zelo redko sliši - običajno samo takrat kadar je cesta rahlo nagnjena. Sliši se najbolj v (misli da desnih) ovinkih in vedno zgine, če rahlo pritisnem zavoro in se zopet pojavi ko jo spustim. To težavo imam že nekaj časa vendar se nisem obremenjeval z njo, ker mi je mehanik rekel da je OK in da ne rabim skrbet. Se pa zvok v tem času ni nič spremenil in še vedno se pojavi samo v določenih razmerah (rahlo zavijanje desno.). V primeru, da bi bil problem pri ležaju bi se najbrž zvok spremenil? Tudi volana mi nič ne trese, ko zaviram (kar sem brav, da se običajno pojavi pri slabem ležaju).

Zgodovina sprememb…

Domobrancek ::

Še nekaj me zanima. Ali bi imelo kolo luft, če bi bil zanič ležaj? prejle sem namreč dvignil najprej levo nato pa še desno kolo in probal, če imata kaj lufta pa ga nista imela nič..trdna sta kot kamen. To pomeni, da so res diski krivi? Ko sem kolo zavrtel, sem imel občutek, da ga morda disk malo bremza..je to normalno? In še nekdo, ki je napisal da je mogoče rja na diskih - res je povsem ob straneh rja. Bi lahko to bilo ?

Lp

krneki0001 ::

Ja, kolo nebi bilo fiksno, če bi bil ležaj zanič. Bi se premikalo v vse strani pomalo.

Rja kolikor je je že na disku ne vpliva na nič. Vodila ali pa batki, tukaj je težava. To da kolo bremza, ko bi se moralo vrtet pomeni ravno to. Vodilo ali batki so ostali v položaju, da ploščico pritiskajo na disk in posledica je da to kolo zavira. Zaradi tega je večja poraba in diski se zelo segrevajo med vožnjo.

marsovcek ::

Kolo dobi (laiku opazen) luft ko je lezaj ze zeelo zdelan.
Primerjaj debelini notranje in zunanje zavorne ploscice ter obrabo diska na notranji in zunanji strani. Ce zavora ne spusca popolnoma, bo opazna razlika.

Domobrancek ::

krneki0001 je izjavil:

Ja, kolo nebi bilo fiksno, če bi bil ležaj zanič. Bi se premikalo v vse strani pomalo.

Rja kolikor je je že na disku ne vpliva na nič. Vodila ali pa batki, tukaj je težava. To da kolo bremza, ko bi se moralo vrtet pomeni ravno to. Vodilo ali batki so ostali v položaju, da ploščico pritiskajo na disk in posledica je da to kolo zavira. Zaradi tega je večja poraba in diski se zelo segrevajo med vožnjo.


No ja, nevem ce bremza ali je pac tako kot more bit. Ko sem zelel kolo zavrtet se je takoj ustavilo. Porabo sem ravno zdaj racunal ko sem se vec po AC vozil (417km) in je bila 6.5 kar se mi ne zdi prevec tako, da nekam hudo najberz ni. Bom pa definitivno stvar dav porihtat. Upam samo, da se jutrisnji dan prezivi :)

krneki0001 ::

marsovcek je izjavil:

Kolo dobi (laiku opazen) luft ko je lezaj ze zeelo zdelan.
Primerjaj debelini notranje in zunanje zavorne ploscice ter obrabo diska na notranji in zunanji strani. Ce zavora ne spusca popolnoma, bo opazna razlika.


Če je kolo zavrtel in se kolo takoj ustavi, pomeni da bremze držijo. Tako da to ležaj sigurno ni.

SambaShare ::

Domobrancek je izjavil:

Še nekaj me zanima. Ali bi imelo kolo luft, če bi bil zanič ležaj? prejle sem namreč dvignil najprej levo nato pa še desno kolo in probal, če imata kaj lufta pa ga nista imela nič..trdna sta kot kamen. To pomeni, da so res diski krivi? Ko sem kolo zavrtel, sem imel občutek, da ga morda disk malo bremza..je to normalno? In še nekdo, ki je napisal da je mogoče rja na diskih - res je povsem ob straneh rja. Bi lahko to bilo ?

Lp


Če je na robovih precej rje oz. da gleda bistveno bolj ven kot površina diska, potem je 90% to vzrok za hrup. Te ne stane nič če greš s "ostrim" robom kladiva okrog in jo potolčeš dol pa boš videl če bo problem rešen.

ToniT ::

To je opoorilo, da so se ti obrabile zavorne ploščice. Zamenjaj ploščice in bo vse ok.

Domobrancek ::

Ah ja očitno so res bremze. Peljal sem se 2km zaviranja je bilo zelo malo pa so bili diski zelo vroči, ko sem jih potipal doma. Pa še občutek sem imel, da avto zavira sam od sebe. Sam sranje je s tem avtom -_- Hvala za pomoč. Lp

Domobrancek ::

Evo ravno od mehanika. Imeli ste prav: Zavorne ploščice so bile povsem zanič. Po zamenjavi zanekrat izgleda vse ql. Hvala za pomoč.

chort ::

če ti je avto zaviral sam od sebe niso bile krive samo slabe ploščice. presušeni oz zatikajoči se batki in/ali zapečeni nosilci čeljusti.

Domobrancek ::

No ja nevem. Vzel je dol kolo in gledal kaj bi lahko bilo. Rekel je, da je čudno, da mi sam zavira, ker use deluje. Nato je hotel dol vzeti še ploščice, ki so začele razpadati. Vse skupaj je spucal in z nečem namazal, zamenjal z novimi in sedaj stvar deluje. Rekel je, da so bile morda tako obrablene da so cev čas malo držale.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Vse skupaj je spucal in z nečim namazal - spucal je vodila in jih namazal z mastjo za vodila. Vodila so bila očitno tista, ki so delala probleme. Sama ploščica, tenkejša ko je, manj se dotika diska med nebremzanjem.

Zgodovina sprememb…

krispe ::

Pozdravljeni
Malo si sposodim temo ker že postajam obupan... Skratka pojavlja se mi težava na mojem Puntotu letnik 2004. Gre za neke vrste tuljenje ki se najpogosteje pojavi ko zapeljem čez jame na cesti (teh je pa veliko na naših cestah), začne se nekje pri hitrosti 60kmh. Pri višji hitrosti recimo nad 90kmh tuli konstantno ne glede na stanje ceste, potem pri zaviranju pa pod 70kmh utihne. Se pa med 70 in 80kmh najbolj sliši.. Tudi v več tonih - nižji in višji.
Menjal sem že:
Oba kolesna ležaja spredaj
Obe pesti kolesa
Oba končnika
Oba stabilizatorja

Kolesna ležaja sem menjal 2x v preteklem tednu ker po prvi menjavi je bilo kolo raho, precej zraka je bilo, zato so pri vulkanizerju predlagali da se pesti obe menjam - in še ležaje seveda enkrat.... Je šlo že enih 300eur v luft problem še pa ostaja.
Ima kdo kakšne predloge? Hvala in lp

Da še to omenim... Dolgo že sumim menjalnik ampak mi simptomi ne delujejo enaki... Sem probal avto tudi med vožnjo ugasnit pa je naprej tulil enako...
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krispe ()

Siddh ::

Menjalnik se vseeno vrti če avto ugasneš..


bambam20 ::

Če med vožnjo prestaviš v prosti tek, še vedno tuli? Če v protem teku ne tuli,. potem bi znal biti menjalnik.

Kaj pa gume? Znajo biti tudi gume s časom glasne.

Drugače me pa moti, da so ti menjal kar oba kolesna ležaja spredja? Sta bila oba obrabljena? Kaj pa zadnja dva? Sicer ne vem kje so ti to delali, vendar se kaj prida ne spoznajo. Ležaj se manja zgolj tisti, ki je obrabljen.

Pa teh zadev se ne preglejuje pri vulkanizerju, pač pa pri mehaniku.

krispe ::

Tudi če dam avto v nulo med vožnjo isto tuli, tudi pritisnjena sklopka ne igra vloge. Zdaj sem opazil da se pri nizki hitrosti nekaj brusi/cvili... Možno da ista zadeva pri višji hitrosti tuli. Zamenjal sem oba ležaja po lastni volji. Moj vulkanizer nudi vse, tudi servis avtomobilov.
Je možno da bi bili amortizerji ali ležaj amortizera fuč?

Gume so pa nove, stare 2dni
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: krispe ()

bambam20 ::

krispe je izjavil:

Tudi če dam avto v nulo med vožnjo isto tuli, tudi pritisnjena sklopka ne igra vloge. Zdaj sem opazil da se pri nizki hitrosti nekaj brusi/cvili... Možno da ista zadeva pri višji hitrosti tuli. Zamenjal sem oba ležaja po lastni volji. Moj vulkanizer nudi vse, tudi servis avtomobilov.
Je možno da bi bili amortizerji ali ležaj amortizera fuč?

Gume so pa nove, stare 2dni


Zaradi amortizerjev ne bi bilo cvilečega zvoka med vožnjo. Vsekakor svetujem obisk drugega mehanika, ker ta očitno nima pojma, kaj počne in menjavate na slepo?

Kolesni ležaj se menja na tistem kolsu, kjer je obrabljen. To izkušen mehanik zelo hitro ugotovi po zvoku, ko kolo zasuče.

Na koncu se bo izkazalo, da je zanič kateri od zadnjih kolesnih ležajev.

TheBlueOne ::

Meni ie piskalo, ce mi mehanik ni lepo scistil lezisc za ploscice in se niso vracale dovolj dalec. Zna biti, da bo dovolj ce zadeve samo ocistis. Je pa seveda treba priti do tja, kar terja odstranitev ploscic. Kamot DIY zadeva. Zicna krtaca in malo znoja. :) Ce pa nisi nikoli kaj delal sam, pa vseeno odsvetujem, da ti ne pade avto po tleh ali na kaksno roko, ko je brez kolesa.

zobnik ::

zadnja kolesna ležaja

krispe je izjavil:

Pozdravljeni


Kolesna ležaja sem menjal 2x v preteklem tednu ker po prvi menjavi je bilo kolo raho, precej zraka je bilo, zato so pri vulkanizerju predlagali da se pesti obe menjam - in še ležaje seveda enkrat.... Je šlo že enih 300eur v luft problem še pa ostaja.



ja dobr so te nategnil

Če bi ležaji se uglašal v menjalniku se nebi več vozil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

krispe ::

Zvok se sliši od spredaj. Je sploh možno da bi ležaja bila zadaj fuč?
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

#000000 ::

krispe je izjavil:

Zvok se sliši od spredaj. Je sploh možno da bi ležaja bila zadaj fuč?


Ja je možno, ampak ker je avto kovinski se zvok prenaša, tako da tudi najboljši mehaniki lahko kiksnejo, je levi ali desni, ipd.

Uglavnem avto dvignit, ter na roke zavrtet vsako kolo, katero poje tam je ležaj počasi fuč.

MIHAc27 ::

Še jaz si bi malce sposodil temo. Na tehničnem 2 meseca nazaj, so me opozorili, da je amortizer na desni strani nekaj počen in bo treba menjat. Sem pa tehničnega vseeno opravil.
No kake 2 tedna nazaj pa začne avto vsakič ko grem vzvratno močno piskati in cviliti. Niti ni vsakič enako glasno, včasih zelo drugič skoraj neslišno. Ko peljem naprej pa ni nič, oziroma včasih če imam okno odprto se mi zdi kot da občasno vseeno nekaj zelo potiham zacvili. Slišati pa je, kot da prihaja od sprednjih koles nekje. Preveril sem okoli gum, pa ni videti, da bi se kaj drgnilo ob gumo.
Se mi pa zdi, da ko cvili tudi rahlo trese volan. Avto je pa Hyundai Trajet letnik 2001.

Itak gre čim prej do kakega mehanika, ampak vsaj približno bi rad vedel, kaj bi znalo to bit. Mogoče amortizerji?

Invictus ::

Počil ti je amortizer.

Pelji k mehaniku, pa naj ti zamenja oba. Saj to ni drago.

Se mi je zgodilo letos, tako da vem iz lastne prakse :D.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

MIHAc27 ::

Se mi je zdel.... pa je bil avto že pri mehankarju, takrat ko sem imel tudi tehničnega in sem jim rekel da naj tudi amortizerje zamenjajo (urediti so morali še nekaj z lučmi)... pa jih niso ker 'kao' še ni panike....

Invictus ::

Poznam to "pamet" mehanikov.

Moj je rabil nekaj časa, da naredi tisto, kar mu rečem, ne glede na stanje. Razen, če sem se res kaj konkretno uštel.

Deli so danes dovolj poceni, da se ne splača šparat 20 EUR...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

#000000 je izjavil:


Ja je možno, ampak ker je avto kovinski se zvok prenaša, tako da tudi najboljši mehaniki lahko kiksnejo, je levi ali desni, ipd.

Uglavnem avto dvignit, ter na roke zavrtet vsako kolo, katero poje tam je ležaj počasi fuč.


Če je kolesni ležaj izrabljen dober mehanik to takoj sliši.

zobnik ::

dvigneš avto in zavrtiš kolo, mora ružit.
sem menjal že tiste z abs obročkom in tiste v zavornem bobnu, doma seveda.

MIHAc27 je izjavil:

Še jaz si bi malce sposodil temo. Na tehničnem 2 meseca nazaj, so me opozorili, da je amortizer na desni strani nekaj počen in bo treba menjat. Sem pa tehničnega vseeno opravil.
No kake 2 tedna nazaj pa začne avto vsakič ko grem vzvratno močno piskati in cviliti. Niti ni vsakič enako glasno, včasih zelo drugič skoraj neslišno. Ko peljem naprej pa ni nič, oziroma včasih če imam okno odprto se mi zdi kot da občasno vseeno nekaj zelo potiham zacvili. Slišati pa je, kot da prihaja od sprednjih koles nekje. Preveril sem okoli gum, pa ni videti, da bi se kaj drgnilo ob gumo.
Se mi pa zdi, da ko cvili tudi rahlo trese volan. Avto je pa Hyundai Trajet letnik 2001.

Itak gre čim prej do kakega mehanika, ampak vsaj približno bi rad vedel, kaj bi znalo to bit. Mogoče amortizerji?


Probaj dobit kompletni amortizer pa ti ga mehanik menja za 10-20 evrov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

#000000 je izjavil:


Ja je možno, ampak ker je avto kovinski se zvok prenaša, tako da tudi najboljši mehaniki lahko kiksnejo, je levi ali desni, ipd.

Uglavnem avto dvignit, ter na roke zavrtet vsako kolo, katero poje tam je ležaj počasi fuč.


Če je kolesni ležaj izrabljen dober mehanik to takoj sliši.


Slišiš tudi ti, ker je zadeva dovolj glasna in moteča. Na katerem kolesu pa malo težje. Sploh če je diferencial vmes (pogonski par koles).
Najbolj slišiš in ugotoviš to v ovinku, ko je zunanje kolo dovolj obremenjeno, da se ležaj orenk oglasi.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

MIHAc27 ::

Že dolgo vozim na isti servis, ampak včasih ga pobiksajo. Ena luč ima baje zanič svetilnost. Že lani sem šel komaj čez tehničnega. Letos so samo spoliral, pričakoval sem pa menjavo žarometa. Na tehničnem me je sam gledal pa spustil, ker se mu verjetno z mano ni dalo še enkrat ubadat. Pa še dostikrat so na kaj pozabili...

Sedaj moram pa itak drugega mehankarja/servis poiskat, ker sem se preselil v Zalog in so sedajšnji malce predaleč.

zobnik ::

ker so plastične luči kot pri cliotu, jaz jih vsake 2-3x/leto zdrgnem in ornk operem pa so kot novi.
mam pa avto za 250 evrov
zadnaj kolesna ležaja se ti oglašata, dvigni avto in zavrti kolo, če se karkoli sliši, drgnjenje je to to.
Ležaj navadni je 10-20 evrov (navadni ko pride v bobnu), v kosu pa 30-40 evrov (tega je lažje menjat)

krispe ::

Sem še menjal celo desno polos in olje v menjalniku. Zvok še ostaja ampak v precej manjši meri. Torej zdaj preostane samo še leva polos ali zanič ležaji v menjalniku. Pustim do nadaljnjega, sem pa avto danes še spustil z ta technix nastavljivim vzmetenjem in namestil 7mm distančnike pri platiščih. Avto dela kot nov, obnašanje na cesti vrhunsko... Neprimerljivo z stock vzmetenjem...
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"

zobnik ::

Polosovino si šel menjat, ker te je nekdo tako rekel, ahaha
no daj še drugo menjat, če imaš preveč denarja.
Polosovino se menja, ko se pospešuje in trese in še to je treba vse prej drugo preverit, imel sem vsaj 25 avtov in POPOLNOMA vse možne okvare, ribal so mi ležaji, polosi, altenatorji, dihtne, semering, lopute.
Še največ menjal pač kolesne ležaje, elektriniko, svečke, kabli,...

Domobrancek ::

Evo, da spet mal obudim temo.

Pred kakim tednom se mi je začel oglašat ležaj (predvidevam) bolj se ga sliši v levem ovinku in pri hitrostih višji od 50km/h. Sliši se ga zaenkrat samo pri odprtem oknu.

Težava je v tem, da imam samo še drug tedn možnost avto dat zrihtat in dvomim, da bo mehanik imel kaj časa. Potem avto 2 tedna nujno rabim. Med drugim grem tud na morje (cca. 400km v eno smer).

Zanima me, če je to nujno zamenat preden grem na morje? Kako dolgo traja ta menjava in kaj se lahko nardi, če ne menjam..?

Hvala.

Pobes ::

Ni nujno, ne bo nič odpadlo. Meni je mehanik ležaj zamenjal v 20 minutah.

XLapse ::

jaz bi obvezno zamenjal! zakaj bi riskiral?
alien technology

zobnik ::

Zadnji ležaj je v kompletu in se ga dol potegne z abcigarjem, lahko gre tud brez tega in gor natakne druzga, nič hudga, to ma mehanik pol urce dela. Ležaj je cca 50 evrov.
Če maš pa v bobnu je pa ležaj 20 evrov pa vpreša ga notr in pride cenej vse skupaj.
Tk da poklič okol pa pelji na popravilo, jaz take zadeve menjam takoj isti dan al pa drug sam doma

Domobrancek ::

Hvala za pomoc. Za zamenjat bo prednji lezaj ampak verjetno to ne spremeni kaj dosti. Bom poklical in vprasal, ce bo imel cas zamenjat.

Hvala.

zobnik ::

prednejga pa še nikoli na nobenem avtu nism menjal pa sem mel kripe stare 12-16-20let.
da ni težava drugje

XLapse ::

zobnik je izjavil:

prednejga pa še nikoli na nobenem avtu nism menjal pa sem mel kripe stare 12-16-20let.
da ni težava drugje

ne trolaj ker sm ravnokar mogel menjat sprednji ležaj. Ležaji gredo dostikrat. Na prejšnjem sem jih 3 menjal.
alien technology

hammock ::

zobnik je izjavil:

prednejga pa še nikoli na nobenem avtu nism menjal pa sem mel kripe stare 12-16-20let.
da ni težava drugje

Menjal na 3 leta starem japonskem avtu, kjer drugace ne crkne _nic_. Lahko je slab material, lahko med zavojem zapeljes v luknjo in dobi bocni udarec, pa je gotovo.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11620459 (13513) WizzardOfOZ
»

Rahlo tresenje avta med 70-80km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6816292 (11366) Wonailabs
»

Megane - Piskanje med zavijanjem

Oddelek: Na cesti
255688 (4118) smacker
»

Glasen kolesni ležaj Renault

Oddelek: Loža
134507 (4236) MTB
»

Avtodeli Fiesta - RABIM POMOČ

Oddelek: Na cesti
245855 (5068) SkIDiver

Več podobnih tem