Forum » Na cesti » Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija?
Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija?
krneki0001 ::
"šparovci" ne vozijo 60km/h, ker nebi zmogli 90, ampak zato, ker potem nebi več imeli porabe pod 5 litrov na 100km prevoženih. To bi pa pokvarilo statistiko gnojfov.
Potem bi imeli porabo že skoraj 7, ker bi morali pred naseljem bremzati in po naselju pospeševati.
In s tem bi bili z dizlom že zelo blizu bencinarjem po porabi, pa se potem nebi mogli več hvalit z nizko porabo in opravičevat nakupa dragega dizelskega avtomobila.
Potem bi imeli porabo že skoraj 7, ker bi morali pred naseljem bremzati in po naselju pospeševati.
In s tem bi bili z dizlom že zelo blizu bencinarjem po porabi, pa se potem nebi mogli več hvalit z nizko porabo in opravičevat nakupa dragega dizelskega avtomobila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Domobrancek ::
krneki0001 je izjavil:
"šparovci" ne vozijo 60km/h, ker nebi zmogli 90, ampak zato, ker potem nebi več imeli porabe pod 5 litrov na 100km prevoženih. To bi pa pokvarilo statistiko gnojfov.
Potem bi imeli porabo že skoraj 7, ker bi morali pred naseljem bremzati in po naselju pospeševati.
In s tem bi bili z dizlom že zelo blizu bencinarjem po porabi, pa se potem nebi mogli več hvalit z nizko porabo.
Karkoli že. Vem, da me nič ne naredi živčnega bolj kot taki vozniki. Po mojem mnenju bi taki vozniki moral dobivati enake kazni kot prehitri vozniki. Če v normalnih razmera pelješ 60 kje je omejitev 90 potem bi moral biti kaznovan, ker oviraš promet.
Thuban ::
Razloga zakaj vozi počasneje neveš. Lahko da se ne počuti dobro, lahko da je kaj narobe z avtom, lahko da ne upa hitreje zaradi izkušnje pred kratkim (morda je pred kratkim zletel s ceste).
Niti približno nimaš pravice soditi zakaj nekdo vozi počasi. Imaš pa to osebo pravico prehitet na prvem varnem mestu.
Če si tak otrok od človeka, da se nisi zmožen brzdat in prehitet varno prosim vrni izpit saj takih izmečkov ne potrebujemo na cesti. Zaradi takih ljudje umirajo.
ps.: jaz se umaknem iz vozilom za sabo, če iz bilokakšnega razloga vozim počasneje kot bi se spodobilo. Ampak 99% ljudi pač tega ne počne. To sicer drži ampak vseeno ni nobenega razloga da bi imel silo nekoga prehiteti za vsako ceno.
Niti približno nimaš pravice soditi zakaj nekdo vozi počasi. Imaš pa to osebo pravico prehitet na prvem varnem mestu.
Če si tak otrok od človeka, da se nisi zmožen brzdat in prehitet varno prosim vrni izpit saj takih izmečkov ne potrebujemo na cesti. Zaradi takih ljudje umirajo.
ps.: jaz se umaknem iz vozilom za sabo, če iz bilokakšnega razloga vozim počasneje kot bi se spodobilo. Ampak 99% ljudi pač tega ne počne. To sicer drži ampak vseeno ni nobenega razloga da bi imel silo nekoga prehiteti za vsako ceno.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Bam-Bam ::
Tam kjer je tabla 90, je omejitev 45-90, ampak tega ne ve vsak.
Živcirajo te tisti, ki se držijo zakonov.
Živcirajo te tisti, ki se držijo zakonov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bam-Bam ()
šernk ::
Tam kjer je tabla 90, je omejitev 45-90, ampak tega ne ve vsak.
od kje pa sedaj to? pelješ se lahko tudi 20km/h kjer je omejitev 90. zakon pravi le, da če pelješ manj kot 50% dovoljene hitrosti, da si ovira na cesti in moraš imeti dodatne signale. In to vemo vsi, razen voznikov razreda 60km/h. Ker če bi vedeli to, bi potem morali tudi vedeti, da se v primeru kolone za njimi morajo umaknit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
frudi ::
Domobrancek je izjavil:
Karkoli že. Vem, da me nič ne naredi živčnega bolj kot taki vozniki. Po mojem mnenju bi taki vozniki moral dobivati enake kazni kot prehitri vozniki. Če v normalnih razmera pelješ 60 kje je omejitev 90 potem bi moral biti kaznovan, ker oviraš promet.
Če ne moreš voziti 70, kjer je omejitev 90, ne da bi pri tem izgubil živce, potem ne bi smel imeti izpita. In ko začutiš takšno živčnost, je najmanj kar moraš storiti to, da se sam odstraniš iz prometa, dokler se ne pomiriš. Vožnja v ekstremnem čustvenem stanju je izredno nevarna in z zakonom prepovedana.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)
Bam-Bam ::
Tam kjer je tabla 90, je omejitev 45-90, ampak tega ne ve vsak.
od kje pa sedaj to? pelješ se lahko tudi 20km/h kjer je omejitev 90. zakon pravi le, da če pelješ manj kot 50% dovoljene hitrosti, da si ovira na cesti in moraš imeti dodatne signale. In to vemo vsi, razen voznikov razreda 60km/h. Ker če bi vedeli to, bi potem morali tudi vedeti, da se v primeru kolone za njimi morajo umaknit.
Kje sem pa trdil, da ne smeš voziti 20km/h ali pa 110?
krneki0001 ::
Razloga zakaj vozi počasneje neveš. Lahko da se ne počuti dobro, lahko da je kaj narobe z avtom, lahko da ne upa hitreje zaradi izkušnje pred kratkim (morda je pred kratkim zletel s ceste).
Če ima probleme s tem, naj se izloči iz prometa ali pa spusti kolono naprej na prvi mogoči točki, kjer se lahko varno umakne.
Niti približno nimaš pravice soditi zakaj nekdo vozi počasi. Imaš pa to osebo pravico prehitet na prvem varnem mestu.
In on se mora umaknitit zaradi tega ker ovira ostale udeležence v prometu. Ampak taki se ne umikajo. In upam, da bo enkrat policija take, ki za seboj delajo kolone uspela kaznovati in izločati iz prometa
Če si tak otrok od človeka, da se nisi zmožen brzdat in prehitet varno prosim vrni izpit saj takih izmečkov ne potrebujemo na cesti. Zaradi takih ljudje umirajo.
Če si nesposoben voziti po omejitvah, vrni izpit, ker takih izmečkov ne pottrebujemo na cesti.
ps.: jaz se umaknem iz vozilom za sabo, če iz bilokakšnega razloga vozim počasneje kot bi se spodobilo. Ampak 99% ljudi pač tega ne počne. To sicer drži ampak vseeno ni nobenega razloga da bi imel silo nekoga prehiteti za vsako ceno.
Ja, 99% ljudi tega ne počne in to je problem. Ni problem en tak ki je ovira, problem je ker je teh "šparovcev" vsak dan več.
Tam kjer je tabla 90, je omejitev 45-90, ampak tega ne ve vsak.
Živcirajo te tisti, ki se držijo zakonov.
Ne živcirajo se tisti, ki bi radi normalno po omejitvah vozili, pa ker se prepočani ne umaknejo, da bi se ostali lahko normalno naprej vozili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Bam-Bam ::
Je že Frudi lepo povedal kdaj se moraš umakniti
Če ne veš kakšne so omejitve, pa tudi.
Če si nesposoben voziti po omejitvah, vrni izpit, ker takih izmečkov ne pottrebujemo na cesti.
Če ne veš kakšne so omejitve, pa tudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bam-Bam ()
Thuban ::
krneki0001 je izjavil:
Če ima probleme s tem, naj se izloči iz prometa ali pa spusti kolono naprej na prvi mogoči točki, kjer se lahko varno umakne.
Ne. To nima nobene. Ma prav res NOBENE veze s prometno nesrečo.
krneki0001 je izjavil:
Ne živcirajo se tisti, ki bi radi normalno po omejitvah vozili, pa ker se prepočani ne umaknejo, da bi se ostali lahko normalno naprej vozili.
Ne. Definicija kaj je "normalna" vožnja ne obstaja.
krneki0001 je izjavil:
Če si nesposoben voziti po omejitvah, vrni izpit, ker takih izmečkov ne pottrebujemo na cesti.
Bejži po cesti čez vršič in da mi greš čez vsak ovinek 90 kmh in niti pikico manj.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Thuban ::
krneki0001 je izjavil:
Ja, 99% ljudi tega ne počne in to je problem. Ni problem en tak ki je ovira, problem je ker je teh "šparovcev" vsak dan več.
ne, problem je da je živčnežev na cestah še vedno preveč in zato prihaja do prometnih nesreč.
Kaj zaboga pa storiš ko srečaš kolesarja? Letiš mimo s 100 kmh, 10 cm proč od kolesarja? Ali pa kulturno upočasniš, po potrebi tudi na 40 kmh kolikor ima povprečen kolesar in ga prehitiš na prvi varni točki?
Kaj pa storiš ko dohitiš traktor? Pričakuješ da bo zapeljal na njivo, da bo tvoja gosposka rit lahko šla naprej?
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
krneki0001 ::
Bejži po cesti čez vršič in da mi greš čez vsak ovinek 90 kmh in niti pikico manj.
Brez problema, ampak samo če boš sovoznik. Avto je pripravljen za tako vožnjo in brez problema se da oddriftat tiste ride. Lahko greva tudi dol iz ljubelja, po naši strani do tam okoli 250km/h. Imaš jajca za tako vožnjo?
Ampak to ni več normalna vožnja. In da po ravnini, kjer je omejitev 90km/h, voziš 60km/h ni normalna vožnja. Oziroma zate lahko je, ampak se moraš hitreje vozečim potem umaknit, da ne delaš kolone za sabo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ja, 99% ljudi tega ne počne in to je problem. Ni problem en tak ki je ovira, problem je ker je teh "šparovcev" vsak dan več.
ne, problem je da je živčnežev na cestah še vedno preveč in zato prihaja do prometnih nesreč.
Do živčnosti pa prihaja, ker posamezniki ne vozijo s hitrostjo s katero se vozi večina in ker se ne umaknejo, da bi ta večina lahko šla mimo njih.
SuperVeloce ::
Iz posnetka je sicer razvidno, da je voznik pozno reagiral, verjetno zaradi koncentracije. Vsekakor pa ni predvideval, da mu bo avto zanihalo, ampak to se dejansko redno dogaja pri 100% zaviranju.
Sploh ni nujno da nima ABS-a (čeprav se sliši malo cviljenja gum, ampak ko pohodiš, lahko gume cvilijo tudi pod ABS, ko grize v asfalt), ker večino več let starih avtov potegne v eno smer (največkrat krive zavore, recimo zavorni bati v slabem stanju, ali pa cesta/gume/podvozje). Na avtomobilu brez elektronike na "jajc" podvozju, kjer se vse gunca, je praktično garant, da te bo zazibalo. Že novi avtomobili nimajo perfektnih zavornih 50-50, takšnega avta skoraj ni (mogoče kakšen M3).
Takšne zadeve gredo zlahka čez tehničnega (redno videno pri nas), prav tako ljudje več sekundnega zaviranja "na polno" na dobrem asfaltu, ko lahko dosežeš tudi do 0.7g-0.8g pojemka, niti nikoli ne sprobajo... do takšnega trenutka.
Imeti v avtu kamero na glavi (saj je verjetno to to?) je pa tudi bedarija prve vrste.
Sploh ni nujno da nima ABS-a (čeprav se sliši malo cviljenja gum, ampak ko pohodiš, lahko gume cvilijo tudi pod ABS, ko grize v asfalt), ker večino več let starih avtov potegne v eno smer (največkrat krive zavore, recimo zavorni bati v slabem stanju, ali pa cesta/gume/podvozje). Na avtomobilu brez elektronike na "jajc" podvozju, kjer se vse gunca, je praktično garant, da te bo zazibalo. Že novi avtomobili nimajo perfektnih zavornih 50-50, takšnega avta skoraj ni (mogoče kakšen M3).
Takšne zadeve gredo zlahka čez tehničnega (redno videno pri nas), prav tako ljudje več sekundnega zaviranja "na polno" na dobrem asfaltu, ko lahko dosežeš tudi do 0.7g-0.8g pojemka, niti nikoli ne sprobajo... do takšnega trenutka.
Imeti v avtu kamero na glavi (saj je verjetno to to?) je pa tudi bedarija prve vrste.
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
SuperVeloce ::
Šparovci so normalni ljudje, le da se divjaki tega ne zavedate
Si sploh prebral, kaj ti je nebivedu napisal? Nihče ne trdi, da se moraš peljati vedno na robu dovoljene omejitve, ampak točno to, kar je napisal, se dogaja. Vse več je takšnih, ki vozijo konstantno hitrost, ne glede na to, kaj se dogaja na cesti pred njim. Čez ovinke močno pretirava z nizko hitrostjo (zato da lahko zvozi celo serijo ovinkov brez zaviranja), po ravnini ga itak ne moreš prehiteti zaradi prometa (in po možnosti takrat pospeši na 70-80kmh, s takšno hitrostjo tudi prileti v kakšno naselje ali mimo križišča).
In če takšnega "šimfaš" si ti označen za divjaka, ne on, ker te je "vlekel" 15km po regionalki, ko si ga pa končno prehitel na eni dolgi ravnini, pa nori za teboj, ker je moral pri tabli naselje bremzat na 50kmh. Potem pa jokca, da se inkansanti spravljajo na "varne" voznike za 5kmh prehitro, ko končno enkrat dobi kazen v naselju. In da kje so bili, ko se je zares divjalo.
Tisti res počasni vozniki, ki imajo druge razloge za svojo počasnost dejansko ponavadi niso problem, ker 1. se mogoče umaknejo 2. ga je ponavadi precej lažje prehiteti
ryzen 5900x, MSI 5700xt Gaming X, 2x16GB 3600CL16, 850evo+860qvo, Fractal Mini C
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SuperVeloce ()
Mare2 ::
Naslednjič predlagam natančno branje in poiskanje informacij namesto oznak s "kekec" in "idiotizem", ali pa vljudno vprašanje, kaj to pomeni.
Kaj takega pa od Lakotnika težko pričakuješ, on je namreč pravnik.
Na žalost še ni slišal za bonton, kaj šele, da bi ga prebral. Itak dela sramoto s tem, da se sklicuje, da je pravnik, vsem pravnikom. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
imagodei ::
Torej je poleg tega da je napisal neumnost se vse skupaj popolnoma off topic.Sem lepo citiral in dodal povezavo, kjer so stvari razložene. Če se ne strinjaš, ob nadaljnem pošiljanju svojega mnenja to tudi utemelji.
Kar razlagava Lakotnik in jaz je, da to nima popolnoma nobene veze s to temo. To, da z opazovanjem možganov z MRI in sorodnimi aparati lahko primerna programska oprema že 5 sekund vnaprej napove, kako se bo človek odločil v kontroliranih pogojih med izbiro A in B, ne pove čisto nič o tem, kako bo človek reagiral v delčku sekunde, ko 5, 3, ali 2 sekundi nazaj še sploh ni imel na voljo inputov, na podlagi katerih bi se lahko karkoli odločal.
Če razumeš.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
nebivedu - Kaj dela voznik za volanom, če ga preseneti avto, ki prehiteva drug avto, nekaj 100m naprej?
Prva in najpomembnejša stvar v prometu je 100%-na skoncentriranost na delo, ki ga voznik opravlja. Kdor tega ni sposoben, ni za voznika in naj lepo vre izpit in prepusti to delo drugemu, ki to delo večinoma časa opravlja dobro.
Ko programiraš ali počneš kaj drugega, verjetno tudi ne moreš zraven spremljat nogometa priljubljene ekipe, reševat križank ali o sexu debatirat s sodelavko.
Bam-Bam - Ko so Nemci začeli striktno kaznovati oviranje prometa in varnostno razdaljo, so krepko znižali število prometnih nesreč tipa - čelno trčenje in verižno trčenje.
Verjetno se tudi vsi Nemci niso znali obrzdat in so večkrat prehitevali večkrat, tudi tam, kjer je bilo neprimirno.
Dogajanje ob počasnejšem prometnem toku je testiral nemški ADAC (naša AMZS), rezultati pa so bili lepo opisani v reviji AVTO, nekaj desetletij nazaj.
Problem počasnih voznikov je samo v tem, da ne spremljajo dogajanja zadaj in se ne umikajo, da bi spustili naprej kolono, redki, ki to počno, samo potrjujejo pravila.
Veš prometni predpisi so večplastni in tisti, ki poznajo samo člene o omejitvah hitrosti, tričetrt predpisov ne poznajo, saj bi bilo drugače dogajanje na naših cestah veliko manj nevarno in stresno.
Prva in najpomembnejša stvar v prometu je 100%-na skoncentriranost na delo, ki ga voznik opravlja. Kdor tega ni sposoben, ni za voznika in naj lepo vre izpit in prepusti to delo drugemu, ki to delo večinoma časa opravlja dobro.
Ko programiraš ali počneš kaj drugega, verjetno tudi ne moreš zraven spremljat nogometa priljubljene ekipe, reševat križank ali o sexu debatirat s sodelavko.
Bam-Bam - Ko so Nemci začeli striktno kaznovati oviranje prometa in varnostno razdaljo, so krepko znižali število prometnih nesreč tipa - čelno trčenje in verižno trčenje.
Verjetno se tudi vsi Nemci niso znali obrzdat in so večkrat prehitevali večkrat, tudi tam, kjer je bilo neprimirno.
Dogajanje ob počasnejšem prometnem toku je testiral nemški ADAC (naša AMZS), rezultati pa so bili lepo opisani v reviji AVTO, nekaj desetletij nazaj.
Problem počasnih voznikov je samo v tem, da ne spremljajo dogajanja zadaj in se ne umikajo, da bi spustili naprej kolono, redki, ki to počno, samo potrjujejo pravila.
Veš prometni predpisi so večplastni in tisti, ki poznajo samo člene o omejitvah hitrosti, tričetrt predpisov ne poznajo, saj bi bilo drugače dogajanje na naših cestah veliko manj nevarno in stresno.
Delo krepa človeka
šernk ::
Problem počasnih voznikov je samo v tem, da ne spremljajo dogajanja zadaj in se ne umikajo, da bi spustili naprej kolono, redki, ki to počno, samo potrjujejo pravila.
redki, ki to počno smo ponavadi vozniki, ki vozimo ponavadi po zgornji meji omejitev vendar zaradi nekega razloga vozimo takrat počasneje (razlog je lahko polna prikolica, občutljiv tovor v avtu,...).
no saj stanje na slo-techu je podobno tistemu na cesti:
- nekaj voznikov, ki nam takšen dogodek na cesti ni nič nenavadnega
- nekaj voznikov, ki takšnega prehitevanja še niso videli (bodisi so premalo na cestah, ali pa enostavno preveč slepi da bi to videli)
- vozniki tipa 60 (teh je pa itak največ, danes sem ene 3 prehitel pa ene 3 dohitel)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
St235 ::
Naslednjič predlagam natančno branje in poiskanje informacij namesto oznak s "kekec" in "idiotizem", ali pa vljudno vprašanje, kaj to pomeni.
Kaj takega pa od Lakotnika težko pričakuješ, on je namreč pravnik.
Na žalost še ni slišal za bonton, kaj šele, da bi ga prebral. Itak dela sramoto s tem, da se sklicuje, da je pravnik, vsem pravnikom. :)
Kaj ko bi našel en samcat primer kje se sklicujem na, da naj bi bil pravnik?
Nismo vsi take prostitutke in nesposobneži, da bi morali, tako kot ti po forumih oglaševat svoje storitve in fehtat stranke.
Spajky ::
Sicer OT, maa ...Na Discovery-ju imate občasno oddajo WTF (Wheels That Fail) za se malo smejat zraven ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
HotBurek ::
Ta avto bi lahko peljali na tehnični pregled, da preverijo gume in zavore. Vsaj iz posnetka je razvidno, da pri zaviranju avto odnese na desno stran (zelo neugodno).
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
ziga1990 ::
ma pomoje je krivda 75% na strani specijalca ki je v škarje prehiteval ostalo je pa krivda voznika ki se je prevrnil moral bi samo bremzati, ker prostora za umakniti ni bilo veliko
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Stari maček ::
Domobrancek je izjavil:
Šparovci so normalni ljudje, le da se divjaki tega ne zavedate
Absolutno ne. Šparovci povzročijo več nesreč kot razni drikače. Se opravičujem ampak če nisi sposoben peljati 90 kjer je omejitev 90 ampak moraš peljati 70 potem ne bi smel imeti izpita. Taki "šparovci" te spravijo ob živce in nakoncu prisilijo k temu, da živčen prehitevaš tam, kjer običajno nebi. Nepravim, da je bilo tko na tem posnetku pravim na splošno. Na posnetku je bil problem predsem to (po mojem), da mu je avto ob zaviranju odneslo desno on pa je nato preveč zavil levo in posledica je bila nesreča. Dalo bi se boljše speljati vendar je krivec brez dvoma voznik BMW-ja
Če se nisi sposoben spravit na pot s 25% rezervo, potem ostani doma in nam normalnim prihrani svojo živčnost.
solatko ::
Stari maček - Rezerva je pri vsakem vozniku drugačna. Kdor ni sposoben ali se mu iz različnih vzrokov ne da peljat na zgornji meji omejitev +5, naj vsaj opazuje ogledala in se v primernem trenutku umakne, da gredo lahko hitrejši mimo.
To je ves point in s tem omogočiš vsem tistim, ki postanejo živčni v takih situacijah, da ostanejo mirni in se naprej peljejo varno po svojih željah.
Vse ostalo je BŠ nakladanje o tem, kaj je bilo prej, jajce ali kokoš.
In, če gledamo statistiko prometnih nesreč, se jih večina zgodi v območju omejitev hitrosti (prilagojena hitrost je drug pojem, ki ga v največji meri uporablja naša statistika, da lahko opravičijo nenormalne kazni za prehitro vožnjo), ter gre največkrat za napačne reakcije v kritčnih situacijah zaradi neznanja ali pomanjkanja vozniških izkušenj.
Velikokrat pa se vozniki preveč zanašajo na elektronske pripomočke, ki pa fizike ne morejo prevarat, lahko pa določene sile, ki delujejo na vozilo, izravnajo izkušnje, predvidevanja, zbranost,....
Drugače si pa svojih 25% privošči drugje, ne na cesti v polnem prometnem toku, je namreč fer do drugih udeležencev, da voziš na 100% omejitve. Pa tudi bolj varno je za tiste, ki jih srečuješ.
To je ves point in s tem omogočiš vsem tistim, ki postanejo živčni v takih situacijah, da ostanejo mirni in se naprej peljejo varno po svojih željah.
Vse ostalo je BŠ nakladanje o tem, kaj je bilo prej, jajce ali kokoš.
In, če gledamo statistiko prometnih nesreč, se jih večina zgodi v območju omejitev hitrosti (prilagojena hitrost je drug pojem, ki ga v največji meri uporablja naša statistika, da lahko opravičijo nenormalne kazni za prehitro vožnjo), ter gre največkrat za napačne reakcije v kritčnih situacijah zaradi neznanja ali pomanjkanja vozniških izkušenj.
Velikokrat pa se vozniki preveč zanašajo na elektronske pripomočke, ki pa fizike ne morejo prevarat, lahko pa določene sile, ki delujejo na vozilo, izravnajo izkušnje, predvidevanja, zbranost,....
Drugače si pa svojih 25% privošči drugje, ne na cesti v polnem prometnem toku, je namreč fer do drugih udeležencev, da voziš na 100% omejitve. Pa tudi bolj varno je za tiste, ki jih srečuješ.
Delo krepa človeka
bambam20 ::
@solatko tebi bi morali odvzeti izpit in te napotit k psihologu, ker očitno ne ločiš, kaj je normalno prehitevanje in kaj prehitevanje s katerim ogrožamo nasproti vozeče voznike.
perci ::
Kdor postane živčen na cesti zaradi tega, ker nekdo prepočasi vozi, pač v tistem trenutku ni primeren za voznika, zato naj se raje ustavi in naj gre žena vozit.
šernk ::
kdor pa ne pozna cestno prometnih predpisov dovolj dobro, pa sploh na cesti ne bi smel bit.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
SimplyMiha ::
Šele zdaj pogledal ta posnetek. Ali nikogar ni zmotilo, da je vozil občutno prehitro za dane razmere (ozko vozišče, nepregleden ovinek itd.)?
Aston_11 ::
SimplyMiha je izjavil:
Šele zdaj pogledal ta posnetek. Ali nikogar ni zmotilo, da je vozil občutno prehitro za dane razmere (ozko vozišče, nepregleden ovinek itd.)?Ne, ker je težko oceniti zaradi širokokotnosti kamere. Najbrž pa ja, sploh preglednost, ki jo zmorejo samo uber šoferji zgoraj s 200% reakcijami in zbranostjo.
solatko ::
rupsi31 - Pojdi na začetek teme in si preberi o čem je debata. Niti slučajno ne o tem kakšno je prehitevanje, temveč o pravilnosti reakcije snemalca.
Po mnenju večine razpravljalcev, je bila ta zelo napačna in ni bilo nikakršne potrebe po prevračanju vozila.
Debata se je pač razširila oof topis, tako kot se v vseh temah, tudi na pravilno ali nepravilno prehitevanje snemanega vozila.
Potem smo prišli do tega, da to ni nič posebnega in, da se to ali še hujše, vsakodnevno dogaja voznikom, ki se veliko vozijo po slovenskih regionalnih in lokalnih cestah, pa se ne zvračamo vsi v takih situacijah.
Prehitevanja v škarje imajo več stopenj nevarnosti za nasproti vozeče voznike, od tega, da je potrebno samo zmanjšat hitrost, do čelnega trka, kjer so posledice, po navadi katastrofalne.
Se pa veliko teh nesreč nebi zgodilo, če bi vsi trije reagirali pravilno, saj vsaj regionalne ceste v večini omogočajo srečanje treh vozil.
Po mnenju večine razpravljalcev, je bila ta zelo napačna in ni bilo nikakršne potrebe po prevračanju vozila.
Debata se je pač razširila oof topis, tako kot se v vseh temah, tudi na pravilno ali nepravilno prehitevanje snemanega vozila.
Potem smo prišli do tega, da to ni nič posebnega in, da se to ali še hujše, vsakodnevno dogaja voznikom, ki se veliko vozijo po slovenskih regionalnih in lokalnih cestah, pa se ne zvračamo vsi v takih situacijah.
Prehitevanja v škarje imajo več stopenj nevarnosti za nasproti vozeče voznike, od tega, da je potrebno samo zmanjšat hitrost, do čelnega trka, kjer so posledice, po navadi katastrofalne.
Se pa veliko teh nesreč nebi zgodilo, če bi vsi trije reagirali pravilno, saj vsaj regionalne ceste v večini omogočajo srečanje treh vozil.
Delo krepa človeka
St235 ::
Edina situacija, ki je pravilna, je da ne pride do prehitevanja tam kjer ni mozno tega narediti varno. Vse ostale situacije so nepravilne z bolj ali manj slabimi posledicami za udelezence.
solatko ::
Se strinjam, vendar moraš to dopovedat voznikom, ki prehitevajo tam, kjer se to ne dela in pa tistim, ki proizvajajo kolone, da je njihova dolžnost, da se na prvem primernem kraju zapeljejo z vozišča in omogočijo hitrejšo vožnjo, tistim zadaj.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
tistim, ki proizvajajo kolone,Jaz jo včasih na regionalki pri 90 km/h, na AC pri 130 pa skoraj vedno. Dobro, da zakon pravi, da se mi v tem primeru ni treba umakniti, na AC pa na srečo srečujem same strpneže, od katerih noben ne nabiva, če se jim umaknem šele takrat, ko je to varno.
solatko ::
Aston_11 - Tudi meni se zgodi (na žalost redko), da iz Litije do Šentjakoba pripeljem 50 in več vozil v koloni, ki vozi 95 (po števcu, po garminu med 89-92) in v naseljih po omejitvi +5 (po števcu) in se ne zgodi niti eno prehitevanje, kolona pa vozi z varnostno razdaljo med vozili. To je pač normalni prometni tok, brez motenj in ovir. Enako je na vseh regionalkah v SLO, tu pa tam se najde kak domačin, ki se spravi prehitevat enega po enega in to varno, saj se ima kam umaknit, česar pri kolonah, ki vozijo pod omejitvijo, ne vidiš. Vozila so veliko bolj skupaj, vsa so pomaknjena do sredinske črte in ko je malo prostora se začne bitka prehitevanj.
Videno skoraj vsak dan na slovenskih cestah in o tem govorim že v nekaj temah na ST.
Kolono na AC pri 130 pa povzročaš na prehitevalnem pasu, na voznem ne, ker skoraj nikoli ne moreš it 130, saj se varčneži vozijo svojih 100.
Videno skoraj vsak dan na slovenskih cestah in o tem govorim že v nekaj temah na ST.
Kolono na AC pri 130 pa povzročaš na prehitevalnem pasu, na voznem ne, ker skoraj nikoli ne moreš it 130, saj se varčneži vozijo svojih 100.
Delo krepa človeka
St235 ::
Se strinjam, vendar moraš to dopovedat voznikom, ki prehitevajo tam, kjer se to ne dela in pa tistim, ki proizvajajo kolone, da je njihova dolžnost, da se na prvem primernem kraju zapeljejo z vozišča in omogočijo hitrejšo vožnjo, tistim zadaj.
To je opravicilo za slaboumne prepotentneze, ki nimajo kaj delat na na cesti. Kdor ni sposoben vozit v koloni in mora zato prehitevat in ogrozat druge je pac slaboumni kreten in za takega ostali ne bodo nikoli vozili dovolj hitro in se pravocasno umikali.
solatko ::
Tu se motiš, v vseh državah, kjer so delali analize obnašanja voznikov v prometu, so prišli do podobnih ugotovitev, če že morajo bit omejitve, bi bilo večina voznikov čisto zadovoljnih na zgornji meji, ko hitrost odstopa na dol pa se prične kažin. Slovenski vozniki niso izjema v teh situacijah.
Zato v Nemčiji oviranje prometa, kar lepo kaznujejo, pri nas pa izjemno redko, če prav so posledice teh počasnih vlačenj kolon, velikokrat katastrofalne, za voznike, ki tako kolono srečajo.
Dokler je pot do izpita neodvisna od zdravstvene slike bodočega voznika in ne glede na količino znanja, bo tako, da nekateri ne morejo voziti v počasni koloni, jim pač dvigne pritisk in pade ego, to pa ne prenesejo.
Bi pa bilo idealno, ko bi tudi pri nas začeli oviranje prometnega toka, striktno kaznovati, pa magar samo s 100€ in kakšno piko. Bi bilo veliko več reda, vsaj na regionalnih in lokalnih cestah, predvsem pa manj čelnih trčenj.
Zato v Nemčiji oviranje prometa, kar lepo kaznujejo, pri nas pa izjemno redko, če prav so posledice teh počasnih vlačenj kolon, velikokrat katastrofalne, za voznike, ki tako kolono srečajo.
Dokler je pot do izpita neodvisna od zdravstvene slike bodočega voznika in ne glede na količino znanja, bo tako, da nekateri ne morejo voziti v počasni koloni, jim pač dvigne pritisk in pade ego, to pa ne prenesejo.
Bi pa bilo idealno, ko bi tudi pri nas začeli oviranje prometnega toka, striktno kaznovati, pa magar samo s 100€ in kakšno piko. Bi bilo veliko več reda, vsaj na regionalnih in lokalnih cestah, predvsem pa manj čelnih trčenj.
Delo krepa človeka
KraitPay ::
Manj čelnih trčenj? Ker se bo hitrost prometa povišala? Tisti ki je sedaj "spregledal" nekoga ali pa ni ocenil pravilne razdalje in hitrosti vozila, bo imel v tem primeru še več težav. No takšno je moje njenje.
Mene počasni vozniki ne motijo, ker grem pravočasno od doma in se mi ni težko voziti 40km/h za polno naloženim tovornjakom, skozi mesto.
Je pa žalostno da skoraj tedensko rešujem napake drugih, tistih, ki gredo prehitevati kolono, nato pa moram sam ustavljati, da lahko pride nazaj na svoj pas, ker pač ni ustrezno ocenil dolžino tovornjaka in/ali hitrosti ostalih udeležencev. Ker ustavljam jaz, ustavlja tudi oni za mano, no tisti proti koncu kolone seveda izgubijo živce. Vse pa zaradi voznikov, ki se ne morejo voziti 40km/h in se jim vsepovsod mudi.
Mene počasni vozniki ne motijo, ker grem pravočasno od doma in se mi ni težko voziti 40km/h za polno naloženim tovornjakom, skozi mesto.
Je pa žalostno da skoraj tedensko rešujem napake drugih, tistih, ki gredo prehitevati kolono, nato pa moram sam ustavljati, da lahko pride nazaj na svoj pas, ker pač ni ustrezno ocenil dolžino tovornjaka in/ali hitrosti ostalih udeležencev. Ker ustavljam jaz, ustavlja tudi oni za mano, no tisti proti koncu kolone seveda izgubijo živce. Vse pa zaradi voznikov, ki se ne morejo voziti 40km/h in se jim vsepovsod mudi.
solatko ::
KraitPay - V tem je point, če je hitrost kolone na zgornji meji omejitve, je kolona raztegnjena, saj jih večina lepo vozi 90 z varnostno razdaljo, če je hitrost nižja, se kolona zbije in, če nekdo hoče prehitevat, ne more samo enega, temveč več, ker se ne more umaknit.
Opazuj promet in boš prišel do enekega zaključka.
Vsak udeleženec v prometu ima pravico voziti po svojih sposobnostih, če so te boljše, bo pač plačeval kazni za prekoračitev hitrosti, če pa so nižje, mora po zakonu, koloni (2 vozili za seboj) omogočit varno prehitevanje ali se umaknit na prvem primernem mestu.
Vsi pa poznajo samo omejitve hitrosti, tega, da se morajo v primeru počasnejše vožnje umaknit, pa ne. Ravno tako je dolžnost vsakega voznika, da spremlja promet in dogajanje spredaj, ob strani in preko ogledal, zadaj. Večina voznikov, ki delajo kolone, sploh ne ve, zakaj so vzvratna ogledala.
To kar ti tedensko rešuješ, je posledica počasne vožnje prvih v koloni in takih situacij skoraj nebi bilo, če bi vsi vozili po vseh predpisih in ne samo po tistih, ki se jim zdijo smiselni.
Opazuj promet in boš prišel do enekega zaključka.
Vsak udeleženec v prometu ima pravico voziti po svojih sposobnostih, če so te boljše, bo pač plačeval kazni za prekoračitev hitrosti, če pa so nižje, mora po zakonu, koloni (2 vozili za seboj) omogočit varno prehitevanje ali se umaknit na prvem primernem mestu.
Vsi pa poznajo samo omejitve hitrosti, tega, da se morajo v primeru počasnejše vožnje umaknit, pa ne. Ravno tako je dolžnost vsakega voznika, da spremlja promet in dogajanje spredaj, ob strani in preko ogledal, zadaj. Večina voznikov, ki delajo kolone, sploh ne ve, zakaj so vzvratna ogledala.
To kar ti tedensko rešuješ, je posledica počasne vožnje prvih v koloni in takih situacij skoraj nebi bilo, če bi vsi vozili po vseh predpisih in ne samo po tistih, ki se jim zdijo smiselni.
Delo krepa človeka
šernk ::
Mene počasni vozniki ne motijo, ker grem pravočasno od doma in se mi ni težko voziti 40km/h za polno naloženim tovornjakom, skozi mesto.
tovornjaki niso problem. problem je ker je pri nas polno naloženi tovornjak večinoma drugi v koloni. pred njim pa avto. ne mi rečt da potem cesta ne omogoča hitrejše vožnje če imaš na riti 35 ton?
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
Tu se motiš, v vseh državah, kjer so delali analize obnašanja voznikov v prometu, so prišli do podobnih ugotovitev, če že morajo bit omejitve, bi bilo večina voznikov čisto zadovoljnih na zgornji meji, ko hitrost odstopa na dol pa se prične kažin. Slovenski vozniki niso izjema v teh situacijah.
Zato v Nemčiji oviranje prometa, kar lepo kaznujejo, pri nas pa izjemno redko, če prav so posledice teh počasnih vlačenj kolon, velikokrat katastrofalne, za voznike, ki tako kolono srečajo.
Dokler je pot do izpita neodvisna od zdravstvene slike bodočega voznika in ne glede na količino znanja, bo tako, da nekateri ne morejo voziti v počasni koloni, jim pač dvigne pritisk in pade ego, to pa ne prenesejo.
Bi pa bilo idealno, ko bi tudi pri nas začeli oviranje prometnega toka, striktno kaznovati, pa magar samo s 100€ in kakšno piko. Bi bilo veliko več reda, vsaj na regionalnih in lokalnih cestah, predvsem pa manj čelnih trčenj.
Solatko, ne trapaj.
To posploševanje in dramatično pretiravanje zaradi učinka je sicer forumska stalnica, ampak v normalni debati nima kaj iskat. Vsi srečujete paciente, ki prehitevajo v škarje, non-stop na cesti srečujete počasneže, ki vam žrejo živce... Res je, da se sam na šiht ne vozim prav daleč, da moja narava dela ne zahteva, da bi bil veliko na cesti in tudi v prostem času ne prevozim Slovenije po dolgem in širokem; se pa zato vsakodnevno vozim npr. čez Bled, ko turisti zabašejo tisto ubogo cesto do amena in še tako normalnemu človeku nabijejo pritisk na 200 - pa zato ne izvajam nevarnih manevrov in ne mislim, da sem upravičen s svojo vožnjo ogrožati druge udeležence. Resnično je čudno, da nekateri prav posebej pogosto srečujete neprilagojence, drugi pa precej bolj poredko. Po Occamovi britvi je razlaga precej preprosta: 1.) selektivni spomin in 2.) sami ste precej nepotrpežljivi in jeznoriti.
Precej drugače je, če nekdo vozi 50 km/h, kjer je omejitev 90 km/h; ali pa če vozi vam neznosno počasnih 80 km/h. Zakon mu to dovoljuje. Jasno, takšni "počasneti" tudi meni dvignejo pritisk, razlika pa je, da se sam znam obvladati in bom pač počakal na primerno mesto za prehitevanje. Kulturno bi bilo, da bi se "nedeljski vozniki" vsake toliko malce umaknili, ampak tudi če zaradi pomanjkanja bontona tega ne storijo, jaz nimam pravice izvajati nevarnih manevrov. Nihče nima te pravice.
Ko bo tebi in ostalim prebilo, da je osnovno vodilo v prometu (pa še marsikje drugje) to, da ne glede na vse ostale udeležence in ne glede na to, kakšne akcijske predstave uganjajo na cestišču, moramo mi še vedno voziti varno in po pravilih. Defenzivno. Ter predvidevati.
Brez debate. Vse raziskave, kako "počasneti" vplivajo na Average Joe voznika, so brez pomena: vsak posameznik mora storiti vse, da vozi varno in po pravilih.
Zadeva je konec koncev dovolj podobna drugim situacijam: samo zato, ker je tvoj sosed neolikan in ob 22h navija glasno muziko, mu ne moreš ti dat ob 1h zjutraj kontre. Če te je taisti sosed udaril na gobec, ti družba ne daje mandata, da mu ti to vrneš čez en teden, ko boš dovolj okreval. In čeprav smo vsi zgroženi, da sta mati in njen partner 2-letno deklico tako fizično zlorabljala, da je ta podlegla poškodbam, ju someščani ne morejo kar iz ta prvega drevesa obesit, kamenjat do smrti, ali pa cigaret ugašat na njima.
Ne vem, kaj je treba še debatirat tukaj: če v prometu srečamo bedaka, ki vozi nevarno, neprilagojeno in ogroža druge, ne daje to nam nobenega posebnega pooblastila, da se tudi mi lahko obnašamo podobno. Kje se pa to neha? A imam lahko v avtu baseball kij in če srečam "počasneta", ki po moji oceni ni sposoben sodelovat v prometu, ga kar lepo zasledujem do doma, nakar mu razbijem avto? Če se bo pa slučajno še kaj oglašal, pa še njemu polomim kolena?
- Hoc est qui sumus -
KraitPay ::
Ah, brez veze res, tisti k ine dojame, da je 50km/h zgornja hitrostna meja, mora pač ponavljati CPP. Veliko ljudi si očitno predstavlja, da je 50km/h v mestu priporočena hitrost. Imam nekaj takšnih pacientov tudi nekaj v službi, pa vseeno.
Jaz še enrkat ponavljam, da me tisti nedelski vozniki ne motijo, jim sledim, če je cesta pregledna ga na ustreznem mestu prehitim. Če pridem do kolone, pač spremljam kolono, brez vrivanj in pospeševanj, samo zato, da sem pridobil dve avtomobilski mesti.
Tistiti, ki pa tako zagovarjate CPP in kako ga poznate, pa upam da upoštevate tudi tole pravilo:
Da voziš počasneje, ker pač se ne "počutiš varno" oz. se počutiš nelagodno, je zame čisto opravičen razlog. Dedeki z sivo mreno, enako. Nedelskih voznikov pa tudi ni toliko, da bi moral prehitevati vsake 5min.
Že to, da se vozi in parkira na pločnikih, kaže na splošno razgledanost ljudi. Da o parkiranju na invalidskih mestih ne govorim. Če mu pa kaj rečeš, te bo pa še narezal, ker se drugam vtiakš. Pač smo balkanci in pika.
Jaz še enrkat ponavljam, da me tisti nedelski vozniki ne motijo, jim sledim, če je cesta pregledna ga na ustreznem mestu prehitim. Če pridem do kolone, pač spremljam kolono, brez vrivanj in pospeševanj, samo zato, da sem pridobil dve avtomobilski mesti.
Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, nabere kolona vozil in ni mogoče takega vozila varno prehiteti, mora voznik na prvem primernem kraju zapeljati toliko izven vozišča, da ga kolona varno prehiti ali pelje mimo.
Kadar je hitrost vozila, za več kot 50 % nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti vse štiri smernike. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, mora zapeljati na prvem primernem kraju izven vozišča in pustiti mimo kolono vozil.
Tistiti, ki pa tako zagovarjate CPP in kako ga poznate, pa upam da upoštevate tudi tole pravilo:
Zaviranje
Voznik ne sme naglo zavirati brez utemeljenega razloga.
Voznik, ki namerava bistveno zmanjšati hitrost vožnje, mora opozoriti voznika, ki vozi za njim, tako da večkrat zaporedoma z rahlim pritiskom na stopalko delovne zavore prižge zavorne luči.
Da voziš počasneje, ker pač se ne "počutiš varno" oz. se počutiš nelagodno, je zame čisto opravičen razlog. Dedeki z sivo mreno, enako. Nedelskih voznikov pa tudi ni toliko, da bi moral prehitevati vsake 5min.
Že to, da se vozi in parkira na pločnikih, kaže na splošno razgledanost ljudi. Da o parkiranju na invalidskih mestih ne govorim. Če mu pa kaj rečeš, te bo pa še narezal, ker se drugam vtiakš. Pač smo balkanci in pika.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: KraitPay ()
imagodei ::
Da voziš počasneje, ker pač se ne "počutiš varno" oz. se počutiš nelagodno, je zame čisto opravičen razlog. Dedeki z sivo mreno, enako. Nedelskih voznikov pa tudi ni toliko, da bi moral prehitevati vsake 5min.
A, ne, ne - to je pa povsem druga zadeva. Če se ne počutiš 100%, na cesti nimaš kaj početi. Enako kot ne smeš voziti, če popiješ 2 veliki pivi ali pa tri deci vina pri kosilu, ne moreš na cesto s sivo mreno. Opravičilo, češ da greš samo po mestu, pri nizki hitrosi, ni na mestu: kaj pa, če 3-letnemu otroku, ki se sprehaja po cesti s svojimi starši, nenadoma iz rok uide npr. balon in brez razmisleka skoči na cesto? Dedek s sivo mreno mogoče ravno ne bo registriral balona, da bi lahko pravočasno predvidel kaj sledi.
Tukaj v bistvu teče debata o dveh ločenih zadevah, ki pa jih radi spakiramo v en koš: Prva stvar je ta, da se na cesti ne smemo obnašat kot divjaki, da ne smemo vozit, kadar smo pijani, pod vplivom zdravil, utrujeni ali zaradi zdravstvenih razlogov nesposobni zbrano spremljati promet. Druga, povsem ločena zadeva pa je, da če v prometu vendarle naletimo na take "paciente", nimamo nobenega izgovora ali celo dovoljenja, da se sami obnašamo enako. Še manj pa jih lahko "učimo manir" z nenadnim zaviranjem, s prehitevanjem v škarje in podobnimi nevarnimi manevri, ali pa celo z nadiranjem, z grožnjami in s fizičnim obračunavanjem.
- Hoc est qui sumus -
solatko ::
imagodei - Dokler ni nadzora nad zdravstvenim stanjem voznikov (to bi moral imeti čez lečeči zdravnik) in dokler opravijo vozniški izpit vozniki s polovičnim znanjem obnašanja v prometu, boš vedno imel tudi take, ki se ne znajo prilagodit, zato boš imel vedno ob počasni koloni, tudi paciente, ki se bojo na neprimernem kraju, spravili tako kolono prehitevat. Ker varnostne razdalje med vozili ni, bo še vedno prihajalo do čelnih trčenj in še vedno bodo nahebali nič krivi vozniki, ki pripeljejo taki koloni nasproti, zato je potrebno naredit vse možno, da enostavno, do počasnih kolon ne prihaja, to pa se naredi s striktnim kaznovanjem voznikov, ki stalno ovirajo vozni tok, zato, ker zaradi različnih vzrokov ne morejo ali ne znajo voziti na zgornji meji omejitev in se nočejo vozilom za seboj, po dikciji zakona, na primernem mestu umaknit. Ali to ne počnejo ker so najbolj varni vozniki ali zato, ker ne spremljajo prometa za seboj, je nepomembno.
Kolone, katerih hitrost je vrh omejitve ali malo preko, so praviloma raztegnjene in prehitevanj kolon v takih primerih ni.
Pa lahko filozofiraš kolikor hočeš, zadev in reakcij voznikov ne boš spremenil. Če te glih zanima, sem ogromno na cesti, pa v življenju še nisem vozil pod vplivom zdravil ali drugih opojnih substanc, niti nikoli prehiteval v škarje.
Kolone, katerih hitrost je vrh omejitve ali malo preko, so praviloma raztegnjene in prehitevanj kolon v takih primerih ni.
Pa lahko filozofiraš kolikor hočeš, zadev in reakcij voznikov ne boš spremenil. Če te glih zanima, sem ogromno na cesti, pa v življenju še nisem vozil pod vplivom zdravil ali drugih opojnih substanc, niti nikoli prehiteval v škarje.
Delo krepa človeka
imagodei ::
Ampak tle se menda ne pogovarjamo o reakcijah besnih voznikov, ki se ne znajo kontrolirati, ampak govorimo o primerni reakciji nas, ki smo umirjeni, varni in strpni vozniki?
Ali pa sem falil in iščemo izgovore, kdaj se tudi mi lahko obnašamo kot tisti prvi, nestrpni vigilanti?
Ali pa sem falil in iščemo izgovore, kdaj se tudi mi lahko obnašamo kot tisti prvi, nestrpni vigilanti?
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
solatko ::
Govorimo o tem, kaj se dogaja na cesti in tja spadajo tudi neprisebni subjekti in njihove umetnine.
V prometu sem se vedno obnašal strpno in popravljal napake drugih, res pa ko je varno, vozim tudi hitreje, kot bi po predpisih smel.
Problem je, da večina ljudi ni skoncentrirano na delo, ki ga opravljajo, zato tudi napake, veliko pa je tudi pomanjkanja izkušenj, precenjevanja, zanašanja na vsemogoče varnostne pripomočke,........
V prometu sem se vedno obnašal strpno in popravljal napake drugih, res pa ko je varno, vozim tudi hitreje, kot bi po predpisih smel.
Problem je, da večina ljudi ni skoncentrirano na delo, ki ga opravljajo, zato tudi napake, veliko pa je tudi pomanjkanja izkušenj, precenjevanja, zanašanja na vsemogoče varnostne pripomočke,........
Delo krepa človeka
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267509 (238540) | dzinks63 |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23921 (21274) | Mavrik |