Forum » Na cesti » Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija?
Posnetek prometne nesreče - Pravilna reakcija?
Domobrancek ::
Pozdravljeni. Danes sem na FB-ju videl posnetek prometne nesreče. Point posnetka niti ni nesreča pač pa to, kako mirno je tip odreagiral, ko je prišel iz avta . Vseen pa me zanima, če je po vašem mnenju voznik avtomobila ravnal pravilno. Pod komentarji posnetka se je namreč razvija debata o tem ali je bilo vozniku sploh potrebno zaviti v ograjo ali ne. Kaj vi mislite? Js osebno bi verjetno odreagiral enako. Vaše mnenje? Lp
Še video : https://www.facebook.com/uniladmag/vide...
Še video : https://www.facebook.com/uniladmag/vide...
- spremenilo: Domobrancek ()
Miha 333 ::
Raje v ograjo kot čelno v avtomobil (v tisti sekundi pač nimaš časa preračunati, ali bi se morda izšlo brez umikanja).
Sam sem imel zelo podobno izkušnjo ko sem se moral takole umikati in se je kasneje pojavil problem, ker zavarovalnica dejanskega povzročitelja (tistega, ki je bil na mojem pasu) ni hotela kriti škode na mojem vozilu, ker ni prišlo do fizičnega stika med voziloma in po njihovem to vozilo, zaradi katerega sem se umikal s prometno nesrečo mojega vozila ni imelo nič.
Sam sem imel zelo podobno izkušnjo ko sem se moral takole umikati in se je kasneje pojavil problem, ker zavarovalnica dejanskega povzročitelja (tistega, ki je bil na mojem pasu) ni hotela kriti škode na mojem vozilu, ker ni prišlo do fizičnega stika med voziloma in po njihovem to vozilo, zaradi katerega sem se umikal s prometno nesrečo mojega vozila ni imelo nič.
Daniel ::
Tukaj bi načeloma šlo skozi tudi, če bi malo manj zavil v ograjo. BMW je bil že praktično nazaj na voznem pasu, ko se je snemalec prevrnil. Je pa res, da ljudje pač različno reagiramo in pri taki hitrosti je 1 cm preveč obrnjen volan tudi tak razplet. Kriv je v vsakem primeru BMW, ra zen če je snemalec vozil prehitro, potem bi lahko bila deljena krivda.
Mehmed ::
Raje v ograjo kot čelno v avtomobil (v tisti sekundi pač nimaš časa preračunati, ali bi se morda izšlo brez umikanja).
Sam sem imel zelo podobno izkušnjo ko sem se moral takole umikati in se je kasneje pojavil problem, ker zavarovalnica dejanskega povzročitelja (tistega, ki je bil na mojem pasu) ni hotela kriti škode na mojem vozilu, ker ni prišlo do fizičnega stika med voziloma in po njihovem to vozilo, zaradi katerega sem se umikal s prometno nesrečo mojega vozila ni imelo nič.
Bos vedu za drugic, da se ne splaca umikat.
Kako si resil zadevo potem?
Miha 333 ::
Škodo sem kril iz mojega kaska. Dejansko po nekih zavarovalniških predpisih vozili nista bili soudeleženi v isti prometni nesreči oziroma vozilo, kateremu sem se umikal, sploh ni bilo udeleženo v prometni nesreči, saj ni nikamor zadelo. Kar se njih tiče, sem pač zapeljal s ceste in sem si zato sam kriv. V kakšno tožbo pa takrat tudi nisem šel. Še vedno pa je bolje, da je tako, kot pa če bi čelno trčil v drugo vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
St235 ::
Raje v ograjo kot čelno v avtomobil (v tisti sekundi pač nimaš časa preračunati, ali bi se morda izšlo brez umikanja).
Sam sem imel zelo podobno izkušnjo ko sem se moral takole umikati in se je kasneje pojavil problem, ker zavarovalnica dejanskega povzročitelja (tistega, ki je bil na mojem pasu) ni hotela kriti škode na mojem vozilu, ker ni prišlo do fizičnega stika med voziloma in po njihovem to vozilo, zaradi katerega sem se umikal s prometno nesrečo mojega vozila ni imelo nič.
Bos vedu za drugic, da se ne splaca umikat.
Boš lahko o tem razmišljal, ko te bodo v črni vreči plejali s kraja nesreče.
Domobrancek je izjavil:
Pozdravljeni. Danes sem na FB-ju videl posnetek prometne nesreče. Point posnetka niti ni nesreča pač pa to, kako mirno je tip odreagiral, ko je prišel iz avta . Vseen pa me zanima, če je po vašem mnenju voznik avtomobila ravnal pravilno. Pod komentarji posnetka se je namreč razvija debata o tem ali je bilo vozniku sploh potrebno zaviti v ograjo ali ne. Kaj vi mislite? Js osebno bi verjetno odreagiral enako. Vaše mnenje? Lp
Še video : https://www.facebook.com/uniladmag/vide...
Po bitki je vsak general. Ja teoretično bi lahko speljal manever brez, da bi zadel ograjo in prevrnil avto. Ampak ker je bil to žal samo naključen britanec in ne Solatko se pač ni izšlo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
buttplugs ::
Relativno mirno je odreagiral, ker je bil v šoku in je to bilo vse, kar so njegovi možgani bili sposobni prebaviti in izustiti.
Kako bi odreagiral? Če bi imel možnost, bi ostal na cesti, da pride do fizičnega stika vozil (da vsaj zavarovalnica baci pare). Če bi bilo življenje ogroženo, bi se verjetno odločil enako.
IMHO Če že mora priti do nesreče v glavnem razmišljati o tem, kako minimalizirati posledice in škodo.
Kako bi odreagiral? Če bi imel možnost, bi ostal na cesti, da pride do fizičnega stika vozil (da vsaj zavarovalnica baci pare). Če bi bilo življenje ogroženo, bi se verjetno odločil enako.
IMHO Če že mora priti do nesreče v glavnem razmišljati o tem, kako minimalizirati posledice in škodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: buttplugs ()
Mare2 ::
Škodo sem kril iz mojega kaska. Dejansko po nekih zavarovalniških predpisih vozili nista bili soudeleženi v isti prometni nesreči oziroma vozilo, kateremu sem se umikal, sploh ni bilo udeleženo v prometni nesreči, saj ni nikamor zadelo. Kar se njih tiče, sem pač zapeljal s ceste in sem si zato sam kriv.
Tole ne bo čisto res.
Seveda drug pa je, če tistega voznika nihče ni videl. Ali ga sploh ni bilo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Thuban ::
seveda je ravnal pravilno. Bolje da se je umaknil v ograjo in samo malce uničil svoj avto kot pa da bi se čelno zaletel v BMW, ker bi bil pač slovenc in "se ne bo umikal nikomur". Vsekakor je bil avto v tem primeru samo malo spraskan, če bi prišlo do čelnega trka pa bi bil totalno uničen.
umikat se je začel preden se je voznik BMW uspel umakniti. Tako da je zagotovo reagiral pravilno. Pač mi, gledalci tole gledamo hladnokrvno in pametujemo, on pa je deloval povsem instinktno v tistem trenutku. Verjetno. Razen če je res hladen ko špricer.
Domobrancek je izjavil:
Pod komentarji posnetka se je namreč razvija debata o tem ali je bilo vozniku sploh potrebno zaviti v ograjo ali ne. Kaj vi mislite? Js osebno bi verjetno odreagiral enako. Vaše mnenje? Lp
umikat se je začel preden se je voznik BMW uspel umakniti. Tako da je zagotovo reagiral pravilno. Pač mi, gledalci tole gledamo hladnokrvno in pametujemo, on pa je deloval povsem instinktno v tistem trenutku. Verjetno. Razen če je res hladen ko špricer.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Spajky ::
Človeška podzavest baje ve že vsaj 5 sekund prej reakcijo, preden pride do zavestne reakcije ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
imagodei ::
Ni mi jasno, kaj je kontekst tega? A želiš povedat, da če do kritične situacije in nesreče pride v 3 sekundah, da podzavest že 2 sekundi prej ve, kaj se bo zgodilo? ESP?
- Hoc est qui sumus -
Spajky ::
Je blo doku na TV, na NatGeo, je tudi na YT ... Fiziki in medicinci experiment (magnetna resonanca možganov + random izbor dogodkov z računalnika), raziskave na Oxford-u ... išči na YT ... se ne spomnim zdej ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
N0t0ri0us ::
Kolikor sem jaz opazil ni zavil v ograjo ampak ga je zaneslo. Če pogledate videoposnetek vidite - slišite da zabremza za pol sekunde do konca, avto pa zanese v desno. Tip je nagonsko zavil levo, malo popustil zavoro da so sprednja kolesa dobila oprijem in mu zato odnese zadnji konec avtomobila.
Če bi imel ABS bi se vse končalo srečno.
Če bi imel ABS bi se vse končalo srečno.
Thuban ::
ker obstaja filmček na youtubu o tem pa to zagotovo drži in tisti, ki je ta filmček pogledal o tem sedaj zagotovo ve vse.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
solatko ::
To se dogaja neizkušenim voznikom, saj je bilo takrat, ko je voznik napačno reagiral, še ogromno prostora in se je prehitevajoči imel čas vrnit na svojo stran, brez da bi prišlo do fizičnega stika med vozili.
Pač slaba ocena situacije.
Lakotnik imaš prav, v takih in podobnih situacijah sem bil kar nekajkrat, praviloma takrat, ko sem srečeval kolono z vozilom, ki je oviralo prometni tok.
Ravno take situacije pokažejo razliko med vozniki in "vozniki".
Imate komentatorji vsaj malo pojma o razdaljah in hitrostih?
Ko se je voznik usral in reagiral, je bilo vozilo že na svojem pasu - pač panika, pomanjkanje izkušenj,......
Posnetek, na podlagi katerega, niti slučajno, nobena zavarovalnica nebi izplačala škode.
Pač slaba ocena situacije.
Lakotnik imaš prav, v takih in podobnih situacijah sem bil kar nekajkrat, praviloma takrat, ko sem srečeval kolono z vozilom, ki je oviralo prometni tok.
Ravno take situacije pokažejo razliko med vozniki in "vozniki".
Imate komentatorji vsaj malo pojma o razdaljah in hitrostih?
Ko se je voznik usral in reagiral, je bilo vozilo že na svojem pasu - pač panika, pomanjkanje izkušenj,......
Posnetek, na podlagi katerega, niti slučajno, nobena zavarovalnica nebi izplačala škode.
Delo krepa človeka
Thuban ::
v bistvu je na posnetku jasno vidno da je voznik zavil istočasno ko je voznik BMW začel zavijat nazaj na svoj pas.
Voznik BMw zavije na svoj pas, voznik razbitega vozila pa 1 sekundo kasneje zavije levo.
Voznik BMw zavije na svoj pas, voznik razbitega vozila pa 1 sekundo kasneje zavije levo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Thuban ::
Me ne briga koga ta penzionist prca.
Na posnetku je jasno vidno da ob točno 0:37 začne bmw zavijat nazaj na svoj pas, ob 0:36 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob 0:35 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob prehodi iz 0:35 na 0:34 sekunde je bmw nazaj na svojem pasu, ob 0:34 pa voznik razbitega avta zavije na levo.
Na posnetku je jasno vidno da ob točno 0:37 začne bmw zavijat nazaj na svoj pas, ob 0:36 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob 0:35 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob prehodi iz 0:35 na 0:34 sekunde je bmw nazaj na svojem pasu, ob 0:34 pa voznik razbitega avta zavije na levo.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Bam-Bam ::
To se dogaja neizkušenim voznikom, saj je bilo takrat, ko je voznik napačno reagiral, še ogromno prostora in se je prehitevajoči imel čas vrnit na svojo stran, brez da bi prišlo do fizičnega stika med vozili.
Pač slaba ocena situacije.
Lakotnik imaš prav, v takih in podobnih situacijah sem bil kar nekajkrat, praviloma takrat, ko sem srečeval kolono z vozilom, ki je oviralo prometni tok.
Ravno take situacije pokažejo razliko med vozniki in "vozniki".
Imate komentatorji vsaj malo pojma o razdaljah in hitrostih?
Ko se je voznik usral in reagiral, je bilo vozilo že na svojem pasu - pač panika, pomanjkanje izkušenj,......
Posnetek, na podlagi katerega, niti slučajno, nobena zavarovalnica nebi izplačala škode.
Lakotnik te prca, ti voznik pa nisi dojel.
Fixed
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bam-Bam ()
Mehmed ::
St235 ::
Me ne briga koga ta penzionist prca.
Na posnetku je jasno vidno da ob točno 0:37 začne bmw zavijat nazaj na svoj pas, ob 0:36 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob 0:35 je bmw še vedno na napačnem voznem pasu, ob prehodi iz 0:35 na 0:34 sekunde je bmw nazaj na svojem pasu, ob 0:34 pa voznik razbitega avta zavije na levo.
Lahko je analizirat situacijo frame by frame ko sediš doma na kavču. Za raliko od idiotizma zgoraj, ko nek kekec razlaga da možgani situacijo zaznajo pet sekund preden se zgodi je resnica ravno obratna. Možgani so odvisni od ostalih čutil, da jim posredujejo informacije, potem morajo te informacije sprocesirat in šele nato lahko odreagirajo. In pri nekom, ki je relativno zbran in spremlja situacijo je ta čas okrog 1 s. Torej če je avto -0:35 na napačnem voznem pasu je rakcija voznika -0:34 vezana na to stanje.
Dejstvo je, da bi bilo kokretno situacijo možno rešit brez, da je voznik prevrnil vozilo. Ampak iz posnetka se vidi, da hotrosti niso bile majhne in tudi to, da je voznik v prvi vrsti odreagiral instintivno in začel z zaviranjem. Pri tem mu je vozilo povleklo desno in nato je to prekompenziral s popravkom v levo. Ampak to je teorija na kavču. V realnosti je šlo za 2s. Boljša reakcija je bila v teoriji vsekakor možna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
solatko ::
Če bi v praksi vsi vozniki reagirali tako kot tale bučman, bi bili jarki polni vozil. Njegov problem, če ne zna ocenit situacije in reagira nagonsko (zavora pri dokaj veliki hitrost), če bi bil pri stvari in imel dovolj izkušenj, bi samo prestavil brzino nižje, brez da telovadi po cesti.
Pa to ni razmišljanje s kavča, temveč nekaj krat mesečne reakcije v real lifeu, samo da so strani vožnje zamenjane.
Temu se po domače reče prehitevanje v škarje, na slovenskih cestah skoraj normalen pojav, ko nek neprilagojenec vozi 70, namesto dovoljenih 90.
Pa to ni razmišljanje s kavča, temveč nekaj krat mesečne reakcije v real lifeu, samo da so strani vožnje zamenjane.
Temu se po domače reče prehitevanje v škarje, na slovenskih cestah skoraj normalen pojav, ko nek neprilagojenec vozi 70, namesto dovoljenih 90.
Delo krepa človeka
MaterVola ::
90 je dovoljena najvišja hitrost v optimalnih razmerah. Če nekdo pelje 70, to ni noben problem, prosim lepo.
perci ::
Taka situacija se mi je zgodila že velikokrat in mislim, da večini od nas. Če bi tip samo malo pohodil bremzo, ko je videl, da ga prehiteva v škarjice (kar se je videlo že daleč prej), sploh ne bi bilo niti blizu nesreče. Ampak on je s polnim gasom čakal do konca in potem ko je že itak bilo vsega konec, zavil v ograjo. Slab voznik.
Kar pa ne pomeni, da je odgovoren za nesrečo. Ni. Odgovornost je izključno na strani voznika BMW-ja.
Kar pa ne pomeni, da je odgovoren za nesrečo. Ni. Odgovornost je izključno na strani voznika BMW-ja.
mat xxl ::
Jaz mislim, da si je snemalce tule povsem sam kriv za krepko pretirano reakcijo, če pogledate je bil avto, ki prehiteva že 80 m prej praktično 70% na svojem pasu in tudi če bi tako ostalo do srečanja, je bilo še preveč prostora, da bi se vsi 3 je srečali. Tako pa je snemalec odreagiral krepko pretirano in odvil v ograjo. Če bi paničar to storil še malo prej bi ga morda odbilo v obe vozili ali pa kako za njimi na nasprotni pas.
Spajky ::
... v novicah pa .. Neprilagojena hitrost ..
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
HighBane ::
Še noben se ni zgražal nad vozniki BMW-ja . Zanimovo sem bil v skoraj v podobni nesreči pred kratkim, ker je BMW prehitel kolono na slabo pregledni cesti.
Izgleda kakor, da je voznik kasno reagiral in potem preveč odreagiral. Osebno stopim zavoro in se umaknem na skrajni rob ceste, ponavadi je dovolj, da gre avto mimo in imam še čas drobit
Izgleda kakor, da je voznik kasno reagiral in potem preveč odreagiral. Osebno stopim zavoro in se umaknem na skrajni rob ceste, ponavadi je dovolj, da gre avto mimo in imam še čas drobit
šernk ::
po katerih cestah se vi vozite?
jaz bi se tudi po njih, ker v taki situaciji sem vsaj 10x letno (v precej slabših pa vsaj 2x letno). kar je tu od enega do drugega avta ko se zagledajo je pri nas povprečna dolžina na ravnini kjer se redno prehiteva.
dejstvo pa je da je reakcija voznika katastrofalno slaba:
pri 0:38 ima nasprotna avta že v videm polju, reagira pa pri 0:35. 3 debele sekunde (šel še na kafe umes?)
tu pa sledi potem serija napak avtorja posnetka.
ne trdim da je krivda za nesrečo na strani avtorja posnetka, trdim le da je njegova reakcija bila zanič.
jaz bi se tudi po njih, ker v taki situaciji sem vsaj 10x letno (v precej slabših pa vsaj 2x letno). kar je tu od enega do drugega avta ko se zagledajo je pri nas povprečna dolžina na ravnini kjer se redno prehiteva.
dejstvo pa je da je reakcija voznika katastrofalno slaba:
pri 0:38 ima nasprotna avta že v videm polju, reagira pa pri 0:35. 3 debele sekunde (šel še na kafe umes?)
tu pa sledi potem serija napak avtorja posnetka.
ne trdim da je krivda za nesrečo na strani avtorja posnetka, trdim le da je njegova reakcija bila zanič.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
imagodei ::
Predvsem je treba razumet par stvari:
1.) Posnetek "laže". Ne vemo, kakšne so bile hitrosti, ne vemo, kako daleč se je v resnici videlo in kako daleč je bil nasproti vozeč avto, ko se je vse skupaj začelo dogajat.
2.) Posnetek "govori resnico" v smislu, da kaže realno situacijo. Med vožnjo je treba biti fokusiran na - ja - vožnjo. Ampak ne glede na to, kako se trudimo ta fokus obdržat, vozniki z vsaj nekaj meseci (kaj šele leti) izkušenj začnejo vozit 95% na avtopilotu. IOW, podzavestno pritiskamo gas, bremzo, šaltamo. Razmišljamo o službi, o problemu, ki ga imamo, o tem, kaj bomo skuhali, o tem, kaj bi morali reči zoprnemu sodelavcu, ko je imel sarkastične pripombe. Pozornost uhaja. Pogledamo si obcestno reklamo, oči vržemo na lep razgled na hribe, v avtu se prerekajo otroci, menjamo postajo. Dejstvo je, da nihče ne gre v avto z mindsetom, češ, danes obstaja realna nevarnost, da se mi zgodi nesreča. In tako tudi vozimo: nismo 100% fokusirani na to, da bo treba naslednji trenutek pritisnit zavoro. Nismo točno fokusirani na to, koliko decimetrov, centimetrov in milimetrov še imamo do roba cestišča. Že samo to je razlog, da ne moremo imeti reakcijskega časa 0,25 sekunde. Ni to isto, kot pri raznih Online testih reakcijskega časa, ko moraš ob naprej znanem znaku npr. kliknit miškin gumb.
3.) Reakcija voznika vsekakor ni idealna, se pa morate znebit tega občutka, da lahko doma iz kavča ocenjujete, kako bi odreagirali vi. Morda ste trenutek prej razmišljali, kakšno darilo kupiti vaši dragi v naslednjem trenutku pa pred sabo zagledate potencialno smrtno nevarno situacijo.
4.) Solatko naklada - če bi bil nekajkrat mesečno v taki situaciji, se slej ko prej ne bi končalo srečno. Prehitevanje v škarje se dogaja, ampak statistično ne moreš tega zabeležit večkrat mesečno. Pa še takrat ko to doživiš, je v večini primerov na cesti odstavni pas, kamor se lahko odmakneš. Ali pa se "škarje" zgodijo dovolj daleč, da samo rahlo zabremzaš.
Dejansko stric iz posnetka je zaviral. Vidi se, da je situacijo želel rešiti samo z zaviranjem, a ga je rahlo obrnilo s kljunom na desno. Nekaj trenutkov preden je zapeljal v ograjo, je bil avtor posnetka dejansko še s prvo desno gumo na nasprotnem voznem pasu (kamor se je vračalo vozilo, ki je prehitevalo). V tej temi se je seveda javilo veliko profesionalnih rally voznikov, ki bi v tem trenutku odreagirali pravilno, ta stric pa je očitno preveč kompenziral, obrnil kolesa v levo, zaradi česar je zapeljal z levim kolesom na travo, zadel ograjo in se prebrnil.
1.) Posnetek "laže". Ne vemo, kakšne so bile hitrosti, ne vemo, kako daleč se je v resnici videlo in kako daleč je bil nasproti vozeč avto, ko se je vse skupaj začelo dogajat.
2.) Posnetek "govori resnico" v smislu, da kaže realno situacijo. Med vožnjo je treba biti fokusiran na - ja - vožnjo. Ampak ne glede na to, kako se trudimo ta fokus obdržat, vozniki z vsaj nekaj meseci (kaj šele leti) izkušenj začnejo vozit 95% na avtopilotu. IOW, podzavestno pritiskamo gas, bremzo, šaltamo. Razmišljamo o službi, o problemu, ki ga imamo, o tem, kaj bomo skuhali, o tem, kaj bi morali reči zoprnemu sodelavcu, ko je imel sarkastične pripombe. Pozornost uhaja. Pogledamo si obcestno reklamo, oči vržemo na lep razgled na hribe, v avtu se prerekajo otroci, menjamo postajo. Dejstvo je, da nihče ne gre v avto z mindsetom, češ, danes obstaja realna nevarnost, da se mi zgodi nesreča. In tako tudi vozimo: nismo 100% fokusirani na to, da bo treba naslednji trenutek pritisnit zavoro. Nismo točno fokusirani na to, koliko decimetrov, centimetrov in milimetrov še imamo do roba cestišča. Že samo to je razlog, da ne moremo imeti reakcijskega časa 0,25 sekunde. Ni to isto, kot pri raznih Online testih reakcijskega časa, ko moraš ob naprej znanem znaku npr. kliknit miškin gumb.
3.) Reakcija voznika vsekakor ni idealna, se pa morate znebit tega občutka, da lahko doma iz kavča ocenjujete, kako bi odreagirali vi. Morda ste trenutek prej razmišljali, kakšno darilo kupiti vaši dragi v naslednjem trenutku pa pred sabo zagledate potencialno smrtno nevarno situacijo.
4.) Solatko naklada - če bi bil nekajkrat mesečno v taki situaciji, se slej ko prej ne bi končalo srečno. Prehitevanje v škarje se dogaja, ampak statistično ne moreš tega zabeležit večkrat mesečno. Pa še takrat ko to doživiš, je v večini primerov na cesti odstavni pas, kamor se lahko odmakneš. Ali pa se "škarje" zgodijo dovolj daleč, da samo rahlo zabremzaš.
Dejansko stric iz posnetka je zaviral. Vidi se, da je situacijo želel rešiti samo z zaviranjem, a ga je rahlo obrnilo s kljunom na desno. Nekaj trenutkov preden je zapeljal v ograjo, je bil avtor posnetka dejansko še s prvo desno gumo na nasprotnem voznem pasu (kamor se je vračalo vozilo, ki je prehitevalo). V tej temi se je seveda javilo veliko profesionalnih rally voznikov, ki bi v tem trenutku odreagirali pravilno, ta stric pa je očitno preveč kompenziral, obrnil kolesa v levo, zaradi česar je zapeljal z levim kolesom na travo, zadel ograjo in se prebrnil.
- Hoc est qui sumus -
LordNacho ::
Tale video sem videl včeraj na redditu in jalopniku. Tam je eden od komentatorjev tud dodal link do original posnetka, ki ima tud description voznika (ga iščem)
Main points:
- Voznik je vozil po predpisih.
- Voznik je pozno reagiral ker 1)Je na tistem mestu običajno parkiran avto, in je najprej mislil, da je bmw, ki je prehiteval tam parkiran in 2) Ker je predvideval, da bo bmw zaviral in se umaknil, ne pa pospešil
- Ko je videl, da je BMW pospešil, je močno zaviral pri čemer mu je avto odnesnlo na desno, kar je reševal z zavijanjem v levo - preiznava, da je to bil overcorrection
- Ima probleme z uveljavljanjem zavarovanja
Tip, ki je prišel do njega, se mu opravičuje, ker si ni uspel zapomnit registrske od BMWja.
Mislim, da bi vsak voznik reagiral enako, v kolikor ne bi ravno takrat se fokusiral izključno na vožnjo. (Kar je tudi pri nas "voznikih" relativno redko proti času, ki ga preživimo v vozilu)
Main points:
- Voznik je vozil po predpisih.
- Voznik je pozno reagiral ker 1)Je na tistem mestu običajno parkiran avto, in je najprej mislil, da je bmw, ki je prehiteval tam parkiran in 2) Ker je predvideval, da bo bmw zaviral in se umaknil, ne pa pospešil
- Ko je videl, da je BMW pospešil, je močno zaviral pri čemer mu je avto odnesnlo na desno, kar je reševal z zavijanjem v levo - preiznava, da je to bil overcorrection
- Ima probleme z uveljavljanjem zavarovanja
Tip, ki je prišel do njega, se mu opravičuje, ker si ni uspel zapomnit registrske od BMWja.
Mislim, da bi vsak voznik reagiral enako, v kolikor ne bi ravno takrat se fokusiral izključno na vožnjo. (Kar je tudi pri nas "voznikih" relativno redko proti času, ki ga preživimo v vozilu)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LordNacho ()
imagodei ::
LordNacho> "Ko je videl, da je BMW pospešil, je močno zaviral pri čemer mu je avto odnesnlo na desno, kar je reševal z zavijanjem v levo - preiznava, da je to bil overcorrection"
Točno to sem jaz videl iz posnetka in zapisal zgoraj. Čudi me, da ste nekateri komentatorji uspeli analizirat posnetek frame-by-frame, niste pa opazili, da mu je avto zasukalo na desno. Za nas, normalne voznike, ki nismo supermani, je posledica jasna: Avto ti začne odnašat v smeri 100% trka (če ne boš zadel vozila, ki se vrača na svoj vozni pas po zaključenem prehitevanju, boš pa zadel pravilno vozeče vozilo za njim), avto hočeš čim prej usmeriti na skrajni rob svojega voznega pasu, pri čemer v naglici preveč burno reagiraš.
Ne vem, kaj je treba tukaj še pametovat.
Točno to sem jaz videl iz posnetka in zapisal zgoraj. Čudi me, da ste nekateri komentatorji uspeli analizirat posnetek frame-by-frame, niste pa opazili, da mu je avto zasukalo na desno. Za nas, normalne voznike, ki nismo supermani, je posledica jasna: Avto ti začne odnašat v smeri 100% trka (če ne boš zadel vozila, ki se vrača na svoj vozni pas po zaključenem prehitevanju, boš pa zadel pravilno vozeče vozilo za njim), avto hočeš čim prej usmeriti na skrajni rob svojega voznega pasu, pri čemer v naglici preveč burno reagiraš.
Ne vem, kaj je treba tukaj še pametovat.
- Hoc est qui sumus -
Miha 333 ::
Škodo sem kril iz mojega kaska. Dejansko po nekih zavarovalniških predpisih vozili nista bili soudeleženi v isti prometni nesreči oziroma vozilo, kateremu sem se umikal, sploh ni bilo udeleženo v prometni nesreči, saj ni nikamor zadelo. Kar se njih tiče, sem pač zapeljal s ceste in sem si zato sam kriv.
Tole ne bo čisto res.
Seveda drug pa je, če tistega voznika nihče ni videl. Ali ga sploh ni bilo.
No, potem so me naplahtali na zavarovalnici, zavarovalnem združenju in še na policiji. Povzročitelj pa je bil znan. Bilo je pa to pred malo več kot 10 leti.
mat xxl ::
Še nekaj pozabljamo ! Snemalec ni mogel dovolj hitro reagirati, ker v roki drži snemalec, kar je razvidno, ko gre ven iz avta.
azislo ::
Še nekaj pozabljamo ! Snemalec ni mogel dovolj hitro reagirati, ker v roki drži snemalec, kar je razvidno, ko gre ven iz avta.
Preklopi na, -0:31, -0:28, ali pa -0:25 do -0:26, obe roki sta na volanu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: azislo ()
Superboyy ::
Je bilo potrebno zaviti v ograjo? Če gledaš posnetek ne. Še vseeno pa je voznik bmwja kriv.
Če nekomu na cesto vržem napihljivo ančko in voznik zaradi tega odleti v ograjo, krivda ne leži na vozniku, čeprav bi lahko vozil normalno in škode nebi bilo.
Sam sem mel že dvakrat situacijo na mokri podlagi, ko me je v križišču v gneči izsilil avto:
Vedno se je izšlo na ene 0,5m, ampak še vseeno bi raje pri 10kmh priletel kretenu v bok, kot da se sam jebem s poškodovanim avtomobilom, ker krivdo bi mu zelo težko dokazal v tem primeru.
Če nekomu na cesto vržem napihljivo ančko in voznik zaradi tega odleti v ograjo, krivda ne leži na vozniku, čeprav bi lahko vozil normalno in škode nebi bilo.
Sam sem mel že dvakrat situacijo na mokri podlagi, ko me je v križišču v gneči izsilil avto:
Vedno se je izšlo na ene 0,5m, ampak še vseeno bi raje pri 10kmh priletel kretenu v bok, kot da se sam jebem s poškodovanim avtomobilom, ker krivdo bi mu zelo težko dokazal v tem primeru.
JC Denton ::
Raje v ograjo kot čelno v avtomobil (v tisti sekundi pač nimaš časa preračunati, ali bi se morda izšlo brez umikanja).
Sam sem imel zelo podobno izkušnjo ko sem se moral takole umikati in se je kasneje pojavil problem, ker zavarovalnica dejanskega povzročitelja (tistega, ki je bil na mojem pasu) ni hotela kriti škode na mojem vozilu, ker ni prišlo do fizičnega stika med voziloma in po njihovem to vozilo, zaradi katerega sem se umikal s prometno nesrečo mojega vozila ni imelo nič.
Bos vedu za drugic, da se ne splaca umikat.
Kako si resil zadevo potem?
Ne da se ne splača, NE SMEŠ SE.
Kolegica je naredila identično kot ta voznik na posnetku in je dobila 120€ kazni. Kot prvo policist ni hotel slišat, da se je komur koli umaknila ampak je bilo krivo vse drugo (telefon, nepozornost voznika, napaka voznika,...). Ko sem policista vprašal kaj bi moral v takem primeru narediti je rekel nič, peljati normalno. Kolegica je imala totalko, voznik ki je prehiteval v škarje pa je spizdil.
solatko ::
imagodei - Če se voziš samo po AC je normalno, da takih situacij ne doživljaš prav pogosto, na regionalnih in lokalnih cestah pa je to vsakodnevni pojav.
Pametovat je treba pa pač to, da si za volanom 100% zbran in z glavo v prometu, da se je potrebno manevrov ob nepredvidenih dogodkih naučiti takrat, ko je to kontrolirano in varno in ne šele ob podobnih priložnostih, o tem, da telefon, opojne substance, ogledovanje oglasov, ukvarjanje z otroci,...... ne sodijo v domeno voznika, pa še kaj bi se našlo.
JC Denton - policist je odreagiral pravilno, če bi bila kolegica pri stvari in ne na FB, bi lahko peljala normalno dalje, ker situacija je bila verjetno podobna kot tukaj.
Mimo grede - za nesrečo je kriv snemalec - neobvladanje prometnih situacij, panično reagiranje, pomanjkanje vozniških izkušenj.
Pametovat je treba pa pač to, da si za volanom 100% zbran in z glavo v prometu, da se je potrebno manevrov ob nepredvidenih dogodkih naučiti takrat, ko je to kontrolirano in varno in ne šele ob podobnih priložnostih, o tem, da telefon, opojne substance, ogledovanje oglasov, ukvarjanje z otroci,...... ne sodijo v domeno voznika, pa še kaj bi se našlo.
JC Denton - policist je odreagiral pravilno, če bi bila kolegica pri stvari in ne na FB, bi lahko peljala normalno dalje, ker situacija je bila verjetno podobna kot tukaj.
Mimo grede - za nesrečo je kriv snemalec - neobvladanje prometnih situacij, panično reagiranje, pomanjkanje vozniških izkušenj.
Delo krepa človeka
JC Denton ::
JC Denton - policist je odreagiral pravilno, če bi bila kolegica pri stvari in ne na FB, bi lahko peljala normalno dalje, ker situacija je bila verjetno podobna kot tukaj.
Mimo grede - za nesrečo je kriv snemalec - neobvladanje prometnih situacij, panično reagiranje, pomanjkanje vozniških izkušenj.
Normalno je vozila, držala volan z obema rokama, ampak odreagirala kot voznik na videu. Ni bilo nobenega telefona ali česarkoli, to je bila samo njegova teorija. (tako je povedala meni po nesreči, ko ni bila več v šku, mislim da ni imela razloga da se mi zlaže).
Ko sem mu pomagal pregledovati kraj nesreče, sva ugotovila da se je peljala cca 50 metrov po kovinski ograji potem pa srečno pristala na kolesih. Poleg tega, pa se je to zgodilo še na odcepu kjer je hitrost 60 km/h in policist ni ugotovil da bi vozila prehitro.
ps. To da je cestišče v razsulu z luknjo pri luknji ni bila nobena olajševalna okoliščina.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JC Denton ()
solatko ::
JC Denton - Situacje, kjer ostane samo udeleženec nesreče, brez očividcev, so za policijo in zavarovalnice vedno problematične.
Morda res ni imela telefona, je pa pač reagirala narobe in panično, zato tudi šok.
To je skoraj vedno posledica pomanjkanja vozniških izkušenj in neobvladovanje vozila v kritičnih situacijah. Verjetno bi 50+% voznikov, to isto srečanje izpeljalo normalno, brez poškodb, saj se po navadi, ob res tesnih prehitevanjih, po navadi, prehitevani ustavi in se ponudi za pričo, vozniku, ki je doživel škodo.
Morda res ni imela telefona, je pa pač reagirala narobe in panično, zato tudi šok.
To je skoraj vedno posledica pomanjkanja vozniških izkušenj in neobvladovanje vozila v kritičnih situacijah. Verjetno bi 50+% voznikov, to isto srečanje izpeljalo normalno, brez poškodb, saj se po navadi, ob res tesnih prehitevanjih, po navadi, prehitevani ustavi in se ponudi za pričo, vozniku, ki je doživel škodo.
Delo krepa človeka
Aston_11 ::
na regionalnih in lokalnih cestah pa je to vsakodnevni pojav.Na relaciji Postojna - Logatec ni. Najbrž je normalen pojav za take, ki vozijo prehitro, potem vsako prehitevanje z nasprotne strani nujno povzroči situacijo na videu, saj na naših regionalkah oba vozita 120+ in oba imata 200% reflekse. On prehiter, jaz prehiter, vsi prehitri, razdalje kratke, pa smo po jarkih. Začuda se situacije dogajajo enim in istim, ki pa nikoli ne pomislijo, da morda pa tudi zanje velja ona z AC, kjer vsi vozijo v napačno smer....
EDIT: lažem, ravno danes mi je en mulc s polotom, ki je prehiteval en par avtomobilov proti Grčarevcu, priletel nasproti. Ker pa nisem, kot ostali, vozil sem tako, da bi morda tudi koga oviral, ki bi hotel voziti 120, sem imel dovolj časa, da sem upočasnil in da je normalno z visečo brado in izbuljenimi očmi oddivjal dalje. Pa še poblendal sem mu in niti adrenalin se mi ni sprožil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
garamond ::
[...]Za raliko od idiotizma zgoraj, ko nek kekec razlaga da možgani situacijo zaznajo pet sekund preden se zgodi[...]Kot prvo, uporabnik Spajky tega sploh ni napisal, njegova trditev ima čisto jasno napisano bistveno drug pomen. Kot drugo, gre za področje raziskovanja na temo trenutka odločitve in svobodne volje - Wikipedia - kjer nekaj raziskav trdi, da se odločitev lahko zgodi sekunde preden se jo zavemo.
Naslednjič predlagam natančno branje in poiskanje informacij namesto oznak s "kekec" in "idiotizem", ali pa vljudno vprašanje, kaj to pomeni.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
St235 ::
[...]Za raliko od idiotizma zgoraj, ko nek kekec razlaga da možgani situacijo zaznajo pet sekund preden se zgodi[...]Kot prvo, uporabnik Spajky tega sploh ni napisal, njegova trditev ima čisto jasno napisano bistveno drug pomen. Kot drugo, gre za področje raziskovanja na temo trenutka odločitve in svobodne volje - Wikipedia - kjer nekaj raziskav trdi, da se odločitev lahko zgodi sekunde preden se jo zavemo.
Naslednjič predlagam natančno branje in poiskanje informacij namesto oznak s "kekec" in "idiotizem", ali pa vljudno vprašanje, kaj to pomeni.
Torej je poleg tega da je napisal neumnost se vse skupaj popolnoma off topic.
Kaj takega pa od Lakotnika težko pričakuješ, on je namreč pravnik.
Dolocene stvari so ocitno dolocene vec kot 5 s naprej. Recimo solatkove pravljice o supervoznikih in njegovi namisljeni prijatelji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
garamond ::
Torej je poleg tega da je napisal neumnost se vse skupaj popolnoma off topic.Sem lepo citiral in dodal povezavo, kjer so stvari razložene. Če se ne strinjaš, ob nadaljnem pošiljanju svojega mnenja to tudi utemelji.
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
šernk ::
Na relaciji Postojna - Logatec ni. Najbrž je normalen pojav za take, ki vozijo prehitro, potem vsako prehitevanje z nasprotne strani nujno povzroči situacijo na videu, saj na naših regionalkah oba vozita 120+ in oba imata 200% reflekse.
je pa to normalen pojav na relaciji Tolmin - Nova Gorica. dnevno normalen pojav, poleg tega imaš pa še dnevno normalen pojav ko pride nekdo po levi strani ceste skozi ovinek in se moraš ti umaknit na rob ceste da gresta oba skozi.
Domačini to logično vemo in tudi tako vozimo tujci pa pač spustijo volan in bog jim lahko pomaga(skozi določene ovinke MORAŠ praktično peljati po črti ki ločuje rob cestišča, ker 50% voznikov vključno z avtobusi in šleparji pripeljejo vsaj 0,5m čez sredinsko črto skozi ovinek). pa nimam v spominu da bi se v zadnjih 15ih letih na tistih ovinkih kdo oplazil ali zaletel zaradi tega. prehitevanja v konkretne škarje se pa dogajajo dnevno. umik na odstavni pas na tej cesti pa pomeni bodisi širjenje ceste skozi skalo ali plavanje v Soči. Glede na vaše komentarje tu se čudim da ni več prometnih nesreč. Enostavno že sama cesta te prisili, da moraš biti zbran.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bambam20 ::
solatko ::
rupsi31 - Če temu praviš extremno prehitevanje, potem si ali premlad ali pa se zelo malo voziš po slovenskih cestah izven AC.
Na youtube imaš primere extremnih prehitevanj, pri katerih gre dejansko za mm, tu pa je samo snemalec razmišljal tako kot ti in zapeljal s ceste, ko je bil prehitevajoči že na svojem voznem pasu.
Na Litijski cesti v LJ imaš na dan več bolj tesnih prehitevanj, kot je ta na filmu, da ne govorim o Ižanki ali Štajerski cesti proti Litiji.
Tole na filmčku je bilo čisto normalno prehitevanje, z napačnim reagiranjem snemalca. To spada v smešne videe iz ruskih in ukrajinskih cest.
Na youtube imaš primere extremnih prehitevanj, pri katerih gre dejansko za mm, tu pa je samo snemalec razmišljal tako kot ti in zapeljal s ceste, ko je bil prehitevajoči že na svojem voznem pasu.
Na Litijski cesti v LJ imaš na dan več bolj tesnih prehitevanj, kot je ta na filmu, da ne govorim o Ižanki ali Štajerski cesti proti Litiji.
Tole na filmčku je bilo čisto normalno prehitevanje, z napačnim reagiranjem snemalca. To spada v smešne videe iz ruskih in ukrajinskih cest.
Delo krepa človeka
krneki0001 ::
na regionalnih in lokalnih cestah pa je to vsakodnevni pojav.
To seveda ni res. Tako ektremno prehitevanje v škarjice je zelo redko.
Ne vem kje se ti voziš, ampak prehitevanje v škarjice ni redkost. Prav nasprotno, zelo veliko je tega. Še posebaj na primorskem in dolenjskem, kjer so na eni strani "šparovci" z golfi SDI, ki mu je važno samo da ima porabo čim nižjo in se vozi tudi 30km/h pod omejitvijo izven naselja, skozi naselje pa 10km/h več, da ima stalno konstantno vožnjo, na drugi strani pa so normalni ljudje, ki bi radi na vsak način takega "šparovca" prehiteli.
Tole na filmčku je bilo čisto normalno prehitevanje, z napačnim reagiranjem snemalca. To spada v smešne videe iz ruskih in ukrajinskih cest.
Zdej pa že nehaj nakladat. To ni bilo normalno prehitevanje. Normalno bi bilo, če nikogar nebi presenetil. To da mora nasprotivozeči voznik zavirat (kar bi v tem primeru moral narediti) ali pa se umikat (kar je naredil), NI NORMALNO PREHITEVANJE!
Ja, ta voznik je napačno reagiral, ker ga je nasprotivozeč voznik presenetil. Očitno že ni bil dovolj na cesto skoncentriran, da bi kaj takega predvideval. Pa tudi preveč se je umaknil in razbil avto po svoji krivdi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Domobrancek ::
Šparovci so normalni ljudje, le da se divjaki tega ne zavedate
Absolutno ne. Šparovci povzročijo več nesreč kot razni drikače. Se opravičujem ampak če nisi sposoben peljati 90 kjer je omejitev 90 ampak moraš peljati 70 potem ne bi smel imeti izpita. Taki "šparovci" te spravijo ob živce in nakoncu prisilijo k temu, da živčen prehitevaš tam, kjer običajno nebi. Nepravim, da je bilo tko na tem posnetku pravim na splošno. Na posnetku je bil problem predsem to (po mojem), da mu je avto ob zaviranju odneslo desno on pa je nato preveč zavil levo in posledica je bila nesreča. Dalo bi se boljše speljati vendar je krivec brez dvoma voznik BMW-ja
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | Počasni vozniki (strani: 1 2 3 4 … 33 34 35 36 )Oddelek: Na cesti | 267509 (238540) | dzinks63 |
⊘ | Letos smrtnih žrtev že več kot lani (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 23921 (21274) | Mavrik |