Forum » Loža » Morje + čoln
Morje + čoln
koyotee ::
http://www.up.gov.si/si/storitve/izpiti...
To še drži? Je bilo svoje čase do 3m dolžine in do 3,5kw moči možno brez izpita?
Kakšne imate izkušnje s hrvaške?
V mislih imam gumenjak za 2, cca 2,5m in motor cca 5km.
To še drži? Je bilo svoje čase do 3m dolžine in do 3,5kw moči možno brez izpita?
Kakšne imate izkušnje s hrvaške?
V mislih imam gumenjak za 2, cca 2,5m in motor cca 5km.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
krneki0001 ::
Bilo je svoje čase do 2.95 dolžine in do 4KM motor. Sedaj pa mislim da, če ima motor, moraš imeti izpit, ker se je preveč norcev vozilo preblizu obale.
msjr ::
Tako je, na Hrvaškem imajo dve osnovni kategoriji A in B. S tem, da se delijo še na rečne in morske, ampak to tukaj niti ni važno.
A velja za male motornjake (pod 5Kw, če se ne motim) in je pri nas nekako enakovredna preizkusu znanja, B pa za malo večje pa izpitu za voditelja čolna.
V sezoni kar radi ustavljajo, predvsem debilčke, ki glisirajo po zalivih - in čisto prav jim dam.
A velja za male motornjake (pod 5Kw, če se ne motim) in je pri nas nekako enakovredna preizkusu znanja, B pa za malo večje pa izpitu za voditelja čolna.
V sezoni kar radi ustavljajo, predvsem debilčke, ki glisirajo po zalivih - in čisto prav jim dam.
Netrunner ::
Jaz sem si že parkrat sposodil tisti ta najbolj švoh čoln na hrvaškem z mišljenjem da ne potrebujem izpita. Tudi oni ki so izposojali so mi rekli da ne potrebujem ničesar. Kaj to se je zdaj spremenilo? ... je pri njih tudi aktualen tisti tečaj za voditelje čolna ali je to samo pri nas ?
Nagi Bator ::
Jaz sem si že parkrat sposodil tisti ta najbolj švoh čoln na hrvaškem z mišljenjem da ne potrebujem izpita.
Nekaj casa nazaj (ze kar nekaj let) si lahko plul z do 3m in do 2.5KW brez izpita. Se pravi z dingijem in tisto švohno zracno hlajeno hondo in ze najsibkejsi tomos bi bil prevec. Kako je zdaj s tem ne vem tocno, vendar lahko naredis izpit za do 5KW v enem popoldnevu kar doli na Hrvaskem, ce je le kaksna kapetanija blizu. Je cist enostavno, sploh ce si ze prej plul kaj naokrog. Samo enostavna teorija, morda kak vozel za zvezat. Pa seveda za placat je nekaj. Ti pa velja samo v HR.
Nagi Bator ::
Mhm... ne morem editirat
Izgleda, da se motim in so spreminjali stvari. Za vse iznad 2.5m in/ali nad 5kW rabis vsaj takozvano dovoljenje za "voditelja brodice A kategorije".
S tem lahko plujes s colni do 7m dolzine in motorjem do skupne moci 15kW. Ti pa velja samo v HR in ni tezko za naredit - bolj ali manj kot sem napisal zgoraj. B kategorije, ki je nekako primerljiva z nasim izpitom za voditelja colna, se pa ne splaca delat doli ze zaradi tega, ker ti potem velja samo tam.
Izgleda, da se motim in so spreminjali stvari. Za vse iznad 2.5m in/ali nad 5kW rabis vsaj takozvano dovoljenje za "voditelja brodice A kategorije".
S tem lahko plujes s colni do 7m dolzine in motorjem do skupne moci 15kW. Ti pa velja samo v HR in ni tezko za naredit - bolj ali manj kot sem napisal zgoraj. B kategorije, ki je nekako primerljiva z nasim izpitom za voditelja colna, se pa ne splaca delat doli ze zaradi tega, ker ti potem velja samo tam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
Netrunner ::
@Nagi Bator => hvala za info. Sicer sam sem pri nas naredil izpit za čoln do cca 24m če se ne motim kateri načeloma velja povsod, čeprav uradno naj nebi ker ni nekega sporazuma. Nevem pa točno ali so to mislili izven slo ali izven EU.
Kakorkoli tolerirajo ta izpis narejen v Sloveniji.
Kakorkoli tolerirajo ta izpis narejen v Sloveniji.
SaXsIm ::
Tako je, izpit narejen pri nas, velja povsod (morske vode seveda). Tudi preizkus znanja za upravljanje čolna velja pri njih.
SaXsIm
St235 ::
Naceloma je tako, da izpit tvoje maticne drzave velja povsod. Tako Slovencu slovensko dovoljenje mogoca uporabo plovil prakticno kjerkoli, enako Hrvatu Hrvasko dovoljenje. Ce tujec pridobi neko dovoljenje pa seveda velja samo lokalno. Podobna logika kot pri vozniskih izpitih za avto.
Seveda pa so vedno mozne razlike v definicijah plovil, ali pa zahtevah za uporabo. Naceloma velja tudi pravilo, da lahko v tujini uporabljas svoje vozilo (plovilo) ce bi ga lahko uporabljal doma. Tukaj je recimo razlika med tem ali Slovenec upravlja z plovilom registriranim v sloveniji ali z takim na hrvaskem. Za slednje recimo velja omejitev na 30BT. Podobno je tudi z omejitvijo moci motorja pri avtomobilih za mlade voznike.
Ravno tako obstajajo drzave, ki se pozvizgajo na mednarodnedne dogovore.
Pri tem ne pozabit, da obstaja mednarodni dogovor o izpitu za VHF, ki ga je potrebno imet.
Seveda pa so vedno mozne razlike v definicijah plovil, ali pa zahtevah za uporabo. Naceloma velja tudi pravilo, da lahko v tujini uporabljas svoje vozilo (plovilo) ce bi ga lahko uporabljal doma. Tukaj je recimo razlika med tem ali Slovenec upravlja z plovilom registriranim v sloveniji ali z takim na hrvaskem. Za slednje recimo velja omejitev na 30BT. Podobno je tudi z omejitvijo moci motorja pri avtomobilih za mlade voznike.
Ravno tako obstajajo drzave, ki se pozvizgajo na mednarodnedne dogovore.
Pri tem ne pozabit, da obstaja mednarodni dogovor o izpitu za VHF, ki ga je potrebno imet.
Invictus ::
Pri tem ne pozabit, da obstaja mednarodni dogovor o izpitu za VHF, ki ga je potrebno imet.
VHF izpita ni več, zdaj je GMDSS.
Poleg tega ga nikoli ne zahtevajo pri najemu, dajo ti pa za podpisat izjavo da imaš vse ustrezne dokumente. Namreč, če jih nimaš, zavarovanje ne velja.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
msjr ::
Poleg tega ga nikoli ne zahtevajo pri najemu, dajo ti pa za podpisat izjavo da imaš vse ustrezne dokumente. Namreč, če jih nimaš, zavarovanje ne velja.
Odvisno od najemodajalca, jaz v crewlisto vpišem oboje, VČ in GMDSS, pa še skopirajo vse dokumente. Z GMDSS je pa tako, da ga potrebuješ za vsak čoln, ki ima vgrajeno postajo, ne glede na dolžino. Je pa izpit za GMDSS ena bolj brezveznih stvari, nokia 5110 je imela več funkcij, recimo da se naučiš nekega reda, kako in kdaj klicati, kaj več pa ne. Marine tako ali tako ne prikličeš preko postaje, hitreje gre, če jih pokličeš preko mobiča. Vremensko dobiš isto na netu, edino obvestila za pomorce so fina, da ne vploveš direkt v vežbe gađanja. Če je buhnedaj kaj narobe, pa zna vsak prtisnt distress gumb (vhf 16 je tako ali tako poln poljakov in čehov, pa še v ukinjanju je).
Sicer pa je v tej temi govora o manjšem čolniču, tako da podpiram zgoraj omenjeno idejo o A izpitu na kapetaniji.
SaXsIm ::
Pri tem ne pozabit, da obstaja mednarodni dogovor o izpitu za VHF, ki ga je potrebno imet.
VHF izpita ni več, zdaj je GMDSS.
Poleg tega ga nikoli ne zahtevajo pri najemu, dajo ti pa za podpisat izjavo da imaš vse ustrezne dokumente. Namreč, če jih nimaš, zavarovanje ne velja.
Ni res. Izpit se opravlja za oboje, še reče se mu VHF GMDSS.
SaXsIm
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Čoln za morske užitke (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19987 (9420) | Invictus |
» | Izpit za voditelja čolna (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 32191 (18654) | Invictus |
» | Kako do izpita za voditelja čolna?Oddelek: Loža | 7962 (7658) | projektor |
» | Kazen za neregistriran čolnOddelek: Loža | 5081 (4561) | ;-) |
» | Izpit za voditelja čolnaOddelek: Loža | 5110 (4870) | madmitch |