Forum » Loža » Izpit za voditelja čolna
Izpit za voditelja čolna
MeGreat ::
Kje bi lahko najceneje opravil ta izpit, ter kaj je vse potrebno imeti?
(prvo pomoč, ali rabim tudi zdravniški pregled in potrdilo kot za avto)
lp
(prvo pomoč, ali rabim tudi zdravniški pregled in potrdilo kot za avto)
lp
PacificBlue ::
Lahko ga opravljaš tudi na Hrvaškem. Tam se mi zdi(bilo je, kako je zdaj ne vem) ceneje.
I’m out.
:3
:3
Tody ::
Če že imaš izpit za avto, drugače ti more zdravnica napisati da si fizično sposoben vozit čoln.
Drugače rabiš pa par ur učenja in obiskovanje tistega tečaja. Pa nekaj malega denarja.
http://www.najdi.si/search.jsp?q=izpit+...
Drugače rabiš pa par ur učenja in obiskovanje tistega tečaja. Pa nekaj malega denarja.
http://www.najdi.si/search.jsp?q=izpit+...
gzibret ::
Če že imaš izpit B kategorije, pokažeš zgolj njega. Pa priporočam tečaj. Dosti lažje narediš. Lahko pa greš probat tudi brez tečaja, samo je potem izpraševanje dosti bolj temeljito.
Vse je za neki dobr!
PacificBlue ::
Pa priporočam tečaj. Dosti lažje narediš. Lahko pa greš probat tudi brez tečaja, samo je potem izpraševanje dosti bolj temeljito.
In ne samo to, tudi bolj varneje je tako:) Poznam ljudi, ki so delali izpit, samo zato da so ga dobili, ne zarad znanja in so skoraj izgubili življenje na Jadranu.
I’m out.
:3
:3
MeGreat ::
Ma jaz bom kupil gliserja pa en 50konjski motor, ne bo to za dolge ture. Tako da se mi gre isto samo da naredim.
msjr ::
Vseeno tečaj, bo hitreje, ker imajo posebne termine za tečajnike + če si iz Ljubljane so vsaj včasih organizirali opravljanje izpita kar tam, tako da odpade pot v Koper.
Pa se strinjam s predhodniki, znanje ne škodi, da ne izpadeš kot tipičen Čeh, ki gre z blazino iz Brača na Hvar...
Pa se strinjam s predhodniki, znanje ne škodi, da ne izpadeš kot tipičen Čeh, ki gre z blazino iz Brača na Hvar...
AndrejS ::
Jadran zna bit nevaran.. zato je dobro da greš skozi kakšen tečaj in narediš izpit.
Tu sem ga jaz naredil : http://www.nautica-jadranje.si/
Tu sem ga jaz naredil : http://www.nautica-jadranje.si/
SasoS ::
A rabiš za skipperja (recimo da najameš jadrnico) še kaj razen izpit za čoln in VHF GMDSS? Dobro, pustimo kolk dejansko znaš vozit tako barko ampak čisto pravno če nucaš še kaj?
PacificBlue ::
plovno dovoljenje(vinjeta),zavarovanje odgovornosti..odvisno spet v kateri državi pluješ. Na Hrvaškem so nekaj spreminjali zakone v zadnjem času, ne vem kako je trenutno.
I’m out.
:3
:3
Okapi ::
A rabiš za skipperja (recimo da najameš jadrnico) še kaj razen izpit za čoln in VHF GMDSS?Ne. Vsaj na Hrvaškem za charter ne rabiš nič drugega od dovoljenj.
Na Hrvaškem so nekaj spreminjali zakone v zadnjem času,Če imaš staro dovoljenje (na starem obrazcu), ga moraš zamenjati, to je pa AFAIK tudi vse.
kolikor jaz vem je izpit,ki ga narediš na hrvaškem veljaven samo tam.Ni res. Velja po vsem svetu, razen v Sloveniji (če si slovenski državljan).
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
Phoebus ::
kolikor jaz vem je izpit,ki ga narediš na hrvaškem veljaven samo tam.Ni res. Velja po vsem svetu, razen v Sloveniji (če si slovenski državljan).
Dobro se podrkavajo :-)
msjr ::
@Phoebus
Ni res, tudi če imaš vozniški izpit druge države in si slovenski državljan, ga moraš še enkrat opravljati v Sloveniji, oz. za nekatere države velja da ga samo v določenem času zamenjaš za slovenskega.
Ni res, tudi če imaš vozniški izpit druge države in si slovenski državljan, ga moraš še enkrat opravljati v Sloveniji, oz. za nekatere države velja da ga samo v določenem času zamenjaš za slovenskega.
gzibret ::
Sedaj ne vem, kako je z izpiti, narejenimi v drugih državah, samo nas so učili, da je izpit, narejen v SLO veljaven po celem svetu, ker so pomorski predpisi praktično identični. V bistvu so pomorski predpisi eni najstarejših "mednarodno veljavnih" predpisov sploh.
Vse je za neki dobr!
Okapi ::
Enako je kot pri vozniškem izpitu. S tem očitno ščitijo domače avtošole (ali tiste za voditelje čolnov), ker bi drugače vsi hodili delat izpit na Hrvaško (ali v Srbijo, Romunijo ali kamorkoli pač, kjer je to ceneje, hitreje in bolj preprosto). Nima pa to veze z odnosi s Hrvaško. Tudi v ZDA narejen šoferski izpit, ali tisti za čoln, velja po vsem svetu, razen v Sloveniji, če si slovenski državljan. Z mednarodnimi predpisi to nima veze, ampak s slovenskimi.
O.
O.
tx-z ::
Kako pa kej potem zgleda izpit? tlele piše, da je sestavljen iz praktičnega in teoretskega dela...kaj je to mišln kot praktičn deu? A lahko kdo kej več o tem izpitu pove?
p.s.: nekje sm slišu da bo od septembra naprej potrebna tut praktična vožna(tko kt pr avtu), kdo kej več o tem ve? Al je to že zdej?
p.s.: nekje sm slišu da bo od septembra naprej potrebna tut praktična vožna(tko kt pr avtu), kdo kej več o tem ve? Al je to že zdej?
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
Go-ahead ::
Sem ga delal pred cca 2 leti.
Najprej smo imeli tri popoldneve predavanja in vaje, nato en dan za ponavljanje in utrjevanje. Še v istem tednu smo nato v Kopru opravljali izpit pred tremi izpraševalci.
Ker sem v tem času dopoldne bil tudi v službi, mi je zmanjkovalo časa za učenje. Predlagam, da si kak teden prej nabaviš literaturo in začneš študirat, nato na tečaj in izpit. Saj ne da se moraš ne vem kaj napiflat, vendar razen če nisi rojen mornar brez učenja ne bo šlo.
Časi ko si se šel samo pokazat so mimo.
Najprej smo imeli tri popoldneve predavanja in vaje, nato en dan za ponavljanje in utrjevanje. Še v istem tednu smo nato v Kopru opravljali izpit pred tremi izpraševalci.
Ker sem v tem času dopoldne bil tudi v službi, mi je zmanjkovalo časa za učenje. Predlagam, da si kak teden prej nabaviš literaturo in začneš študirat, nato na tečaj in izpit. Saj ne da se moraš ne vem kaj napiflat, vendar razen če nisi rojen mornar brez učenja ne bo šlo.
Časi ko si se šel samo pokazat so mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Go-ahead ()
gzibret ::
Pri praktičnem delu moraš delat vozle (jih je kar nekaj, kakih 10 različnih) in pa reševat naloge iz kartografije (odčitovat koordinate, azimute, računat razdalje, določevat položaj itd...).
Vse je za neki dobr!
JanezekNovak ::
Sam sem naredil tečaj in izpit preko Spinakerja.
Spinaker - Tečaj za voditelja čolna
Pojdi na tečaj, brez tečaja te baje bolj temeljito izprašajo.
Spinaker - Tečaj za VHF GMDS
Tečaj za VHF GMDSS se tudi opravlja v Ljubljani oz. na različnih koncih, sam izpit (praktični preizkus) sem pa moral delati na koprski kapitaniji.
Spinaker - Tečaj za voditelja čolna
Pojdi na tečaj, brez tečaja te baje bolj temeljito izprašajo.
Spinaker - Tečaj za VHF GMDS
Tečaj za VHF GMDSS se tudi opravlja v Ljubljani oz. na različnih koncih, sam izpit (praktični preizkus) sem pa moral delati na koprski kapitaniji.
http://www.euroairsoft.com/
mirage ::
gzibret ::
Ja, sam to je teorija. Tipo je vprašal glede praktičnih znanj, ki jih je treba pokazat na izpitu. Pa pozabil si še pomorske predpise, teh je tudi kar nekaj.
Vse je za neki dobr!
lonz ::
Ja, nočne oznake so čista piflarija. Motoroznanstvo pa iz rokava streseš.
...arrrrrr, shiver me timbers...
Malajlo ::
Eno je izpit narediti, drugo pa da se skotališ na čoln in v praksi probaš, kako stvari delajo.
Enako je z VHF postajo. Simulator na PCu ali pa hard verzija postaje. Razlika je.
JK Ljubljana ima tečaje za oboje. Poudarek je sicer na jadranju in jadrnicah, ampak po tečaju greš na izpit in to je to. Iz prve roke pa lahko povem, da z nami izpitna komisija ni izgubljala časa. Par minut pa je konec. Ne zganjamo komerciale, izšolali smo že par tisoč ljudi in imamo očitno neko tradicjio in renome. Pa še naši tečaji trajajo vsaj enkrat dlje kot drugi (samo teoretičnih predavanj je 16 ur).
Prejšnji petek smo trije opravili še izpit za VHF in smo bili v dobrih petih minutah zunaj. Tiste pred nami so po četrt ure in več zasliševali. Kar sicer pove, da na srečo iščejo znanje in ne neznanje.
Mogoče lahko pa vseeno malo reklame naredim za klub na www.jadralni-klub.si Tečaj pa začnemo čez slabe tri tedne.
Enako je z VHF postajo. Simulator na PCu ali pa hard verzija postaje. Razlika je.
JK Ljubljana ima tečaje za oboje. Poudarek je sicer na jadranju in jadrnicah, ampak po tečaju greš na izpit in to je to. Iz prve roke pa lahko povem, da z nami izpitna komisija ni izgubljala časa. Par minut pa je konec. Ne zganjamo komerciale, izšolali smo že par tisoč ljudi in imamo očitno neko tradicjio in renome. Pa še naši tečaji trajajo vsaj enkrat dlje kot drugi (samo teoretičnih predavanj je 16 ur).
Prejšnji petek smo trije opravili še izpit za VHF in smo bili v dobrih petih minutah zunaj. Tiste pred nami so po četrt ure in več zasliševali. Kar sicer pove, da na srečo iščejo znanje in ne neznanje.
Mogoče lahko pa vseeno malo reklame naredim za klub na www.jadralni-klub.si Tečaj pa začnemo čez slabe tri tedne.
tx-z ::
Aha teoretski del je pa da te ustno sprašujejo? Torej če te vprašajo kere vetre poznaš, pa da poveš kej o njem morš to use znat? :P Kok se pa treba pol dejansko še učit po tečaju (razmišlu sm o tem na spinakerju)?
tx-z
Malajlo ::
Teoretično te lahko sprašuje vse. Praktično moraš znat zavezat tistih pet ali koliko vozlov je obveznih. Pod praktično bi mogoče dal vrisovanje in branje karte. Drugače pa ja, naštet vetrove itak moraš. Če je pa možakar dobre volje, te zna pa še vprašat, kateri veter je nevaren npr. za marino Portorož.
@lonz: Če bi zganjali komercialo, bi imeli koga na plačilni listi, se ti ne zdi? Tako pa ves denar pokurimo za priveze, vzdrževanje, menjavo opreme. Če ne bi tega delali, bi v dveh letih lahko vse potopili in potem zaprli vse skupaj.
@lonz: Če bi zganjali komercialo, bi imeli koga na plačilni listi, se ti ne zdi? Tako pa ves denar pokurimo za priveze, vzdrževanje, menjavo opreme. Če ne bi tega delali, bi v dveh letih lahko vse potopili in potem zaprli vse skupaj.
lonz ::
Ne rabiš men razlagat zakaj in kako. Niti ne obsojam. Reklama (samoreklama) je prisotna tule. Samo pravim.
...arrrrrr, shiver me timbers...
Okapi ::
Eno je izpit narediti, drugo pa da se skotališ na čoln in v praksi probaš, kako stvari delajo.Jaz sem izpit delal na Krku. In je lučki kapitan, ko nam je dal na koncu pildke, rekel - no, tako, naredili ste izpit iz veslanja, da ne bi kdo slučajno mislil, da znate sedaj že barko vozit
Bil je pa to šnel kurs - prišli smo v soboto zjutraj, imeli enih šest ali osem ur predavanj, popoldan smo šli pa izpit delat.
O.
Malajlo ::
Hrvaški izpiti za ne-Hrvate veljajo samo na Hrvaškem. Hrvatom njihovi izpiti veljajo po celem svetu. Pa še to menda da šele po določenm datumu, ker so se tudi po drugih državah omejili veljavnost zaradi "kupovanja" izpitov. Niso samo Slovenci peezde.
Za SLO http://www.evropa.gov.si/si/vsebina/pog...
Za SLO http://www.evropa.gov.si/si/vsebina/pog...
SkIDiver ::
Torej narediš izpit za voditelja čolna. S pametjo stvar dobro naštudiraš v interesu lastne varnosti, da se na koncu ne napiješ morske vode. Poleti spakiraš in odideš južnim sosedom na morje kjer najameš čoln za morske užitke. Je izpit za voditelja čolna vse kar potrebuješ s predpostavko, da plovilo najameš.
Malajlo ::
Mnja, pa še izpit za VHF moraš imeti, ker je na vseh čarterjih tudi postaja (če nimajo kar zakonsko urejeno, da mora biti gor). In ker je noben ne bo ven jemal, moraš imeti tudi za to izpit. Sicer ne težijo in pogledajo skozi prste, ampak nikoli ne veš.
Stran 7 http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/brodi...
Stran 7 http://www.mmpi.hr/UserDocsImages/brodi...
Malajlo ::
Plačana pristojbina, slika (zadaj se napiši, da ne pobrkajo fac), prijava na izpit (prej poslano), vozniško dovoljenje pa zavoljo prve pomoči. Ali pa na prijavi za izpit podpišeš, da lahko na UP sami poiščejo podatke.
tx-z ::
Okej, sej bom šu itq na en tečaj zdej, ampak k mi vozniška zdle poteče, grem jutr delat zdravniški pregled da bom podalšu, pa da neb slučajn rabu kšnga posebnga zdravniškega...=) Hvala ;)
tx-z
SkIDiver ::
Mogoče kdo ve za kak tečaj za voditelja čolna v LJ, ki se izvaja ponedeljek, torek in sredo?
Malajlo ::
Torek in četrtek. Pa zdaj, če spustiš četrtke in se doma naučiš, ne bi smel biti problem. Na izpit greš pa pod "okriljem" JK Ljubljana. Kar so nekateri že delali, da so si dvignili "rating" pred komisijo.
St235 ::
Malajlo, veselo furaš komercialo dalje? a potem če greš pod okriljem JK Ljubljana, ti na izpitu čez prste gledajo oziroma si dvigneš "rating"? A tako se korupciji po novem reče?
Izpit je formalnost, ki jo lahko narediš brez vsakega tečaja. Upam si trdit, da vsakdo, ki se je sposoben naučit za izpit na faksu lahko brez težav sam preštudira literaturo in izpit naredi. Jaz sem ga tako naredil pred par leti. Pri tem, da je kup ljudi gladko pogrnilo ne glede na tečaje ,ki so jih imeli. Tistih 100 in več eur, ki jih daš za tečaj je bolj kot ne podpiranje lenobe, da ne rabiš sam toliko predelat. Pač vsakemu svoje, mi gre pa na bruhanje, ko poslušam o dviganju ratinga in ne vem še čem na račun vase zagledanih ljubljanskih jadralcev.
Izpit je formalnost, ki jo lahko narediš brez vsakega tečaja. Upam si trdit, da vsakdo, ki se je sposoben naučit za izpit na faksu lahko brez težav sam preštudira literaturo in izpit naredi. Jaz sem ga tako naredil pred par leti. Pri tem, da je kup ljudi gladko pogrnilo ne glede na tečaje ,ki so jih imeli. Tistih 100 in več eur, ki jih daš za tečaj je bolj kot ne podpiranje lenobe, da ne rabiš sam toliko predelat. Pač vsakemu svoje, mi gre pa na bruhanje, ko poslušam o dviganju ratinga in ne vem še čem na račun vase zagledanih ljubljanskih jadralcev.
Malajlo ::
Oh, no... Vsekakor se lahko doma usedeš in predelaš vso snov. Izpitna vprašanja so na internetu, z odgovori vred. Ampak če vidiš point v tem, da samo izpit narediš, pol pa vso srečo. Se mi zdi, da je pa vseeno dobro izvedeti kaj tudi o stvareh, ki niso nikjer zapisane.
Dokler SLovenci čolne razbijamo po hrvaški obali, se nam zdi, da se nesreče ne dogajajo. In se dogajajo, zaradi neznanja ali pa precenjevanja razmer. Tega ti pač internet ne da. Kot se avta ne naučiš voziti na simulatorju (pa ne mislim, da se ga ne bi dalo).
Še očitek glede komerciale - v SLO je precej podjetij, ki se ukvarjajo s takimi tečaji. In je tudi precej klubov, ki jih prav tako organizirajo. Če klubi delujejo kot športno društvo, financirano samo s strani svoje lastne dejavnosti in vložkov svojih članov, brez velikega sponzorja, potem ne moreš govoriti o komerciali. In so tudi klubi, ki so "del" firm (Burin mi pade na pamet). Primarni namen vseh tečajev je pa itak pridobivanje članstva, ker je tistih, ki so pripravljeni žrtvovati po deset in več vikendov na leto, vedno manj. Po tvoje je najbrž komerciala vse, kar ni zastonj. Zame, ki sem v različnih neprofitnih organizacijah 20+ let, pač ne.
In "korupcije"... So ti šli odličnjaki vedno na živce, ker so bili pred tablo pet minut in odšli s petico, tebe so pa po pol ure poslali s slabo dvojko? Eni so tudi bruhali pred tablo...
Dokler SLovenci čolne razbijamo po hrvaški obali, se nam zdi, da se nesreče ne dogajajo. In se dogajajo, zaradi neznanja ali pa precenjevanja razmer. Tega ti pač internet ne da. Kot se avta ne naučiš voziti na simulatorju (pa ne mislim, da se ga ne bi dalo).
Še očitek glede komerciale - v SLO je precej podjetij, ki se ukvarjajo s takimi tečaji. In je tudi precej klubov, ki jih prav tako organizirajo. Če klubi delujejo kot športno društvo, financirano samo s strani svoje lastne dejavnosti in vložkov svojih članov, brez velikega sponzorja, potem ne moreš govoriti o komerciali. In so tudi klubi, ki so "del" firm (Burin mi pade na pamet). Primarni namen vseh tečajev je pa itak pridobivanje članstva, ker je tistih, ki so pripravljeni žrtvovati po deset in več vikendov na leto, vedno manj. Po tvoje je najbrž komerciala vse, kar ni zastonj. Zame, ki sem v različnih neprofitnih organizacijah 20+ let, pač ne.
In "korupcije"... So ti šli odličnjaki vedno na živce, ker so bili pred tablo pet minut in odšli s petico, tebe so pa po pol ure poslali s slabo dvojko? Eni so tudi bruhali pred tablo...
St235 ::
Ne, niso me motili odličnjaki, ki so znali, so me pa tisti, ki so dobili višjo oceno ker je njihov očka profesor,župan... na to pa se evidentno nanaša tvoj predlog, da si z tečajem pri vas dvigneš "rating".
Mislim, da sva si pa oba na jasnem da z nobenim enotedenskim tečajem ne znaš jadrat, izpit je pač "nujno zlo", ki ga predpisuje država in zato tudi teža predvsem na teoretičnem delu. Do jadranja je od tam še daleč. Večina nas je najprej precej časa preživela na vodi preden smo zaradi formalnosti naredili izpit. In zaradi formalnosti plačevat 300 EUR za tečaj medtem ko izpit stane 20 EUR je malce smešno. Da o tem, da je treba dodat še stroške prevoza na obalo (tri - štiri vikende), hrano in prenočišče ne govorim.
Ja, tečaj,ki ga ponujate je super za nekoga, ki se želi naučit jadrat, popolnoma zgrešeno za ostalih 80% ljudi, "rating" gor al dol.
Komerciala je pač trženje storitev, profitno ali ne je pri tem irelavantno. Skrivanje za parolami neprofitno, športno in podobno je seveda na mestu pri davkariji in državi, ne spremeni pa dejstva, da gre za tržno dejanost in oglaševanje.
Vendar pa to ni nikakor in bil point mojega posta. Vsak ima pravico na svoj način tržiti svojo dejanost in interese. Sam izjave, o dviganju ratinga so pa kot sem zgoraj napisal patetične. Veš, tudi znanje za dvojko je več vredno od podarjene petke.
Mislim, da sva si pa oba na jasnem da z nobenim enotedenskim tečajem ne znaš jadrat, izpit je pač "nujno zlo", ki ga predpisuje država in zato tudi teža predvsem na teoretičnem delu. Do jadranja je od tam še daleč. Večina nas je najprej precej časa preživela na vodi preden smo zaradi formalnosti naredili izpit. In zaradi formalnosti plačevat 300 EUR za tečaj medtem ko izpit stane 20 EUR je malce smešno. Da o tem, da je treba dodat še stroške prevoza na obalo (tri - štiri vikende), hrano in prenočišče ne govorim.
Ja, tečaj,ki ga ponujate je super za nekoga, ki se želi naučit jadrat, popolnoma zgrešeno za ostalih 80% ljudi, "rating" gor al dol.
Komerciala je pač trženje storitev, profitno ali ne je pri tem irelavantno. Skrivanje za parolami neprofitno, športno in podobno je seveda na mestu pri davkariji in državi, ne spremeni pa dejstva, da gre za tržno dejanost in oglaševanje.
Vendar pa to ni nikakor in bil point mojega posta. Vsak ima pravico na svoj način tržiti svojo dejanost in interese. Sam izjave, o dviganju ratinga so pa kot sem zgoraj napisal patetične. Veš, tudi znanje za dvojko je več vredno od podarjene petke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
.:joco:. ::
so dobili višjo oceno ker je njihov očka profesor,župan...
Se spomnim, ko sem delal tečaj, je hodil na predavanja en "politik". In je vedno ven hodil na telefone, pa zamujal in manjkal in neumno se mu je zdelo ko je predavatelj malo zašel iz šnel-kurz predavanja. No, na koncu je edini padel na izpitu.
Je pa povedal takrat predavatelj, da praktičnega dela (vožnja po vodi) verjetno ne bo nikoli, predvsem zaradi tega, ker je toliko različnih plovil. Čeprav si ga marsikdo želi uvesti.
"Is science true?"
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
You don't get it.
Science is the process of trying to find out what's true.
Okapi ::
Pa tudi kakšne strašne potrebe ni. Nesreč na morju, zaradi neznanja, je imho v bistvu zanemarljivo malo, večinoma so zaradi objestnosti, ko ljudje prehitro in preblizu obale glisirajo, tega pa s praktičnim izpitom ne moreš preprečit.
O.
O.
Nagi Bator ::
Sam sem sicer delal izpit ze pred dvajsetimi leti v Sisku na Hrvaskem. Juga se je lih razpadala, tako da so mi ga kasneje samo zamenjali s slovensko verzijo. Je pa bila v igri tudi praksa in glede na to, da je to bilo v Sisku, se je odvijala v enem kar precej derocem delu Kolpe ali Save - kdo bi to vedel. No, na sreco je bilo oblacno in se je ravno pred mojim prakticnim delom ulilo, tak da smo to lepo preskocli
Sicer pa so na morju najhujsi primerki nepoznavanja pravil, bontona in splosnega navticnega znanja, najveckrat za najti na srednje velikih motornih jahtah in gliserjih. Ponavadi "pozabijo" da s svojo (pol)izpodrivno banjo, povzrocajo konkretne valove, ki marsikomu, predvsem tistim z manjsimi plovili, precej zagrenijo plovbo, videl sem pa tudi ze prevracanje zaradi tega.
En tak model je pred leti na ta nacin vec dni maltretiral eno umirjeno otosko vasico, dokler se nekega jutra ni mogel vec odpeljati. Cez noc je namrec cudezno izginil propeler njegovega motorja in gledena na storije, ki sem jih drugje slisal, jo je se poceni odnesel
Sicer pa so na morju najhujsi primerki nepoznavanja pravil, bontona in splosnega navticnega znanja, najveckrat za najti na srednje velikih motornih jahtah in gliserjih. Ponavadi "pozabijo" da s svojo (pol)izpodrivno banjo, povzrocajo konkretne valove, ki marsikomu, predvsem tistim z manjsimi plovili, precej zagrenijo plovbo, videl sem pa tudi ze prevracanje zaradi tega.
En tak model je pred leti na ta nacin vec dni maltretiral eno umirjeno otosko vasico, dokler se nekega jutra ni mogel vec odpeljati. Cez noc je namrec cudezno izginil propeler njegovega motorja in gledena na storije, ki sem jih drugje slisal, jo je se poceni odnesel
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Čoln, gumenjak - stroški (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13403 (11451) | perci |
» | Čoln za morske užitke (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19986 (9419) | Invictus |
» | Morje + čolnOddelek: Loža | 4312 (3627) | SaXsIm |
» | Kazen za neregistriran čolnOddelek: Loža | 5078 (4558) | ;-) |
» | Izpit za voditelja čolnaOddelek: Loža | 5108 (4868) | madmitch |