Forum » Loža » Izpit za voditelja čolna
Izpit za voditelja čolna
Alfonzo ::
Kaj predlagate nekomu, ki je ravnokar naredil izpit voditelja čolna in bi rad najel 9 - 10m dolgo "jahto". Ali je sploh priporočljivo?
Tody ::
Če ima izkušnje potem seveda zakaj pa ne. Če si pa prvič na morju pa je edini problem to da, uredu pristaneš in butneš zadeve ob pomol.
Alfonzo ::
Sej ravno to je to, ker ni izkušenj še na morju. Se mi zdi da je verjetno najtežje pristati v marini
Okapi ::
Priporočljivo je, da zraven vzameš nekoga, ki ni prvič na barki. Drugače pa z motorno barko ne bi smel imeti prehudih problemov, bolj problematične so jadrnice. Najbolj komplicirano je manevriranje po marini in pristajanje. Bočno "parkiranje" je preprosto, ampak v marinah tega v glavnem ni, tam se veže s krmo ob pomol. Če nisi še nikoli videl, kako je to videti, prosiš tistega, od katerega boš najel barko, da ti pokaže, kaj je treba narediti s tistim na dno fiksiranim štrikom, s katerim privežeš premec barke. Je pa to vse razloženo v vsakem začetniškem priročniku - kupi in preberi. Ostalo pa itak dobiš z vajo. Če si previden, ni frke.
O.
O.
Malajlo ::
Ježeš, ne vem, če bo dobil barko v najem, če bo spraševal, kako naj pristane in vse skupaj zveže na obalo...
Saj izpluti ni problem. Potem pa nekje najdi kakšno bojo na odprtem in poskusi vzvratno "parkirati", ne da bi se jo dotaknil. Če nisi vešč (in(!) ostala posadka), privežeš najprej zadaj (vržeš štrike (prej privezane na bitvo!) mornarju), daš v počasen gas naprej, v miru potegneš muring (tisti štrik, ki gre na morsko dno) naprej, privežeš spredaj, daš v ler, zadaj popustiš za kak meter, spredaj zategneš, nato pa se še zadaj zategneš (da se približaš pomolu). Ko si privezan in zadovoljen, ugasneš motor. Če gre karkoli narobe, lahko še vedno "pobegneš" naprej in poskusiš znova.
Predvsem pa naj se ti nikamor ne mudi. Če se boš naslonil kam pri 10cm/s ne bo kake škode. Pa pri 3m/s pa že.
Saj izpluti ni problem. Potem pa nekje najdi kakšno bojo na odprtem in poskusi vzvratno "parkirati", ne da bi se jo dotaknil. Če nisi vešč (in(!) ostala posadka), privežeš najprej zadaj (vržeš štrike (prej privezane na bitvo!) mornarju), daš v počasen gas naprej, v miru potegneš muring (tisti štrik, ki gre na morsko dno) naprej, privežeš spredaj, daš v ler, zadaj popustiš za kak meter, spredaj zategneš, nato pa se še zadaj zategneš (da se približaš pomolu). Ko si privezan in zadovoljen, ugasneš motor. Če gre karkoli narobe, lahko še vedno "pobegneš" naprej in poskusiš znova.
Predvsem pa naj se ti nikamor ne mudi. Če se boš naslonil kam pri 10cm/s ne bo kake škode. Pa pri 3m/s pa že.
Okapi ::
Pa upati moraš, da ne bo nikoli preveč pihal veter, ko se boš učil manevrov v marini
V bistvu bi ti priporočal dve varianti. Boljša je, da dobiš koga, ki vsaj malo obvlada, da gre prvič s tabo, vsaj za par dni. Če ne poznaš nikogar in ti je škoda plačati skiperja, pa raje za prvič vzemi kakšno manjšo, recimo 6 metrsko motorno barko.
O.
V bistvu bi ti priporočal dve varianti. Boljša je, da dobiš koga, ki vsaj malo obvlada, da gre prvič s tabo, vsaj za par dni. Če ne poznaš nikogar in ti je škoda plačati skiperja, pa raje za prvič vzemi kakšno manjšo, recimo 6 metrsko motorno barko.
O.
Nagi Bator ::
Kaj predlagate nekomu, ki je ravnokar naredil izpit voditelja čolna in bi rad najel 9 - 10m dolgo "jahto". Ali je sploh priporočljivo?
Preprost in tudi pravilen odgovor na tvoje vprasanje je odlocen NE!
To velja, ce slucajno ze od prej nimas izkusenj in si pac aktivno plul v druzbi nekoga z izpitom
Plujem ze 20 let in vsako leto gledam vec kamikaz kako razbijajo najeta, svoja in plovila ostalih.
Zadnja leta imam s seboj ostro nabruseno sekiro, saj se je izkazala kot nepogresljiva, ko se kaksen idijot
popolnoma narobe zveze glede na veter, ki ravno piha, ko pa ugotovi zmoto (ce sploh jo, preden ga nekam vrze ali pa v nekoga) je vozel ze tako zategnjen, da ga na more vec odvezati. Sekira rules!
Saj ne, da zdaj pravim, da si ti taksen, zelim le povedati, da imas vse sanse za to, razen ce s seboj, vsaj za prvic (ne za prvi dan - temvec za cel teden), ne vzames nekoga z vecletnimi izkusnjami in poznavanjem lokalnih vremenskih (verjetno jadranskih) razmer, kot so ti itak ze ostali svetovali.
Sam bi ti pa priporocal, da vsaj prvo leto plujes s plovili do 5m z izvenkrmnimi motorji. Po moznosti brez volana - s cistim rocnim upravljanjem in driblas pristajanje v vetrovnih razmerah. Sidranje, bocno itd... vse kar ti pade na pamet, ceprav se s takimi plovili pristaja skoraj izkljucno na provo.
edit:
Aja se to. Upam, da se zavedas, da si kot oseba z izpitom, zakonsko odgovoren za osebe, ki so s teboj na plovilu. Ne ga srat v prvih letih in si z neko neljubo situacijo unicit navticne sanje ;)
Predvsem pa naj se ti nikamor ne mudi. Če se boš naslonil kam pri 10cm/s ne bo kake škode. Pa pri 3m/s pa že.
Malo za hec pa tudi za res - nepisano pravilo pri pristajanju je, da ko pocnes stvari tako pocasi, da ti zraven rata dolgcajt, jih delas ravno dovolj hitro :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
Okapi ::
Ja, ampak ne izpadeš potem tak džek, kot moj brat, ki zapelje z vso hitrostjo rikverc proti pomolu, da so že vsi prepričani, da bo razbil barko (tako tisti na pomolu kot mi na barki;-), potem pa v zadnjem hipu da gasa naprej in se 10 cm pred pomolom čisto ustavi.
O.
O.
St235 ::
Ja, ampak ne izpadeš potem tak džek, kot moj brat, ki zapelje z vso hitrostjo rikverc proti pomolu, da so že vsi prepričani, da bo razbil barko (tako tisti na pomolu kot mi na barki;-), potem pa v zadnjem hipu da gasa naprej in se 10 cm pred pomolom čisto ustavi.
O.
Sam ni prejšnji teden naerdil izpita. Stric tudi na jadra parkira jadrnico ob pomol, jaz pa kljub 10 let+ izkušnjam tega ne probavam.
msjr ::
Odločno odsvetujem najem barke brez izkušenj.
Ni res. Vsaka oseba na barki je odgovorna zase. Še mornar motorist (skiper) ni odgovoren za posadko na barki, kaj šele voditelj čolna. Milo rečeno, če ti kakšen idiot pade z barke je to njegov problem. Seveda si pa odgovoren za svoja dejanja - če ga porineš si kriv ;)
Aja se to. Upam, da se zavedas, da si kot oseba z izpitom, zakonsko odgovoren za osebe, ki so s teboj na plovilu. Ne ga srat v prvih letih in si z neko neljubo situacijo unicit navticne sanje ;)
Ni res. Vsaka oseba na barki je odgovorna zase. Še mornar motorist (skiper) ni odgovoren za posadko na barki, kaj šele voditelj čolna. Milo rečeno, če ti kakšen idiot pade z barke je to njegov problem. Seveda si pa odgovoren za svoja dejanja - če ga porineš si kriv ;)
St235 ::
To se je nanašalo na njegovo dogovornost kot "voznika". Podobno kot je voznik avtobila odgovoren za recimo poškodbe v primeru nesreče. Seveda pa ne odgovrajaš za nekoga, ki pade s krova. Če pa potopiš barko pa še kako odgovrajaš za vse na krovu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
msjr ::
No ja, seveda, sem hotel samo razčistiti, da ne bo kdo mislil, da je voditelj čolna kar povprek odgovoren za vsa dejanja svoje posadke.
Alfonzo ::
No najlepša hvala za odgovore =) Problem je dobiti nekoga s katerim bi lahko šel za en teden al pa še več na morje in bi opazoval in tudi sam probal.
Tody ::
Alfonzo to sploh ni problem, imaš veliko jadralskih klubov in nekaj žurerskih zadev, kjer se lahko veliko naučiš
recimor tukaj: http://www.sailsation.eu/ ali http://www.theyachtweek.com/croatia
recimor tukaj: http://www.sailsation.eu/ ali http://www.theyachtweek.com/croatia
Nagi Bator ::
No najlepša hvala za odgovore =) Problem je dobiti nekoga s katerim bi lahko šel za en teden al pa še več na morje in bi opazoval in tudi sam probal.
Cist resno. Glede na to da si popoln zacetnik, poisci nek apartma,
ki se oddaja skupaj z uporabo kaksnega manjsega motornega colna in uzivaj v dopustu.
Ne ga lomit z 10m barko s trenutnim znanjam, ki ga imas.
Naj ti najprej pride v kri obcutek ravnanja z manjso barcico, na manjsih razdaljah, kjer lahko v primeru slabega vremena hitro pobegnes domov.
Ker si v nasprotnem utegnes nakopati kup skrbi, ko bos nardil neko sranje - in nardil ga bos,
takoj, ko bos pristajal prvic in ne bo bonaca, kaj sele, ce te preseneti kasno neurje (kar te "praviloma" ne bi smelo).
Kot je recimo "presenetilo" lani kaksnih 15 bark, ki so bile privezane na popolnoma nezavarovanem delu obale, odprtem na zahod, ko se je blizalo tole. Ceprav so imeli vec kot pol ure cajta, da se prevezejo na stevilne boje, kjer bi bili varnejsi, ni tega storil prav nihce.
Samo lezerno so gledali proti res zanimivemu blizajocemu se oblaku. In potem je udarilo. V minuti je zavladala panika in
en Avstrijec se je odlocil, da bi bilo pametno pobegnit drugam. Kar pa v tem trenutku ni bilo niti priblizno vec brihtno. Pri poskusu, da bi resil svojo 15 metersko jahto jo je, ker je zaradi mocnega vetra ni mogel odvezati, najprej bocno udaril ob pomol - naredil polmetersko luknjo v trupu in se s privezano hotel histericno odpeljati. Nekako mu je uspelo odrinit a ga je zaradi mocnega vetra zaneslo nazaj proti obali, kjer je pogumno, s propelerji, pretrgal mooringe eni jadrnici ter se eni manjsi barki, katerih posadke so nato nic krivi nic dolzni opazovali, kako jim je v piclih petih minutah razbilo in potopilo plovila. Fotka je narejena naslednji dan in je kljub lepemu vremenu uspesno odganjala priveza zeljne.
Koncna bilanca 20 minutnega neurja - dve potopljeni barki in 6 bolj ali manj poskodovanih. Ljudje so jo na sreco dobro odnesli.
Aja, hmm...da se o unicenih pocitnicah v taksnem primeru sploh ne pogovarjamo
Malajlo ::
Madonca... Sicer je v neurju najbolje mrkniti na odprto, če nisi v zavetju.
Ampak o apartmaju in motorinotu pa tkole
Je lastnik dal svoj lesen čoln (tiste 5-6m lesene zadeve, ki imajo kako tono) s tomos 4 za mal se furat okol. Naj gremo pogledat zalivčke na Hvaru. Ampak ne na severno stran (pametno). In tako prvič priplujemo v mandrač, tump v pomol (če bi roko kdo stegnil, ne bi bilo nič). Gajba je kar šla naprej in se ni nič ustavljala. Drugič smo se cijazili notri, da so se nas naveličali gledat. Tretjič pristanem kot največji mojster (ampak kaj, ko je kolega med skokom na pomol zamajal čoln in sem ubrisal v tisti drek - aplavz je pa bil ). Četrič - pejmo mal pokukat na severno stran, en tak mal večji ovink nardimo. Motor zabrni v prazno in - nada. Zero. Propeler je ostal gor, motor delal. Vesla, pa hajdi v mandrač (ležaji so šli in je zobnik padel - Otišle getribe, ništa posebno). Sej je bilo samo kak kilometer... Folk na pomolu nas je bil že navajen
Naslednje dni pa s tri leta mlajšim tomos 4.5 (ki je bil še vedno star okoli četrt stoletja) ni bilo nobenih problemov. Vmes se je tudi "posadka" naučila, da je treba kako vrv vreči, rokico podati, se mogoče z nogo odriniti (tega ne delaj na 2 in več tonski barki!), predvsem pa gledati, kaj se dogaja (to je letelo na moje kopanje...).
Ampak o apartmaju in motorinotu pa tkole
Je lastnik dal svoj lesen čoln (tiste 5-6m lesene zadeve, ki imajo kako tono) s tomos 4 za mal se furat okol. Naj gremo pogledat zalivčke na Hvaru. Ampak ne na severno stran (pametno). In tako prvič priplujemo v mandrač, tump v pomol (če bi roko kdo stegnil, ne bi bilo nič). Gajba je kar šla naprej in se ni nič ustavljala. Drugič smo se cijazili notri, da so se nas naveličali gledat. Tretjič pristanem kot največji mojster (ampak kaj, ko je kolega med skokom na pomol zamajal čoln in sem ubrisal v tisti drek - aplavz je pa bil ). Četrič - pejmo mal pokukat na severno stran, en tak mal večji ovink nardimo. Motor zabrni v prazno in - nada. Zero. Propeler je ostal gor, motor delal. Vesla, pa hajdi v mandrač (ležaji so šli in je zobnik padel - Otišle getribe, ništa posebno). Sej je bilo samo kak kilometer... Folk na pomolu nas je bil že navajen
Naslednje dni pa s tri leta mlajšim tomos 4.5 (ki je bil še vedno star okoli četrt stoletja) ni bilo nobenih problemov. Vmes se je tudi "posadka" naučila, da je treba kako vrv vreči, rokico podati, se mogoče z nogo odriniti (tega ne delaj na 2 in več tonski barki!), predvsem pa gledati, kaj se dogaja (to je letelo na moje kopanje...).
Alfonzo ::
@Nagi Bator se bom raj tvojih napotkov držov, ker nočem kaj takega narediti kt je un =) To je tko kt da bi gledu staro mamo v avtu, k vse obuta okol sebe =)
tintorel ::
Tudi jaz sem gledal v Biogradu pijane Ruse s 15 metrskimi jadrnicami. En je samo speljal, pa je že naredil škodo. Speljal je kot z avtom. Gas, pa motaj. Naravnost v nasproti privezano barko se je nabil. Pa še nič se ni sekiral. Obložen s kešom. Prav kamikaze, res!
msjr ::
A je to mogoče iz Novalje?
Olib? Ker tam ni za pristat niti v popoldanskem maestralu, kaj šele funnel cloudu...
tx-z ::
@Nagi Bator: Kakšne pa so nezavarovane obale? Kako veš da je varna pred nevihtami, itd?
tx-z
martincek1 ::
Saj ni varna pred nevihtami, varna je proti vetru in valovom. Kdaj? To bi moral pa vedeti :)
Okapi ::
Če je gužva bark, je verjetno dokaj varno, če si sam, je pa zelo sumljivo
Drugače pa moraš pogledati, iz katere smeri grozi veter (jugo, burja ...) in greš na drugo stran otoka. Oziroma pogledaš, kako odprt je zaliv, kje je valobran, če si v pristanišču in podobne zadeve.
Pa literaturo si moraš nabavit, recimo tole. Tu so obdelane vse luke in lučice in varni zalivi in privezi in vse živo, kar moraš vedeti.
O.
Drugače pa moraš pogledati, iz katere smeri grozi veter (jugo, burja ...) in greš na drugo stran otoka. Oziroma pogledaš, kako odprt je zaliv, kje je valobran, če si v pristanišču in podobne zadeve.
Pa literaturo si moraš nabavit, recimo tole. Tu so obdelane vse luke in lučice in varni zalivi in privezi in vse živo, kar moraš vedeti.
O.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
msjr ::
lagano sportski
Poleti je bolj živčno, lagano sportski je do konca maja, potem se začne pizdarija, ki traja vsaj do 10 septembra...
Da ne boš rekel da samo težim, podpiram lagano sportsko vožnjo z zaprtim glavnim (http://www.vimeo.com/11533427)
mat xxl ::
Ja, ampak ne izpadeš potem tak džek, kot moj brat, ki zapelje z vso hitrostjo rikverc proti pomolu, da so že vsi prepričani, da bo razbil barko (tako tisti na pomolu kot mi na barki;-), potem pa v zadnjem hipu da gasa naprej in se 10 cm pred pomolom čisto ustavi.
O.
Sem vidu enkrat enega takega frajerja, ko je šaltal naprej je pa motor crknil in je BUM naredilo.... in vsi smo se smejali .....
Nagi Bator ::
A je to mogoče iz Novalje?
Olib? Ker tam ni za pristat niti v popoldanskem maestralu, kaj šele funnel cloudu...
Tocno. Maestral je pa tam problem, ker je odprto direktno proti NW vse do Losinja.
Se en video za strasit turiste.
Pijavice, zadnja leta precej pogost pojav na Jadranu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Nagi Bator ()
samek ::
Mene pa zanimajo izkušnje nekoga, ki je nedavno opravil izpit za voditelja čolna. Predvsem me zanima katero literaturo priporoča, pa kako je s temi tečaji. Ali se splača it na tečaj pa kam? Kako izgleda sam izpit? Kolikor sem prebral do zdaj te to vse ustno sprašujejo?
/dev/null
tx-z ::
Če nimaš pojma o teh stvarih, ti priporočam tečaj, ker:
1) najbrž sploh ne veš kok velik stvari treba znat, in če ne greš na tečaj se ti bo zdel preveč velik in lahko obupaš,
2) nekje mau manj kt polovico stvari si boš zapomnu že iz samga tečaja, tko da ti to tut pršpara cajt,
3) zveš tut še kakšno stvar k lih ni v knigi napisana,
4) mogoče še kej:).
Tečaj pač stane kokr stane, okol 160€, s tem da povsod ponavad dobiš še kšno knigo iz kere se pol učiš. Znat morš skor čis use kar je v knigi, kr te pač lahko karkoli vpraša, zato se je fajn začet mau prej učit (no, odvisn kok hitr si zapomnš stvari, eni se uspejo u enmu dnevu naučit, eni rabmo pač mau več:D).
Če boš delu v Ljubljani izpit je tko da ti pač določjo datum pa uro, pridš tja, počakaš da pridš na vrsto in se najprej usedeš k prvemu spraševalcu k ti postav vprašanja iz teorije (razn motoroznanstva pa tist kr se kart tiče) pa pokazat mu morš par vozlov (kere vse morš znat se naučiš na tečaju/maš v knigi,...). Pol greš k drugmu sprševalcu, te vpraša o motoroznanstvu (to je eno izmed poglavij, k pridejo v poštev pr izpitu) ter te vpraša o izogibanju na morju...Torej slikce kdo ma prednosti, dnevne oznake, pa nočne oznake (vse te listke k ma on tm se da dobit, sam se morš pač to naučit). Pol greš pa k tretmu k te vpraša razne stvari na karti (določanje pozicije, risanje pozicije na karto, dolžine, azimuti,...) pa polg tega te vpraša še kaj kej pomen na karti, oznake,...
To je na kratko, tko da mogoče se ti bo zdej kej bl več natančnih vprašanj pojavl pa vpraš :)
1) najbrž sploh ne veš kok velik stvari treba znat, in če ne greš na tečaj se ti bo zdel preveč velik in lahko obupaš,
2) nekje mau manj kt polovico stvari si boš zapomnu že iz samga tečaja, tko da ti to tut pršpara cajt,
3) zveš tut še kakšno stvar k lih ni v knigi napisana,
4) mogoče še kej:).
Tečaj pač stane kokr stane, okol 160€, s tem da povsod ponavad dobiš še kšno knigo iz kere se pol učiš. Znat morš skor čis use kar je v knigi, kr te pač lahko karkoli vpraša, zato se je fajn začet mau prej učit (no, odvisn kok hitr si zapomnš stvari, eni se uspejo u enmu dnevu naučit, eni rabmo pač mau več:D).
Če boš delu v Ljubljani izpit je tko da ti pač določjo datum pa uro, pridš tja, počakaš da pridš na vrsto in se najprej usedeš k prvemu spraševalcu k ti postav vprašanja iz teorije (razn motoroznanstva pa tist kr se kart tiče) pa pokazat mu morš par vozlov (kere vse morš znat se naučiš na tečaju/maš v knigi,...). Pol greš k drugmu sprševalcu, te vpraša o motoroznanstvu (to je eno izmed poglavij, k pridejo v poštev pr izpitu) ter te vpraša o izogibanju na morju...Torej slikce kdo ma prednosti, dnevne oznake, pa nočne oznake (vse te listke k ma on tm se da dobit, sam se morš pač to naučit). Pol greš pa k tretmu k te vpraša razne stvari na karti (določanje pozicije, risanje pozicije na karto, dolžine, azimuti,...) pa polg tega te vpraša še kaj kej pomen na karti, oznake,...
To je na kratko, tko da mogoče se ti bo zdej kej bl več natančnih vprašanj pojavl pa vpraš :)
tx-z
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tx-z ()
Okapi ::
Kako je pa z radijsko postajo? Vsaj včasih so na Hrvaškem zahtevali tudi izpit za to, nisem pa čisto najbolj na tekočem, če še. Ko sem delal izpit na Krku, je bilo to tudi zraven (in posebej piše na dovoljenju, da si usposobljen za rokovanje z radijsko-telefonsko postajo).
O.
O.
msjr ::
VHF/GMDSS izpit je treba narediti posebej pri nas, tečaj k sreči ni več obvezen, snov je približno taka, kot učenje uporabe starejšega tipa mobitela.
mat xxl ::
Ali kdo ve za kak ugoden dnevni najem manjšega gliserja v okolici Umaga ali na naši obali po sistemu varščina prevzameš recimo zjutraj vrneš pozno popoldne, ker to bi me zanimalo za popestritev poletja, za več dni me pa ne zanima, ker je skrb čez noč.... bi pa več krat najel v sezoni po tekem sistemu, ni pa nekih posebnih zahtev in je lahko zadeva bolj osnovna ali ne ravno najnovejša, pogoj je le, da je zadeva sigurna (motor) in da lepo glisira.
T0RN4D0 ::
Hm, tudi sam razmišljam da bi naredu izpit za čoln. Po možnosti brez tečaja. Se da kje na spletu na kupu dobit literaturo, ali bo treba v knjižnico ponjo? Pr hrčkih brez izpita nimaš več kaj mrdat, niti s 4 konjskim tomosom in malo lupinico :)
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
mat xxl ::
Jaz sem jo dobil po PTT na neki izobraževalni ustanovi v Kopru , Ljudska univerza Koper mislim, da je, so mi to svetovali na Luški kapetaniji Kp, sem poklical in so mi poslali, sam sem se naučil zelo na malo en sosed me je osnovne vozle naučil in sem naredil, res sem pa že prej veliko vedel, saj smo jadrnico imeli.....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mat xxl ()
nekdo_morje ::
Tečaj za izpit lahko opravite tudi na http://www.vrtiljak.net/?offerID=136. Tečaj organizirajo kjerkoli.
Lp
Lp
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
stb ::
Hvala nekdo_morje, da si si vzel čas in se registriral samo za ta post.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: stb ()
Invictus ::
Ma jaz bom kupil gliserja pa en 50konjski motor, ne bo to za dolge ture. Tako da se mi gre isto samo da naredim.
Ravno za take je tečaj priporočljiv ... Da se mu malo pove kako vse skupaj poteka v resnici ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
sarma832 ::
joker16_7 ::
V avgustu nameravam narediti izpit za čoln (morje + celinske vode). Pregledal sem vse videje na Youtube od Spinakerja in z izjemo vozlov se mi zdi dokaj enostavno. Res pa je da ne vem ali je to to.
Katerega ponudnika tečaja svetujete glede na to da želim ugodno ceno in čim manj časa preživeti v predavalnici? Marsikaj sem pripravljen do takrat nagruntati tudi sam.
P.S.: Pozna mogoče kdo kak online ''kurs''?
Katerega ponudnika tečaja svetujete glede na to da želim ugodno ceno in čim manj časa preživeti v predavalnici? Marsikaj sem pripravljen do takrat nagruntati tudi sam.
P.S.: Pozna mogoče kdo kak online ''kurs''?
"Ambition is the path to success. Persistence is the vehicle you arrive in."
Bill Bradley
Bill Bradley
Nagi Bator ::
Napiflat se bos moral pozicijske oznake za dolocena plovila, predvsem tiste nocne - tega je kar dosti. Res, da bos, razen tistih par osnivnih, pozabil prav vse v tenutku, ko bos prejel izpit, kar pa ne pomeni da niso pomembne. Vozli so pa cista praksa. Jih je pa morda kaksnih 10 tistih, ki jih bos moral obvladat na izpitu in tudi tukaj bos kasneje verjetno uporabljal lih kaksne tri-stiri. Pol je se navigacija po karti in to je v glavnem to. V predavalnici nimas kaj sedet vec kot dva zaporedna dneva po par ur. Najboljsa sola je vsekakor ta, da si ze prej bil kaj po colnih in ze imas nekaj prakse - recimo da znas vsaj pristat v bonaci na pomol ter se privezat.
r3dkv1c4 ::
V avgustu nameravam narediti izpit za čoln (morje + celinske vode). Pregledal sem vse videje na Youtube od Spinakerja in z izjemo vozlov se mi zdi dokaj enostavno. Res pa je da ne vem ali je to to.
Katerega ponudnika tečaja svetujete glede na to da želim ugodno ceno in čim manj časa preživeti v predavalnici? Marsikaj sem pripravljen do takrat nagruntati tudi sam.
P.S.: Pozna mogoče kdo kak online ''kurs''?
Pozabi na ta način učenja....
....lahko da ti rata ampak dvomim.
Opravljal pred kratkim in lahko ti povem, da od tistih, ki so se sami učili ni nihče opravil.
Izpraševalci imajo včasih čedne izpade in iščejo odgovore pod "točno to želimo slišat", ki pa jih najdeš na tečajih.
Moj znanec je res odličen mentor in velik profesionalec.
Za kakšno informacijo ti je vedno na voljo na tem mailu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
_commandos_ ::
brez poznavanja colrega ali po naše pravilnika o izogibanju trčenju na morju se niti ne pojavljajte na kapitaniji
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
in še mala pomoč vse lučke z točnimi definicijami v slovenščini
http://www.pomorska-sola.si/pouk/Pomors...
evo še programček za vežbanje
http://www.navrules.com/
http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPred...
in še mala pomoč vse lučke z točnimi definicijami v slovenščini
http://www.pomorska-sola.si/pouk/Pomors...
evo še programček za vežbanje
http://www.navrules.com/
Ice-Heki ::
Pozabi na ta način učenja....
....lahko da ti rata ampak dvomim.
S tem se ne strinjam. Važno je, da teorijo razumeš (in ne govoriš traparij). Če ti pomaga, da ti jo nekdo razloži in da sprašuješ, potem greš na tečaj.
Brez težav se pa lahko sam naučiš (ampak moraš razumeti!). Govorim iz lastnih izkušenj.
To, ali si bil kdaj na čolnu ali ne, pa za izpit nima nobene veze. Preverja se znanje teorije, kar je žalostno (ker potem v realnosti vidiš grozne stvari).
jest10 ::
Pozabi na ta način učenja....
....lahko da ti rata ampak dvomim.
S tem se ne strinjam. Važno je, da teorijo razumeš (in ne govoriš traparij). Če ti pomaga, da ti jo nekdo razloži in da sprašuješ, potem greš na tečaj.
Brez težav se pa lahko sam naučiš (ampak moraš razumeti!). Govorim iz lastnih izkušenj.
Res je. Važno da dobiš kakšno skripto, jo parkrat prebereš in to je to. Če le nisi zabit kot žebelj.
Naredil v prvo morje in celinske, pa sem se učil vsega skupaj dva popoldneva.
P.S. Večino še vedno znam
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Čoln, gumenjak - stroški (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 13253 (11301) | perci |
» | Čoln za morske užitke (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19875 (9308) | Invictus |
» | Morje + čolnOddelek: Loža | 4286 (3601) | SaXsIm |
» | Kazen za neregistriran čolnOddelek: Loža | 5054 (4534) | ;-) |
» | Izpit za voditelja čolnaOddelek: Loža | 5094 (4854) | madmitch |