» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
30 / 54
»»

Gregor P ::

... in kaj točno pove poročilo, da bi z optimizacijo SŽ in dodatnimi finančnimi sredstvi (koliko?) lahko odložili izgradnjo 2. tira še za nekaj let več (predvsem, če bi se to vse že izvajalo, pa se očitno ne)?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

... in kaj točno pove poročilo, da bi z optimizacijo SŽ in dodatnimi finančnimi sredstvi (koliko?) lahko odložili izgradnjo 2. tira še za nekaj let več (predvsem, če bi se to vse že izvajalo, pa se očitno ne)?

Drugi tir bo zastarel preden bo zgrajen. Povozili ga bodo avtonomni električni šleperji.

Ampak JAZ TO RABAM!!!!

nekikr ::

Pove predvsem to, da edini vladni argument, da "res rabimo, majkemi, če ne nas jutri ne bo več tu", odpade. Piše, da lahko rešimo situacijo srednje IN deloma dolgoročno že samo z optimizacijo. Povej mi tole: imaš skladišče, ki je na pol prazno in za katerega meniš, da je dovolj dobro še za precej let, če malo optimiziraš pa še za dolgo časa (desetletje/a). Boš šel na hitro in za vsako ceno delati še eno, 10x dražje, ki bo nato samevalo 10,20,30 let? Ni morda bolj smiselno, da ga narediš, ko se bliža potreba po njem?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Gregor P ::

... samo to ne pomeni, da čez 30 let ne boš rabil popolnoma novega, večjega, totalno avtomatiziranega skladišča (in tvoji poslovni partnerji to od tebe tudi pričakuje, ker obdeluje tudi naročila za 30+ let), če ne boš lahko le zaprl vse skupaj.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

... samo to ne pomeni, da čez 30 let ne boš rabil popolnoma novega, večjega, totalno avtomatiziranega skladišča (in tvoji poslovni partnerji to od tebe tudi pričakuje, ker obdeluje tudi naročila za 30+ let), če ne boš lahko le zaprl vse skupaj.

Fora je v tem, da namesto avtomatiziranega skladišča širimo obstoječe in najemamo nove manualne skladiščnike.

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

... in kaj točno pove poročilo, da bi z optimizacijo SŽ in dodatnimi finančnimi sredstvi (koliko?) lahko odložili izgradnjo 2. tira še za nekaj let več (predvsem, če bi se to vse že izvajalo, pa se očitno ne)?

Drugi tir bo zastarel preden bo zgrajen. Povozili ga bodo avtonomni električni šleperji.

Ampak JAZ TO RABAM!!!!
... šleperje hočemo kot družba na splošno preseliti s cest na tire (ne glede na njihov pogon, ali avtonomnost).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ZaphodBB ::

... šleperje hočemo kot družba na splošno preseliti s cest na tire (ne glede na njihov pogon).

Ti si skos ene 5 let zadaj a?

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

... šleperje hočemo kot družba na splošno preseliti s cest na tire (ne glede na njihov pogon).

Ti si skos ene 5 let zadaj a?

... a še vedno za ene 30 do 50 pred teboj8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

... a še vedno za ene 30 do 50 pred teboj

Spomni se name, čez 10 let, ko se bomo pogovarjali o tem da je drugi tir koštal 3 miljarde, rabimo pa še miljardo da dokončamo.

Za podjetje, ki dela 300 miljonov prometa.

Gregor P ::

Jaz govorim o pomembnosti sodobnih železnic za družbo na splošno, se ne omejujem samo na posamične projekte.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Gregor P je izjavil:

... samo to ne pomeni, da čez 30 let ne boš rabil popolnoma novega, večjega, totalno avtomatiziranega skladišča (in tvoji poslovni partnerji to od tebe tudi pričakuje, ker obdeluje tudi naročila za 30+ let), če ne boš lahko le zaprl vse skupaj.

In zakaj bi potem danes, na silo in za nekajkratnik cene delal nekaj, kar ne rabiš in ne veš točno kdaj, če sploh, bi rabil? Ok, ker denar vzameš iz vreče ti je vseeno, samo da dobiš pol procenta več glasov, ampak potem naj to povejo tako, saj so nekaj pridigali o poštenosti in etiki (pa se izkazali za vsaj enako koruptivne kot vse ostale barabe pred njimi).

Gregor P ::

nekikr je izjavil:

ampak potem naj to povejo tako, saj so nekaj pridigali o poštenosti in etiki (pa se izkazali za vsaj enako koruptivne kot vse ostale barabe pred njimi).
... o kakšni etiki ti sedaj?!? Komu poimensko sedaj očitaš koruptivnost? Ne bi jaz to kar tako lahkotno.:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

Jaz govorim o pomembnosti sodobnih železnic za družbo na splošno, se ne omejujem samo na posamične projekte.

Bullšit. A smo v temi o "železnicah na splošno" al smo v temi o konkretnem projektu?

Gregor P ::

... in sam dejansko tudi pisal konkretno, kaj si mislim o samem projektu:D

Gregor P je izjavil:

... sam nisem strokovnjak za infrastrukturne projekte; torej praktično nemogoče (je mojemu razumu odvzeto), da bi lahko sam ocenil, kakšni so učinki vseh teh projektov brez dodatne pomoči strokovnjakov, ki podajo njihove ocene ... sedaj jaz sem te strokovnjake razumel, da so si vsi enotni, da drugi tir potrebujemo zaradi (nujnih) pozitivnih učinkov na naše gospodarstvo; torej najmanj to ... od te točke naprej pa se razlikujejo različne možnosti izvedbe, trase ipd. in temu primerno seveda tudi cena ... kar se železnic na splošno tiče, pa verjetno je neka splošna ocena oz. cilj da se razbremeni ceste?


... no, pa tudi kaj bolj konkretnega8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

Jaz nimam nobene težave s strokovnjaki za logistiko. Moje trenje je s strokovnjaki za ekonomiko.

Če je projekt profitabilen ga komot financirajo deležniki, ki bodo od tega profitirali. Hudiča, nič ne bi imel proti, če bi država dodala manjšinjski prispevek. Čeprav menim, da bi več prispevala s stem, da sebe spravi s poti (torej, da hitro in učinkovito opravi birokratski del posla in kontrolo).

V trenutnih razmerah, ko je kapitala preveč in išče vsakršno priložnost za povrnitev vložka, je torej zelo zgovorno, da se v projekt rine z državnim financiranjem in garancijami.

To je argument kateremu se ti in ostali strokovnjaki za logistiko in njih poslušalci vztrajno odmikate.

Ko bi vsaj priznal, da imaš hard-on na državno razmetavanje denarja bi to lažje prenesel, kot to licemerstvo katero zganjaš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Gregor P ::

Če sem prav razumel vse skupaj, naj bi tokrat razmetavali manj proračunskega denarja kot sicer.

So pa dejansko tu in tam vedno tudi večji projekti, ki vsaj na začetku brez znatne pomoči neke države, EU itd. ne morejo uspeti.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

nekikr ::

Gregor P je izjavil:

nekikr je izjavil:

ampak potem naj to povejo tako, saj so nekaj pridigali o poštenosti in etiki (pa se izkazali za vsaj enako koruptivne kot vse ostale barabe pred njimi).
... o kakšni etiki ti sedaj?!? Komu poimensko sedaj očitaš koruptivnost? Ne bi jaz to kar tako lahkotno.:8)

Vlada RS je ob svojem nastopu trobila o etiki in morali. Nato pa vsak mesec padla na svojem izpitu. Ni ne etično, ne moralno, da po hitrem postopku zapraviš 1,5 milijarde (+ vse kar bo še naneslo zraven) in za edini razlog našteješ, "majkemi, da rabimo, že včeraj". To se je nekaterim zdelo sporno že od vsega začetka, zunanja revizija je zdaj to potrdila. Karavana gre seveda naprej, denarja jim ne more zmanjkati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Mr.B ::

Dejte ne utrujat.
Včeraj sem iskal za kolega prevoz iz Ljubljane ob pol sedmih do izole.
JAVNI PREVOZ NITI DO KOPRA NE OBSTAJA. NE OBSTAJA ob pol sedmih zvečer. Toliko o mentaliteti javnega prvoza v Sloveniji. Predlagam da se tir proda komurkoli samo Sloveniji ne, oni bodo že znali ta tir tržit.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Truga ::

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

ZaphodBB ::

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

V kurcu so bile že prej. Samo proračun sedaj obremenjujejo manj.

Gregor P je izjavil:

Če sem prav razumel vse skupaj, naj bi tokrat razmetavali manj proračunskega denarja kot sicer.

So pa dejansko tu in tam vedno tudi večji projekti, ki vsaj na začetku brez znatne pomoči neke države, EU itd. ne morejo uspeti.

Daj nehaj no. Za banke in hedge funde je dve miljardi drobiž. Problem ni v tem, da je veliko denarja. Problem v tem je, da projekt ni tako profitabilen kot ti verjameš.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Gregor P ::

Dejansko se ne spomnim, da bi sam kdaj zapisal, da je projekt "profitabilen" ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Mr.B ::

Truga je izjavil:

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

V avstriji v državni firmi čisto dobro fura, v Slovenski pa no večina misli da jim pokojnina pripada. Zato pa je marsi kaj disfunkiconalno.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

Dejansko se ne spomnim, da bi sam kdaj zapisal, da je projekt "profitabilen" ...

A ni to implicitna zahteva?

MrStein ::

Truga je izjavil:

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

Hecno, ko plačam karto, zadevo financiram. Vsaj do zdaj sem to mislil.
A je v resnici drugače?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Fritz ::

MrStein je izjavil:

Truga je izjavil:

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

Hecno, ko plačam karto, zadevo financiram. Vsaj do zdaj sem to mislil.
A je v resnici drugače?

Noup, plačaš prevoz. Pa še tega ti država pogosto subvencionira.

Že večkrat je dokazano dejstvo, da imajo zasebni lastniki raje višje dobičke kot vlaganja v vzdrževanje infrastrukture. Če pa je že treba vlagati pa v monopolnih in oligopolnih scenarijih gladko navijejo cene. Učinkovita javna podjetja (kar SŽ ni), lahko zagotavljajo, da se pretežen del dobička vlaga v infrastrukturo. Je pa tako, da mora biti poslovanje takšnega javnega podjetja transparentno.

P.S.
Temeljna infrastruktura (ceste, železnice, letališča, voda) se v RS ne more prodati, lahko se pa da v najem (koncesijo).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Mr.B ::

Fritz je izjavil:

MrStein je izjavil:

Truga je izjavil:

A tako kot se je to zgodilo v angliji, kjer so privatizirali zeleznice, in so zdej totalno v pizdi ker nimajo dnarja? Infrastrukturo bojo vedno hoces/noces vzdrzevali davkoplacevalci, ker razen tipov ki zadanejo na loteriji kot je naprimer Musk folk enostavno ne more privatno financirat teh reci.

Hecno, ko plačam karto, zadevo financiram. Vsaj do zdaj sem to mislil.
A je v resnici drugače?

Noup, plačaš prevoz. Pa še tega ti država pogosto subvencionira.

Že večkrat je dokazano dejstvo, da imajo zasebni lastniki raje višje dobičke kot vlaganja v vzdrževanje infrastrukture. Če pa je že treba vlagati pa v monopolnih in oligopolnih scenarijih gladko navijejo cene. Učinkovita javna podjetja (kar SŽ ni), lahko zagotavljajo, da se pretežen del dobička vlaga v infrastrukturo. Je pa tako, da mora biti poslovanje takšnega javnega podjetja transparentno.

P.S.
Temeljna infrastruktura (ceste, železnice, letališča, voda) se v RS ne more prodati, lahko se pa da v najem (koncesijo).

Retardet. Ker danes se s potniskim vlakom NE mores pripeljati v Koper. In pot traja toliko kot rabis od avstrijske meje na stajesrskem do dunaja.

PA je to drzavna infrastruktura iz casa marije terezije. Sicer ti je pa sef SCT-ja jasno povedal, kje je problem.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

joze67 ::

Gregor P je izjavil:

Če sem prav razumel vse skupaj, naj bi tokrat razmetavali manj proračunskega denarja kot sicer.
:)):))
Glede na to, da so poleti projekt, ki je bil dokončen in mora iti ta hip skozi drugače ne bo EU denarja še en 2x spremenili, tako malenkostno a bo eno ali dvotiren ipd ipd bi rekel ... ne.
Itak je projekt samo nastavek za anekse. Brezplačniki se ne financirajo sami, jahte se ne kupijo same in limuzine tudi ne. Edini razvojni moment, ki ga ta projekt lahko prinese, je razširitev marine v Portorožu.

gozdar1 ::

V Sloveniji imamo avtoceste že do skoraj vsake vasi, prepiramo pa se za nekaj km tračnic namesto, da bi začeli pospešeno gradi in obnavljati železniško infrastrukturo.
Poleg tega je vsak najmanj strokovnjak za ceste in železnice ter z njimi povezanimi stroški.

SimplyMiha ::

V Sloveniji imamo avtoceste že do skoraj vsake vasi


Ko bi le!

Že na podlagi tega stavka je očitno, da nimaš pojma. Iz LJ do NM prideš v manj kot uri, za dvakrat manjšo razdaljo v Beli Krajini pa rabiš dvakrat več časa. Da ne govorim o Notranjskem.

gozdar1 ::

Avtocestni, križ je končan že nekaj časa, ker je slovenija redko poseljena in ker vsak hoče živet na svojem gričku pač ne moreš pričakovat avtoceste čisto povsod.
Sploh ob tem, da imamo železnice še iz AO.

joze67 ::

gozdar1 je izjavil:

Poleg tega je vsak najmanj strokovnjak za ceste in železnice ter z njimi povezanimi stroški.
Samo v vladi jih ni.

gozdar1 ::

joze67 je izjavil:

gozdar1 je izjavil:

Poleg tega je vsak najmanj strokovnjak za ceste in železnice ter z njimi povezanimi stroški.
Samo v vladi jih ni.

Nisem vedel, da so politiki v katerikoli državi?

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:

nekikr je izjavil:

Ko smo nekateri na to opozarjali smo bili seveda takoj označeni za fašistične janšiste.

Bo tovariš mitjadmin hitro povedal s strokovnega vidika, da SŽ so najboljša logistična firma na svetu in širše (press).

Tega nikoli nisem trdil in tudi vemo, kdo je ter še tam kadruje. Kje za vraga je zaposlen Njavro in cel kup vojščakov? Pa pustimo te politikantske kriminalke ob strani, čeprav ... Hija, tisti, ki so bili najbolj proti drugemu tiru, imajo največ zaslug za stanje na SŽ. Pika.

Res pa ne vem, kaj ima 1.400 ljudi veze z infrastrukturnim projektom. To je ločena zadeva, ki jo vsekakor ne gre pomesti pod preprogo in terja resne premisleke z odločnimi ukrepi.

Da bi pa edini tir Koper - Divača lahko spravil znatno več (ali sploh več) vlakov skozi, to lahko trdi samo bedak. To je res neumna špekulacija brez enega samega argumenta, ki se jo prodaja volilkam in volicem v času hude predvolilne razdraženosti. Nič več kot to.
Vrnite nam techno!

matijadmin ::

nekikr je izjavil:

Gregor P je izjavil:

nekikr je izjavil:

ampak potem naj to povejo tako, saj so nekaj pridigali o poštenosti in etiki (pa se izkazali za vsaj enako koruptivne kot vse ostale barabe pred njimi).
... o kakšni etiki ti sedaj?!? Komu poimensko sedaj očitaš koruptivnost? Ne bi jaz to kar tako lahkotno.:8)

Vlada RS je ob svojem nastopu trobila o etiki in morali. Nato pa vsak mesec padla na svojem izpitu. Ni ne etično, ne moralno, da po hitrem postopku zapraviš 1,5 milijarde (+ vse kar bo še naneslo zraven) in za edini razlog našteješ, "majkemi, da rabimo, že včeraj". To se je nekaterim zdelo sporno že od vsega začetka, zunanja revizija je zdaj to potrdila. Karavana gre seveda naprej, denarja jim ne more zmanjkati.

Preden iztrebljaš na tipkovnico kak argument postavi na noge. A je kak denar kam poniknil, se je kaj preplačalo, se je kdo okoristil? Kak dokazni standard lahko dosežeš s svojimi izjavami? Višje od šank-debate-piiijan-sam-majemi?
Vrnite nam techno!

ZaphodBB ::


Res pa ne vem, kaj ima 1.400 ljudi veze z infrastrukturnim projektom. To je ločena zadeva, ki jo vsekakor ne gre pomesti pod preprogo in terja resne premisleke z odločnimi ukrepi.

Direktno vezo ima. Vsi imajo istega gospodarja. Bolj kot to povezan ne moreš biti.

matijadmin ::

ZaphodBB je izjavil:


Res pa ne vem, kaj ima 1.400 ljudi veze z infrastrukturnim projektom. To je ločena zadeva, ki jo vsekakor ne gre pomesti pod preprogo in terja resne premisleke z odločnimi ukrepi.

Direktno vezo ima. Vsi imajo istega gospodarja. Bolj kot to povezan ne moreš biti.

In gospodar je bil proti 2. tiru, pa smo v bootloopu, kolega.
Vrnite nam techno!

MrStein ::

Malo reverzne psihologije nikoli ne škodi: https://slo-tech.com/forum/t675202/p555...
;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kotanyi ::

ZaphodBB je izjavil:

To je argument kateremu se ti in ostali strokovnjaki za logistiko in njih poslušalci vztrajno odmikate.

Ko bi vsaj priznal, da imaš hard-on na državno razmetavanje denarja bi to lažje prenesel, kot to licemerstvo katero zganjaš.


Spot-on, as usual.

Vprašanje in odgovor, ki ga očitno noben catung ali novinar v vsej vesoljni Sloveniji ni bil sposoben spacat skupaj. Prizadeta družba, kaj čmo...

Gregor P ::

V prihodnosti nas skoraj zagotovo čaka (nujna) popolna posodobitev slovenskih železnic (kar je res že skrajni čas, če ne že kar prepozno). Kdo mislite, da bo to plačal aka "državno razmetavanje denarja" (z evropsko pomočjo)? :|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ZaphodBB ::

In gospodar je bil proti 2. tiru, pa smo v bootloopu, kolega.

Gospodar je država. Razen, če si tako zblaznel, da hočeš rečt, da je JJ stric iz ozadja, ki kontrolira vso Slovenijo?

V prihodnosti nas skoraj zagotovo čaka (nujna) popolna posodobitev slovenskih železnic (kar je res že skrajni čas, če ne že kar prepozno). Kdo mislite, da bo to plačal aka "državno razmetavanje denarja" (z evropsko pomočjo)?

A je težko razumeti, da projekti, ki stanejo več kot je njihov doprinos niso investicije? 30 miljonov evropskega drobiža gor ali dol.

Razen, če hočeš reči, da je TEŠ6 ok, ker je dala EU denar zraven?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:

In gospodar je bil proti 2. tiru, pa smo v bootloopu, kolega.

Gospodar je država. Razen, če si tako zblaznel, da hočeš rečt, da je JJ stric iz ozadja, ki kontrolira vso Slovenijo?

V prihodnosti nas skoraj zagotovo čaka (nujna) popolna posodobitev slovenskih železnic (kar je res že skrajni čas, če ne že kar prepozno). Kdo mislite, da bo to plačal aka "državno razmetavanje denarja" (z evropsko pomočjo)?

A je težko razumeti, da projekti, ki stanejo več kot je njihov doprinos niso investicije? 30 miljonov evropskega drobiža gor ali dol.

Razen, če hočeš reči, da je TEŠ6 ok, ker je dala EU denar zraven?

Cel svet gradi javni prevoz. Le v sloveniji je to neki bau bau.... ampak ja, kot sem reklel 2025... pitem bo vse obslo slovenijo. Takra vprasanje ce boste kakrsenkoli denar dobili, razen ob prodaji...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Cel svet gradi javni prevoz. Le v sloveniji je to neki bau bau.... ampak ja, kot sem reklel 2025... pitem bo vse obslo slovenijo. Takra vprasanje ce boste kakrsenkoli denar dobili, razen ob prodaji...

Jaz nimam nobene težave z javnim. Samo pravim, da če je projekt profitabilen gradnja v zasebni žiriji s koncesijo ne bi smela biti problem.

Če so projekti neprofitabilni jih pa ne rabimo.

Javno gor ali dol.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:

Cel svet gradi javni prevoz. Le v sloveniji je to neki bau bau.... ampak ja, kot sem reklel 2025... pitem bo vse obslo slovenijo. Takra vprasanje ce boste kakrsenkoli denar dobili, razen ob prodaji...

Jaz nimam nobene težave z javnim. Samo pravim, da če je projekt profitabilen gradnja v zasebni žiriji s koncesijo ne bi smela biti problem.

Če so projekti neprofitabilni jih pa ne rabimo.

Javno gor ali dol.

A so krediti za avtoceste že odplacani ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

A so krediti za avtoceste že odplacani ?

Nedvomno bi bile avtoceste cenejše, če jih ne bi gradili na način, da je imel roko nad vsem SCT.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:

A so krediti za avtoceste že odplacani ?

Nedvomno bi bile avtoceste cenejše, če jih ne bi gradili na način, da je imel roko nad vsem SCT.

Kaj ima veze s tem SCT. Delal je to kar mu je omogocil JS.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Kaj ima veze s tem SCT. Delal je to kar mu je omogocil JS.

Veze ima s tem, da je država zanalašč oškodovala državljane v korsit paradržavnega SCT.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

Cel svet gradi javni prevoz. Le v sloveniji je to neki bau bau.... ampak ja, kot sem reklel 2025... pitem bo vse obslo slovenijo. Takra vprasanje ce boste kakrsenkoli denar dobili, razen ob prodaji...

Jaz nimam nobene težave z javnim. Samo pravim, da če je projekt profitabilen gradnja v zasebni žiriji s koncesijo ne bi smela biti problem.

Če so projekti neprofitabilni jih pa ne rabimo.

Javno gor ali dol.

... dejansko imajo v EU države oz. zasebniki težave z železniškimi "privat" povezavami (s koncesijami), ker so pač (kot kaže) nedobičkonosne "po defaultu".

Dejansko obstajajo projekti na tem svetu, ki so v (vsaj v štartu) nedobičkonosni, a preprosto morajo biti realizirani za razvoj družbe, države; te vsaj izdatno financirajo države (s pomočjo EU ipd.). Zadnji primer v EU imaš izgradnjo optičnih kablov do nedobičkonosnih lokacij v regijah, ki jih zasebniki tudi pod razno ne bi povlekli, če ne bi EU prispevala del sredstev. Zakaj neki to počne, če je pa izgradnja (pa najbrž tudi vzdrževanje + premajhno število strank) totalno nedobičkonosna?!?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::


Dejansko obstajajo projekti na tem svetu, ki so v (vsaj v štartu) nedobičkonosni, a preprosto morajo biti realizirani za razvoj družbe, države; te vsaj izdatno financirajo države (s pomočjo EU ipd.). Zadnji primer v EU imaš izgradnjo optičnih kablov do nedobičkonosnih lokacij v regijah, ki jih zasebniki tudi pod razno ne bi povlekli, če ne bi EU prispevala del sredstev. Zakaj neki to počne, če je pa izgradnja (pa najbrž tudi vzdrževanje + premajhno število strank) totalno nedobičkonosna?!?

Zato smo imeli pa pri nas že leta 2001 optiko povsod? Aja, ne. Nategovali so nas, da moramo imet ISDN, če hočemo DSL.

Ti imaš težavo, da prebereš retoriko in jo vzameš vase potem pa nehaš razmišljat, a?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:


Dejansko obstajajo projekti na tem svetu, ki so v (vsaj v štartu) nedobičkonosni, a preprosto morajo biti realizirani za razvoj družbe, države; te vsaj izdatno financirajo države (s pomočjo EU ipd.). Zadnji primer v EU imaš izgradnjo optičnih kablov do nedobičkonosnih lokacij v regijah, ki jih zasebniki tudi pod razno ne bi povlekli, če ne bi EU prispevala del sredstev. Zakaj neki to počne, če je pa izgradnja (pa najbrž tudi vzdrževanje + premajhno število strank) totalno nedobičkonosna?!?

Zato smo imeli pa pri nas že leta 2001 optiko povsod? Aja, ne. Nategovali so nas, da moramo imet ISDN, če hočemo DSL.

Ti imaš težavo, da prebereš retoriko in jo vzameš vase potem pa nehaš razmišljat, a?

Na sreco obstajajo prevozi.org. Zato javnega prevoza ne rabimo. To da JS zaradi druzenja z mafijo ne opravlja svoje delo, ne bo pomagalo in resilo nicesar, ker ljudje V sloveniji se se vedno ukvarjate kdo je boljsi :dedek mraz ali bozicek, oziroma analogija zoki vs jj...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::


Na sreco obstajajo prevozi.org. Zato javnega prevoza ne rabimo. To da JS zaradi druzenja z mafijo ne opravlja svoje delo, ne bo pomagalo in resilo nicesar, ker ljudje V sloveniji se se vedno ukvarjate kdo je boljsi :dedek mraz ali bozicek, oziroma analogija zoki vs jj...

Tudi tako bi lahko rekli. Če bi občine namesto subvencioniranja javnih prevoznikov (govorim za izven ljubljane) občanom plačevale taksije bi bilo verjetno ceneje. Da ne govorim o tem, da v Sloveniji za potovanje v 40 kilomterov oddaljeno prestolnico z javnim prevozom rabiš ene 2-3 ure.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
««
30 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
297239 (2270) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
6211172 (8625) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22845741 (38982) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385806 (4452) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12637045 (31118) DuleKrtola

Več podobnih tem