» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
24 / 54
»»

D3m ::

BivšiUser2 je izjavil:

Torej, komu zdaj damo glas, če obkrožimo ZA


Zakonu.
|HP EliteBook|R5 6650U|

bambam20 ::

D3m je izjavil:

BivšiUser2 je izjavil:

Torej, komu zdaj damo glas, če obkrožimo ZA


Zakonu.


Trenutni nesposobni vladi. Naslednja ne bo nič boljša. Ker še nobena ni bila.

Ganon ::

Kaj bom torej moral obkrožiti v nedeljo, če ne podpiram Kovačičevih blodenj in bi rad, da prepotrebni projekt drugi tir čimprej steče?

bambam20 ::

Ganon je izjavil:

Kaj bom torej moral obkrožiti v nedeljo, če ne podpiram Kovačičevih blodenj in bi rad, da prepotrebni projekt drugi tir čimprej steče?


DA. Ker podpiraš krajo. Priden. Se vidiva čez 5 let, ko ta še vedno ne bo zgrajen ob milijasrnih izgubah.

next3steps ::

bambam20 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Kaj bom torej moral obkrožiti v nedeljo, če ne podpiram Kovačičevih blodenj in bi rad, da prepotrebni projekt drugi tir čimprej steče?


DA. Ker podpiraš krajo. Priden. Se vidiva čez 5 let, ko ta še vedno ne bo zgrajen ob milijasrnih izgubah.

Če boš poslušal me, boš v profitu.

Zgodovina sprememb…

Ganon ::

bambam20 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Kaj bom torej moral obkrožiti v nedeljo, če ne podpiram Kovačičevih blodenj in bi rad, da prepotrebni projekt drugi tir čimprej steče?


DA. Ker podpiraš krajo. Priden. Se vidiva čez 5 let, ko ta še vedno ne bo zgrajen ob milijasrnih izgubah.


Slaba vaba.

SimplyMiha ::

TEŠ je bil zgrajen, tudi to bo. Bolje neučinkovit razvoj kot noben.

bambam20 ::

SimplyMiha je izjavil:

TEŠ je bil zgrajen, tudi to bo. Bolje neučinkovit razvoj kot noben.


Ko bodo gradili z latnim denarjem lahko počnejo kar hočejo. A gradi se z davkoplačevalskim in potem vsi najebemo!

Fritz ::

SimplyMiha je izjavil:

TEŠ je bil zgrajen, tudi to bo. Bolje neučinkovit razvoj kot noben.

Super razmišljanje. Predlagam da takoj nadaljujemo z obnovo celotnih železnic in 3. ter 4. razvojno osjo, se zapufamo za ene 20 milijard (od katerih bodo najmanj 5 pokradli) in ponosno bankrotiramo. Ampak razvoj pa bo 8-)
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Mr.B ::

bambam20 je izjavil:

SimplyMiha je izjavil:

TEŠ je bil zgrajen, tudi to bo. Bolje neučinkovit razvoj kot noben.


Ko bodo gradili z latnim denarjem lahko počnejo kar hočejo. A gradi se z davkoplačevalskim in potem vsi najebemo!

Glej vsak let gre najmanj kak miljon ali dva za študije. V končni fazi te je kot državljana stalo cca 50+miljonov, torej 25 let, je to 2 miljona na leto. V bistvu ce bi bil jaz v JS, bi legalno kot svetovalec z veseljem 100k € na leto kasiral naslednjih 20 let...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

oo7 ::

Zadnjih 5 minut je bilo dvijih :))

Ganon ::

Soočenje na RTVju je dalo zelo jasno vedeti, kakšni primitivci se nahajajo na strani nasprotnikov. V bistvu jim sploh ni potrebno odpreti ust, samo pogledaš tiste znane obraze in veš, koliko je ura. Dno dna.

oo7 ::

Po vsej verjetnosti bo prenizka udeležba na referendumu in ne bo uspešen ampak jaz bom šel vseno in dal glas PROTI kraji :D

GregiB ::

Kot gledalec in nekdo, ki me dejansko zanimajo strokovni argumenti se ob gledanju tega cirkusa počutim na nek način izigranega (sicer se ne sekiram, ker je bilo pričakovano). Dobivam občutek, da bi bila tehnokracija za slovenceljne boljša opcija, kot ta, ki jo imamo...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

bambam20 ::

Ta referendum bo padel.

oo7 je izjavil:

Po vsej verjetnosti bo prenizka udeležba na referendumu in ne bo uspešen ampak jaz bom šel vseno in dal glas PROTI kraji :D


Pravilno! Mislim, da udeležba ne bo nič nizka. ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

oo7 ::

bambam20 je izjavil:

Ta referendum bo padel.

oo7 je izjavil:

Po vsej verjetnosti bo prenizka udeležba na referendumu in ne bo uspešen ampak jaz bom šel vseno in dal glas PROTI kraji :D


Pravilno! Mislim, da udeležba ne bo nič nizka. ;)


Ja PROTI mora glasovati minimalno 340 000 ljudi, da bo referendum sploh veljaven potem pa še PROTI mora premagati ZA.

Glugy ::

Jz nimam dobrega občutka ne če bo referendum obstal ne če bo padel.

ZA:
+ drugi tir se čimprej zgradi da nas druge države ne prehitijo z obvozom
- prenapihnjen ; netransparenten projekt; sumljivo drag glede na to koliko proge zgradijo recimo v Avstriji za ta denar.
- Ni mednarnodnega razpisa za gradnjo

PROTI:
+ Priskledniki ne bodo imel še enega netransparentenga projekta kjer bi z lahkoto kradl.
- Vsaj eno leto ne bo nič, verjetno bo potem spet kdo drug na oblasti in bo treba spet nove raziskave naročit in se bo spet zavleklo vseskupaj. Čas je pomembna komponenta.
- Zelo verjetno kdorkoli bo že na oblasti naslednjič ne bo kej dost cenejše in bolj transparentne poti ubral
- Nasprotniki niso resne obseže dokumentirane in v podrobnosti postavljene strokovne alternative predstavil. Govoril bi samo kaj ni dobr na ravni gostilniške debate; ne bi pa prevzel odgovornosti da bi dejansko bili konstruktivni in predstavil resen papir z podrobnostmi načrta.

Nevem no..jz res nimam dobrega občutka ne glede na izid. Vedno hodm na refrendume pa volitve pa vse ampak tle pa res ne vem kaj naj. Verjetn bom neveljavno glasovnico oddal iz protesta. Ker tole ni nobena resna izbira za resno državo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

bambam20 ::

Tudi, če bi zmagali tisti, ki bodo proti, bodo pa v parlamentu bebci mirno izglasovali kakšno dopolnilo zakona, ki bo škodovalo.

Tako je bilo tudi po referendumu o družinskem zakoniku, kjer je zmagal NE. Pa so potem mirno sprejeli dopolnilo zakonu.

bambam20 ::

Kdo ve kaj več o tem?

zakocena_je:

Dejanska namera je prodati Madzarski delez 50% za 45 let, kar pomeni, da bo Madzarska 45 let solastnica nase infratrukture.
Zadaj se pripravlja privatizacija Luke Koper...

Ne razumem, kako tega ne morete sprevidet, ljudje moji.
To kar je danes prikazano v oddaji, je cisto zavajanje, da se zakrije dejanska namera.

Zakona za gradnjo 2.tira ne potrebujemo. S tem zakonom bo legaliziran vstop Madzarske v lastnisko strukturo nase infrastrukture.

To je narodna izdaja.

Simba
# 21.09.2017 ob 21:07
Prijavi neprimerno vsebino
ah še nekaj - naj mi nekdo prosim (od zagovornikov) objasni, zakaj bi si morali izposojati od Madžarske po višji obrestni meri kot bi jo imeli če sami zaprosimo za teh 200 mio eur?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

blink ::

Glugy je izjavil:

Jz nimam dobrega občutka ne če bo referendum obstal ne če bo padel.

ZA:
+ drugi tir se čimprej zgradi da nas druge države ne prehitijo z obvozom
- prenapihnjen ; netransparenten projekt; sumljivo drag glede na to koliko proge zgradijo recimo v Avstriji za ta denar.
- Ni mednarnodnega razpisa za gradnjo

PROTI:
+ Priskledniki ne bodo imel še enega netransparentenga projekta kjer bi z lahkoto kradl.
- Vsaj eno leto ne bo nič, verjetno bo potem spet kdo drug na oblasti in bo treba spet nove raziskave naročit in se bo spet zavleklo vseskupaj. Čas je pomembna komponenta.
- Zelo verjetno kdorkoli bo že na oblasti naslednjič ne bo kej dost cenejše in bolj transparentne poti ubral
- Nasprotniki niso resne obseže dokumentirane in v podrobnosti postavljene strokovne alternative predstavil. Govoril bi samo kaj ni dobr na ravni gostilniške debate; ne bi pa prevzel odgovornosti da bi dejansko bili konstruktivni in predstavil resen papir z podrobnostmi načrta.

Nevem no..jz res nimam dobrega občutka ne glede na izid. Vedno hodm na refrendume pa volitve pa vse ampak tle pa res ne vem kaj naj. Verjetn bom neveljavno glasovnico oddal iz protesta. Ker tole ni nobena resna izbira za resno državo.


Zato je pa najbolje Luko prodati resnemu tujemu logistu, ki ima znanje in denar. Odnesel je ne bo iz Slovenije, zgodil pa se bo velik čudež - tako kot pri Lek, NKBM, Pivovarni Laško/Union... bodo zgodbe o Luki kar naenkrat izginile z naslovnic. V Rotterdamu imajo že robote in samovozeča vozila za prekladanje kontejnerjev z ladij, prihodnost je torej popolna avtomatizacija biznisa, kjer imaš opravka s pametnimi kontejnerji ki se sami prekladajo na končno destinacijo. Glede tira Divača-Koper - za tako ceno ga nihče pri zdravi pameti ne potrebuje. Stara proga se lahko popravlja, do Trsta pa se naredi še priključek za 50 mio eur kamor gredo presežki. Idealno bi bilo če bi isti logist kupil kar Luko Trst in Koper in ju povezal.

Druga varijanta je pa, da ostane tako kot je in vsi zagovorniki drugega tira in sedanjega stanja postanejo solastniki Luke Koper in firme Drugi tir d.o.o.. To seveda pomeni da dajo iz svojega žepa denar za nakup lastniškega deleža in financiranje drugega tira, vse ostale davkoplačevalce, ki smo proti tem norostim pa pustijo pri miru.

FireSnake ::

bambam20 je izjavil:

Ganon je izjavil:

Kaj bom torej moral obkrožiti v nedeljo, če ne podpiram Kovačičevih blodenj in bi rad, da prepotrebni projekt drugi tir čimprej steče?


DA. Ker podpiraš krajo. Priden. Se vidiva čez 5 let, ko ta še vedno ne bo zgrajen ob milijasrnih izgubah.


Ker naslednji pa ne bodo ukradli ničesar, ane (ker so čisti, kot solza)?

Vmes pa bomo vrnili evropska sredstva. 2 tir smo pa rabili že 10 let nazaj.

Zelo zanimivo razmišljanje ...


joze67 je izjavil:

Imamo državo, kot si jo zaslužimo. Z izjavo

FireSnake je izjavil:

Kradejo tako levo, kot desni (zgornji in spodnji).

Zakaj torej še čakati?
je povedano skoraj vse.

Po pisanju nekaterih hrvaških medijev ima naša južna soseda demografske težave - življenje tam se menda zdi tako brez prihodnosti, da se (mladi) ljudje izseljujejo.

Ker očitno samo čakamo, da vržemo nesramno velike kupe denarja v vsakokrat "nujno" potrebne investicije in ker ne te investicije ne preostanek gospodarstva ne bo generiral neskončnih količin denarja, bo zmanjkovalo drugje - pri pokojninah, zdravstvu... In na koncu bodo tisti, ki lahko, tudi od tod odšli.

Failed nation, failed state.



Ravno to me pri nasprotnikih moti: nimajo nobene alternative in so samo, pač, proti (enako je bilo za Magno).
V tvojem postu ni omenjene nobene alternative. je pa zavajanje: da zadeva ni nujna. Nujna je bila že pred desetimi leti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

Mr.B ::

Blink, dej mi povej, kdo bo kupil luko brez ustrezne infrastrukture.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

blink: tole s temi presežki proti Italiji je prva pametna alternativa, ki sem jo slišal. Vse ostalo so samo natolcevanja.

Ostalo, glede kupca, ni tako verjetno. Ampak vseeno, ideje so.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

next3steps ::

Mr.B je izjavil:

Blink, dej mi povej, kdo bo kupil luko brez ustrezne infrastrukture.

Vsak pameten človek. Kupiš delnice, glasuješ za, ?????, Profit!!!

Mr.B ::

FireSnake je izjavil:

blink: tole s temi presežki proti Italiji je prva pametna alternativa, ki sem jo slišal. Vse ostalo so samo natolcevanja.

Ostalo, glede kupca, ni tako verjetno. Ampak vseeno, ideje so.

Ja sej je, do divace, potem pa gre na italjanko avstrijski koridor. Kaj ti ni jasno. Eu je rekla da financira samo ta del
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

joze67 ::

FireSnake je izjavil:

Ravno to me pri nasprotnikih moti: nimajo nobene alternative in so samo, pač, proti (enako je bilo za Magno).
V tvojem postu ni omenjene nobene alternative. je pa zavajanje: da zadeva ni nujna. Nujna je bila že pred desetimi leti.

Nobenega zavajanja ni. Če je bila stvar nujna že 10 let nazaj in je nujna še danes, potem (po definiciji) pač ni tako hudo nujna.

Alternativ je kolikor češ. Eni zagovarjajo drugačno traso, eni rekonstrukcijo obstoječe, eni podpirajo tak tir a ne na ta način in eni so mnenja, da je vse skupaj odveč in eni so proti, ker so SDS. Od tistih, ki so za a ne na ta način imaš take, ki so za, če bodo oni zraven in take, ki so za, če ne bo šlo za javni denar (koncesija, BOOT, ...) in še pet variant vmes. Skratka, proti zakonu ni enotne fronte.

Je pa ta drugi tir nekako takle. Živiš na samotni kmetiji, z zmernimi prihodki, denarja ni na pretek, revščine pa tudi ne. Je pa težko s staro katrco, ki je pri hiši, pokrivat vse potrebe po prevozu. Čas je za nov avto, ker bo katrca v letu, treh izdihnila in potem bo kriza. Dacia Sandero bi pokrila vse potrebe. Ampak nekdo nas prepričuje, da avta ne kupimo vsak dan in da je za naše potrebe primeren samo in izključno Land Rover, ki ga bo mehanik v sosednji vasi sestavil iz originalnih rezervnih delov. In se zadolžimo, kupimo ta LR ... in nekako gospodarsko ne upraviči razlike, ki smo jo vložili v ta nakup. Hkrati pa zato nimamo denarja za nov molzni stroj ali enostavno za vlaganje v pokojninske sklade. Ker smo kupili avto, pa naj stane kar hoče. Nimamo molznega sistema in zato ne dovolj mleka, da bi ga s tem avtom razvažali. (Ampak mehanik iz sosednje vasi živi bolje.)

GregiB ::

Mi lahko nekdo razloži, kaj je iz gospodarskega stališča slabega v tem, če bi s 2 tirom dobili povezavo tako do luke v Kopru kot luke v Trstu? Gospodarstvo želi to, da se Luki Koper zagotovi z 2 tirom ekskluzivnost? Zakaj pa?Osebno ne vidim nič spornega v tem, da dobimo železniško povezavo z našimi zahodnimi sosedi...
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Unilseptij ::

Evo, sem se odločil. Po včerajšnjem soočenju je človek lahko le za. Bože mili, kaj vse prileze na plano v tej državi, ko je možno dobiti malo zastonj reklame. Če celo Popovič in Gašpar Mišič izgledata normalno, potem je jasno, kakšna žalost je pri taboru PROTI.

GregiB ::

Unilseptij je izjavil:

Če celo Popovič in Gašpar Mišič izgledata normalno, potem je jasno, kakšna žalost je pri taboru PROTI.
Misli mi bereš... +1
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

Mr.B ::

joze67 je izjavil:

FireSnake je izjavil:

Ravno to me pri nasprotnikih moti: nimajo nobene alternative in so samo, pač, proti (enako je bilo za Magno).
V tvojem postu ni omenjene nobene alternative. je pa zavajanje: da zadeva ni nujna. Nujna je bila že pred desetimi leti.

Nobenega zavajanja ni. Če je bila stvar nujna že 10 let nazaj in je nujna še danes, potem (po definiciji) pač ni tako hudo nujna.

Alternativ je kolikor češ. Eni zagovarjajo drugačno traso, eni rekonstrukcijo obstoječe, eni podpirajo tak tir a ne na ta način in eni so mnenja, da je vse skupaj odveč in eni so proti, ker so SDS. Od tistih, ki so za a ne na ta način imaš take, ki so za, če bodo oni zraven in take, ki so za, če ne bo šlo za javni denar (koncesija, BOOT, ...) in še pet variant vmes. Skratka, proti zakonu ni enotne fronte.

Je pa ta drugi tir nekako takle. Živiš na samotni kmetiji, z zmernimi prihodki, denarja ni na pretek, revščine pa tudi ne. Je pa težko s staro katrco, ki je pri hiši, pokrivat vse potrebe po prevozu. Čas je za nov avto, ker bo katrca v letu, treh izdihnila in potem bo kriza. Dacia Sandero bi pokrila vse potrebe. Ampak nekdo nas prepričuje, da avta ne kupimo vsak dan in da je za naše potrebe primeren samo in izključno Land Rover, ki ga bo mehanik v sosednji vasi sestavil iz originalnih rezervnih delov. In se zadolžimo, kupimo ta LR ... in nekako gospodarsko ne upraviči razlike, ki smo jo vložili v ta nakup. Hkrati pa zato nimamo denarja za nov molzni stroj ali enostavno za vlaganje v pokojninske sklade. Ker smo kupili avto, pa naj stane kar hoče. Nimamo molznega sistema in zato ne dovolj mleka, da bi ga s tem avtom razvažali. (Ampak mehanik iz sosednje vasi živi bolje.)

Se strinjam, s katerco se boü vozil vsak dan s sarkazmov od öasa marije terezije.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Smrekar1 ::

joze67 je izjavil:

Če je bila stvar nujna že 10 let nazaj in je nujna še danes, potem (po definiciji) pač ni tako hudo nujna.


Saj bi bilo v redu, če ne bi sledilo zavajanje.

Alternativ je kolikor češ. Eni zagovarjajo drugačno traso, eni rekonstrukcijo obstoječe, eni podpirajo tak tir a ne na ta način in eni so mnenja, da je vse skupaj odveč in eni so proti, ker so SDS.


Praviloma so vsi, ki so proti, bodisi zavedeni, bodisi strankarsko opredeljeni.

Idejni projekt je bil narejen leta 2001. Projekt je bil izdelan in trasa umeščena v prostor leta 2005. V naslednjih desetih letih so tekle ostale pripravljalne aktivnosti. Šele leta 2016, enajst let po tem ko je bila trasa začrtana, so se dvignili 'strokovnjaki', ki so vsi vedeli, da je trasa zgrešena ... praviloma zaradi razlogov, ki kažejo na njihovo nepoznavanje problematike trase.

Nasprotovanje projektu ima lahko smiselno ozadje, ampak v tem primeru morajo omenjeni 'strokovnjaki' najprej razložiti zakaj so rabili 11 let da so prišli s tem na dan in se opravičiti, ker so očitno povzročali škodo državi, šele po tem imajo pravico kritiziranja projekta.

Dober primer profesioanlnih lažnivcev je g.Damijan, ki je sestavil tale pamflet:

https://damijan.org/2017/09/19/realna-o...

Trije sodelujoči so zaposleni pri podjetju Axis, ki se ukvarja s prodajo informacijske tehnologije. Kolikor mi je znano železniški tiri niso informacijska storitev. Eden izmed sodelujočih predstavlja 100% kadra podjetja Kor Inženirin, kjer opravlja "druga inženirska svetovanja in tehnično svetovanje", dvomim, da je gradnja predorov njihova poglavitna aktivnost. Sledita dva, ki sta vsaj teoretično iz stroke, eden je direktor podjetja, ki se ukvarja med drugim tudi s predori (in je torej zainteresiran za posel) in en profesor na FGG, ki se večinoma ukvarja z organizacijo projektov in poslovanjem (in ne gradnjo predorov).

Manj primerno ekipo že težko zbereš.

http://www.bizi.si/KOR-INZENIRING-D-O-O/
http://axis.si/si/podjetje/Zaposleni/
http://www.geoportal.si/zaposleni
https://www.fgg.uni-lj.si/seznam-zaposl...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

Mr.B ::

Smrekar1,
torej vsi sami teoretiki. Reči jim, da odgovarjajo z vsem lastnim premoženjem, da bo projek izplejan skladno z njihovo finančno konstrukcijo +- 10%.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FireSnake ::

joze67 je izjavil:


Nobenega zavajanja ni. Če je bila stvar nujna že 10 let nazaj in je nujna še danes, potem (po definiciji) pač ni tako hudo nujna.


Po definiciji? Govoriš tako, kot govorijo politiki.
Ker je (bila, ali pa še je, ni pomembno) politika nesposobna to speljat (nobena politika, ne leva, ne desna) iz tega ti izplješ definicijo.
Ne verjamem, da sploh veš, kaj definicija je.


Unilseptij je izjavil:

Evo, sem se odločil. Po včerajšnjem soočenju je človek lahko le za. Bože mili, kaj vse prileze na plano v tej državi, ko je možno dobiti malo zastonj reklame. Če celo Popovič in Gašpar Mišič izgledata normalno, potem je jasno, kakšna žalost je pri taboru PROTI.


Da, se strinjam.

Obenem:

joze67 je izjavil:


Alternativ je kolikor češ. Eni zagovarjajo drugačno traso, eni rekonstrukcijo obstoječe, eni podpirajo tak tir a ne na ta način in eni so mnenja, da je vse skupaj odveč in eni so proti, ker so SDS. Od tistih, ki so za a ne na ta način imaš take, ki so za, če bodo oni zraven in take, ki so za, če ne bo šlo za javni denar (koncesija, BOOT, ...) in še pet variant vmes. Skratka, proti zakonu ni enotne fronte.


Lahko vir vsega tega? veliko časa je bilo, da bi se dogovorili. Ker se nismo (nima veze, zakaj) je nekako treba narediti.
Nadalje: glede na različna mnenja NIKOLI ne bo rešitve, ki bi ustrezala vsem.
Ali to pomeni, da bomo večno čakali?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

GregiB ::

FireSnake je izjavil:

Lahko vir vsega tega? veliko časa je bilo, da bi se dogovorili. Ker se nismo (nima veze, zakaj) je nekako treba narediti.
Nadalje: glede na različna mnenja NIKOLI ne bo rešitve, ki bi ustrezala vsem.
Ali to pomeni, da bomo večno čakali?
This... Res se mi zdi neresno, da nekdo nastopa z raznoraznimi zemljevidi in kvazi rešitvami, ki imajo poleg črnila na papirju zelo malo strokovne podlage. Čudi me, da se ni našel nekdo, ki bi po zemljevidu kar z ravnilom potegnil med LJ in KP... je pa ja to najcenej, ni?
You're not stuck in traffic.... You are the traffic!

nevone ::

This... Res se mi zdi neresno, da nekdo nastopa z raznoraznimi zemljevidi in kvazi rešitvami, ki imajo poleg črnila na papirju zelo malo strokovne podlage. Čudi me, da se ni našel nekdo, ki bi po zemljevidu kar z ravnilom potegnil med LJ in KP... je pa ja to najcenej, ni?


Problem je, ker ne bomo plačali direktno iz naših žepov. Potem bi malo drugače zavijali z očmi. Sicer je res, da je bolje drag razvoj, kot brez razvoja, ampak vsaka cena pa kljub temu ne more biti sprejemljiva. Smo že obdelali, kam peljejo zgolj visoke cene.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Fritz ::

FireSnake je izjavil:


Nadalje: glede na različna mnenja NIKOLI ne bo rešitve, ki bi ustrezala vsem.
Ali to pomeni, da bomo večno čakali?

Jp, če bi poslušali Radićevo & Co. in ustavili projekt TEŠ-6, bi ga lahko kasneje še vedno zgradili in prihranili odokativno 600 mio. €.

Zato je treba tudi ta projekt ustaviti, dokler zadeve ne pripravijo tako, da kraja ne bo mogoča. Luka Koper zaradi tega ne bo propadla ali nehala obstajati.

Argumenta 'mudi se' in 'za razvoj gre' sta na ravni Primca & Co.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

Smrekar1 ::

Fritz je izjavil:


Jp, če bi poslušali Radićevo & Co. in ustavili projekt TEŠ-6, bi ga lahko kasneje še vedno zgradili in prihranili odokativno 600 mio. €.


Recimo, da to drži. Kaj nam to pove o projektu 2. tir?

FireSnake ::

Fritz je izjavil:


Jp, če bi poslušali Radićevo & Co. in ustavili projekt TEŠ-6, bi ga lahko kasneje še vedno zgradili in prihranili odokativno 600 mio. €.


Kje pa je bila ta pupa zadnjih 10+ let, ko se je to usklajevalo. Zakaj je glasna šele sedaj, ko je treba zasaditi lopato?
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Wrop ::

Včeraj ni bilo nobene substance. Ne iz ene ne iz druge strani. Še najbolj so se potrudili novinarji.

Na eni strani Kravatarji na drugi strani ostali Vsak po svoje.
Kravatar št. 1 Leben - Dajmo se pogovarjat o dejstvih: študije, na katero se je skliceval, da bo prinesla 9000 delovnih mest so potegnejene iz riti. Kot pravi še dobro da niso omenili o 28.000 novih delovnih mest na podlagi druge študije, ker naj bi jih vsi gledali debelo. Študije verjetno niti prebral ni, saj je številko 9000 demantiral tudi avtor te študije.
Kravatar št. 2 Popovič - Dvakrat minus da plus: nasprotnik nato zagovornik ima koristi od Luke. Neposredno ne bo vložil nič, vsak nov zaposlen pa občini prinese nekaj denarja.
Kravatar št. 3 Železničar - Ima itak koristi od vsake pretovorjene tone, ne vloži nič ima pa koristi.
Kravatar št. 4 Avtocestar - Ne vem kake koristi ima DARS, če se mu zmanjša pretovor po avtocesti. Pač moral je biti tam, ker so mu tako rekli.
Kravatar št. 5 Gašpar^2 - Bivši šef uprave LK, bo itak za 2. tir, saj ima LK koristi.
Kravatar št. 6 Predstavnik krajevne skupnosti - Hoče dvotirno progo in po zagotovilih vlade jo bo dobil. Precej zadovoljen možakar z obljubo o dvojnem 2. tiru, enkrat tam mogoče do 2050. Sicer se še ne ve, če in kdaj.
Kravatar št. 7 in 8 SMC in SD - Sta v vladi in za 2. tir, za razvoj Slovenije, cena ni problem, kako nepričakovano, res.
Kravatar št. 9 Ne levi ne desni - Sploh se ne spomnim kaj je povedal.
Kravatar št. 10 Upokojeni - Po ugotovitvah strokovnjakov 2. tir rabi(mo), kdo ga bo plačal kmalu ne bo več njegov problem.

Na drugi strani
Št. 1 Kovačič z dvojno kapo k zmagi na proti - Proti tako dragemu dvojnemu tiru in v bistvu ni povedal nič novega.
Št. 2 Multidisciplinarni in ... doktor je govoril o neki drugi varianti ter da bi morali vključiti še več stroke.
Št. 3 Levi Kordiš se sprašuje kaj so se zmenili z Madžari in zakaj bi jo sploh potrebovali. Kako bo z 200 M € postala 50 % lastnik 2. tira.
Št. 4 Dohovnih govoril o neki alternativi, ki jo nobeden v primeljivih situacijah ne pozna in uporablja.
št. 5 Pirat je govoril o neki transparentnosti, da je praktično ni.
Št. 6 SLS se mi zdi, da je govoril, da vlada sploh ne zna voditi tako velikega projekta
Št. 7,8,9 Stančice niso k debati prispevali nič, razen da so pokazale da obstajajo
Št. 10 Pretepeni Vsi smo nestrpno čakali kaj bo naredil, da bo poživil drugače nezanimivo debato.

Sam nisem izvedel prav ničesar novega. Sem upal, da bo iz strani zagovornikov vsaj kako preverljivo in dokončno številko dobili.

Smrekar1 ::

Aparačnik Damijan je objavil "študijo", po kateri je ugotovil, da je predor predrag.

https://damijanweblog.files.wordpress.c...

Sodeč po videnem je njegova metodologija naslednja: vzel je vladne ocene, jih zmanjšal za 20% in označil za realno ceno.

Oceno stroškov je izvajalo podjetje Axis:
http://www.axis.si/si/

Smo podjetje, ki se ukvarja z razvojem in implementacijo rešitev ter storitvami na področju gradbeno-informacijske in prometno-informacijske tehnologije.

Nudimo strokovne rešitve in informacijsko podporo na področju upravljanja gradbenih projektov, gospodarjenja s cestno infrastrukturo ter vodenja prometa.


Njihov najbolj relevanten produkt je tole:

http://www.axis.si/static/uploaded/File...

Jup, program za vodenje dokumentacije gradbenih projektov. JPD jih prodaja kot strokovnjake na področju gradnje tunelov. Vse skupaj počasi spominja na Richarda Gaga in njegove Arhitekte in Inženirje za Resnico o 11. Septembru.

Vzel je še dva druga vira, ki ne uspeta navesti niti enega tunela, ki so ga kdaj gradili. Poden.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

MrStein ::

bambam20 je izjavil:


Ta referendum bo padel.

Referendum ne more pasti.
Padel bi, če bi bil blokiran.

Če se izvede, ljudstvo pove svojo voljo oziroma odločitev.
Ne glede na to kaka ta bo, je to uspeh, ne pa padec.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Fritz ::

Jaz sem že včeraj glasoval proti. Se niti ne obremenjujem z vsemi stališči za in proti. Enostavno Vladi, ki je na oblast prišla z obljubljanjem boja proti kraji in korupciji (etika pa to) in na to temo ni naredila nič, ne zaupam takšnega projekta.

Morda bomo nekoč dobili vlado, ki je ne bodo sestavljali lopovi a dokler bomo lopove (npr. Jankovića) podpirali, samo zato, da se nekaj dogaja in gradi, si boljših niti ne zaslužimo.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

FireSnake ::

Fritz: čeprav se s tabo strinjam, sem glasoval za.

Ker sem menja, da se je dovolj čakalo. In, ko pridejo "naslednji" bo isto.
Preprosto; ker se v politiko tišči sama gnojnica in ni zdrave alternative.

Enako bo na volitvah (po dolgem času sem se odločil, da zopet začnem hodit na volitve): volil bom najmanjše zlo (in se ob tem, ko bom obkrožil, ugriznil v roko).
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Matevz96 ::

GregiB je izjavil:

Mi lahko nekdo razloži, kaj je iz gospodarskega stališča slabega v tem, če bi s 2 tirom dobili povezavo tako do luke v Kopru kot luke v Trstu? Gospodarstvo želi to, da se Luki Koper zagotovi z 2 tirom ekskluzivnost? Zakaj pa?Osebno ne vidim nič spornega v tem, da dobimo železniško povezavo z našimi zahodnimi sosedi...


Ker se bo rado zgodilo, da bo proga na Italijanski strani popolnoma zasičena za vlake, ki bi prišli iz Luke Koper, medtem ko vlaki iz Trsta teh težav ne bi imeli in bi ves čas vozili.
#hooldthedoor

MrStein ::

FireSnake je izjavil:


Enako bo na volitvah (po dolgem času sem se odločil, da zopet začnem hodit na volitve): volil bom najmanjše zlo (in se ob tem, ko bom obkrožil, ugriznil v roko).

Kateri bi to bili? Tak informativno?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Golaz ::

FireSnake je izjavil:

...sem glasoval za. Ker sem menja, da se je dovolj čakalo. In, ko pridejo "naslednji" bo isto.

...volil bom najmanjše zlo.


In potem se ljudje čudimo zakaj se v Sloveniji nikamor ne premaknemo. Bravo FireSnake odlično razmišljanje, imaš trikrat da, lahko greš v politiko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Golaz ()

ahac ::

In potem se ljudje čudimo zakaj se v Sloveniji nikamor ne premaknemo.

In kam se bomo premaknili, če smo proti?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

bambam20 ::

ahac je izjavil:

In potem se ljudje čudimo zakaj se v Sloveniji nikamor ne premaknemo.

In kam se bomo premaknili, če smo proti?


Na drugi strani so ravno tisti lopovi, ki se jih ves čas vlači po medijih. Mišić, Popović, Dragonja in ostala nesnaga.

Tam kjer je Popović zraven se ve , da se bo kradlo. IN to na veliko.

Premakniti se moramo na preudaren način in ne na hitrco. Oni bi radi zadevo spravili skozi, da se bo potem naslednja vlada zajebavala s tem in kazali na novo vlado, da se je morala zadolževati na veliko.

To je enako, kot , da si danes izmisliš , da bi rad imel zgrajeno luksuzno bajto, za katero sklepaš, da bo samo 100.000€. V resnici je pa takšan hiša 500-600 tisoč €.

Ko bodo iz lastnih žepov jemali denar lahko počnejo kar hočejo. Denar in zadolženost pade na pleča navadnih delavcev.

ahac ::

Torej bomo čakal, da ne bo več lopovov? Kdaj pa bo to?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

bambam20 ::

ahac je izjavil:

Torej bomo čakal, da ne bo več lopovov? Kdaj pa bo to?


Nikoli. :)
««
24 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296315 (1346) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629580 (7033) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22840970 (34211) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385292 (3938) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634455 (28528) DuleKrtola

Več podobnih tem