Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
Fritz ::
BivšiUser2 je izjavil:
Torej, komu zdaj damo glas, če obkrožimo ZA
Zagovornikom gradnje pod trenutnimi (netransparentnimi) pogoji, ki nas prepričujejo, da se mudi in da je že vse pripravljeno in nič ne bo dražje, čeprav so spremenili progo iz enotirne v dvotirno in vse govorijo v pogojniku.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
joze67 ::
Predvsem pa je potrebno razumeti naslednje:
Torej je prepričevanje, zakaj je 2. tir (potencialno) koristen, samo odvračanje pozornosti od bistva: zakaj so pogoji za edlo nesprejemljivi.
- ZA pomeni "sem za drugi tir in ni mi žal ali ni mi mar za denar in vse, kar se bo nujno zgodilo, se s tem strinjam in podpiram
- PROTI pa pomeni karkoli: sem proti 2. tiru, sem za 2. tir a ne pod temi pogoji, sem proti vladi, sem za Janšo, sem proti Janši, fuck Cerar, sem slabe volje...
Torej je prepričevanje, zakaj je 2. tir (potencialno) koristen, samo odvračanje pozornosti od bistva: zakaj so pogoji za edlo nesprejemljivi.
Truga ::
Res je, ni mi mar za tisto usivo milijardo. Tolko nasi politiki skadijo vsake 5 minut, zdej se bomo pa za en projekt ki tece ze 10 let, in se 10 let bo sekiral? To je kolko, 50m letno? Ne se zezat.
FTad ::
Predvsem pa je potrebno razumeti naslednje:
- ZA pomeni "sem za drugi tir in ni mi žal ali ni mi mar za denar in vse, kar se bo nujno zgodilo, se s tem strinjam in podpiram
- PROTI pa pomeni karkoli: sem proti 2. tiru, sem za 2. tir a ne pod temi pogoji, sem proti vladi, sem za Janšo, sem proti Janši, fuck Cerar, sem slabe volje...
Torej je prepričevanje, zakaj je 2. tir (potencialno) koristen, samo odvračanje pozornosti od bistva: zakaj so pogoji za edlo nesprejemljivi.
A ni izpeljava referenduma ravno v obratnem smislu. Tisti, ki zelijo referendum (ZA referendum), in da ta uspe, so po tvojem potem "PROTI" in obratno.
Mr.B ::
Čudno da Avstrijci vidijo smisel investiranja v tire, pa imajo prfekne železnice, za marsikatere Yugonostalgične države. Verjetno so bolj zeleni pa to, ali pa jim je ta frišen luft stopil v glavo. Zgleda da tiste v JU in JS bolj zanima, kako bodo čim hitreje prišli čez vikend v istro.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MrStein ::
A ni izpeljava referenduma ravno v obratnem smislu. Tisti, ki zelijo referendum (ZA referendum), in da ta uspe, so po tvojem potem "PROTI" in obratno.
Ravno to je problem, da veliko ljudi vidi referendum le kot delitev na dva pola: ZA in PROTI. VAŠI in NAŠI. (plus obvezna omemba jajota)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
FTad ::
A ni izpeljava referenduma ravno v obratnem smislu. Tisti, ki zelijo referendum (ZA referendum), in da ta uspe, so po tvojem potem "PROTI" in obratno.
Ravno to je problem, da veliko ljudi vidi referendum le kot delitev na dva pola: ZA in PROTI. VAŠI in NAŠI. (plus obvezna omemba jajota)
To si zdaj vzel narobe iz konteksta. Jaz sem se referenciral na razlago joze67 oz kaj zanj pomeni za ali proti, glede na to, da je nekdo malo visje spraseval, kaj sploh pomeni biti za referendum in proti.
N0t0ri0us ::
še eno primerjavo sem slučajno videl. 30km železnice bo stalo toliko, kot je stala curiosity, da so jo poslali na mars..
Smrekar1 ::
V bsitvu mi dol visi. 2025 bo zgrajena vsa zelezniska infrastuktura okoli Slovenij. Dejansko se bo iz Trsta v Beč dalo priti hitreje preko italija in avstrije z vlakom kot če geremo iz Kopra na dunaj. Drugo do takrat bo verjetno tudi zgrajena/ obnovljena povezava železnic s hrvaškimi pristanišli do madžarske. Potem bo boli K EU, za Slovenski peskovnik.
Če bo po Janševo, vsekakor.
joze67 ::
Predvsem pa je potrebno razumeti naslednje:
- ZA pomeni "sem za drugi tir in ni mi žal ali ni mi mar za denar in vse, kar se bo nujno zgodilo, se s tem strinjam in podpiram
- PROTI pa pomeni karkoli: sem proti 2. tiru, sem za 2. tir a ne pod temi pogoji, sem proti vladi, sem za Janšo, sem proti Janši, fuck Cerar, sem slabe volje...
Torej je prepričevanje, zakaj je 2. tir (potencialno) koristen, samo odvračanje pozornosti od bistva: zakaj so pogoji za edlo nesprejemljivi.
A ni izpeljava referenduma ravno v obratnem smislu. Tisti, ki zelijo referendum (ZA referendum), in da ta uspe, so po tvojem potem "PROTI" in obratno.
Na referendumu bomo volivci odgovarjali na vprašanje: "Ali ste za to, da se uveljavi zakon o izgradnji, upravljanju in gospodarjenju z drugim tirom železniške proge Divača-Koper, ki ga je sprejel državni zbor na seji 8. maja 2017?" (neavtoritativni vir)
joze67 ::
Čudno da Avstrijci vidijo smisel investiranja v tire, pa imajo prfekne železnice, za marsikatere Yugonostalgične države. Verjetno so bolj zeleni pa to, ali pa jim je ta frišen luft stopil v glavo. Zgleda da tiste v JU in JS bolj zanima, kako bodo čim hitreje prišli čez vikend v istro.
Še en, ki spušča meglo, meša drek in je zraven prepričan, kako brihten je. Mogoče imajo več denarja in si lahko privoščijo puščati si kri, mogoče so enostavno bolj sposobni voziti take projekte (pobožna želja). Dejstvo je, da nas bo po še svežih 2G za TEŠ6 (brez obratovalnih stroškov, ki se menda še pokrijejo ne) - 1.000€ na prebivalca sedaj doletel še račun za 1G (we wish) => 2+G na koncu, še 500-1.000€ na prebivalca. To je 4.000€ + 2.000-4.000€ na štiričlansko družino. Samo za dva projekta, ki sta menda nujna in oh in sploh.
Referendum ni o 2. tiru ali ne - čeprav ne dvomim, da so med podporniki referenduma tudi taki, ki dejansko so proti 2. tiru. Referendum je proti mega projektu v času, ko je jasno, dokazljivo in dokazano, da niti manjših projektov ne znamo speljati. Da nimamo operativnega znanja in nimamo ljudi. Razen teh, ki že desetletja ropajo državo in se jim apetiti večajo, ker ljudje enostavno niso proti, če že niso direkt za. "Saj se vse tako dela", "saj se je vedno", "saj vsi"...
Za vse s kratkim spominom: TEŠ-6.
Master_Yoda ::
V bsitvu mi dol visi. 2025 bo zgrajena vsa zelezniska infrastuktura okoli Slovenij. Dejansko se bo iz Trsta v Beč dalo priti hitreje preko italija in avstrije z vlakom kot če geremo iz Kopra na dunaj. Drugo do takrat bo verjetno tudi zgrajena/ obnovljena povezava železnic s hrvaškimi pristanišli do madžarske. Potem bo boli K EU, za Slovenski peskovnik.
Če bo po Janševo, vsekakor.
Mislim da si izpustil par postov visje:
Predvsem pa je potrebno razumeti naslednje:
ZA pomeni "sem za drugi tir in ni mi žal ali ni mi mar za denar in vse, kar se bo nujno zgodilo, se s tem strinjam in podpiram
PROTI pa pomeni karkoli: sem proti 2. tiru, sem za 2. tir a ne pod temi pogoji, sem proti vladi, sem za Janšo, sem proti Janši, fuck Cerar, sem slabe volje...
Torej je prepričevanje, zakaj je 2. tir (potencialno) koristen, samo odvračanje pozornosti od bistva: zakaj so pogoji za edlo nesprejemljivi.
Ravno to je problem, da veliko ljudi vidi referendum le kot delitev na dva pola: ZA in PROTI. VAŠI in NAŠI. (plus obvezna omemba jajota)
Argumentiranje tipa "Everybody that doesn't support the project as is, is Hit... em. Jansa".
Smrekar1 ::
Še en, ki spušča meglo, meša drek in je zraven prepričan, kako brihten je. Mogoče imajo več denarja in si lahko privoščijo puščati si kri, mogoče so enostavno bolj sposobni voziti take projekte (pobožna želja). Dejstvo je, da nas bo po še svežih 2G za TEŠ6 (brez obratovalnih stroškov, ki se menda še pokrijejo ne) - 1.000€ na prebivalca sedaj doletel še račun za 1G (we wish) => 2+G na koncu, še 500-1.000€ na prebivalca. To je 4.000€ + 2.000-4.000€ na štiričlansko družino. Samo za dva projekta, ki sta menda nujna in oh in sploh.
Referendum ni o 2. tiru ali ne - čeprav ne dvomim, da so med podporniki referenduma tudi taki, ki dejansko so proti 2. tiru. Referendum je proti mega projektu v času, ko je jasno, dokazljivo in dokazano, da niti manjših projektov ne znamo speljati. Da nimamo operativnega znanja in nimamo ljudi. Razen teh, ki že desetletja ropajo državo in se jim apetiti večajo, ker ljudje enostavno niso proti, če že niso direkt za. "Saj se vse tako dela", "saj se je vedno", "saj vsi"...
Za vse s kratkim spominom: TEŠ-6.
Zavedati se moramo nekaj, za TEŠ-6 je odgovorna (prva) Janševa vlada. Oni so bili tisti, ki so projekt začrtali in izpeljali. Oni so bili tisti, ki so državi naredili škodo. Oni so tudi tisti, ki pravijo, da je potrebno 2. tir izvesti drugače, po njihovih normativih.
Zadeva sploh ni več smešna. Izvedli so v celoti zgrešen projekt, ki ga sedaj uporabljajo kot dokaz, da njihovi nasprotniki ne znajo voditi projekta in so oni tisti, ki bi to edini izpeljali v redu. Eni jih pri tem celo podpirate, ker da je bil TEŠ-6 zgrešen projekt ...
Mr.B ::
V bsitvu mi dol visi. 2025 bo zgrajena vsa zelezniska infrastuktura okoli Slovenij. Dejansko se bo iz Trsta v Beč dalo priti hitreje preko italija in avstrije z vlakom kot če geremo iz Kopra na dunaj. Drugo do takrat bo verjetno tudi zgrajena/ obnovljena povezava železnic s hrvaškimi pristanišli do madžarske. Potem bo boli K EU, za Slovenski peskovnik.
Če bo po Janševo, vsekakor.
Hm, ja če je tvoj doseg moj kurac tvoj kurac potem si zadel bsitvo. Če pa bi se povprašal, kdo bo poskrbel za mojo javnosktaško pokojnino, no potem imaš hude mentalne probleme, kakšen bo živlejnski standard v smislu "mene kot upokojenca".
Čudno da Avstrijci vidijo smisel investiranja v tire, pa imajo prfekne železnice, za marsikatere Yugonostalgične države. Verjetno so bolj zeleni pa to, ali pa jim je ta frišen luft stopil v glavo. Zgleda da tiste v JU in JS bolj zanima, kako bodo čim hitreje prišli čez vikend v istro.
Še en, ki spušča meglo, meša drek in je zraven prepričan, kako brihten je. Mogoče imajo več denarja in si lahko privoščijo puščati si kri, mogoče so enostavno bolj sposobni voziti take projekte (pobožna želja). Dejstvo je, da nas bo po še svežih 2G za TEŠ6 (brez obratovalnih stroškov, ki se menda še pokrijejo ne) - 1.000€ na prebivalca sedaj doletel še račun za 1G (we wish) => 2+G na koncu, še 500-1.000€ na prebivalca. To je 4.000€ + 2.000-4.000€ na štiričlansko družino. Samo za dva projekta, ki sta menda nujna in oh in sploh.
Referendum ni o 2. tiru ali ne - čeprav ne dvomim, da so med podporniki referenduma tudi taki, ki dejansko so proti 2. tiru. Referendum je proti mega projektu v času, ko je jasno, dokazljivo in dokazano, da niti manjših projektov ne znamo speljati. Da nimamo operativnega znanja in nimamo ljudi. Razen teh, ki že desetletja ropajo državo in se jim apetiti večajo, ker ljudje enostavno niso proti, če že niso direkt za. "Saj se vse tako dela", "saj se je vedno", "saj vsi"...
Za vse s kratkim spominom: TEŠ-6.
Jaz za take kot ti uporabim izraz : ovce si zaslužijo šišanje dalje. Sicer isi toliko ti kriv, kot to, da ste nekateri mentalno oprani, in mislite, da bo Stari "tito2 poskrbel za nas, jaz bom pa delal dalje. Kaj je že jype povedal, no transparentnost. No tega pa za začetek mnogi nočejo. Verjetno obstaja razlog.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mr.B ()
blink ::
Čudno da Avstrijci vidijo smisel investiranja v tire, pa imajo prfekne železnice, za marsikatere Yugonostalgične države. Verjetno so bolj zeleni pa to, ali pa jim je ta frišen luft stopil v glavo. Zgleda da tiste v JU in JS bolj zanima, kako bodo čim hitreje prišli čez vikend v istro.
Avstrija je tranzitna država in vlaga v infrastrukturo ki bo pohitrila/povečala promet skozi njo in izboljšala evropske koridorje (sever-jug / vzhod-zahod) ker se jim to finančno izplača. Tir Divača-Koper je zgolj industrijski tir narejen za eno firmo, ki se nima več kam fizično širiti. Slepo črevo za 2 mlrd evrov, sama Luka pa je vredna 0,5 mlrd eur. Bolje štacuno zapreti in se iti kaj drugega. Racionalen privatni lastnik Luke bi takoj zgradil tir do Trsta za 50 mio eur in presežek tovora speljal tja.
Fritz ::
Avstrija je tranzitna država in vlaga v infrastrukturo ki bo pohitrila/povečala promet skozi njo in izboljšala evropske koridorje (sever-jug / vzhod-zahod) ker se jim to finančno izplača. Tir Divača-Koper je zgolj industrijski tir narejen za eno firmo, ki se nima več kam fizično širiti. Slepo črevo za 2 mlrd evrov, sama Luka pa je vredna 0,5 mlrd eur. Bolje štacuno zapreti in se iti kaj drugega. Racionalen privatni lastnik Luke bi takoj zgradil tir do Trsta za 50 mio eur in presežek tovora speljal tja.
Tole je precej v center zadeto. Če pa hočemo 'Tovornjake na vlake', se da to storiti že sedaj, dejansko pa je treba obnoviti celotno železniško infrastrukturo na glavnih koridorjih, kar bi lahko bil nacionalni projekt za naslednjih 20-50 let.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
Spajky ::
Ker večini "volilcev", posebej še onih, ki so z glavo v prejšnjem sistemu in mislijo, da vlada dela za njih (kdo je sploh vlada?), ni jasno, kaj je v bistvu vprašanje na prihajajočem referendumu (podel koruptivni in netransparentni ter nepotreben zakon) in mislijo, da se gre za ali proti drugem tiru (osli). Zmešnjavo v glavah ljudi pa podpira finančna mafija iz ozadja, ki ji je to v interesu.
Tako se bo najverjetneje zgodilo, da bo referendum padel, saj bodo odločali "penziči", tako kot pred dvemi desetletji (plačujemo pa zdaj! in hitro padamo na dno)
In tako se bo najverjetneje odvila zgodba, plačale pa bodo naslednje generacije, ker bo za javno dobro zmanjkovalo denarja ... pol se pa bo folk spraševal, kako se je to sploh zgodilo, ko bodo z glavo butnili ob betonska tla in bo ta bolela ... "upravljalci svega i svačeg" (finančna mafija in njihovi potomci), pa se bodo smejali zaplankanemu in obubožanemu narodu ... narod če je butast, si je sam kriv, pa naj nosi posledice ! ...
Mafija pa NIMA politične barve, zanima jo samo denar, neglede kdo je na formalni "oblasti", ki se jo manipulira dalje ! Oni, ki so bili pred desetletji pri koritu, so večinoma še zdaj (polit.potomci). Trenutno iskoriščajo tekočo vlado za svoje cilje ... da bi imeli še desetletja dotok do korita, ki se vztrajno manjša ...
Mislim, da niti polovica vseh volilcev ne bo šla v nedeljo glasovat, lahko pa da se motim". Mislim, da bi bil neke vrste čudež, če bi ta lopovski zakon padel ... posebej še na vsa polena, ki jih je "ablast" metala že od začetka pobudnikom alternativ ...
Tako se bo najverjetneje zgodilo, da bo referendum padel, saj bodo odločali "penziči", tako kot pred dvemi desetletji (plačujemo pa zdaj! in hitro padamo na dno)
In tako se bo najverjetneje odvila zgodba, plačale pa bodo naslednje generacije, ker bo za javno dobro zmanjkovalo denarja ... pol se pa bo folk spraševal, kako se je to sploh zgodilo, ko bodo z glavo butnili ob betonska tla in bo ta bolela ... "upravljalci svega i svačeg" (finančna mafija in njihovi potomci), pa se bodo smejali zaplankanemu in obubožanemu narodu ... narod če je butast, si je sam kriv, pa naj nosi posledice ! ...
Mafija pa NIMA politične barve, zanima jo samo denar, neglede kdo je na formalni "oblasti", ki se jo manipulira dalje ! Oni, ki so bili pred desetletji pri koritu, so večinoma še zdaj (polit.potomci). Trenutno iskoriščajo tekočo vlado za svoje cilje ... da bi imeli še desetletja dotok do korita, ki se vztrajno manjša ...
Mislim, da niti polovica vseh volilcev ne bo šla v nedeljo glasovat, lahko pa da se motim". Mislim, da bi bil neke vrste čudež, če bi ta lopovski zakon padel ... posebej še na vsa polena, ki jih je "ablast" metala že od začetka pobudnikom alternativ ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Truga ::
Gre za to da drugi tir rabimo vceraj. Ce ves za kaksno korupcijo, jo pejd prijavt, ne pa da delas skodo polovici srednje evrope.
Mr.B ::
Čudno da Avstrijci vidijo smisel investiranja v tire, pa imajo prfekne železnice, za marsikatere Yugonostalgične države. Verjetno so bolj zeleni pa to, ali pa jim je ta frišen luft stopil v glavo. Zgleda da tiste v JU in JS bolj zanima, kako bodo čim hitreje prišli čez vikend v istro.
Avstrija je tranzitna država in vlaga v infrastrukturo ki bo pohitrila/povečala promet skozi njo in izboljšala evropske koridorje (sever-jug / vzhod-zahod) ker se jim to finančno izplača. Tir Divača-Koper je zgolj industrijski tir narejen za eno firmo, ki se nima več kam fizično širiti. Slepo črevo za 2 mlrd evrov, sama Luka pa je vredna 0,5 mlrd eur. Bolje štacuno zapreti in se iti kaj drugega. Racionalen privatni lastnik Luke bi takoj zgradil tir do Trsta za 50 mio eur in presežek tovora speljal tja.
Kaj pa je Slovenija ? Slovenija je tranzitna država, do nedvnega kot kaže najhitrejša pot romunov.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
joze67 ::
Referendum ni o 2. tiru ali ne - čeprav ne dvomim, da so med podporniki referenduma tudi taki, ki dejansko so proti 2. tiru. Referendum je proti mega projektu v času, ko je jasno, dokazljivo in dokazano, da niti manjših projektov ne znamo speljati. Da nimamo operativnega znanja in nimamo ljudi. Razen teh, ki že desetletja ropajo državo in se jim apetiti večajo, ker ljudje enostavno niso proti, če že niso direkt za. "Saj se vse tako dela", "saj se je vedno", "saj vsi"...
Za vse s kratkim spominom: TEŠ-6.
Jaz za take kot ti uporabim izraz : ovce si zaslužijo šišanje dalje. Sicer isi toliko ti kriv, kot to, da ste nekateri mentalno oprani, in mislite, da bo Stari "tito2 poskrbel za nas, jaz bom pa delal dalje. Kaj je že jype povedal, no transparentnost. No tega pa za začetek mnogi nočejo. Verjetno obstaja razlog.
Kako si to uspel povezati s citatom, je jasno samo tebi. Kateri "stari tito2" od kje in kod?
V projektu, ki se kiti z oznakami "nujen" in "nacionalnega pomena" in obljublja silne "sinergijske učinke" in "multiplikativne faktorje", cena pa (neodvisno od obsega del, ki se tudi spreminja) dnevno skače za 50% gor/dol glede na meritve javnega mnenja, transparentnosti pač ni. V resnici bi lahko za začetek sploh izpeljali katerikoli projekt transparentno, potem pa na tem gradili naprej. Do 2. tira od Kopra do Lendave za več kot 40 km/h.
Ampak važno je, da lahko drugim lepimo naključne (slabšalne) oznake. Kaj je G€ proti temu.
joze67 ::
Zavedati se moramo nekaj, za TEŠ-6 je odgovorna (prva) Janševa vlada. Oni so bili tisti, ki so projekt začrtali in izpeljali. Oni so bili tisti, ki so državi naredili škodo. Oni so tudi tisti, ki pravijo, da je potrebno 2. tir izvesti drugače, po njihovih normativih.
Zadeva sploh ni več smešna. Izvedli so v celoti zgrešen projekt, ki ga sedaj uporabljajo kot dokaz, da njihovi nasprotniki ne znajo voditi projekta in so oni tisti, ki bi to edini izpeljali v redu. Eni jih pri tem celo podpirate, ker da je bil TEŠ-6 zgrešen projekt ...
Iz Wikipedije:
Odločitev za gradnjo
Po sprejetem strateškem razvojnem načrtu Termoelektrarne Šoštanj, junija 2004, bo Blok 6 s 600 MW postopoma nadomestil tehnološko zastarele in ekonomsko nerentabilne bloke 1,2,3,4 in 5. Gre za nacionalno pomemben projekt, ki je uvrščen v Resolucijo Nacionalnega energetskega programa in v Resolucijo o nacionalnih in razvojnih projektih za obdobje 2007 – 2023, ki ga je vlada sprejela 12. oktobra 2006, novelirala pa v letu 2008.
Kdo je vladal v tem obdobju, piše na drugih straneh Wikipedije. Ni težko ugotoviti, da so lepo sodelovali eni in drugi (denar ne smrdi).
Dokaz, da so nekogaršnji nasprotniki sposobni voditi ta projekt, pa je...? Npr odpravljanje korupcije v zdravstvu? Ali kaj točno je že [put-any-name] naredil, pa da je zahtevalo aktivno odločitev?
Mr.B ::
Sej nočete transparantnosti. Če bi hoteli transparetnost, bi bila udeležba na referendumu 0%.Ker trnutno se še vedno pingate za Jajo proti Jajao, kdo bo skrbel za vaše pokojnine, pa bo no tako kot z Bencinom, v zadnjem kvartalu ste morali podražiti bencin, drugače bi imeli deflacijo ob rekordni gospodarski rasti.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
roCkY ::
Gre za to da drugi tir rabimo vceraj. Ce ves za kaksno korupcijo, jo pejd prijavt, ne pa da delas skodo polovici srednje evrope.
Torej naj ga plača polovica srednje Evtope. SLO naj se pa pobriga za najmanj bolečo umestitev v prostor in ostalo potrebno papirologijo brez finančnega vložka v samo izvedbo iz državne malhe.
Truga ::
Gre za to da drugi tir rabimo vceraj. Ce ves za kaksno korupcijo, jo pejd prijavt, ne pa da delas skodo polovici srednje evrope.
Torej naj ga plača polovica srednje Evtope. SLO naj se pa pobriga za najmanj bolečo umestitev v prostor in ostalo potrebno papirologijo brez finančnega vložka v samo izvedbo iz državne malhe.
Iz kere lukne si pa ti pobegnu? dalec najvec profita od tira bo imela slovenija, in evropa casti 30% cene. Kaj se hoces, liziko pa glasbeno zeljo?
nevone ::
Pa dejte že enkrat nehati lajnati, da je s TEŠ6 kaj narobe. Če je bila cena previsoka ne vem, sama elektrarna je povsem pozitiven projekt.
o+ nevone
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Unilseptij ::
Ni fer, da govorimo o celi milijardi. Slovenija naj bi dala nekje 200 milijonov v kesu in 300 milijonov iz kreditov. Ostalo da EU in Madzarska. Torej je strosek za Slovenijo nekje 500 milijonov in to je tisto, kar je pomembno. Ne glede na to, koliko bi se znizali ceno in spremenili model financiranja, kaj dosti manjsih stroskov za Slovenijo ne bo... nihce ga ne bo v celoti placal namesto nas.
Res pa je, da zaradi nacina upravljanja s projektom preko druzbe 2tdk ni nobenega zagotovila, da ne bo na koncu vse skupaj precej drazje, pac zaradi "nepredvidenih okoliscin". Zelo natancno oceniti vrednost takega projekta tudi ni lahko, se posebej, ce se niso znane dejanske cene izvajalcev, ki bodo izbrani na razpisu.
Res pa je, da zaradi nacina upravljanja s projektom preko druzbe 2tdk ni nobenega zagotovila, da ne bo na koncu vse skupaj precej drazje, pac zaradi "nepredvidenih okoliscin". Zelo natancno oceniti vrednost takega projekta tudi ni lahko, se posebej, ce se niso znane dejanske cene izvajalcev, ki bodo izbrani na razpisu.
Mr.B ::
Unilseptij je izjavil:
Ni fer, da govorimo o celi milijardi. Slovenija naj bi dala nekje 200 milijonov v kesu in 300 milijonov iz kreditov. Ostalo da EU in Madzarska. Torej je strosek za Slovenijo nekje 500 milijonov in to je tisto, kar je pomembno. Ne glede na to, koliko bi se znizali ceno in spremenili model financiranja, kaj dosti manjsih stroskov za Slovenijo ne bo... nihce ga ne bo v celoti placal namesto nas.
Res pa je, da zaradi nacina upravljanja s projektom preko druzbe 2tdk ni nobenega zagotovila, da ne bo na koncu vse skupaj precej drazje, pac zaradi "nepredvidenih okoliscin". Zelo natancno oceniti vrednost takega projekta tudi ni lahko, se posebej, ce se niso znane dejanske cene izvajalcev, ki bodo izbrani na razpisu.
Torej manj kot se je nazadnje Slovenija zadolžila za financiranje plač JS. Hm. Fanje v JS a mislite da če imate danes super plače, da boste na tak način imeli tudi odlične pokojnine ?
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Fritz ::
Pa dejte že enkrat nehati lajnati, da je s TEŠ6 kaj narobe. Če je bila cena previsoka ne vem, sama elektrarna je povsem pozitiven projekt.
o+ nevone
Naslov teme je 'Drugi tir...novi TEŠ6?' iz znanih razlogov. TEŠ6 je bil dokazano preplačan, dejstvo, da elektrarna ne posluje pozitivno pa je še toliko slabše. Če so elektrarne z minusom ok (recimo, da se to pokrije znotraj HSE), zakaj smo potem zapirali TET in rudnik Trbovlje-Hrastnik?
Za TEŠ6 ne bo na koncu nihče nič kriv, ker je bila zadeva požegnana s strani DZ, poslanci pa predstavljajo nas in ne odgovarjajo za svoje odločitve. Modus operandi je s tem zakonom zelo podoben.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
FTad ::
Unilseptij je izjavil:
Ni fer, da govorimo o celi milijardi. Slovenija naj bi dala nekje 200 milijonov v kesu in 300 milijonov iz kreditov. Ostalo da EU in Madzarska. Torej je strosek za Slovenijo nekje 500 milijonov in to je tisto, kar je pomembno. Ne glede na to, koliko bi se znizali ceno in spremenili model financiranja, kaj dosti manjsih stroskov za Slovenijo ne bo... nihce ga ne bo v celoti placal namesto nas.
Res pa je, da zaradi nacina upravljanja s projektom preko druzbe 2tdk ni nobenega zagotovila, da ne bo na koncu vse skupaj precej drazje, pac zaradi "nepredvidenih okoliscin". Zelo natancno oceniti vrednost takega projekta tudi ni lahko, se posebej, ce se niso znane dejanske cene izvajalcev, ki bodo izbrani na razpisu.
Od kje ti te informacije? Madzarska naj bi dala 200mio€, kar je dosti malo, mi bi pa zato naj dali neke dolocene pravice (se ne spomnim kaj), ampak je to slab deal. In EU ne verjamem, da bo res dala se ostanek, torej 800mio€...
Unilseptij ::
Unilseptij je izjavil:
Ni fer, da govorimo o celi milijardi. Slovenija naj bi dala nekje 200 milijonov v kesu in 300 milijonov iz kreditov. Ostalo da EU in Madzarska. Torej je strosek za Slovenijo nekje 500 milijonov in to je tisto, kar je pomembno. Ne glede na to, koliko bi se znizali ceno in spremenili model financiranja, kaj dosti manjsih stroskov za Slovenijo ne bo... nihce ga ne bo v celoti placal namesto nas.
Res pa je, da zaradi nacina upravljanja s projektom preko druzbe 2tdk ni nobenega zagotovila, da ne bo na koncu vse skupaj precej drazje, pac zaradi "nepredvidenih okoliscin". Zelo natancno oceniti vrednost takega projekta tudi ni lahko, se posebej, ce se niso znane dejanske cene izvajalcev, ki bodo izbrani na razpisu.
Od kje ti te informacije? Madzarska naj bi dala 200mio€, kar je dosti malo, mi bi pa zato naj dali neke dolocene pravice (se ne spomnim kaj), ampak je to slab deal. In EU ne verjamem, da bo res dala se ostanek, torej 800mio€...
Poglej tule: http://www.drugitir.si/financiranje/mod...
joze67 ::
Pa dejte že enkrat nehati lajnati, da je s TEŠ6 kaj narobe. Če je bila cena previsoka ne vem, sama elektrarna je povsem pozitiven projekt.
Se pravi. Projekt, ki je temeljil na (zavestno?) zlaganih predpostavkah o ceni projekta, ceni in kvaliteti premoga (oz. lignita); ki se je vmes nekajkrat podražil in je bilo vsakič povedano, da je ceneje nadaljevati kot odnehati (= izsiljevanje); in zaradi katerega bo HSE v naslednjem obdobju vprašljivo sposobna investicijsko skrbeti za svoje premoženje oz. bomo to plačevali neposredno (en propadli poskus je za nami, more to follow) ali posredno - je pozitiven.
Kaj bi se moralo zgoditi, da bi dobil vsaj oceno "tako-tako" ali bohvaruj negativno?
kotanyi ::
Gre za to da drugi tir rabimo vceraj. Ce ves za kaksno korupcijo, jo pejd prijavt, ne pa da delas skodo polovici srednje evrope.
Torej naj ga plača polovica srednje Evtope. SLO naj se pa pobriga za najmanj bolečo umestitev v prostor in ostalo potrebno papirologijo brez finančnega vložka v samo izvedbo iz državne malhe.
Iz kere lukne si pa ti pobegnu? dalec najvec profita od tira bo imela slovenija, in evropa casti 30% cene. Kaj se hoces, liziko pa glasbeno zeljo?
Lepo so te nategnili. Ko mucka. Še nacionalni interes si pozabil.
Ajde, dej cifro na plano. Zakaj ga rabimo včeraj? Koliko bo tega profita, ki ga bo imela Slovenija? Koliko projekt stane, koliko bo letno več profita zaradi njega, kakšni so letni stroški in kakšna je načrtovana amortizacijska doba? Če nimaš konkretnih, s številkami podkrepljenih odgovorov na ti dve vprašanji, si žal zgolj naivčina. Sicer s tem ni nič narobe, ampak ni pa treba še drugih v bulo vlečt ker imaš ti denarja preveč.
Cifre pa ne lažejo. Projekt ni racionalen in se nikakor ne izplača.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
Mr.B ::
NoUse4Name,
Mi poveš iz katere računice lahko definiraš da so se avtoceste izplačale. Veš koliko bi bili zeleni, ko nebi imeli cest preko slovenije. Pa poleti nebi te romarji iz zahoda hodili preko nas, na hrvaško morje.
Mi poveš iz katere računice lahko definiraš da so se avtoceste izplačale. Veš koliko bi bili zeleni, ko nebi imeli cest preko slovenije. Pa poleti nebi te romarji iz zahoda hodili preko nas, na hrvaško morje.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
ahac ::
Burj khalifa - 1.3miljarde, slovenski drugi tir - minimalno 1miljardo. topkek
Torej predlagaš, da tudi mi uvozimo suženjsko delovno silo iz Bangladeša?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Truga ::
ZELEZNICE NISO RACJONALNE kricim ze triinstiridesetic letos, tacas ko ves razviti svet okoli mene gradi zeleznice
nevone ::
Kaj bi se moralo zgoditi, da bi dobil vsaj oceno "tako-tako" ali bohvaruj negativno?
Saj sem rekla, da ne vem, kako je s ceno, ali je bilo preplačano ali ne. Sama elektrarna pa ni nič narobe da stoji.
Da pa je treba vse dovoliti, da se postavi za astronomske cene, je pa seveda šit, ker to veča javni dolg. Malo je treba vseeno imeti občutka, kakšna cena je sprejemljiva glede na vse okoliščine.
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
Truga ::
A nismo ze v eni drugi temi pred kraktim ugotovili da javni dolg nima nobene veze pri receh?
Al bomo raje sparali, pa naj stane kar hoce, tako kot morajo to poceti v Grciji?
Al bomo raje sparali, pa naj stane kar hoce, tako kot morajo to poceti v Grciji?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Truga ()
nevone ::
A nismo ze v eni drugi temi pred kraktim ugotovili da javni dolg nima nobene veze pri receh?
Kako nima?
o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.
next3steps ::
Naj stane, kolikor hoče. Višja cena skoraj da ne zmore biti. Tir pa rabimo tako ali drugače.
Ej, mulc. Daj glasuj ZA tir, zraven pa kupi za enih 10 čukov delnic Luke Koper.
Gre za to da drugi tir rabimo vceraj. Ce ves za kaksno korupcijo, jo pejd prijavt, ne pa da delas skodo polovici srednje evrope.
Torej naj ga plača polovica srednje Evtope. SLO naj se pa pobriga za najmanj bolečo umestitev v prostor in ostalo potrebno papirologijo brez finančnega vložka v samo izvedbo iz državne malhe.
Iz kere lukne si pa ti pobegnu? dalec najvec profita od tira bo imela slovenija, in evropa casti 30% cene. Kaj se hoces, liziko pa glasbeno zeljo?
Lepo so te nategnili. Ko mucka. Še nacionalni interes si pozabil.
Ajde, dej cifro na plano. Zakaj ga rabimo včeraj? Koliko bo tega profita, ki ga bo imela Slovenija? Koliko projekt stane, koliko bo letno več profita zaradi njega, kakšni so letni stroški in kakšna je načrtovana amortizacijska doba? Če nimaš konkretnih, s številkami podkrepljenih odgovorov na ti dve vprašanji, si žal zgolj naivčina. Sicer s tem ni nič narobe, ampak ni pa treba še drugih v bulo vlečt ker imaš ti denarja preveč.
Cifre pa ne lažejo. Projekt ni racionalen in se nikakor ne izplača.
Ej, mulc. Daj glasuj ZA tir, zraven pa kupi za enih 10 čukov delnic Luke Koper.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
Glugy ::
Vsekakor rabimo drugi tir. Nasportniki trdijo da se da narediti ceneje ; zagovorniki pa da je že zdaj dovolj transparentno pri tem pa navajajo sodelovanje z Transparency Slovenia in Transparency International.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/cerar...
"Leben je k temu dodal, da se je zato, ker ne želijo ničesar skrivati, pretekli teden povezal tudi z agencijo Transparency International."
http://www.rtvslo.si/oglasno-sporocilo-...
"Poleg tega se je Vlada RS že odločila v projekt vključiti tudi predstavnike civilne družbe in začela pogovore tudi s predstavniki organizacije Transparency International."
Tako se je Transparency International Slovenija odzval na uporabo njihovega dobrega imena za ustvarjanja vtisa o transparentnosti:
https://www.transparency.si/8-novice/33...
Transparency International (TI) Slovenia zaradi možnosti napačnih interpretacij glede stališč in vpletenosti TI Slovenia v nadzor projekta Drugi tir (pakt integritete ali kako drugače), ki so jih spodbudile tudi netočne objave imena mednarodne mreže Transparency International na spletni strani projekta, navajamo, da si TI Slovenia vselej prizadeva za smotrno porabo javnih sredstev, zato skrbno spremlja tudi postopke glede projekta Drugi tir. S tem razlogom sta se dva predstavnika TI Slovenia na vabilo Ministrstva za infrastrukturo udeležila sestanka na ministrstvu, kjer sta si obe strani izmenjali stališča glede projekta. TI Slovenia je izrazil skrb glede nekaterih javno dostopnih informacij ter poudaril nekatera stališča, ki jih je ministrstvu poslal že ob sprejemanju zakona o Drugem tiru. TI Slovenia je navedel tudi nekaj priporočil glede možnosti civilnega nadzora nad izvedbo projekta. Obsežnejše stališče pa je bilo poslano dne 23.6.2017.
Povezava do obsežnejšega stališča (še posebej gre tle za odziv na navedbe na strani: drugitir.si). Gre za zelo zanimivo branje iz več razlogov ; res priporočam branje ( še posebej drugo in zadnjo stran):
https://www.transparency.si/images/doku...
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/cerar...
"Leben je k temu dodal, da se je zato, ker ne želijo ničesar skrivati, pretekli teden povezal tudi z agencijo Transparency International."
http://www.rtvslo.si/oglasno-sporocilo-...
"Poleg tega se je Vlada RS že odločila v projekt vključiti tudi predstavnike civilne družbe in začela pogovore tudi s predstavniki organizacije Transparency International."
Tako se je Transparency International Slovenija odzval na uporabo njihovega dobrega imena za ustvarjanja vtisa o transparentnosti:
https://www.transparency.si/8-novice/33...
Transparency International (TI) Slovenia zaradi možnosti napačnih interpretacij glede stališč in vpletenosti TI Slovenia v nadzor projekta Drugi tir (pakt integritete ali kako drugače), ki so jih spodbudile tudi netočne objave imena mednarodne mreže Transparency International na spletni strani projekta, navajamo, da si TI Slovenia vselej prizadeva za smotrno porabo javnih sredstev, zato skrbno spremlja tudi postopke glede projekta Drugi tir. S tem razlogom sta se dva predstavnika TI Slovenia na vabilo Ministrstva za infrastrukturo udeležila sestanka na ministrstvu, kjer sta si obe strani izmenjali stališča glede projekta. TI Slovenia je izrazil skrb glede nekaterih javno dostopnih informacij ter poudaril nekatera stališča, ki jih je ministrstvu poslal že ob sprejemanju zakona o Drugem tiru. TI Slovenia je navedel tudi nekaj priporočil glede možnosti civilnega nadzora nad izvedbo projekta. Obsežnejše stališče pa je bilo poslano dne 23.6.2017.
Povezava do obsežnejšega stališča (še posebej gre tle za odziv na navedbe na strani: drugitir.si). Gre za zelo zanimivo branje iz več razlogov ; res priporočam branje ( še posebej drugo in zadnjo stran):
https://www.transparency.si/images/doku...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Glugy ()
Mr.B ::
No kaj pa če bi rekli da morajo plače v JS, biti 15 % nižje kot v gospodarstvu. Verjetno lahko potem nekako tako z relativno majhnim zadolževanjem dosežemo izgradnjo vsako leto novega drugega tira.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Fritz ::
Povezava do obsežnejšega stališča (še posebej gre tle za odziv na navedbe na strani: drugitir.si). Gre za zelo zanimivo branje iz več razlogov ; res priporočam branje ( še posebej drugo in zadnjo stran):
https://www.transparency.si/images/doku...
O, lej, laži in zavajanja. To je pa res nekaj novega pri vladni strani projekta 2. tir /sarcasm
Ko na kakšnem prispevku zagledam politkomisarja Lebna, grem takoj pogledati, če je denarnica še vedno tam, kjer sem jo odložil.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
bambam20 ::
Res je, ni mi mar za tisto usivo milijardo.
Uh. Tako razmišljajo tudi naši v vladi, ker z deanrjam razsipavajo. Še kako je pomembno, da bo 2 tir. zgrajen racionalno. Sicer pa mislim,da pri nas niti enega podjetja, ki bi imelo zadostno število delavcev, da bi bila zadeva narejena v normalnem času.
To ni zadeva, katero bi se gradilo 10 let in ob tem pokradlo nekaj milijard z milijonom pod aneksov.
Spajky ::
...Ko na kakšnem prispevku zagledam politkomisarja Lebna, grem takoj pogledati, če je denarnica še vedno tam, kjer sem jo odložil.... Dobra :-) ... pa še resnično pove kaj nas utegne doleteti ...
Se bojim, da se utegne prav kaj takega zgodit ... nekateri pač ne razumejo, da bomo na koncu koncev tako ali drugače vsi plačali "zapitek" ...Res je, ni mi mar za tisto usivo milijardo....To ni zadeva, katero bi se gradilo 10 let in ob tem pokradlo nekaj milijard z milijonom pod aneksov.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
bambam20 ::
.
Se bojim, da se utegne prav kaj takega zgodit ... nekateri pač ne razumejo, da bomo na koncu koncev tako ali drugače vsi plačali "zapitek" ...
Se strinjam. To so tako obsežni projekti, ki jih naši niso sposobni realizirat. me pa čudi, da nihče ni sposoben približnih stoškov izračunat. Nemogoče se mi zdi, da nihče ni zmožen podati približno oceno, koliko bi zadeva stala s pribitkom recimo 5%.
Mr.B ::
Ce bi mel cajt, pa mi dol visi. A je kje vpisano koliko stroma se rabi, in kako ga bodo do tja prpeljali ?, al pa so elektricni drogovi, no ja so v ceni, ampaj je baker tud ? Kaj pa tramovi na katerih bodo polozeni tiri? So stroje preracunali, koliko pride najem? No nikol neves, ker se delajo cestni tuneli, brez kalkulacije asfalta pa to, no upamo da so tiri zraven.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
MrStein ::
Torej manj kot se je nazadnje Slovenija zadolžila za financiranje plač JS. Hm. Fanje v JS a mislite da če imate danes super plače, da boste na tak način imeli tudi odlične pokojnine ?
Seveda. Saj pokojnina se izračuna glede na plačo!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
bambam20 ::
Ničear nimajo. Nesposobneži. Izračuni iz leta 2003. Bravo. Kaj ima sedja tukaj veze število zaposlenih.
Ta referendum bo padel.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/argum...
Ta referendum bo padel.
http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/argum...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7005 (2036) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10784 (8237) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 44574 (37815) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5700 (4346) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36446 (30519) | DuleKrtola |