Forum » Loža » Drugi tir...novi TEŠ6?
Drugi tir...novi TEŠ6?
ZaphodBB ::
Prosim predstavi izračun da gre za zažig milijarde evrov (predvidevam) davkoplačevalskega denarja.
Začni kar z milijardo davkoplačevalskega denarja - pokaži, da bo šlo toliko denarja iz žepov davkoplačevalcev.
Boš dobil, še pred zaključkom projekta.
Smrekar1 ::
MrStein ::
Se strinjamo. SMC-jeve ocene so nabijanje. No vidiš, da smo skup prišli...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Smrekar1 ::
MrStein ::
Kaj zdaj, je ta cifra nabijanje ali ni?
Ali je odvisno od tega, če na na njo gledaš z leve strani ali desne?
Ali je odvisno od tega, če na na njo gledaš z leve strani ali desne?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Smrekar1 ::
Kaj zdaj, je ta cifra nabijanje ali ni?
Ali je odvisno od tega, če na na njo gledaš z leve strani ali desne?
Odvisno je od tega ali verjameš da kruh stane 4 EUR, ker ti plačaš 2 EUR in trgovina hkrati tudi dobi 4 EUR ali ne. Sam temu ne verjamem, zato pravim, da je številka nabijanje.
Povedano drugače, odvisno je ali obvladaš matematiko vsaj na nivoju 1. razreda devetletke ali ne. Žal marsikdo tule in drugje meni, da je seštevanje do 10 čisto pretežko in raje verjame samooklicanim 'strokovnjakom' na besedo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
ZaphodBB ::
Odvisno je od tega ali verjameš da kruh stane 4 EUR, ker ti plačaš 2 EUR in trgovina hkrati tudi dobi 4 EUR ali ne. Sam temu ne verjamem, zato pravim, da je številka nabijanje.
Povedano drugače, odvisno je ali obvladaš matematiko vsaj na nivoju 1. razreda devetletke ali ne. Žal marsikdo tule in drugje meni, da je seštevanje do 10 čisto pretežko in raje verjame samooklicanim 'strokovnjakom' na besedo.
Pred leti sem imel priliko govoriti z možakom, ki je pripravljal projekt za TEŠ6 z vidika premogovnika. Ko sem ga povprašal o predpostavkah njegovih izračunov me je začel zmerjati podobno kot ti.
Govoril je o osnovni matematiki, pa razvoju, pa o tem da je to najbolj transparenten in najbolj no-brainer projekt vseh časov. Komaj čakam, da ga spet srečam in vidim, če me bo upal pogledati v oči.
Smrekar1 ::
Pred leti sem imel priliko govoriti z možakom, ki je pripravljal projekt za TEŠ6 z vidika premogovnika. Ko sem ga povprašal o predpostavkah njegovih izračunov me je začel zmerjati podobno kot ti.
Govoril je o osnovni matematiki, pa razvoju, pa o tem da je to najbolj transparenten in najbolj no-brainer projekt vseh časov. Komaj čakam, da ga spet srečam in vidim, če me bo upal pogledati v oči.
Morda. Ampak zdaj si v njegovi koži ti. Prosim pokaži, da bo projekt slovenske davkoplačevalce stal milijardo evrov in da ni to številka, s katero mahaš okoli kar tako tjavendan, čeprav za njo ne stoji nič.
ADIJOOO ::
Cerarjev drugi tir je predrag in neresen in nedemokratičen in meji na veliko lopovščino in zato bom referendum vsekakor podprl.
Smrekar1 ::
Cerarjev drugi tir je predrag in neresen in nedemokratičen in meji na veliko lopovščino in zato bom referendum vsekakor podprl.
Referendum si imel priliko podpreti do pred tednom dni, zdaj je prepozno. Koliko bi po tvoje lahko stal drugi tir in kaj bi moral imeti, da bi bil demokratičen?
ADIJOOO ::
Drugi tir se lahko zgradi od 600 - 700 mio eur. Cerarjeva vlada se je zapičila v načrt A drugih strokovnjakov in mnenj sploh nočejo slišat samo, da izpeljejo svoj pregrešno drag drugi tir in si napolnijo žepe tukaj demokracija pogrne na celi črti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ADIJOOO ()
ZaphodBB ::
Morda. Ampak zdaj si v njegovi koži ti. Prosim pokaži, da bo projekt slovenske davkoplačevalce stal milijardo evrov in da ni to številka, s katero mahaš okoli kar tako tjavendan, čeprav za njo ne stoji nič.
Jaz pravim, da ne verjamem tvojim argumentom ker jih nimaš. Koliko bodo zadeve stale je izključno moja špekulacija. To ni sporno.
Sporno je, da se ti pretvarjaš, kot da pozitivni učinki niso ravno tako špekulativni. Tvoja arugmentacija, da če hočem biti proti moram imeti utemeljeno kritiko neobstoječih načrtov in projekcij je pa butasta in lažnjiva.
Jaz trdim, da bo imel projekt negativne finančne učinke na podlagi vsakega projekta, ki se ga je v zadnjih 15 letih lotila naša država. Še vedno se je izkazalo, da bi bilo za proračun (beri denarnice davkoplačevalcev) bolje, če bi ne naredili nič.
Edit: Do danes nisem videl še enega argumenta, ki bi me prepričal v smeri, da tokrat ne bo isto kot prej. Še več, glede na to kako zadeve potekajo in glede na argumentacijo s katero mahate zagovorniki, velja domnevati, da bo ta projekt pravi rekorder.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Smrekar1 ::
Jaz pravim, da ne verjamem tvojim argumentom ker jih nimaš. Koliko bodo zadeve stale je izključno moja špekulacija. To ni sporno.
Torej priznaš, fino. Kakršnakoli podobnost med tabo in modelom ki je špekuliral glede ekonomske upravičenosti TEŠ 6 ni zgolj naključna.
Tvoja arugmentacija, da če hočem biti proti moram imeti utemeljeno kritiko neobstoječih načrtov in projekcij je pa butasta in lažnjiva.
Nihče ne pravi, da ne smeš biti proti brez utemeljene kritike.
Samo to ti pravim, da je taka kritika po svoji definiciji neutemeljena.
Jaz trdim, da bo imel projekt negativne finančne učinke na podlagi vsakega projekta, ki se ga je v zadnjih 15 letih lotila naša država. Še vedno se je izkazalo, da bi bilo za proračun (beri denarnice davkoplačevalcev) bolje, če bi ne naredili nič.
Aja?
Prosim obrazloži na primeru tunela Šentvid (zgrajen v letih 2005-08). Zakaj bi bilo za davkoplačevalce boljše, da se ga ne bi lotili? Koliko bi prihranili? Za koliko bi se zmajnšala konkurenčnost slovenskega gospodarstva? Pokaži, da bi bil prihranek za proračun večji kot bodo koristi vidadukta v času njegovega delovanja.
Če ti je pretežko lahko tudi priznaš, da samo nabijaš. Meni je vseeno.
Veliko sreče!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
FTad ::
Prosim obrazloži na primeru tunela Šentvid (zgrajen v letih 2005-08). Zakaj bi bilo za davkoplačevalce boljše, da se ga ne bi lotili? Koliko bi prihranili? Za koliko bi se zmajnšala konkurenčnost slovenskega gospodarstva? Pokaži, da bi bil prihranek za proračun večji kot bodo koristi vidadukta v času njegovega delovanja.
Če ti je pretežko lahko tudi priznaš, da samo nabijaš. Meni je vseeno.
Veliko sreče!
Ja a ni podobnost med tunelom in nacrtom za tir v tem, da je bil nacrt za tunel izpeljan tako, da nima izvoza desno na celovsko cesto proti centru, kot bo sedaj pri 2. tiru izpeljan nacrt na horuk.
Sicer je sicer za davkoplacevalce vseeno bolje, da je bil tunel zgrajen (kot bo sicer dobro, da bo zgrajen tudi tir), ampak je bil zgrajen slampasto (plus problem z ometom) tako bi se znalo zgoditi, da bo tudi tir narejen slampasto in bi lahko bil nacrt zasnovan bolje.
Smrekar1 ::
Ja a ni podobnost med tunelom in nacrtom za tir v tem, da je bil nacrt za tunel izpeljan tako, da nima izvoza desno na celovsko cesto proti centru, kot bo sedaj pri 2. tiru izpeljan nacrt na horuk.
Trditev je, da bi bilo za Slovenijo boljše, da projekta ne bi bilo. ZaphodBB ali ti sta vabljena, da pokažeta na čem sloni ta trditev.
Sicer je sicer za davkoplacevalce vseeno bolje, da je bil tunel zgrajen
Torej se strinjaš z mano in ne z Zaphodom. Toliko o tem. Če ti ni všeč izvedba se lahko tudi zahvališ vladi, pod katero je bil izveden. Naj ti pomagam, so tisti, ki nasprotujejo 2. tiru, ker so oni edini ki naredijo vse v redu. Drugi menda nimajo pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
ZaphodBB ::
Če ti je pretežko lahko tudi priznaš, da samo nabijaš. Meni je vseeno.
Potrjujem da samo nabijam. Pričakujem pa, da priznaš tudi ti.
Smrekar1 ::
jaz sem za, da se tir naredi. Skrbi me samo, da bo projekt izpeljan slampasto
Saj mene tudi, ampak ZaphodBB trdi, da so bili vsi projekti v Sloveniji v zadnjih 15 letih izpeljani tako, da bi bilo za davkoplačevalce boljše, da jih sploh ne bi imeli. To potem uporabi kot edini dokaz da bo tudi 2. tir tak.
Zato od njega pričakujem da mi pokaže kako je predor Šentvid za davkoplačevalce slabši kot alternativa, t.j. da predora tam ne bi bilo in bi bila naveza iz gorenjske avtoceste na primorsko še vedno po Celovški cesti. Pokazati mora izračune in analize zakaj je tako. Če tega ne zmore narediti je dokazano nabijal.
Potrjujem da samo nabijam.
Me veseli!
Pričakujem pa, da priznaš tudi ti.
Nimam česa priznati. Sorči
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
VaeVictis ::
Vsi ti strastni zagovorniki Drugega Tira bi lahko odprli en račun in nakazali vsak po recimo 1.000 EUR ali 10.000 EUR.
Bi se hitro vsaj nekaj nabralo in bi njihove besede veliko vrednjše postale.
Z nabijanjem o prevzemanju odgovornosti, si lahko čez 5 let samo še rit obrišemo, če bo projekt failal!
Če pa bo projekt uspešen, jim pa z veseljem privoščim, da si izplačajo del obresti!
Bi se hitro vsaj nekaj nabralo in bi njihove besede veliko vrednjše postale.
Z nabijanjem o prevzemanju odgovornosti, si lahko čez 5 let samo še rit obrišemo, če bo projekt failal!
Če pa bo projekt uspešen, jim pa z veseljem privoščim, da si izplačajo del obresti!
mikhaair ::
Vsi ti strastni zagovorniki Drugega Tira bi lahko odprli en račun in nakazali vsak po recimo 1.000 EUR ali 10.000 EUR.
Izdat delnice druzbe drugi tir, ki bo s progo upravljala naslednjih 50 let pa je. Projekt bo financiran in izpeljan cisto drugace.
Ali pa obveznice.
Ne vem zakaj je potrebna cela znanost, referendumi in vsa mozne politicna sranja zraven.
kotanyi ::
Pričakujem pa, da priznaš tudi ti.
Nimam česa priznati. Sorči
Sorči, ampak dec ima prav. Dokazno breme o ekonomski upravičenosti je na strani zagovornikov investicije. In zaenkrat ste razen jajcanja levo/desno in mutivodenja o "multiplikatorjih", "konkurenčnosti" in "nacionalnem interesu" pokazali f*ck all.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
ZaphodBB ::
Nimam česa priznati. Sorči
Hmm argumenta pa tudi nimaš nobenega, razen tega da jaz nabijam. Torej potem samo zganjaš kraval?
Izdat delnice druzbe drugi tir, ki bo s progo upravljala naslednjih 50 let pa je. Projekt bo financiran in izpeljan cisto drugace.
No vidiš, to bi bilo čisto nesporno.
Ne vem zakaj je potrebna cela znanost, referendumi in vsa mozne politicna sranja zraven.
Sumim, da "funding" ne bi bil uspešno zaključen do roka, pa rabijo moj in tvoj denar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
Smrekar1 ::
Dokazno breme o ekonomski upravičenosti je na strani zagovornikov investicije.
Ne, ker so nasprotniki investicije tisti, ki so investicijo v njeni sedanji obliki tudi začrtali. Takrat je bila po njihovo v redu in nujna, zdaj ne več.
Najmanj kar je morajo razložiti kaj se je vmes spremenilo. Pričakujem tudi izračune.
ZaphodBB ::
Ne, ker so nasprotniki investicije tisti, ki so investicijo v njeni sedanji obliki tudi začrtali. Takrat je bila po njihovo v redu in nujna, zdaj ne več.
Najmanj kar je morajo razložiti kaj se je vmes spremenilo. Pričakujem tudi izračune.
Jaz nisem nič začrtal. Nisem pa videl izračunov ne od Janše ne od Cerarja, ne od Golobiča & co.
Smrekar1 ::
Jaz nisem nič začrtal.
Ti ne, kolovodje ki jim verjameš na besedo pa. Zakaj jim verjameš na besedo?
Nisem pa videl izračunov ne od Janše ne od Cerarja, ne od Golobiča & co.
Kako lahko torej trdiš, da je s projektom nekaj narobe in da omogoča korupcijo?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
Joze_K ::
Pred leti sem imel priliko govoriti z možakom, ki je pripravljal projekt za TEŠ6 z vidika premogovnika. Ko sem ga povprašal o predpostavkah njegovih izračunov me je začel zmerjati podobno kot ti.
Govoril je o osnovni matematiki, pa razvoju, pa o tem da je to najbolj transparenten in najbolj no-brainer projekt vseh časov. Komaj čakam, da ga spet srečam in vidim, če me bo upal pogledati v oči.
Ja so pa matematiko imeli pri ALSTOMu, pa kakšni SLO politiki (se kakšnim tudi tokrat sline cedijo)... in ker se tuja podjetja zavedajo, da se SLO politiki sline cedijo in da nimajo namena cen zniževati ampak jih zanimajo samo lastne koristi.. so na koncu cene za izvedbo v SLO astronomsko visoke...
sem gledal v Parizu ima ALSTOM tako mogočno poslovno stavbo v predelu LA DEFENSE... zraven pa stoji kopija dimnika iz TEŠ6...
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/alst...
hm, čez leta bomo isto debatirali glede TIR2 kot je sedaj rezultat TEŠa
PS: včeraj je bilo po TV, da spet v Luki Koper štrajkajo, ker jim nadzornike menjavajo,.. in se sindikati bojijo, da bo Luka (mogoče tudi železnice) prodana izvendržavnim firmam
Komu vraga potem pufanje za 1,4 milijarde? Da bodo tujci imeli večje dobičke v Luki Koper na račun pufa SLO državljanov za 2 tir?
Jaz to matematiko stalno manj razumem.... vsaj na način matijaadminov, pa Gregorjev in drugih kekcev zagovornikov investicije v tir2
kotanyi ::
Dokazno breme o ekonomski upravičenosti je na strani zagovornikov investicije.
Ne, ker so nasprotniki investicije tisti, ki so investicijo v njeni sedanji obliki tudi začrtali. Takrat je bila po njihovo v redu in nujna, zdaj ne več.
Ni ravno fer od tebe da se hočeš it neke igrice mačke z mišjo - tule gor nismo politiki ali morebitni priseski na državne projekte da bi nas to zadevalo.
Tako da cut the bullcrap. Dejstvo je, da ne jaz ne Zaphod (in zelo verjetno še kdo drug ne) nimava nič z rdečimi/belimi/jajčastimi/kvadratnimi. Zanima naju zgolj kam spet hočejo vtaknit najine peneze. Pa videt pametno finančno konstrukcijo tega projekta, ki zgleda in verjetna in ekonomsko upravičena. Zaenkrat je še ni bilo.
To je vse.
Smrekar1 ::
Zanima naju zgolj kam spet hočejo vtaknit najine peneze.
Tebe morda, Zaphoda ne. On ve, da je projekt neupravičen. Lako je prišel do tega zaključka mu ni uspelo obelodaniti.
Pa videt pametno finančno konstrukcijo tega projekta, ki zgleda in verjetna in ekonomsko upravičena.
Povečanje kapacitete proge za 28 milijonov ton letno.
http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucn...
Prevoznina za tono robe na razdaliji Koper-Ljubljana je nekje 14 EUR. Povedano drugače, to omogoča SŽ povečanje posla v obsegu nekje 300 milijonov evrov letno. Drugi tir se lahko odplača v desetih letih, če ne upoštevamo pozitivnih učinkov v Luki Koper.
http://ice.slo-zeleznice.si/Predpisi/TA...
Realno gledano bo najbrž trajalo kakih 20-30 let, da se zadeva tudi finančno izplača. So seveda tudi nefinančni učinki, ki te najbrž ne zanimajo (skrajšanje poti v Koper z vlakom za kako uro).
Andrej51 ::
Boš dobil, še pred zaključkom projekta.
Naj ti olajšam iskanje:
Zadnja preverjanje vrednosti drugega tira iz septembra
Pa veselo branje
ZaphodBB ::
Ti ne, kolovodje ki jim verjameš na besedo pa. Zakaj jim verjameš na besedo?
Jaz samo tebi ne verjamem na besedo. Ajde, elaborate na plan. Al boš še naprej samo sral?
Naj ti olajšam iskanje:
Najlepša hvala. Končno nekaj oprijemljivega.
ADIJOOO ::
Drugi tir se lahko zgradi za 600-700 mio eur. Cerarjev miljardo in še nekaj je kraja davkoplčevalskega denarja.
Smrekar1 ::
kotanyi ::
Realno gledano bo najbrž trajalo kakih 20-30 let, da se zadeva tudi finančno izplača. So seveda tudi nefinančni učinki, ki te najbrž ne zanimajo (skrajšanje poti v Koper z vlakom za kako uro).
Ja, to nekako so podatki (well, ugibanja) ki jih imam tudi sam. Po mojem mnenju so celo ta ugibanja optimistična ker ne upoštevajo nedefiniranih faktorjev, ki znajo dobo razvleči celo na 40 let ali več. Zato je moje mnenje, da je to predolgo in preveč tvegano in ni naključje, da so enakega mnenja očitno tudi privatni investitorji. Obenem ni prav nobene garancije da bo projekt izpeljan profesionalno, nekoruptivno in v roku. Nasprotno, vse dosedanje izkušnje kažejo drugače.
Projekt bi podprl če bi bila realna amortizacijska doba pod 10 let, izpostavljenost države pa cca. 300mio MAX. Ob trenutnih cifrah pa moje mnenje ostaja - naj se gre ta projekt kdo drug, ne pa država. Naj da tiča na tnalo privat investitor, država pa naj se gre bolj pametne projekte.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
ZaphodBB ::
Projekt bi podprl če bi bila realna amortizacijska doba pod 10 let, izpostavljenost države pa cca. 300mio MAX. Ob trenutnih cifrah pa moje mnenje ostaja - naj se gre ta projekt kdo drug, ne pa država. Naj da tiča na tnalo privat investitor, država pa naj se gre bolj pametne projekte.
E, točno tako.
Smrekar1 ::
Realno gledano bo najbrž trajalo kakih 20-30 let, da se zadeva tudi finančno izplača. So seveda tudi nefinančni učinki, ki te najbrž ne zanimajo (skrajšanje poti v Koper z vlakom za kako uro).
Ja, to nekako so podatki (well, ugibanja) ki jih imam tudi sam. Po mojem mnenju so celo ta ugibanja optimistična ker ne upoštevajo nedefiniranih faktorjev, ki znajo dobo razvleči celo na 40 let ali več. Zato je moje mnenje, da je to predolgo in preveč tvegano in ni naključje, da so enakega mnenja očitno tudi privatni investitorji.
To je za železnice sicer po Evropi (in še kje) standard. Za ceste tudi, večinoma jih gradijo države, ne privatni investitorji.
Obenem ni prav nobene garancije da bo projekt izpeljan profesionalno, nekoruptivno in v roku.
Tudi garancije, da ga ne bo na dan odprtja uničil meteor ni. Te to nič ne moti?
Projekt bi podprl če bi bila realna amortizacijska doba pod 10 let, izpostavljenost države pa cca. 300mio MAX.
Kakšna je bila amortizacijska doba viadukta Črni kal?
Ob trenutnih cifrah pa moje mnenje ostaja - naj se gre ta projekt kdo drug, ne pa država. Naj da tiča na tnalo privat investitor, država pa naj se gre bolj pametne projekte.
Očigledno ne razumeš poante javnih investicij. Država mora investirati v tiste projekte, kjer je korist za investitorja taka, da država to rabi, privatni investitor ne. Konkretno v primeru projekta 2. tir gre za sinergijo z rastjo Luke Koper in strateškim položajem Slovenije, ki bi ga drage predornine okrnile.
Če tega ne razumeš to samo pomeni, da nimaš kompetenc da bi komentiral v temi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Smrekar1 ()
ZaphodBB ::
Očigledno ne razumeš poante javnih investicij. Država mora investirati v tiste projekte, kjer je korist za investitorja taka, da država to rabi, privatni investitor ne. Konkretno v primeru projekta 2. tir gre za sinergijo z rastjo Luke Koper in strateškim položajem Slovenije, ki bi ga drage predornine okrnile.
Muh strateški pomen TEŠ6.
Smrekar1 ::
kotanyi ::
To je za železnice sicer po Evropi (in še kje) standard. Za ceste tudi, večinoma jih gradijo države, ne privatni investitorji.
Ja? Kje si to slišal? Od zagovornikov? Ti priporočam da malce osvežiš podatke z aktualnimi.
Nismo več leta 1960.
Obenem ni prav nobene garancije da bo projekt izpeljan profesionalno, nekoruptivno in v roku.
Tudi garancije, da ga ne bo na dan odprtja uničil meteor ni. Te to nič ne moti?
Ne. Jaz nisem tako neumen da bi me bilo bolj strah vozit se z avionom kot pa z avtom.
Kakšna je bila amortizacijska doba viadukta Črni kal?
Tvoj primer je zelo slab - avtoceste so namreč eden izmed temeljnih razlogov, da sem do naših infrastrukturnih projektov prekleto skeptičen. Dodajam še, da me zanima kdo bo pri drugem tiru DARS? Ne da gre za idealno družbo, ampak ta vsaj od daleč in vsaj malce bistri vodo da se ve kdo pije in kdo plača. In plačujemo mi - preveč.
Konkretno v primeru projekta 2. tir gre za sinergijo z rastjo Luke Koper in strateškim položajem Slovenije, ki bi ga drage predornine okrnile. Če tega ne razumeš to samo pomeni, da nimaš kompetenc da bi komentiral v temi.
Yada yada. Še enkrat - nismo faking politiki in nisi neka strokovna avtoriteta da bi imel kakršnokoli pravico takole jamrat. Cifre in dejstva na plano ali pa si zgolj irelevantno neodraslo dete.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kotanyi ()
ADIJOOO ::
Pogoji glede gradnje II.tira se nenehno spreminjajo.Enkrat cena 729 mio €,drugič 1 mlrd € , tretjič 1,7 mlrd €.Kaj je res?
joze67 ::
@ADIJOOO Seštej.
@Smrekar: verjetnost, da bo padel meteor, je zanemarljiva. Verjetnost, da bo projekt izpeljan v roku, nekoruptivno in/ali profesionalno je tudi zanemarljiva. Razlika je le, da si enega želimo in enega ne.
@Smrekar: verjetnost, da bo padel meteor, je zanemarljiva. Verjetnost, da bo projekt izpeljan v roku, nekoruptivno in/ali profesionalno je tudi zanemarljiva. Razlika je le, da si enega želimo in enega ne.
Mr.B ::
Sej je zelo enostavno, naj se podpiše kharle, da bo soebno odgovarjal, za neuspelost projekta znotraj finančne celote, z vsemi finančnimi sredstvi vključujoč vikenda na Hrvaškem, enako vsi ostali podpisniki.. Pa ja de.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
matijadmin ::
Pred leti sem imel priliko govoriti z možakom, ki je pripravljal projekt za TEŠ6 z vidika premogovnika. Ko sem ga povprašal o predpostavkah njegovih izračunov me je začel zmerjati podobno kot ti.
Govoril je o osnovni matematiki, pa razvoju, pa o tem da je to najbolj transparenten in najbolj no-brainer projekt vseh časov. Komaj čakam, da ga spet srečam in vidim, če me bo upal pogledati v oči.
Ja so pa matematiko imeli pri ALSTOMu, pa kakšni SLO politiki (se kakšnim tudi tokrat sline cedijo)... in ker se tuja podjetja zavedajo, da se SLO politiki sline cedijo in da nimajo namena cen zniževati ampak jih zanimajo samo lastne koristi.. so na koncu cene za izvedbo v SLO astronomsko visoke...
sem gledal v Parizu ima ALSTOM tako mogočno poslovno stavbo v predelu LA DEFENSE... zraven pa stoji kopija dimnika iz TEŠ6...
https://www.rtvslo.si/crna-kronika/alst...
hm, čez leta bomo isto debatirali glede TIR2 kot je sedaj rezultat TEŠa
PS: včeraj je bilo po TV, da spet v Luki Koper štrajkajo, ker jim nadzornike menjavajo,.. in se sindikati bojijo, da bo Luka (mogoče tudi železnice) prodana izvendržavnim firmam
Komu vraga potem pufanje za 1,4 milijarde? Da bodo tujci imeli večje dobičke v Luki Koper na račun pufa SLO državljanov za 2 tir?
Jaz to matematiko stalno manj razumem.... vsaj na način matijaadminov, pa Gregorjev in drugih kekcev zagovornikov investicije v tir2
Ne, prodali ne bodo.
Luški zaposleni stavkajo, da se ohrani korupcija v Luki, to je jasno že dolgo.
Vrnite nam techno!
matijadmin ::
Ti ne, kolovodje ki jim verjameš na besedo pa. Zakaj jim verjameš na besedo?
Jaz samo tebi ne verjamem na besedo. Ajde, elaborate na plan. Al boš še naprej samo sral?
Naj ti olajšam iskanje:
Najlepša hvala. Končno nekaj oprijemljivega.
Esmeralada je spregledala!
Drugi tir se lahko zgradi za 600-700 mio eur. Cerarjev miljardo in še nekaj je kraja davkoplčevalskega denarja.
Še en trol, ki ponavlja za trolom Kovačičem ... Ceno, namreč.
Projekt bi podprl če bi bila realna amortizacijska doba pod 10 let, izpostavljenost države pa cca. 300mio MAX. Ob trenutnih cifrah pa moje mnenje ostaja - naj se gre ta projekt kdo drug, ne pa država. Naj da tiča na tnalo privat investitor, država pa naj se gre bolj pametne projekte.
E, točno tako.
Večina takih infrastrukturnih projektov v EU in na Z ne pade v tvoje kriterije. Si pač čudak. Oprosti.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Fritz ::
No, saj to je ena tistih zanimivih reči. Pred grožnjo referenduma so zakon sprejemali ob predpostavki da bo cena projekta 1,4 mlrd €. Nekje se še najdejo zapisi o tem a je 2TDK te podatke umaknil s spletne strani (https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/za-.... Na teh podlagah je bil sprejet zakon. Ko se je začelo govoriti o referendumu pa Vlada obrne ploščo in naenkrat bo to dvotirna proga za manj kot 1 mlrd. €.
Jaz jim ne verjamem.
P.S.
V tisti študiji Geodate je zapisano, da je premalo podatkov za ustrezno oceno zahtevnosti terena oz. kopanja. Kot naročeno za anekse
Jaz jim ne verjamem.
P.S.
V tisti študiji Geodate je zapisano, da je premalo podatkov za ustrezno oceno zahtevnosti terena oz. kopanja. Kot naročeno za anekse
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
ZaphodBB ::
Esmeralada je spregledala!
Ne po tvoji zaslugi. Ti samo mahaš z rokami in ustvarjaš šum.
Fritz ::
Link očitno ne dela..popravek:
https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/za-...
https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/za-...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
ADIJOOO ::
Lahko smo srečni, da so v Sloveniji ljudji kot je Vili Kovačič, da je žrtvoval toliko časa in živcev, da je zbral vse te podpise in preprečil krajo stoletja. Vili Kovačič je narodni heroj če mene vprašate kajti Cerarjev drugi tir je TEŠ 6 na kubik.
O tem sem že pisal par dni nazaj
No, saj to je ena tistih zanimivih reči. Pred grožnjo referenduma so zakon sprejemali ob predpostavki da bo cena projekta 1,4 mlrd EUR. Nekje se še najdejo zapisi o tem a je 2TDK te podatke umaknil s spletne strani (https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/za-.... Na teh podlagah je bil sprejet zakon. Ko se je začelo govoriti o referendumu pa Vlada obrne ploščo in naenkrat bo to dvotirna proga za manj kot 1 mlrd. EUR.
Jaz jim ne verjamem.
P.S.
V tisti študiji Geodate je zapisano, da je premalo podatkov za ustrezno oceno zahtevnosti terena oz. kopanja. Kot naročeno za anekse
O tem sem že pisal par dni nazaj
Ceraju ne zaupam preveč. Njegov drugi tir je stal več kot 1 miljarda, ko so se začeli zbirati podpisi je cena hitro padla pol 1 miljardo pa še dva tira to so mutni posli pa, da ne govorim, da je spet ustvaril en kup podjetij tako kot tisti, ki je na meji, ki prodaja ograjo...
Tako skače cena drugega tira pod SMC-jem
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
oo7 ::
Lahko smo srečni, da so v Sloveniji ljudji kot je Vili Kovačič, da je žrtvoval toliko časa in živcev, da je zbral vse te podpise in preprečil krajo stoletja. Vili Kovačič je narodni heroj če mene vprašate kajti Cerarjev drugi tir je TEŠ 6 na kubik.
No, saj to je ena tistih zanimivih reči. Pred grožnjo referenduma so zakon sprejemali ob predpostavki da bo cena projekta 1,4 mlrd EUR. Nekje se še najdejo zapisi o tem a je 2TDK te podatke umaknil s spletne strani (https://www.rtvslo.si/mmc-priporoca/za-.... Na teh podlagah je bil sprejet zakon. Ko se je začelo govoriti o referendumu pa Vlada obrne ploščo in naenkrat bo to dvotirna proga za manj kot 1 mlrd. EUR.
Jaz jim ne verjamem.
P.S.
V tisti študiji Geodate je zapisano, da je premalo podatkov za ustrezno oceno zahtevnosti terena oz. kopanja. Kot naročeno za anekse
O tem sem že pisal par dni nazaj
Ceraju ne zaupam preveč. Njegov drugi tir je stal več kot 1 miljarda, ko so se začeli zbirati podpisi je cena hitro padla pol 1 miljardo pa še dva tira to so mutni posli pa, da ne govorim, da je spet ustvaril en kup podjetij tako kot tisti, ki je na meji, ki prodaja ograjo...
Tako skače cena drugega tira pod SMC-jem
Prva cena 700 miljonov eur
Druga cena 1,4 miljarde eur
Tretja cena 1,2 miljarde eur
Četrta cena 900 miljonov eur
Zadrnja cen 1,1 mniljarde eur
V bistvu SMc sploh ne ve kakšna bo končna cena in,d a bodo videli sproti in je rekla ena gospa pri odmevih iz primorske iniciative, da tako se ne dela da tako delajo samo navadni šalabajzarji in še kako ima prav.
Še dobro, da so zbrali dovolj podpisov.
matijadmin ::
Vili K. je marjoneta stranke SDS. In ničesar ni preprečil, samo 100 %-no na proračun je priklenil projekt, če referendum uspe (pozor, referenduma še ni bilo, tako da ne prehitevaj).
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicahOddelek: Novice / Avtorsko pravo | 7135 (2166) | joze67 |
» | Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 10991 (8444) | Mr.B |
» | Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 45129 (38370) | Jupito |
» | Bojkot referenduma drugi tirOddelek: Problemi človeštva | 5765 (4411) | arnecan1 |
» | SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 36741 (30814) | DuleKrtola |