» »

Predelava tomos racing

Predelava tomos racing

greeenmaster ::

Pozdravljeni včeraj sem si kupil rabljen ampak zelo lepo ohranjen tomos racing letnik 2008. Na njemu je bil športni izpuh da se motor ne duši. Ker pa mi hitrost 27-30 ne ugajata bi biu vesel ce mi poveste kako bi lahko predelal motor, da bi biu mocnejsi in imel vecjo moc. Motorja in druge pomembne dele nebi zamenjaval saj sem izvedel da s tem zmanjsas njegovo življensko dobo. Slisal sem za manjsi zobnik ampak naj bi izgubil pospeske. Me pa zanima nekaj v zvezi z zamikom crtice za elektriko. Prosim da mi ne priprocate drugih tem saj sem cel dan presedel za pc in izvedel nic pametnega. Lep pozdrav

Ps. ZaŽeljena hitrost je okoli 35 km/h. Tok da ne preklinjam ko me prjatu s piaggotom prehiti
  • polepsal: Mavrik ()

loveJDM ::

Vzameš dol zračni filter in pogledaš da ni noter tak "ustnik" ki bi ti omejeval pretok zraka...če na fergazerju ne vidiš nič nenavadnega,se probaj peljat z odklopljenim airboxom in boš videl če gre bolj-če gre,menjaš filter ampak tu potem dobiš dosti bolj močan zvok,enako kot pri avtu in boš mamac za policijo...Zobnik pa daš zadaj 22ko mislim da pa ketna se skrajša za malo in bi moralo it čez 40,pospeški pa teoretično manjši samo se ne opazi fejst,ker se potem lepše navije mašina in lepše gre...Prvo kar je osnovno je dober izpuh,torej nekaj konkretnega-lipnik ali pa mf power,ostalo je kurc tak da če nimaš tega prodaj pa kupi rabljenega drugega

sosed ::

Jst mam flexerja, ki mi gre zdej ene 50-55kmh.
Mam pa:
Zadnji zobnik 26
Auspuh nek redek raven lipnik
Frgazr dellorto 14-12
Kapa cilindra od 45 verzije
Odstranjena blokada iz sesalnega kolena in zračnega filtra.

Za športni izpuh moraš imet večji frgazr, da imaš kaj od njega. Če daš gor izpuh navadn od avtomatika maš takoj 35kmh. Vidim, da si začetnik tako da ti nebi priporočal menjave frgazerja, ker je treba znat pravilno nastavit razmerje zraka in bencina.
Najbolje je da daš 26 zobnik in navadn izpuh od avtomatika pa ti bo šov zihr ene 40kmh, pospeški bojo pa še zmeram dobri.
Na elektriko pa kar pozabi ker vsi govorijo o tej elektriki ratalo ni pa še nobenemu.
Drugače maš pa vse 100-krat napisano na mopedist.si

LP

loveJDM ::

sosed je izjavil:


Za športni izpuh moraš imet večji frgazr, da imaš kaj od njega.

Najbolje je da daš 26 zobnik in navadn izpuh od avtomatika pa ti bo šov zihr ene 40kmh, pospeški bojo pa še zmeram dobri.




To ti misliš ali pa nisi imel powerce...laser kopija orginala od A3 in MF je razlika 15km/h in večja moč ziher,na orginal fergu-je pa zobnik bil 22

d4vid ::

Ce nimas vredu nastavljenga frgazerja, bos tud zmanjsal zivljensko dobo.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

fikus_ ::

A ta zadevca po predpisih gre 25 km/h?

Je bilo par dni nazaj po TV, da se pripravlja zakonodaja, da jih bo potrebno registrirati, ker je preveč predelav! Tako bo večja kontrola (tehnični pregledi) in kršitelja se bo dalo ugotoviti po tablici.

Potem boste pa nekateri spet jokali, kako požrešna in zakomplicirana je država, ampak to si boste sami skuhali s predelavami.

AndrejS ::

Včasih je bilo govora da imajo policaji v avtomobilih valčke, s katerimi zmerijo hitrost te jajce. Če je prehiter ti jo odvzamejo in dajo na servis, kjer ti ga predelajo na originalno stanje - seveda na tvoje stroške.

d4vid ::

pusti original. ce pa hoces vecjo hitrost pa 45 moped ali pa kar 125. seveda prej opravi izpit.

Pa tudi na originalu priporocam celado, ceprav jo po zakonu ne rabis. Se lahko kak avto zaleti v tebe pa si najebu. Torej celado zaradi tebe, ne zaradi policajev, kot nekateri mislijo.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

Heavy ::

AndrejS je izjavil:

Včasih je bilo govora da imajo policaji v avtomobilih valčke, s katerimi zmerijo hitrost te jajce. Če je prehiter ti jo odvzamejo in dajo na servis, kjer ti ga predelajo na originalno stanje - seveda na tvoje stroške.


To dejansko imajo. Zadnjič se je en jokal na fbju kako so mu zlobni policaji predelan 25km/h skuter dobili.

Registerske za 25km/h pa bi takoj hotel. Število folka ki se z predelanimi kosilnicami vozi po Koperski promenadi je preveliko.
#TeamFelix

greeenmaster ::

Hvala LOVEJDM za hiter odgovor. Zagotovo vsi mislite da bi si predel motor da bi letel čez ležeče policaje ampak ni tako.Rad bi samo da bi motor močneje vlekel pa mogoče mal večjo hitrost.Drugače pa se nam obeta (tistim ki imate brezizpiten moprd) doba registracije zaradi mulcev k nimajo čelade in povzročajo nesreče pol pa spizdijo in še policaj ga ne more je### ker nima registrske tak da ja nej#### smo ga.Drugače po drugih forumih govorijo da z menjavo zobnika so pospeški "zelje".

loveJDM ::

green pospeški realno so že itak en kurac...najboljše je da samo daš gor eno powerco in novo tesnilo za izpuh kupiš da ne bo preglasen ostalo pustiš org...tako bodo pospeški boljši kot pri orginalu,končna bo pa tudi višja,ne pa dosti.Pa ti gre 35 npr pa je to to,za do trgovine pa nazaj bo ok,lahko pa menjaš zobnik v tem primeru za 26 npr in boš naredil kompromis pa ti gre 40recimo pa še vedno vleče kot v orginalu z 33ko,ker tukaj imaš potem powerco gor-

greeenmaster ::

loveJDM A misliš da bi techno krul za tomos a3/35 pasal
 tolele

tolele

loveJDM ::

Ne prikaže slike,ampak problem pri tehnotu je da izstopa preveč,policija pa ni nora :)

Na fb se pridruži kakšni tomos skupini ali slo tuning kotičku če še obstaja pa fix ima kdo "powerco" za prodat,to gor pa novo tesnilo za izpuh pa voziš,lej za ti dve leti bo ok,pol pa boš tak začel za avtom gledat...

greeenmaster ::

Aha hvala za odgovor kaj pa kej tazga ker lih rablenih auspohov ne bom kupoval.Ce kdo ve kej za tak auspuh
 izpuh

izpuh

zanima pa me ce pase na moj model pa da ne ropota prevec k nebi rt postal magnet za policijo

loveJDM ::

Če hočeš da gre boš moral rableno kupit žal...Powerca ali Lipnik druga ti ne uide za tvoj namen,mislim da tudi lipnikov ne delajo več novih orginalnih,sej kaj pa je fora da ne rablenega,če ni vdarjen tako ali tako ni razlike,pa kupiš 400stopinjski sprej za 5e pa špricneš na novo pa je ko nov

greeenmaster ::

Seprav ta izpuh k sm ga nazadnje predlagal mi ne bo ustregel ceprav je sosed napisal da ma raven auspuh in da bi mi slo kksnih 35 kar je zazeljena hitrost

loveJDM ::

Ne pokaže teh tvojih slik/linkov...samo navadni link prilepi pa je to to

greeenmaster ::

Sem zdej od a3 tomosa raven auspuh kupil ga okrivil gre 35 pa še tih je

Če ga hoče kdo videt mam yt ime Green Master

Zgodovina sprememb…

greeenmaster ::

Tko kot mi je nekdo rekel, da je najbolje da ta motor prodam in si kupim mocnejsega.Ali se mi splaca delat izpit za 50 ccm al za 125 ker tomosek mi zdej po parih zamenanih delih leti 40. Kupil pa bi si supermoto 50 ccm ki bi ga predelal.Drugace pa hondo grom 125

loveJDM ::

Obvezno 50cc...125 so deli 4x dražji(dejansko),težje dobavljivi,gre pa 110-120 ker je 4t večina...50cc pa komot 80-90 brez blokad,pa generalka te pride 100e komplet z vsemi tesnili cilindrom in batom-za 4t je samo bat dražji.Je pa res,ti lahko povem iz izkušenj da 125 4t je ful fajn za pelat,tak navora ma kr precej več tak da se po zadnji zlahkoto furaš,sploh če daš druge zobnike(manjšega prednjega za 2zoba),pa še blokado ima,tak da npr ko daš kuplongo pa gas do konca vdari zadaj na izpuh(tudi na orginal) in se prav sliši kak spoka ven :):)

Tega pa lahko meni das za pravi denar

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

d4vid ::

loveJDM je izjavil:

Obvezno 50cc...125 so deli 4x dražji(dejansko),težje dobavljivi,gre pa 110-120 ker je 4t večina...50cc pa komot 80-90 brez blokad,pa generalka te pride 100e komplet z vsemi tesnili cilindrom in batom-za 4t je samo bat dražji.Je pa res,ti lahko povem iz izkušenj da 125 4t je ful fajn za pelat,tak navora ma kr precej več tak da se po zadnji zlahkoto furaš,sploh če daš druge zobnike(manjšega prednjega za 2zoba),pa še blokado ima,tak da npr ko daš kuplongo pa gas do konca vdari zadaj na izpuh(tudi na orginal) in se prav sliši kak spoka ven :):)

Tega pa lahko meni das za pravi denar


AMPAK na 125 so tudi zavore prilagojene 130km/h, medtem ko boš s 50ccm jebal ježa pri 90kmh.

Vzemi 125ccm, naredi izpit pa bo. Za 50ccm je neumnost delat izpit.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

loveJDM ::

d4vid je izjavil:

loveJDM je izjavil:

Obvezno 50cc...125 so deli 4x dražji(dejansko),težje dobavljivi,gre pa 110-120 ker je 4t večina...50cc pa komot 80-90 brez blokad,pa generalka te pride 100e komplet z vsemi tesnili cilindrom in batom-za 4t je samo bat dražji.Je pa res,ti lahko povem iz izkušenj da 125 4t je ful fajn za pelat,tak navora ma kr precej več tak da se po zadnji zlahkoto furaš,sploh če daš druge zobnike(manjšega prednjega za 2zoba),pa še blokado ima,tak da npr ko daš kuplongo pa gas do konca vdari zadaj na izpuh(tudi na orginal) in se prav sliši kak spoka ven :):)

Tega pa lahko meni das za pravi denar


AMPAK na 125 so tudi zavore prilagojene 130km/h, medtem ko boš s 50ccm jebal ježa pri 90kmh.

Vzemi 125ccm, naredi izpit pa bo. Za 50ccm je neumnost delat izpit.


Se strinjam da je neumnost,še večja pa za 125cc :)

za 125 bo dal skoraj jurja pa bo šlo malo bolj+konkretno bo moral dat za motor,za 50cc pa počaka da nardi za avto potem pa ma moped za poleti ker je čist poceni registracija :)

Pa ne o tem kak bo jebal ježa z 50cc pri 90km/h...si vozil kako am6ko že?Zadnje nihajke skoraj take ko na 125cc krosi,prednje vilce orginal z fabrike paioli/marzochi,orginal gume prihajajo gor pirellijeve,diski so konkretno vlki v orginalu za tako kubikažo,navitja so od ducati-ja...Verjemi,ni 3k€ cena zaradi proizvajalca,ampak je gor dobra roba res...seveda se plača znamka,ampak so gor dobre stvari verjemi in 90km/h za tak motor ni nič.Vprašaj malo okoli kak gredi rske pa tzrke..

d4vid ::

Realno, cena med 50ccm in 125 izpitom je tam-tam. Kaj je bolje delat?

Še vedno lahko kupi 50ccm in se vozi okrog, če ma za 125 izpit
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

zajovic ::

Moj glas gre 125ccm... sam že od decembra 2015 čakam, da v Slo pride Honda MSX, sploh modelsko leto 2016 je huda!!! Motor je zračno hlajen, takorekoč neuničljiv, poceni za vzdrževanje in hudo varčen, sploh pa zelo zelo lep!

greeenmaster ::

Hah pa sem moslil da noben ke pozna hondice grom. Drugace pa ste govoril da pride izpit za 125 1k.Kva jst sm gledal in ga lah ze za 600 al pa 650 evrov nardis.Drugace pa 50 ccm motorja nocem predelat da bo sou 80-90.Mogoce 10 kmh vec tak da ne bo vsak policaj posumil

loveJDM ::

d4vid je izjavil:

Realno, cena med 50ccm in 125 izpitom je tam-tam. Kaj je bolje delat?

Še vedno lahko kupi 50ccm in se vozi okrog, če ma za 125 izpit



Nič,najbolje je počakat da se naredi izpit za avto ker ostalo je zapravljanje denarja...Ko boš mel doma eno in drugo boš videl zakaj je 50cc boljše.Če se po zakonu da vozit pa avtocesti z 125cc to ne pomeni da je to dirkalnik,je samo teška krava ki potegne bolj od 50cc za 3-4x večje stroške...če ti je 30km/h+ vrednih 500-1000€,plus vsi nadaljni stroški ob servisu potem vzemi 125cc

d4vid ::

Saj ti pravim, če hoče izpit naj ga naredi za 125ccm. Vozi naj pa kar je ceneje, torej lahko vozi tudi 50ccm.

Ne poznam nobenega ki bi metal ogromno denarja v 125, razen kolega s cagivo mito, tisto pa dokler gre, gre kot zmesano.

Pac v startu kupis nekaj za malo vec denarja pa delas servise pa je. Naceloma kar je 4t je dobro, malo pije in gre kar vredu.

50ccm pa samo ropota in ovira promet, če ni odblokiran. Pri 125 nimas problemov z blokadami.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

greeenmaster ::

Sej cena me ne skrbi gledam enga rablenega na avto netu letnik 12 in je 1 liga je pa 900 evrov

greeenmaster ::

Tms motard m3 za 920 evrov a kdo ve kej vec o njem pa kok bi bila cena novega

loveJDM ::

TMS ni vreden pol pizde...aprilia yamaha rieju derbi,ostalo ne glej...aja pa malaguti...to so orginali AM6ke.

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... 2t 125-ko bo slo kaj narobe se boš po glavi tolko ker so redki
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... fino za peljat samo staro(ker je 4t boš opet drago plačal generalko)

http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=... 4t 125,fina zadeva,točno to sem osebno gledal pa se tudi peljal,pa je res super ohranjena,so pa popularne te mašine tak da mislim da težav pol z deli nebi smelo bit

ampak ni take razlike med 50cc am6 odblokirane da bi blo vredno tega denarja...So pa trenutno cene za 50cc previsoke,poleti/jeseni fejst fejst padejo...
¸

d4vid ::

Ravno poleti so cene višje. Jesen/zima se pa spustijo.

Kakega tomosa SM125 poglej, yamahina mašina 4t.
Se pa 4t dosti manj jebejo kot 2t.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

greeenmaster ::

Ja ani rieju pa derbi vse bol tak tak k je najverjetne kitajsko sranje

greeenmaster ::

Drugace je pa velik yamah dt 50 letnik 9 10.A jo je kdo mel ker zdej so mi rekl da je tmd m3 eno sranje

loveJDM ::

greeenmaster je izjavil:

Ja ani rieju pa derbi vse bol tak tak k je najverjetne kitajsko sranje



Je ja...serijske pirelli gume in paiolijeve teleskopke spredaj...to je vse kitajsko,tut AM6 je kitajski z lesenim batom pa plastičnimi zobniki

greeenmaster ::

No ja sej zdej bom mogoce kupil atv 50 ccm nov 900 evrov ga lah registriras

loveJDM ::

To pa je orginal kitajc haha,ampak np sej ni slab,samo malo počasen...A tistega bos vzel ko ma skuterjevo mašino pa prenos na ketno namesto jermena?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: loveJDM ()

d4vid ::

Kaj ni slab? Jaz sem ga v parih mesecih zlomil. Pri teh ATVjih je tako... Mašina bo zdržala dlje kot okvir. Problem je slab okvir in zato sploh ni All terrain vehicle, zadaj pa nima diferenciala, zato ti na asfaltu pobira gume kot zmešan. V enem mesecu jih bos zlizal, ce ne prej.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

loveJDM ::

Ja samo ne pozabi da je cena enaka kot za novega tomosa tak da se potem pac to vzame v račun...jbg za jurja ocitno ne gre pričakovat preveč,sej vidiš da še alpinote kritizirajo

greeenmaster ::

Ej na avt netu sm vidu hondo grom za 2 k z akrapovicem

zajovic ::

Je že prodana... vse dobro novemu srečnemu lastniku!

greeenmaster ::

Evoga 2 leti kasnej zdej ze z a1 izpitom in yamaho wr125 se se vedno obadam z Tomoskom ker sem mel prevec lepih trenutkov da b ga prodal sem se odlocil ker zdej ko se stalno peles 100-115 je tistih 30 piclih km prepocas.Zdej prvo kot prvo auspuh.Mi je vsec pr 4 taktnem k ma tak globok zvok ampak pr 2 taktnm 25kmh mopedu lih ni fajn da je tok glasen.Tko da kjer auspuh priporocate sm gledu a3 laser podolgovat bi ga malo ukrivil ampak kok je to glasno kej.Hvala za odgovore.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorji, skuterji (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Na cesti
68273056 (4538) Ahim
»

Nakup scooterja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8414790 (6676) tech level
»

Pomoč o motorju

Oddelek: Na cesti
302523 (1864) c00L3r
»

Motor 125cmm

Oddelek: Loža
283957 (3367) Havq
»

4-taktni, 2-taktni?? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5129724 (1363) gapLLL

Več podobnih tem