Forum » Na cesti » Idealno prestavno razmerje za posamezne avtomobile
Idealno prestavno razmerje za posamezne avtomobile
Damjan Jagar ::
V službi so mi dodelili nalogo poiskati idealno prestavno razmerje za posamezne (določene) avtomobile in druga cestna tovorna vozila.
Pregooglal sem že kar nekaj strani vendar ne pridem do iskanih podatkov. Da razložim: iščem idealno prestavno razmerje - pri tem me zanima idealno število obratov (v najslabšem primeru hitrost) pri katerem je treba prestaviti v višjo prestavo.
Prvi iskani podatki so za Renault Kangoo 1.4....
Obstaja mogoče kakšna stran kjer so zbrani ti podatki? (Verjetno da obstaja.. vprašanje je če kdo ve zanjo?)
Pregooglal sem že kar nekaj strani vendar ne pridem do iskanih podatkov. Da razložim: iščem idealno prestavno razmerje - pri tem me zanima idealno število obratov (v najslabšem primeru hitrost) pri katerem je treba prestaviti v višjo prestavo.
Prvi iskani podatki so za Renault Kangoo 1.4....
Obstaja mogoče kakšna stran kjer so zbrani ti podatki? (Verjetno da obstaja.. vprašanje je če kdo ve zanjo?)
http://jagar.si
Damjan Jagar ::
@ rooster Kako to misliš, namen uporabe?
Sej ni bitno za kaj uporabljaš avto, idealno prestavno razmerje (iščemo najmanjšo obrabo motorja/porabo bencina) je vedno na isti točki...
Tukaj gre za vožnjo po ravnini. Logično da bos v klanec menjal pri visjih obratih.
Podatki ki jih potrebujem morajo biti točni in ne "kr neki" na okroglo. Aparat bo na podlagi teh podatkov ocenjeval vožnjo.
Sej ni bitno za kaj uporabljaš avto, idealno prestavno razmerje (iščemo najmanjšo obrabo motorja/porabo bencina) je vedno na isti točki...
Tukaj gre za vožnjo po ravnini. Logično da bos v klanec menjal pri visjih obratih.
Podatki ki jih potrebujem morajo biti točni in ne "kr neki" na okroglo. Aparat bo na podlagi teh podatkov ocenjeval vožnjo.
http://jagar.si
rooster ::
Sej ni bitno za kaj uporabljaš avto, idealno prestavno razmerje (iščemo najmanjšo obrabo motorja/porabo bencina) je vedno na isti točki...
Ne, ni. Najmanjšo obrabo motorja boš dosegel z majhnimi mehanskimi obramenitvami. Motor bo najmanj porabil kjer ima največji izkoristek; to je tam nekje kjer ima najvišji navor. Avtomobil pa bo najmanj porabil če čim bolj počasi pospešuješ; se pravi da menjaš prestavo pri čim nižjih obratih, spet da niso tolko nizki kjer je motor "pod obrati".
V klanec ne boš menjal pri višjih obratih. Oz. boš, ker boš potreboval zato ker hočeš zagotovit da ko višaš prestavo, motor pade na obrate pri katerih bo proizvajal dovolj moči za vožnjo v klanec.
Podatki ne morejo bit brugo kot "karneki". Že s spremembo temperature zraka ali vlažnosti, se spremeni karakteristika motorja. Zakaj komplicirat, meriš pretoka goriva pa je...
A s ti tut not padu?
ali3n ::
Cyb3r - pomoje je najbolje, da se obrneš kar na Revoz...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."
Damjan Jagar ::
Prestavno razmerje za Kangooja sem našel... Niso sicer zabeleženi podatki o obratih je pa za posamezno presatavo zapisana hitrost pri 1000 RPM. Baje se da to izračunat...
Sedaj rabim še za veliko ostalih in še kar iščem kakšno stran kjer bi bilo to zbrano.
Sedaj rabim še za veliko ostalih in še kar iščem kakšno stran kjer bi bilo to zbrano.
http://jagar.si
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Fizika - avtomobilOddelek: Šola | 3433 (1787) | marjan_h |
» | Kateri avto za redno voznjo cez ljubelj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25669 (21650) | SuperVeloce |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18272 (16644) | Aston_11 |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25892 (23625) | energetik |