Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Magic1 ::
WarpedGone je izjavil:
80,5 kWh baterija skupaj z polnilcem, DC-DC konverterjem, BMS, hlajenjem, .. 1054 lbs oz. 478 kgZanimive številke. To je nekje 2x večja energijska gostota kot v naših letalskih modelih. Se ve tudi, kakšen je C rating teh celic? Če je večji od 10, potem bi jih kupil ene 12-16 kosov ;)
uporabna kapaciteta: 78 kWh
4416 celic, cca 5Ah vsaka
Celice 2170 so za 25% večje od 18650. Če od 5Ah odšteješ 25%, dobiš 3.75Ah. Torej gostota ni 2x večja od 18650, katere dobiš brez problema z 3.5Ah.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
BigWhale ::
WarpedGone je izjavil:
80,5 kWh baterija skupaj z polnilcem, DC-DC konverterjem, BMS, hlajenjem, .. 1054 lbs oz. 478 kg
uporabna kapaciteta: 78 kWh
4416 celic, cca 5Ah vsaka
Baterija je zlo impresivna. Me zanima kaksne cene bo dosegala na odpadih. Dva taksna kompleta, z reverse engineered polnilcem bi bla ze kr dost za napajanje hise.
Nikec3 ::
4290 - Last 7 days production of M3
638 - Last 24hrs production of M3
Če te številke držijo, jim lahko samo čestitamo. Noben drugi EV proizvajalec ni prišel niti blizu takim cifram. Me pa zanima, kdaj se bodo te številke poznale tudi pri dostavljenih vozilih. Nekako dvomim, da jih bo v maju v ZDA dostavljenih 10 000, kar bi pomenilo povprečje malo nad 2000 tedensko.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zheegec ::
Noben drugi EV proizvajalec ni prišel niti blizu takim cifram
Od kje ti to? Vsaj dva EV proizvajalca imata višje cifre;
Razen, če nas namesto dolgoročnih številk zanima številka za točno določeni teden? Ne vidim razloga, da bi bil ravno en teden zelo pomemben.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Nikec3 ::
Noben drugi EV proizvajalec ni prišel niti blizu takim cifram
Od kje ti to? Vsaj dva EV proizvajalca imata višje cifre;
Razen, če nas namesto dolgoročnih številk zanima številka za točno določeni teden? Ne vidim razloga, da bi bil ravno en teden zelo pomemben.
Januar in februar ni enako kot maj.
Kako je zdaj v bistvu s Teslinimi baterijami. V Model 3 furajo 2170 baterije, v Model S in X pa 18650? Lahko ob prehodu na 2170 pričakujemo večjo kapaciteto, ali manjšo maso?
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nikec3 ()
Magic1 ::
Sem že povedal zgoraj. Kapaciteta na težo je le za odtenek večja pri novih celicah. Verjetno je vsa kemija enaka, je le malo več baterijskega mesa glede na kovinski ovoj, ker je baterija za 25% večja. Pa še sestavljenje in postavitev so si olajšali zaradi višjih celic, posledično pridobili tudi nekaj teže na račun manjše kletke za baterije. Ni pretirane razlike, le dodatna optimizacija.
Magic
pirat ::
http://www.ev-volumes.com/country/total...
Global deliveries Q1 2018:
model Q1 2018 YoY%
1) Nissan Leaf EV 22.040 +44%
2) BJEV EC180/200 19.808 +178%
3) Toyota Prius 12.005 +14%
4) BYD Song PHEV 11.784 -
5) Tesla model S 11.491 -19% (!)
6) Tesla model X 10.249 0%
7) BYD Qin 9.719 +1431%
8) Mitsubishi Out 8.982 +45%
9) Renault Zoe 8.825 -4%
10)BMW i3 8.405 +10%
11)Tesla model 3 8.180 -
12)JAC iev6e 7.800 -
......
Total 109.873 +30%
Tesla v resnici postaja samo "one of them"... kar vsebinsko pojasni zakaj takšno povečanje obsega shortanih delnic Tesle v zadnjem času.
Global deliveries Q1 2018:
model Q1 2018 YoY%
1) Nissan Leaf EV 22.040 +44%
2) BJEV EC180/200 19.808 +178%
3) Toyota Prius 12.005 +14%
4) BYD Song PHEV 11.784 -
5) Tesla model S 11.491 -19% (!)
6) Tesla model X 10.249 0%
7) BYD Qin 9.719 +1431%
8) Mitsubishi Out 8.982 +45%
9) Renault Zoe 8.825 -4%
10)BMW i3 8.405 +10%
11)Tesla model 3 8.180 -
12)JAC iev6e 7.800 -
......
Total 109.873 +30%
Tesla v resnici postaja samo "one of them"... kar vsebinsko pojasni zakaj takšno povečanje obsega shortanih delnic Tesle v zadnjem času.
Zheegec ::
http://www.ev-volumes.com/country/total...
Global deliveries Q1 2018:
model Q1 2018 YoY%
1) Nissan Leaf EV 22.040 +44%
2) BJEV EC180/200 19.808 +178%
3) Toyota Prius 12.005 +14%
4) BYD Song PHEV 11.784 -
5) Tesla model S 11.491 -19% (!)
6) Tesla model X 10.249 0%
7) BYD Qin 9.719 +1431%
8) Mitsubishi Out 8.982 +45%
9) Renault Zoe 8.825 -4%
10)BMW i3 8.405 +10%
11)Tesla model 3 8.180 -
12)JAC iev6e 7.800 -
......
Total 109.873 +30%
Tesla v resnici postaja samo "one of them"... kar vsebinsko pojasni zakaj takšno povečanje obsega shortanih delnic Tesle v zadnjem času.
Ja, samo so pa veliko Tesla Model 3 proizvedli v 17. tednu 2018!!
Drugače Teslo tako shortajo, ker ima velike izgube, ne ker ne prodajo največ BEV avtov. Konec koncev je povprečna prodajna cene Tesla bistveno višja, kot pri konkurenci. Problem je, če vsako povečanje proizvodnje pomeni povečanje izgube.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zheegec ()
Okapi ::
Drugače Teslo tako shortajo, ker ima velike izgube, ne ker ne prodajo največ BEV avtov. Konec koncev je povprečna prodajna cene Tesla bistveno višja, kot pri konkurenci. Problem je, če vsako povečanje proizvodnje pomeni povečanje izgube.To počnejo (tisti, ki vedo, zakaj to počnejo), ker je vrednost delnic (firme) močno precenjena. Tudi ko bodo delali 5000+ trojk na teden, in jih z dobičkom prodali, bo Tesla firma s tremi modeli avtov in manj kot pol milijona narejenih avtov na leto, in nikakor ne more biti vredna več kot firme, ki prodajo 10x toliko avtov.
Rast delnic (in trenutna vrednost firme - 50 milijard) je temeljila na pravljici o svetovni dominaciji, o robotski super-duper tovarni, kjer bodo delali avte ceneje in hitreje od "dinozavrov", o gigafabriki, ki bo edina na svetu sposobna narediti dovolj akumulatorjev, in čudežnem avtopilotu, ki bo znal sam vozil avto in pobirati potnike. Ko bo dovolj vlagateljem postalo jasno, da so to le pobožne želje Muska in pripadnikov njegovega kulta, bo vrednost firme pristala tam, kamor sodi, pri recimo 20-30 milijardah (in delnica pri recimo 150 dolarjih). Pod pogojem, da bo proizvodnja (in prodaja) tekla brez prehudih problemov in bo firma dobičkonosna.
kow ::
Niti ne. Tesla ima 10 odstotni globalni delez pri EV. Kar je vec kot ga ima trenutno Toyota (ali VW) pri ICE. Pa se v visjih segmentih. Ce se trendi (trzni delez + trzni delez BEV) nadaljujejo je Tesla mocno podcenjena. To je osnovnosolska matematika. Da potrebujejo super-duper tovarne, cudezni avtopilot ipd. je en velik mit. Vse te bonboncke potrebujejo le za TOTALNO dominacijo - podobno kot Apple obvladuje pametne telefone.
Magic1 ::
Haha, komediant. Toliko velik trg ima, ker je Tesla že pol desetletja skoraj ekskluzivno prodaja lukuzne EVje(roadsterja 1 sploh ne bom štel). Verjetno je bila ta številka dve leti nazaj čez 50%. Kaj ti to pove, da so le v dveh letih toliko izgubili?
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Magic1 ::
Res sem potegnil iz riti, vsekakor je pa bil veliko večji kot je zadnje čase. (in tudi padal bo hitro v prihodnje)
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
J.McLane ::
Niti ne. Tesla ima 10 odstotni globalni delez pri EV. Kar je vec kot ga ima trenutno Toyota (ali VW) pri ICE. Pa se v visjih segmentih. Ce se trendi (trzni delez + trzni delez BEV) nadaljujejo je Tesla mocno podcenjena. To je osnovnosolska matematika. Da potrebujejo super-duper tovarne, cudezni avtopilot ipd. je en velik mit. Vse te bonboncke potrebujejo le za TOTALNO dominacijo - podobno kot Apple obvladuje pametne telefone.
Samo za informacijo, Toyota, VW in GM imajo vsak po 12-13% globalnega tržnega deleža pri ICE.
Apple obvladuje pametne telefone? Kaj kadiš?
Saj Toyota tudi dominira na trgu hibridov, kjer imajo vsaj 60% tržni delež ... no morda ima Toyota zato 4x večjo tržno kapitalizacijo kot Tesla, kdo bi vedel.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
kow ::
1) Ne kadim. Nekaj let nazaj je Apple pobral 90 odstotkov dobickov vseh proizvajalcev pametnih telefonov. Kaksne so stevilke trenutno ne vem, gotovo pa pobere vsaj 50 odstotkov dobickov. Apple popolnoma dominira pametne telefone.
2) 10 odstotkov sem zaokrozil ( -+ nekaj odstotkov), ker popolnoma tocnih stevilk pac nimam v glavi
3) @magic1
https://ev-sales.blogspot.si/2016/01/wo...
https://ev-sales.blogspot.si/2017/01/wo...
https://ev-sales.blogspot.si/2018/01/wo...
Ce bodo se naprej povecevali proizvodnjo (in zakaj ne bi), bodo obdrzali trzni delez tudi v 2018.
2) 10 odstotkov sem zaokrozil ( -+ nekaj odstotkov), ker popolnoma tocnih stevilk pac nimam v glavi
3) @magic1
https://ev-sales.blogspot.si/2016/01/wo...
https://ev-sales.blogspot.si/2017/01/wo...
https://ev-sales.blogspot.si/2018/01/wo...
Ce bodo se naprej povecevali proizvodnjo (in zakaj ne bi), bodo obdrzali trzni delez tudi v 2018.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kow ()
s1m0n ::
1) Ne kadim. Nekaj let nazaj je Apple pobral 90 odstotkov dobickov vseh proizvajalcev pametnih telefonov. Kaksne so stevilke trenutno ne vem, gotovo pa pobere vsaj 50 odstotkov dobickov. Apple popolnoma dominira pametne telefone.Mogoče v US. Na našem planetu nimajo niti 20% trga.
Okapi ::
Ampak Apple prodaja telefone bistveno dražje kot prodajajo podobno zmogljive Kitajci in Korejci. Podobno kot švicarske ure - imajo 5% trga in 90% dobička (na pamet rečeno, točne cifre lahko vsak sam zgugla). Ker je dovolj ljudi pripravljeni dati jurja za Applov telefon in deset jurjev za Rolex.
Tesla pa avtov ne more prodajati bistveno dražje od tekmecev, ker ljudje niso pripravljeni dati 100 jurjev za avto, ki pri BMWju, Jaguarju, Mercedezu ... stane pol manj. Bi bili pripravljeni dati več, če bi avto znal sam vozit, ali imel kakšno drugo hudo prednost, ampak Tesla nima več praktično nobene tehnološke prednosti pred tekmeci.
Tesla pa avtov ne more prodajati bistveno dražje od tekmecev, ker ljudje niso pripravljeni dati 100 jurjev za avto, ki pri BMWju, Jaguarju, Mercedezu ... stane pol manj. Bi bili pripravljeni dati več, če bi avto znal sam vozit, ali imel kakšno drugo hudo prednost, ampak Tesla nima več praktično nobene tehnološke prednosti pred tekmeci.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
kow ::
Ja, sej. Kot sem rekel, bomboncke potrebujejo za popolnoma dominacijo. Da imajo trzno kapitalizacijo 200 milijard (kot Toyota), pa potrebujejo samo 10 odstotni delez (ce BEV postane velika vecina trga) in doseganje povprecja industrije pri kontroliranju stroskov. Nic posebnega torej.
Trenutno kaze, da ostali proizvajalci pred 2022-2023 ne bodo resno startali proizvodnje, kar pomeni, da je Tesla popolnoma odvisna samo od lastne sposobnosti mnozicne proizvodnje (pri kontroliranih stroskih). Nakup Tesla delnice je trenutno high risk - high reward situacija.
Ali bankrotirajo, ali pa so vredni vsaj 200 milijard dolarjev. Ne vidim vmesne variante.
Trenutno kaze, da ostali proizvajalci pred 2022-2023 ne bodo resno startali proizvodnje, kar pomeni, da je Tesla popolnoma odvisna samo od lastne sposobnosti mnozicne proizvodnje (pri kontroliranih stroskih). Nakup Tesla delnice je trenutno high risk - high reward situacija.
Ali bankrotirajo, ali pa so vredni vsaj 200 milijard dolarjev. Ne vidim vmesne variante.
Okapi ::
Ja, sej. Kot sem rekel, bomboncke potrebujejo za popolnoma dominacijo. Da imajo trzno kapitalizacijo 200 milijard (kot Toyota), pa potrebujejo samo 10 odstotni delez (ce BEV postane velika vecina trga) in doseganje povprecja industrije pri kontroliranju stroskov. Nic posebnega torej.Potrebujejo 150.000 narejenih avtov na teden (kot Toyota). Trenutno so nekje pri 3% te številke.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
kow ::
Ne razumem tvoje poante. Cena delnice odraza (povprecno) pricakovano prihodnost, ne sedanjost.
RedDrake ::
Sicer totalno offtopic, ampak meni se zdi trenutna cena delnice na nivoju produkcije kakega dobrega miljona EV-jev letno (kolikor je njihov dejanski doseg s Tesla near-future floto (S,X,3,Y)). Sanjat o x4 tržni kapitalizaciji trenutno ni realno.
Pa te primerjave z AAPL so totalno faljene.
Tudi če se danes pojavi na tržišču v trgovini avto, ki ima nek magic black box velik 10cm x 10cm x 10cm, ki lahko drži 1MWh energije in se napolni v nanosekundi, bi firma, ki bi to prodajala rabila več kot nekaj let, da bi zdominirala celoten trg. Po drugi strani, če se pojavi nek droid kitajski telefon s kako high tech baterijo ki bi držala namesto 2 dni 20 dni, so ostali droid proizvajalci do konca leta v stečaju (jabuk verjetno ne, tam je preveč vernikov za propad).
Pa te primerjave z AAPL so totalno faljene.
Tudi če se danes pojavi na tržišču v trgovini avto, ki ima nek magic black box velik 10cm x 10cm x 10cm, ki lahko drži 1MWh energije in se napolni v nanosekundi, bi firma, ki bi to prodajala rabila več kot nekaj let, da bi zdominirala celoten trg. Po drugi strani, če se pojavi nek droid kitajski telefon s kako high tech baterijo ki bi držala namesto 2 dni 20 dni, so ostali droid proizvajalci do konca leta v stečaju (jabuk verjetno ne, tam je preveč vernikov za propad).
Okapi ::
Ja, prihodnost. Za 150.000 avtov na teden potrebuje Tesla 20-30 novih tovarn, kakršna je tista v Fremontu. Ali mogoče 10 novih gigafabrik. Do katerega leta lahko računamo, da jih bodo zgradili?
Vazelin ::
Pri Tesli je najbolj smešno to, da imajo 1/3 zaposlenih BMWja in naredijo X-krat manj avtov kjer je X večji od 10.
RedDrake ::
Okapi, sem videl neke grafe, ki jih rišejo verniki cerkve EM, kjer rast prodaje Tesle raste s tistih 50% letno v nedogled.
Če vzameš tisto za suho resnico, potem bodo tam 2025 prodali 5M vozil letno (ali 100k tedensko).
V letu 2026 bodo tvoj cilj že presegli, do 2030 pa bili praktično edini proizvajalec vozil za zahodni trg.
Dinozavri bodo prodajali ICE kante za $5k v afriki in podobnih regijah. Pa saj to je vendar jasno vsakomur!
Če vzameš tisto za suho resnico, potem bodo tam 2025 prodali 5M vozil letno (ali 100k tedensko).
V letu 2026 bodo tvoj cilj že presegli, do 2030 pa bili praktično edini proizvajalec vozil za zahodni trg.
Dinozavri bodo prodajali ICE kante za $5k v afriki in podobnih regijah. Pa saj to je vendar jasno vsakomur!
Utk ::
Pri Tesli je najbolj smešno to, da imajo 1/3 zaposlenih BMWja in naredijo X-krat manj avtov kjer je X večji od 10.
VW ima trikrat več zaposlenih kot toyota pa naredi približno enako avtov. Kako to, če so stari tako zoptimizirani v nulo? No, morda je zato toyota 3x več vredna od VW...
RedDrake ::
Pri Tesli je najbolj smešno to, da imajo 1/3 zaposlenih BMWja in naredijo X-krat manj avtov kjer je X večji od 10.
VW ima trikrat več zaposlenih kot toyota pa naredi približno enako avtov. Kako to, če so stari tako zoptimizirani v nulo? No, morda je zato toyota 3x več vredna od VW...
Ali pa ima ena firma več fabrk v državah kjer je človek plačan par USD na dan.
Poceni človek je boljši od robota ... (kar je ugotovil celo EM).
kow ::
Saj ne veste koliko ima katera tovarna/proizvajalec podizvajalcev. Dvomim, da lahko kdo predlozi realne podatke o stevilu zaposlenih.
Utk ::
Ne, VW ima predvsem v Nemčiji daleč preveč zaposlenih. Ker je sindikat močan. Kaj to na dolgi rok pomeni za firmo je pa vsem jasno.
Okapi ::
Pa tudi vsi ne delajo v proizvodnji. Pri Tesli je veliko onih, ki delajo (in montirajo) sončne strešnike, pa akumulatorje, tudi vsi prodajalci in serviserji so verjetno zaposleni pri Tesli, medtem ko imajo dinozavri prodajo končnim kupcem in servisiranje oddano zunanjim izvajalcem.
Zheegec ::
medtem ko imajo dinozavri prodajo končnim kupcem in servisiranje oddano zunanjim izvajalcem.
Ja, samo jim pa to odžre maržo pri prodaji. Ni free lunch.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
s1m0n ::
Kaj proizvodnja M3 že poteka dalje?
Bi bilo lepo, da se začnejo pojavljat še na starem kontinentu...
Bi bilo lepo, da se začnejo pojavljat še na starem kontinentu...
Magic1 ::
Ta teden so dostavili prvi m3 v Kanado, daleč je stari kontinent. Je treba imeti servis posštiman in rezervne dele preden se lahko greš igrat na nov trg. Sploh pri tako novem in pomanjklivem modelu.
Magic
Zheegec ::
Kaj proizvodnja M3 že poteka dalje?
Bi bilo lepo, da se začnejo pojavljat še na starem kontinentu...
Po mojem jih bodo dostavljali povsod po svetu kakšen mesec ali dva. Kot že prej rečeno, lovijo 199k proizvedenih avtov v USA in potem 200k na ravno pravi datum, ker hočejo čim dlje koristiti EV tax credits.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
200k na 1. julij. In potem najmanj pol leta že spet vse v ZDA, ker bo z 2019 začela subvencija usihati.
Vazelin ::
Pa tudi vsi ne delajo v proizvodnji. Pri Tesli je veliko onih, ki delajo (in montirajo) sončne strešnike, pa akumulatorje, tudi vsi prodajalci in serviserji so verjetno zaposleni pri Tesli, medtem ko imajo dinozavri prodajo končnim kupcem in servisiranje oddano zunanjim izvajalcem.
Važno da musk ponovno odkriva proizvodnjo iz leta 1900
codeMonkey ::
Trenutno kaze, da ostali proizvajalci pred 2022-2023 ne bodo resno startali proizvodnje, kar pomeni, da je Tesla popolnoma odvisna samo od lastne sposobnosti mnozicne proizvodnje (pri kontroliranih stroskih).
To sploh ni res. V ozadju poteka velika borba za pogodbe vezane na dobavo surovin v kratkoročnem smislu in alternativne rešitve v daljšem. Ostali proizvajalci bodo resno štartali proizvodnjo takrat, ko si bodo varnost zagotovili na en ali drug način. In tudi Tesla tu ni izjema, če se želi iti množično proizvodnjo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
kow ::
Kolikor vem so oni mnozicno proizvodnjo planirali ze nekaj let nazaj (za razliko od ostalih). Dvomim, da niso v dobri poziciji, napram ostalim.
Magic1 ::
Aja, Telsa planira že nekaj let masovno proizvodnjo. Ostali so pa na dopustu in ne delajo ničesar, nimajo pojma kaj je to masovna proizvodnja...
Magic
kow ::
To je moje razumevanje, drzi. Za EV potrebujes namrec drugacno sestavo/razmerje surovin. Litij, vec bakra itd.
Zheegec ::
Tesla will shut down vehicle production for six days at the end of May to make fixes for the Model 3
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vazelin ::
evo musk vskoči in že poprvki proizvodnje.
#m3early2019
#m3early2019
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
BigWhale ::
Zheegec ::
This is the third Tesla crash that may have been linked to autopilot since January that NHTSA is investigating
3 autopilot nesreče na manj kot 200k avtomobilov v letu 2018. Tole počasi postaja problem.
3 autopilot nesreče na manj kot 200k avtomobilov v letu 2018. Tole počasi postaja problem.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Vazelin ::
meni bolj postaja problem to kako ne morejo preprečiti naletov v statične ovire (recimo betonske pregrade na AC) ob dejstvu, da imajo vozila raznorazne kamere, radarje... Vse to je še tako primitivno, od AI do računalniškega vida.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vazelin ()
borisk ::
to bi moral preprečiti že radarski tempomat. kako se lahko pelje v prometu in po ovinki, ko pa se ovira pribljižuje z enako hitrostjo kot se pelje avto pa AI ne ugotovi da je to zid?
WarpedGone ::
poskus to ti ugotovit v svojem procesiranju radarskega odziva.
al pa procesiranju slike, will do.
ampak obstaja nevarnost da so boš še kaj nauču o tehnologiji.
al pa procesiranju slike, will do.
ampak obstaja nevarnost da so boš še kaj nauču o tehnologiji.
Zbogom in hvala za vse ribe