» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
152 / 152
»
»»

Machete ::

Za tvoj (virtualni) ego mislim, da se moraš ozreti na Kitajski trg. Tam še prodajajo 760, in pazi to ne samo Li ampak celo XXL, še daljše in še večje!
Asrock-Z87Pro4|i5-4670K@4,3|4x4GB|GTX-1080|850EVO-250GB|WD2TB|W10Pro
Galaxy S10

Utk ::

Machete je izjavil:

Tule je še vse kar je na izbiro dan danes.. (ps video je v Nemčiji cenzuriran)

To je bil dober masaker. Startup jih povozi. In za pol cene.

feryz ::

Ok, ker je tole eko bio tema in ker ogromno ljudi moti subvencioniranje fosilcev.
Nakup takega avta izgleda takole.
Greš v salon, posadijo te za mizo in ti dajo kavico. Lepa gospodična nato začne kucati v konfigurator. Ja, ja, ja, ne, ja... print.
Cena sitnica, 289 jurjev. Ok, vstaneš, se opotečeš in zmajuješ z glavo.
To vidi lepi gospodič, pristopi in vpraša, če poslujem s tujino. Rečem da ja, nakar mi pove, da popolnoma legalno lahko odprem firmo na Češkem in me bo prišel isti avto, po popustih, s stroški firme vred in s češkimi tablicami, 135 jurjev.
Tako pri nas subvencioniramo ICE avte.
Kasneje, seveda, lahko tudi dobiček firme pošlješ na Češko. Je mnogo bolj ugodno kot tukaj.

Lani, ko je prišel žlahtovec iz Amerike in rekel, da je dal za 760 120 jurjev dolarjev, mi ni bilo nič jasno. Zdaj pa mi je.

Utk ::

Kupuješ avto za četrt mio pa še nisi slišal za češko foro...zdaj moraš samo še najt nekoga, da ti verjame.

K0l1br1 ::

feryz je izjavil:

Kasneje, seveda, lahko tudi dobiček firme pošlješ na Češko. Je mnogo bolj ugodno kot tukaj.
Po mojem se splača zapeljati gor, če se ne da preko neta zrihtati.

Gavran ::

Otisla baba sa kolacima...

https://www.24ur.com/novice/slovenija/f...


A je pri Tesli tudi razlika v ceni?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

DamijanD ::

W1: Nekaj dni nazaj si omenil, da ti je AP preprečil nesrečo (oz. vsaj da je odreagiral prej, kot bi ti sam). Ali lahko malo bolj opišeš dogodek, ker mi ni bilo povsem jasno kaj se je zgodilo in kakšna je bila reakcija avta?

Gregor P ::

Če sem prav razumel, je sistem odreagiral, ko je nenadoma pred njim zapeljal avto na njegov pas.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

WarpedOne ::

W1: Nekaj dni nazaj si omenil, da ti je AP preprečil nesrečo (oz. vsaj da je odreagiral prej, kot bi ti sam). Ali lahko malo bolj opišeš dogodek, ker mi ni bilo povsem jasno kaj se je zgodilo in kakšna je bila reakcija avta?


Uvoz na LJ obvoznico, ki se naprej nadaljuje na izvoz (tomačevo -> dunajska).
Šlepar je bil direkt bočno levo ob meni, avto je zapiskal in zasukal volan v desno tolk da se je prestavu za kakih 30 centi bol desno v pasu. Ko sm uspel dojet kaj se dogaja sm opazu da je šlepar že z desni kolesom čez črto na mojemu pasu in da ma desn žmigavec. Stisnu sm 'gas' in mu naredu plac.
Are you not tired of being wrong again and again?

pegasus ::

Tole je kar na nivoju debata ... se splača poslušati:

RejZoR ::

Precej fanboyev, nekateri bolj, drugi malo manj. Še dobr, da jih je deklina večkrat postavila nazaj na realna tla, ko so začel bluzit bedarije... Sploh pa je bilo cringy poslušat kako so bluzili o smrti velikih znamk kot je VAG grupa. Švabi, če bi želel bi Teslo izbrisal iz sveta v parih tednih. En folk si očitno sploh ne predstavlja kako velik je VAG... Delno sicer s tem pridejo tud težave s hitrostjo prilagajanja ko si tolk velik, ampak modeli imajo denarja kot dreka, po svetu imajo cel kup naprednih tovarn z usposobljenim kadrom in mašinerijo in trg pokrivajo od posranih malih hatchbackov do miljonskih hyper avtomobilov kot je Bugatti Chiron. Da vseh komercialnih vozil vmes ne omenjam. Sploh pa se tle ne gre da VAG, PSA, Hyundai-Kia itd niso sposobni naredit EV-jev, enostavno se jim ne splača vreči celotni R&D in proizvodnjo v slednje. Tesla, kot nova znamka na trgu niti ni imela dost izbire. Ali gre full exotic samo z električnimi ali pa sploh ne bi imela šans tekmovat z ostalimi.
RejZoR's Flock of Sheep @ www.rejzor.tk

mikhaair ::

Saj so naredili id3. Sam se malo in preplavijo ceste z njim.
Pa še par milijonov tdi-jev nastajajo prej. Mogoče z zelenim i-jem. Za mild hibrid.

louser ::

Noja, ima Opel boljši model na trgu od VW za navadne smrtnike.

Ganon ::

No, ja, ima Renault boljši model na trgu za navadne smrtnike.

krucymucy ::

Ganon je izjavil:

No, ja, ima Renault boljši model na trgu za navadne smrtnike.

Vem da imajo vsake oci svojega malarja in da se o okusih ne razpravlja, ampak P208/Corsa sta na pogled lepsa od Zoe.

MrNighthawk ::

Sicer se navezuje na Model X in Model 3... Zanimivo, da so izpostavili pomanjkanje LIDAR sistema

One of the team's findings was that the crash was made possible, in part, because of the limits of Autopilot's vision-based processing system. Tesla CEO Elon Musk has long argued that autonomous cars don't need LIDAR (a laser sensor that can build a real-time 3D model of the world), and so Autopilot is designed around a system of cameras, as well as ultrasonic sensors and a forward-facing radar. That reliance on cameras has limits, investigators said Tuesday, and the way Huang's car drifted out of the HOV lane is an example of those limits. In fact, as the investigators found, Huang's car had done this same dangerous maneuver multiple times in the days and weeks before his crash.


https://www.theverge.com/2020/2/25/2115...

https://www.theverge.com/2019/5/16/1862...
««
152 / 152
»
»»