» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
155 / 155
»
»»

DamijanD ::

Jaz sem drugače hotel primerjati navadno kolo z ICE avtom... (razmerje kompleksnost vs. cena).

TESKAn ::

dronyx je izjavil:

Mi zna prosim kdo razložit, zakaj stane 400 Wh baterija za električno kolo 800 €, Tesla ima pa menda baterijo 78 kWh, ki bi morala stati potem 156.000 €. Matematika tu nekaj ne štima.

Zanimivo, mene je nekaj let nazaj 40 celic, skupno ~400 wH, ki vsaka od sebe da (po spominu) 10 - 15 A toka, stalo ~200€ (kupljeno na nkon.nl). Dvomim, da je do danes, 5 let kasneje, cena narasla.
TL;DR: zaračunajo 800€, ker lahko.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

krucymucy ::

dronyx je izjavil:

Mi zna prosim kdo razložit, zakaj stane 400 Wh baterija za električno kolo 800 €, Tesla ima pa menda baterijo 78 kWh, ki bi morala stati potem 156.000 €. Matematika tu nekaj ne štima.

Teslina cena za 1kWh je trenutno nekje okoli 100€. Za 2170 celice.
Za ceno baterije e-kolesa so ti pa ze odgovorili.

borisk ::

Teslin FSD je "samo" SEA level 2

https://www.autoblog.com/2021/03/09/tes...

kow ::

To smo ze predebatirali. Dober SEA level 2, je veliko koristnejsi/vrednejsi kot slab SEA level 4.

Gregor P ::

... če ga seveda temu primerno tudi oglašaš in na to jasno opozoriš potrošnike ob nakupu (nek x stavek nekje v bukli z navodili je seveda premalo).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Matevz96 ::

borisk je izjavil:

Teslin FSD je "samo" SEA level 2

https://www.autoblog.com/2021/03/09/tes...


Ne vem zakaj oglasujejo kot "self driving" in "full self driving" lahko bi preprosto kot je tudi v članku omenjeno "Super cruise" in ne bi bilo nobenega sprenevedanja ne pa da potem v navodilih za uporabo nekje vrinejo en stavek da to ni to ampak je samo malo bolj pameten tempomat.
#hooldthedoor

kow ::

Lol, moti te full self driving, super cruise (ki nic ne pomeni), je pa ok?
Tudi "cruising" trenutno v vseh pogojih ne omogoca noben avto.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

kow je izjavil:

To smo ze predebatirali. Dober SEA level 2, je veliko koristnejsi/vrednejsi kot slab SEA level 4.


To si ti mogoce zakljucil. Premium proizvajalci imajo cisto dobre level 2+ sisteme, pri tem pa tudi ze level 3. Tudi ce je level 2+ nekoliko slabsi, je za vecino situacij cisto dovolj dober oz. primerljiv.

Kako bo pa Musk zagotovil taksije na osnovi level 2+ sistema bo pa se zanimivo videti.

Zgodovina sprememb…

kow ::

Cakam YT videe teh premium proizvajalcev. Se nobenega nisem videl.

Videl sem recimo komedijo od Mercedesa:

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: kow ()

codeMonkey ::

To je kar je trenutno (skoraj) legalno. V MB bos vsaj v gneci lahko pocel druge strvari. Pri Tesli pa pac ne. Medtem ko bos level 2+ sistem uporabljal v vecini primerov enako pri obeh.

kow ::

Cakam posnetek iz realnega prometa. Ko bom videl, bom verjel.

codeMonkey ::

Evo precej star posnetek vozila, ki je imel ta sistem prvi vgrajen (zal birokracija ni sledila)




Sicer pa je le Japonska trenutno level 3 legalizirala. Nemcija naj bi letos.

Zgodovina sprememb…

kow ::

To ni posnetek iz prometa. To je posnetek iz staua.

codeMonkey ::

Se enkrat: to je prvi in trenutno edini scenarij, ki je definiran po UNECE. Drugi bodo sledili na podlagi tega. To ne spremeni dejstva, da je tako vozilo za nekoga, ki je pogosto v gneci, precej boljse od Tesle - torej le level 2++ ni nujno boljsa zadeva od level 2+ z level 3, kot si trdil zgoraj.

Zgodovina sprememb…

moj_nick ::

Apple je izjavil:

OK... a pa je kdo kupu ta avto in lahko deli izkusnje iz prve roke? Na netu se itaq najdejo in haterji in ljubitelji :)


Ja, ce imas budget za Teslo oz katerikoli novejsi elektricni avto, je res brezveze kupovati bencin ali dizel. Jamrati o kakovost izdelave in meriti milimetre je neumno.

Avto lahko napolnis v Villachu in se pripeljes do Obrezja. Pospeskov in hitrosti v ovinkih je vec kot dovolj.
110111001001010001010000

feryz ::

Aha. Lahko napolniš.
Pojdi poleti malo v Reko na pumpo ali v Maribor.
Lahko tudi letos, ko je EV za vzorec in korona razsaja. Ko boš opazil, da 6 tesel tanka, še 26 jih pa čaka, ti bo toplo pri srcu.

Najbolj zanimivo pri tesla avtih in potnikih mi je to, da pridejo v Maribor na pumpo, izstopijo iz avta, v smeti zmečejo mc donalds embalažo in se odpravijo v ... mc donalds. Ta čas, ko avto čaka na đus. Strateško razporejene zadeve. Če slučajno komu ni jasno, zakaj je točno na tej pumpi v Sloveniji mc donalds. Ali pa točno na tisti v Reki.

kow ::

Poleti je vrsta tudi, ko cakas na tankanje bencina. Pri elektriki pa je problem velikostnega reda tezji. Ga bomo resili, s trilijoni milijard prihrankov pri gorivu, ne bi smelo biti tezko.

tomaz- ::

ja, samo pri tej hitrosti reševanja tega problema se boš še naaaačaaaaakaaaal

TheBlueOne ::

Je kje kaksen pameten kalkulator za racunanje koliko se izplaca elektro avto? In kaj vse bo na razpolago v bliznji prihodnosti v bolj druzinski obliki? Sem videl novega skodinega elektro SUVja in niti ni slab, menda v AT 40k€.

In ce morda kdo ve kako drage so trenutno polnilne postaje.

blaz5 ::

Morda bo to kaj v pomoč... Na teh zemljevidih lahko vneseš pot in avto ter ti sam pove kje, koliko časa in koliko je cena polnjenja.

moj_nick ::

TheBlueOne je izjavil:

In ce morda kdo ve kako drage so trenutno polnilne postaje.


Supercharger je EUR 0.3 / kWh, poraba na avtocesti cez palec 20 kWh / 100 km, torej EUR 6 na 100 km. Domaca vticnica je recimo 0.085 in poraba po mestu okoli 15, torej EUR 1.28 na 100 km.
110111001001010001010000

codeMonkey ::

Koncno:

Tesla has activated its in-car camera to monitor drivers using Autopilot


https://techcrunch.com/2021/05/27/tesla...

feryz ::

A to rabijo za posnetke tipa "amateur car video"?

Če bi bil jaz trgovec, bi dodal fičr pri prodaji. "Tesla 3 plus 1m duck tape included".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: feryz ()

codeMonkey ::

Zgodovina sprememb…

««
155 / 155
»
»»