» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
57 / 175
»»

Machete ::

Če niti lidarja nima ta kup cenene tehnologije, ampak samo poceni kamere.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

poskus to ti ugotovit v svojem procesiranju radarskega odziva.
al pa procesiranju slike, will do.
ampak obstaja nevarnost da so boš še kaj nauču o tehnologiji.

3 months maybe, 6 definitely.
Delam na podobnih stvareh - "random first seen object detection and movement prediction" pri povsem kaotičnem sistemu.
Če Muskove številke množiš z 10 so še vedno nerealne ...

AP je pač ACC z mehkim LKAS. Nič drugega. Z bugi, ki pa še avtomatsko zavijajo v ograje pa je v realnosti potem še slabši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RedDrake ()

WarpedGone ::

Z bugi, ki pa še avtomatsko zavijajo v ograje pa je v realnosti potem še slabši.

Ta bug je zleda bil le v 3eh vozilih, ostalih 200.000 ne zavija v ograje.

SloTechIdiotsPress
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

In kje je meja, da boš ti še vedno zadovoljen? 1 na 1000? Na srečo se ne bo čakalo na tvoj fanatizem. Če se bo tako nadaljevalo, ga bodo prepovedal.
Magic

WarpedGone ::

Seveda ga bojo prepovedal, takoj zatem ko vsem šoferjem zaplenijo gsme:
Tesla driver who crashed into truck on Autopilot got a citation as Tesla releases logs and the NHTSA investigates


Ker po gsmih čačkajo samo vozniki tesel, nihče drug se še ni razlimal nikamor ker je bulil v telefon.

SloTechIdiotsPress

SloTech inteligenzza ni sposobna opazit niti detajla, da se je ženska s 100kmh zalimala v rit stoječega tovornjaka in utrpela zlom gležnja.

Ker v čistovseh drugih bolj varnih vozilih ko se s 100 na uro zalimaš v stoječ tovoronjak, ti ni nič. Knede?
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Razlika je v tem, da je ena rešitev izvedljiva, druga pa ne. Katero misliš, da se izvedlo, če se bo stanje še poslabšalo?
Magic

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Z bugi, ki pa še avtomatsko zavijajo v ograje pa je v realnosti potem še slabši.

Ta bug je zleda bil le v 3eh vozilih, ostalih 200.000 ne zavija v ograje.

SloTechIdiotsPress

Ti se kar delaj norca, ampak saj tudi sam veš da je pri teh stvareh vse odvisno od trenutnih pogojev, ki niso dvakrat enaki, tudi če miljonkrat greš čez isti odsek z isto opremo in istim SW-jem. Zato je pa stvar bug in ne recimo design flaw.
Tudi v mojem SW-ju se mi v 1-em od 10000-ih runov zgodi da stvar vrže absolutne neumnosti ven. To je bug, ki ga je včasih zelo težko odkriti.
Ali pa recimo iz mojih študentskih časov smo se smejali kako je v tistem času najboljši meteo model napovedal tak čist proper hurikan v tržaškem zalivu, ker pač robni pogoji, parcialne diferencialke, slabe meritve ipd ......

RedDrake ::

WarpedGone je izjavil:

Seveda ga bojo prepovedal, takoj zatem ko vsem šoferjem zaplenijo gsme:
Tesla driver who crashed into truck on Autopilot got a citation as Tesla releases logs and the NHTSA investigates


Ker po gsmih čačkajo samo vozniki tesel, nihče drug se še ni razlimal nikamor ker je bulil v telefon.

SloTechIdiotsPress

SloTech inteligenzza ni sposobna opazit niti detajla, da se je ženska s 100kmh zalimala v rit stoječega tovornjaka in utrpela zlom gležnja.

Ker v čistovseh drugih bolj varnih vozilih ko se s 100 na uro zalimaš v stoječ tovoronjak, ti ni nič. Knede?

Jep, ljudje počnejo neumnosti. Saj zato pa je Tesla AP bolj varen od običajnih vozil - ker vsebuje AEB. Ampak to ima tudi ŽNJ drugih modelov drugih proizvajalcev.
To da ji ni bilo nič je anekdotni primer. Z lahkoto ti najdem na desetine takih razbitin, da bi mislil, da bodo ljudi samo še s črpalko dobili ven, pa jim ni bilo nič.
Ja Tesle so zelo varne, dejstvo.
Niso pa noben presežek glede na _TRENUTNE_ modele vozil podobnih dimenzij. Ne moreš delati primerjave fully loaded avta za 100k z avtiči ki stanejo 10k in kjer je električna šipa zadaj luksuz.

Okapi ::

Ne zamerit Warpiju - delnica Tesle še kar pod 300 dolarji, sanje o samovoznosti se razblinjajo ... pa mora malo kompenzirati.>:D

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Seveda ga bojo prepovedal, takoj zatem ko vsem šoferjem zaplenijo gsme:
Tesla driver who crashed into truck on Autopilot got a citation as Tesla releases logs and the NHTSA investigates


Ker po gsmih čačkajo samo vozniki tesel, nihče drug se še ni razlimal nikamor ker je bulil v telefon.

SloTechIdiotsPress

SloTech inteligenzza ni sposobna opazit niti detajla, da se je ženska s 100kmh zalimala v rit stoječega tovornjaka in utrpela zlom gležnja.

Ker v čistovseh drugih bolj varnih vozilih ko se s 100 na uro zalimaš v stoječ tovoronjak, ti ni nič. Knede?


Ugasni ze svoj distortion field. Muskovo bahanje o avtopilotu in coast to coast voznji z avtopilotom je samo bahanje. Teslin avtopilot je pa se dalec od te voznje, ce mu delajo probleme stojece ovire. Ker ocitno je, da so problemi. Zenska ni kriva, da avto ni zaznal stojecega tovornjaka, je pa kriva in odgovorna za nesreco.

Mal bos mogu delat se na inteligenzzi, ce ne razumes, da nihce ne pravi, da je krivec za nesreco avtopilot. Ljudje ti pravijo samo to, da ima AP se nekaj problemov in zarad tega ljudje umirajo. Seveda so sami krivi, ker se pac obnasajo tko kot se obnasajo ampak to ne spremeni tega, da je avtopilot bugast.

Torej, zenska je sama kriva, avtopilot je bugast in Musk se je tistih '6 mesecev definitivno' potegnil nekje iz riti. Razen, ce se mu podrejeni lazejo kako dalec so z razvojem, samo zato, da jim da mir. Noben razvojnik ne bi dajal taksnih casovnih ocen od sebe, ce ima vsaj nekaj izkusenj s svojim delom.

WarpedGone ::

Jep, ljudje počnejo neumnosti.

Jep, in brez AP imajo te neumnosti hujše posledice.

ker vsebuje AEB

Od SloTech občestva sm naivno pričakoval da se jim vsaj rahlo bliska kaj AEB sploh jem, česa je sposoben in kaj mu je sploh dovoljeno počet.
Kot običajno me je vesolje znova razočala s svojim neskončno sposobnost producitranja totalnih idiotov.
AEB je daleč od tega kar si naivno predstavljate in pričakujete da je. Vseeno je AEB, ki v splošnem koristi. Da se obnaša žal drugač kot vam vaš idiotizem dovoljuje razumet, je vaš problem.

Ja Tesle so zelo varne, dejstvo.

Lepo, te bom citiral.

BW:
Ugasni ze svoj distortion field.

Mogoče bi začel brat napisano in ne men podtikal drugih izjav.
Ampak moje upanje, da si ti tega sposoben, je že davno ugasnilo.
Si le še en TipičniSloTechXYZ

Da si kljub temu hkrati še moderator, je le QED.
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: MH0 ()

frudi ::

Zakaj Tesla dovoli vklop avtopilota na cestah, za katere ni predviden (torej vse razen avtocest)? Zakaj Tesla dovoli uporabo avtopilota, če ne more dovolj zanesljivo zagotoviti, da bodo vozniki ostali pozorni na vožnjo med njegovo uporabo?

Po definicijah in priporočilih NHTSA komot obe vprašanji lahko padeta pod čemur pravijo 'predvidljive zlorabe' sistema s strani uporabnikov. Odgovornost za preprečevanje takšnih predvidljivih zlorab je na proizvajalcu, ne na uporabnikih. Trenutno tako NTSB kot NHTSA izvajata več hkratnih preiskav nesreč Tesel pod avtopilotom v zadnjih mesecih (to je poleg vzporednih preiskav, povezanih z vnetljivostjo Tesel). Čisto realna možnost je, da po končanih preiskavah NHTSA ugotovi, da zgornji vprašanji predstavljata dovolj veliko varnostno pomankljivost, da zahtevajo od Tesle, da jo mora odpraviti; kar bi lahko zahtevalo varnostni vpoklic vozil in/ali vsaj začasno prepoved uporabe avtopilota. Še zdaleč ni nujno, da se bo to zgodilo, je pa povsem realen in možen scenarij.

Če Musku njegov ego ne bi bil v napoto, bi morda razumel, da se torej ni bilo pametno spuščati v medijsko vojno z NTSB in NHTSA.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

WarpedGone ::

In še boljši članek, katerga pa res raje ne prebrat:
Musk Has Had It With Wall Street & The Financial Markets (Good!)
Če pa se že spustite v branje, pa nikakor nikakor nikakor ne povezujte stavkov v celote.
Bodite maksimalno previdni in vsak stavek posebej razumite kot svet zase in zanj poiščite kup pojasnil, zakaj ne drži.

Tako boste verjetno lahko preživeli v svoji norosti.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Got Burned By Model 3 Reservations, No Semi Repeat -- Tesla Bankwuptcy Explained, Part 1

Ne brat, obstaja nevarnost, da se kej naučite...

lol, cleantechnica. Propagandno trobilo, kjer lahko požegnana podjetja za plačilo objavljajo svoje lastne PR članke.

Sicer pa, da ne samo pljuvam po viru, ampak tudi malo po vsebini tega skropucala - kaj točno naj bi se naučili z branjem? Sej napisanega ni nič druga, kot kup izgovorov, zakaj Tesla zamuja in zajebe vsak product launch. Najbolj smešno je, da predstavlja spoznanje, kako drage so napake, pozneje kot se odkrijejo v razvojnem in proizvodnem ciklu, kot neko hudo razodetje. Ko je kup ljudi opozarjal na točno to (tudi tukaj) pred letom in več, ko je Tesla tako brihtno preskakovala testiranja Modela 3 in proizvodne linije zanj, so pa bili za to označeni z dinozavri, ki ne razumejo Muskovega genija. Ironija :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

WarpedGone ::

Seveda, imaš dokaz kako je avtor plačan od Tesle.
Seveda, imaš dokaz, kje se avtor moti.

In vse to nam boš razložil, vodotesno.

Seveda.
Zbogom in hvala za vse ribe

frudi ::

Ne pravim, da je ta avtor za ta članek plačan od Tesle, le da cleantechnica na splošno omogoča objavljanje PR člankov v zameno za plačilo. Se pravi so nekako tako kredibilen vir kot Računalniške Novice.

Nedavno nazaj si se sam tako zgražal nad "plačanim novinarskim senzacionalizmom", ampak očitno te le-ta moti samo takrat, ko se z napisanim ne strinjaš.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Magic1 ::

Sem se smejal, ko je bilo na koncu članka velik banner, na katerem je pisalo koliko bi privarčeval s SE v Medvodah :D
Magic

VaeVictis ::

Zanimiv komenter glede zadnje nesreče.

Ok so here's what bugs the shit out of me: The overwhelming majority of the time that my car nags me to put my hand on the wheel, my hand's already on the wheel, I'm just not applying enough torque for the car to "see" that because my left elbow is resting on the window sill and my hand is resting on the 9oclock position. So I give it a quick wiggle and then we're friends again. This means the car logged a "no hands" event.

So the reasonable belief here is that Tesla is using possibly false negatives to publicly shame people who very well might have been following the damned guidelines.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

WarpedGone ::

Must be prepared to take action at any time.

Predolg stavek, da bi ga lahko razumel vceloti?
Kljub temu, da ga je uspelo podčrtat?
Zbogom in hvala za vse ribe

krucymucy ::

To je potem isto kot v mojem passatu.

feryz ::

WarpedGone je izjavil:

Tesla Got Burned By Model 3 Reservations, No Semi Repeat -- Tesla Bankwuptcy Explained, Part 1
Why Tesla Is A Potentially Very Profitable Company — Tesla Bankwuptcy Explained, Part 2
Tesla Cash Burn or Bonfire of the Analysts? — Tesla Bankwuptcy Explained, Part 3

Ne brat, obstaja nevarnost, da se kej naučite...
Tule, v tabele, so pozabili vnesti nove zgubaše, npr. roadster, semi truck...
Slika bi bila spet drugačna. Poleg tega se prvim modelom že izteka življenjska doba. Pa glih v zeleno so prišli.

vostok_1 ::

Kot zgeda je trenutni AP nekaj srednjega, kar se colision prevention tiče.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: vostok_1 ()

VaeVictis ::

WarpedGone je izjavil:

Must be prepared to take action at any time.

Predolg stavek, da bi ga lahko razumel vceloti?
Kljub temu, da ga je uspelo podčrtat?


Vidim, da nisi razumel oz. opazil razlike.

Tole je iz Tesline strani.

Enhanced Autopilot

Problem je pa v tem, da tega ( Every driver is responsible for remaining alert and active when using Autopilot, and must be prepared to take action at any time.) še v aprilu 2018 ni bilo napisano, sedaj so pa dodali....

WarpedGone ::

New VINs:
#Tesla registered 803 new #Model3 VINs. Highest VIN is 43755.
Source: Model 3 VINs on Twitter
Zbogom in hvala za vse ribe

Magic1 ::

Še malo stisnit, potem pa na dopust.
Magic

Vazelin ::

Elon prevzame prouzvodnjo. Resultat viden v tednu dni

Tody ::

Dolga pot je do 500.000 + :)

BigWhale ::

Dejmo se zment tko, da se o proizvodnji Modela 3 reporta enkrat na mesec, ce ni lih breaking news. Ne bomo zdej za vsak nov avto ploskal. :>

Magic1 ::

Realnost ni preveč spektakularna, je preveč enakomerna in zvezna. Je treba manjše časovne okvirje uporabljat, da lahko prikažeš neke poljubne številke.
Magic

Vazelin ::

Jose Moran, a production worker at the Fremont plant, wrote in an online blog post that workers typically earn between $17 and $21 per hour, below the national average for a U.S. autoworker of $25.58 per hour.


https://www.mercurynews.com/2017/02/09/...

res pa je, da drugje nimaš čast delati za modernega "DaVincija"

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

hammock ::

Vazelin je izjavil:

Jose Moran, a production worker at the Fremont plant, wrote in an online blog post that workers typically earn between $17 and $21 per hour, below the national average for a U.S. autoworker of $25.58 per hour.


https://www.mercurynews.com/2017/02/09/...

res pa je, da drugje nimaš čast delati za modernega "DaVincija"

Kalifornija ima trenutno prakticno neobstojeco brezposelnost. Vsak ki hoce delat lahko izbira med kupom sluzb. Kdo te reveze sili da delajo pri Tesli?

Nikoli nisem razumel taksnih clankov.

Okapi ::

Ja, cel kup služb je za minimalca, 11 dolarjev na uro. Za 17-20 dolarjev pa mogoče niti ne. Tam tudi nimajo plačanega prevoza na delo, kot pri nas, zato je 20 dolarjev blizu doma morda več kot 25 dolarjev uro nekje bolj daleč.

WarpedGone ::

Dejmo se zment tko, da se o proizvodnji Modela 3 reporta enkrat na mesec, ce ni lih breaking news. Ne bomo zdej za vsak nov avto ploskal. :>

Velja, če boste metalci dreka svoje salve metali tudi le enkrat mesečno.

Man can dream ...
Zbogom in hvala za vse ribe

Machete ::

Kdaj ga dobiš warpedone? Jaz bom ta čas od odprtja te teme, do prvih m3 na slovenskih cestah že zamenjal svoj model, izdelan ob odprtju te teme. Ti boš dobil pa 5 let star avto, nikakve detajlne izdelave, s prototipno tehnologijo polno hroščev, brez rezervnih delov trg s servisno mrežo, kjer se ti bodo smejali, če boš želel kaj popraviti ali menjat in dizajn iz leta 1992. Vse to za premium ceno. In to boš potem vozil še 5 -10 let do leta 2030.. LOL. OK pripeljem novo karjolo dreka čez 1 mesec.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

WarpedGone ::

Have been driving Model 3 for a month. Love it.
Today I hopped in my 2012 LEAF, had forgotten the key fob so doubled back into the house to grab it, then popped it into Drive, and then realized that I had to turn the car on first if I actually wanted to go somewhere.
Yesterday I drove my wife's 2011 Lexus RX450h, and when I was done I had to remember to put it in Park, and then when I walked away from the car I had to double back to lock it.
Funny how fast the brain adjusts to Model 3.
The notion of a key, or a fob, or even a power button, let alone selecting P, seems historical after just a month with Model 3.
Living in the future is a lot of fun.
Thanks to all at Tesla for making it possible.


Less than a week with M3. Haven't driven an ICE yet since I got it. I'm having a blast with this car. It seems it was just made for me! It's everything I want fast, raisor sharp steering, flat handling, superb sound system, seat that fits me not too graby and not too slippery, not too hard not too soft. Great exterior design and functional interior. Never missed the dials in front of me not even one second. I knew the car and how it functions real well the day I picked it up. Still learning though. My biggest challenge is driving it in town without autopilot after my 32 mile commute on the 405 with autopilot. Oh hell I have to push the go pedal (rarely the brakes) and steer? What the hell Elon why do I have to still do this! Conversely, on the freeway with autopilot sometimes I get bored and I grab the steering wheel yank it really hard to get rid of autosteer and push up the drive lever to cancel ACC push the go pedal all the way and enjoy. From stop lights it seems other cars hardly move! I feel like I have to check my tire wear already!!
The best part is I accelerate fast but this thing is so efficient that so far I average 266Wh/mile for 320 Miles, 242 today for 82 Miles, and get this 536 for the past 3 Miles (it was fun accerating on a steep uphill!) and hardly ever use the brakes.
How would I even drive an ICE after this?!;)
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

LOL, tipo je pač navdušen, ker si še ni lastil evropskega avta za 50 jurjev + in primerja z nekimi 7 let starimi azijci.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zheegec ::

Have been driving Model 3 for a month. Love it.
Today I hopped in my 2012 LEAF, had forgotten the key fob so doubled back into the house to grab it, then popped it into Drive, and then realized that I had to turn the car on first if I actually wanted to go somewhere.
Yesterday I drove my wife's 2011 Lexus RX450h, and when I was done I had to remember to put it in Park, and then when I walked away from the car I had to double back to lock it.
Funny how fast the brain adjusts to Model 3.
The notion of a key, or a fob, or even a power button, let alone selecting P, seems historical after just a month with Model 3.
Living in the future is a lot of fun.
Thanks to all at Tesla for making it possible.

Če 2018 Model 3 za $50k ne bi bil BISTVENO boljši od 2011 Lexusa za $45k in 2012 Nissana za $37k, bi bilo to nekaj res noro nenavadnega in nepričakovanega.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

VaeVictis ::

Zheegec je izjavil:


Če 2018 Model 3 za $50k ne bi bil BISTVENO boljši od 2011 Lexusa za $45k in 2012 Nissana za $37k, bi bilo to nekaj res noro nenavadnega in nepričakovanega.


Kar nekaj komentarjev, ki jih pišejo ti t.i. "konvertiti" so taki in podobni, ostali so pa itak Model S lastniki....

Večina jih piše nekako v smislu: "Tesla Model 3 is the best car I drove in a while, previously I owned a 1985 Yugo GVX, 2002 Pontiac Aztek, 2009 Dodge Caliber and Model 3 is the best of them... It is even better than my wife's 2010 Dodge Nitro!"

Dopuščam možnost, da je Model 3 dober avto, sam se pa prav sprašujem, če je kdo sploh primerjal Model 3 z evropskim avtom letnika 2018 za 50-60k USD ali so pa vsi ti "konvertiti" prešli na Model 3 iz avtomobilov, ki so starejši več kot 5-10 let in so bili novi okrog 20-30k USD.

WarpedGone ::

I'm happy with my Model 3 and it easily surpasses the E46 BMW M3 that i had before, in almost every respect. As a car guy that has outgrown the silly phase and has kids, the long range Model 3 is plenty of fun and I don't need anything more. (Though, I would enjoy a drive in a full out performance Model 3 :) )


Zheegec je moderator?

Ok, SloTech ne obstaja več.

#
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: BigWhale ()

hojnikb ::

bolj primerjava na mestu bi bla z kako f30 330i

e46 je ze 20 let star avto at this point. In ker je m3 izvedba, ni glih pojem comforta.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

frudi ::

Ker iz nekega razloga še ni bilo objavljeno tukaj v tej temi, Tesla je objavila specifikacije prihajajočih AWD in P verzij Modela 3:

Here are the other details of the Model 3 dual motor AWD version:

Range: 310 miles
0 to 60 mph acceleration: 4.5 seconds
Top speed: 140 mph
Price: $5,000 for AWD option


Here are the other details of the Model 3 performance version:

Range: 310 miles
0 to 60 mph acceleration: 3.5 seconds
Top speed: 155 mph
Price: $78,000 (without autopilot)

Zanimivo, da bo v obeh verzijah sprednji motor, za razliko od zadnjega, indukcijski.

Prav tako zanimivo, da bo cena AWD nadgradnje, kljub preteklim Muskovim obljubam o nasprotnem, stala enakih $5k, kot pri dražjem Modelu S. Ampak to o cenejši nadgradnji za 3-ko so očitno bila, kot toliko drugih, samo 'optimistična pričakovanja' :)
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

s1m0n ::

Podobno kot poceni izvedba M3 (za $35k).

Okapi ::

frudi je izjavil:


Price: $78,000 (without autopilot)
A to so napisali, ker je cena že tako hudo visoka? Ker zakaj bi kdo hotel tak avto brez "avtopilota"? Se pravi dejansko stane polno opremljena trojka 83.000 dolarjev, oziroma celo 86.000 dolarjev, če si pravi pripadnik kulta in doplačaš tudi za "samovoznost".

Cervantes ::

Menda bo Teslo glihkar kupil Apple.
Any news on that?

no comment ::

Vsekakor naj kdo prej obvesti farmacevtsko industrijo...

roCkY ::

Pred tem pa psihiatrične klinike.

frudi ::

Okapi je izjavil:

A to so napisali, ker je cena že tako hudo visoka? Ker zakaj bi kdo hotel tak avto brez "avtopilota"? Se pravi dejansko stane polno opremljena trojka 83.000 dolarjev, oziroma celo 86.000 dolarjev, če si pravi pripadnik kulta in doplačaš tudi za "samovoznost".

$87k in drobiž. Dobrega jurja $ morajo zaračunati še za stroške dostave.

Cervantes je izjavil:

Menda bo Teslo glihkar kupil Apple.
Any news on that?

Večina vrednosti Tesle v tem trenutku predstavlja Musk in pravljične zgodbe o prihodnosti, ki jih prodaja. Musk ne bo delal za nekoga drugega, torej ob prevzemu Tesle spakira kufre, z njim pa odide večina vrednosti Tesle in fanatičnosti kupcev ter vernikov. Zakaj bi torej Apple, ali kdorkoli drug, plačal $50 miljard za to, kar ostane?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

J.McLane ::

frudi je izjavil:

Ker iz nekega razloga še ni bilo objavljeno tukaj v tej temi, Tesla je objavila specifikacije prihajajočih AWD in P verzij Modela 3:

Here are the other details of the Model 3 dual motor AWD version:

Range: 310 miles
0 to 60 mph acceleration: 4.5 seconds
Top speed: 140 mph
Price: $5,000 for AWD option


Here are the other details of the Model 3 performance version:

Range: 310 miles
0 to 60 mph acceleration: 3.5 seconds
Top speed: 155 mph
Price: $78,000 (without autopilot)

Zanimivo, da bo v obeh verzijah sprednji motor, za razliko od zadnjega, indukcijski.

Prav tako zanimivo, da bo cena AWD nadgradnje, kljub preteklim Muskovim obljubam o nasprotnem, stala enakih $5k, kot pri dražjem Modelu S. Ampak to o cenejši nadgradnji za 3-ko so očitno bila, kot toliko drugih, samo 'optimistična pričakovanja' :)


Indukcijski je verjetno zato da je bolj optimiziran na nižjo hitrost in se pri visokih hitrostih lahko enostavno odklopi, PM pri previsokih vrtlajijh ne moreš odklopit. Zadnji motor pa je čisto mogoče da na daljši prestavi, da avto doseže višjo končno hitrost (oz. prej prileze do nje), pri nizkih mu pa itak pomaga sprednji indukcijski.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Vazelin ::

frudi je izjavil:

Okapi je izjavil:

A to so napisali, ker je cena že tako hudo visoka? Ker zakaj bi kdo hotel tak avto brez "avtopilota"? Se pravi dejansko stane polno opremljena trojka 83.000 dolarjev, oziroma celo 86.000 dolarjev, če si pravi pripadnik kulta in doplačaš tudi za "samovoznost".

$87k in drobiž. Dobrega jurja $ morajo zaračunati še za stroške dostave.

Cervantes je izjavil:

Menda bo Teslo glihkar kupil Apple.
Any news on that?

Večina vrednosti Tesle v tem trenutku predstavlja Musk in pravljične zgodbe o prihodnosti, ki jih prodaja. Musk ne bo delal za nekoga drugega, torej ob prevzemu Tesle spakira kufre, z njim pa odide večina vrednosti Tesle in fanatičnosti kupcev ter vernikov. Zakaj bi torej Apple, ali kdorkoli drug, plačal $50 miljard za to, kar ostane?

To je cena dobro opremljene A6 ki je dva ranga nad Teslo razen v pospešku
««
57 / 175
»»