» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
55 / 175
»»

bambam20 ::

Ne vem če veste.

Na vsakih 12 minut prodajo enega Nissana Leafa v Evropi. Koliko modelov 3 prodajo na 12 minut v Evropi.

alkor ::

kok jih pa v USA prodajo?
LP, a

Vazelin ::

Tesla 40 jurjev zaposlenih cca 100k dostavljenih vozil 2017
BMW 3x tolko zaposlenih ... samo v Ameriki čez 300k vozil:D

Ko konkurenca dostavi nek rang Golfa z dosegom tja 400km lahko Teslo samo še zaprejo. Aja, nisem hater ampak realist. Škoda ker ni dal v proizvodnjo nekam, kjer vedo, kako se tem stvarem streže. Verjetno je prevelik narcis za kaj takega. Vse sami, mi zmoremo.... ja ja.- Razen če mu je cilj, da tile potencialni kupci trojke (recimo w1) še mal našparajo v letih čakanja pa kar S-a odpeljejo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

alkor ::

zanimivo

LP, a

oiwedfhjweif ::

Koliko od teh 300k pa ne potrebuje menjave verige? Ali pa generalke za 6 jurjev na 150k km? BMW ÜBER ALLES!

bambam20 ::

alkor je izjavil:

kok jih pa v USA prodajo?


Amerika sploh ni pomembna.

oiwedfhjweif je izjavil:

Koliko od teh 300k pa ne potrebuje menjave verige? Ali pa generalke za 6 jurjev na 150k km? BMW ÜBER ALLES!


Koliko BMW-jev pa je potrebovalo menjavo verige od 2012 naprej oz od serije F? POvej ti meni "razgledan" človek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

oiwedfhjweif ::

Moj 2013 F10 jo je potreboval, pri 150k so izmerili prevelik raztez. Avto sem raje menjal. Pa glede na dogajanje na BMWslo, daleč nisem edini.

bambam20 ::

oiwedfhjweif je izjavil:

Moj 2013 F10 jo je potreboval, pri 150k so izmerili prevelik raztez. Avto sem raje menjal. Pa glede na dogajanje na BMWslo, daleč nisem edini.


Samo pisat, da se sadaj menjavajo ketne serijsko na F serija je izmiščljotina. Tisti, ki ste morali na F seriji menjat ketno ste v manjšini.

Machete ::

oiwedfhjweif je izjavil:

Koliko od teh 300k pa ne potrebuje menjave verige? Ali pa generalke za 6 jurjev na 150k km? BMW ÜBER ALLES!

Kot lastnik večih v več kot 10 let in še prej od 4ever, ko nisem bil sam lastnik, ti lahko povem, da ne veš kaj govoriš. Še za vse vem kje so približno in kaj se je dogajalo z njimi. Tu je še vojska ostalih 'znancev' in nihče ni delal servisa za 6kEUR na 150k itd.. niti keten niso menjavali. Verjamem pa da v gostilni izpadeš modro. So pa primeri, da.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

oiwedfhjweif ::

Očitno sem sanjal lastništvo.

Machete ::

Sanjaš generalko za 6 jurjev pri 150kkm.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

DamijanD ::

Kaj pa je bilo v teh 6k€ menjano? Koliko je bil avto takrat star? Je BMW kaj delno kril stroške?

Magic1 ::

Če zaribaš mašino, bo verjetno res strošek 6k€. Samo za zaribano mašino pri 150kkm moraš res imeti nesrečo, ali pa nekaj zelo narobe delaš.
Magic

roCkY ::

Hmmm,

Machete ::

Daj kak stavek napiši, ker ne moremo vsi zijat videotov at any time, pametovali pa bi radi.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

Panasonic menda ni najbolj navdušen nad Teslo in načrti za še eno milijardno investicijo v gigafabriko (kitajsko). In če že bodo investirali v novo tovarno baterij, se zna zgoditi, da bodo investirali v sodelovanju s Toyoto, ne Teslo.

https://asia.nikkei.com/Business/Busine...

BigWhale ::

Machete je izjavil:

Daj kak stavek napiši, ker ne moremo vsi zijat videotov at any time, pametovali pa bi radi.


Tip je kupil rabljeno zaleten Model S, ga dal za minimalen dnar popravit in se z njim vozil okrog X casa, uporabljal Superchargerje in tako naprej. Potem je hotel nekaj zrihtat v okviru garancije, peljal avto na Teslin servis, tam so stvari najprej hotl zaracunat, ker je bil avto 'unsupported', tip je mal zatezil in so rekl ajd ok. Potem se tip odpelje in gre na road trip, po sestih urah navigacija v avtu neha kazat kje so superchargerji in ko pride do SCja, se avto ni hotel polnit. K je poklical Teslo, pa so rekl, da mora placat deset jurjev, ce hoce, da bodo sploh pogledal kaj se dogaja.

Zheegec ::

Da prilepim še sem;

Tesla začenja pobirati "rezervacije" (=denar) za performance verzijo Model 3.


Torej namesto proizvajanja dolgo obljubljenega $35k modela bojo raje šli na ~$65k model. Najbrž Musk rabi $$$ od rezervacij (ki jih šteje kot "cash on hand", ne kot denar od rezervacij) in pa dobiček od višje marže na še dražjo verzijo Model 3.

Tip je kupil rabljeno zaleten Model S, ga dal za minimalen dnar popravit in se z njim vozil okrog X casa, uporabljal Superchargerje in tako naprej. Potem je hotel nekaj zrihtat v okviru garancije, peljal avto na Teslin servis, tam so stvari najprej hotl zaracunat, ker je bil avto 'unsupported', tip je mal zatezil in so rekl ajd ok. Potem se tip odpelje in gre na road trip, po sestih urah navigacija v avtu neha kazat kje so superchargerji in ko pride do SCja, se avto ni hotel polnit. K je poklical Teslo, pa so rekl, da mora placat deset jurjev, ce hoce, da bodo sploh pogledal kaj se dogaja.


A ni SC vezan na vozilo, ne na osebo?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Okapi ::

A ni SC vezan na vozilo, ne na osebo?
Je, ampak mora biti avto uradno servisiran. Če ni, izklopijo vse dobrote.>:D

Machete ::

Saj to je zdaj vprašanje, komu je dal avto popravit ko ga je kupil razbitega? Drugače pa se kaže, da je to porodna doba avtomobilizma z 'naročniškim' modelom. Ostali proizvajalci zaenkrat svojih storitev vsaj (še) ne pogojujejo s preteklostjo avta (seveda so garancije in brezplačne ugodnosti tu v njihovi nemilosti).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Je, ampak mora biti avto uradno servisiran

Ne, servis ni zahtevan.

Saj to je zdaj vprašanje, komu je dal avto popravit ko ga je kupil razbitega?


Avto je bil dovolj razbit, da je bil odpisan kot totalka.
Nazaj skup ga je sestavil lastnoročno, brez žegna 'odgovorne' osebe.
Če se bi vžgal ob filanju na SC bi praktično vsi članki pozabl omenit, da je bil avto prej že odpisan in doma 'skup spacan'.

Odgovornost je lepljiva stvar.
Zbogom in hvala za vse ribe

s1m0n ::

Vrata in odbijač so kot zgleda dan danes hud poseg pa avto je tak totalka pri Tesli, če mu manjka en vijak ker delov tak ni!

Škoda besed, če gre za lažje kozmetične poškodbe ne pa totalko.

SOFF.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Avto je bil dovolj razbit, da je bil odpisan kot totalka.


To je stvar zavarovalnice in s samo stopnjo razbitosti avtomobila nima prav dosti. Verjetno je Tesla servis rekel, 'tole bo kostal 20 jurjev' in za zavarovalnico je to potem ekonomska totalka. V resnici gre pa lahko samo za nekaj zvitega pleha in blazno drage rezervne dele.

Kot je tip v videu razlozil, je glavni problem v tem, da je lastnik pripeljal avto na uradni servis zaradi garancijskih popravil in pri Tesli so najprej rekl 'teb nocmo avto popravit v garanciji, ker si sam neki sraufal', kar je razumljivo. Narobe je pa to, da je avto odpeljal iz servisa in so mu na servisu pokvaril eno stvar, ki mu je prej delala.

WarpedGone je izjavil:

Nazaj skup ga je sestavil lastnoročno, brez žegna 'odgovorne' osebe.


Tehnicni pregled je bil ok in nobene stvari ni blo treba homologirat na novo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

sumoborac ::

ne ni sporno. avto po klasifikaciji tesle ni vec varen. superchargerji so last tesle in jih v temu primeru ne dovoli. zdej a je to ekonomsko fer al ne... je druga zgodba. ampak to so pravila tesle.

Ko bi pa kej se zgodil z popravljenim avtom, bi biu pa tesla the bad company k ne skrbi za varnost.
Prid sm al pa tm ostan...

Zgodovina sprememb…

BigWhale ::

Cak mal, tip se je X casa vozil s taksnim avtomobilom in ga uporabljal na Superchargerjih in avto je dobival nadgradnje software-a. Sele potem, k je avto odpeljal na Teslin servis in so tam ugotovili, da ga ni pr njih servisiral, so mu izklopil moznost polnjenja na SC networku.

Ce bi bla posredi varnost, bi se moznost SCja izklopila takoj, k je bil avto zaleten, ne pa sele po nevem kolk casa uporabe in sele potem, ko so ga pogledal na uradnem servisu. In ce bi bili pri Tesla servisu posteni, bi mu to ze takoj tam na licu mesta povedali, ko je avto odpeljal. Ne pa, da je za to izvedel sredi road tripa, ko mu SC kar naenkrat ni vec delal. To je dick move.

sumoborac je izjavil:

Ko bi pa kej se zgodil z popravljenim avtom, bi biu pa tesla the bad company k ne skrbi za varnost.


Tko k je zdej Ford bad company v taksnih primerih? Aja, sej ni. Never mind. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

VaeVictis ::

BigWhale je izjavil:

Cak mal, tip se je X casa vozil s taksnim avtomobilom in ga uporabljal na Superchargerjih in avto je dobival nadgradnje software-a. Sele potem, k je avto odpeljal na Teslin servis in so tam ugotovili, da ga ni pr njih servisiral, so mu izklopil moznost polnjenja na SC networku.

Ce bi bla posredi varnost, bi se moznost SCja izklopila takoj, k je bil avto zaleten, ne pa sele po nevem kolk casa uporabe in sele potem, ko so ga pogledal na uradnem servisu. In ce bi bili pri Tesla servisu posteni, bi mu to ze takoj tam na licu mesta povedali, ko je avto odpeljal. Ne pa, da je za to izvedel sredi road tripa, ko mu SC kar naenkrat ni vec delal. To je dick move.


BW ne tako jezno, treba je sprejeti, da v primeru Tesle, nisi ti lastnik vozila, ampak samo "najemnik".

Tesla te pa itak ves čas nadzira!

sumoborac ::

BigWhale je izjavil:

Cak mal, tip se je X casa vozil s taksnim avtomobilom in ga uporabljal na Superchargerjih in avto je dobival nadgradnje software-a. Sele potem, k je avto odpeljal na Teslin servis in so tam ugotovili, da ga ni pr njih servisiral, so mu izklopil moznost polnjenja na SC networku.

Ce bi bla posredi varnost, bi se moznost SCja izklopila takoj, k je bil avto zaleten, ne pa sele po nevem kolk casa uporabe in sele potem, ko so ga pogledal na uradnem servisu. In ce bi bili pri Tesla servisu posteni, bi mu to ze takoj tam na licu mesta povedali, ko je avto odpeljal. Ne pa, da je za to izvedel sredi road tripa, ko mu SC kar naenkrat ni vec delal. To je dick move.

sumoborac je izjavil:

Ko bi pa kej se zgodil z popravljenim avtom, bi biu pa tesla the bad company k ne skrbi za varnost.


Tko k je zdej Ford bad company v taksnih primerih? Aja, sej ni. Never mind. :)


ne. to, da tesla ni izklopil pravocasno, se ne pomeni, da nesme k ugotovi. Predvidecam, da njihovi splosni pogoji dolocajo vse te primere, kar pomeni, da oni niso naredili niccnarobe. Samo z zamudo oz. ko so izvedeli.
Prid sm al pa tm ostan...

BigWhale ::

VaeVictis je izjavil:

BW ne tako jezno, treba je sprejeti, da v primeru Tesle, nisi ti lastnik vozila, ampak samo "najemnik".


Eh, sej nisem jezen. :))

BigWhale ::

sumoborac je izjavil:

ne. to, da tesla ni izklopil pravocasno, se ne pomeni, da nesme k ugotovi. Predvidecam, da njihovi splosni pogoji dolocajo vse te primere, kar pomeni, da oni niso naredili niccnarobe. Samo z zamudo oz. ko so izvedeli.


Tip je kupil rabljen avto. Kako je potem v taksnem primeru s splosnimi pogoji? A so sploni pogoji vezani na napravo in jih mora sprejeti vsak, ki napravo uporablja, ne glede na to kako jo je dobil ali so splosni pogoji nekaj kar sprejme tisti, ki je kupil avto od Tesle?

Ne glede na to kaj pravijo splosni pogoji, se pri Tesli obnasajo kot assholes. Ce tip prpelje avto na servis, bi mu vsak posten serviser povedal: 'ej SC ti bomo mogl izklopit, terms of services pa te fore'. Kot sem ze rekel, to, da so mu izklopil SC sred road tripa je dick move in sem preprican, da bi to lahko velik lepse speljali, ker bi lahko. Bi rabl? Najbrz ne, sam pove pa to precej o firmi in o njenem odnosu do strank.

Truga ::

Ne glede na to kaj pravijo pri tesli, verjetno je tole straight up protizakonito v EU. Ne vem kok se spomnete, ampak ko so se veliki (predvsem mikrosoft) probal it "licence za uporabo ne smes prodajat" so se jim EU ustanove usrale na glavo, in zdaj lahko rabljene windows10 pro kupis lepo na ebay.de za izpod 10e :)

Avto za vec 10k eur je se precej bolj zapletena zadeva kot nek cheapo software. Ce tesla oglasuje superchargerje, pol pa kupis 2nd hand avto in zadeva ne deluje, ker je prejsnji user zamenjal tepih pod sovoznikovim zicom brez vednosti tesle, bojo meli se veliko sranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Tody ::

Vrjetno bi bilo treba slisat se Teslino stran. Verjetno je se kej pr zgodbi

BigWhale ::

Tody je izjavil:

Vrjetno bi bilo treba slisat se Teslino stran. Verjetno je se kej pr zgodbi


Vsekakor ampak, to, da ti rec izklopijo medtem k delas 6+ urni trip je res dick move. Ne glede na to kaj njihov terms of service pravi. Sem preprican, da nimajo na tisoce takih primerov in bi lahko vsak primer posebaj pogledali. Podatke kje je avto tako ali tako imajo. Heck, ce mu ze na servisu niso povedali, da bo ostal brez, potem bi ga lahko komot poklical in rekl: 'ej tole ti mormo izklopit, ker yada yada'.

Tole bi lahk zaspinal tko, da so oni good guys. :>

s1m0n ::

Tudi za rezervne dele bodo morali poskrbet :) Ne pa, da na kak kos plastike (blatnik) čakaš po 2 meseca in več.

WarpedGone ::

Prosto izvoli si nabavit električni sedan od BMW, Audi, XYZ in uživaj v dostopnih rezervnih delih, netežavnem polnjenu in vsem.

Aja, ne morš ... Beggars can't be choosers.
Zbogom in hvala za vse ribe

Nikec3 ::

Okapi je izjavil:

Panasonic menda ni najbolj navdušen nad Teslo in načrti za še eno milijardno investicijo v gigafabriko (kitajsko). In če že bodo investirali v novo tovarno baterij, se zna zgoditi, da bodo investirali v sodelovanju s Toyoto, ne Teslo.

https://asia.nikkei.com/Business/Busine...

Panasonic pač noče imeti preveč jajc v eni košari.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Tody ::

Tud na Tesli delajo tepci jebi ga :)

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Prosto izvoli si nabavit električni sedan od BMW, Audi, XYZ in uživaj v dostopnih rezervnih delih, netežavnem polnjenu in vsem.

Aja, ne morš ... Beggars can't be choosers.


Men se zdi, da si s temle argumentom zmagal internet. :>

Zheegec ::

BMW, Audi in XYZ si preprosto ne morejo dovoliti, da bi prodajali celo serijo avtomobilov s ~$15k izgube na prodani avto. Njihovi delničarji tega ne dovolijo, pa najbrž tudi vodstvo tega ne dovoli.

Ko se bo Model 3 prodajal z neko normalno maržo (~20%), pa bo tudi električni BMW 3-serija imel podobno ceno.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Ganon ::

http://www.rtvslo.si/gospodarstvo/indus...

Takole si predstavljajo prihodnost? Koga slepijo?

Vazelin ::

Zheegec je izjavil:

BMW, Audi in XYZ si preprosto ne morejo dovoliti, da bi prodajali celo serijo avtomobilov s ~$15k izgube na prodani avto. Njihovi delničarji tega ne dovolijo, pa najbrž tudi vodstvo tega ne dovoli.

Ko se bo Model 3 prodajal z neko normalno maržo (~20%), pa bo tudi električni BMW 3-serija imel podobno ceno.

haha a ti misliš da VW prodaja avte z 20% maržo? Sem bral da ima Ferrari 30% na avto. Za ostale so to le sladke sanje. 20% marže ima morda nekaj proizvajalcev

Zheegec ::

Model 3 ni VW Polo, prodaja se za skoraj $60k če odštejemo subvencije.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

WarpedGone ::

80,5 kWh baterija skupaj z polnilcem, DC-DC konverterjem, BMS, hlajenjem, .. 1054 lbs oz. 478 kg

uporabna kapaciteta: 78 kWh

4416 celic, cca 5Ah vsaka
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

Dober video. Nekaj takšnega sem že pred časom iskal, ker me je zanimalo, kako zgleda. Kako so bat. pakirane in kako je izdelana baterijska škatla.

WarpedGone ::

Report from Freemont on Model 3 Production line 5/13/2018 (midday):

* 4290 - Last 7 days production of M3
* 638 - Last 24hrs production of M3

The last line shutdown/retooling had a significant improvement on the speed of the M3 line. Everything is working in conjunction like intended and no bottlenecks anywhere. The upcoming May line shutdown for retooling is going to be much shorter than past, and currently scheduled for May 26-27th weekend. Shutdown could get moved up if production continues to increase at its current rate. The sentiment from the line is 5k sustained is pretty much guaranteed and 6k before end of June is very likely. Bottom line is I was told this is as good as Tesla employees have felt about the M3 production since production began.


Random guy:
Ne drži, sem slišal da so jih nehal delat...
Zbogom in hvala za vse ribe

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

80,5 kWh baterija skupaj z polnilcem, DC-DC konverterjem, BMS, hlajenjem, .. 1054 lbs oz. 478 kg

uporabna kapaciteta: 78 kWh

4416 celic, cca 5Ah vsaka
Zanimive številke. To je nekje 2x večja energijska gostota kot v naših letalskih modelih. Se ve tudi, kakšen je C rating teh celic? Če je večji od 10, potem bi jih kupil ene 12-16 kosov ;)

Okapi ::

WarpedGone je izjavil:


* 4290 - Last 7 days production of M3
* 638 - Last 24hrs production of M3

Šokantno - uspelo jim bo narediti 250.000 avtov na leto. Svetovna dominacija zagotovljena. Dinozavri lahko spakirajo kufre, tesel bo dovolj za ves svet.>:D

WarpedGone ::

Uradnih cifer za celice ni, lahk sam bajamo iz znanih objav objav... v EPA papirjih je charging current cele baterije označen z 525A (Model S 225A, možnost da je zatipkanje).
Cela baterija ima konfiguacijo 96S46P, kar da 11,4A na celico. Pri 5Ah je to skromnih 2,3C.
Drug račun po poti polnjenja 120kW@360V ... 330A ... 7A/celico, še bol skromnih 1,4C
To niso hitre ampak debele celice. Več profita je 80kWh@470kg in 120kW polnjenja, kot pa bi bilo od recimo 200kW filanja in 60kWh@500kg.

Random guy se je že oglasu s svojimi blodnjami...

Ford is basically giving up on US car business, and GM is not far behind
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Tako pameten, pa ne razumeš (ali pa se delaš neumnega), kaj v ameriški angleščini pomeni car, SUV, truck ...;(( Ford in GM nista obupala nad "avti", ampak nad eno obliko avta (limuzina), prodaja mestnih terencev, enoprostorcev in kar je še podobnih oblik, pa veselo raste.

pegasus ::

WarpedGone je izjavil:

To niso hitre ampak debele celice. Več profita je 80kWh@470kg in 120kW polnjenja, kot pa bi bilo od recimo 200kW filanja in 60kWh@500kg.
Ja, za avto definitivno. Tisti 46P dela čudeže. Mi pa to da mislit, da bodo baterije za leteče stroje morale ubrati drugačno razvojno pot ... kar pomeni, da se ne bodo cenile tako hitro kot avtomobilske. Bomo videli ...
««
55 / 175
»»