Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
Miha 333 ::
Aston_11 ::
korenje3 ::
če meni ker lolek takole zabremza, ga zrinem na desni pas ali pa kar s ceste.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
TRISTONAURO ::
šernk ::
Ne smeš skozi vse ovinke, drugo pa je, če moreš. More se marsikaj.
da se seveda vse, vprašanje pa kakšen je potem rezultat.
Kaj pa stoječe vozilo, kolesarja, otroka?
your point? sem že 2x dobil na polno razbite avte za nepreglednim ovinkom obakrat čudežno uspel še med zaviranjem vse 4 smerokaze prižgat, nikjer ne pravim da sem nezmotljiv, ne rabim pa še idiota ki ima premajhnega pri 120km/h manj kot 100cm od zadnjega odbijača (pa je zaradi mene lahko to na zaprtem letališču in sva tam samo midva), da potem ne bom imel maneverskega prostora za reševat morebitno mojo napako. na splošno mi gredo avti pred/za menoj v razdalji manjši od 500m ponoči na živce in jih ali prehitim ali pa upočasnim da mi izginejo izpred vidnega polja. če je kdo manj kot 100m za mano ponoči ga pa sploh ne prenašam in ga spustim mimo če vozi enako hitro kot jaz. Vsak avto za menoj pač konstantno spremljam kaj počne.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
dj_uro ::
omejitev na AC je pri nas 130km/h... to je zgornja meja, do katere lahko legalno pridemo...
-to vsi vemo, mar ne?
nič nimam proti ljudem, ki vozijo več od predpisane hitrosti, čeravno ne ogrožajo mene in ostalih v prometu...
tudi sam včasih vozim nad omejitvijo, pacek malomarni!!
zaviranje v taki situaciji pa ni ravno pametno, saj lahko s tem manevrom odvzameš kakšno življenje ali več.. želiš imeti to na vesti?? - jaz ne..
prehitiš, se umakneš ko se ti zdi primerno (čimprej) in pozabiš na vse ostalo (v smislu brundanja v brado in zlivanja sline na vetrobransko steklo ter srboritega rdečeglavega napenjanja)
ali pa, po Juretovo... sedeš na bicikl in nimaš teh težav ;)
-to vsi vemo, mar ne?
nič nimam proti ljudem, ki vozijo več od predpisane hitrosti, čeravno ne ogrožajo mene in ostalih v prometu...
tudi sam včasih vozim nad omejitvijo, pacek malomarni!!
zaviranje v taki situaciji pa ni ravno pametno, saj lahko s tem manevrom odvzameš kakšno življenje ali več.. želiš imeti to na vesti?? - jaz ne..
prehitiš, se umakneš ko se ti zdi primerno (čimprej) in pozabiš na vse ostalo (v smislu brundanja v brado in zlivanja sline na vetrobransko steklo ter srboritega rdečeglavega napenjanja)
ali pa, po Juretovo... sedeš na bicikl in nimaš teh težav ;)
vw-klub.si
Grey ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. I
ker ima premajhnega? sem nazadnje prehitel enega na regionalki (sedaj me boste vsi imenovali za norca) pri cca 100km/h (osebno pač vem skozi kateri ovinek ne smeš it 90, ker lahko za ovinkom nabašeš kamen). človek se mi je nato pri mojih 120km/h prilepil na rit, samo gas sem spustil in znižal na 80. če bi se samo dotaknil zavore bi bil rezultat 100% identičen rezultatu na zgornjem videu. No pol sem naredil krajši obvoz da je šel naprej, me je pa zanimal njegov ego ko je zagledal moje luči spet v ogledalu čez 3km... koji k. se imaš sredi noči za lepit na rit nekomu ki te popolnoma normalno in varno prehiti?
Brake checker (silovito zavre brez da bi za to imel razlog),
kaj pa če sem zaviral zaradi odseva svetlobe, ker sem mislil da je večji kos stekla na cesti v resnici je bil pa kos plastične folije, ki jo je seveda tovornjak za mano pobral s seboj? zaviranje brez razloga je praktično nemogoče dokazat pa lahko začnemo od vrabca naprej.
Glede na to, da si vozil tako hitro, verjetno tudi on ni vozil ravno po omejitvah...tvoje nespametno dejanje in njegov ranjen ego.
Če se je zaradi tvojega dejanja zgodil nalet in se ti je tailgater zaletel v rit ali si povzročil verižno trčenje (ne veš, ali tistemu tailgaterju za tabo sledi še eden ali več ostalih tailgaterjev) in se ljudje, ki si jim to storil odločijo, da gredo v tožbo, boš razlagal ta tvoj odsev z Lune preko tovornjaka na detektorju laži med drugim, če ne prej verjetno tudi v primeru zavarovalnice. Vsaj v Ameriki pa se zna zgodit, da bi fasal tudi kak dan zapora. Pa da te vidimo...mogoče ti pa uspe pretentat detektor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Grey ()
MasterTade ::
Ponavadi v naselju ko vozim po omejitvi, en brihtol za mano pa bi rad vozu 70..Na ac se lepo umakneš s prehitevalnega pasu, kar se pa naselij tiče pa vozim po omejitvi pa če se unmu zad strga od blendanja-samo obrnem ogledalo. Pa naj me prehiti če je že tok brihtn
Še večje birhte so pa pajaci ki grejo nalašč brakechekat druge ampak če to delaš tovornjaku ni glih fajn, ker te ne vid pod sabo :D
Še večje birhte so pa pajaci ki grejo nalašč brakechekat druge ampak če to delaš tovornjaku ni glih fajn, ker te ne vid pod sabo :D
Mors omnia aequat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterTade ()
Grey ::
MasterTade je izjavil:
Ponavadi v naselju ko vozim po omejitvi, en brihtol za mano pa bi rad vozu 70..Na ac se lepo umakneš s prehitevalnega pasu, kar se pa naselij tiče pa vozim po omejitvi pa če se unmu zad strga od blendanja-samo obrnem ogledalo. Pa naj me prehiti če je že tok brihtn
Še večje birhte so pa pajaci ki grejo nalašč brakechekat druge ampak če to delaš tovornjaku ni glih fajn, ker te ne vid pod sabo :D
Tako je. Če ima še dolge luči slučajno, zatemniš vzvratno ogledalo in stisneš #ignore :D
detroit ::
zgleda kot običajna vožnja po sloveniji, s to razliko, da v sloveniji ti blendajo še ko si v štric s kamionom in pred tabo kolona (ta teden se mi je sicer samo dvakrat zgodil)
kupček nekultiviranih orangutanov s premajhnim pimplom (velja za oboje:)
kupček nekultiviranih orangutanov s premajhnim pimplom (velja za oboje:)
Skero
šernk ::
in se ljudje, ki si jim to storil odločijo, da gredo v tožbo, boš razlagal ta tvoj odsev z Lune preko tovornjaka na detektorju laži med drugim, če ne prej verjetno tudi v primeru zavarovalnice.
offtopic pa vseeno:
Vrhovno sodišče šteje, da je dokazna vrednost poligrafskih testov nasploh majhna zaradi nezanesljivosti. To stališče opira na ugotovitve Zveznega vrhovnega sodišča Nemčije v sodbi iz leta 1998, da je "poligrafska preiskava z uporabo testa kontrolnih vprašanj in testa vedenja o dejanju, vsekakor v fazi glavne obravnave, popolnoma neprimerno dokazno sredstvo".
vir: http://www.sodisce.si/znanje/sodna_prak...
kaj točno ti bo torej poligraf pomagal? zaviti čokolado v folijo? zadeva je na sodišču blizu neuporabnega z ZDA vred! kar vem nikoli niti poligraf ni veljal kot omembe vreden dokaz in lahko le pomaga če so drugi dokazi prisotni.
na ostalo pa ne bom komentiral, ker takšnih zaviranj pač ne izvajam ker nisem nor da bom tvegal razbit moj lasten avto. prehitevanje nekoga ki vozi 100km/h? nimam v navadi, se pa občasno zgodi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
mirator ::
LeQuack ::
Jaz pa si želim sekcijsko merjenje hitrosti povsod na avtocestah, pa merjenje varnostne razdalje z vsakega nadvoza. Stroški bi se hitro povrnili v blagajno.
Quack !
AndrejO ::
GrimReaper ::
MasterTade je izjavil:
Ponavadi v naselju ko vozim po omejitvi, en brihtol za mano pa bi rad vozu 70..Na ac se lepo umakneš s prehitevalnega pasu, kar se pa naselij tiče pa vozim po omejitvi pa če se unmu zad strga od blendanja-samo obrnem ogledalo. Pa naj me prehiti če je že tok brihtn
Bolje da ne štejem koliko sem jih to zimo spustil naprej čez naselje.
70 valda ne boš vozil samo zaradi tistega zadaj, da se sicer potegnit na 60, ampak meni se takoj zdi da je to prehitro, ne vem kako gredo lahko ostali 70. Saj so različna naselja, ampak to je povsem tipično s hišami povsem ob robu ceste, in z avtobusno postajo, prehodom za pešce, tako da je že 60 zame zelo veliko. Omogoča sicer eno vmesno pospeševanje na 60, ampak tudi nimam take potrebe.
Drugače sam spuščam naprej iz preprostega razloga, da delam drugim kar želim zase. Pa seveda tudi zarad tega, da jih nimam potem 1km na odbijaču.
Tud iz 50 drugače znajo prehitet, ampak če zmanjšaš na 40 ali se umakneš na avtobusno, pa toliko lažje.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Miha 333 ::
Najhujši so tisti, ki vozijo ves čas 70 km/h, tako v naselju kot izven. Izven naselja ga prehitiš, v naselju se ti pa nalepi na zadek ali te celo prehiti in tako potem ves čas. In seveda potem on tebe čudno gleda in ti kaže razne neprijazne geste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
blink ::
Ste že kdaj opazili, kako vam kak avto za vami vozi "tik za ritjo"? Kako vi reagirate v takih trenutkih? Kaj mislite, kdo je kriv v tem primeru na posnetku. :)
Prvi avto pravilno prehiteva vozila na voznem pasu, drugi pa vozi na neustrezni varnostni razdalji. Kriv je drugi.
Lahko bi se zgodilo, da mora prvi nujno zavirati (ovira na cesti ipd.) in zaradi neustrezne varnostne razdalje drugi poči v njega. Treba je vedeti, da je na prehitevalnem pasu dovoljena prehitevalna vožnja v razponu od 60-130km/h in izgovori v stilu "polž na cesti" nimajo nobene teže.
En primer:
Še najlažje je analizirati situacijo z vidika algoritma vozila za avtonomno vožnjo. Tam ni nobenega mogoče/če/ipd., jasno je koliko mora znašati maksimalna hitrost in kolikšna mora biti minimalna varnostna razdalja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blink ()
stara mama ::
En primer:
No, pri nas bi že bilo verižno trčenje 20+ vozil z razlago: naenkrat nas je presenetilo vozilo pred seboj!
Potem pa pridejo grdi grdi policaji malo naredit red, rezultat je pa tole:
Zdaj pa ne vem, počasi bo res držala tista zajebancija da boljš ne it trezen na cesto, ker je na njej preveč norcev.
Thuban ::
Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl.
Seveda je med drugim pomembno. Brez razloga bremzanje ni dovljeno. Tega te niso naučili v avtošoli? Če se ti nekdo nalima na zadnji odbijač in voziš po omejitvah se ne sekiraš. ne smeš pa zaradi tega zaradi lastne zlobe bremzat, ker ni potrebe. Izgubil nadzor nad vozilom na ravnini. Ti nisi čisto pri sebi in si eden tistih, ki počneš ravno to iz škodoželjnosti in bremzaš brez veze.
Tukaj bo deljena krivda.
nikakor ne. jasno je videti na posnetku da tisti spredaj NI zaviral. Samo tapnil je zavoro, da so se prižgale zavorne luči, tisti zadaj pa je panično na polno zabremzal in ga je odneslo iz ceste.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
rokp ::
Exactly. Tisti spredaj ni sunkovito speljeval, zaviral ali ustavljal, temvec je vozil dokaj enakomerno. Sicer so se mu prizgale zavorne luci (skoraj zagotovo namerno), ampak sunkovitega zaviranja ni bilo (no ja, razen od tistega zadaj, zaradi cesar je tudi izgubil nadzor nad svojim vozilom - se pravi je sam kriv). ;)
Thuban ::
dokler ne boš naletel na nekoga ki mu bo počil film in ti bo začel vozit še bližje nakar bosta oba pristala v grabnu.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Mare2 ::
En primer:
Še najlažje je analizirati situacijo z vidika algoritma vozila za avtonomno vožnjo. Tam ni nobenega mogoče/če/ipd., jasno je koliko mora znašati maksimalna hitrost in kolikšna mora biti minimalna varnostna razdalja.
Tale primer za tovrnjakom je zelo dober.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
bleem ::
Thuban ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. In tam kjer je omejitev 90 se vozi 90, kjer se to lahko varno pocne.
daj pelji 90 kmh na Vršič. Ali pa na Nanos. Montiraj še dashcam da vidimo če ti uspe.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
GupeM ::
Ni ravno vožnja tik za ritjo, je pa zelo podobno kot tista s tovornjakom zgoraj. Le da so posledice tukaj precej hujše.
Mare2 ::
Grozno. A je ostal živ?
Tega bi morali poslati na usposaljanje
Tega bi morali poslati na usposaljanje
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
TRISTONAURO ::
Primer, ko zelo moški voznik utegne izsiliti s svojo moškostjo prehitevalni pas in priti hitreje do cilja, kot bi sicer če bi vozil umirjeno, ker se mu mudi in ker lahko:
SeMiNeSanja ::
Pri 'brake check' se mi poraja vprašanje, kako zakon to DEJANSKO obravnava.
Dejstvo je, da se lahko zgolj 'dotakneš' bremze, morda celo pri tem še malo pritisneš na plin, tako da dejansko nisi upočasnil vozila in s tem 'zaviral'.
Skratka - ali zakon jemlje zaviranje kot 'upočasnjevanje' ali 'aktiviranje zavornih luči' (kar samo po sebi sploh še ni nujno zaviranje)?
Ko sem pred leti imel zadaj na blatnik nalepljenega policaja s provido in po prehitevanju zaradi nevarne razdalje nisem upal znižati hitrosti, mi je namreč policist točno to modroval - da bi moral na rahlo stopiti na zavoro. Sorry, če ga imaš pri 100km/h občutena 2m od blatnika, ti nekako ne pada na pamet, da bi stopal na zavoro. Očitno bi moral res imeti stikalo za ročni vklop zavornih luči?
Dejstvo je, da se lahko zgolj 'dotakneš' bremze, morda celo pri tem še malo pritisneš na plin, tako da dejansko nisi upočasnil vozila in s tem 'zaviral'.
Skratka - ali zakon jemlje zaviranje kot 'upočasnjevanje' ali 'aktiviranje zavornih luči' (kar samo po sebi sploh še ni nujno zaviranje)?
Ko sem pred leti imel zadaj na blatnik nalepljenega policaja s provido in po prehitevanju zaradi nevarne razdalje nisem upal znižati hitrosti, mi je namreč policist točno to modroval - da bi moral na rahlo stopiti na zavoro. Sorry, če ga imaš pri 100km/h občutena 2m od blatnika, ti nekako ne pada na pamet, da bi stopal na zavoro. Očitno bi moral res imeti stikalo za ročni vklop zavornih luči?
rokp ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Skratka - ali zakon jemlje zaviranje kot 'upočasnjevanje' ali 'aktiviranje zavornih luči' (kar samo po sebi sploh še ni nujno zaviranje)?
Ce je merodajen tisti clen, ki ga je citiral imagodei, potem je jasno - zaviranje pomeni ustavljanje in ne to, da svetijo luci. Heck, verjetno hoces s svetlobimi znaki samo opozoriti ostale voznike, da si za seboj opazil nevarno situacijo (ker se ti je eden pac prilimal na rit) in naj bodo bolj pozorni, kaj si pa misli tisti, ki je tik za teboj, je pa (upajmo samo) njegov problem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rokp ()
Pithlit ::
Vitrex je zakon...
... še posebej če je kabrio naliman zadaj.
... še posebej če je kabrio naliman zadaj.
Life is as complicated as we make it...
Mufasa ::
dokler ne boš naletel na nekoga ki mu bo počil film in ti bo začel vozit še bližje nakar bosta oba pristala v grabnu.
Imam avto ki dejansko GRE 250 dokaj hitro in se tudi pogosto po Autobahnu vozim 200+ če razmere dopuščajo...a vseeno ko vidm pred sabo dva kamijona ali avta en za drugim spustim gas oz kakršnokoli sumljivo situacijo NIKOLI ampak res NIKOLI ne blendam niti ne vozim 1m za ritjo in prilagodim hitrost. Za to rabiš imet tudi primerne bremze da se zastopmo.
Torej kot ljubitelj hitrosti in lastnik zelo hitrega avtomobila izjavljam slavnostno da so (ste) tailgaterji idioti brez para.
"Es ist nicht genug, zu wissen, man muss auch anwenden;
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
es ist nicht genug, zu wollen, man muss auch tun."
- Johann Wolfgang von Goethe
Thuban ::
ja, dokler ne boš naletel na nekoga ki ga bo tvoje namerno zaviranje totalno razpizdilo in te bo nalomil.
NAvadno je tako da manj kot je v glavi, več je na števcu tako da se bo zagotovo našel nekdo ki mu bo šel avto več kot 250 in bo šel za tabo. Zato se ne delaj norca.
NAvadno je tako da manj kot je v glavi, več je na števcu tako da se bo zagotovo našel nekdo ki mu bo šel avto več kot 250 in bo šel za tabo. Zato se ne delaj norca.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
zenith1 ::
GrimReaper ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. In tam kjer je omejitev 90 se vozi 90, kjer se to lahko varno pocne.
omejitev je največja dovoljena hitrost in ne koliko se mora voziti.
Kakor za koga, zame je 90 res minimalna hitrost in se počutim kot bi stal na cesti (seveda govorimo o idealnih razmerah na ravnini, valda ne zjutraj na mokrem v klanec v ovinek), potovalna pa 110, vmesna pospeševanja in med prehitevanji tudi do 130, absolutni max pa 140. Drugače je že 200m v malenkost klanca dovolj da v peti prestavi pridem iz 100 do 135, v četrti tudi do 140.
Kdor vozi res max 90 po števcu (to je borih cca. 82 po GPS) se pa veliko preveč omejuje, sam grem še v klanec gor v blažje ovinke 90-100 (na vmesnih ravninah bi potegnil tudi do 120, če bi avto dal), ostrejše 80, dol po enakih ovinkih se pa gibljem okoli 80. Enako vozim že celih 8 let.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
TRISTONAURO ::
GrimReaper je izjavil:
Enako vozim že celih 8 let.
A ni to strašno, ko se človek ničesar ne zaveda in nauči v osmih letih, da spremeni način vožnje?
Pithlit ::
Norci na cesti... težko se zdivjat na primernem mestu?
Policisti so inkasanti, znaki so tam zaradi lepšega, omejitve so namenjene starčkom (ne pa supermenom)...
Policisti so inkasanti, znaki so tam zaradi lepšega, omejitve so namenjene starčkom (ne pa supermenom)...
Life is as complicated as we make it...
GrimReaper ::
Z "enako vozim" si vzel mal preveč dobesedno, sam mislim da sem se naučil precej. Če bi se vozil z mano, bi videl da je opisana vožnja dokaj normalna, sem vedel da bo izpadlo kot da vozim na 150%, ampak v realnosti grem precej na sigurno, saj drugače bi imel verjetno že kakšno nesrečo.
Vem da si tisti, ki vozi 80 in grem sam mimo 120, misli svoje, ampak meni se na prazni ravnini ne zdi to nič spornega.
Vem da si tisti, ki vozi 80 in grem sam mimo 120, misli svoje, ampak meni se na prazni ravnini ne zdi to nič spornega.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
To govoriš za regionalke ali za AC? Za regionalke je vse to namreč pretirano.Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. In tam kjer je omejitev 90 se vozi 90, kjer se to lahko varno pocne.
omejitev je največja dovoljena hitrost in ne koliko se mora voziti.
Kakor za koga, zame je 90 res minimalna hitrost in se počutim kot bi stal na cesti (seveda govorimo o idealnih razmerah na ravnini, valda ne zjutraj na mokrem v klanec v ovinek), potovalna pa 110, vmesna pospeševanja in med prehitevanji tudi do 130, absolutni max pa 140. Drugače je že 200m v malenkost klanca dovolj da v peti prestavi pridem iz 100 do 135, v četrti tudi do 140.
Kdor vozi res max 90 po števcu (to je borih cca. 82 po GPS) se pa veliko preveč omejuje, sam grem še v klanec gor v blažje ovinke 90-100 (na vmesnih ravninah bi potegnil tudi do 120, če bi avto dal), ostrejše 80, dol po enakih ovinkih se pa gibljem okoli 80. Enako vozim že celih 8 let.
GrimReaper je izjavil:
ampak meni se na prazni ravnini ne zdi to nič spornega.Tole je čudno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
GrimReaper ::
Regionalke, meni se ne zdi pretirano, naštej mi nevarnosti na regionalki, ki se mi lahko pripetijo.
Mimo stranskih cest seveda zmanjšam na 100, tudi drugače morajo klikerji mal več delat kakor če se ležerno voziš, ampak za info imaš tudi take ki imajo dalj časa 140-160 noter, to je pa resno pretiravanje.
Ne vem tudi če veste kaj je vmesno pospeševanje, to se gre za kakih 100m kjer imaš dober pregled nad okolico ceste.
Mimo stranskih cest seveda zmanjšam na 100, tudi drugače morajo klikerji mal več delat kakor če se ležerno voziš, ampak za info imaš tudi take ki imajo dalj časa 140-160 noter, to je pa resno pretiravanje.
Ne vem tudi če veste kaj je vmesno pospeševanje, to se gre za kakih 100m kjer imaš dober pregled nad okolico ceste.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
Regionalke, meni se ne zdi pretirano, naštej mi nevarnosti na regionalki, ki se mi lahko pripetijo.Bi jih naštel, vendar jih je toliko, da bi se moral lotiti z nasprotnega konca - kaj na regionalki ni nevarno. Tu pa nastopiš ti, ker očitno to veš. Jaz ne vem. Sorry. Jaz po regionalki že tako ali tako preko 90 ne grem. Nima smisla, grda vožnja, še grše ceste, žlajfanje, pospeševanje, to ni nič.
ProGo ::
Na AC se vozim od 100-180 redno. 100 za izsiljevalci prednosti, ki izza tovornjaka, nenadoma skočijo na levi vozni pas z 90-110kmh in potem šele začnejo pospeševati. 180 pa tam, kjer ni prometa. Do sedaj na AC brez nesreč.
GrimReaper ::
Lahko naštejem, ampak je v glavnem vse zaradi neumnosti ostalih voznikov in sam pač mislim da z 20km/h manj ne bi veliko spremenil.
-vožnja po sredini, vem da sem imel v vseh letih nekje 20 takih primerov
-začel prehitevat avto, pa se je začel pomikat proti sredini pasu
-vključevanja na glavno cesto, tukaj sem doživel že vse, vsaj ene 3 primere da so se ustavili 1m na cesti, da ti vseeno zapeljejo tik pred pa še veliko več, ampak vsaj tolk da še lahko ustaviš ti dajo fore
-enako na omejitvah 50 pred nakupovalnimi centri, tam nimaš kaj več kot 50 potegnit, ker še to hitrost ljudje ne znajo sprocesirat, edino iz nasprotne smeri greš lahko 80
-srn se zjutraj pazim, tudi kot sem rekel, vozim razmeram primerno, zjutraj je to max 80
Med prehitevanji pa niti nisem imel problemov, se znam kar dobro prepričat kdaj to lahko storim. Bilo je pa nekaj primerov kjer sem že začel prehitevat in so zavili levo, tako da v takih primerih sedaj raje vozim za njimi, če je pa že nuja, pa prej potrobim. Sam pa če moram zavit pri omejitvi 90, dam raje 100m prej smernik kot pa zadnji trenutek, pa tudi če samo desno.
Od tistih vmesnih pospeševanj na 140 in vožnje 120 kjer ni okoli žive duše pa seveda nisem imel niti enega problema, če ne ne bi še naprej tako vozil.
Tudi če gledam povprečno hitrost na tank, 35-40km/h, ne vozim ravno kot bi bil na dirkah.
Prosim ne mi samo govorit da so ostali kaj bolj varni na cesti, ker imajo manjšo povprečno hitrost, če vse skupaj sešteješ so verjetno še kakih 20% bolj nevarni.
Seveda idealni tip voznika je moj sodelavec, ki vozi pazljivo kot sam (predvidevanje, ogledala, smerniki, upoštevanje varnostne razdalje), samo da vozi počasi. Ampak tak je eden na 1000.
-vožnja po sredini, vem da sem imel v vseh letih nekje 20 takih primerov
-začel prehitevat avto, pa se je začel pomikat proti sredini pasu
-vključevanja na glavno cesto, tukaj sem doživel že vse, vsaj ene 3 primere da so se ustavili 1m na cesti, da ti vseeno zapeljejo tik pred pa še veliko več, ampak vsaj tolk da še lahko ustaviš ti dajo fore
-enako na omejitvah 50 pred nakupovalnimi centri, tam nimaš kaj več kot 50 potegnit, ker še to hitrost ljudje ne znajo sprocesirat, edino iz nasprotne smeri greš lahko 80
-srn se zjutraj pazim, tudi kot sem rekel, vozim razmeram primerno, zjutraj je to max 80
Med prehitevanji pa niti nisem imel problemov, se znam kar dobro prepričat kdaj to lahko storim. Bilo je pa nekaj primerov kjer sem že začel prehitevat in so zavili levo, tako da v takih primerih sedaj raje vozim za njimi, če je pa že nuja, pa prej potrobim. Sam pa če moram zavit pri omejitvi 90, dam raje 100m prej smernik kot pa zadnji trenutek, pa tudi če samo desno.
Od tistih vmesnih pospeševanj na 140 in vožnje 120 kjer ni okoli žive duše pa seveda nisem imel niti enega problema, če ne ne bi še naprej tako vozil.
Tudi če gledam povprečno hitrost na tank, 35-40km/h, ne vozim ravno kot bi bil na dirkah.
Prosim ne mi samo govorit da so ostali kaj bolj varni na cesti, ker imajo manjšo povprečno hitrost, če vse skupaj sešteješ so verjetno še kakih 20% bolj nevarni.
Seveda idealni tip voznika je moj sodelavec, ki vozi pazljivo kot sam (predvidevanje, ogledala, smerniki, upoštevanje varnostne razdalje), samo da vozi počasi. Ampak tak je eden na 1000.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Ales ::
GrimReaper je izjavil:
Lahko naštejem, ampak je v glavnem vse zaradi neumnosti ostalih voznikov...
...
pred nakupovalnimi centri...iz nasprotne smeri greš lahko 80...
...
Seveda idealni tip voznika je moj sodelavec, ki vozi pazljivo kot sam (predvidevanje, ogledala, smerniki, upoštevanje varnostne razdalje), samo da vozi počasi. Ampak tak je eden na 1000.
Glej no glej, zametek inteligence v tem paralelnem egoističnem vesolju.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 123604 (100626) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48523 (43918) | solatko |