Forum » Na cesti » Vozi tik za zadkom avta
Vozi tik za zadkom avta
Mare2 ::
Ste že kdaj opazili, kako vam kak avto za vami vozi "tik za ritjo"? Kako vi reagirate v takih trenutkih? Kaj mislite, kdo je kriv v tem primeru na posnetku. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
- zaklenil: dzinks63 ()
zee ::
Obicajno cimprej varno menjam pas in se mu umaknem.
Nekajkrat tudi to ni pomagalo in sem bil primoran spustiti pedal gasa, da je mozakarju "potegnilo", da naj me prehiti.
Nekajkrat tudi to ni pomagalo in sem bil primoran spustiti pedal gasa, da je mozakarju "potegnilo", da naj me prehiti.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.
kuvanasarma ::
Tukaj sta "debila" oba.
Prvi, ki se ne umakne, ko jasno vidi da bi model za njim šel rad hitreje, in mu gre potem še bremzati brez razloga.
Drugi, pa ker mu vozi tako za ritjo.
Kriv pa bi moral biti prvi, ali pa vsaj deljena krivda...
Osebno, se umaknem, ker če bi rad vozil hitreje naj vozi, to da grem bremzat pa mi ne pade na kraj pameti.
Tukaj bi se model odzadaj moral zaleteti v sprednjega in bi se sprednji zapeljal v jarek..
Prvi, ki se ne umakne, ko jasno vidi da bi model za njim šel rad hitreje, in mu gre potem še bremzati brez razloga.
Drugi, pa ker mu vozi tako za ritjo.
Kriv pa bi moral biti prvi, ali pa vsaj deljena krivda...
Osebno, se umaknem, ker če bi rad vozil hitreje naj vozi, to da grem bremzat pa mi ne pade na kraj pameti.
Tukaj bi se model odzadaj moral zaleteti v sprednjega in bi se sprednji zapeljal v jarek..
sodnicaN ::
mam predelane luci za zavore in jih lahko prizgem do konca tud brez bremzanja, parkrat to naredim pa se ze umiri
Kebo ::
Najboljše so pri nas tiste, ko imaš na prehitevalnem pasu primerno varnostno razdaljo, pa se ti pol en urine vmes. Spustiš gas, da imaš spet neko varno razdaljo in ti tisti za tabo žmiga z lučmi, kaj delaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kebo ()
Invictus ::
Kdor se svaljka po prehitevalnem in potem tam še zavira, je po moje še večja budala od tistega za ritjo.
Se pač umakneš in se ne greš "home made" policajev.
Se pač umakneš in se ne greš "home made" policajev.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
videc ::
kuvanasarma je izjavil:
Tukaj sta "debila" oba.Poglej še enkrat video. Avto spredaj je vozil po levem pasu, ker je prehiteval najprej enega, potem pa je ostal na levem pasu, ker je bil na uvoznem pasu še en.
Prvi, ki se ne umakne, ko jasno vidi da bi model za njim šel rad hitreje, in mu gre potem še bremzati brez razloga.
Drugi, pa ker mu vozi tako za ritjo.
Kriv pa bi moral biti prvi, ali pa vsaj deljena krivda...
Osebno, se umaknem, ker če bi rad vozil hitreje naj vozi, to da grem bremzat pa mi ne pade na kraj pameti.
Tukaj bi se model odzadaj moral zaleteti v sprednjega in bi se sprednji zapeljal v jarek..
Avto zadaj je pač vozil preblizu.
Kaj je prva stvar, ki te jo učijo v avtošoli? Drži varnostno razdaljo.
Thuban ::
Kdor se svaljka po prehitevalnem in potem tam še zavira, je po moje še večja budala od tistega za ritjo.
Se pač umakneš in se ne greš "home made" policajev.
1. ni se svaljkal ampak je prehiteval.
2. na avtocesto se je vključeval nekdo zato mu je tisti spredaj na prehitevalnem pasu kulturno dal prostor.
3. tisti zadaj na prehitevalnem je vozil absurdno preblizu. Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl. Če bi imel ta zadaj varnostno razdaljo nesreče ne bi bilo.
______
krivda je 100% na strani tistega zadaj ki je vozil 2 metra za tistim spredaj.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
knesz ::
bambam20 ::
Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl.
Seveda je med drugim pomembno. Brez razloga bremzanje ni dovljeno. Tega te niso naučili v avtošoli? Če se ti nekdo nalima na zadnji odbijač in voziš po omejitvah se ne sekiraš. ne smeš pa zaradi tega zaradi lastne zlobe bremzat, ker ni potrebe. Izgubil nadzor nad vozilom na ravnini. Ti nisi čisto pri sebi in si eden tistih, ki počneš ravno to iz škodoželjnosti in bremzaš brez veze.
Tukaj bo deljena krivda.
z3ro ::
Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl.
Seveda je med drugim pomembno. Brez razloga bremzanje ni dovljeno. Tega te niso naučili v avtošoli? Če se ti nekdo nalima na zadnji odbijač in voziš po omejitvah se ne sekiraš. ne smeš pa zaradi tega zaradi lastne zlobe bremzat, ker ni potrebe. Izgubil nadzor nad vozilom na ravnini. Ti nisi čisto pri sebi in si eden tistih, ki počneš ravno to iz škodoželjnosti in bremzaš brez veze.
Tukaj bo deljena krivda.
Kaj pa če na cesto nenadoma skoči žival/človek/karkoli? To ni nobena deljena krivda, krivec je v takem primeru tisti zadaj, ki ne drži varnostne razdalje.
GupeM ::
Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl.
Seveda je med drugim pomembno. Brez razloga bremzanje ni dovljeno. Tega te niso naučili v avtošoli? Če se ti nekdo nalima na zadnji odbijač in voziš po omejitvah se ne sekiraš. ne smeš pa zaradi tega zaradi lastne zlobe bremzat, ker ni potrebe. Izgubil nadzor nad vozilom na ravnini. Ti nisi čisto pri sebi in si eden tistih, ki počneš ravno to iz škodoželjnosti in bremzaš brez veze.
Tukaj bo deljena krivda.
Krivda tukaj ne bo deljena. Sprednji lahko dobi kazen zaradi bremzanja brez razloga (čeprav tega ne moremo trditi ker se na posnetku ne vidi ali je slučajno miš stekla pred avto in se je ustrašil). Nesrečo pa je povzročil tisti zadaj.
mam predelane luci za zavore in jih lahko prizgem do konca tud brez bremzanja, parkrat to naredim pa se ze umiri
In potem moram včasih voziti za ljudmi, katerim štop luči ves čas svetijo, kar je isto oz še slabše kot da jim sploh ne delajo. Do sedaj sem vedno mislil da gre za okvaro na avtu, ki jo voznik pač težko prepozna. Po tvoji izjavi pa vidim da obstajajo tudi bedaki s stikali za vklop zavornih luči, ki jih potem pozabijo ugasniti ali pa jih prižgejo ponesreči. Če se že greš neke modifikacije, upam da imaš vsaj tako zrihtano, da se po sekundi ali dveh same ugasnejo.
Sam se namesto namernega prižiganja zavornih luči poslužujem pranja prednjih stekel. Vse kar šprica preko mojega avta pa kasira tisti zadaj. Če mu prvič ne kapne, postopek ponoviš. Prej ali slej mu dopizdi.
Ales ::
Kaj pa če na cesto nenadoma skoči žival/človek/karkoli? To ni nobena deljena krivda, krivec je v takem primeru tisti zadaj, ki ne drži varnostne razdalje.
Če bi na cesto nenadoma skočila žival/človek/trol s Slo-techa bi bila krivda izključno na tistemu zadaj. Če pa ni, je odgovoren tudi tisti spredaj, ker je zaviral brez razloga.
Dokazovanje je pa druga stvar. Vsaka nezgoda pač nima posnetka.
Aston_11 ::
Če pa ni, je odgovoren tudi tisti spredaj, ker je zaviral brez razloga.V nobenem primeru ne bi bil za škodo odgovoren samo tisti spredaj, ravno tako, kot v nobenem primeru ta drugi ne bi ostal brez prekrška.
To je avtocesta, na regionalki in v naselju se jim nimaš kam umikat, razen v graben ali pa na pločnik. Za te stvari so pa druge metode, prej ali slej vsi skužijo. Bolj pasivne, pa vseeno učinkovite.
Anenkdota, he he: sem imel enkrat začetnika v riti, ki se je dolgočasil in se mi intervalno lepil v rit, tako nekako, rit, 5 metrov nazaj, rit, loop. V enema takem napadu besa, ko je spet rinil v rit, sem mu stisnil žlajf. V naselju, pri 50. Priceless je bilo videti v ogledalu. Nisem ravno ponosen, ma vseeno, it was so goood.
cleanac ::
Če ti nekdo vozi za ritjo, ni razloga, da pohodiš bremzo, kakor tudi ni razloga, da nekomur voziš za ritjo, če se ti ta ne umakne.
Evo vam dokaz...lahko še tako zelo poizkušaš biti največji bedak na cesti, vedno se najde še večji.
mam predelane luci za zavore in jih lahko prizgem do konca tud brez bremzanja, parkrat to naredim pa se ze umiri
Evo vam dokaz...lahko še tako zelo poizkušaš biti največji bedak na cesti, vedno se najde še večji.
Aston_11 ::
Če ti nekdo vozi za ritjo, ni razloga, da pohodiš bremzo, kakor tudi ni razloga, da nekomur voziš za ritjo, če se ti ta ne umakne.Ne vem, vendar, ker smo vsi živčni, nekaj MORAŠ narediti ali pa čakati, kdaj te bo napičil, kar niti ni tako redek pojav. Strah nas je! Strah, da nas kdo napiči od zadaj! Saj je bil referendum.
Mare2 ::
Strah nas je! Strah, da nas kdo napiči od zadaj!
Ne sam strah. Tudi v resnici se to zgodi. Meni se je pred leti zadaj zapičil en tovornjak, ko sem moral ustaviti pred prehodom za pešče, sicer bi povozil peško. Je imela peška srečo, da me tovornjak ni porinil vanjo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Blinder ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. In tam kjer je omejitev 90 se vozi 90, kjer se to lahko varno pocne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Aston_11 ::
Meni se je pred leti zadaj zapičil en tovornjak, ko sem moral ustaviti pred prehodom za pešče, sicer bi povozil peškoIsto danes v Logatcu. Sem imel enega začetnika z idrsko targo na cliotu od zadaj, ki je štartal na polno in sploh ni opazil, da zmanjšujem hitrost. Pa je hitu žlajfat. Take imam itak vedno na peclju v ogledalu in sem spustil žlajf, da je avto naredil ekstra razdaljo za cliota, da je imel kje ustavljat. Za unega zadaj pa ne vem, kaj je sanjal.
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. In tam kjer je omejitev 90 se vozi 90, kjer se to lahko varno pocne.Me res ne zanima, kaj imajo od tega, da vozijo 90 za ritjo, kjer vozim 90 in nato na regionalki prehitijo in vozijo dalje, kot da so na AC. Zakaj tako ravna? Nekaj ne štima, očitna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
sheeshkar ::
Kdor se svaljka po prehitevalnem in potem tam še zavira, je po moje še večja budala od tistega za ritjo.
Se pač umakneš in se ne greš "home made" policajev.
Tisti, ki vozi za ritjo je vedno in povsod večja budala. Pač počakaš, da se počasnejši varno umakne in se ne greš prepotentnega idiota, ki kompenzira za premajhen penis.
Preden se spet začne prepucavanje s "šerifi" in "policaji", seveda je tudi to hud prekršek in tudi tisti, ki predolgo vozite po prehitevalnem pasu ali celo zanalašč zavirate, ste totalni idioti (če se meni kdo prilepi na rit pač požrem slino in se ob prvi varni priložnosti umaknem). Vendar izvirni greh je vedno pri tistih z majhnimi penisi. Če se oni ne bi lepili na rit, drugi kreten ne bi igral šerifa.
TRISTONAURO ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna.
Tega nisem nikoli razumel. Če hoče voziti hitreje, naj me prehiti. Ali namerava me ogrožati dokler ne vozim po hitrosti ki je njemu po volji? Je to logika zadaj? Izsiljuje hitrost namesto da bi prehitel (na regionalki), oz. je tako nestrpen da ne more počakati še tistih 5 sekund da mu sprostim pas (na ac)?
imagodei ::
Zakon o pravilih cestnega prometa:
45. člen
(hitrost vožnje)
...
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
...
(8) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki razen v nevarnosti sunkovito speljuje, zavira ali ustavlja.
45. člen
(hitrost vožnje)
...
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
...
(8) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki razen v nevarnosti sunkovito speljuje, zavira ali ustavlja.
- Hoc est qui sumus -
srus ::
Jaz vklopim čiščenje sprednjega vetrobranskega stekla in ga začnem špricati z vitrexom. Naj se malo ohladi.
Včasih mi mladi srboritež odgovori tako, da prižge dolge luči. Odgovorim mu tako, da prižgem zadnjo rdečo meglenko.
Včasih mi mladi srboritež odgovori tako, da prižge dolge luči. Odgovorim mu tako, da prižgem zadnjo rdečo meglenko.
Arctander ::
V USA ni voznega in prehitevalnega pasu - vsi pasovi so enakovredni in se lahko prehiteva tudi po desni.
Zato je početje zaritnega debila še toliko bolj bebavo.
Zato je početje zaritnega debila še toliko bolj bebavo.
Mare2 ::
Zato je početje zaritnega debila še toliko bolj bebavo.
Kqaj pa, če je ženska?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Mare2 ::
sandmodnigga je izjavil:
Debilnost seksizma na vrhuncu. Ženska oblika debila v slovenščini ne obstaja.
Sem mislil, da bi ženski lahko rekli milejšo obliko tega izraza. Naprimer da je bila lahkomiselna.
Včasih me kaka punca pelje domov, ki se komu nalima na rit (zadek avta).
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AndrejO ::
V USA ni voznega in prehitevalnega pasu - vsi pasovi so enakovredni in se lahko prehiteva tudi po desni.
To je mit oziroma napačna izjava. Najprej zato, ker posplošuje vse predpise zveznih držav, kar preprosto ne zdrži, ker prometni predpisi niso stvar zvezne vlade. Nato pa še zato, ker trdiš nekaj, kar za veliko držav preprosto ni res. Morda celo za večino držav, pa se mi ni dalo šteti do več kot 15.
Za razbijanje mitov in širjenje splošne izobrazbe je tukaj ena lepa preglednica.
Oh, pa še en link do Wikipiedije za tiste, ki verjamejo v takšne vire.
Grey ::
Vozim izključno na tempomat 130 km/h. Najbolj mi gredo na živce tisti, ki vozijo 125 - 129 km/h, ker moram prehiteti s 140+, da se spravim mimo v doglednem času, da me ne bi kdo tailgateal.
Drugače pa verjamem, da bi se tudi kateri tailgater tako odzval kot Mr.Eddy na "brake check", če bi prišlo do česa :D Krivda je deljena. Voznik, ki je vozil preblizu je za prekratko varnostno razdaljo. Brake checker (silovito zavre brez da bi za to imel razlog), ki je povzročil prometno nesrečo pa kriv povzročanja splošne nevarnosti ali pa naklepa uboja, če se pri tem tailgater ali kateri drugi udeleženec v prometu poškoduje zaradi takega dejanja. Zato se ne hecat, ampak mal po gasu pa se umaknite takim ali pa vozite 135 in počakajte na varno priložnost za umik. Nikakor pa ne zavirajte.
Drugače pa verjamem, da bi se tudi kateri tailgater tako odzval kot Mr.Eddy na "brake check", če bi prišlo do česa :D Krivda je deljena. Voznik, ki je vozil preblizu je za prekratko varnostno razdaljo. Brake checker (silovito zavre brez da bi za to imel razlog), ki je povzročil prometno nesrečo pa kriv povzročanja splošne nevarnosti ali pa naklepa uboja, če se pri tem tailgater ali kateri drugi udeleženec v prometu poškoduje zaradi takega dejanja. Zato se ne hecat, ampak mal po gasu pa se umaknite takim ali pa vozite 135 in počakajte na varno priložnost za umik. Nikakor pa ne zavirajte.
HighBane ::
Zakon o pravilih cestnega prometa:
45. člen
(hitrost vožnje)
...
(3) Prepovedano je sunkovito speljevanje, zaviranje ali ustavljanje, razen v nevarnosti. Voznik dvoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po dveh kolesih. Voznik enoslednega vozila mora voziti tako, da ne zmanjšuje stabilnosti vozila, zlasti ne sme izpuščati krmila ali se voziti po enem kolesu.
...
(8) Z globo 300 eurov se kaznuje za prekršek voznik motornega vozila, ki razen v nevarnosti sunkovito speljuje, zavira ali ustavlja.
Na posnetku ni izgledalo, kakor sunkovito zaviranje. Bi rekel, da se ta člen navezuje na bolj ekstremno zaviranje, ne pa na prilaganje hitrosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: HighBane ()
Oberyn ::
Aston_11 ::
b3D_950 ::
Sam imam včasih občutek, da če bi šel 140 čez ovinek, bi tudi tisti, ki je zamano šel 140, samo zato, da bi bil 3 metre za mano. In potem na koncu, vidiš da profitira kakšne 4 sekunde.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Invictus ::
1. ni se svaljkal ampak je prehiteval.
2. na avtocesto se je vključeval nekdo zato mu je tisti spredaj na prehitevalnem pasu kulturno dal prostor.
3. tisti zadaj na prehitevalnem je vozil absurdno preblizu. Zakaj je tisti spredaj zaviral ne moreš vedeti in _ni_ pomembno. LAhko da je narmerno naredil nesrečo lahko pa da je izgubil nadzor na vozilom in zavrl. Če bi imel ta zadaj varnostno razdaljo nesreče ne bi bilo.
______
krivda je 100% na strani tistega zadaj ki je vozil 2 metra za tistim spredaj.
1. Seveda se je svajkal. Prehiteva se ne s 5 km/h razlike.
2. Vozilom, ki se vključujejo na avtocesto, se ni treba umikati, še posebej ne, če na prehitevalnem ni prostora. Vozilo, ki se vključuje, mora pospešiti do histrosti na avtocesti.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Arctander ::
V USA ni voznega in prehitevalnega pasu - vsi pasovi so enakovredni in se lahko prehiteva tudi po desni.
To je mit oziroma napačna izjava. Najprej zato, ker posplošuje vse predpise zveznih držav, kar preprosto ne zdrži, ker prometni predpisi niso stvar zvezne vlade. Nato pa še zato, ker trdiš nekaj, kar za veliko držav preprosto ni res. Morda celo za večino držav, pa se mi ni dalo šteti do več kot 15.
Za razbijanje mitov in širjenje splošne izobrazbe je tukaj ena lepa preglednica.
Oh, pa še en link do Wikipiedije za tiste, ki verjamejo v takšne vire.
Se opravičujem za netočno informacijo. Torej bi morali najprej ugotoviti, v kateri zvezni državi je nastal omenjeni posnetek.
Utk ::
Prepovedano je samo sunkovito zavirati brez razloga. Pobozat bremzo da ostanes znotraj omejitve hitrosti seveda nikoli ni prepovedano. Tistemu zadaj je pa prvo desetinko sekunde cisto vseeno koliko bremzas, usral se bo zaradi luci.
No jaz sem ravno zadnic enemu tako pobozal bremzo, ker je blendal ze 100 metrov prej, ko sem ravno prehiteval avtobus, pa ze jaz sem sel 25 nad omejitvijo. Sklepam da me je opozarjal, da vozim prehitro. In se enkrat, ni mi bil za ritjo ko sm posvetil. Sem ga pa s tem se dodatno razkuril, ko je prisel do mene sem bil pa ze itak desno. Ce sem mu samo 5 min zivljenja vzel, sem srecen.
No jaz sem ravno zadnic enemu tako pobozal bremzo, ker je blendal ze 100 metrov prej, ko sem ravno prehiteval avtobus, pa ze jaz sem sel 25 nad omejitvijo. Sklepam da me je opozarjal, da vozim prehitro. In se enkrat, ni mi bil za ritjo ko sm posvetil. Sem ga pa s tem se dodatno razkuril, ko je prisel do mene sem bil pa ze itak desno. Ce sem mu samo 5 min zivljenja vzel, sem srecen.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
AndrejO ::
Wisconsin.
Wisconsin: Obvezno umikanje na desno, da se mimo spusti hitrejša vozila. Prehitevanje po desni je dovoljeno samo, kadar je manever varen (definirano kot to, da je vozišče dovolj široko, da lahko vzporedno peljeta dve koloni vozil).
Reference:
Obvezno umikanje na desno: 346.05(3)
Izjeme, ko je dovoljeno prehitevanje po desni: 346.08
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Aston_11 ::
Mehmed ::
Brake checker (silovito zavre brez da bi za to imel razlog), ki je povzročil prometno nesrečo pa kriv povzročanja splošne nevarnosti ali pa naklepa uboja, če se pri tem tailgater ali kateri drugi udeleženec v prometu poškoduje zaradi takega dejanja.
A bo tezko kriv naklepa uboja, ce se b zaleti v c in ga poskoduje.
Mal zato, ker noben ni umrl. Mal pa tud zato, ker je jeben uboj po definicji nenaklepen. Tko da kaj mislis s tem je samo tebi jasno.
šernk ::
Ce imate koga zalepljenga za ritjo dejte se raje vprasat zakaj tisti zadaj tako ravna. I
ker ima premajhnega? sem nazadnje prehitel enega na regionalki (sedaj me boste vsi imenovali za norca) pri cca 100km/h (osebno pač vem skozi kateri ovinek ne smeš it 90, ker lahko za ovinkom nabašeš kamen). človek se mi je nato pri mojih 120km/h prilepil na rit, samo gas sem spustil in znižal na 80. če bi se samo dotaknil zavore bi bil rezultat 100% identičen rezultatu na zgornjem videu. No pol sem naredil krajši obvoz da je šel naprej, me je pa zanimal njegov ego ko je zagledal moje luči spet v ogledalu čez 3km... koji k. se imaš sredi noči za lepit na rit nekomu ki te popolnoma normalno in varno prehiti?
Brake checker (silovito zavre brez da bi za to imel razlog),
kaj pa če sem zaviral zaradi odseva svetlobe, ker sem mislil da je večji kos stekla na cesti v resnici je bil pa kos plastične folije, ki jo je seveda tovornjak za mano pobral s seboj? zaviranje brez razloga je praktično nemogoče dokazat pa lahko začnemo od vrabca naprej.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Aston_11 ::
Miha 333 ::
GrimReaper ::
Saj če nekdo vozi 100 po ravnini, še ne pomeni da vozi hitro. Sam imam dovolj izkušenj, da vem, da je tudi take treba prehitet ob prvi priložnosti, ker potem čez ovinke itak ne zna noben vozit z normalno hitrostjo.
Oz. že vmesna pospeševanja med 80 in 100 jim gredo precej slabo.
Sicer je po svoje logično že to, da če enga dohitiš, ne more bit tako hiter kot bi ti želel. Spet tisti od zadaj so pa prehitri.
Drugače je zame ena lepa potovalna hitrost 110, oz. 100 po GPS-u.
Oz. že vmesna pospeševanja med 80 in 100 jim gredo precej slabo.
Sicer je po svoje logično že to, da če enga dohitiš, ne more bit tako hiter kot bi ti želel. Spet tisti od zadaj so pa prehitri.
Drugače je zame ena lepa potovalna hitrost 110, oz. 100 po GPS-u.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
AndrejO ::
Wisconsin: Obvezno umikanje na desno, da se mimo spusti hitrejša vozila.Če vozi "less then normal speed of trafic, " piše dalje.
Da. Prevedeno iz njihove latovščine to pomeni, da je voznik v Wisconsinu v prekršku kadar se ne umakne skrajno desno tudi takrat, ko je omejitev 55mph in vozi 55mph, če se želijo ostali okoli njega premikati s 65mph.
Kar je vzrok za prenekatero prerekanje v Sloveniji, je v Wisconsinu pač izrecno predpisano.
Kaj to pomeni za umikanje raznim "podivjanim osamelcem", pa ne vem in tudi ne bom ugibal.
Mare2 ::
zaviranje brez razloga je praktično nemogoče dokazat pa lahko začnemo od vrabca naprej.
Mačka je skočila in prečkala cesto. :)
Črna...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vožnja po prehitevalnem (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Na cesti | 124585 (101607) | solatko |
» | Izrek za vožnjo na cestah (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 48847 (44242) | solatko |