Forum » Na cesti » lučka za olje
lučka za olje
yirzy ::
Imam sledec problem z lucko za olje, dokler se avo ne segreje nic ne sveti,ko pa se enkrat segreje nekje po 20 km voznje pa zacne utripiati rdeča lučka za olje. Olja ni premalo sem preveril pred teden dni je blo menjano olje in filtri. Zanima me kaj bi bil razlog da se lučka prižge in če je imel že kdo podoben problem. imam pa golf 4 1.9 tdi 2004 letnik.
kixs ::
Lahko je tudi pritisk olja.
Predvidevam, da ze imas kaksnega mehanika. Ga poklici in se zmeni za pregled napake.
Predvidevam, da ze imas kaksnega mehanika. Ga poklici in se zmeni za pregled napake.
Vanich ::
Rdeča je pritisk olja. Lahko je samo senzor za pritisk fuč, (to je poceni za zamenjat) lahko je pa kaj dosti hujšega in ti lahko celo zariba mašina. Dokler ne veš, se s takim avtom ni za vozit.
fikus_ ::
Si nazadnje dal noter kakšno drugo olje?
Ali je mogoče tlačno stikalo?
Ali pa pa najdražja varianta, motor je na koncu?
Pravi odgovor je mehanik.
Ali je mogoče tlačno stikalo?
Ali pa pa najdražja varianta, motor je na koncu?
Pravi odgovor je mehanik.
šernk ::
lučka za olje ne kaže nivo olja ampak samo pritisk olja. Prižge se ko pritisk pade pod dovoljeno mejo razlogov zato je lahko pa precej. in ko se lučka prižge je ponavadi za motor prepozno, ker ostane brez mazanja. če hitro ustaviš sicer verjetno ne bo dosti škode na kratek rok, sam če hočeš pa motor imet 200k+ km pa si prepozen.
ko lučka za olje enkrat zagori je avto takoj za ustavit, vse ostalo se škoda na motorju eksponentno veča. ko se lučka prižge, tudi če se potem ugasne je najprej za ugotovit kaj je narobe in ne razmišljat če boš prišel še 20km do mehanika. 30km avtovleke stane do 100eur, zariban motor stane od 600eur naprej če imaš dobra poznanstva. brez njih pa pod 1000eur ne prideš, če hočeš naredit pa za prav pa z dobrimi poznanstvi pod 800eur ne prideš.
ko lučka za olje enkrat zagori je avto takoj za ustavit, vse ostalo se škoda na motorju eksponentno veča. ko se lučka prižge, tudi če se potem ugasne je najprej za ugotovit kaj je narobe in ne razmišljat če boš prišel še 20km do mehanika. 30km avtovleke stane do 100eur, zariban motor stane od 600eur naprej če imaš dobra poznanstva. brez njih pa pod 1000eur ne prideš, če hočeš naredit pa za prav pa z dobrimi poznanstvi pod 800eur ne prideš.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
MadMax ::
V grobem imaš recimo 4 razloge:
1. defekten senzor (tlačno stikalo)
2. olje neprave gradacije ("preredko" - premalo viskozno, torej po domače prenizke številke v oznaki gradacije)
3. obrabljena črpalka za olje (nekateri motorji so imeli znane težave s semeringom za par eur v črpalki)
4. iztrošen cel motor, ko zaradi občutno povečanih zraćnosti črpalka ne more več zagotavljat tlaka
1. je najcenejše rešljiva, zaradi 2 in 3 so že zaribavali motorji, glede 4 pa sam najbolje veš...
Vsekakor čimprej k (dobremu) mehaniku.
1. defekten senzor (tlačno stikalo)
2. olje neprave gradacije ("preredko" - premalo viskozno, torej po domače prenizke številke v oznaki gradacije)
3. obrabljena črpalka za olje (nekateri motorji so imeli znane težave s semeringom za par eur v črpalki)
4. iztrošen cel motor, ko zaradi občutno povečanih zraćnosti črpalka ne more več zagotavljat tlaka
1. je najcenejše rešljiva, zaradi 2 in 3 so že zaribavali motorji, glede 4 pa sam najbolje veš...
Vsekakor čimprej k (dobremu) mehaniku.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
tony1 ::
Potrebuješ dobro opremljenega mehanika (vsi uradni servisi še zdaleč ne pridejo več v poštev), ki ima:
-manometer z ustreznim konektorjem, in ga lahko všteka direktno v blok motorja, kjer je trenutno privijačeno tlačno stikalo, ki daje podatek lučki
-dostop do servisne dokumentacije, ker mora vedeti, pri kakšnem tlaku lučka ugasne.
Tvoj prvi vzrok za napako bi lahko bil fuč tlačno stikalo, zamenjaj ga.
Je pa slab znak, da se problem pokaže pri vročem motorju, to bi res lahko bilo (zelo) izrabljeno olje ali pa slab motor (fuč oljna črpalka, fuč ojnični ležaji).
Obstaja še tretja možnosti: zaje6ava te avtoelektrika. Lahko je slab števec ali pa naplejava od števca do tlačnega stikala. Včasih je tlačno stikalo narejeno tako, da gre nanj samo 1 žica, maso dobi pa direktno od bloka motorja. Če je ta stik slab (ali pa je slab stik razvoda mase in bloka motorja (!!!)), lahko stikalo izgublja maso in, če je tako narejeno (tak problem sem imel na svojem VWju pred leti), ob izgubi stika z maso prižge lučko za olje...
-manometer z ustreznim konektorjem, in ga lahko všteka direktno v blok motorja, kjer je trenutno privijačeno tlačno stikalo, ki daje podatek lučki
-dostop do servisne dokumentacije, ker mora vedeti, pri kakšnem tlaku lučka ugasne.
Tvoj prvi vzrok za napako bi lahko bil fuč tlačno stikalo, zamenjaj ga.
Je pa slab znak, da se problem pokaže pri vročem motorju, to bi res lahko bilo (zelo) izrabljeno olje ali pa slab motor (fuč oljna črpalka, fuč ojnični ležaji).
Obstaja še tretja možnosti: zaje6ava te avtoelektrika. Lahko je slab števec ali pa naplejava od števca do tlačnega stikala. Včasih je tlačno stikalo narejeno tako, da gre nanj samo 1 žica, maso dobi pa direktno od bloka motorja. Če je ta stik slab (ali pa je slab stik razvoda mase in bloka motorja (!!!)), lahko stikalo izgublja maso in, če je tako narejeno (tak problem sem imel na svojem VWju pred leti), ob izgubi stika z maso prižge lučko za olje...
yirzy ::
predvidevam da je senzor za olje. olje je not novo takšno kot mora bit. menjani vsi oljni filtri in te zadeve. možno tudi da je za pritisk olje šla tlačilka al kako se temu reče :) peljem k mehaniku avto!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Slabo privit filter za olje, je to hud problem, če sem se vozilOddelek: Na cesti | 4119 (2343) | Tilen |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35357 (18785) | cleanac |
» | Brez olja... kaj je sedaj bolje? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19783 (15657) | energetik |
» | Lučka za črpalkoOddelek: Na cesti | 1093 (835) | RejZoR |
» | Prižiganje avta (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 18616 (14285) | krucymucy |