» »

HTC pokazal Vive za navidezno resničnost

1
2
»

bMozart ::

BigWhale. Se opravičujem, da sem začel debato, ki jo ne mislim (več) argumentirat. Področje neuroscience je zelo široko. Predvidevam, da nisi iz tega področja. Lahko ti samo rečem da se verjetno motiš v skoraj vsem kar si napisal. Če te stvari RES zanimajo (da si jih pripravljen študirati več kot 1 leto), mi piši na zs.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

Qcube ::

Kar imam izkušenj s simulacijami definitivno se znanje ne prenese 1:1 v realno življenje. So pa odlične ker se naučiš postopka kako se učiti, in to ogromno pospeši pridobivanje spretnosti v realnem življenju.

bMozart ::

Qcube je izjavil:

Kar imam izkušenj s simulacijami definitivno se znanje ne prenese 1:1 v realno življenje. So pa odlične ker se naučiš postopka kako se učiti, in to ogromno pospeši pridobivanje spretnosti v realnem življenju.

Drži. V bistvu s časom (razvojem tehnologije) vedno bolj gre v smeri 1:1. Kaj vse to potegne za sabo...
Uporaba ima lahko tudi pozitivne stvari, o tem ni dvoma.
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...

antonija ::

bMozart je izjavil:

Se opravičujem, da sem začel debato, ki jo ne mislim (več) argumentirat.
Argumentirat? Tvoj edini "argument" v tej temi je bil, da se je nekaj tvojih kolegov drugace obnasalo ko ste se pogovarjali o seriji, ki so jo nedavno gledali, iz cesar si zakljucil da so povsem opustili svoje moralne vrednote.
Vse ostalo kar si napisal je pa neosnovan fearmongering.

Ovce se bojijo vsake nove tehnologije; ko je prisel tisk so iz izobrazevalnih programov izginile vescine pomnjenje in spomina, ko je tisk postal domaca stvar so se zbali za spretnosti pisanja na roke, ko je prisel radio je bila panika ker je umetnost pripovedovanja zgodb sla v pozabo, TV je itak vse zjebal, naredil iz ljudi zombije, oslepil polovico svetovne populacije, za drugo polovico so pa poskrbele igre in clovestvo je izumrlo. Samo se zadnjih nekaj postapokalipticnih junakov caka da pride VR da lahko se oni postanejo zombiji in gre clovestvo "out with a bang".

Razen ce vecina se vedno normalno zivi (oz. celo bolj kvalitetno) kljub vsem groznim radijskim oddajam, filmom, serijam, igricam in VR pr0nu, ki bo nedvomno naredil vec skode kot vsa hitlerjeva koncentracijska taborisca skupaj.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

m0LN4r ::

Pa cist mimogrede, mislite da je za VR pr0N 1200p res to to ?

Oculus in Vive imata oba 1200p zaslone (je tako) ?

Za Vive pravijo, da ima vecji FOV, ampak se vidijo piksli, pri Oculusu pa je manjsi FOV in se manj vidijo piksli.
Razlaga je simple, glede na to, da imata zadevi isti "cheapo" telefon panel. Vive ima vecjo konveksnost in povecavo lec, oculus pa manjso.

Uporabniska izkusnja in podpora gre v smeri VIVE, edini minus je tale vecja povecava, zaradi katere je piksel grid bolj ociten.
Oculus pa obratno, omejena uporabniska izkusnja, slabsi tracking je pa manjsi piksel grid in stane 200€ manj.

Tako, da kdo misli kupit. Se naj odloci kaj bi rad.
200€ manj, manjsi piksel grid, slabsa podpora
200€ vec, vecji piksel grid, boljsa podpora

Pri trackingu sem videl posnetek, da je VIVE celo tako natancen, da clovek lahko zonglira s temi kontrolerji samo z informacijo slike iz Virtualnosti.

Povzetek je, da ne moremo rect, da je zdaj eno boljse od drugega, ker nenazadnje je 200€ nekje 1/3 drazje od cene Oculusa.

Jaz bi nekako razvrstil takole:
Oculus = VR porn, dirkacine, igre kjer si pretezno na mestu in ti je kakovost slike pomembna
VIVE = interaktivnost, izkoristek cele sobe, drug spekter iger

Za pomnit pa velja se to, da je to prvi runda sirsi mnozici in se bo v roku do dveh let zadeva zelo izboljsala glede tehnicnih specifikacij (paneli, tracking, brez kablovja).

Steam seznam iger: http://store.steampowered.com/search/#v...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

antonija ::

m0LN4r je izjavil:

Pa cist mimogrede, mislite da je za VR pr0N 1200p res to to ?
Vroci Kaj je imel crno-bele fotke tako grozno zrnaste na najbolj cheap papirju, pa se je vseeno rpodajal. VHS pr0n je bil zelo priljubljen v videotekah, sledil je divx pr0n (nekaj 100 vrstic) ki se je gledal na cheap CRTjih (zelo dobro vidni pixli) in LCDjih (mogoce malo manj vidni pixli), danes je pa mainstream 1080p na 1080p zaslonih, kjer se se vedno lahko vidi pixle ce se clovek potrudi. 4k pa v praksi ne obstaja (dragi ekrani, ni contenta, zasede ogromno placa).

Ampak glede na to da ljudje konzumiramo pr0n v vseh moznih oblikah ki so na voljo, se ni za bat da VR pr0n nebi sel v promet, ker se ze sedaj dobro prodaja in piratizira, pa so na trgu samo development seti oculusa.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

m0LN4r ::

Moje vprasanje je blo bolj za hec, kot res xD
Sicer 4K pr0na je ze ogromno, ampak kaj mislis je bolsi trade off ?

4K pron na 4K TVju (opcija z 3D ocali) kristalno cista slika
vs.
1200p z lecami povecan piksel grid, bistveno manj ostra slika, real 3D in 180 stopinj

xD

Mamo tle kakega pr0n experta ?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

antonija ::

Vprasanja o pr0nu niso nikoli hec >:D

Jaz imam doma samo velike ekrane, se nobenih VR ocal ni na vidiku, pa prvo generacijo bom skoraj 100% preskocil. Po eni strani se mi prav nic ne mudi (dovolj materiala za obicajne zaslone, tako pr0n kot ne-pr0n), pa drugi strani pa ce bo zadeva res tako dobra kot pravijo, ne dvomim da bo v drugi generaciji cena se nizja, zmogljivosti boljse in vecina porodnih tezav odpravljena.

Bom pac druge poslusal kako se hvalijo s svojimi headseti.
Statistically 3 out of 4 involved usually enjoy gang-bang experience.

m0LN4r ::

Ja mene tudi odvraca ppi. Se na 1440p GearVR v Bigbangu se je vidla mreza. Tako, da me teh 1200p nekak ne vlece.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Truga ::

To da na vive bolj vidis pixle kot na riftu je BS. Ekrana sta identicna, razlika v FOV pa je, da ima rift FOV par stopinj sirsi, vive pa nekaj stopinj visji. Ce vidis opazno razliko v sliki med obema HMDjema nisi pravilno nastavil IPD in slika na eni ali obeh napravah ni optimalna.

Ekrana sta v obeh identicna. Oba prideta z 2x 1080x1200 ekranom (ekran iz telefona so imeli rift developer kiti, zdaj imajo boljso resitev) za skupaj 2160x1200 resolucijo. Zal so ekrani pentile, in ne RGB, kot v PSVR.

m0LN4r ::

Ni to noben BS, to je review. Ne govori o in-game FOV ampak screen FOV.
Imas display fiskne sirine/velikosti, kako bos to spreminjal ? Tako, da leco pomaknes blizje ali jo naredis bolj konkavno. Kaj bo posledica, ce povecas z leco za 5% vec ?

Kaj ni razumljivo ?
Pa ti razlozi, imas 2 identicna ekrana in lupo. Na enem naredi vecji FOV, da bos videl vecji, kot v lupi v drugem pa manj. Povej mi pri katerem bo manjsa povecava.

Razdaljo lece si lahko spremnjas, konkavnost pa NE !
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Truga ::

Ja, jaz tud govorim o screen fov. Rift fov je par stopinj sirsi, vive pa par stopinj visji, in ta razlika ni dovolj velika da bi lahko opazil "vecje" ali "manjse" pixle, razen ce nisi pravilno nastavil naprave.


e: Ali pa confirmation bias

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

m0LN4r ::

http://www.projectimmersion.com/fov/
Mislim, da je jasno v cem je stos. Obliko lece v tem primeru konkavnost ne mores spreminjat, niti velikost panela. Tist milimeter za oke je pa samo za fokus.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Truga ::

Ja, saj razlika je samo v lecah. Lece od rifta ti pokazejo malo vec horizontale, od vive pa malo vec vertikale.

m0LN4r ::

En izmed boljsih demonstracij:
https://www.youtube.com/user/m0LN4r
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Google Earth VR - modri planet v navidezni resničnosti

Oddelek: Novice / Ostalo
137112 (5619) LuiIII
»

Sulon Q: AMD-jev korak v navidezno resničnost

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
358455 (7227) vostok_1
»

AMD pokazal svojo najhitrejšo grafično kartico Radeon R9 Fury X2 (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
24052282 (45461) Napajalc
»

Odpuščanja naznanjajo težke čase za proizvajalce pametnih telefonov

Oddelek: Novice / Ostale najave
208117 (4962) PrihajaNodi
»

MWC: Navidezna resničnost izpod prstov HTC-ja in Valva

Oddelek: Novice / Zasloni / projektorji / ...
3111267 (7248) trim77

Več podobnih tem