Forum » Pomoč in nasveti » Stvarna napaka iPhone
Stvarna napaka iPhone
BigSmoke ::
Pozdravljeni;
Na svojem telefonu sem uveljavljal stvarno napako pri telekomu (tam je bil telefon kupljen), katero so tudi odobrili in sem si izbral zamenjavo aparata za novega. S servisa so mi poslali nov aparat, na kateremu sem opazil da je poskodovan in sem ga zato nesel nazaj osebno na servis. Sedaj cakam ze 5 dni od kar sem nesel nazaj telefon na servis (vse skupaj 2 tedna). Ker vem da pri stvarni napaki je rok 8 dni me zanima kaj naj naredim sedaj. Naj grem na telekom in zahtevam kupnino aparata, ker se mi ne ljubi več čakati
Na svojem telefonu sem uveljavljal stvarno napako pri telekomu (tam je bil telefon kupljen), katero so tudi odobrili in sem si izbral zamenjavo aparata za novega. S servisa so mi poslali nov aparat, na kateremu sem opazil da je poskodovan in sem ga zato nesel nazaj osebno na servis. Sedaj cakam ze 5 dni od kar sem nesel nazaj telefon na servis (vse skupaj 2 tedna). Ker vem da pri stvarni napaki je rok 8 dni me zanima kaj naj naredim sedaj. Naj grem na telekom in zahtevam kupnino aparata, ker se mi ne ljubi več čakati
twom ::
Za uveljavljanje stvarne napake imaš časa 2 leti od nakupa, napako uveljavljaš pri trgovcu kjer si izdelek kupil. Zahtevek z opisom napake podaš pisno. Za prijavo napake imaš 2 meseca časa od odkritja le te.
Če so ti kot rešitev tvojega zahtevka dali zanič aparat ga takoj neseš nazaj tam kjer si ga prevzel. Če ne gre drugače še enkrat uveljavljaš stvarno napako pri trgovcu. Servisa ne mešaj. Ne razumem kako ti je servis lahko dal drug nov (in povrhu še poškodovan) telefon...
Termin "8 dni" ne obstaja, čeprav ga trgovci zelo velikokrat uporabijo (in potrošniki tudi). V primeru napake lahko (enakovredno) uveljavljaš garancijo (na servisu) ali stvarno napako (pri trgovcu). Če naprava nima napake je samo dobra volja (in dobra poslovna praksa) da ti izdelek vzamejo nazaj, vrnejo kupnino ali omogočijo zamenjavo za kaj drugega. Na internetu sicer lahko karkoli vrneš v 15 dneh.
Če so ti kot rešitev tvojega zahtevka dali zanič aparat ga takoj neseš nazaj tam kjer si ga prevzel. Če ne gre drugače še enkrat uveljavljaš stvarno napako pri trgovcu. Servisa ne mešaj. Ne razumem kako ti je servis lahko dal drug nov (in povrhu še poškodovan) telefon...
Termin "8 dni" ne obstaja, čeprav ga trgovci zelo velikokrat uporabijo (in potrošniki tudi). V primeru napake lahko (enakovredno) uveljavljaš garancijo (na servisu) ali stvarno napako (pri trgovcu). Če naprava nima napake je samo dobra volja (in dobra poslovna praksa) da ti izdelek vzamejo nazaj, vrnejo kupnino ali omogočijo zamenjavo za kaj drugega. Na internetu sicer lahko karkoli vrneš v 15 dneh.
sandmodnigga ::
Termin 8 dni pri stvarni napaki obstaja. V osmih dneh mora prodajalec podati odgovor. 8 dni se šteje od uveljavljanja stvarne napake do dneva, ko prodajalec da odgovor na pošto.
Pravtako pisni zahtevek ni nujen, je pa močno zaželjen. Je možno podati zahtevek tudi osebno. Vsakič ko boš šel neuspešno na Telekom, zahtevaj od njih pisno potrdilo, da si bil tam. Na podlagi tega jim po ceniku lokalnega prevoznika naložiš še plačilo potnih stroškov. Če jih prodajalec ne bo hotel izplačati imaš na voljo sodišče, ki bi moralo pritrditi v tvoj prid.
Ta zadnji del je najbolj priporočljiv v roku pol leta od nakupa naprave, kjer dokazovanje napake ni na tvojih plečih. V nasprotnem primeru ti lahko Telekom zaračuna še servis, kar pomeni, da potni stroški tega servisa ne bodo pokrili.
Pravtako pisni zahtevek ni nujen, je pa močno zaželjen. Je možno podati zahtevek tudi osebno. Vsakič ko boš šel neuspešno na Telekom, zahtevaj od njih pisno potrdilo, da si bil tam. Na podlagi tega jim po ceniku lokalnega prevoznika naložiš še plačilo potnih stroškov. Če jih prodajalec ne bo hotel izplačati imaš na voljo sodišče, ki bi moralo pritrditi v tvoj prid.
Ta zadnji del je najbolj priporočljiv v roku pol leta od nakupa naprave, kjer dokazovanje napake ni na tvojih plečih. V nasprotnem primeru ti lahko Telekom zaračuna še servis, kar pomeni, da potni stroški tega servisa ne bodo pokrili.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sandmodnigga ()
Hardon ::
Pozdravljeni!
Zanima me, koliko časa ima trgovec, da potrošniku, ki je uveljavljal stvarno napako, sporoči o obstoju le te? Ali je to 8 delovnih dni, ali 8 dni? V mojem primeru, bo danes potekel osmi dan. Zanima me še, kakšne so moje pravice, če v tem času osmih dni ne dobim odgovora? Ali mi v tem primeru avtomatsko pripada tisto kar sem zahteval? (vračilo kupnine)
Lp
Zanima me, koliko časa ima trgovec, da potrošniku, ki je uveljavljal stvarno napako, sporoči o obstoju le te? Ali je to 8 delovnih dni, ali 8 dni? V mojem primeru, bo danes potekel osmi dan. Zanima me še, kakšne so moje pravice, če v tem času osmih dni ne dobim odgovora? Ali mi v tem primeru avtomatsko pripada tisto kar sem zahteval? (vračilo kupnine)
Lp
Hardon ::
Verjemi, da sem ze vse pregledal :) odgovora o delovnih dneh pa se nisem nasel. Prav tako ne drugega mojega vrpasanja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Hardon ()
zk_eu ::
Odgovoriti Vam morajo v 8 dneh, če je napaka sporna, sicer pa neposredno ugoditi Vaši zahtevi, če je napaka nesporna (39. člen ZVPot). Sem se štejejo vsi dnevi, ne samo delavni. Vendar pa, če je zadnji dan roka dan, ko se ne dela, se za zadnji dan roka šteje naslednji delavnik (subsidiarna uporaba 62. člena OZ).
Če Vam pisno ne odgovorijo v 8 dneh (napaka je sporna) oziroma ne ugodijo vaši zahtevki v 8 dneh (napaka ni sporna), so storili prekršek po 17. oziroma 18. točki prvega odstavka 78. člena ZVPot. Obvestite lahko Tržni inšpektorat RS, ki lahko prodajalcu izreče globo, ne more pa mu izreči, da ugodi Vaši zahtevi. Svojo pravico morate tako uveljavljati po sodni poti.
Za stvarne napake jamči samo prodajalec in ne garant (servis). Zato bo v primeru, da Vam ugodijo zahtevi, le njihova dobra volja, čeprav močno dvomim glede na to kaj uveljavljate. Je pa res, da ker prodajalci niso usposobljeni za odkrivanje napak, navadno zadevo nato pošljejo enako na servis (tukaj je mogoče drugače, ker je telefon fizično poškodovan). Vendar stvarno napako vedno uveljavljate (samo) od prodajalca.
Če Vam pisno ne odgovorijo v 8 dneh (napaka je sporna) oziroma ne ugodijo vaši zahtevki v 8 dneh (napaka ni sporna), so storili prekršek po 17. oziroma 18. točki prvega odstavka 78. člena ZVPot. Obvestite lahko Tržni inšpektorat RS, ki lahko prodajalcu izreče globo, ne more pa mu izreči, da ugodi Vaši zahtevi. Svojo pravico morate tako uveljavljati po sodni poti.
Za stvarne napake jamči samo prodajalec in ne garant (servis). Zato bo v primeru, da Vam ugodijo zahtevi, le njihova dobra volja, čeprav močno dvomim glede na to kaj uveljavljate. Je pa res, da ker prodajalci niso usposobljeni za odkrivanje napak, navadno zadevo nato pošljejo enako na servis (tukaj je mogoče drugače, ker je telefon fizično poškodovan). Vendar stvarno napako vedno uveljavljate (samo) od prodajalca.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
evin ::
Živjo!
Jaz imam vprašanje glede stvarne napake. Moj telefon, tudi kupljen pri Telekomu, je že po prvem tednu šel na servis - zamrznil je na apple logotu in se ni mogel več prižgati. Kupljen je bil konec julija 2017.
Od takrat do danes je bil že 4x na servisu, zmeraj ista napaka in zmeraj je po servisu telefon "popravljen". Uveljavljala sem stvarno napako, pa niso odobrili, češ da s telefonom ni nič narobe. Zmeraj naredijo restore in to je to.
Telekom se sklicuje na servis, ki je tisti, ki pove kako in kaj, servis se sklicuje na Telekom, naj se z njimi zmenim...
Kaj lahko storim? Poleg tega, da čakam, da mi v roku garancije še 2x preneha z delovanjem, da lahko naberem kvoto 45 dni, ko je bil na servisu?
Obenem pa še to, v garancijskem listu piše, da naj bi po vsakem servisu bila garancijska doba podaljšana, vendar na garancijskem listu ni nobenih sprememb - s kom se to zmenim, da mi za teh 33 dni, ko je bil vse skupaj na servisu, podaljšajo garancijo?
Hvala vam!
Jaz imam vprašanje glede stvarne napake. Moj telefon, tudi kupljen pri Telekomu, je že po prvem tednu šel na servis - zamrznil je na apple logotu in se ni mogel več prižgati. Kupljen je bil konec julija 2017.
Od takrat do danes je bil že 4x na servisu, zmeraj ista napaka in zmeraj je po servisu telefon "popravljen". Uveljavljala sem stvarno napako, pa niso odobrili, češ da s telefonom ni nič narobe. Zmeraj naredijo restore in to je to.
Telekom se sklicuje na servis, ki je tisti, ki pove kako in kaj, servis se sklicuje na Telekom, naj se z njimi zmenim...
Kaj lahko storim? Poleg tega, da čakam, da mi v roku garancije še 2x preneha z delovanjem, da lahko naberem kvoto 45 dni, ko je bil na servisu?
Obenem pa še to, v garancijskem listu piše, da naj bi po vsakem servisu bila garancijska doba podaljšana, vendar na garancijskem listu ni nobenih sprememb - s kom se to zmenim, da mi za teh 33 dni, ko je bil vse skupaj na servisu, podaljšajo garancijo?
Hvala vam!
shadeX ::
Zanimivo da zamzrne oni naredijo restore - deluje in nato spet zamzrne. O kakšnem iPhonu je tu govora? Ali nalagaš posodobitve?
Skoraj zagotovo tukaj ne gre za kako strojno (HW) napako, je pa zanimivo, da pride do teh problemov na vsake toliko časa (kot praviš se ti je to zgodilo že 4x).
Skoraj zagotovo tukaj ne gre za kako strojno (HW) napako, je pa zanimivo, da pride do teh problemov na vsake toliko časa (kot praviš se ti je to zgodilo že 4x).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
evin ::
Iphone SE. Updejtan je, zdej jaz se ne spoznam, ampak, da je prvič nehal z delovanjem po enem tednu...nevem. Sej niti ni pomembno v bistvu, bistvo je, da telefon očitno ne deluje kot bi moral.
Vprašanje je, kaj storiti, kako dopovedati Telekomu, naj mi ali povrnejo kupnino ali dajo nov aparat, ki deluje brezhibno - ker ta ne deluje brezhibno.
Pol pa mi še rečejo "ja, kaj pa je problem? Saj zdej dela.".... pa nočejo razumet, da je do zdej "delal" že 3x po servisu, pa je vseeno moral ponovno na servis še četrtič...
Vprašanje je, kaj storiti, kako dopovedati Telekomu, naj mi ali povrnejo kupnino ali dajo nov aparat, ki deluje brezhibno - ker ta ne deluje brezhibno.
Pol pa mi še rečejo "ja, kaj pa je problem? Saj zdej dela.".... pa nočejo razumet, da je do zdej "delal" že 3x po servisu, pa je vseeno moral ponovno na servis še četrtič...
gmajna84 ::
prodaj ta sekret od appla pa kupi telefon
i7 8700K @ 5GHz|Intel UHD Graphics 630|16GB DDR4 3000MHz|
Asus Prime Z370 - A|NZXT Hale 90 v2 1000W 80+ Gold|
Corsair Carbide Air 540 White|Logitech G105 / G500 / Z623|
Asus Prime Z370 - A|NZXT Hale 90 v2 1000W 80+ Gold|
Corsair Carbide Air 540 White|Logitech G105 / G500 / Z623|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stvarna napakaOddelek: Kaj kupiti | 6076 (2427) | DePalmo |
» | Uveljavljanje stvarne napake / garancije (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16246 (6174) | TOP |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14739 (7961) | solatko |
» | Stvarna napaka - vračilo denarja (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 12440 (8492) | ziggy89 |
» | Uveljavljanje garancije...tretjič (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9359 (6781) | St235 |