» »

Sportni auspuh za Focusa?

Sportni auspuh za Focusa?

PhotoBlaz ::

dejte mi svetvat, kje bi dubu fajn auspuh za Ford Focusa,..tak mal bl sportni,...tko za ene 20 jurjev? (se prau lonc pa koncni del)
Kksna stacuna, al kje se da to kupit?

Tehnks!

cau

IceIceBaby ::

Probi A3M, na celovški v LJ. Pokliči in vprašaj, majo kar neki izbire. LINK

Pol pa probi še pri Laušu. Tukaj jih prou delajo, lahko tudi po meri pa vse. LINK

ali3n ::

probi vprašat na temle forumu: HOnda forum
oni so bolj podkovani v teh zadevah...

btw - to kar imaš namen kupit, se bo poznalo SAMO na zvoku.. ne računaj na večjo moč...
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

krneki0001 ::

za ene 130k boš dobil dober športni izpuh za avto, kar je za 20k dobiš samo zvok, ki ga je težko prenašat, če boš naenkrat prevozil 200km.
Brez veze ti je dajat tak izpuh na vato - dej raje samo nastavek gor, da bo izgled dober.

Sam ko štimam avto pa gledam na druge stvari.
do 1700ccm - cev vsaj 6 - 7,5 cm premer
nad 1700ccm - cev vsaj 7,5 cm ali več premer
pa lonc mora biti temu primeren - to pa znajo ljudje ki oblikujejo lonce lepo narest za nizko ceno.
S tem dobiš dober izkoristek pa še zvok je dober - in se ne dere preveč, na križišču te pa je slišati.

LP
Nebivedu

Pujcek ::

do 1700ccm - cev vsaj 6 - 7,5 cm premer

nad 1700ccm - cev vsaj 7,5 cm ali vec premer


hihihi, a ne bi rajs vzel vsaj fi 25 cm cevi, bo boljs pretok!!! lohk bi vedu, da vecino zracnega upora povzrocajo lonci. ce bi vse cevi (od bloka motorja do konca) zamenjal iz serijske sirine na recimo 25 cm ne bi pridobil prakticno nic. lonci so vazni, lonci, zato sportni avspuhi dragi, ne zarad cevi.
mas pa eno fajn foro k sem jo enkrat vidu z loputami, ki usmerjajo zrak al cez lonce al pa direkt po bajpas roru. sam pol pa grmi, motor se rajs vrti pa tud na moci se ornk pozna.

lp
pujcek

krneki0001 ::

Ha ha ha, še en k nima pojma kako stvari delujejo.
Tudi cev ima zelo velik pomen, saj manjša pretočnost zamori mašino in preveč segreva izpuh, ker je pritisk v cevi toliko večji. Posledica je ta da moraš večkrat menjati izpuh, pa še kej druzga - men je naprimer po tem ko sem dal v mašino turbino in imel še vedno zelo ozko cev začelo topiti plastični tank na petki. Posledica bi lahko bila zelo huda, če bi tank začel puščat po vroči cevi za avspuh.

LP
Nebivedu

IceIceBaby ::

NOT. Lonc niti slučajno ne povzroča največ upora. Največ upora povzročajo izpušni kolektorji in cevi. Pa seveda katalizatorji.

Če zamenjaš samo lonc neboš pridobil praktično nič. Mogoče malenkost bolše zmogljivosti z zgornjem območju vrtljajev, ampak pri normalnih avtomobilih tega skor ni opaziti. Pa seveda zvok bo drugačen pa kul bo zgledalo.
Cene loncov so od cca. 20k sit naprej.

Če z zamenjaš komplet izpuh, se pravi kolektorje in vse cevi plus decat cev namesto katalizatorja se na moči pozna kar precej. Sploh če je to ornk izpuh ki je od znotraj spoliran. Seveda je pri taki predelavi nujna tudi zamenjava lonca ker pol postane ozko grlo.

PhotoBlaz ::

in ce mogoce kdo ve,....kaj je sploh notr v teh zadnjih loncih sportnih, da ma drugacen glas?
Cau
B

ali3n ::

Načeloma majo dva kompleta: enga za tehnični pregled in enga za vsak dan - ta je brez enga lonca (spr. al pa zadnjega);
Kar se "športnih" loncev tiče (Remus&Co.): mal drugač majo narjene prekate v loncu, večje cevi,... manj dušijo pretok in posledično zvok...

Drugače je pa pravi odgovor napisal kst - trik je v kolektorjih, ne v loncih!

PS: ne pozabi na homologacijo!! frendu je zadnjič policaj moril zaradi šprortnega filtra
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

krneki0001 ::

Kolektorji so njdražji, pol kak športen katalizator, najcenejši od vsega je lonec.

Z dobrimi katalizatorji in dobro narejeno cevjo, + posledično še dober lonec se lahko nadejaš tut do 15% večjo moč - ampak to stane (za twingota je to vse skup 180k sit).

LP
Nebivedu

Pujcek ::

nebivedu,

a mi bos povedu, kako stvari delujejo? poglej, ti verjetno ze vse zivljenje petko turbo sraufas in bos verjetno to tudi se dolgo pocel. domnevam, da nisi se nikoli videl izpusnega sistema kaksnega porscheja ali podobnih zverin z 3+litri, ki se vrtijo z 7000... po tvojem bi morali imeti vsaj fi 40 cm cevi, a ne? in ce bi vsaj malo poznal zakone fizike (in si nahitro zracunal kaksen upor povzroca npr. cev premera 5 cm pri pretoku zraka) ne bi trosil neumnosti, da je odgovor v povecanju premera cevi. verjetno je, ce imas 2 litrsko masino, ki ima 5 cm cev in jo zamenjas z vecjo, ampak 1700 kubikov in vsaj 7.5 cm???? halo? kst ima prav, da so zelo pomembni kolektorji, skratka prve krivine iz bloka motorja do cevi, ki vodi nazaj do loncev. kst, seveda da cevi povzrocajo upor, temu ni nihce nasprotoval, zmotil me je premer cevi, ki jih je podal nebivedu. in to, da cevi povzrocajo vecino upora. pozabljate, da se po ceveh pretaka zrak in ne voda. ampak pustimo to, nebivedu, a se ti mogoce sanja kaksen je tlak pred in za loncem? ne? si ze kdaj razdru lonc? ne? si ze kdaj videl odprt katalizator? ne? vem da ne. v loncih imas vse od kovinske drobne mrezice, prekatov... do keramicnih sit v katalizatorjih. in te najvec zavirajo pretok zraka. premer cevi ima zanemarjiv vpliv. seveda predpostavljam da cevi nimajo ostrih krivin, ki jim zmanjsajo premer, in niso 25 zavite. verjami, da proizvajalci to vejo. pa te bom se enkrat vprasu: zakaj mislis da so sportni izpusni sistemi tako dragi? a zaradi cevi, vec ali manj ravnih, z nekaj krivinami? ne. najdrazji so lonci in sportni katalizator, ter seveda da ne pozabim, sportni kolektor (predvsem zaradi zapletene izdelave, ne zaradi kaksne druge posebnosti). dosezt velik pretok in dobro zvocno dusenje je umetnost.
nebivedu, zdej pejd pa nazaj petko sraufat, pa velik srece, pa da ne bo v koncni fazi auspuh iz fi 50 cevi tezji k cel avto...

cau
pujcek

ps: kst,
izpuh, ki je znotraj spoliran??? halo??? dej mi pokaz en nou avto, ki nima po 100 kilometrih crnga auspuha. pol se pa cudim da ljudje kupujejo kreme, ki vsebuje svilo, ocala, ki zmanjsajo sevanje lcd-ja in podobno... no comment.

ps: ali3n,
koliko kolektorjev ima avto??? a ti sploh ves kaj je kolektor???

krneki0001 ::

Pujcek moj drugi avto je SAAB 9000 2.0 turbo. Pa ne da samo petko "šraufam", ampak predelujem avtomobile že kakih 7 let - in to je moj hobi. Sem predeloval tut že mašino 4,8 V10. Tko da ne govori men o fi40 pa take stvari. Te premere sem dal za avtomobile s turbino. sem pa napisal da do 1.7 daš od 5,5 do 7,5 nad pa 7,5 in naprej. Tut na sabu imam 7,5cm premer cevi. Večinoma pa dajem tak premer cevi zato, ker odstranim prvi lonec, tako da na avtomobilu ostane katalizator( v katerega ponavadi zabijem cev in jo našvasam, da je luknja skozenj in da ne ustavlja več zraka), in zadnji lonec - zato tudi pravim da tak preme, ker je to "kao" namsto prvega lonca.

A si ti kdaj vidu kako dela turbina in kakšen pritisk ustvarja. Mal se pozanimaj pri teh stvareh - jst se igram večinoma samo s turbinami - tut biturbo sem že "šraufou".
Pa mal poglej na straneh po netu, kjer ti bo kak človek, ki že vse življenje to predeluje povedal, kakšni so premeri cevi. Sam sem bil v renaultu v franciji, kjer so mi na 19-ki 16V zamenjali mašino iz 1.8 na 2.0 in mi nanjo obesili turbino. Prva stvar je bila da so dali drugo cev, kolektorji so z malo predelave ostali williamsovi, cev in lonec so pa morali dati z premerom 7,5cm. Stvar je letela 280km/h brez problema.

LP
Nebivedu

Zgodovina sprememb…

TylerDurden ::

Oh please, dobr da ni šlo 500km/h. Zdejle pa že pretiravaš. Zakaj si pa 19 ko prodal in kupil petko ne turbo, če je šla 19ka 280, petka gre pa 180km/h, pa ne mi rečt da ima petka boljše pospeške kot jih je imela 19, ki je letela 280km/h brez problema.
Let\'s make some soap ...

krneki0001 ::

Ker je tut hitr ribnla. Pa nisem mel dost dnara za novo mašino. Pol sem mel nekaj časa enga starga terenca, zdej sem pa spet počasi šu na petko. Kupil sem j oza 50k sit zdej jo pa počasi štimam.
Pa še neki petka five gre 180 ja, turbak pa krepko čez 200, če je sam mal spedenan, tipu iz trebnjega leti 230km/h. Jst pa nočem take hitrosti, mi bo pa avto mel full pospeške, končna bo pa okol 190 pri 7500 obratih.


LP
Nebivedu

P.S. V renaultu so mi predelal mašino za njihove teste. Po testih ti pa avto pustijo tak kot so ga predelal. To mi je pač en kolega zrihtal, k ma njegov oče koncesijo za renault.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

Pujcek, bistvo športnega izpuha je čim manjši upor plinov. In bolj kot je površina cevi (govorim o vseh ceveh od kolektorjev do lonca) v notranjosti hrapava bolj se zrak vrtinči in zavira pretok. Zato so športni kolektorji takšni ki so narejeni iz enega kosa, tako da vmes ni "šivov" od varjenja in so od znotraj tudi spolirani. Nekateri so celo emajlirani (oziroma gor nanesejo eno zlo gladko kovino). To je tudi prva predelava ki jo greš delat pri predelavi izpuha, če si na budgetu. Poleg lonca daš nekam spolirat kolektorje in s tem se pridobi precej moči. Odvisno od avtomobilov, ampak konkretno vem da je večina japoncev precej "zaprtih" in s poliranjem kolektorjev pridobiš tudi do 10%. Seveda je dobr zamenjat tudi filter za zrak in lonc, da ni ozkega grla.

ali3n ::

Hm, če hočte met ispušni sistem kot se šika, pripravite cekine - vsaj 300.000 cekinčkov; večina predelanih ima samo en lonec (prednji ali zadnji) al pa še tega ne >:D
Sicer pa - če želite videti, kako zgleda dober tuning, pridite to soboto, 31.5. v Zagreb. Spisek prijavljenih je zelo obširen; Mislim da bo kaj videt - med drugim tudi Jugeca z 200KM >:D ; 402 street race

---
če ostanemo na realnih tleh - pojdi do
Izpušni sistemi Novak d.o.o.
NOVO MESTO
Na Lazu 1, tel.: 07/ 337-55-55, fax.:07/ 33-75-551
LJUBLJANA
Dolenjska cesta 142, tel.: 01/ 428-06-06 , fax.: 01/ 428-06-07
CELJE
Trnoveljska cesta 2, tel.: 03/ 491-95-10 , fax.: 03/ 491-95-11
SLOVENSKA VAS
(Obrežje), tel/ fax.: 07/ 49-57-087

baje je zelo ok za normalen denar; z. lonec po meri in lastnih željah pride menda dobrih 20k sit
- "Rozi vidm." "S psom!"
- "A vidš, to je pa že delirij... preveč piješ! Dec nemarn..."

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ali3n ()

Pujcek ::

kst,

ja, to da zelis imeti cim ravnejso notranjo steno cevi razumem. razumem tudi, da na mestih zvara le tega pobrusis. ne razumem pa, zakaj bi hotel notranjost cevi polirati (razen ce imas res grobo cev). hotel sem rect, da vse kar je pod nivojem ostrih krivin in zvarov ne predstavlja problema. ce bos cev res spoliral da bo kot ogledalo ne bos s tem pridobil nic, sam bo ze po nekaj kilometrih stena cevi prevlecena z sajami in gladkost gre po gobe.
moje mnenje...


lp
pujcek

krneki0001 ::

To pa ni res. Sej ti avto tok ne kadi, da bi po parih kilometrih ratal vse črno od saj. Poleg tega gre več saj ven, če je full spolirano in ne delajo se vrtinci zraka. Če pa ti avto tok kadi, potem je pa nekajs tvojo mašino narobe. Pol je pa čas da si water injection naštimaš (focus wrc je imel to prvi), ker ti čisti mašino od saj in ti da večjo moč, ter hladi mašino.

Pri hitrih avtomobilih se že to pozna al je očiščen al pa je na havbi full svinjarije, ker te ta svinjarija ustavlja s tem ko dela zračne vrtince. (če ne verjameš prašaj kakega dirkača).


LP
Nebivedu

Pujcek ::

nebivedu,

ne vem no, jest se nisem vidu novga (!!!) avta k nebi mel po 100 km crnga auspuha...

cau
pujcek

Sunna ::

a ni neka fora da majo rally avto kr v izpuhu neke eksplozije bencina da ga puca ( ko vidmo ogenj v cevi )
kako pa sploh vzgejo ta bencin v cevi ?


drugac pa vprasanje .. koliko se pa kej splaca menjat komplet izpusni sistem pa zracni filter ce ne menjas cipa za dotok bencina ? al je to tako da se ne splaca predvsem pri avtih z fergazerjem uni k majo pa direct injection pa ni tok pomembno ceprav je dost bolj z boljsim cipom.dejte mi mal razjasnit plis ;) ?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bučanje motorja

Oddelek: Na cesti
181880 (1433) Buggy
»

tehnični pregled avtomobila - menjava lonca

Oddelek: Na cesti
173762 (3223) Scorpia
»

Kakšne avtomobile vozite in kako ste z njimi zadovolni? Kritika, kakšna popravila in (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10828761 (18054) MrBrdo
»

kje je pocen servis za auspuh v ljubljani

Oddelek: Loža
1215592 (15402) Phoebus
»

Avto - pri menjavi izpuha so me nateg.... ?

Oddelek: Loža
97498 (7091) MadMax

Več podobnih tem