» »

Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW

««
12 / 13
»»

krneki0001 ::

Toyota se je odločila, da dizlov ne bo več proizvajala, samo še bencin in elektriko ter hibride med bencinom in elektriko.

Gambino ::

R1710 je izjavil:

Ni alternative, BMW in japonci imajo škart dizle, PSA/volvo/renault/opel je loterija, daimler je drag, italijani ne vedo kaj bi sami s sabo, korejcem manjkajo kilovati...

Je pa dejstvo, da je prodaja volkswagnov padla, zrasla pa škodi, audiju, seatu, porscheju, VW (gospodarska) in scaniji.

Kakorkoli, če potegnem črto, imam z VAG-om skozi vso avto-zgodovino še najmanj problemov in mi je v bistvu vseeno če dobim cent od prozvajalca, ostajam na tej znamki.
V BMW-ja sem v par letih vrgel več denarja, kot dobi posamezen američan odškodnine.


Dej ne bluzi in ne laži sam sebi. VW je imel tolk problemov z dizli k FIAT + OPEL + vsi ostali skupaj niso imel !!!

Sicer pa se pravi BMWji začnejo v tistem rangu, ko se pri VW že vse konča. In primerjat ti znamki med sabo je smešno, ker je BMW svetlobna leta pred VW tako po tehniki kot po vsem ostalem.

PARTyZAN ::

Boš to podkrepil s kakšnimi dejstvi, ali samo natolčuješ iz glave? Passat z vso opremo vs BMW3/5 z osnovno opremo sta avtomobila, ki bosta imela zelo različno ceno (VW bo dražji). Zakaj bi si želel met bavarca? Tam je obvezna oprema senzor prevelike varnostne razdalje, ne moreš vzet osnovnega modela.

Mimogrede: ne vozim nemca. Samo ... dajte malo možgane vklopit no.

R1710 ::

Gambino je izjavil:

[Dej ne bluzi in ne laži sam sebi. VW je imel tolk problemov z dizli k FIAT + OPEL + vsi ostali skupaj niso imel !!!

Sicer pa se pravi BMWji začnejo v tistem rangu, ko se pri VW že vse konča. In primerjat ti znamki med sabo je smešno, ker je BMW svetlobna leta pred VW tako po tehniki kot po vsem ostalem.

Jaz nimam nobenih problemov. O kakšnih problemoh je govora?

Been there, done that. BMW alfa in omega, BMW forum biblija, forumaši prijatelji. Ko boš dal skozi 8 bavarcev, lahko dalje debatirama o svetlobnih letih nepriznanih serijskih napak, verig, turbin, šob, razteznih posod, rok, vodil šip, amortizerjev/blazin, luščenju plastike, senzorjev airbagov, mostov, hardyjev, etc.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: R1710 ()

krneki0001 ::

Ja, ja, raztezne posode so kr problem vseh bmw-jev. skoraj še nisem slišal za takega, da na starejšem nebi menjal raztezne posode.

J.McLane ::

V Evropi se počasi začenja prehod stran od dizlov, vsa ta leta po forumih beremo o samih problemih, res pa je da bo prehod zelo, zelo počasen.

Dejstvo je da prodaja Toyotinih hibrdov v EU zelo močno raste (44% rast), in to v obdobju ko v ZDA prodaja pada na račun poceni nafte. Vprašanje je edino ali bo EU konkurenca v dovolj kratkem času spacala skupaj pametno alternativo ali pa jim bo v prehodnem obdobju Toyota na domačih tleh počasi in vztrajno kradla tržni delež, ker EV in PHEV ne bosta cenovno konkurenčna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

PARTyZAN ::

Sej vse znamke pospešeno razvijajo EVje. Preberi si 15 Interesting Europe Electric Car Charts, recimo. Nobena firma ni dominantna na trgu, kar je OK.

J.McLane ::

Na trgu EV in PHEV res ni nobena firma dominantna, vsaj zaenkrat še ne (Tesla Model 3?), ampak celoten trg EV in PHEV v EU je 200k-250k enot letno, trenutno je v prodaji 20 modelov od 11 različnih proizvajalcev. Ampak glede na lansko polletje je bila rast "samo" 25% (98,788 vs. 78,937). Tudi prodaja je močno regijsko odvisna zaradi subvencij:
http://ev-sales.blogspot.si/2016/07/eur...

Nepriključnih hibridov bo pa v EU samo Toyota (resnici na ljubo drugih konkurentov praktično ni) letos prodala blizu 300.000 oz. rast v prve pol leta je bila 44%.

Težko rečt kaj bo čez 5 let, ampak sigurno bo prodaja dizlov upadla, kam bodo šli ti kupci? Nekaj jih bo šlo na turbo mlinčke, nekaj se jih bo pa porazdelilo med HEV, PHEV in EV. Pri slednjih pri trenutnih deležih prodaje to pomeni, da jih bo 55-60% pristalo pri Toyoti. To je sicer a wild guess, ampak trend gre v tej smeri.

negot ::

stara mama ::

negot je izjavil:

http://siol.net/avtomoto/novice/nova-st...
8-),lp

En kup nakladanja.
Lahko povem iz prve roke, da VW dela nek razvoj naprej na bencinskih motorjih, zelo vrjetno bo zadeva v kombinaciji z elektriko.

Pogrešam pa stare cajte, ko so bili dizli brez turbin, leni in počasni, in jih nihče ni hotel.
Bili so neuinčljivi, imeli dosti navora v nizkih obratih zaradi velikih kubatur in vseeno dokaj varčni, vzdrževanje pa poceni
(obnova šob in črpalke je bilo edino vzdrževanje takega motorja - pa še to ni bilo hudo drago)
Razen "slotechovskega golfa 2" recimo citroeni in peugeoti 1.9D, renault clio 1.9D, petka 1.4D, opel corsa 1.7D, ....

pirlo ::

Noben od evropskih velikanov še kaj dosti ne dela. Samo nakladajo. Edino Sergio je realist in pove kot je. Če bo Tesla dokazala, da je uspešna strategija bodo šli v to drugače pa ne.
"Nisem presenečen nad tako številnimi rezervacijami za model 3, vendar je treba zdaj toliko avtomobilov tudi izdelati in dostaviti kupcem, hkrati pa je treba ustvariti dobiček, in ne izgube," je bil jasen Marchionne in dodal, da bo, če mu bo vodilni Tesle Motors Elon Musk dokazal, da je projekt lahko dobičkonosen, prav gotovo prekopiral formulo: "Zagotovo bom to storil, konkurenčni avtomobil pa bomo imeli pripravljen v 12 mesecih."

m0LN4r ::

Danes se ti prej pokvari kaj elektronskega, kot pa mehanskega in popravilo teh stvari nanese na koncu to, da bos "moderen" avto menjal 2x prej kot starejsi avto z bistveno manj elektronike.

Mene je zjutraj, ko je avto stal hladen v megli zajebavala elektronika (dva cilindra se nista vzgala), ker ko so nekje nekaj popravljali niso izolirali en kabel in se je tam vlaga nabrala.

Dokler bi mehanik ugotovil, pri katerem kablu je problem, bi mi ze razmenjal pol avta.
Sn lepo avto zacel postavljat v garazo in problema vec ni.

Drugic se mi je to zgodilo, ko sem se zapeljal v eno vecjo luzo in mi je nekam spricnala voda, tako da se je avto zacelo dobesedno mesat. Prizigale so se kontrolne lucke vsepovprek, motor je popizdeval, vse dokler avto spet ni bil _suh_

Boknedaj, da se kaka kuna al podgana spravi na kablovje...

Elektronika v avtih je hudic.
Me prav zanima, kateri izmed avtov po letu 2012 bo zdrzal 10+ let brez 500+ evrskih popravil vsako leto.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

J.McLane ::

Ja elektronika, ki povezuje 100 različnih mehanskih delov skupaj je res lahko hudič. Pri EV-ju je "motorna" elektronika v veliko pogledih precej bolj preprosta.

Drugače pa, avti polni elektronike se vozijo po cestah 15+ let brez problemov, samo narejeno mora biti tako kot mora. Ne vem pa kaj je posebnega na letu 2012? Kot da je to nek mejnik elektronske navlake v avtu.

m0LN4r ::

Ker avti iz 99-01 so zdaj stari 10+ let in ga je znal vsak sam doma popravit.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

negot ::

http://siol.net/avtomoto/novice/rast-v-...

še malo nakladanja ha, ha, ha, :)), lp

b3D_950 ::

Renault, the French car maker, may stop offering diesel engines in most of its cars sold in Europe.


Volkswagen's chief executive, Matthias Mueller, said in June that his company was now wondering "whether it still makes sense to invest a lot of money in further developing diesel"


počasi se premika v pravo smer.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.

LeQuack ::

Ampak Slovenec brez Nemškega dizla z odstranjenim DPF-jem je kot riba na suhem, kako bomo preživeli.
Quack !

Utk ::

To ni nič res, to si je izmislil en obsedenec z dizlom in vw-jem, samo da je še malo izkoristil renault.

Pithlit ::

Mam dizla (italijanskega) z DPF-jem. Problem?

Je pa res da naslednji zelo verjetno ne bo dizel.
Life is as complicated as we make it...

krneki0001 ::

Tudi toyota se odloča o tem ali bi sploh še delali dizelske motorje za osebna vozila. Pa pri nisanu tudi o tem razmišljajo.

D3m ::

Nisan dobi dizle od Renaulta. Toyota pa od PSA.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Aston_11 ::

Pithlit je izjavil:

Mam dizla (italijanskega) z DPF-jem. Problem?

Je pa res da naslednji zelo verjetno ne bo dizel.
Itak bo električni, samo zdržat mora do takrat, ko bodo cenovno sprejemljivi.

Pithlit ::

_in_ bo domet spodoben... pa 'tankanje' ne bo vzelo pol dneva...

Žal rabim avto za relacije... mestna vožnja me ne zanima.
Life is as complicated as we make it...

D3m ::

Saj ne bodo ukinil dizla.
|HP EliteBook|R5 6650U|

m0LN4r ::

Tankstelam to ni v interesu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

J.McLane ::

D3m je izjavil:

Nisan dobi dizle od Renaulta. Toyota pa od PSA.


Toyota ima vse sorte, pri Landcruiserju in Hiluxu sta 2.4 in 2.8 oba na novo razvita Toyotina motorja, tako da vsaj v tem segmentu bomo dizle videli še zelo dolgo.

Spock83 ::

krneki0001 je izjavil:

Tudi toyota se odloča o tem ali bi sploh še delali dizelske motorje za osebna vozila. Pa pri nisanu tudi o tem razmišljajo.


Komot jih lahko nadomesti toyotina hybridna tehnologija. Avto se obnaša kot dizel, poraba je tudi majhna, vzdrževanje je cenejše.

J.McLane je izjavil:

Na trgu EV in PHEV res ni nobena firma dominantna, vsaj zaenkrat še ne (Tesla Model 3?), ampak celoten trg EV in PHEV v EU je 200k-250k enot letno, trenutno je v prodaji 20 modelov od 11 različnih proizvajalcev. Ampak glede na lansko polletje je bila rast "samo" 25% (98,788 vs. 78,937). Tudi prodaja je močno regijsko odvisna zaradi subvencij:
http://ev-sales.blogspot.si/2016/07/eur...

Nepriključnih hibridov bo pa v EU samo Toyota (resnici na ljubo drugih konkurentov praktično ni) letos prodala blizu 300.000 oz. rast v prve pol leta je bila 44%.

Težko rečt kaj bo čez 5 let, ampak sigurno bo prodaja dizlov upadla, kam bodo šli ti kupci? Nekaj jih bo šlo na turbo mlinčke, nekaj se jih bo pa porazdelilo med HEV, PHEV in EV. Pri slednjih pri trenutnih deležih prodaje to pomeni, da jih bo 55-60% pristalo pri Toyoti. To je sicer a wild guess, ampak trend gre v tej smeri.


Hyundai ima nekaj podobnega samo da ima dvosklopični menjalnik.

EV ni noben bav bav. avto je praktilno cenej vzdrževat kot primerljivega bencinarja ali dizla. Treba je ljudi samo prepričat za EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

stara mama ::

EV ni bavbav, dokler baterije držijo kapaciteto.

Spock83 ::

Ni-Mh imajo garancijo 10 let. Dizajnirane so da delajo od 300 do 500k km. Pa če je treba menjat je še vedno ceneje od popravila DSG menjalnika ali menajvanje šob, DPF filtra...

D3m ::

Popravilo šob za Golf 5 pride na eno od 50-150 EUR

tovarniško obnovljena pride

na original servisu 854 EUR
pri uvozniku 550 EUR
pri moji stranki, ki se ukvarja s popravilom pa 250EUR

:D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

Spock83 ::

Saj veš kako je to. Kakor se znajdeš. ;) Ponavadi gre kakšna pumpa, ki za seboj povleče še kakšno stvar, kot so šobe itd. To je že potrošni materijal pri renojih in vwjih.

D3m ::

Tako je. Kakor se znajdeš en ne bo iskal pa raje plača 854 € za eno pol ji pa gredo še preostale 3 v roku parih mesecev (verižna reakcija).
|HP EliteBook|R5 6650U|

LeQuack ::

Zakaj pa bi plačal za original iPhone ali Samsung, če lahko kupiš kitajsko kopijo za 10x manj?
Quack !

M-XXXX ::

Spock83 je izjavil:

Ni-Mh imajo garancijo 10 let. Dizajnirane so da delajo od 300 do 500k km. Pa če je treba menjat je še vedno ceneje od popravila DSG menjalnika ali menajvanje šob, DPF filtra...

Zdaj pa ne bo problem pokazat baterije za jurja? Ali pa 500€?

Spock83 ::

M-XXXX je izjavil:

Spock83 je izjavil:

Ni-Mh imajo garancijo 10 let. Dizajnirane so da delajo od 300 do 500k km. Pa če je treba menjat je še vedno ceneje od popravila DSG menjalnika ali menajvanje šob, DPF filtra...

Zdaj pa ne bo problem pokazat baterije za jurja? Ali pa 500€?



V desetih letih ti pri dizlu marsikaj crkne in se precej nabere v primerjavi s toyotinim hybridom.

Kar se tice vzdrzevanja in zanesljivost noben dizel ni cenejsi od toyotinega hybrida.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Spock83 ()

Pithlit ::

Men je šel EGR ventil...

...baterijo bi pa morala počasi že drugič menjat.

Si upaš pokazat računico?

Aja, preden začneš jokat... baterijo je treba ziher menjat. Pri dizlu pa pač... lahko kaj odleti, lahko pa tudi ne.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Spock83 ::

Lahko si sam na internetu pogledaš statistiko kvarljivosti. Imaš tudi članek nekje primerjava med Aurisom hibrida, bencinarja in dizla. Slednji ima dražje vzdrževanje. Hybrid nima alternatorja, nima pumpe, nima jermenov in keten, (Samo tisti v motorju), menjalnik CVT je mehanski, zaradi regeneracije pri bremzanju brezme dalj zdržijo. Baterijo tudi ni treba menjat. V lastnem primeru ti lahko šele povem, ko bo crknila.

Pithlit ::

Torej... jap... hvaljenje lastnega osla. Da bi pa kako računico predstavil pa ne.

Lej, mene je EGR ventil prišel 235€ (z delom vred). Vprašanje je kolk bi me prišla ta famozna baterija. Naj ti bo v pomoč še dejstvo da bi jo morala čez 2 leti ponovno menjat.

Al je tolk težko eno cifro izpljunit? Aja, jermen pa pumpa? 85€... vsakih 7 let. Torej bo počasi treba tretji komplet. Dobrih 400€ torej, do sedaj. Slabih 500 čez ~3 leta.
Life is as complicated as we make it...

Spock83 ::

Misliš, da nisem imel ostalih avtomobilov pred hibridom? Imel sem se od malih jajčk pa do 8 cilindrov. Dizle od 1.5 pa do 3.0TDI. Zdaj če ti delaš na leto 200k, ti tudi ni treba menjati baterije. Baterija nima nobene obremenitve nad 100km/h. Zdaj ne vem zakaj ne poveš kateri avto imaš, da malo pogledamo statistiko kvaljivosti in kaj ponavadi odpove. Dejstvo je da je dizel dražji za vzdrževanje.

Jaz pač ne hvalim svojega konja (Mimogrede sam sem zelo zadovoljen za moj način vožnje) ampak rad bi predstavil še dostojno alternativo "dizelašem", ki jim "kasneje" prižiga tako in drugače.

WarpedGone ::

...baterijo bi pa morala počasi že drugič menjat.

Torej maš ene 600.000 km na števcu in delaš po 300 km dolge ture v enem šusu?
Zbogom in hvala za vse ribe

andromedar ::

Pithlit je izjavil:

...
Lej, mene je EGR ventil prišel 235€ (z delom vred). Vprašanje je kolk bi me prišla ta famozna baterija. Naj ti bo v pomoč še dejstvo da bi jo morala čez 2 leti ponovno menjat.

Mogoče jaz ne razumem, ali se mi zdi da ti tukaj ne govoriš o NiMh bateriji v hibridu?
Tistih se ne menjuje na nekaj let...ampak na nekaj 100.000 km...če sploh kdaj. Garancija je 10 let, če se ne motim.
Eh?

Pithlit ::

Spock83 je izjavil:

Zdaj če ti delaš na leto 200k, ti tudi ni treba menjati baterije.

Aja... baterija dela na kilometre... ne na polnilne cikle. Hvala za objasnilo.

Spock83 je izjavil:

Zdaj ne vem zakaj ne poveš kateri avto imaš

1. do tega momenta nisi vprašal
2. je dokaj javni podatek na tem forumu (vključno z barvo)
3. popolnoma nerelevantno

Spock83 je izjavil:

Jaz pač ne hvalim svojega konja

Ne? Samo hvališ se da ti baterije ni treba menjat... pa kolk je _tvoj_ hibrid superioren nekemu _random_ dizlu (in ko tisti _random_ dizel postane specifičen... v tem primeru pač moj... pa takoj začneš spet z nekimi generiki opletat okol).

Jaz te direkt sprašujem kolk stane tvoja kurčeva baterija. Sem ti povedala točno kolk me je moj dizel do zdej koštal. Ti pa se sedaj izmotavaš. Te je sram da te en sam samcat dizel na laž postavi? Pa niti pod razno ne trdim da so dizli boljši kot hibridi. Na specifičnem primeru me zanima kako se stvar primerja... ti pa v jok in na drevo. Bravo *clap**clap*.

andromedar je izjavil:

Tistih se ne menjuje na nekaj let...ampak na nekaj 100.000 km...če sploh kdaj. Garancija je 10 let, če se ne motim.

Sej nima veze. Zanima me kolk hudič stane. Da lahko eno ušivo primerjavo nardim. Ker me hoče nekdo prepričat da mu moram na besedo verjet da je hibrid cenejši.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

Spock83 ::

Ko pridem s potovanja, odgovorim. Drugace statistika ne laze. Kar pa ne pomeni da zdaj vsak crkne. Kaj tukaj ni jasno?

D3m ::

Probal BMW i3

Domet s polno baterijo cca. 120-140 km

Možnost izbire Baterija + bencin (bencin polni baterijo)

Domet cca. 200-250 km.

Lp.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Pithlit ::

Spock83 je izjavil:

Kaj tukaj ni jasno?

Ni jasno zakaj se hibride (še posebej toyotine) kuje v zvezde... dizle pa šimfa na celi črti.

Ko pa pride nekdo ki mu dizel lepo dela (pa je ogromno takih) je pa takoj "statistika!". Da bi kdo kako konkretno cifro navrgel... to pa ne.

D3m je izjavil:

Probal BMW i3

Domet s polno baterijo cca. 120-140 km

Možnost izbire Baterija + bencin (bencin polni baterijo)

Domet cca. 200-250 km.

Lp.

Torej bolj kot ne neuporabno za kakršnekoli relacije. Še tko, iz firbca... kolk cajta se baterija polni? Komplet (0-100%)... ne une fore za 15km da se na 'hlapih' domov pricijaziš.
Life is as complicated as we make it...

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pithlit ()

D3m ::

Cca. 20 min

Pač lih tok, da greš na en Lars & Sven burger in je fertik, ko prideš nazaj.

Domet je največji minus.

Drugače je pa avto zelo futuristični in tih :D
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

krneki0001 ::

EV bo dober, ko me bo z enim 5 minutnim filanjem zapeljal 1000km daleč, tako kot me sedaj bencinar. Pa ko bo 5m dolg EV karavan lažji od 1600kg.

Zgodovina sprememb…

andromedar ::

Težko je najti verodostojne infomacije na netu o tem, koliko stane baterija. Mogoče je ni še nihče menjal? :)

Ima pa Toyota 5 letno oz 100.000 km garancijo (tudi na baterijo), po tem času pa ti za 25 eur na leto (oz.15.000km) pregledajo hibridni sklop in s tem si zagotoviš garancijo nanj do 10. leta oz. neomejeno km.
Eh?

cleanac ::

http://www.greencarreports.com/news/107...

Glede na to, da je hibrid je ta garancija na km ena velika šala. Če bi bil samo električni, bi še človek nekako sprejel.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

EV bo dober, ko me bo z enim 5 minutnim filanjem zapeljal 1000km daleč, tako kot me sedaj bencinar. Pa ko bo 5m dolg EV karavan lažji od 1600kg.


Jst pravm max 15min. Tok da se mam cajt zmislt kaj bi na petrolu za sabo vzel pa da lahk v mir poračunam.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
12 / 13
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8225545 (20652) cuxoh
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12738913 (34567) fujtajksel
»

V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
19265215 (58287) pirlo
»

Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
27777360 (63582) stara mama
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19653262 (43291) SuperVeloce

Več podobnih tem