Novice » Znanost in tehnologija » Volkswagen goljufal tudi v EU, na tnalu tudi BMW
AC_DC ::
MacGyver141 ::
Am ne, kupci volkswagnov imajo na izbiro samo vw in audi. Če je kriza z denarjem pa še seat in škodo. Drugega ne obstaja. Čeprav so nekateri od njih že slišali, da se nekje na japonskem menda tudi izdeluje nekaj avtu podobnega. Večina pa niti tega ne.
povej mi en japonski avto oblike karavan, ki je ranga audi a6 / bmw 5 / mercedes E ...
Mazda 6
Pithlit ::
Tko nekako. Kar poglej malo po forumu kolk so njihovi vagni superiorni vsemu ostalemu. Me je včasih kar strah priznat da imam 'ušivega' fiata.
Japonski SW? Lexus LS. Tko, na hitro, z glave.
kokr vem Lexus nima karavana.
Life is as complicated as we make it...
l0g1t3ch ::
Odlično, sploh ko se je odstranilo DPF :)
0,7l / 100km nižja povprečna poraba na tank in nobene regeneracije več...
Taki ste direktno za na prešo z voznikom vred + prepoved vožnje za 10 let.
Tisto zgoraj napisano je troling na tole temo. Za vse ki vam je crknil detektor...
Moj dizel se vozi po AC na dolge relacije in mesta skoraj ne vidi in DPF je še vedno na njemu. Tako da brez skrbi se trudim ne ubijat prebivalcev Ljubljane :)
l0g1t3ch ::
Pa še malo resno.
A dejansko misliš da avto z DPF, ki se večino časa vozi iz enega konca LJ na drugi konec, v povprečju odda v zrak bistveno manj trdih delcev kot tisti brez ?
DPF že lovi te trde delce ampak pri takem mestnem jajcanju mora pogosto izvajati regeneracijo filtra, kar pomeni kurjenje teh saj, ki se isto zgodi v mestu. In me prav zanima kaj vse leti iz izpuha ko se to dogaja.
Skrbi me da ni končni rezultat zgolj to da namesto postopnega svinjanja, avto z DPF nekaj časa svinjarijo drži v filtru in jo ob regeneraciji masovno zbruha ven. To naj bi se sicer dogajalo pri daljših vožnjah in večjih obremenitvah ko temperatura filtra naraste, teoritično torej na relaciji po AC ampak mnogo malih dizlov AC vidi parkrat na leto. Ves ostali čas pa se izvaja prisilna regeneracija kar v mestu.
A dejansko misliš da avto z DPF, ki se večino časa vozi iz enega konca LJ na drugi konec, v povprečju odda v zrak bistveno manj trdih delcev kot tisti brez ?
DPF že lovi te trde delce ampak pri takem mestnem jajcanju mora pogosto izvajati regeneracijo filtra, kar pomeni kurjenje teh saj, ki se isto zgodi v mestu. In me prav zanima kaj vse leti iz izpuha ko se to dogaja.
Skrbi me da ni končni rezultat zgolj to da namesto postopnega svinjanja, avto z DPF nekaj časa svinjarijo drži v filtru in jo ob regeneraciji masovno zbruha ven. To naj bi se sicer dogajalo pri daljših vožnjah in večjih obremenitvah ko temperatura filtra naraste, teoritično torej na relaciji po AC ampak mnogo malih dizlov AC vidi parkrat na leto. Ves ostali čas pa se izvaja prisilna regeneracija kar v mestu.
Zheegec ::
Vsa fora DPF je, da saje zažge pri višji temperaturi, kot jo ima izpuh ponavadi. In teh saj ni več! Če se furaš po mestu je regeneracija pač bolj pogosta in poraba višja.
Kaj misliš, da je DPF kot prenosni WC; da saje zbira, potem jih pa na enem kupu vrže v okolje?
Kaj misliš, da je DPF kot prenosni WC; da saje zbira, potem jih pa na enem kupu vrže v okolje?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
DeeJay ::
Tko nekako. Kar poglej malo po forumu kolk so njihovi vagni superiorni vsemu ostalemu. Me je včasih kar strah priznat da imam 'ušivega' fiata.
Japonski SW? Lexus LS. Tko, na hitro, z glave.
kokr vem Lexus nima karavana.
se to dobi pri nam?
fujtajksel ::
Če sem prav razumel tiste reporte pride pri periodičnem sežiganju saj v DPF do dviga NOx
l0g1t3ch ::
Vsa fora DPF je, da saje zažge pri višji temperaturi, kot jo ima izpuh ponavadi. In teh saj ni več! Če se furaš po mestu je regeneracija pač bolj pogosta in poraba višja.
Kaj misliš, da je DPF kot prenosni WC; da saje zbira, potem jih pa na enem kupu vrže v okolje?
Nisi razumel napisanega. Seveda jih ne zbira kot prenosni WC.
Vse kar razmišljam je kaj gre iz izpuha ko se saje zažiga pri višji temperaturi. Ali je tisti izpust od sežiga teh saj res občutno čistejši kot da bi direktno šle saje ven. Pravijo sicer da je ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
krneki0001 ::
Vsa fora DPF je, da saje zažge pri višji temperaturi, kot jo ima izpuh ponavadi. In teh saj ni več! Če se furaš po mestu je regeneracija pač bolj pogosta in poraba višja.
Kaj misliš, da je DPF kot prenosni WC; da saje zbira, potem jih pa na enem kupu vrže v okolje?
Točno to tudi DPF je.
andromedar ::
Tko nekako. Kar poglej malo po forumu kolk so njihovi vagni superiorni vsemu ostalemu. Me je včasih kar strah priznat da imam 'ušivega' fiata.
Japonski SW? Lexus LS. Tko, na hitro, z glave.
kokr vem Lexus nima karavana.
Ta avto ne obstaja. To si ga je nekdo (John Nguyen, kot piše) doma narisal, ki si želi karavana.
Eh?
DeeJay ::
andromedar je izjavil:
Tko nekako. Kar poglej malo po forumu kolk so njihovi vagni superiorni vsemu ostalemu. Me je včasih kar strah priznat da imam 'ušivega' fiata.
Japonski SW? Lexus LS. Tko, na hitro, z glave.
kokr vem Lexus nima karavana.
Ta avto ne obstaja. To si ga je nekdo (John Nguyen, kot piše) doma narisal, ki si želi karavana.
mhm... no pol moja trditev, da Lexus nima karavana še vedno drži.
Mogoče je res edini primerljivi japonski karavan Subaru.... poznam pa ne dovolj dobro, da bi vedel, kako se primerja poraba / komfort z navedenimi nemškimi.
Utk ::
Japonci seveda imajo karavane, samo ne prodajajo jih ne tu, ker se ne splača. Ker bo evropejec itak raje kupil smrdljivega švaba, ni važno kaj naredijo japonci. Tudi korejci imajo velike karavane. Čeprav, kdor ima prefino rit za avensisa, bi po vseh pravilih estetike moral imet tudi prefino rit za karavanskega a6.
krneki0001 ::
andromedar je izjavil:
Tko nekako. Kar poglej malo po forumu kolk so njihovi vagni superiorni vsemu ostalemu. Me je včasih kar strah priznat da imam 'ušivega' fiata.
Japonski SW? Lexus LS. Tko, na hitro, z glave.
kokr vem Lexus nima karavana.
Ta avto ne obstaja. To si ga je nekdo (John Nguyen, kot piše) doma narisal, ki si želi karavana.
mhm... no pol moja trditev, da Lexus nima karavana še vedno drži.
Mogoče je res edini primerljivi japonski karavan Subaru.... poznam pa ne dovolj dobro, da bi vedel, kako se primerja poraba / komfort z navedenimi nemškimi.
Besede kolega, ki je stalno vozil nemce: Če bi prej vedel kako se vozi subaru, si nikoli nebi precenjenega nemca kupil. vozi pa legacy-ja 2.0 dizel, letnik 2013.
andromedar ::
Spoštovani!
iz aktualnih informacij v medijih ste lahko izvedeli, da si Volkswagen na vso moč prizadeva za razjasnitev nepravilnosti uporabljene programske opreme pri dizelskih motorjih.
Dovolite nam prosim, da uvodoma pojasnimo naslednje:
Zaupanje naših strank in javnosti je in ostaja za nas še vedno najpomembnejše. Globoko obžalujemo, da smo vas razočarali. Storili bomo vse, da si bomo v najkrajšem možnem času povrnili vaše zaupanje.
Vsa zadevna vozila so tehnično varna in primerna za vožnjo. Aktualna tematika zadeva izključno emisije škodljivih snovi. Za to bomo našli rešitev.
Dejstvo je, da prevzemamo polno odgovornost in tudi vse stroške za vse potrebne ukrepe.
Jasno pa je tudi, da bo za to potreben čas. Čas za analizo in čas za izvedbo tehničnih ukrepov.
Nova vozila iz Volkswagnovega koncerna z dizelskim pogonom po EU 6, ki jih trenutno ponujamo v Evropski uniji, izpolnjujejo zakonske zahteve in okoljske standarde. Sporna programska oprema ne vpliva niti na vozne lastnosti, porabo niti na emisije. Izključno pri vozilih z motorji tipa EA 189 je bilo ugotovljeno opazno odstopanje med meritvami na preizkusnih napravah in vrednostmi pri dejanski vožnji. Volkswagen si na vso moč prizadeva, da bi s tehničnimi ukrepi ta odstopanja odpravil.
Prosimo vas za razumevanje, da trenutno še ne moremo dajati podrobnih podatkov o tem, kateri modeli in letniki izdelave so zajeti. Več informacij vam bomo posredovali takoj, ko bo mogoče.
Pri Volkswagnu bomo storili vse, da si bomo ponovno v celoti priborili zaupanje, ki nam ga namenjajo številni ljudje, in naredili bomo vse potrebno, da bomo preprečili nastanek škode
http://www.volkswagen.si/novice/aktualn...
Eh?
Mare2 ::
Nova vozila iz Volkswagnovega koncerna z dizelskim pogonom po EU 6, ki jih trenutno ponujamo v Evropski uniji, izpolnjujejo zakonske zahteve in okoljske standarde.
----------------------
Kaj to pomeni? Da nova vozila... niso sporna?
----------------------
Kaj to pomeni? Da nova vozila... niso sporna?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Unknown_001 ::
Japonci seveda imajo karavane, samo ne prodajajo jih ne tu, ker se ne splača. Ker bo evropejec itak raje kupil smrdljivega švaba, ni važno kaj naredijo japonci. Tudi korejci imajo velike karavane. Čeprav, kdor ima prefino rit za avensisa, bi po vseh pravilih estetike moral imet tudi prefino rit za karavanskega a6.
Reci raje RS6, pol se pa že lahk pogovarjamo dalje.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
l0g1t3ch ::
Vozim japonca in prej korejca pa mi je tista Honda grda ko smrt. Če bi že kupoval kakega od velikih (največjih) karavanov je med ljudskimi modelimi Škoda Superb na prvem mestu med premium znamkami pa nekaj izmed Mercedes E klasa, BMW 5 ali Audi A6.
Pithlit ::
mhm... no pol moja trditev, da Lexus nima karavana še vedno drži.
Sem šla čisto zaresno malo vrtat. CT 200h je uradno karavan. Ni pa ladja, bolj kompaktna zadeva deluje.
Life is as complicated as we make it...
Unknown_001 ::
280 konjev ni dost?
http://automobiles.honda.com/crosstour/...
Ne, sem že vozil neko podobno moč pri avtomobilu z 2tonama in pol pa ni nič presenetljivega. Glih tok da lepo pelje brez obupovanja nad mašino tud v klancu. sweet spot bi bil med 350-500 konjev. ajde +100 potem se pa meja normalnega ustavi pri avtomobilih.
(ps. to te sam mal zajebavam, ampak lepo bi pa bilo da bi avto imel toliko moči )
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
globoko grlo ::
Izključno pri vozilih z motorji tipa EA 189 je bilo ugotovljeno opazno odstopanje med meritvami na preizkusnih napravah in vrednostmi pri dejanski vožnji.
A ta sw najden tudi v EU6 motorjih?
Vsaj na začetku te afere se je govorilo, da naj bi tudi EU6 goljufali.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Mare2 ::
Poklicali me bojo na servis in spremenili programsko opremo.
Možnosti:
-izboljšanje delovanja
-izguba moči
Je še kaka možnost?
Možnosti:
-izboljšanje delovanja
-izguba moči
Je še kaka možnost?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
AC_DC ::
Več moči na gibno prostornino (večji izkoristek motorja) pomeni več NOx, kar pomeni da bodo zmanjšali moč motorja (chiptunanje "na dol").
SDI za ceno TDI .
SDI za ceno TDI .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Utk ::
Vozim japonca in prej korejca pa mi je tista Honda grda ko smrt. Če bi že kupoval kakega od velikih (največjih) karavanov je med ljudskimi modelimi Škoda Superb na prvem mestu med premium znamkami pa nekaj izmed Mercedes E klasa, BMW 5 ali Audi A6.
Nekomu, ki mu je superb lep, res nima smisla kazat karkoli z obliko.
D3m ::
globoko grlo je izjavil:
Izključno pri vozilih z motorji tipa EA 189 je bilo ugotovljeno opazno odstopanje med meritvami na preizkusnih napravah in vrednostmi pri dejanski vožnji.
A ta sw najden tudi v EU6 motorjih?
Vsaj na začetku te afere se je govorilo, da naj bi tudi EU6 goljufali.
Ne. Samo EU5 pa še to bolj za USA trg, ker je tam bolj strog režim glede izpustov, kar me preseneča sploh, ko se gre za gringose.
|HP EliteBook|R5 6650U|
l0g1t3ch ::
Vozim japonca in prej korejca pa mi je tista Honda grda ko smrt. Če bi že kupoval kakega od velikih (največjih) karavanov je med ljudskimi modelimi Škoda Superb na prvem mestu med premium znamkami pa nekaj izmed Mercedes E klasa, BMW 5 ali Audi A6.
Nekomu, ki mu je superb lep, res nima smisla kazat karkoli z obliko.
Pa si sploh pogledal novega superba ?
http://www.skoda.si/superb/novi_superb_...
Meni zgleda odlično, ne karavansko verzijo sem videl tudi v živo in še vedno izgleda odlično.
Prejšne generacije pa tudi meni niso bile všeč. Sicer pa o okusih se ne razpravlja.
krneki0001 ::
globoko grlo je izjavil:
Izključno pri vozilih z motorji tipa EA 189 je bilo ugotovljeno opazno odstopanje med meritvami na preizkusnih napravah in vrednostmi pri dejanski vožnji.
A ta sw najden tudi v EU6 motorjih?
Vsaj na začetku te afere se je govorilo, da naj bi tudi EU6 goljufali.
Ne. Samo EU5 pa še to bolj za USA trg, ker je tam bolj strog režim glede izpustov, kar me preseneča sploh, ko se gre za gringose.
Za vse trge. Tudi v EU so enako goljufali. Vsi 189 motorji imajo tak software.
D3m ::
Na EU trgu še ni 100% potrjeno/zaključeno ali so goljufali okojsko regulativo (malo še počakajmo kaj bodo ugotovili). So pa potrdili software.
Potrošnik pa ni bil oškodovan, kakor razumem.
Potrošnik pa ni bil oškodovan, kakor razumem.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Mare2 ::
Ne moreš več kupit VW v Sloveniji. :)
http://www.vecer.com/clanek/20150929614...
http://www.vecer.com/clanek/20150929614...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
fujtajksel ::
Na EU trgu še ni 100% potrjeno/zaključeno ali so goljufali okojsko regulativo (malo še počakajmo kaj bodo ugotovili). So pa potrdili software.
Seveda, v EU vrli pristojni še niso ugotovili ničesar, kar je o goljufiji znano zaenkrat izhaja iz priznanja VW.
Prej je bilo sicer dobro znano, da ti dizli dejansko packajo 10x več kot bi smeli, ni pa bilo znano da goljufajo na testu.
Potrošnik pa ni bil oškodovan, kakor razumem.
Potrošnik še ne ve kaj se mu je zgodilo ;)
Ne moreš več kupit VW v Sloveniji. :)
http://www.vecer.com/clanek/20150929614...
Hecno je da gre za prostovoljen ukrep zastopnika VW, ne za državno prepoved.
Thuban ::
Vw je odlicna firma. Je na voljo dovolj drugih motorjev, kupci pa nimajo na voljo nobene druge firme. Morda Volvo in Subaru. Ostalo je vse slabse.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
D3m ::
fujtajksel je izjavil:
Na EU trgu še ni 100% potrjeno/zaključeno ali so goljufali okojsko regulativo (malo še počakajmo kaj bodo ugotovili). So pa potrdili software.
Seveda, v EU vrli pristojni še niso ugotovili ničesar, kar je o goljufiji znano zaenkrat izhaja iz priznanja VW.
Prej je bilo sicer dobro znano, da ti dizli dejansko packajo 10x več kot bi smeli, ni pa bilo znano da goljufajo na testu.
Potrošnik pa ni bil oškodovan, kakor razumem.
Potrošnik še ne ve kaj se mu je zgodilo ;)
Ne moreš več kupit VW v Sloveniji. :)
http://www.vecer.com/clanek/20150929614...
Hecno je da gre za prostovoljen ukrep zastopnika VW, ne za državno prepoved.
Eno je industrija drugo pa biorkratski predpisi oz. zahteva. Neka toleranca +- vrednosti je morala biti ali smeti ali ne.
Potrošnik ima 100% delujoč prodkut. Dobil je moč in porabo, kot je napisano.
Sam še bolj sumim, da je bil zajeb verjetno narejen s strani VW (agresivnega) marketinga. Primer pred časom KIA in poraba goriva.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
fujtajksel ::
Eno je industrija drugo pa biorkratski predpisi oz. zahteva. Neka toleranca +- vrednosti je morala biti ali smeti ali ne.
Potrošnik ima 100% delujoč prodkut. Dobil je moč in porabo, kot je napisano.
Sam še bolj sumim, da je bil zajeb verjetno narejen s strani VW (agresivnega) marketinga. Primer pred časom KIA in poraba goriva.
Dobil je moč in porabo kot je napisano, ampak ni dobil obljubljenega "čistega dizla" niti po prirejenih testih in po reglcih se s svojim vagnom zdejle ne bi mogel vozit po cesti ker ne bi bilo homologacije, pa čez par let bo fasal prepoved vožnje v mestih v Nemčiji itd. Zaradi goljufije je imel VW prednost pri proizvodnih stroških in verjetno tudi doseženi porabi pred konkurenco ki ni goljufala (obstoj slednje še ni uradno oz neodvisno potrjen ;) ). Potrošnikova pravica do moči in porabe ni neka univerzalna pravica, velja le dokler je avto v skladu s predpisi. Tile "birokratski" predpisi niso sami sebi namen. Ideja je da imamo vsi pravico dihat razumno čist zrak in predpisi so zato da do njega v doglednem času pridemo. Žal zaradi lobiranja industrije niti EURO 6 tega še ne zagotavlja (ni znano če so goljufali tudi drugi in kakšne so konkretne posledice VW goljufije, je pa v več let starih neodvisnih študijah potrjeno da tudi EURO 5 in EURO 6 avti na cesti izpuščajo NOx reda 10x bolj kot je limit predpisan v EURO 6, s katerim bencinci ves čas niso imeli težav, no bencinci postajajo na novo problematični z visokotlačno tehnologijo).
pirlo ::
fujtajksel je izjavil:
Ne moreš več kupit VW v Sloveniji. :)
http://www.vecer.com/clanek/20150929614...
Hecno je da gre za prostovoljen ukrep zastopnika VW, ne za državno prepoved.
Mogoče pa je to neke vrste prisila, da kupiš nove modele. Ve se kako povprečen slovenec razmišlja in namesto testnega pol leta starega modela, še stisne par mescov brez hrane za novi model.
krneki0001 ::
Zanimivost: Ko so v Litostroju nehal delat katrce in jim je ostalo kar nekaj na dvorišču tovarne, pa se jih ni dalo prodat, ker so v novem mestu že začeli delat novo, izboljšano katrco, so skopali ogromno luknjo, jih zmetali noter eno vrsto, jih povaljali z valjarjem in spet novo vrsto - tako 3 vrste in so luknjo zasuli. Nad to luknjo je danes ob litostroju železnica ljulbjana-Kranj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
D3m ::
fujtajksel je izjavil:
Eno je industrija drugo pa biorkratski predpisi oz. zahteva. Neka toleranca +- vrednosti je morala biti ali smeti ali ne.
Potrošnik ima 100% delujoč prodkut. Dobil je moč in porabo, kot je napisano.
Sam še bolj sumim, da je bil zajeb verjetno narejen s strani VW (agresivnega) marketinga. Primer pred časom KIA in poraba goriva.
Dobil je moč in porabo kot je napisano, ampak ni dobil obljubljenega "čistega dizla" niti po prirejenih testih in po reglcih se s svojim vagnom zdejle ne bi mogel vozit po cesti ker ne bi bilo homologacije, pa čez par let bo fasal prepoved vožnje v mestih v Nemčiji itd. Zaradi goljufije je imel VW prednost pri proizvodnih stroških in verjetno tudi doseženi porabi pred konkurenco ki ni goljufala (obstoj slednje še ni uradno oz neodvisno potrjen ;) ). Potrošnikova pravica do moči in porabe ni neka univerzalna pravica, velja le dokler je avto v skladu s predpisi. Tile "birokratski" predpisi niso sami sebi namen. Ideja je da imamo vsi pravico dihat razumno čist zrak in predpisi so zato da do njega v doglednem času pridemo. Žal zaradi lobiranja industrije niti EURO 6 tega še ne zagotavlja (ni znano če so goljufali tudi drugi in kakšne so konkretne posledice VW goljufije, je pa v več let starih neodvisnih študijah potrjeno da tudi EURO 5 in EURO 6 avti na cesti izpuščajo NOx reda 10x bolj kot je limit predpisan v EURO 6, s katerim bencinci ves čas niso imeli težav, no bencinci postajajo na novo problematični z visokotlačno tehnologijo).
Pokaži mi reklamo/napis za obljubljenega čistega dizla?
|HP EliteBook|R5 6650U|
fujtajksel ::
Pokaži mi reklamo/napis za obljubljenega čistega dizla?
Pa kaj misliš da sem tvoj osebni sluga?
Baje je VW mdr umaknil ene "viralne videe" na to temo no jst o njih nič ne vem.
Obljuba je pa homologacija za EURO 5, brez katere teh avtov sploh ne bi mogli prodajat.
http://www.amzs.si/si/439/Eko_nalepke_z...
http://www.ecosticker.dk/en/
theBill ::
krneki0001 je izjavil:
Zanimivost: Ko so v Litostroju nehal delat katrce in jim je ostalo kar nekaj na dvorišču tovarne, pa se jih ni dalo prodat, ker so v novem mestu že začeli delat novo, izboljšano katrco, so skopali ogromno luknjo, jih zmetali noter eno vrsto, jih povaljali z valjarjem in spet novo vrsto - tako 3 vrste in so luknjo zasuli. Nad to luknjo je danes ob litostroju železnica ljulbjana-Kranj.
Katrca tudi za drugega ni kot za povozit z valarjem. Trhla truga na 4 kolesih, nikoli ne bom pozabil, ko so jo zdemoliral v enem delu teatra paradižnik, zadeva je razpadla kot da bi bila iz kartona.
Unknown_001 ::
krneki0001 je izjavil:
Zanimivost: Ko so v Litostroju nehal delat katrce in jim je ostalo kar nekaj na dvorišču tovarne, pa se jih ni dalo prodat, ker so v novem mestu že začeli delat novo, izboljšano katrco, so skopali ogromno luknjo, jih zmetali noter eno vrsto, jih povaljali z valjarjem in spet novo vrsto - tako 3 vrste in so luknjo zasuli. Nad to luknjo je danes ob litostroju železnica ljulbjana-Kranj.
Katrca tudi za drugega ni kot za povozit z valarjem. Trhla truga na 4 kolesih, nikoli ne bom pozabil, ko so jo zdemoliral v enem delu teatra paradižnik, zadeva je razpadla kot da bi bila iz kartona.
Heh, šasija je bla lih tako narejena, da če si v kak višji avto priletel je celo mašino z armaturnno vred vate porinlo. Pleh je pa bolj ko ne sam tok da pihal pa zamakal ni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Martin Krpan ::
krneki0001 je izjavil:
Zanimivost: Ko so v Litostroju nehal delat katrce in jim je ostalo kar nekaj na dvorišču tovarne, pa se jih ni dalo prodat, ker so v novem mestu že začeli delat novo, izboljšano katrco, so skopali ogromno luknjo, jih zmetali noter eno vrsto, jih povaljali z valjarjem in spet novo vrsto - tako 3 vrste in so luknjo zasuli. Nad to luknjo je danes ob litostroju železnica ljulbjana-Kranj.
Ha ha ha ha !!!
Takrat ko je litostroj nehal delati katrce ???!!!
Litostroj ni nikoli delal katrc. So jih pa uvažali iz francije in gor nabili napis litostroj.
V litostroju so "nehali delati" katrce l.1972 , takrat pa si na vsak avto v SFRJ čakal najmanj pol leta do leto ker je bilo že vse razprodano in tudi plačano vnaprej.
In ti res verjameš , da jih niso mogli prodati ???!!!
Razgrabili bi jih v enem dnevu! Vse do zadnje!
Takrat se še prazna škatlica od paste za čevlje ni metala proč , ne pa nov avto!
Dejansko se novih avtov v SLO niti danes ne meče proč , mogoče bodo golfi prvi.
bbbbbb2015 ::
AC_DC ::
Martin Krpan je izjavil:
Vgradnja drugega motorja !?
Kaj pa če VW ne bo zmogel vsega? Stečaj? :)
Nemčija je bogata država, bodo že zbrali te silne milijone.
Mogoče jih bo potem kupil Apple, ko se nekaj govori da bodo imeli svoj iCar, denarja imajo dovolj, vrednot holzwagen delnic je padla za 40%.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AC_DC ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Tožbe | 25539 (20646) | cuxoh |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38891 (34545) | fujtajksel |
» | V ZDA odkrili nove goljufive porscheje, VW priznal zavajanje glede porabe (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 65200 (58272) | pirlo |
» | Zaradi goljufanja pri meritvah Volkswagnu grozi milijardna globa (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 77335 (63557) | stara mama |
» | Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Tožbe | 53238 (43267) | SuperVeloce |