» »

Kako začeti z motociklom

Kako začeti z motociklom

Snzh ::

Torej star sem 16 (skoraj 17) let sem iz kopra in bi rad naredu izpit za 125 ampak je en problem da nimam neki dosti izkušenj razen kolo :D in skuter parkrat, in me zanima pac kako naj se lotim zadeve da najbolse pridem skozi in da se navadim na te masine
Odlocam se pa za yamaha yzf r125 ali mt 125




Hvala

AnriK ::

Če si skoraj 17 zdrži še eno leto in pojdi delat za 35kW (kategorija A2). Vse potrebno te bodo tako naučili v avtošoli, najprej na poligonu potem še v prometu. Mogoče je pametno samo na kakšnem starejšem motorju (Tomos APN6 bo dovolj dober) vadit občutek pri spuščanju sklopke, da ne boš za to zabil drage ure v avtošoli.

Snzh ::

Ja sm razmisljau tudi to ampak bi rabu za se vozit za v solo pa vsepovsot sem prebral da ne priporocajo it takoj na 600 kubcine npr. R6 ker so premocni za neizkusene

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Snzh ()

AnriK ::

R6 vsekakor ne spada v kategorijo 35kw...
Bolj začetniški motorji so recimo Kawasaki Ninja 250R, Ninja 300, Yamaha R3. Če pogledaš še izven šport odelka pa imaš potem še ER5, ER6 ipd.

Roko na srce z 125 4T boš hitro počasnejši od predelanega 50 kubičnega mopeda (RS 50, TZR 50 ipd).

Ciklamen ::

R6 spada v kategorijo 35kw, če je blokiran, prav tako vsi ostali močnejši motorji, le blokirani morejo bit na 35kw. :)

Kot je že AnriK povedal, vadi speljevanje s sklopko, da dobiš občutek :)
- End of the Post ->

black ice ::

Ciklamen je izjavil:

R6 spada v kategorijo 35kw, če je blokiran, prav tako vsi ostali močnejši motorji, le blokirani morejo bit na 35kw. :)

Kot je že AnriK povedal, vadi speljevanje s sklopko, da dobiš občutek :)

Če je bil blokiran. Motorjev z dvakrat večjo močjo več ni dovoljeno blokirati na te vrednosti.

Popravek: no, dovoljeno je, samo ga ne sme voziti voznik z dovoljenjem za A2 kategorijo.

Zgodovina sprememb…

AnriK ::

Da motor spada v kategorijo A2 morejo ustrezat naslednjim zahtevam:
- max 35 kW
- max 0,2 kW/kg
- max 70 kW pred montažo blokade

Seveda obstaja cel kup motorjev ki so bili blokirani po starem zakonu. Sam jih umeščam v sivo cono - dokler se nič ne naredi ne bo nihče kompliciral.

EDIT: Izvzamemo motorje, ki so blokirani že v tujini in uvoženi (nepravilno) ter imajo v homologaciji nazivno moč že 35kW.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AnriK ()

Ciklamen ::

Bratranec je imel blokirano CBR 600 na 35kw pa je lahko vozil z A2. Je pa od tega že kar nekaj časa, to je pa res :)
- End of the Post ->

black ice ::

Voziš lahko karkoli, vprašanje je samo kako dolgo.

Ciklamen ::

Jebat ga, vozil je do lani (ene 6 ali 7 let), pa ni mel problemov. Je pa res, da če blokiraš tak motor, da skor nič kilometrov ne nardiš, ker kuri bencin kot zmešan :P
- End of the Post ->

Snzh ::

Kaj pa yamaha xj6 pa kolko bi prisle blokade ce so potrebne sicer pa so kawasakiji kr uredu sam mi niso glih usec po videzu :D

Ciklamen ::

To boš moral pa vprašat na kakšnem servisu kolk stanejo blokade, sam pojma nimam ker nisem tega nikoli kupoval.
- End of the Post ->

AnriK ::

Ciklamen je izjavil:

Bratranec je imel blokirano CBR 600 na 35kw pa je lahko vozil z A2. Je pa od tega že kar nekaj časa, to je pa res :)

Je precej takšnih motorjev CBR 600, R6, Z750, GSX 600/750 ... vem tudi za eno CBR 1000 ki je blokirana na 25kW. Vse to je tehnično mogoče, tudi registriraš jo lahko na svoje ime. Ampak kot sem napisal si s takšnim motorjem v prekršku, razen če moč ni vpisana kot predelava ampak kot izhodna moč (samo z nepravilnim uvozom)

Snzh je izjavil:

Kaj pa yamaha xj6 pa kolko bi prisle blokade ce so potrebne sicer pa so kawasakiji kr uredu sam mi niso glih usec po videzu :D

Cena blokade je okrog 150-200€.

Primer: http://www.honda-as.com/motorji/dodatna...

mr1two ::

Pri motorjih bi jaz bolj povdaril to, kako lahko jih je vozit, ne kolko so močni. Moč je popolnoma irelevantna, ker ti ni nujno treba nažgat plina na polno.
Raje vzemi en lažje vodljiv motor, ki ne stane celo premoženje. Izpit sem delal z ER5 Kawasakijem, pa se mi zdi kr dobr začetniški motor. Lahko vodljiv, ni pretežk, ultra poceni se jih da dobit in zadosti močan je, da mu lahko rečeš motor. Ni najlepši, ker je nekoliko starejši model, ampak s čim podobnim ne boš nič zgrešil.
Cestak je nekaj, kar vzameš, če bi rad dirkal. Ker pa naše ceste niso za dirkanje in ostali udeleženci v prometu itak niso dovolj pozorni na karkoli kar niso oni in njihov pleh, ti to močno močno odsvetujem. Nimaš ga kje rabit, da je zabavno moraš iti krepko čez 120 kmh, kar je pa hitro prehitro.
Alternativa je še kak enduro motor, s katerim lahko uživaš tudi tam kjer ni asvalta.
Uporaba troblje v avtu povzroči krčenje možganov.

nejcek74 ::

Ali pa cestne verzije motorjev, ki izhajajo iz supermoto segmenta. Super moto, supermotard etc. V glavnem gre za lazje motorje, ki pa znajo imeti prekleto poskocne masine.
recimo hiter pregled
Pri motorjih je bolj tako, da si moras zamislit kaj si zelis od njega, potem pa se usmeris v tisti sektor. Naceloma so pa cisto vsi lahko prehitri. Za zacetek si poisci tiste ki so poceni za vzdrzevanje, znajo biti velike razlike. Preglej malo moto forum

Vikking ::

Če ne veš kateri tip ti ustreza, potem vzameš fazer-ja ki je en tak all around motorino.

loveJDM ::

Najslabše je da kupis nek 20hp motor ki ti bo žet eno leto premalo močan in boš ga prodal za 1000manj potem pa še doplačal jurja ali dva za močnejšega za katerega sploh ne veš v kakšnem stanju je.Naredi za A2 pa si blokiraj moč pa potem odblokiraš ko se navadiš.

Z kakšno 600cc enduro ne boš nič zgrešil,če si že kdaj peljal kroserja+neuničljiva mašina...Če pa si do sedaj vozil skuter pa vzami 125 4t yamahinega SM ali pa 2t(huska,ktm,TM racing) če imaš denar,ti 2taktni še gredo v tretji po zadnji če so odprti.

Ciklamen ::

Človek ni vozil motorja, razen skuterja, ti bi pa mu priporočal endurača ki gre v tretji po zadnji *facepalm* :P
- End of the Post ->

msjr ::

Se strinjam z @nejcek74, supermoto bi bil ta prava zadeva, tudi rabljeni gredo dobro naprej, predvsem pa se hitro navadiš na vožnjo. Pa tudi kakšna lahka endurca ni za odmet, je lažje vozit po cesti kot tomosovo šestko. Meni se je svoje cajte zelo dopadla Yamaha XT, ki je odličen začetniški motor, pa recimo Honda Varadero 125, ki sploh ni švoh. V glavnem, zelo pametno je začet z ne premočno zadevo, se je OP kar dobro odločil za Yamaho mt125.

@Snzh, kar se tiče učenja prestavljanja pa samo brez panike, predvsem je pomebno, da se naučiš gledat okoli sebe in biti pozoren na dogajanje v prometu, če ti v križišču crkne motor, so what. Se zgodi tudi starim prdcem kot sem jaz.

loveJDM ::

Varaderka je lepa samo je draga+dvovaljna 125ka,res da bolj dolgo zdrzi,samo ko je pa treba bat menjat pa imaš dvojne stroske.

Speljevat se najlazje naucis na mokri travi ali snegu,ker ti ne bo vgasnil motor,potem pa tako ali tako hitro dobiš občutek

theBill ::

Priporočam kak APN6 za začetek, da se sploh prestavljati naučiš.

loveJDM ::

Mislim da se lazje nauci speljevat na katerem koli 4t...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A2 kategorija

Oddelek: Na cesti
111646 (1389) loveJDM
»

Pomoč o motorju

Oddelek: Na cesti
302814 (2155) c00L3r
»

Vozniški izpit A kategorija...

Oddelek: Loža
166612 (1067) Peter1
»

Kateri motor kupit??

Oddelek: Loža
308901 (8106) Bakunin
»

A kategorija- izpit... (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
519317 (6857) guest #44

Več podobnih tem