Forum » Mobilne tehnologije » Simobil - reklamacija računa
Simobil - reklamacija računa
Onlyx ::
Da ne razlagam še enkrat, spodaj pošiljam zahtevek za reklamacijo računa kolegice, ki se je pritožila zaradi obračunanega stroška porabe mobilnega interneta. Priloge so prin screeni s telefona, ki prikazujejo datum in uro prejetih sporočil in jih tukaj ne bom prilagal:
Na vas se obračam s prošnjo po reklamaciji računa št. ******* z dne 17.7 in se navezuje na obračunsko obdobje od 14.6 do 13.7.2015.
Dne 11.7.ob 00.22 uri sem na številki 9443 preverila stanje porabe prenosa podatkov in kot je razvidno tudi s priloge št. 1 je poraba znašala 972 MB. Isti dan ob 18.44 sem prejela opozorilo, da je bil limit dosežen, zato sem v izogib dodatnim stroškom nemudoma izklopila mobilni internet na svoji mobilni napravi (priloga 2 in 3). Ob 21.16 uri sem še enkrat preverila stanje, saj sem želela biti prepričana, da limita nisem prekoračila. Priloga št. 4 jasno dokazuje, da naj bi bila poraba do omenjene ure natanko 0 eurov. 10 minut kasneje sem vključila opcijo 1 GIGA za 7 EUR, kot je razvidno iz prilog št. 5 in 6. Ko sem bila že prepričana, da je vse urejeno, sem ob 22.10 uri prejela vaše sporočilo, da sem prekoračila limit v višini 50 MB, kar naj bi znašalo 26,51 eurov (priloga št. 7). Kasneje sem preko vaše spletne aplikacije za nadzor porabe ugotovila, da so bili podatki, ki ste mi jih dodatno zaračunali, porabljeni že ob 14.24 uri (glejte prilogo št. 8), kljub temu, da ste me vi o doseženem limitu obvestili šele 3 ure in pol kasneje, prav tako pa dodatne porabe ni bilo zavedene v prejetem sporočilu ob 21.16 uri. Kljub mojemu trudu in želji, da bi se izognila stoškom zaradi dodatne porabe mobilnega interneta, sem bila zaradi vašega napačnega obveščanja zavedena, zato zneska, ki je na računu zaveden kot strošek prezeženega limita, vsekakor nisem pripravljena poravnati.
Vljudno vas naprošam, da se račun ali stornira in pošlje nov, ki bo imel pravilno obračunano porabo, ali pa se mi pošlje dobropis v enaki protivrednosti, ki se bo bo upošteval kot zmanjšan znesek za plačilo pri naslednjem računu, trenutnega pa takoj poravnam.
Simobil odgovorja:
Zdi se mi, da odgovor Simobila ni korekten, saj glede na njihovo dejansko obveščanje ni bilo moč ugotoviti kolikšna je bila trenutna poraba. Seveda bi lahko kolegica podatke zakupila že prej, vendar glede na to, da sta bila do konca obračunskega obdobja še dva dni ni hotela dodatnih stroškov, če to ne bi bilo nujno. Sem vedel, da se presežene podatke drago zaračuna, vendar 0,5 eura za 1 MB prenosa je pa milo rečeno oderuško. Še uporaba na Hrvaškem brez predhodnega zakupa je cenejša kot pa jih v takem primeru zaračuna Simobil.
Se je smiselno pritožiti še kam, ali naj pač plača račun? Hvala za odgovore.
Na vas se obračam s prošnjo po reklamaciji računa št. ******* z dne 17.7 in se navezuje na obračunsko obdobje od 14.6 do 13.7.2015.
Dne 11.7.ob 00.22 uri sem na številki 9443 preverila stanje porabe prenosa podatkov in kot je razvidno tudi s priloge št. 1 je poraba znašala 972 MB. Isti dan ob 18.44 sem prejela opozorilo, da je bil limit dosežen, zato sem v izogib dodatnim stroškom nemudoma izklopila mobilni internet na svoji mobilni napravi (priloga 2 in 3). Ob 21.16 uri sem še enkrat preverila stanje, saj sem želela biti prepričana, da limita nisem prekoračila. Priloga št. 4 jasno dokazuje, da naj bi bila poraba do omenjene ure natanko 0 eurov. 10 minut kasneje sem vključila opcijo 1 GIGA za 7 EUR, kot je razvidno iz prilog št. 5 in 6. Ko sem bila že prepričana, da je vse urejeno, sem ob 22.10 uri prejela vaše sporočilo, da sem prekoračila limit v višini 50 MB, kar naj bi znašalo 26,51 eurov (priloga št. 7). Kasneje sem preko vaše spletne aplikacije za nadzor porabe ugotovila, da so bili podatki, ki ste mi jih dodatno zaračunali, porabljeni že ob 14.24 uri (glejte prilogo št. 8), kljub temu, da ste me vi o doseženem limitu obvestili šele 3 ure in pol kasneje, prav tako pa dodatne porabe ni bilo zavedene v prejetem sporočilu ob 21.16 uri. Kljub mojemu trudu in želji, da bi se izognila stoškom zaradi dodatne porabe mobilnega interneta, sem bila zaradi vašega napačnega obveščanja zavedena, zato zneska, ki je na računu zaveden kot strošek prezeženega limita, vsekakor nisem pripravljena poravnati.
Vljudno vas naprošam, da se račun ali stornira in pošlje nov, ki bo imel pravilno obračunano porabo, ali pa se mi pošlje dobropis v enaki protivrednosti, ki se bo bo upošteval kot zmanjšan znesek za plačilo pri naslednjem računu, trenutnega pa takoj poravnam.
Simobil odgovorja:
Zdi se mi, da odgovor Simobila ni korekten, saj glede na njihovo dejansko obveščanje ni bilo moč ugotoviti kolikšna je bila trenutna poraba. Seveda bi lahko kolegica podatke zakupila že prej, vendar glede na to, da sta bila do konca obračunskega obdobja še dva dni ni hotela dodatnih stroškov, če to ne bi bilo nujno. Sem vedel, da se presežene podatke drago zaračuna, vendar 0,5 eura za 1 MB prenosa je pa milo rečeno oderuško. Še uporaba na Hrvaškem brez predhodnega zakupa je cenejša kot pa jih v takem primeru zaračuna Simobil.
Se je smiselno pritožiti še kam, ali naj pač plača račun? Hvala za odgovore.
- spremenil: Onlyx ()
blindb ::
Heh, vceraj sem dobil odgovor Simobila da zavracajo mojo reklamacijo zaradi opcije VIPNET, ki sem jo vklopil, a se pri njih baje ni vklopila. Seveda mi sedaj ne preostane drugega kot AKOS. Ocitno nekdo potrebuje denar da doseze minimalno kvoto dobicka.
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
frke ::
Se je smiselno pritožiti še kam, ali naj pač plača račun?
Jaz bi napisal pritožbo še enkrat - z malo manj teksta in kronološki potek dogodkov z alinejami. Ko sem bral tvoj post tukaj sem imel težave z razumevanjem kaj je bil prej in kaj potem.
Sicer pa hvala za informacijo - na Simobil ne grem, tak poslovni model se mi ne zdi pošten.
Ta poslovni model je kot hoja po mostu čez reko, ki se oža. Začne se z avtocesto, na sredi je brv, na koncu pa vrv za vrvohodce. Mnogi padejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: frke ()
blindb ::
Kadar sem imel kaksne probleme in poslal na njihov info predal, vedno so bile komplikacije, kadar sem sel do referenta na simobilovo prodajno mesto, vedno smo resili vse zadeve brez tezav. Naredil sem ponovno napako, da sem poslal email, namesto da bi se sprehodil 5 min do njihovega centra. :/
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.
Onlyx ::
Je klicala najprej na njihovo info številko pa so ji tam naročili naj pošlje v reklamacijsko službo preko maila čim bolj podroben opis samega dogajanja. Mogoče je res malo mukotrpno branje, vendar če prebereš vsaj dvakrat, bi ti moralo biti kristalno jasno kje tiči problem. Tam so pa plačani za to, da situacijo podrobno preučijo, za to ne vem koliko je smotrno, da se zahtevek za reklamacijo pošilja še enkrat. Na koncu odgovora tudi jasno piše, da je odločitev Simobila dokončna in ugovor ni več možen.
Najverjetneje se bo obrnila še na AKOS, vendar nisem vedel, če imajo mogoče kje v drobnem tisku napisano, da so lahko časovna odstopanja pri obveščanju o porabi mobilnih podatkov.
Sem pa kolegici nastavil še zaporo podatkov po presegu limita, ki ga lahko določiš na telefonu. Ravno tukaj je problem, ker niamjo vsi občutka koliko MB porabi določena aplikacija, zato se mi zdi še toliko bolj pomembno, da Simobil tukaj obvešča res natančno.
Najverjetneje se bo obrnila še na AKOS, vendar nisem vedel, če imajo mogoče kje v drobnem tisku napisano, da so lahko časovna odstopanja pri obveščanju o porabi mobilnih podatkov.
Sem pa kolegici nastavil še zaporo podatkov po presegu limita, ki ga lahko določiš na telefonu. Ravno tukaj je problem, ker niamjo vsi občutka koliko MB porabi določena aplikacija, zato se mi zdi še toliko bolj pomembno, da Simobil tukaj obvešča res natančno.
jusv ::
Storški zaračunane porabe po prekoračenju limita prenosa se mi zdijo absudrno visoki.
To je po novem glavna Simobilova točka pridobivanja dnarja.
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
Dr_M ::
Pa ne me strasit, ravno sem hotel iz telekoma na simobil jeseni.
Sicer sem naceloma s telekomom zadovoljen, ampak pri nas doma ni signala in nimajo namena tega uredit.
Sicer sem naceloma s telekomom zadovoljen, ampak pri nas doma ni signala in nimajo namena tega uredit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
Ne hvala. Nikoli in nikdar.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ales ::
Pritožba se mi zdi korektno in jasno napisana. Meni je kronološko vse jasno.
Simobil je pritožbo zavrnil brez neke podrobne argumentacije, vsega skupaj en splošen stavek "Ugotovili smo...". Meni se tole zdi bolj template za odgovor, kot kako obravnavanje primera. IMHO, precej neprofesionalno.
Jaz bi najprej dobro prebral razne splošne pogoje, na temo odgovornosti Simobila za pravočasno obveščanje o porabi (zamik obvestil in obračuna), potem pa bi podal pritožbo na AKOS. če le obstaja verjetnost za ugoditev.
Sicer pa bo to razmeroma poceni šola za kolegico in draga za Simobil (tema tukaj, izgubljena stranka).
Simobil je pritožbo zavrnil brez neke podrobne argumentacije, vsega skupaj en splošen stavek "Ugotovili smo...". Meni se tole zdi bolj template za odgovor, kot kako obravnavanje primera. IMHO, precej neprofesionalno.
Jaz bi najprej dobro prebral razne splošne pogoje, na temo odgovornosti Simobila za pravočasno obveščanje o porabi (zamik obvestil in obračuna), potem pa bi podal pritožbo na AKOS. če le obstaja verjetnost za ugoditev.
Sicer pa bo to razmeroma poceni šola za kolegico in draga za Simobil (tema tukaj, izgubljena stranka).
SaXsIm ::
Glede na to, da je simobil precej znan po tem, da ugodi ogromno pritožbam, bi rekel, da je problem v tvoji pritožbi. Napisana je malce nejasno, pa tudi tvoje zahteve so postavljene malce tako. Sam bi spisal nekaj v smislu, da se kot dolgoletni uporabnik njihovih storitev počutiš izigranega, da nisi pričakoval, da bojo stroške napak v njihovem sistemu prevalili na uporabnika ter da boš kljub temu, da ti ni do menjave operaterja vseeno preučil možnosti prehoda na drugega operaterja, v kolikor zadeve ne uredijo v najkrajšem možnem času.
Po mojih izkušnjam se grožnje s prehodom na drugega operaterja "bojijo" kot hudič križa, sam jo uporabim vedno, ko spreminjam naročniško razmerje in se vedno da izposlovati kakšno dodatno ugodnost ali popust na ta račun. Seveda pa pomaga, da dejansko si dolgoletni uporabnik ter plačuješ račune.
Po mojih izkušnjam se grožnje s prehodom na drugega operaterja "bojijo" kot hudič križa, sam jo uporabim vedno, ko spreminjam naročniško razmerje in se vedno da izposlovati kakšno dodatno ugodnost ali popust na ta račun. Seveda pa pomaga, da dejansko si dolgoletni uporabnik ter plačuješ račune.
SaXsIm
Dr_M ::
Ne hvala. Nikoli in nikdar.
Ker?
Prevec vem o njihovem delovanju, tako da, ne hvala.
Sem pa ze pisal o tem, tko da se ne bom ponavljal.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Onlyx ::
@SaXsIm
V kakšnem smilsu je pritožba nejasna? Pač kronološko podajanje dogodkov, ki po mojem mnenju dovolj natančno opišejo sporne dogodke tistega dne. Ne vem zakaj misliš da so zahteve malce tako - vse kar kolegica zahteva je, da ji zaradi napačnega/prepočasnega obveščanja Simobil ne zaračuna presežen prenos mobilnih podatkov. Sploh po tem, ko je v tem času dokupila oz. vključila opcijo 1 GB za 7 eur.
Zakaj bi jim pihal na dušo ali grozil z menjavo operaterja, če jim lahko najprej na lep način razložiš celotno situacijo. Če so v njihovi reklamacijski službi ali CRMju toliko nesposobni, da bi preverili in ugotovili, da je cela njihova družina pri njih že več kot 10 let, potom je to njihova stvar in nesposobnost in jo bodo pač plačali z odhodom (vsaj ene) dolgoletne stranke. Sem pa tudi sam pričakoval malo bolj konkreten odgovor, na podlagi česa je bil sam zahtevek zavrnjen. Kot je že Aleš ugotovil, se celoten dopis zdi kot splošna predloga, ki jo pošiljajo vsepovprek.
V kakšnem smilsu je pritožba nejasna? Pač kronološko podajanje dogodkov, ki po mojem mnenju dovolj natančno opišejo sporne dogodke tistega dne. Ne vem zakaj misliš da so zahteve malce tako - vse kar kolegica zahteva je, da ji zaradi napačnega/prepočasnega obveščanja Simobil ne zaračuna presežen prenos mobilnih podatkov. Sploh po tem, ko je v tem času dokupila oz. vključila opcijo 1 GB za 7 eur.
Zakaj bi jim pihal na dušo ali grozil z menjavo operaterja, če jim lahko najprej na lep način razložiš celotno situacijo. Če so v njihovi reklamacijski službi ali CRMju toliko nesposobni, da bi preverili in ugotovili, da je cela njihova družina pri njih že več kot 10 let, potom je to njihova stvar in nesposobnost in jo bodo pač plačali z odhodom (vsaj ene) dolgoletne stranke. Sem pa tudi sam pričakoval malo bolj konkreten odgovor, na podlagi česa je bil sam zahtevek zavrnjen. Kot je že Aleš ugotovil, se celoten dopis zdi kot splošna predloga, ki jo pošiljajo vsepovprek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Onlyx ()
SaXsIm ::
Pač, hotel sem samo povedati, kako bi se sam lotil zadeve. In po mojih izkušnjah, takšno postopanje deluje. Lahko pa si seveda prepričan v svoj prav in se zaradi 27 EUR spraviš v postopek pri AKOSu. Kjer ti bo simobil pokazal kakšen drobni tisk ali TOS, zaradi katerega bo postopek odločen v njihov prid.
SaXsIm
kuvanasarma ::
Itak se lahko zdaj samo še na AKOS obrneš.
Lahko probaš še enkrat pisat, in dodaš da, če se ne odzovejo primerno, boš pisal na AKOS.
Če pa ne bo odziva pa piši na AKOS. Ko bo enkrat strošek za SiMobil večji kot znesek (27€) ti bodo dali dobropis.
Važno je da imaš vse dokumentirano.
Lahko probaš še enkrat pisat, in dodaš da, če se ne odzovejo primerno, boš pisal na AKOS.
Če pa ne bo odziva pa piši na AKOS. Ko bo enkrat strošek za SiMobil večji kot znesek (27€) ti bodo dali dobropis.
Važno je da imaš vse dokumentirano.
DJ Beat ::
Trenutno imam ze vec kot en mesec v teku reklamacijo glede EU neskoncno... Sam sem naredil vse pravilno, kar sem jim dokazoval z izpiskom in screenshoti SMS sporocil. Prva reklamacija je bila zavrnjena, zato sem takoj reklamiral se enkrat. Sedaj klicem na vsake dva dni, pa se niso resili...
Onlyx ::
No, da sporočim še končni epilog:
V začetku tedna se je kolegica preko telefona še enkrat obrnila na Simobil, z željo po razjasnitvi zavrnitve prvotnega zahtevka. Ker očitno stvari vseeno niso bile čisto jasne tudi zaposlenemu v reklamacijskem oddelku, je le ta obljubil, da bodo zahtevek še enkrat obravnavali. Ni bilo potrebno nič pregovarjanja, pihanja na dušo ali groženj z odhodom k drugemu operaterju, ampak je bilo z njihove strani na korekten način razloženo, da bodo vse podatke preverili še enkrat, nato pa po pošti sporočili, kakšna je ponovna odločitev.
Danes je prejela pošto, da je zahtevek odobren, razlika pa se upošteva kot zmanjšan znesek za plačilo pri naslednjem računu. V obvestilu piše, da je seja dejansko potekala od 14.24 do 22.55 ure, kar naj bi dokazovalo dejansko porabo, vendar bi se po zakupu dodatne opcije 1 GB morala zaključiti, pa se ni. Zato tudi obveščanje ni delovalo pravilno.
Mi je pa čudno, da se je seja zaključila tako pozno, glede na to, da kolegica med tem časom ni uporabljala mobilnih podatkov. Je mogoče, da določena aplikacija na telefonu v ozadju (npr. Facebook), kljub neuporabi, še vedno vpliva na to, da se seja ne zaključi? Ker tudi samo obveščanje o porabi preko SMS-ov menda upošteva samo zaključene seje.
Torej pritožba na AKOS vendarle ni bila potrebna.
V začetku tedna se je kolegica preko telefona še enkrat obrnila na Simobil, z željo po razjasnitvi zavrnitve prvotnega zahtevka. Ker očitno stvari vseeno niso bile čisto jasne tudi zaposlenemu v reklamacijskem oddelku, je le ta obljubil, da bodo zahtevek še enkrat obravnavali. Ni bilo potrebno nič pregovarjanja, pihanja na dušo ali groženj z odhodom k drugemu operaterju, ampak je bilo z njihove strani na korekten način razloženo, da bodo vse podatke preverili še enkrat, nato pa po pošti sporočili, kakšna je ponovna odločitev.
Danes je prejela pošto, da je zahtevek odobren, razlika pa se upošteva kot zmanjšan znesek za plačilo pri naslednjem računu. V obvestilu piše, da je seja dejansko potekala od 14.24 do 22.55 ure, kar naj bi dokazovalo dejansko porabo, vendar bi se po zakupu dodatne opcije 1 GB morala zaključiti, pa se ni. Zato tudi obveščanje ni delovalo pravilno.
Mi je pa čudno, da se je seja zaključila tako pozno, glede na to, da kolegica med tem časom ni uporabljala mobilnih podatkov. Je mogoče, da določena aplikacija na telefonu v ozadju (npr. Facebook), kljub neuporabi, še vedno vpliva na to, da se seja ne zaključi? Ker tudi samo obveščanje o porabi preko SMS-ov menda upošteva samo zaključene seje.
Torej pritožba na AKOS vendarle ni bila potrebna.
Sami ::
Mi je pa čudno, da se je seja zaključila tako pozno, glede na to, da kolegica med tem časom ni uporabljala mobilnih podatkov. Je mogoče, da določena aplikacija na telefonu v ozadju (npr. Facebook), kljub neuporabi, še vedno vpliva na to, da se seja ne zaključi?
V kolikor ima pametni mobilni aparat tako ali tako v ozadju teče malo morje procesov, ki se povezujejo na splet. V kolikor ročno ni izklopila prenosa podatkov se seja ni zaključila, čisto normalno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Onlyx ::
Aha, ok. Sicer naj bi podatke izklopila, vendar tukaj verjamem Simobilu, da mogoče temu res ni bilo čisto tako :)
Sami ::
Aha, ok. Sicer naj bi podatke izklopila, vendar tukaj verjamem Simobilu, da mogoče temu res ni bilo čisto tako :)
Lahko preveriš v spletnem portalu mojsimobil, v kolikor bo vsak dan le ena seja prenosa podatkov to pomeni, da ima prenos podatkov vklopljen cel dan ali da se je povezala na splet le 1X dnevno.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
lambda ::
Heh, vceraj sem dobil odgovor Simobila da zavracajo mojo reklamacijo zaradi opcije VIPNET, ki sem jo vklopil, a se pri njih baje ni vklopila. Seveda mi sedaj ne preostane drugega kot AKOS. Ocitno nekdo potrebuje denar da doseze minimalno kvoto dobicka.
Si kaj dosegel? Jaz se še nisem pritožil, ravno prišel račun/specifikacija.
Kronologija pri meni:
-prvi dan na HR nič opcije, nič prenešenih podatkov, data roaming izklopljen (android sgs4)
-dopoldne naslednjega dne pošljem SMS, dobim povratni SMS, da je opcija vklopljena
-po tem SMSu grem v nastavitve in omogočim "data roaming"
-naslednji mesec dobim specifikacijo, kjer je bilo na prvi dan prenesenih okrog 200 MB podatkov, ampak so razdeljeni v dve seji, ena je kao po 'vipnet' tarifi, torej znesek "0 €", druga pa zaračunana po redni tarifi prenosa podatkov
Pa vem kaj je data roaming ...
Ales ::
Jaz verjamem, da si vklopil data roaming šele po prejemu SMS-ja, ampak dokazovanje tega je druga stvar. Se kje na računu vidi kronološko, od kdaj do kdaj na bi bili podatki porabljeni in kdaj si vklopil opcijo? Se pravi točna ura in datum?
lambda ::
Večina obračunov je datiranih na 0:00 uro določenega dne, ne pa vsi. Kako točno jim deluje sistem, ne vem.
Vem pa, da telefon kaže prenose podatkov tako (cifre imajo zaokrožitveno napako, ker so izračunane iz formata oblike x.xx GB, s tako preciznostjo jih namreč pokaže telefon, za kaj več bi moral verjetno iti s kakimi posebnimi orodji analizirat loge, pozna kdo kak app? verjetno sistem niti ne zapisuje prenosa po urah, temveč le agregirano po dneh?):
10.7.: 0.00 GB
11.7.: 0.21 GB
12.7.: 0.07 GB
13.7.: 0.04 GB
14.7.: 0.05 GB
Sem jim poslal reklamacijo preko maila. Kakšen bo odziv, ne vem. Poročam. Ampak glede na izkušnje z njimi je to boj z mlini na veter ...
jl ::
Seja datirana z 00:00 pomeni, da se je seja pričela dan ali več prej. Npr 11.7. ob 18:36 je bila vzpostavljena seja v roamingu in je bila aktivna še cel 12.7. in 13.7. ter se zaključila 14.7. pred 07:33 (takrat se je aktivirana že nova seja). V tej seji je bilo npr 12.7. prenešenih 67,87MB.
lambda ::
Ok, hvala, sedaj je malo rbolj jasno.
Sklepam torej sledeče: Prva seja je bila aktivna od 10.7. do 11.7. ob 18:36. VIPNET je bil pa, če se ne motim, aktiviran 11.7. ob 10:23. Torej je potem je preteklo še 8h do začetka nove seje. In šele od tam naprej so bili podatki obračunani po VIPNET tarifi, vse v teh 8 urah pa je očitno padlo v 'staro' sejo in je obračunano po rednem ceniku.
Sklepam torej sledeče: Prva seja je bila aktivna od 10.7. do 11.7. ob 18:36. VIPNET je bil pa, če se ne motim, aktiviran 11.7. ob 10:23. Torej je potem je preteklo še 8h do začetka nove seje. In šele od tam naprej so bili podatki obračunani po VIPNET tarifi, vse v teh 8 urah pa je očitno padlo v 'staro' sejo in je obračunano po rednem ceniku.
Phantomeye ::
Na simobilu precej počasi odgovarjajo. Jaz sem imel 3 zaporedne dogodke, ki so jih moral razrešit.
1. Presegel sem 3 GB (1+2) prenosa in so mi avtomatsko aktivirali 1GB dodatnega interneta za 3€, kar načeloma ni slabo, če presežeš sredi meseca, ampak meni se je to zgodilo pol dneva pred mesečnim resetom. Za takšne stvari bi rabil opt-out. Zadevo so razrešili z dobropisom.
2. Ko sem za prejšnje mesečno obdobje presegel zadevo je prišlo do težave pri števcu in ko sem presegel 1GB prenosa, so mi spet zaračunali 3€ (niso upoštevali 2 GB bonusa, ki ga imam). V tem primeru so mi stonirali.
3. Ko sem bil na morju, sem imel še vedno aktiviran EU neskončno, od takrat ko sem bil nazadnje v tujini. Nekje v portorožu se mi je za sekundo povezalo na VIPNET in so mi zaračunali 3€. Denarja mi niso vrnili, ampak so mi spet napisali dobropis.
1. Presegel sem 3 GB (1+2) prenosa in so mi avtomatsko aktivirali 1GB dodatnega interneta za 3€, kar načeloma ni slabo, če presežeš sredi meseca, ampak meni se je to zgodilo pol dneva pred mesečnim resetom. Za takšne stvari bi rabil opt-out. Zadevo so razrešili z dobropisom.
2. Ko sem za prejšnje mesečno obdobje presegel zadevo je prišlo do težave pri števcu in ko sem presegel 1GB prenosa, so mi spet zaračunali 3€ (niso upoštevali 2 GB bonusa, ki ga imam). V tem primeru so mi stonirali.
3. Ko sem bil na morju, sem imel še vedno aktiviran EU neskončno, od takrat ko sem bil nazadnje v tujini. Nekje v portorožu se mi je za sekundo povezalo na VIPNET in so mi zaračunali 3€. Denarja mi niso vrnili, ampak so mi spet napisali dobropis.
jl ::
Ok, hvala, sedaj je malo rbolj jasno.
Sklepam torej sledeče: Prva seja je bila aktivna od 10.7. do 11.7. ob 18:36. VIPNET je bil pa, če se ne motim, aktiviran 11.7. ob 10:23. Torej je potem je preteklo še 8h do začetka nove seje. In šele od tam naprej so bili podatki obračunani po VIPNET tarifi, vse v teh 8 urah pa je očitno padlo v 'staro' sejo in je obračunano po rednem ceniku.
Preveri, kdaj si dejansko aktivital opcijo VIPNET (verjetno si jo aktiviral s ključno besedo preko SMS sporočila). Če si jo res vklopil 11.7. ob 10:23 bi predlagal, da povprašaš do kdaj je bila aktivna seja iz 10.7. (v kolikor se ne spomniš). Namreč ob vklopu opcije (v kolikor si imel ob vklopu aktivno sejo), bi ti sejo moralo podreti in ob ponovni vzpostavitvi, bi že koristil opcijo VIPNET. Torej opciji sta dve (na podlagi računa ne moreš vedeti, saj v izpisu ni videti konca seje):
- sejo iz 10.7. si prekinil pred 11.7. 10:23, nato si vklopil opcijo ter šele ob 18:36 prvič ponovno aktiviral sejo; v tem primeru ni nič spornega in ti je operater pravilno obračunal promet.
- sejo iz 10.7. si imel aktivirano tudi še po 11.7. 10:23 (opcijo VIPNET si aktiviral med aktivno sejo), v tem primeru se ti je seja obračunala po roaming tarifi, čeprav bi ti sistem moral sejo podreti; v tem primeru bi moral dobiti dobropis za prenos podatkov od 10:23 do konca tiste seje.
lambda ::
Torej opciji sta dve (na podlagi računa ne moreš vedeti, saj v izpisu ni videti konca seje):
- sejo iz 10.7. si prekinil pred 11.7. 10:23, nato si vklopil opcijo ter šele ob 18:36 prvič ponovno aktiviral sejo; v tem primeru ni nič spornega in ti je operater pravilno obračunal promet.
- sejo iz 10.7. si imel aktivirano tudi še po 11.7. 10:23 (opcijo VIPNET si aktiviral med aktivno sejo), v tem primeru se ti je seja obračunala po roaming tarifi, čeprav bi ti sistem moral sejo podreti; v tem primeru bi moral dobiti dobropis za prenos podatkov od 10:23 do konca tiste seje.
Potrditev vklopa VIPNET tarife sem dobil ob 10:23. In potem neposredno začel uporabljati podatkovni prenos, ne šele ob 18:36. Torej med 10:23 in 18:36 so se zagotovo prenašali podatki. Iz vsega tega kaže na drugo alinejo. 25 € je res majhen znesek, ampak je edino prav, da se ga reklamira, ker se tako posla pač ne gre.
Še vedno pa ne razumem ali so nesposobni ali to delajo namenoma. Domnevam namreč, da jih precejšen delež to gladko plača, ker je s tem, da analiziraš dogajanje in sploh znaš podati pritožbo, več dela, kot ceniš svoj čas.
jl ::
Še vedno pa ne razumem ali so nesposobni ali to delajo namenoma. Domnevam namreč, da jih precejšen delež to gladko plača, ker je s tem, da analiziraš dogajanje in sploh znaš podati pritožbo, več dela, kot ceniš svoj čas.
Ko sem sam vklopil opcijo EU NESKONČNO med aktivno sejo sem opazil, da mi je sejo podrlo ter nato takoj vzpostavilo nazaj. Na računu pa je nova seja tudi sovpadala s časom aktivacije opcije. Morda je pri tebi prišlo do napake...verjetno je najbolje, da se pred oz takoj po aktivaciji ročno prekine sejo, da do tega ne pride. Dvomim, da bi to delali namenoma, ker potem bi to naredili za vsak tam primer. Pred leti smo imeli na faxu case, kjer se je neka startup firma odločala za razvoj billing sistema, odločili so se, da bodo razvijali billing za mobilne operaterje, ker je daleč najkompleksnejši in s tem podprejo (z nekaj prilagoditve) tudi billing sistem za fix operaterje ter retail business. Če zraven prišteješ še vse ostale sisteme (provisioning, pa verjetno še kaj), potem lahko verjetno pride do težave, kot si jo imel verjetno ti.
Podaj reklamacijo in če je bila kakšna težava, ti bodo tisti delež od 25eur (kar je bilo preveč zaračunanage) že odobrili.
lambda ::
Pritožba zavrnjena z utemeljitvijo češ da so se podatki prenesli pred vklopom opcije. Sledi AKOS.
jusv ::
Pritožba zavrnjena z utemeljitvijo češ da so se podatki prenesli pred vklopom opcije. Sledi AKOS.
Tako je prav. Kar pogumno naprej!
Pametne smo podnevi z lučjo iskali!
lambda ::
Podal zahtevek o točnem času pričetka in konca z rdečo barvo označenih sej, ker da jih rabim za dobro utemeljeno pritožbo na AKOS in odgovor:
Samo pokomentiram, da niso nič stopili nasproti, le obračunali so tako, kot je ustrezno. Case closed.
Po ponovnem preverjanju v tehnični službi je bilo ugotovljeno, da se je seja, ki je na izpisku navedena 11. 7. ob 00.00 uri, pričela ob navedeni uri in trajala tudi še po vklopu opcije VIPNET.
Ker pri Si.mobilu ne prekinjamo sej, ni možno točno razbrati, koliko ste porabili prenosa podatkov pred vklopom opcije VIPNET, zato vam stopimo naproti in vam odobrimo ves obračunan prenos podatkov v tujini, v višini/.../
Samo pokomentiram, da niso nič stopili nasproti, le obračunali so tako, kot je ustrezno. Case closed.
čuhalev ::
Ta njihov obračun je res čuden, pri meni so določeni klici trajali približno 15 sekund dlje, potem pa pravijo, da mora klicana stran odložiti!? In mi napišejo, da so mi kljub temu ugodili. Kako ugodili, če pa pri sebi nimajo "pošlihtano".
Ales ::
To z "kljub temu smo vam ugodili" sem tudi sam doživel pri SiMOBIL-u.
Enkrat sem pozabil plačati račun v roku in sem ga plačal malo kasneje. Potem pa kak teden (!) po plačilu prejmem še opomin za že plačano in posledično naslednji mesec obračunane stroške opomina. Sicer je bilo le 5 EUR ali koliko že, ampak ne pustim si takih stvari. Seveda sem zavrnil plačilo v višini teh stroškov.
In potem najprej dobim nazaj template odgovor, ki me je dodobra razkuril, v smislu "za nepravočasno plačan račun pošiljamo opomin in tega zaračunamo po tem in tem členu...", na kar znorim in malo bolj ostro napišem, da sem račun plačal cel teden pred pošiljanjem opomina.
In potem dobim nekaj v smislu "vašo prošnjo za oprostitev stroškov opomina smo poslali temu in temu šefu v razmislek..." in potem še nekaj kot "odobrili smo vam zmanjšanje računa v višini..." z dolgovezno razlago, po katerih členih pogojev zaračunavajo opomine, če račun ni plačan v roku in da me prosijo, naj plačujem račune v roku, itd.
Poslal sem jim nazaj dopis, da nimajo legitimne pravice pošiljati ali zaračunavati opominov teden dni po prejetju plačila, četudi je bilo plačilo izvršeno po roku, saj opomin služi za poziv k plačilu in ne za kaznovanje neplačnikov z zaračunavanjem stroškov pošiljanja. Nobenega odgovora.
Skratka, niso se sposobni niti na kratko opravičiti, kadar kaj zajebejo. Enostavno "opravičujemo se zaradi nevšečnosti" bi bilo dovolj. Namesto tega pa dobim dolgovezenje nekega kvazi "šefa" o tem, kako so oni dobri, ker mi podarjajo stroške opomina, ki bi jih sicer kao moral plačati. Bi jih rad videl na sodišču s takimi argumenti.
Par mesecev po tistem sem zamenjal operaterja.
Enkrat sem pozabil plačati račun v roku in sem ga plačal malo kasneje. Potem pa kak teden (!) po plačilu prejmem še opomin za že plačano in posledično naslednji mesec obračunane stroške opomina. Sicer je bilo le 5 EUR ali koliko že, ampak ne pustim si takih stvari. Seveda sem zavrnil plačilo v višini teh stroškov.
In potem najprej dobim nazaj template odgovor, ki me je dodobra razkuril, v smislu "za nepravočasno plačan račun pošiljamo opomin in tega zaračunamo po tem in tem členu...", na kar znorim in malo bolj ostro napišem, da sem račun plačal cel teden pred pošiljanjem opomina.
In potem dobim nekaj v smislu "vašo prošnjo za oprostitev stroškov opomina smo poslali temu in temu šefu v razmislek..." in potem še nekaj kot "odobrili smo vam zmanjšanje računa v višini..." z dolgovezno razlago, po katerih členih pogojev zaračunavajo opomine, če račun ni plačan v roku in da me prosijo, naj plačujem račune v roku, itd.
Poslal sem jim nazaj dopis, da nimajo legitimne pravice pošiljati ali zaračunavati opominov teden dni po prejetju plačila, četudi je bilo plačilo izvršeno po roku, saj opomin služi za poziv k plačilu in ne za kaznovanje neplačnikov z zaračunavanjem stroškov pošiljanja. Nobenega odgovora.
Skratka, niso se sposobni niti na kratko opravičiti, kadar kaj zajebejo. Enostavno "opravičujemo se zaradi nevšečnosti" bi bilo dovolj. Namesto tega pa dobim dolgovezenje nekega kvazi "šefa" o tem, kako so oni dobri, ker mi podarjajo stroške opomina, ki bi jih sicer kao moral plačati. Bi jih rad videl na sodišču s takimi argumenti.
Par mesecev po tistem sem zamenjal operaterja.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | telemach - reklamacija računaOddelek: Mobilne tehnologije | 14519 (267) | tomlin |
» | internet hrvaška (strani: 1 2 3 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 28488 (11120) | Daniel |
» | Prenos podatkovOddelek: Mobilne tehnologije | 2459 (2199) | Compufreek |
» | Obračunski interval za prenos podatkov?Oddelek: Mobilne tehnologije | 1548 (1279) | RejZoR |
» | Si mobil in napake (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 21062 (17648) | Mitja358 |