» »

Game development investicija

Game development investicija

VLCREAPER ::

Mislim sestaviti gaming studijo, vse imam že napisano kako bo igra delovala. Zdaj me samo še zanima, če kdo tukaj ve koliko je investicija v nezapleteno 3d igro v kateri se bo uporabljal unreal engine ali kaj podobnega. Ali se da zmeniti s programerji, da dobijo nekaj % od dobička, ko je že vse narejeno ali je treba plačevati mesečno plačo?

Že v naprej hvala za vaše odgovore.

Vesoljc ::

Si že kdaj sodeloval pri razvoju igre?
Abnormal behavior of abnormal brain makes me normal...

amacar ::

Si ze prilezel iz srednje sole? Imas sploh kaj kapitala? Troll tema?

VLCREAPER ::

Poznam ljudi, ki so. Slišal sem tudi, da je minimal budget vsaj 100k tudi za kakšne 2d igre (npr. angry birds je stal okoli 150k). Ampak, ali se kaj zniža investicija, če se uporabi engine, ki ima v bistvu že skoraj vso fiziko v sebi in grafiko (unreal engine sem dal samo kot primer).

eric_cartman ::

No to slišal sem ne bo ravno držalo. Z igro se da bistveno ceneje čez priti. Samo rabiš partnerstvo.

Se pravi. Rabiš ljudi, ki bodo sodelovali s tabo. Vendar bodo to bolj neizkušeni.. Zakaj? Zato, ker jih večina dela projetke, da bi si ustvarili portfolio. Tako programerji, kot 3D designerji in ostali grafiki. Vprašanje je samo, kaj lahko doprineseš k projektu ti.. Če nič, potem ne bo želel noben delati projektov s tabo..Če pa denar, pa noben ne bo delal za manj kot lahko dobi preko študentskega servisa.

Ne pozabi pa potem še na vse licence glasbe, programov itd itd.

Skratka... Kar veliko stvari za razmislit. In povrh vsega na koncu še marketing in da probaš vsem stranem, ki se ukvarjajo z ocenjevanjem iger vsilit tudi svojo.. Potem pa fingers crossed, da ti jo dobro ocenijo.

VLCREAPER ::

Torej je najboljše, da bi se prijavil na kakšno konferenco, kjer velika podjetja iščejo kam investirati in s kom sodelovati ali da direktno kontaktiram. Koliko mora biti projekt že narejen, da te sploh opazijo in seveda, da sodelujejo s tabo. Poznam nekoga, ki je šel v Nemčijo na neko tako konferenco in nobeno podjetje ni opazilo njegove ideje(ne vem, če je sploh vredu predstavil igro), potem se je pa kar lotil projekta sam s svojo ekipo in nikoli ni bilo nič iz tega.

mihec87 ::

Koliko dejansko sploh podjetja investirajo v nekoga(nepoznanega samo z idejo) za razvoj igre?

Kickstarter?

111111111111 ::

VLCREAPER je izjavil:

Torej je najboljše, da bi se prijavil na kakšno konferenco, kjer velika podjetja iščejo kam investirati in s kom sodelovati ali da direktno kontaktiram. Koliko mora biti projekt že narejen, da te sploh opazijo in seveda, da sodelujejo s tabo. Poznam nekoga, ki je šel v Nemčijo na neko tako konferenco in nobeno podjetje ni opazilo njegove ideje(ne vem, če je sploh vredu predstavil igro), potem se je pa kar lotil projekta sam s svojo ekipo in nikoli ni bilo nič iz tega.


Na koliko straneh imaš zapisano kako bo igra delovala? Oz. koliko besed ti word našteje?

msjr ::

VLCREAPER je izjavil:

Torej je najboljše, da bi se prijavil na kakšno konferenco, kjer velika podjetja iščejo kam investirati in s kom sodelovati ali da direktno kontaktiram. Koliko mora biti projekt že narejen, da te sploh opazijo in seveda, da sodelujejo s tabo.


Če hočeš da te kdo povoha rabiš takole na hitro:

- leaflet, kjer v par stavkih in alinejaš poveš zakaj je tvoj game boljši od drugih, kaj so njegove prednosti, tega rabiš na odmet, in odlično narejenega (to imaš vedno s seboj)
- site, kjer dobijo več informacij
- booklet, ali pa investor kit, kjer vse skupaj predstaviš bolj na široko, opis zgodbe, skice levelov, junakov (lepo je če so barvne)
- screenshote iz gejma (lahko tudi pofejkane)
- gameplay filmček (ne preveč pofejkan)
- game narejen vsaj toliko, da se da en stage odigrat

To seveda ni noben pogoj, da te bo kdo tudi v resnici povohal in ti dal denar.

korenje3 ::

največji strošek pri izdelavi 3d igre je modeliranje, ki pa ni toliko strokovno zahtevno, je pa časovno potratno. če misliš da bo 5 ljudi farbalo 3d modele, da bo nekaj pametnega izgledalo, se motiš. še doom igrico je delalo več ljudi s stroški za eno hišo.

zato se danes startup podjetja ukvarjajo predvsem s kratkimi igricami za mobilne naprave. take igre so lahko kratke, preproste...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

shadeX ::

VLCREAPER je izjavil:

Poznam ljudi, ki so. Slišal sem tudi, da je minimal budget vsaj 100k tudi za kakšne 2d igre (npr. angry birds je stal okoli 150k). Ampak, ali se kaj zniža investicija, če se uporabi engine, ki ima v bistvu že skoraj vso fiziko v sebi in grafiko (unreal engine sem dal samo kot primer).


Čak Angry birds 150k? Imaš to kak vir mogoče? Ker to je igra, ki je enostavna za naredit. Je pa res da ima še kar veliko levelov, ampak 150k se mi zdi mnogo pretirano.

Phantomeye ::

shadeX je izjavil:

VLCREAPER je izjavil:

Poznam ljudi, ki so. Slišal sem tudi, da je minimal budget vsaj 100k tudi za kakšne 2d igre (npr. angry birds je stal okoli 150k). Ampak, ali se kaj zniža investicija, če se uporabi engine, ki ima v bistvu že skoraj vso fiziko v sebi in grafiko (unreal engine sem dal samo kot primer).


Čak Angry birds 150k? Imaš to kak vir mogoče? Ker to je igra, ki je enostavna za naredit. Je pa res da ima še kar veliko levelov, ampak 150k se mi zdi mnogo pretirano.


100 jurjev, baje.

Jah kaj, ljudi je treba plačat. Ko razvijaš igro, moraš razvit engine, level design, koncepti, grafika, glasba, zvoki, tipografija, brand, poskrbet, da je igra multiplatform (npr ios in android) in najpomembnejše - rabiš imet dober MARKETING, kar pa spet nekaj stane.

Če si multi-talent za vse našteto in imaš veliko prostega časa, potem šure, lahko igro skupaj spraviš za zelo malo denarja. Če pa rabiš imeti ekipo ljudi ... potem jih pa rabiš PLAČAT.

Pa treba je upoštevat še eno dejstvo. Angry birds so razvili na finskem. Tako, da gre tukaj za finskih 100 jurjev, ne slovenskih (a.k.a. finski programerji npr. so v povprečju bolje plačani kot slovenski)

Zgodovina sprememb…

hellboy123 ::

Angry Birds (video game) @ Wikipedia

The initial cost to develop Angry Birds was estimated to exceed €100,000, not including costs for the subsequent updates. For the iOS version, Rovio partnered with distributor Chillingo to publish the game to the App Store.

1Razzor1 ::

Če se boš lotil sam s svojo ekipo bi lahko uporabil nekaj takega https://www.unrealengine.com/unreal-eng...

msjr ::

Phantomeye je izjavil:

Pa treba je upoštevat še eno dejstvo. Angry birds so razvili na finskem. Tako, da gre tukaj za finskih 100 jurjev, ne slovenskih (a.k.a. finski programerji npr. so v povprečju bolje plačani kot slovenski)


Pa še eno dejstvo je treba upoštevat, da so pred Angry Birdsi naredil že čez 50 različnih gejmov za mobilce.

#000000 ::

Kar se tiče iger, razvoja in predvsem 3D jest mislim da je najbolj kompetenten človek pri nas ta trenutek (če ni kje v NZ ) Andraž Logar http://www.3fs.si/ njegova firma ina izkušnje iz mislm da kr veliko projekti, on osebno pa še občutno več, mislm da je bil (kot posameznik) zraven pri vseh delih LOTR in sploh vseh filmih kjer je bila WETA studios izvajalec 3D efektov.

Tko da glede modeliranja karakterjev je prava oseba, ne vem pa če si ga lahko privoščiš ker ni poceni, lahkopa ga kontaktiraš za kak nasvet, pomojem ne bo odbil mal početat na to temo kaj izbrat ali kako se zadeve bolj profi lotit, seveda če ima čas.

bambam20 ::

Predvsem pa potrebuješ dobro idejo o igri, ki bo potegnila. Drugače ne misli, da boš pridelal dobiček. Čist tko.

MOgoče se tebi zdi zamisel dobra ampak to ne pomeni, da bo tudi drugim.

Primer uspešne igre , kjer so avtorji nabrali na Kickstarteju dovolj sredstev za izdelavo igre.



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Sony`s new Xperia phones; T, V, J and TX

Oddelek: Mobilne tehnologije
204600 (3871) GeForce
»

Kako zagnati igre za Android na tablici

Oddelek: Mobilne tehnologije
278004 (7601) KoMar-
»

Prihaja lahkokategorni Angry Birds za Android (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
5516159 (14233) c00L3r
»

EA kupil Chillingo

Oddelek: Novice / Nakupi / združitve / propadi
135190 (4605) KoKi

Več podobnih tem