Forum » Loža » Porazna izkušnja v trgovini Mass!
Porazna izkušnja v trgovini Mass!
111111111111 ::
Puščam je 10-20%, praktično vedno. Razen, če je izkušnja res porazna.
Tudi jaz. Skoraj enako delam tudi v Sloveniji, ker če je postrežba prijazna in profesionalna, mi ni težko dati, saj se zato usedem, ko nimam časa kupim burek. Zato pljuvam po gostilni Ribica pri tržnici v Ljubljani, kjer imajo arogantno in nesramno natakarico, ki se ne zna obnašat.
Kar se pa obutve tiče, sem kupil orginal La Coq Sportif patike in se niso raztegnile za milimeter in me ožulile kot pri norcih. Potem sem jih šenkal bratu pa je šlo 90€ po vodi navzdol. :)
Rok Woot ::
Jaz dajem nekje med 7-10% napitnine, če me kaj moti dam manj ali nič. Če bi jaz delal ali prodajal natikače ki razpadejo v dveh tednih bi me bilo sram, ne pa da bi dal kupcu a4 list za izpolnit, ampak kot pravim, vsak po svoje.
srdžan ::
OP me spominja na tole
Prodajalka tam ni nič kriva, prav tako jih po domače povedano boli kurac ali boš ti 8 dni brez natikačev, hodi bos, v čevljih ali pa kupi druge sandale. Če so se ti sandali uničili boš dobil nove in to je iz njihove strani čisto korekten odnos imo. Sploh pa je mass totalno overrated, cene nabijajo v nebo, ne vem kdo sploh še kupuje pri njih.
Prodajalka tam ni nič kriva, prav tako jih po domače povedano boli kurac ali boš ti 8 dni brez natikačev, hodi bos, v čevljih ali pa kupi druge sandale. Če so se ti sandali uničili boš dobil nove in to je iz njihove strani čisto korekten odnos imo. Sploh pa je mass totalno overrated, cene nabijajo v nebo, ne vem kdo sploh še kupuje pri njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: srdžan ()
mitja73 ::
Jaz dajem nekje med 7-10% napitnine, če me kaj moti dam manj ali nič. Če bi jaz delal ali prodajal natikače ki razpadejo v dveh tednih bi me bilo sram, ne pa da bi dal kupcu a4 list za izpolnit, ampak kot pravim, vsak po svoje.
Tudi tista trgovka bi verjetno raje bila npr. poslanka, ampak ni bio prostega delovnega mesta in je mogla za preživetje it delat v Mass.
Tako da lepa beseda lepo mesto najde. Vsak pa pač lahko posvoje rešuje svojo reklamacijo, al z lepo besedo al pa s napizdevanjem že v štartu.
NLight ::
Prvič slišim da se vračajo čevlji zaradi žuljev... Če tvoja noga "reagira" na čevlje je to pač tvoj osebni problem, natakni dvoje nogavic pa bo ok... Podpiram da se ne sprejema nošenih čevljev, ker sam ne želim biti žrtev nekoga ki je 7 dni švical v čevljih in jih nato vrnil, jaz pa naj plačam polno ceno za rabljeno robo?
c3p0 ::
cegu ::
OP me spominja na tole
En moj znanec se tudi zdira na prodajalke v trgovinah, zakaj so podražili določene izdelke.
Saj mu dam prav. Kako naj pa izrazi svoje mnenje? Preko poslanikov trgovine - prodajalcev. Izgovor "jaz samo delam tukaj" je največjo sranje kar ga lahko kdo reče. Kateri direktor bi pa imel takega delavca, ki ga briga za firmo in "samo dela tam".
Če me motijo cene bančnih storitev, bom težil tistemu na okencu, zato da bo on lahko po verigi težil naprej. Drugače žal ne gre. In če bomo Slovenci tako kot vedno samo klonili in sprejemali usodo, potem ne bo nikoli nič drugače, saj so vsi tega navajeni.
Ne samo v ZDA, v večini državah sveta, kjer sem bil (razen Hrvaški, Italiji, Bosni, Srbiji) se vse menja, če stranka ni zadovoljna, tudi čaj, kava, hrana in čarapi, v kolikor je razlog ustrezen in ne smrdi po nategovanju. Turki ti zamenjajo čaj, če se ti je slučajno že shladil, ker ga piješ prepočasi :)
cegu ::
Ne prvemu ki je na voljo. Tistemu, ki mi ponuja storitev/izdelek. To je ambasador izdelka in podjetja in naj mi razloži, zakaj je nekaj tako kot je. Ne pa da mi proda, pobere denar, ko pa kaj potrebujem je pa "samo delam tuki".
Obnašanje do strank v ZDA, na Japonskem in celo v Turčiji (razen turist scammerjev) je 10x boljše kot pa pri nam, ko nihče nikjer ne prevzame nobene odgovornosti za nič.
Če je prodajalec pameten, me bo sam napotil do page firme oz. ima sigurno telefonsko številko od nekoga, na katerega se lahko obrnem. Pa mi je ne upa dati, da ne bo "kaj narobe". Ne reši problema, ne posreduje problema naprej, management pa misli, da problema ni.
Običajno ne težim, zelo rad pa pokradem čas in s tem protestiram. Banka mi računa za zapretje računa? Bom šel 5x zapreti račun, in ko mi bo rekla "20 EUR", bom rekel da jih nimam. Pa bom šel naslednji dan še enkrat zapret račun. Toliko da jim povzročim 100EUR škode (v obliki kraje časa) za neumno zaračunavanje.
Obnašanje do strank v ZDA, na Japonskem in celo v Turčiji (razen turist scammerjev) je 10x boljše kot pa pri nam, ko nihče nikjer ne prevzame nobene odgovornosti za nič.
Če je prodajalec pameten, me bo sam napotil do page firme oz. ima sigurno telefonsko številko od nekoga, na katerega se lahko obrnem. Pa mi je ne upa dati, da ne bo "kaj narobe". Ne reši problema, ne posreduje problema naprej, management pa misli, da problema ni.
Običajno ne težim, zelo rad pa pokradem čas in s tem protestiram. Banka mi računa za zapretje računa? Bom šel 5x zapreti račun, in ko mi bo rekla "20 EUR", bom rekel da jih nimam. Pa bom šel naslednji dan še enkrat zapret račun. Toliko da jim povzročim 100EUR škode (v obliki kraje časa) za neumno zaračunavanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
Smurf ::
Običajno ne težim, zelo rad pa pokradem čas in s tem protestiram. Banka mi računa za zapretje računa? Bom šel 5x zapreti račun, in ko mi bo rekla "20 EUR", bom rekel da jih nimam. Pa bom šel naslednji dan še enkrat zapret račun. Toliko da jim povzročim 100EUR škode (v obliki kraje časa) za neumno zaračunavanje.
Haha, se ti pa da. Tipicna slovenska logika, kljub temu, da si s takimi dejanji delas sebi relativno gledano bistveno vecjo skodo (v obliki izgubljenega casa) kot banki, si vseeno zadovoljen, ker malce pa trpi tudi banka (ceprav v resnici te anomalije ne bodo niti opazili).
cegu ::
Običajno ne težim, zelo rad pa pokradem čas in s tem protestiram. Banka mi računa za zapretje računa? Bom šel 5x zapreti račun, in ko mi bo rekla "20 EUR", bom rekel da jih nimam. Pa bom šel naslednji dan še enkrat zapret račun. Toliko da jim povzročim 100EUR škode (v obliki kraje časa) za neumno zaračunavanje.
Haha, se ti pa da. Tipicna slovenska logika, kljub temu, da si s takimi dejanji delas sebi relativno gledano bistveno vecjo skodo (v obliki izgubljenega casa) kot banki, si vseeno zadovoljen, ker malce pa trpi tudi banka (ceprav v resnici te anomalije ne bodo niti opazili).
Bodo bodo. Delovni čas teh bank na podeželju je 8ur, zaprtje računa traja pa 20 minut. 1/24 delonvega časa. Opazili bodo tisti za mano. In upam da jih bom okužil, da bodo še sami tako počeli. In če se jih nabere kaj več in sproži nezadovoljstvo, se mogoče da kaj storiti. Posameznik je v vseh pogledih danes postal nemočen.
Nobody made a greater mistake than he who did nothing because he could do only a little.
Edmund Burke
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
Smurf ::
S tem, da je bruta urno postavke ene delavke za okenckom verjetno okoli 10€/h. Se pravi naredis za 3.3€ realne skode. Drobiz.
Pa niti pametnega sporocila s tem ne prenasas. Ce se bodo vrste nabirale noben pameten manager ne bo sel razmislati, dej pejmo poceni storitve. Ampak bo raje tuhtal, kako prepreciti nabiranje vrste. Ena je ta, da se zaposli delavko (potem pa povisas cene, da nadomestis visje stroske >:D), se boljsa pa ta, da se najprej zaracuna storitev nato pa opravi.
Pa niti pametnega sporocila s tem ne prenasas. Ce se bodo vrste nabirale noben pameten manager ne bo sel razmislati, dej pejmo poceni storitve. Ampak bo raje tuhtal, kako prepreciti nabiranje vrste. Ena je ta, da se zaposli delavko (potem pa povisas cene, da nadomestis visje stroske >:D), se boljsa pa ta, da se najprej zaracuna storitev nato pa opravi.
Zoga ::
Cegu, dej prosim vzami lopato in pojdi raje skidat gnoj svojim kravam v štali. Pa ne pozabi pokosit trave na njivi.
darkolord ::
@cegu: kar nekaj stvari lahko dosežeš tudi sam, ampak ne, če si samo nek "šum", ampak če sporočilo preneseš bolj premišljeno.
Sem že večkrat doživel, da so nekaj spremenili po tem, ko sem jih na prijazen način obvestil, da kaj ni v redu oz. da bi se dalo narediti bolje. Večinoma se tega sploh niso zavedali. Če bi delal "first world anarchy", ne bi nič dosegel, ker sporočilo (ki je povrh vsega še kriptično) ne bi nikoli prišlo tako visoko.
Elektronska pošta je super za take stvari, ker ti prvi prejemnik skoraj nikoli ne reče "nimam pojma" ali "ne vem zakaj je tako", ampak zadevo posreduje nekomu, ki bo vedel odgovor. S tem odreši sebe, hkrati pa ve, da ne bo nič narobe, ker je to posredovanje sporočil diskretno in se lahko prejemnik še zmeraj odloči, da sporočilo ignorira (ali prepošlje naprej).
Sem že večkrat doživel, da so nekaj spremenili po tem, ko sem jih na prijazen način obvestil, da kaj ni v redu oz. da bi se dalo narediti bolje. Večinoma se tega sploh niso zavedali. Če bi delal "first world anarchy", ne bi nič dosegel, ker sporočilo (ki je povrh vsega še kriptično) ne bi nikoli prišlo tako visoko.
Elektronska pošta je super za take stvari, ker ti prvi prejemnik skoraj nikoli ne reče "nimam pojma" ali "ne vem zakaj je tako", ampak zadevo posreduje nekomu, ki bo vedel odgovor. S tem odreši sebe, hkrati pa ve, da ne bo nič narobe, ker je to posredovanje sporočil diskretno in se lahko prejemnik še zmeraj odloči, da sporočilo ignorira (ali prepošlje naprej).
cegu ::
Mogoče je ta banka slab primer za to kar hočem povedat, ampak sem bil pa že kar uspešen pri podobnih zadevah. Kraja časa je veliko bolj učinkovita kot kraja denarja za dosego cilja.
To vidim najbolj pri Avstrijskih parkingih. Vedno sem dobil kazen, če sem narobe parkiral. In vsakič sem plačal nato dvojno celodnevno.
Če bi zahtevali, da mora vsak, ki narobe parkira, kazen osebno plačati na šaltar, potem bi veliko ljudi manj napačno parkiralo, saj bi jim pokradli čas in denar. Dokler pa lahko plačamo kazen iz naslonjala, se pa to še nekako požre.
Podobno s prehitro vožnjo. Če te bo policist vsakič malo oglobil, ko boš peljal 65 v 50 coni, potem boš to nehal. Moraš se ustaviti, počakati policista nato ga pa še plačati. Sedaj pa enkrat pelješ 70 skozi 50, položnico dobiš čez mesec dni v višini mesečne plače. In to naj bi me izučilo enkrat za vedno - popolnoma neučinkovito.
To vidim najbolj pri Avstrijskih parkingih. Vedno sem dobil kazen, če sem narobe parkiral. In vsakič sem plačal nato dvojno celodnevno.
Če bi zahtevali, da mora vsak, ki narobe parkira, kazen osebno plačati na šaltar, potem bi veliko ljudi manj napačno parkiralo, saj bi jim pokradli čas in denar. Dokler pa lahko plačamo kazen iz naslonjala, se pa to še nekako požre.
Podobno s prehitro vožnjo. Če te bo policist vsakič malo oglobil, ko boš peljal 65 v 50 coni, potem boš to nehal. Moraš se ustaviti, počakati policista nato ga pa še plačati. Sedaj pa enkrat pelješ 70 skozi 50, položnico dobiš čez mesec dni v višini mesečne plače. In to naj bi me izučilo enkrat za vedno - popolnoma neučinkovito.
Zoga ::
Tebe ne izuči, če dobiš kazen v višini mesečne plače?
Dej prosim pojdi na policijo in se prijavi, da si nadpovprečno retardiran in želiš da te zaprejo...
Dej prosim pojdi na policijo in se prijavi, da si nadpovprečno retardiran in želiš da te zaprejo...
Gladi ::
Podobno s prehitro vožnjo. Če te bo policist vsakič malo oglobil, ko boš peljal 65 v 50 coni, potem boš to nehal. Moraš se ustaviti, počakati policista nato ga pa še plačati. Sedaj pa enkrat pelješ 70 skozi 50, položnico dobiš čez mesec dni v višini mesečne plače. In to naj bi me izučilo enkrat za vedno - popolnoma neučinkovito.
Če rabiš kazen zato da spoštuješ normative družbe je problem v teb in ne v sistemu.
cegu ::
Ne, mesečna plača za kazen, ki si tega ne bi zaslužila (pa tudi če bi si), ne bo izučila nikogar. Lahko ga prestrači za kratek čas, dolgoročno pa nikakor ne. Temu potrjuje vsa statistika (ker se prekršni ne zmanjšujejo kljub višanjem kazni) kot tudi človeška psihologija. Večno ne moreš živeti v strahu, niti pred strahom pred kaznijo, pa čeprav ti pobere celoletne prihranke.
Tako retardirani, ki mislijo da bo to delovali so trenutno na občinah in vladi, ki jim ni jasno, kako da višanje kazni čez vse meje ne pomaga. In jim najbrž tudi ne bo jasno do groba, tako kot tebi ne.
Gadi:
potem pa umaknimo vse kazni in upajmo, da bodo ljudje spoštovali vsa pravila. Ali kakešn je tvoj predlog?
Moj je kazen v smislu potrate časa in ne denarja, veliko bolj redno in za manjši denar, kar je veliko bolj učinkovito.
Tako retardirani, ki mislijo da bo to delovali so trenutno na občinah in vladi, ki jim ni jasno, kako da višanje kazni čez vse meje ne pomaga. In jim najbrž tudi ne bo jasno do groba, tako kot tebi ne.
Gadi:
potem pa umaknimo vse kazni in upajmo, da bodo ljudje spoštovali vsa pravila. Ali kakešn je tvoj predlog?
Moj je kazen v smislu potrate časa in ne denarja, veliko bolj redno in za manjši denar, kar je veliko bolj učinkovito.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: cegu ()
bambam20 ::
Ne, mesečna plača za kazen, ki si tega ne bi zaslužila (pa tudi če bi si), ne bo izučila nikogar. Lahko ga prestrači za kratek čas, dolgoročno pa nikakor ne. Temu potrjuje vsa statistika (ker se prekršni ne zmanjšujejo kljub višanjem kazni) kot tudi človeška psihologija. Večno ne moreš živeti v strahu, niti pred strahom pred kaznijo, pa čeprav ti pobere celoletne prihranke.
To seveda ni res. Slovence samo strah pred zelo visoko kaznijo strezni.
Lani je bilo mrtvih pod 110.
cegu ::
Dvomim, da je kakšna velika korelacija med temi številkami in kaznimi. Bi moral zraven dati še primere višanja kazni, če kolerirajo s temi ciframi, drugače pa lahko to pripišemo tudi bolj varnim avtomobilom, boljšim cestam, sploh avtocestam in pa radarskim postajam (ki pa spet nimajo veze z višino kazni, ampak le vplivajo na strah, da kazen sploh bo).
c3p0 ::
OP me spominja na tole
En moj znanec se tudi zdira na prodajalke v trgovinah, zakaj so podražili določene izdelke.
Saj mu dam prav. Kako naj pa izrazi svoje mnenje? Preko poslanikov trgovine - prodajalcev. Izgovor "jaz samo delam tukaj" je največjo sranje kar ga lahko kdo reče. Kateri direktor bi pa imel takega delavca, ki ga briga za firmo in "samo dela tam".
Tako da zahtevaš vodjo trgovine in mu/ji razložiš situacijo. Ponavadi imajo več moči kot navadni prodajalci in ti ob primernem odnosu lahko tudi več uredijo.
Če ti je cilj le neko potešenje, ko nekomu malo (ali za nič) poslabšaš dan, pa kar naprej. Drugi energijo raje fokusiramo bolj produktivno.
cegu ::
Cilj je produktiven. Nikoli se ne zdiram na prodajalke, znam biti pa tečen, če mi odgovorijo, da sem kupil mačka v žaklju in da sem za to sam kriv, one pa nič ne morejo in ne bodo storile. Nekako razumem ljudi, ki se jim odtrga zaradi tega, saj to zdiranje le prenašajo naprej na naslednjo osebo. Prodajalka mora v takem primeru sama poklicati vodjo trgovine, da reši problem.
Pravzaprav se mi zgodi, da se prodajalci začno zdirati name, ko protestiram s tem, da nočem oditi dokler situacija ni rešena.
Pravzaprav se mi zgodi, da se prodajalci začno zdirati name, ko protestiram s tem, da nočem oditi dokler situacija ni rešena.
Thuban ::
Jaz dajem nekje med 7-10% napitnine, če me kaj moti dam manj ali nič. Če bi jaz delal ali prodajal natikače ki razpadejo v dveh tednih bi me bilo sram, ne pa da bi dal kupcu a4 list za izpolnit, ampak kot pravim, vsak po svoje.
torej ti bi iz svojega žepa dal nekomu denar ali kaj?
prodajalka TI NE SME DATI DENARJA, eč ne ve niti če si upravičen do tega. Lahko da si namreč čevlje uničil _ti_.
Po njihovo, je pač normalno, da si osem dni brez natikačev...
ojej, 8 dni boš brez natikačev, konec sveta. Postani moški in obuj čevlje.
Zaboga, če si tak revež pač kupi v merkatorju tiste gumijaste flip-flope za 2 EUR.
Predlagam, da se naslov teme spremeni v: nekorekten odnos stranke do trgovca.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
Mare2 ::
ojej, 8 dni boš brez natikačev, konec sveta. Postani moški in obuj čevlje.
Zaboga, če si tak revež pač kupi v merkatorju tiste gumijaste flip-flope za 2 EUR.
Jaz sem proti, da v trgovinah prodajajo škrt robo. Ti si očitno "ZA". A si trgovec?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
111111111111 ::
Predlagam, da se naslov teme spremeni v: nekorekten odnos stranke do trgovca.
Plačam za izdelek, kolikor hoče trgovec. Ker so natikači poceni še ne pomeni, da mi lahko proda škart robo. In če pridem k njemu z izdelkom, ki ni OK, bi moral ukrepati, TAKOJ.
Meni osebno je všeč trgovina Hofer. Nesem nazaj kavomat, češ da ne dela, je trgovka segla v blagajno vrnila 50 € in se ni z mano prepirala ali sem jaz pokvaril avtomat ali je napaka industrijska. Zato pri njih še kdaj kaj kupim. Mass pa me ne vidi več, sem imel tudi sam slabo izkušnjo: prodajalko sem opozoril da sta na čevljih pokvarjena dva šiva in da čevlji niso OK. Je skomignila z rameni in rekla, da jih pač ni treba kupit? Prosim? A ne pogledaš v skladišče, če so še kje kakšne ali ponudiš, da jih naročiš iz druge trgovine, da delaš to za kar si tam? Prodajaš in skušaš ugoditi stranki?
Npr. v Tom Tailorju sem kupoval srajco in je prodajalka opazila, da je zadaj poškodovana (manjkala je nitka), takoj prinesla drugo in dala pokvarjeno v odpis.
V Massu so po moje (ugibam, ne vem 100%), pač prodali čevlje nekomu, ki jih je hotel kupiti.
NLight ::
111111111111 je izjavil:
Plačam za izdelek, kolikor hoče trgovec. Ker so natikači poceni še ne pomeni, da mi lahko proda škart robo. In če pridem k njemu z izdelkom, ki ni OK, bi moral ukrepati, TAKOJ.
Trgovec ponavadi ponuja tiste za 4EUR in tiste za 35EUR... Drugič kupi tiste za 35EUR, na tebi je da se odločiš koliko boš plačal in za kaj (kvaliteta) boš plačal... Se pa strinjam da so trgovci v nekaterih trgovinah neprijazni...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: NLight ()
111111111111 ::
Trgovec ponavadi ponuja tiste za 4EUR in tiste za 35EUR... Drugič kupi tiste za 35EUR, na tebi je da se odločiš koliko boš plačal in za kaj (kvaliteta) boš plačal... Se pa strinjam da so trgovci v nekaterih trgovinah neprijazni...
To je sicer res, ampak pričakujem nek standard od tistih za 4€ in od tistih za 35€. Pač od tistih za 3€ ne pričakujem da jih bom ob normalni uporabi nosil samo 3 tedne in si potem kupil naslednje, ampak da bodo zdržali eno sezono morja, od 35 € pa morda celo 3 sezone.
jalovec09 ::
Bi moral TAKOJ zamenjat za druge natikače.
Men je enkrat ena obutev razpadla sem nesel nazaj v eno XXX trgovino si mi brez problema zamenjal za druge.
Men je enkrat ena obutev razpadla sem nesel nazaj v eno XXX trgovino si mi brez problema zamenjal za druge.
prox ::
related?
Potem pa se zgovarjajo, da jih noben ne kupi. Kdo bo pa kupil poškodovano robo? Vseeno pa raje uničijo, kot pa da bi podarili... (jaja, saj vem, še manj profita, če ljudem stvari podarijo in potem ne rabijo kupiti)
Potem pa se zgovarjajo, da jih noben ne kupi. Kdo bo pa kupil poškodovano robo? Vseeno pa raje uničijo, kot pa da bi podarili... (jaja, saj vem, še manj profita, če ljudem stvari podarijo in potem ne rabijo kupiti)
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: prox ()
crniangeo ::
Na vprašanje, zakaj te obutve vendar niso ponudili humanitarnim organizacijam, da bi jo ponudili ljudem v stiski, pri Massu odgovarjajo: "Ta del obutve vsekakor ni primeren za donacijo humanitarnim organizacijam, saj tem podarjamo izključno uporabno obutev in ne takšne, ki ni primerna za nošenje. Na osnovi 25-letnih izkušenj v Massu najprej sami ocenimo, kaj je primerno za donacijo humanitarnim organizacijam in kaj ne."
Lepa.
Se sprašujem kaj se potem v trgovinah prodaja? Čevlji za na pult?
No OP , zdej veš kaj si kupil. Čevlje ki niso primerne za obut ampak čevlje k so za v smeti..
Lepa.
Se sprašujem kaj se potem v trgovinah prodaja? Čevlji za na pult?
No OP , zdej veš kaj si kupil. Čevlje ki niso primerne za obut ampak čevlje k so za v smeti..
Convictions are more dangerous foes of truth than lies.
Thuban ::
to pomeni, da gre za čevlje, ki so namenjeni priložnostni rabi. Ne pa za vsakodnevno nošenje.
Kakšni fensi šmensi sandali in takšne reči. Ne gre za navadne teniske.
škart robo bodo prodajali dokler jo bodo ljudje kupovali.
Kakšni fensi šmensi sandali in takšne reči. Ne gre za navadne teniske.
ojej, 8 dni boš brez natikačev, konec sveta. Postani moški in obuj čevlje.
Zaboga, če si tak revež pač kupi v merkatorju tiste gumijaste flip-flope za 2 EUR.
Jaz sem proti, da v trgovinah prodajajo škrt robo. Ti si očitno "ZA". A si trgovec?
škart robo bodo prodajali dokler jo bodo ljudje kupovali.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
r3dkv1c4 ::
Ne morem mimo, da ne bi podal izjave, na račun obupnih komentarjev.
Kakšne traparije eni trosite, pa to ni res, ni čudno , da so prodajalke pod stalnim stresom, če pa vi-soforumaši napadate nič krive prodajalke.
Čas za rešitev reklamacije je 45 dni od datuma uveljavljanja garancije in ni pomembno ali je to izdelek za 3€ ali 35€.
Katerega dela v tem stavku ne razumete?
Če vam Mass ne odgovarja, pojdite v Hervis, Tomas sport, Intersport, ....ali kam drugam ampak verjemite, iste probleme boste imeli, ker dandanes ni moč garantirati, da bo kupljeni izdelek zdržal sezono ali dve ali pa celo tri.Žal je to tako.
Pa mirne živce v trgovinah.
Kakšne traparije eni trosite, pa to ni res, ni čudno , da so prodajalke pod stalnim stresom, če pa vi-soforumaši napadate nič krive prodajalke.
Čas za rešitev reklamacije je 45 dni od datuma uveljavljanja garancije in ni pomembno ali je to izdelek za 3€ ali 35€.
Katerega dela v tem stavku ne razumete?
Če vam Mass ne odgovarja, pojdite v Hervis, Tomas sport, Intersport, ....ali kam drugam ampak verjemite, iste probleme boste imeli, ker dandanes ni moč garantirati, da bo kupljeni izdelek zdržal sezono ali dve ali pa celo tri.Žal je to tako.
Pa mirne živce v trgovinah.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Mare2 ::
Redkvica, ti nas kr vse po vrsti šimfaš. Uporabnike foruma. Ni sprejemljivo. Napiši konkretno, katero sporočilo ti ni všeč, pa bo. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
111111111111 ::
Danes se spravim iz vlaka in grem v gužvi po stopnicah in za mano se pogovarjata dve gospe.
Gospa1: "Natikači so me včeraj ožulili."
Gospa2: "Kaj pa kupuješ kitajsko robo, sem ti rekla da so zanič."
Gospa1: "Mass me ne vidi več, to so že drugi čevlji, ki so bili zanič."
Sem mislil, da je OP za mano in sem skoraj umrl od smeha. :D Ljudje so čudno gledal kaj se režim.
Gospa1: "Natikači so me včeraj ožulili."
Gospa2: "Kaj pa kupuješ kitajsko robo, sem ti rekla da so zanič."
Gospa1: "Mass me ne vidi več, to so že drugi čevlji, ki so bili zanič."
Sem mislil, da je OP za mano in sem skoraj umrl od smeha. :D Ljudje so čudno gledal kaj se režim.
Thuban ::
111111111111 je izjavil:
Danes se spravim iz vlaka in grem v gužvi po stopnicah in za mano se pogovarjata dve gospe.
Gospa1: "Natikači so me včeraj ožulili."
Gospa2: "Kaj pa kupuješ kitajsko robo, sem ti rekla da so zanič."
Gospa1: "Mass me ne vidi več, to so že drugi čevlji, ki so bili zanič."
Sem mislil, da je OP za mano in sem skoraj umrl od smeha. :D Ljudje so čudno gledal kaj se režim.
tipično, ljudje kupijo škart robo in potem krivijo trgovino. Madona, plačaj malo več in bodo udobni.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
111111111111 ::
tipično, ljudje kupijo škart robo in potem krivijo trgovino. Madona, plačaj malo več in bodo udobni.
Brez zamere. Trgovina nima kaj prodajat škart robo, to lahko kupim na bolhi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
Thuban ::
seveda lahko prodaja, saj trgovec ne ve kako slabi so čevlji. Ali ap ti misliš da trgovec kupi po 1 par vsakih čevljev, da vidi koliko zdržijo? :D
Tebi pa ni treba kupit čevljev za 5 EUR. Saj veš, pregovor gre da nihče ni tako bogat, da bi lahko kupoval poceni.
Tebi pa ni treba kupit čevljev za 5 EUR. Saj veš, pregovor gre da nihče ni tako bogat, da bi lahko kupoval poceni.
I'm sorry, Dave. I'm afraid I can't do that.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Thuban ()
r3dkv1c4 ::
Redkvica, ti nas kr vse po vrsti šimfaš. Uporabnike foruma. Ni sprejemljivo. Napiši konkretno, katero sporočilo ti ni všeč, pa bo. :)
Oprosti kolega, v mislih sem imel vse tiste, ki pišejo, kako so prodajalke neprijazne, kako bi morali že samo njih čakati novi izdelki pri reklamaciji -takoj, ....in pa tiste , ki se derejo v trgovinah, kako so vsi nesposobni , itd...
Verjamem, da vsi ne spadate v te kategorije.......sem pa pred časom naslovil repliko direktno na OP-ja ampak ne boš verjel, komentar so mi zbrisal.
Lahko ti pa povem, da bi morali izbrisati celotno temo, ker takega jokanja s strani zakompleksanega OP-ja nam pa res ni treba brat, kajne?
lp
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
r3dkv1c4 ::
Madona, plačaj malo več in bodo udobni.
se ne strinjam, z malo truda brskanja po netu, se najdejo enaki izdelki za pol cene, s poštnino vred.....
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
mitja73 ::
111111111111 je izjavil:
tipično, ljudje kupijo škart robo in potem krivijo trgovino. Madona, plačaj malo več in bodo udobni.
Brez zamere. Trgovina nima kaj prodajat škart robo, to lahko kupim na bolhi.
Sej to ni škart roba. Če kupiš za 5€ potem dobiš 5€. Kako tega kdo ne razume mi pa ni jasno.
111111111111 ::
Sej to ni škart roba. Če kupiš za 5€ potem dobiš 5€. Kako tega kdo ne razume mi pa ni jasno.
Kupim natikače v akciji za 5 €, to še ne pomeni da mi lahko po 1 tednu normalne uporabe po mestu razpadejo, kaj ti tukaj ni jasno. Cena ni važna važno je kaj ti mora produkt v osnovi zagotavljat. Če kupim laptop za 300€ bom tudi uveljavljal garancijo kot pri tistem za 1000€, ne razumem zakaj naj bi pri obutvi ravnal drugače?
sandmat ::
111111111111 je izjavil:
Sej to ni škart roba. Če kupiš za 5€ potem dobiš 5€. Kako tega kdo ne razume mi pa ni jasno.
Kupim natikače v akciji za 5 €, to še ne pomeni da mi lahko po 1 tednu normalne uporabe po mestu razpadejo, kaj ti tukaj ni jasno. Cena ni važna važno je kaj ti mora produkt v osnovi zagotavljat. Če kupim laptop za 300€ bom tudi uveljavljal garancijo kot pri tistem za 1000€, ne razumem zakaj naj bi pri obutvi ravnal drugače?
seveda boš, ne boš pa pri laptopu za 300 pričakoval enakih performans kot pri tistem za 1000€.
mitja73 ::
111111111111 je izjavil:
Sej to ni škart roba. Če kupiš za 5EUR potem dobiš 5EUR. Kako tega kdo ne razume mi pa ni jasno.
Kupim natikače v akciji za 5 EUR, to še ne pomeni da mi lahko po 1 tednu normalne uporabe po mestu razpadejo, kaj ti tukaj ni jasno. Cena ni važna važno je kaj ti mora produkt v osnovi zagotavljat. Če kupim laptop za 300EUR bom tudi uveljavljal garancijo kot pri tistem za 1000EUR, ne razumem zakaj naj bi pri obutvi ravnal drugače?
A ti bi isti lim, šive in materiale pri šlapih za 5EUR in pri tistih za 10EUR in tistih za 20 EUR ?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mitja73 ()
Pr1m3 ::
Jaz sem si ravno pozimi v massu kupil neke zimske čevlje ker so mi bli pač všeč in pa poceni enih 30 Eur se mi zdi , so mi po 3 tednih verjetno zaradi premočenosti sneg itd. podplati odpadli oz. se odlepili sem jih nesel nazaj takoj dobil iste nove ponudili so mi tudi možnost da kaj drugega vzamem pa sem pač še enkrat iste vzel izpolnil nek obrazec (reklamacijo) in domov odše z novimi čevlji, le ti so čez slab mesec prav tako razpadli popolnoma ista stvar spet se je odlepil podplat čeprav sem pazil da se nebi zmočili, nato sem jih spet nesel nazaj ker je bilo že proti koncu zime sem se odločil da vzamem neke spomladanske za 60 evrov ki so mi bili všeč in sem za njih plačal 30 Eur brez vsakega problema , vse zelo hitro zrihtano tako da nasploh nimam slabih izkušenj z Massom je pa očitno tudi tam kar nekaj kitajske robe.
111111111111 ::
A ti bi isti lim, šive in materiale pri šlapih za 5EUR in pri tistih za 10EUR in tistih za 20 EUR ?
Nope. Pričakujem pa da mi ne bodo razpadle po 1-2 tednih normalne uporabe.
EDIT: Tako kot je napisal Pr1m3. Pač če izdelek ni OK, mi dajte dobropis, denar ali identičen izdelek. Pa ni panike.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 111111111111 ()
shadeX ::
@Pr1m3
Čak. A da ti 2x zamenjaš cipale, to pomen da ni slaba izkušnja? To pomen da ima ta trgovina izredno slabo robo in to je slaba izkušnja. Seveda so bili prijazni in so ti zadevo zamenjali (vsaj to), ampak kaj ti pomaga če moraš po 1.mesecu nest nazaj. Tvoj čas, bencin, itd je pa zastonj ali kaj?
vse zelo hitro zrihtano tako da nasploh nimam slabih izkušenj z Massom je pa očitno tudi tam kar nekaj kitajske robe.
Čak. A da ti 2x zamenjaš cipale, to pomen da ni slaba izkušnja? To pomen da ima ta trgovina izredno slabo robo in to je slaba izkušnja. Seveda so bili prijazni in so ti zadevo zamenjali (vsaj to), ampak kaj ti pomaga če moraš po 1.mesecu nest nazaj. Tvoj čas, bencin, itd je pa zastonj ali kaj?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Obutev (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21933 (3782) | gruntfürmich |
» | Moški sandaliOddelek: Loža | 4683 (3409) | pierch |
» | Vračilo/zamenjava blaga zaradi neustreznega svetovanja prodajalcaOddelek: Loža | 3228 (2024) | bastadu |
» | Obutev za na golo nogo? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 21043 (18655) | negot |