Novice » Znanost in tehnologija » Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro
thramos ::
stalker ::
brez brezveznega zavlačevanja kot pri letalskem prevozu .
Tole mene čudi: za na Adriino konzervo s 100 potniki zajeban security check, na vlak dolg skoraj pol kilometra s prek 1000 potnikov, pa praktično prikorakaš z ulice ...
Upoštevaj, da če gre pri letalu kaj narobe ne preživi skoraj nobeden, pri vlaku (od oka) polovica ali več.
thramos ::
Če iztiri pri 300 km/h? Ali pa če iztiri skoraj 1 kilotonska konstrukcija pri 100 km/h znotraj Tokya?
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
Iztirjenje pri 300 km/h na primerno grajnei odprti progi ni nujno problematično. TGV-ju se je to zgodilo že vsaj 3x, pa mrtvih ni bilo. Seveda pa na tej osnovi ne smemo posploševati, to še vedno ni hec....
TGV accidents @ Wikipedia
Pa tudi japonski Shinkansen ima zavidljiv "safety record"...
Shinkansen @ Wikipedia
LP
Jože
Iztirjenje pri 300 km/h na primerno grajnei odprti progi ni nujno problematično. TGV-ju se je to zgodilo že vsaj 3x, pa mrtvih ni bilo. Seveda pa na tej osnovi ne smemo posploševati, to še vedno ni hec....
TGV accidents @ Wikipedia
Pa tudi japonski Shinkansen ima zavidljiv "safety record"...
Shinkansen @ Wikipedia
LP
Jože
thramos ::
Zanimivo, bi pričakoval večjo škodo ... preveč Hollywooda ;). Čeprav gre v večini teh primerov za tehnične napake, pri terorističnem napadu bi bila škoda verjetno dosti večja?
m0LN4r ::
EU potrebuje hitre vlake od večjih mest do večjih mest (400-500km/h), vmes pa še kaki dve manjši mesti vključit, če je to le možno.
Naprimer:
Zagreb - MB - Graz - Dunaj bi trajal namesto 7 ur, le eno uro.
To bi bilo veliko hitreje tudi od osebnega avta in vožnja na dunaj iz balkana bi bila zelo hitra. Od tam višje pa več ni tak problem.
Jebiga investicija bi bila draga, ampak tudi prva železnica od trsta pa dunaja ni bla zastonj...
Ampak, ker nismo kitajci, ki delajo Trans EvrAsia v2 takih stvari sploh ne pričakujem.
Naprimer:
Zagreb - MB - Graz - Dunaj bi trajal namesto 7 ur, le eno uro.
To bi bilo veliko hitreje tudi od osebnega avta in vožnja na dunaj iz balkana bi bila zelo hitra. Od tam višje pa več ni tak problem.
Jebiga investicija bi bila draga, ampak tudi prva železnica od trsta pa dunaja ni bla zastonj...
Ampak, ker nismo kitajci, ki delajo Trans EvrAsia v2 takih stvari sploh ne pričakujem.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
zmaugy ::
brez brezveznega zavlačevanja kot pri letalskem prevozu .
Tole mene čudi: za na Adriino konzervo s 100 potniki zajeban security check, na vlak dolg skoraj pol kilometra s prek 1000 potnikov, pa praktično prikorakaš z ulice ...
Tudi sam samo čakam, kdaj se bo to spremenilo na slabše. Čeprav po drugi strani je res da je z vlakom precej manj tveganja kot z letalom in v primeru nesreče večina preživi v nasprotju z letalom, kjer je to zgolj izjema.
energetik ::
Varnost se lahko izboljša tako, da je na trasi več malih vlakov, ki pa vozijo zelo pogosto. Se prepelje enako folka, čaka manj, pa teroristom se ne splača delat štale na malih kompozicijah, ker naredijo premalo škode.
smash ::
šernk ::
Recimo tudi javni prevoz z avtobusom je na podeželju dejansko le še hirajoča dejavnost.Avrigo (primorski avtobusar) se ne strinja.
se strinjamo pa tisti ki živimo na linijah njihovih avtobusov. Dejansko jih držijo pokonci samo še subvencije države in občin dijakom. Vse ostalo je fuč. Ob 6 zjutraj avtobus nabasan do konca, ob 14. popoldan nabasan do konca. Preostalo se pa šoferji bolj ali manj vozijo sami.
Kobarid - Nova Gorica vozovnica za dijake je danes drobiž ( ne bom trdil kakšne so cene, ker se ne spomnim mislim pa da v rangu 20€/mesec). 10 let nazaj sem za 3x krajšo pot v samo eno smer plačeval skoraj 50€! Ostalo seveda plačamo državljani...
pa tudi cena njihovega prevoza je katastrofa. Živim od glavni liniji...pa hočejo 3€ za 20km. Mimo se pripeljejo ravno 1x na 2 uri, če grem z avtom me stane teh 20km 2,5€ z amortizacijo vred. Pa mi ni treba ne čakat 2 uri na avtobus ne nič, da ne omenjam da moji 1,90m višine na avtobusu pomeni da poberem za 1,5 potnika prostora. Če sedi kakšna z 1,6m ob meni še gre, drugače pa lahko kar stojiš, kjer pa pride pri nekaterih avtobusih do drugega problema...si z glavo v stropu.
vlak pri nas je pa itak na ravni leta 1900 od kadar so železnice. Cena ok, udobje za silo, čas potovanja pa ni za komentirat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Okapi ::
Cena sploh ni glavni problem, ampak pogostnost. Iz Kobarida v Gorico pelje v nedeljo natanko en bus.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | ICS še vozi?Oddelek: Loža | 9082 (7301) | Spajky |
» | Japonski brzovlak presegel 600 kilometrov na uro (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21676 (17922) | Okapi |
» | TGV novi rekorder med vlaki (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 11501 (9180) | Vantage |
» | Vlak, ki potuje z nadzvočno hitrostjo (strani: 1 2 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 6519 (5394) | Thomas |
» | Tehnologija: najhitrejši vlakOddelek: Novice / Diski | 4677 (4677) | Boeing |