Forum » Na cesti » 2015 Testi letnih pnevmatik
2015 Testi letnih pnevmatik
Utk ::
Nekdo, ki bi rekel "ne šparat" bi seveda rekel dunlop, v resnici je pa ta kumho guma recimo po 40,000 km glih tako dobra kot nova (čeprav niti takrat vrhunska), nekatere so pa pri teh kilometrih za na odpad (čeprav so kot nove boljše). Profila imajo pa še veliko. Se pravi, če nočeš šparat dunlop, in obvezno vsakih 20,000 menjat.
D3m ::
Rad bi videl to pravilo. V fizični formi prosim.
a ti ga še naslikam? Imaš na testih zavorno pot priznanih gum in poceni gum. 10m je precej razlike zame.
Prosim, kar tukaj ga nalimaj. Pravilo ne zavorno pot.
|HP EliteBook|R5 6650U|
šernk ::
Nekdo, ki bi rekel "ne šparat" bi seveda rekel dunlop, v resnici je pa ta kumho guma recimo po 40,000 km glih tako dobra kot nova (čeprav niti takrat vrhunska), nekatere so pa pri teh kilometrih za na odpad (čeprav so kot nove boljše). Profila imajo pa še veliko.
vsaka nova guma je praktično dobra. Pa že pri novih vidimo ogromne razlike. Ko rata stara se pa naredijo še večje razlike. Zanimivo bi bilo da bi se kdo lotil delat teste recimo na gumi, ki je vožena 2 sezoni in ima za seboj 20.000-30.000km.
michelin je recimo znana po temu, da je vrhunska guma z malo obrabe, samo ko je guma stara 2 leti jo vržeš v smeti z 7mm profila, medtem ko bodo konkurenčne imele 4mm profila in še solidno držale v mokrem.
če si naredil 35k z uniroyal je še dobro :)
Prosim, kar tukaj ga nalimaj. Pravilo ne zavorno pot.
http://www.delo.si/znanje/potrosnik/pre...
ali rabiš da podpiše zadevo parlament, kateri še pojma nimajo zakaj se gre? Ker če bi vedeli zakaj se gre, provid ne bi opremili z goodride gumami.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: šernk ()
Utk ::
vsaka nova guma je praktično dobra. Pa že pri novih vidimo ogromne razlike. Ko rata stara se pa naredijo še večje razlike.
michelin je recimo znana po temu, da je vrhunska guma z malo obrabe, samo ko je guma stara 2 leti jo vržeš v smeti z 7mm profila, medtem ko bodo konkurenčne imele 4mm profila in še solidno držale v mokrem.Sam sebe negiraš. Kot sem napisal. Ni vse v testih novih gum. Če šparaš, ni nič narobe če kupiš srednjo klaso, lahko se izkaže, da bo po 2-3 letih boljša od najdražjih. Če ne šparaš, jih menjaj vsakih 20,000 km za najdražje, najboljše, najlepše.
Olórin ::
vsaka nova guma je praktično dobra. Pa že pri novih vidimo ogromne razlike. Ko rata stara se pa naredijo še večje razlike.
michelin je recimo znana po temu, da je vrhunska guma z malo obrabe, samo ko je guma stara 2 leti jo vržeš v smeti z 7mm profila, medtem ko bodo konkurenčne imele 4mm profila in še solidno držale v mokrem.Sam sebe negiraš. Kot sem napisal. Ni vse v testih novih gum. Če šparaš, ni nič narobe če kupiš srednjo klaso, lahko se izkaže, da bo po 2-3 letih boljša od najdražjih. Če ne šparaš, jih menjaj vsakih 20,000 km za najdražje, najboljše, najlepše.
prosim, prilimaj mi to pravilo. Dokaži da se bolje splača vzet srednjo reč, ker naj bi bila po tvojem po 3-4 letih boljša kot najboljše kar je na trgu.
Baba slišala, baba rekla način pripovedovanja ni zadosten.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Utk ::
Kdo je reku, da je to pravilo? Prilepi mi ti pravilo, da je po 30,000 km najboljša guma najdražja guma. Še pri novih ni zmeraj to res.
Assass1n ::
Jaz sem vzel zimske nexen, so kao korejska jajca ampak meni se obnesejo odlično, po suhem in mokrem držijo dobro, v snegu nisem nikoli ostal. Tako da sedaj za letne bom pa kupil isto nexen, n8000 in dvomim da bom razočaran. Imam pa 225 45 17 na bmw e46 in letne in zimske na enih platiščih.
Res pa je da delam malo kilometrov in nimam izkušenj z enkrat dražjimi gumami.
Res pa je da delam malo kilometrov in nimam izkušenj z enkrat dražjimi gumami.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Olórin ::
Ne omenjaj Nexen zimskih gum. Kjer proizvajajo Nexen zimske gume dejansko zime ne poznajo. Ni možno da bi znali naredit dobro zimsko gumo, če niti ne vedo kakšna mora dobra zimska guma bit, niti je ne rabijo.
Takšno zimo imajo v deželi kjer proizvajajo Nexen.
http://www.worldweatheronline.com/Yangs...
nisem rekel najdražja, rekel sem najboljša.
madona, nauči se brati.
In to si rekel ti. Če nimaš podlage za svoje trditve me tvoje mnenje ne zanima.
Takšno zimo imajo v deželi kjer proizvajajo Nexen.
http://www.worldweatheronline.com/Yangs...
Kdo je reku, da je to pravilo? Prilepi mi ti pravilo, da je po 30,000 km najboljša guma najdražja guma. Še pri novih ni zmeraj to res.
nisem rekel najdražja, rekel sem najboljša.
madona, nauči se brati.
In to si rekel ti. Če nimaš podlage za svoje trditve me tvoje mnenje ne zanima.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Assass1n ::
Vidim da si kar stručko :) sem prevozil kar nekaj po snegu pa niso slabe, sem vozil že na dosti slabših gumah iz nemčije kjer imajo zime.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Olórin ::
Nekdo, ki bi rekel "ne šparat" bi seveda rekel dunlop, v resnici je pa ta kumho guma recimo po 40,000 km glih tako dobra kot nova (čeprav niti takrat vrhunska), nekatere so pa pri teh kilometrih za na odpad (čeprav so kot nove boljše). Profila imajo pa še veliko. Se pravi, če nočeš šparat dunlop, in obvezno vsakih 20,000 menjat.
Kumho je zelo slaba že ko je nova. Če je Michelin po 40.000 km tako slaba kot je Kumho nova, se je nakup Michelina še vedno bolj izplačal.
Vidim da si kar stručko :) sem prevozil kar nekaj po snegu pa niso slabe, sem vozil že na dosti slabših gumah iz nemčije kjer imajo zime.
Sem jih nekoč kupil in po 1 tednu vrgel dol iz vozila ker so izjemno slabe. Bi jih že prej, pa je moj vulkanizer rabil nekaj dni da je dobil gume, ki sem jih zahteval.
Če želiš kvalitetne poceni zimske gume kupi Sava Eskimo.
ps.: zakaj se hvališ da si vozil GUME SLABŠE OD NEXEN? Kaj to dejansko obstaja?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Nekdo, ki bi rekel "ne šparat" bi seveda rekel dunlop, v resnici je pa ta kumho guma recimo po 40,000 km glih tako dobra kot nova (čeprav niti takrat vrhunska), nekatere so pa pri teh kilometrih za na odpad (čeprav so kot nove boljše). Profila imajo pa še veliko.
vsaka nova guma je praktično dobra. Pa že pri novih vidimo ogromne razlike. Ko rata stara se pa naredijo še večje razlike. Zanimivo bi bilo da bi se kdo lotil delat teste recimo na gumi, ki je vožena 2 sezoni in ima za seboj 20.000-30.000km.
michelin je recimo znana po temu, da je vrhunska guma z malo obrabe, samo ko je guma stara 2 leti jo vržeš v smeti z 7mm profila, medtem ko bodo konkurenčne imele 4mm profila in še solidno držale v mokrem.
če si naredil 35k z uniroyal je še dobro :)
Prosim, kar tukaj ga nalimaj. Pravilo ne zavorno pot.
http://www.delo.si/znanje/potrosnik/pre...
ali rabiš da podpiše zadevo parlament, kateri še pojma nimajo zakaj se gre? Ker če bi vedeli zakaj se gre, provid ne bi opremili z goodride gumami.
Dal si nasvet. Moralo bi biti pravilo.
Sicer ti dam plus za trud.
|HP EliteBook|R5 6650U|
šernk ::
Kdo je reku, da je to pravilo? Prilepi mi ti pravilo, da je po 30,000 km najboljša guma najdražja guma. Še pri novih ni zmeraj to res.
že pri novih je to jasno vidno na testih. Nexen itd...se redno uvrščajo v spodnji del tabele. Da poceni gume imaš tudi v zgornjem delu tabele ampak priznanih znamk.
guma se pa z leti stara. In nikakor ne more it čez 2 leti za 2 kakovostva razreda gor. Michelin je pnevmatika, ki je namenjena tistim ki delajo letno 50.000km in več. Zanje je odlična, za ostale pač ni, zato pa tudi spada med najdražje.
čakam da mi kdo pokaže test, kjer je nexen na nivoju continentalke, ali pa vsaj kakšne fulda, lahko se testira tudi 5 let stare gume.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Assass1n ::
Dej bodi resen kako naj bo ista če je enkrat cenejša?
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Olórin ::
Dej bodi resen kako naj bo ista če je enkrat cenejša?
to trdijo nekateri na forumu.
recimo:
Ni vse v testih novih gum. Če šparaš, ni nič narobe če kupiš srednjo klaso, lahko se izkaže, da bo po 2-3 letih boljša od najdražjih.
Ne. ne bo se to izkazalo. Samo ta srednja klasa je tako slaba da se slabšanje performansa zaradi staranja ne bo poznalo... Slabo pač težko postane še dosti slabše.
Odlično pa pač lahko postane povprečno in zato se to "staranje" toliko bolj pozna pri nekaterih modelih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Utk ::
Kumho je zelo slaba že ko je nova. Če je Michelin po 40.000 km tako slaba kot je Kumho nova, se je nakup Michelina še vedno bolj izplačal.
Jaz sem jo dobil na novem avtu in je bila čisto v redu. Ni bila vrhunska kot nova, res je, ampak po treh sezonah je bila še glih takšna kot nova, pa je imela tudi več kot 40,000 za sabo. Continental recimo je pa že veliko prej za na odpad, ampak ljudje ne menjajo, ker je to pač continental, profila je še veliko, v resnici je pa bolj podobno plastiki kot gumi.
Sej hvala bogu, da kupujete najboljše. Samo bodite dosledni in to naredite tudi ko je še 4 mm profila, če je guma že plastična.
Olórin ::
Ne skrbi, menjam ko je min 4 mm profila in na max 4 sezone, če jih guma uspe preživeti. Navadno menjam po 3 sezonah. Nekatere gume zdržijo dlje, nekatere manj..
In od gume zahtevam da je 100%.
ps.: če je guma za silo uporabna še ne pomeni da je dobra. Jaz recimo sem Nexen zamenjal takoj, ko mi je na nekem križišču zakopal avto na mokrem asfaltu, medtem ko mi na Bridgestone na istem mestu drži tudi če gas pohodim do dna.
Nekateri pa se pač zahihitajo in si mislijo kako jim je luštno in vozijo crap gume dalje.
In od gume zahtevam da je 100%.
ps.: če je guma za silo uporabna še ne pomeni da je dobra. Jaz recimo sem Nexen zamenjal takoj, ko mi je na nekem križišču zakopal avto na mokrem asfaltu, medtem ko mi na Bridgestone na istem mestu drži tudi če gas pohodim do dna.
Nekateri pa se pač zahihitajo in si mislijo kako jim je luštno in vozijo crap gume dalje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Hudiča Škoda ima na novih avtomobilih prvo vgradnjo Nexen. Konec sveta folk.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Olórin ::
Škodo navajaš kot.....kvalitetnega proizvajalca? Ali zakaj točno omenjaš Škodo?
Sem mislil da je Škoda nekje na stopnji Seata...pač firma ki pobira ostanke VW in Audija?
Še Dacia je boljša, dobiš Continental ob nakupu vozila.
Sem mislil da je Škoda nekje na stopnji Seata...pač firma ki pobira ostanke VW in Audija?
Še Dacia je boljša, dobiš Continental ob nakupu vozila.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Govorim glede prve vgradnje ali OE.
Ne boš verjel.
Nexen OE dobiš še na preostali VW grupi, MB, FIAT, FORD, Hyundai, Renault, SsangYong, Chevrolet, Chrysler, KIA.
Res neverjetno pa tako slaba guma je.
Ne boš verjel.
Nexen OE dobiš še na preostali VW grupi, MB, FIAT, FORD, Hyundai, Renault, SsangYong, Chevrolet, Chrysler, KIA.
Res neverjetno pa tako slaba guma je.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
šernk ::
Hudiča Škoda ima na novih avtomobilih prvo vgradnjo Nexen. Konec sveta folk.
ni en teden kar sem imel v roki pol leta stare gume od octavie original, pa je michelinka gor. Avto je bil nabavljen novembra 2014, je pa res da so 17".
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Olórin ::
Govorim glede prve vgradnje ali OE.
Ne boš verjel.
Nexen OE dobiš še na preostali VW grupi, MB, FIAT, FORD, Hyundai, Renault, SsangYong, Chevrolet, Chrysler, KIA.
Res neverjetno pa tako slaba guma je.
http://webcache.googleusercontent.com/s...
Daj nehaj lagat. Hyundai uporablja Continenta. Pirelli. Hankook. Celi Kumho. Nexen se pojavi samo v cenejših variantah vozil z manjšimi gumami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Sodelavec ima novo Octavio nabavljeno septembra 2014 pa je Nexen gor velikost 16".
Kdo laže? Potrdil si, da imam prav.
Govorim glede prve vgradnje ali OE.
Ne boš verjel.
Nexen OE dobiš še na preostali VW grupi, MB, FIAT, FORD, Hyundai, Renault, SsangYong, Chevrolet, Chrysler, KIA.
Res neverjetno pa tako slaba guma je.
http://webcache.googleusercontent.com/s...
Daj nehaj lagat. Hyundai uporablja Continenta. Pirelli. Hankook. Celi Kumho. Nexen se pojavi samo v cenejših variantah vozil z manjšimi gumami.
Kdo laže? Potrdil si, da imam prav.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Olórin ::
http://www.porscheinterauto.si/Haendler...
Kaj so dali njemu gor z nevem kakšnim dogovorom nevem. Ampak ti govoriš nepreverjene neresnice.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=941...
Nova Škoda Octavia, montirana Pirelli P7.
Kaj so dali njemu gor z nevem kakšnim dogovorom nevem. Ampak ti govoriš nepreverjene neresnice.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=941...
Nova Škoda Octavia, montirana Pirelli P7.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Utk ::
Dej nehaj gnojit, ker nimaš pojma niti o gumah niti o avtih na sploh.
http://int.nexentire.com/pr_nexen/news/...
http://int.nexentire.com/pr_nexen/news/...
http://int.nexentire.com/pr_nexen/news/...
http://int.nexentire.com/pr_nexen/news/...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
D3m ::
http://www.porscheinterauto.si/Haendler...
Kaj so dali njemu gor z nevem kakšnim dogovorom nevem. Ampak ti govoriš nepreverjene neresnice.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=941...
Nova Škoda Octavia, montirana Pirelli P7.
Ne vem kaj bi ti rad še vedel. Sem ga še enkrat vprašal in šel ven pogledati njegov avto. Kupil ga je avgusta 2014 torej sem zjebal za en mesec. Škoda Škerjanec (Domžale).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Goody ::
Govorim glede prve vgradnje ali OE.
Ne boš verjel.
Nexen OE dobiš še na preostali VW grupi, MB, FIAT, FORD, Hyundai, Renault, SsangYong, Chevrolet, Chrysler, KIA.
Res neverjetno pa tako slaba guma je.
http://webcache.googleusercontent.com/s...
Daj nehaj lagat. Hyundai uporablja Continenta. Pirelli. Hankook. Celi Kumho. Nexen se pojavi samo v cenejših variantah vozil z manjšimi gumami.
LOL Olorin si ti en kekec... prilepiš sam en file, ki ga očitno sam ne prebereš in nato trdiš nasprotno kot piše v njem. (no razen če niso zate 17, 18, 19 colske na i40 in SantaFe manjše gume na cenejših vozilih za Hyundai).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Goody ()
Olórin ::
Malo poglej file..pri vseh avtih ki si jih navedel je najcenejša guma pač nexen, če pa velikost felten povečaš pa je firma takoj boljša. Pač nižajo stroške da je avto dostopnejši tistim z nižjimi žepi :)
A to kar na lepem pomeni da je guma dobra, ker je v najcenejšem paketu opreme?
Jao dejansko je debata o kvaliteti gume Nexen, ki spada v smeti skupaj z Goodride in podobnimi igračkami.
saj razumem da vas je vulkanizer nategnu samo vseeno, kje imate glavo?
A to kar na lepem pomeni da je guma dobra, ker je v najcenejšem paketu opreme?
Jao dejansko je debata o kvaliteti gume Nexen, ki spada v smeti skupaj z Goodride in podobnimi igračkami.
saj razumem da vas je vulkanizer nategnu samo vseeno, kje imate glavo?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Se pravi spada avto v smeti? In avto industrija nima pojma?
Ufffff na tvojem linku je še Kumho. Še en brand za v smeti A N?
Ufffff na tvojem linku je še Kumho. Še en brand za v smeti A N?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Goody ::
Malo poglej file..pri vseh avtih ki si jih navedel je najcenejša guma pač nexen, če pa velikost felten povečaš pa je firma takoj boljša. Pač nižajo stroške da je avto dostopnejši tistim z nižjimi žepi :)
A to kar na lepem pomeni da je guma dobra, ker je v najcenejšem paketu opreme?
LOL Pa koga ti trajbaš? Največja feltna za i40 je 18 col in na 18 col imaš tako Hankook kot Nexen, največja feltna za SantaFe je 19 col in na19 col imaš Kumho, Hankook in Nexen.
Verjetno boš sedaj napisal da Nexen prodajajo v najcenejših paketih z največjimi feltnami. Še enkrat več si dokazal da nimaš pojma o prav ničemer, (no razen o vehementnem frajerisanju na internetu o stvareh o katerih nimaš pojma - tu ti ni para na slotech...)
Olórin ::
aha torej merilo za kvaliteto gum ni več test ampak oem montaža.
lepo da vemo.
In če Hyundai montira nexen, to zagotovo pomeni da gre za odlično gumo!!!
ali pa pač ne.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen...
Crap guma.
lepo da vemo.
In če Hyundai montira nexen, to zagotovo pomeni da gre za odlično gumo!!!
ali pa pač ne.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen...
Crap guma.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Buggy ::
@Olórin
dej nekhaj si delat sramote...kaj ti gre nexen tako v nos sicer ne vem...samo neresnic pa ni potrebno okoli sirit...ok?
tukaj primer nekoga iz prve roke, ki se s tvojimi ocenami ne strinja...guma na mocnem avtomobilu in ektremno obremenjena.
pa se:
The N8000, thanks to its mix of a short braking distance, side stiffness, quietness and ride comfort, was rated "Very recommendable" -- with a special note on its "exceptional stability on wet roads."
pa se in se...vse kontra o cem ti prdis tukaj cez usta.
ps.: zakaj se hvališ da si vozil GUME SLABŠE OD NEXEN? Kaj to dejansko obstaja?!
A to kar na lepem pomeni da je guma dobra, ker je v najcenejšem paketu opreme?
Jao dejansko je debata o kvaliteti gume Nexen, ki spada v smeti skupaj z Goodride in podobnimi igračkami.
saj razumem da vas je vulkanizer nategnu samo vseeno, kje imate glavo?
dej nekhaj si delat sramote...kaj ti gre nexen tako v nos sicer ne vem...samo neresnic pa ni potrebno okoli sirit...ok?
tukaj primer nekoga iz prve roke, ki se s tvojimi ocenami ne strinja...guma na mocnem avtomobilu in ektremno obremenjena.
These N8000s are NOTHING like those cheap tires you find from China or even Taiwan, if you get what I'm trying to emphasize over here. It looks like the Koreans have actually come up good again, like those Ventus tires that Hankook makes but at a cheaper price.
pa se:
The N8000, thanks to its mix of a short braking distance, side stiffness, quietness and ride comfort, was rated "Very recommendable" -- with a special note on its "exceptional stability on wet roads."
pa se in se...vse kontra o cem ti prdis tukaj cez usta.
Utk ::
Ne, oem ni merilo, je pa dejstvo, da če z avtom iz salona nisi sposoben varno odpeljat par let, si idiot in ti nikoli niti ne bi smeli dat izpita.
Olórin ::
nexen n8000 je average guma
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen...
Še v dry grip ima oceno komaj 80%.
sposoben je voziti vsak. Druga zgodba pa je, da se ti zaradi nakupa boljših gum z zdrsavanjem ni treba ukvarjat ;)
ČE nisi sposoben kupiti dobrih gum za nek avto pač kupi cenejši avto z dimenzijo gum ki je primerna tvojemu žepu.
NE pa da pretiravaš in kupiš nekaj kar niti opremljati nisi sposoben in potem iščeš kompromise pri azijcih.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nexen...
Še v dry grip ima oceno komaj 80%.
Ne, oem ni merilo, je pa dejstvo, da če z avtom iz salona nisi sposoben varno odpeljat par let, si idiot in ti nikoli niti ne bi smeli dat izpita.
sposoben je voziti vsak. Druga zgodba pa je, da se ti zaradi nakupa boljših gum z zdrsavanjem ni treba ukvarjat ;)
ČE nisi sposoben kupiti dobrih gum za nek avto pač kupi cenejši avto z dimenzijo gum ki je primerna tvojemu žepu.
NE pa da pretiravaš in kupiš nekaj kar niti opremljati nisi sposoben in potem iščeš kompromise pri azijcih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Očitno dovolj za kupce.
Spodaj pa še testi.
Tyre Test Results:
3rd: 2013 Auto Bild Performance Summer Tyre Test (225/35 R18)
6th: 2012 Auto Bild 20 inch Tyre Test (245/30 R20)
10th: 2012 EVO Summer Tyre Test (225/45 R17)
11th: 2012 Autobild 50 Tyre Braking Test (225/45 R17)
11th: 2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
13th: 2011 Auto Zeitung Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
14th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
17th: 2013 European Summer Sports Tyre Test (225/45 R17)
Spodaj pa še testi.
Tyre Test Results:
3rd: 2013 Auto Bild Performance Summer Tyre Test (225/35 R18)
6th: 2012 Auto Bild 20 inch Tyre Test (245/30 R20)
10th: 2012 EVO Summer Tyre Test (225/45 R17)
11th: 2012 Autobild 50 Tyre Braking Test (225/45 R17)
11th: 2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
13th: 2011 Auto Zeitung Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
14th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
17th: 2013 European Summer Sports Tyre Test (225/45 R17)
|HP EliteBook|R5 6650U|
Olórin ::
Očitno dovolj za kupce.
Spodaj pa še testi.
Tyre Test Results:
3rd: 2013 Auto Bild Performance Summer Tyre Test (225/35 R18)
6th: 2012 Auto Bild 20 inch Tyre Test (245/30 R20)
10th: 2012 EVO Summer Tyre Test (225/45 R17)
11th: 2012 Autobild 50 Tyre Braking Test (225/45 R17)
11th: 2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
13th: 2011 Auto Zeitung Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
14th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
17th: 2013 European Summer Sports Tyre Test (225/45 R17)
ne, na testu jasno vidiš da 30% kupcev gume ne bo kupilo nikoli več.
In hvala za tvoj citat...očitno obstaja 17 modelov gum ki so boljši od nexen. Istega leta pa so naredili gumo, ki je 3 najboljša. Ne vedo kaj delajo, kvaliteta je 100% random.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Vikking ::
Nexen je zanimiva guma iz stališča kaj pravijo testi.
Hec so testi različnih revij in združenj iz različnih držav. Nekateri testi jo uvrščajo med nevarne pnevmatike, oz. med najslabše, nekateri testi pa kar med top 5, ob bok prestižnim znamkam.
Sam izluščim iz tega le to, da je imo lahko material dober, mora pa precej nihati kakovost izdelave oz. kontrola kakovosti.
Hec so testi različnih revij in združenj iz različnih držav. Nekateri testi jo uvrščajo med nevarne pnevmatike, oz. med najslabše, nekateri testi pa kar med top 5, ob bok prestižnim znamkam.
Sam izluščim iz tega le to, da je imo lahko material dober, mora pa precej nihati kakovost izdelave oz. kontrola kakovosti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
D3m ::
Več, kot očitno so za v smeti.
Jaz trenutnmo vozim 4 znamke Dunlop, Sava, Nexen, Continental.
Torej morajo za EU trg nadzirati kakovost za ostali svet pa ne?
Jaz trenutnmo vozim 4 znamke Dunlop, Sava, Nexen, Continental.
Nexen je zanimiva guma iz stališča kaj pravijo testi.
Hec so testi različnih revij in združenj iz različnih držav. Nekateri testi jo uvrščajo med nevarne pnevmatike, oz. med najslabše, nekateri testi pa kar med top 5, ob bok prestižnim znamkam.
Sam izluščim iz tega le to, da je imo lahko material dober, mora pa precej nihati kakovost izdelave oz. kontrola kakovosti.
Torej morajo za EU trg nadzirati kakovost za ostali svet pa ne?
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Olórin ::
Torej morajo za EU trg nadzirati kakovost za ostali svet pa ne?
3rd: 2013 Auto Bild Performance Summer Tyre Test (225/35 R18)
17th: 2013 European Summer Sports Tyre Test (225/45 R17)
za leto 2012 so rezultati še bolj nekonsitenčni:
6th: 2012 Auto Bild 20 inch Tyre Test (245/30 R20)
11th: 2012 Autobild 50 Tyre Braking Test (225/45 R17)
11th: 2012 Auto Bild Max Performance Tyre Test (225/45 R17)
14th: 2012 European Summer Tyre Test - 205/55 R16 (205/55 R16)
Auto Bild je nemška revija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
D3m ::
Praviš, da Auto Bild ni kredibilen vir?
Izdelovalec gume mora za kakovost jamčiti.
Izdelovalec gume mora za kakovost jamčiti.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Olórin ::
seveda, to je povsem možno. se strinjam.
zato jaz rad gledam tyre reviews (http://www.tyrereviews.co.uk/), kjer so komentarji in ocene navadnih uporabnikov.
zato jaz rad gledam tyre reviews (http://www.tyrereviews.co.uk/), kjer so komentarji in ocene navadnih uporabnikov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Vikking ::
Več, kot očitno so za v smeti.
Jaz trenutnmo vozim 4 znamke Dunlop, Sava, Nexen, Continental.
Nexen je zanimiva guma iz stališča kaj pravijo testi.
Hec so testi različnih revij in združenj iz različnih držav. Nekateri testi jo uvrščajo med nevarne pnevmatike, oz. med najslabše, nekateri testi pa kar med top 5, ob bok prestižnim znamkam.
Sam izluščim iz tega le to, da je imo lahko material dober, mora pa precej nihati kakovost izdelave oz. kontrola kakovosti.
Torej morajo za EU trg nadzirati kakovost za ostali svet pa ne?
Ne. Tovarna mora izdelati konstantne izdelke, konstantne kvalitete. Ne pa da tiste ko so narejeni v ponedeljek so zanič, tiste ki pa so narejene v sredo pa so odlične. Verjeno po 1 tednu ugotovijo da je potrebno stroje ponovno nastaviti, da gume ustrezajo predvideni kvaliteti.
Čemu lahko potem pripišemo tako različne rezultate na testih. Lahko špekuliramo, da je kitajcem uspelo podkupiti 5 revij, ostalih pa ne?
D3m ::
seveda, to je povsem možno. se strinjam.
zato jaz rad gledam tyre reviews (http://www.tyrereviews.co.uk/), kjer so komentarji in ocene navadnih uporabnikov.
Torej je večinoma zadovoljna z Nexen.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Utk ::
ČE nisi sposoben kupiti dobrih gum za nek avto pač kupi cenejši avto z dimenzijo gum ki je primerna tvojemu žepu.
Jaz imam občutek, da si se enkrat opekel na cesti, da ti grejo zdaj tolk na živce poceni gume. Ampak nisi se opekel zaradi gum, ampak ker ne znaš vozit.
Olórin ::
seveda, to je povsem možno. se strinjam.
zato jaz rad gledam tyre reviews (http://www.tyrereviews.co.uk/), kjer so komentarji in ocene navadnih uporabnikov.
Torej je večinoma zadovoljna z Nexen.
70% meja ni ravno zadovoljiva. 90% je recimo meja kjer lahko govorimo o res dobri gumi s katero so uporabniki zadovoljni.
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Goody...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Uniro...
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Fulda...
itd..
70% je average.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Olórin ::
70% ni zadovoljiva?
70% je average. Zadovoljivo ampak ne odlično. Nekje si moraš postavit mejo, kaj od gume pričakuješ...da je vredu za policiste ali pa da ti dejansko dobro služi.
Tak rezultat ti recimo pove, da gre za odlično pnevmatiko:
http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Nokia...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
Buggy ::
Čemu lahko potem pripišemo tako različne rezultate na testih. Lahko špekuliramo, da je kitajcem uspelo podkupiti 5 revij, ostalih pa ne?
s testi ni nic narobe samo brati jih je potrebno znati pravilno. Ne mores govoriti, da gre za isto gumo v dimenziji 16" in 20" (ce je v 16" dobra je zato tudi v 20" in obratno), poleg tega je koncni rezultat vezan glede na stevilko konkurentov v tem dimenzijskem razredu, pa se verjetno je bil pri testu z 20" na testu kaksen drug avtomobil, kot pa na testu 16" gume istega modela, ki je doloceni gumi bolj lezal (utrjene bocnice, drugacna razporeditev teze,...). Stvari pri gumah niso crno bele in je prisotnih nebroj faktorjev. Meni je najbolj gnila guma dosedaj kar sem jo imel bila Michelin Primacy HP v dimenziji 225/45/17.
Ce ne drugega imas tudi test v zaviranju kjer Nexen N8000 gladko poseka letosnjega kvazi favorita Michelin Primacy 3, seveda v dimenziji 225/45 R17 tako da se ne primerja jabolk in hrusk.
D3m ::
Čemu lahko potem pripišemo tako različne rezultate na testih. Lahko špekuliramo, da je kitajcem uspelo podkupiti 5 revij, ostalih pa ne?
s testi ni nic narobe samo brati jih je potrebno znati pravilno. Ne mores govoriti, da gre za isto gumo v dimenziji 16" in 20" (ce je v 16" dobra je zato tudi v 20" in obratno), poleg tega je koncni rezultat vezan glede na stevilko konkurentov v tem dimenzijskem razredu, pa se verjetno je bil pri testu z 20" na testu kaksen drug avtomobil, kot pa na testu 16" gume istega modela, ki je doloceni gumi bolj lezal (utrjene bocnice, drugacna razporeditev teze,...). Stvari pri gumah niso crno bele in je prisotnih nebroj faktorjev. Meni je najbolj gnila guma dosedaj kar sem jo imel bila Michelin Primacy HP v dimenziji 225/45/17.
Ce ne drugega imas tudi test v zaviranju kjer Nexen N8000 gladko poseka letosnjega kvazi favorita Michelin Primacy 3, seveda v dimenziji 225/45 R17 tako da se ne primerja jabolk in hrusk.
No super jaz imam 225/45 R17. Glede na to, da sem prej dal 100€ za gumo Dunlop bom vzel Nexen in prišparal cca. pol manj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Assass1n ::
Jaz sm jih pol ure nazaj naročil v matsport prišle bodo pa v baje v petek.
Ravno to dimenzijo.
Ravno to dimenzijo.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pnevmatike (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 20506 (5405) | Morison |
» | Kormoran zimske gume (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28167 (13359) | starfotr |
» | Gume 2019 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13825 (11475) | matobeli |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 82765 (53547) | slemarko |
» | Razlika med pnevmatiki (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 24583 (22148) | denabiker |