Forum » Elektrotehnika in elektronika » hladilnik (reklamacija etc.)
hladilnik (reklamacija etc.)
zero_max ::
1.Prejšnji petek smo v eni od poslovalnic Mercator Tehnika želeleli kupiti hladilnik (cena cca. 150 eur). Ker so nam želeli prodati razstavljen model (v skladišču ni bilo željenega primerka), smo se s prodajalcem dogovorili, da plačamo celoten znesek (v gotovini) in nam oni potem naslednji teden (to je ta teden) v ponedeljek pripeljejo nov izdelek.
Včeraj so nam pripeljali zadevo, vendar smo ugotovili, da je hladilnik poškodovan (nekaj v notranjosti ni štimalo) in smo jih poklicali in so hladilnik odpeljali nazaj.
2.Možnosti, ki so nam jih ponudili:
2.1. Naj počakamo, da pripeljejo nov hladilnik. Čakalna doba je vsaj 10 dni.
2.2. V roku 7 dni moramo kupiti nek drug izdelek v njihovi poslovalnici v vrednosti hladilnika ali višji ceni (presežek doplačamo).
3.Zanima me:
3.1.Ali je možno, da nam vrnejo ves denar. Nekaj takega so mi omogočili, ko sem vrnil izdelek (ki mi ni ustrezal) ob plačilu v gotovini v eni od športnih trgovin.
3.2. Ali lahko v neki drugi poslovalnici Mercator Tehnika (v nekem drugem kraju) nabavim isti model hladilnika (izkoristim teh 150 eur iz prve poslovalnice). Stvar je v tem, da hladilnik potrebujem nujno in ne morem čakati 10 ali več dni.
3.3. Obstaja kje kakšna svetovalna državna služba (telefon!), ki bi pomagala v takšnih primerih?
4. Opomnik:
V 'izvorni' poslovalnici nimajo drugega hladilnika, ki bi meni cenovno in po specfikacijah ustrezal.
Zahvljujem se vnaprej za pomoč.
Včeraj so nam pripeljali zadevo, vendar smo ugotovili, da je hladilnik poškodovan (nekaj v notranjosti ni štimalo) in smo jih poklicali in so hladilnik odpeljali nazaj.
2.Možnosti, ki so nam jih ponudili:
2.1. Naj počakamo, da pripeljejo nov hladilnik. Čakalna doba je vsaj 10 dni.
2.2. V roku 7 dni moramo kupiti nek drug izdelek v njihovi poslovalnici v vrednosti hladilnika ali višji ceni (presežek doplačamo).
3.Zanima me:
3.1.Ali je možno, da nam vrnejo ves denar. Nekaj takega so mi omogočili, ko sem vrnil izdelek (ki mi ni ustrezal) ob plačilu v gotovini v eni od športnih trgovin.
3.2. Ali lahko v neki drugi poslovalnici Mercator Tehnika (v nekem drugem kraju) nabavim isti model hladilnika (izkoristim teh 150 eur iz prve poslovalnice). Stvar je v tem, da hladilnik potrebujem nujno in ne morem čakati 10 ali več dni.
3.3. Obstaja kje kakšna svetovalna državna služba (telefon!), ki bi pomagala v takšnih primerih?
4. Opomnik:
V 'izvorni' poslovalnici nimajo drugega hladilnika, ki bi meni cenovno in po specfikacijah ustrezal.
Zahvljujem se vnaprej za pomoč.
- spremenilo: zero_max ()
Ales ::
Kot odgovor na:
3.1.: glede na to, da je hladilnik ob dobavi bil pokvarjen, uveljavljaš stvarno napako (ne garancijo!), na podlagi česar zahtevaš vračilo kupnine. Kar nekaj je bilo na tem forumu povedanega o tem. Na to, kar so predlagali pod 2.2., pa ne nasedaj, če ti sicer ne ustreza
3.2.: to vprašaj njih, saj ne grizejo. Možnost je, da točno tega modela nikjer ni več na zalogi, od tod čakanje teh 10 dni.
3.1.: glede na to, da je hladilnik ob dobavi bil pokvarjen, uveljavljaš stvarno napako (ne garancijo!), na podlagi česar zahtevaš vračilo kupnine. Kar nekaj je bilo na tem forumu povedanega o tem. Na to, kar so predlagali pod 2.2., pa ne nasedaj, če ti sicer ne ustreza
3.2.: to vprašaj njih, saj ne grizejo. Možnost je, da točno tega modela nikjer ni več na zalogi, od tod čakanje teh 10 dni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | nlb paketi? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19065 (15969) | ahac |
» | Interspar: Vračilo neuporabljenega izdelka (izkušnje)Oddelek: Loža | 6216 (5491) | Mare2 |
» | Spletna trgovina Oskar Veliki (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Kaj kupiti | 76333 (17319) | scipascapa |
» | Medion life x5004 (strani: 1 2 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 23231 (11814) | Mojza |
» | vračanje izdelkov (mimovrste, enaa etc) (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 7605 (5416) | Double_J |