Forum » Mobilne tehnologije » Uporabljen "nov" telefon
Uporabljen "nov" telefon
jjv5 ::
Živjo,
Kupil sem nov telefon pri operaterju preko neta, ko sem ga odprl sem opazil, da telefon nima na ekranu zaščitne folje. To me je zmotilo saj se mi zdi, da je ta folja "obvezna oprema". Telefon sem le vklopil, nisem spreminal nobenih nastavitev, nisem montiral sim kartice oz. karkoli ...
Zaradi tega sem telefon zavrnil (v roku 14 dni). Nakar mi oni javijo, da telefon ne morem vrniti, ker naj bi že nastavil uro in datum - sem skoraj ziher, da tega nisem naredil.
Kolikor se spomnim nisem nič štimal po telefonu. Ali se to lahko kje preveri, kdaj je bil telefon prvič uporabljen? Kako se lahko zaščitim?
Kupil sem nov telefon pri operaterju preko neta, ko sem ga odprl sem opazil, da telefon nima na ekranu zaščitne folje. To me je zmotilo saj se mi zdi, da je ta folja "obvezna oprema". Telefon sem le vklopil, nisem spreminal nobenih nastavitev, nisem montiral sim kartice oz. karkoli ...
Zaradi tega sem telefon zavrnil (v roku 14 dni). Nakar mi oni javijo, da telefon ne morem vrniti, ker naj bi že nastavil uro in datum - sem skoraj ziher, da tega nisem naredil.
Kolikor se spomnim nisem nič štimal po telefonu. Ali se to lahko kje preveri, kdaj je bil telefon prvič uporabljen? Kako se lahko zaščitim?
kratos ::
Resno ? Zaradi folije ? ima kakšne znake obrabe ? oz. kakšen indikator da je telefon refurbished oz. rabljen ?
Sami ::
So na telefonu kakšni znaki uporabe? Za kateri telefon sploh gre?
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
kunigunda ::
Ce prov razumem, si skoraj 14 dni cakal z neuporabljenim telefonom, predno si ga vrnil ?
St235 ::
Živjo,
Kupil sem nov telefon pri operaterju preko neta, ko sem ga odprl sem opazil, da telefon nima na ekranu zaščitne folje. To me je zmotilo saj se mi zdi, da je ta folja "obvezna oprema". Telefon sem le vklopil, nisem spreminal nobenih nastavitev, nisem montiral sim kartice oz. karkoli ...
Zaradi tega sem telefon zavrnil (v roku 14 dni). Nakar mi oni javijo, da telefon ne morem vrniti, ker naj bi že nastavil uro in datum - sem skoraj ziher, da tega nisem naredil.
Kolikor se spomnim nisem nič štimal po telefonu. Ali se to lahko kje preveri, kdaj je bil telefon prvič uporabljen? Kako se lahko zaščitim?
Če si ga vrnil v skladu z določili zakona o nakupu blaga na daljavo, to da je nastavljena ura NE pomeni ničesar. Če se ne bo dalo zmenit z njimi (striktno komuniciraj v pisni obliki) podaj prijavo na TIRS.
GTX970 ::
Če je kupljen na daljavo, lahko vrneš brez razloga v roku 14 dni.
Vse ostalo je bluz trgovca, prijava na tirs jih bo spametovala.
Vse ostalo je bluz trgovca, prijava na tirs jih bo spametovala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
jjv5 ::
Gre za Meizu MX3, kupljen pri Tušmobilu...
Na telefonu je bila foljica čez gumb in čez lečo fotoaparata, tako je bilo tudi nato vrnjeno.
Manjkajočo foljo oz. poizvedbo ali je bil telefon rabljen smo še isti dan javili preko telefona, odgovor smo prejeli cca 10 dan kasneje. Vmes smo jih večkrat gnjavili. Ker nismo bili zadovoljni z odgovorom smo ga vrnili. Uraden odgovor je bil: Nekateri telefoni jo imajo, drugi je nimajo. WTF? a ta model včasih ima foljo, drugič jo nima. Poleg smo jih vprašali zakaj smo dobili še en pokrovček zdraven.. zato ker so imeli akcijo... pol sm si mislil, tako akcijo, da se odkupite za že rabljen telefon???
@ Lakotnik29, sem že zahteval njihov pisni zapisnik, tako da ko ga dobim jih bom takoj prijavil na TIRS, kakor ste mi predlagali. Sem si pa že malce pogledal temo na njihovi spletni strani: http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od....
@ GTX970 se skoraj strinjam s tabo: Če je telefon res rabljen (naložene aplikacije, povezave, klici,...) tega ne moreš storiti, v mojem primeru pa mislim, da ne bi smel biti problem.
Ko sem bil v njihovi poslovalnici sem šel pred nakupom pogledat tudi kako zgleda. Niso imeli tega modela, so imeli pa novejšega. Niso ga imeli razstavljenega, je pa prodajalec prijazno rekel, da lahko pokaže kako zgleda (samo za ga primit v roke) novejši model. Kaj mislite, da je imel foljo ali ne??? Itak jo je imel...
Hvala za mnenja, nisem se spomnil na TIRS, mislil sem da ima to samo načez agenicija za pošto in telekomunikacije...
Fak tako nezadovoljen sem s tem tušom... Najprej smo imeli problem, ker je konstantno prekinjal klice (tudi do 2-3 na klic od 10 minut). Reklamirali večkrat, pa so rekli da je omrežje prezasedeno.... Sred julija pa ni novo leto, ko so omrežja (bila) zasedena. Tam smo se dajali že malo, to pa je zdej višek. Poleg tega da ne govorim, da mi v kakem večjem nakupovalnem centru večkrat ne lovi....
Na telefonu je bila foljica čez gumb in čez lečo fotoaparata, tako je bilo tudi nato vrnjeno.
Manjkajočo foljo oz. poizvedbo ali je bil telefon rabljen smo še isti dan javili preko telefona, odgovor smo prejeli cca 10 dan kasneje. Vmes smo jih večkrat gnjavili. Ker nismo bili zadovoljni z odgovorom smo ga vrnili. Uraden odgovor je bil: Nekateri telefoni jo imajo, drugi je nimajo. WTF? a ta model včasih ima foljo, drugič jo nima. Poleg smo jih vprašali zakaj smo dobili še en pokrovček zdraven.. zato ker so imeli akcijo... pol sm si mislil, tako akcijo, da se odkupite za že rabljen telefon???
@ Lakotnik29, sem že zahteval njihov pisni zapisnik, tako da ko ga dobim jih bom takoj prijavil na TIRS, kakor ste mi predlagali. Sem si pa že malce pogledal temo na njihovi spletni strani: http://www.ti.gov.si/si/vprasanja_in_od....
@ GTX970 se skoraj strinjam s tabo: Če je telefon res rabljen (naložene aplikacije, povezave, klici,...) tega ne moreš storiti, v mojem primeru pa mislim, da ne bi smel biti problem.
Ko sem bil v njihovi poslovalnici sem šel pred nakupom pogledat tudi kako zgleda. Niso imeli tega modela, so imeli pa novejšega. Niso ga imeli razstavljenega, je pa prodajalec prijazno rekel, da lahko pokaže kako zgleda (samo za ga primit v roke) novejši model. Kaj mislite, da je imel foljo ali ne??? Itak jo je imel...
Hvala za mnenja, nisem se spomnil na TIRS, mislil sem da ima to samo načez agenicija za pošto in telekomunikacije...
Fak tako nezadovoljen sem s tem tušom... Najprej smo imeli problem, ker je konstantno prekinjal klice (tudi do 2-3 na klic od 10 minut). Reklamirali večkrat, pa so rekli da je omrežje prezasedeno.... Sred julija pa ni novo leto, ko so omrežja (bila) zasedena. Tam smo se dajali že malo, to pa je zdej višek. Poleg tega da ne govorim, da mi v kakem večjem nakupovalnem centru večkrat ne lovi....
mitja73 ::
Kolikor placas toliko dobis.
Se vedno ne vemo ali je bil rabljen ali ne, a je imel praske in prstne odtise ?
Zakaj tisti ki ste obcutljivi na embalazo ne kupite v trgovini ?
Se vedno ne vemo ali je bil rabljen ali ne, a je imel praske in prstne odtise ?
Zakaj tisti ki ste obcutljivi na embalazo ne kupite v trgovini ?
MadMax ::
mitja73, ne mi rečt, da če imaš na izbiro dve tubi (seveda neodprte) majoneze, ena je malce zmečkana, druga pa "nedolžna", vzameš zmečkano?
Če plačaš kot novo, naj takšno tudi bo.
Če plačaš kot novo, naj takšno tudi bo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
ahac ::
@jjv5 si morda pomislil da je tudi možnost da telefon pride iz tovarne brez folije?
Z že nastavljeno uro, kar je očitno še za operaterja dokaz, da je bil uporabljen?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
hojnikb ::
Grem stavit, da so ti poturl en openbox telefon, ki ga je nekdo kupil in potem vrnu nazaj...
#brezpodpisa
SaXsIm ::
A je drugače s tem telefonom kaj narobe? Kakršnakoli pomanjkljivost? Praske? Znaki obrabe?
SaXsIm
Furbo ::
Jaz sem tudi enkrat dobil na Mobitelu rabljen telefon, pa niso hoteli nič slišati o tem. Celo spominska kartica s fotkami je bila v njem, aparat sicer ni prišel s spominsko kartico. Ni se mi dalo zabavati z njimi, ker sem vzel na firmo, ampak ni preveč lepo od njih.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
mitja73 ::
Hmm, vsi lahko vračamo ampak nihče pa ne sme dobiti tistega kar smo vrnili.
A ni bolj enostavno če ne vrneš če ti ni všeč in kr vržeš v smeti ?!?!? ;-)
Ker potem nihče ne bo imel težav in bomo vsi srečni. :-))
So ljudje ki si kupijo Mercedesa in prvo leto vozijo vsi napeti in 24/7 poslušajo kje kaj narobe ropota, kje nekje globoko je nekaj pobarvano v drugi smeri kot bi lahko bilo, ....
So pa ljudje ki se vozijo in uživajo v potovanjih in družbi sopotnikov.
A ni bolj enostavno če ne vrneš če ti ni všeč in kr vržeš v smeti ?!?!? ;-)
Ker potem nihče ne bo imel težav in bomo vsi srečni. :-))
So ljudje ki si kupijo Mercedesa in prvo leto vozijo vsi napeti in 24/7 poslušajo kje kaj narobe ropota, kje nekje globoko je nekaj pobarvano v drugi smeri kot bi lahko bilo, ....
So pa ljudje ki se vozijo in uživajo v potovanjih in družbi sopotnikov.
hojnikb ::
tudi jst sn fasu enkrat spominsko kartico z celim albumom slik gor. Comshop...
Pač, očitno je to redna praksa, da se poturi openbox izdelke kot nove..
Pač, očitno je to redna praksa, da se poturi openbox izdelke kot nove..
#brezpodpisa
poweroff ::
Saj to ni pa nič takega. Tam v sosednji temi je nekdo jamral, da so se mu lagali glede prevoženih kilometrov avtomobila, pa še iz Nemčije je bil uvožen. Pa so potem forumski dušebrižniki brž razložili, da to ni nikakršna goljufija in da se pač tukaj nič ne da.
Ovce so zato, da se strižejo, kajne?
Ovce so zato, da se strižejo, kajne?
sudo poweroff
Lonsarg ::
Ma te stacune kar rade to počnejo, celo iz hardwareversand sem dobil že odprtu Galaxy S3, ampak jest sm samo preveril serijski stevilko na internetu, da ima garancijo, ter da ni nil narobe pa sm reku ajd naj bo. Seveda je zelo verjetno da to polnejo zaposleni brez vednosti firme, veš pa ne...
Vglavnm ne vem ce se ti je splačalo vrnit zaradi embalaže, jaz ce ni nič narobe ne bi svojega časa pa živcev obremenjeval...
Vglavnm ne vem ce se ti je splačalo vrnit zaradi embalaže, jaz ce ni nič narobe ne bi svojega časa pa živcev obremenjeval...
MadMax ::
Saj to ni pa nič takega. Tam v sosednji temi je nekdo jamral, da so se mu lagali glede prevoženih kilometrov avtomobila, pa še iz Nemčije je bil uvožen. Pa so potem forumski dušebrižniki brž razložili, da to ni nikakršna goljufija in da se pač tukaj nič ne da.Tam je bilo govora o rabljenem, tu je pa govora o novem. Ne moreš reči da ni razlike, ali pač?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
mitja73 ::
Saj to ni pa nič takega. Tam v sosednji temi je nekdo jamral, da so se mu lagali glede prevoženih kilometrov avtomobila, pa še iz Nemčije je bil uvožen. Pa so potem forumski dušebrižniki brž razložili, da to ni nikakršna goljufija in da se pač tukaj nič ne da.Tam je bilo govora o rabljenem, tu je pa govora o novem. Ne moreš reči da ni razlike, ali pač?
A je bil ta nov telefon rabljen?
Kje se je videla rabljenost, koliko ur uporabe je že imel na števcu? ;-)
Blum ::
Če kupiš novega, kupiš novega, ganc iz tovarne, nema tu vrnjen telefon, ki se ga je dotikal že drug uporabnik.
Potem naj pa ceno znižajo za tak aparat, saj vas je veliko takih, ki vam je vseeno če je vrnjen ali uporabljen in še malo ceneje ga bi dobili.
Tisti, ki pa plačamo ceno novega aparata, tudi želimo takega imet.
Potem naj pa ceno znižajo za tak aparat, saj vas je veliko takih, ki vam je vseeno če je vrnjen ali uporabljen in še malo ceneje ga bi dobili.
Tisti, ki pa plačamo ceno novega aparata, tudi želimo takega imet.
Matek ::
Hmm, vsi lahko vračamo ampak nihče pa ne sme dobiti tistega kar smo vrnili.Točno to.
Imamo zakonodajo, ki omogoča, da si človek pri nakupu na daljavo po nekaj dneh lahko premisli in nepoškodovano napravo vrne. Povsem logično, da prodajalci ne bodo metali teh vrnjenih izdelkov v smeti ali jih prodajali po znižanih cenah, če so bili zgolj odprti in prižgani.
Kot so ti povedali že številni - če ima izdelek kake znake obrabe, se ne bo težko dogovoriti za zamenjavo, če pa je vse OK in je izdelek nov, pa ne kompliciraj in uporabljaj izdelek.
Če kupiš novega, kupiš novega, ganc iz tovarne, nema tu vrnjen telefon, ki se ga je dotikal že drug uporabnik.Izdelek ni nič manj nov, če ga je nekdo pred tabo enkrat prižgal in odlepil folijo z ekrana. Če je z njim karkoli narobe (praske, obraba, karkoli), potem se strinjam - takega niti ne bi smeli sprejeti nazaj. Ampak če te moti, ker nisi mogel ti prvi pretrgati nalepke na škatli, se je pa morda vredno vprašati o tem, kako zdrav odnos imaš do potrošniških produktov.
Potem naj pa ceno znižajo za tak aparat, saj vas je veliko takih, ki vam je vseeno če je vrnjen ali uporabljen in še malo ceneje ga bi dobili.
Tisti, ki pa plačamo ceno novega aparata, tudi želimo takega imet.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matek ()
Ashrack ::
Če kupiš novega, kupiš novega, ganc iz tovarne, nema tu vrnjen telefon, ki se ga je dotikal že drug uporabnik.
Potem naj pa ceno znižajo za tak aparat, saj vas je veliko takih, ki vam je vseeno če je vrnjen ali uporabljen in še malo ceneje ga bi dobili.
Tisti, ki pa plačamo ceno novega aparata, tudi želimo takega imet.
Se popolnoma strinjam z napisanim.
....
MadMax ::
Tudi če je bil aparat samo prižgan, ni več nov. Nenazadnje že ko se je odprla embalaža se mu je "status" spremenil. Če je komu vseeno da dobi rabljeno zadevo po ceni nove, ok, ne pa to mnenje vsiljevat drugim.
Tako ali drugače rabljeno zadevo pa se lahko:
-proda po znižani ceni
-uporabi kot servisno zamenjavo
-vrne proizvajalcu, kateri stvar spet lansira kot "refurbished"
-morda še kaj...
Tako ali drugače rabljeno zadevo pa se lahko:
-proda po znižani ceni
-uporabi kot servisno zamenjavo
-vrne proizvajalcu, kateri stvar spet lansira kot "refurbished"
-morda še kaj...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
boro10 ::
Meizu MX3 v originalu zapakiran nima folije cez ekran, nobeden. Pa da si dobil ovitek bi lahko bil vesel, ker je zaloga omejena, in ga dobi samo nekaj kupcev novih telefonov mx3.
embalaža se vedno odpre pred nakupom. Prvic pri uvozniku, drugic pri prodajalcu, da ožigosa garancijo.
Tudi če je bil aparat samo prižgan, ni več nov. Nenazadnje že ko se je odprla embalaža se mu je "status" spremenil. Če je komu vseeno da dobi rabljeno zadevo po ceni nove, ok, ne pa to mnenje vsiljevat drugim.
Tako ali drugače rabljeno zadevo pa se lahko:
-proda po znižani ceni
-uporabi kot servisno zamenjavo
-vrne proizvajalcu, kateri stvar spet lansira kot "refurbished"
-morda še kaj...
embalaža se vedno odpre pred nakupom. Prvic pri uvozniku, drugic pri prodajalcu, da ožigosa garancijo.
Pozdrav
Zgodovina sprememb…
- spremenil: boro10 ()
Pithlit ::
Hmm, vsi lahko vračamo ampak nihče pa ne sme dobiti tistega kar smo vrnili.
Sej ni problem. Naj povejo da je bila zadeva odprta/pregledana/vrnjena/whatever... pa naj ponudijo malenkost znižano (al pa kak bombonček zraven). Tko kot tiste vsaj na pol resne štacune.
Ne pa kar nazaj prodat kot novo/neodprto. In se pol še francoze delat ko jih nekdo pogrunta.
Life is as complicated as we make it...
oemdzi ::
Jaz sem zagotovo na mimovrste fasal tako vrnjeno zadevo, sicer ne telefon ampak dvb-t predvajalnik, škatla aparata je imela na "pokrovu" tam kjer se prepogiba kar očitne znake, da je bila odprta že večkrat in znotraj so se videle manjše vdolbine v kartonu. Zadeva je seveda izgledala nova, ampak delala polovično, tv programi so delali, kao podprta multimedija pač ne (manjkali kodeki itd). Zgleda, da so vrnjen izdelek kar prodali naprej v upanju, da ga kupi nekdo, ki ne bo uporabljal multimedijskih vsebin preko usb ključka.
Okej, dopuščam možnost, da gre zgolj za naključje, ampak kupoval tam zagotovo ne bom več(no zadnje čase že tako nisem, ker imajo za večino zadev nekonkurenčne cene), ker zadeva je bila očitno odprta, vrnjena in še vedno kot okvarjena ponovno prodana, ok to zadnje zgolj ugibam, ampak če bi zadevo kupil za nekoga starejšega, ki gleda samo Tv, tega ne bi še lep čas odkril. To da je avtor vrnil telefon je čisto pravilno, kaj pa veš kaj boš lahko še odkril kasneje... Če kupiš novo stvar, pričakuješ da je nova in v stanju kot 9999... ostalih njen enakih naprav, če manjka zaščitna folija, več ni enaka in jo komot menjaš... Če pa kupiš vrnjeno stvar, pač to vzameš v zakup, dokler normalno dela in ni poškodovana (razen če si o poškodbi bil obveščen pred nakupom) in si jo zato tudi dobil ceneje.
Okej, dopuščam možnost, da gre zgolj za naključje, ampak kupoval tam zagotovo ne bom več(no zadnje čase že tako nisem, ker imajo za večino zadev nekonkurenčne cene), ker zadeva je bila očitno odprta, vrnjena in še vedno kot okvarjena ponovno prodana, ok to zadnje zgolj ugibam, ampak če bi zadevo kupil za nekoga starejšega, ki gleda samo Tv, tega ne bi še lep čas odkril. To da je avtor vrnil telefon je čisto pravilno, kaj pa veš kaj boš lahko še odkril kasneje... Če kupiš novo stvar, pričakuješ da je nova in v stanju kot 9999... ostalih njen enakih naprav, če manjka zaščitna folija, več ni enaka in jo komot menjaš... Če pa kupiš vrnjeno stvar, pač to vzameš v zakup, dokler normalno dela in ni poškodovana (razen če si o poškodbi bil obveščen pred nakupom) in si jo zato tudi dobil ceneje.
*Črna grafična kartica z rumeno lučko in varčnim hladilnikom*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
Neslišen intel procesor iz lepe modre škatle* 2 enakomerno ploščata rama*
*overclockan napajalnik in varno ohišje z modro lučko* Hofer gamer copate*
ufek ::
Očitno res ni folije na ekranu. Poglej ta unboxing pri 3m39s:
Tu se lepo vidi samo folija samo čez zgornji gumb in čez lečo, ekran je pa nima. Je imela škatla dve zasčitni nalepki kot pri 2m:00s? Kar se tiče prvega vklopa se v nadaljevanju tega videa vidi, da stisneš dva gumba in te takoj vrže na namizje.
Tu se lepo vidi samo folija samo čez zgornji gumb in čez lečo, ekran je pa nima. Je imela škatla dve zasčitni nalepki kot pri 2m:00s? Kar se tiče prvega vklopa se v nadaljevanju tega videa vidi, da stisneš dva gumba in te takoj vrže na namizje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ufek ()
Pesimist ::
Ma te stacune kar rade to počnejo, celo iz hardwareversand sem dobil že odprtu Galaxy S3, ampak jest sm samo preveril serijski stevilko na internetu, da ima garancijo, ter da ni nil narobe pa sm reku ajd naj bo. Seveda je zelo verjetno da to polnejo zaposleni brez vednosti firme, veš pa ne...
Vglavnm ne vem ce se ti je splačalo vrnit zaradi embalaže, jaz ce ni nič narobe ne bi svojega časa pa živcev obremenjeval...
kaj pa če je prejšni lastnik v rit si prst potisno pol pa angry birds spilo in nato z coto ko wc puce malo spoliro in vrno. Nato dobiš ti in se greš z njim v pojslo igračkat?
Vbistvu nekaj takega no.
Jaz praviloma tudi ne sprejemem odprtega izdelka zavestno. Sej vem kaj ne ves, se ne sekiras, vcasih tudi skatle pridejo brez pečata.
BladE_ ::
Od kje ti sploh podatek, da folija mora bit??? Paranoja na višku kako te hočejo nategnit, povej raje pravi razlog zakaj hočeš vrnit... Sicer pa zgornji link pove dosti o paranoji s folijo...
Akcija - Reakcija
mitja73 ::
ramiz?! ::
Očitno res ni folije na ekranu. Poglej ta unboxing pri 3m39s:
Tu se lepo vidi samo folija samo čez zgornji gumb in čez lečo, ekran je pa nima. Je imela škatla dve zasčitni nalepki kot pri 2m:00s? Kar se tiče prvega vklopa se v nadaljevanju tega videa vidi, da stisneš dva gumba in te takoj vrže na namizje.
Jaz sem pogledal še štiri druge unboxinge in noben ni imel folije gor. Pa so bili iz različnih držav. Španija, Indija itd... Tako, da če ti ga slučajno menjajo in dobiš folijo gor raje menjaj... ker ti jo bo pomoje en iz Tuša gor nalimal, ker drugače je ni gor...
Never regret anything, there's always a reason things happen.
mzakelj ::
kako si pa kartico dobil z slikami gor ? A ni ponavadi kartica zapakirana v papir zliman skup ? Ta se men zdi malo lovska. Jaz če imam odprto kartico jo stranki ponudim, vendar ji dam polno garancijo in še neprimerno ceneje. Sicer se to ne zgodi velikokrat ampak kdaj pa pride do takega primera če slučajno nekdo kupi kartico in ugotovi da ne gre taka velikost v telefon-tablico-kamero. Vse je odvisno koliko je pošten trgovec.
hojnikb ::
kako si pa kartico dobil z slikami gor ? A ni ponavadi kartica zapakirana v papir zliman skup ? Ta se men zdi malo lovska. Jaz če imam odprto kartico jo stranki ponudim, vendar ji dam polno garancijo in še neprimerno ceneje. Sicer se to ne zgodi velikokrat ampak kdaj pa pride do takega primera če slučajno nekdo kupi kartico in ugotovi da ne gre taka velikost v telefon-tablico-kamero. Vse je odvisno koliko je pošten trgovec.
embalaža je bila fino odrezana z olfa nožim, kartica sama je bila pa v tisti plastični škatli.
Tega seveda nisn opazo, dokler nisem pršu domu in stvar razpakiral :)
#brezpodpisa
mzakelj ::
potem pa res ni lepo od njih. Take stvari se lahko proda, ampak pač daš popust pa je ponavadi stranka zadovoljna. Seveda moraš povedati. Ti prodaš stranka pa je zadovoljna, saj itak ne rabi papirja in embalaže, njo zanima samo kartica
mitja73 ::
Tilen ::
Sam imam dobre izkušnje z menjavo novega telefona. Pri Telekomu sem kupil nov iPhone in doma ob vklopu telefona opazil, da ima spodaj desno nadpovprečno zračnost. Telefon ni dobro držal skupaj. V primeru, da si ga spodaj desno prijel iz obeh strani, si lahko občutil, da nekaj ni ok. Očitno defekten primerek direktno iz še original zaprte embalaže. Nesem na Telekom in zahtevam menjavo za pol ure star telefon. Brez problema mi ga zamenjajo z novim, ki je imel popolnoma enak defekt, vendar v manjšem obsegu. Tokrat napako opazim že v poslovalnici in še za drugega zahtevam zamenjavo, ki je prav tako bila opravljena brez vsakega negodovanja, če odmislim dejstvo, da so tudi oni bili malce presenečeni. No, tretji telefon je bil brezhiben. Sledila je še tona papirologije, katero so uredili v relativno kratkem času.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija in popravilo servisa max 45 dni !!! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 26644 (4357) | tomaz- |
» | So zaščitna stekla smiselna?Oddelek: Mobilne tehnologije | 12966 (11520) | tomaz- |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 106576 (55610) | next3steps |
» | 14 dnevno vračilo telefonaOddelek: Pomoč in nasveti | 1536 (1212) | darkolord |