Forum » Šola » Magisterij na FRI
Magisterij na FRI
drola ::
Živjo,
zaključujem 1. stopnjo študija fizike na FMF in se odločam kam na magisterij. Najraje bi se vpisal na FRI, ker me zanima biomedical imaging, analiza podatkov in podobno. Zanima me, kakšna je težavnost, če prehajaš z druge smeri (napisal sem že precej kode, nisem pa imel predmetov s področja algoritmov in podatkovnih struktur ali diskretne matematike). Koliko je program časovno zahteven? (finančna situacija je pač taka, da bo treba poleg študija delati še kakih 50-100ur na mesec).
zaključujem 1. stopnjo študija fizike na FMF in se odločam kam na magisterij. Najraje bi se vpisal na FRI, ker me zanima biomedical imaging, analiza podatkov in podobno. Zanima me, kakšna je težavnost, če prehajaš z druge smeri (napisal sem že precej kode, nisem pa imel predmetov s področja algoritmov in podatkovnih struktur ali diskretne matematike). Koliko je program časovno zahteven? (finančna situacija je pač taka, da bo treba poleg študija delati še kakih 50-100ur na mesec).
https://drola.si
- spremenil: drola ()
xardas ::
Kolega je prišel iz FMFja in nima nekih problemov. V prvem letniku imaš 4 temeljne predmete (Matematika II, Računalniški sistemi, Programiranje, Algoritmi), ki so obvezni in ti bodo, najverjetneje, vzeli največ časa. Ostalih 12 predmetov si lahko izbiraš sam, kar pomeni, da si lahko tudi zahtevnost prilagajaš. Več informacij boš našel na tej strani.
drola ::
Tisto stran sem že pregledal in imam neko košarico izbirnih predmetov, ki me zanimajo. Kar sem se na FMF naučil je to, da število kreditnih točk ne pove kaj dosti o času, ki ga rabiš za nek predmet. Zato me zanima mnenje tistih, ki dejansko študirajo na tem programu.
https://drola.si
xardas ::
Največ informacij o predmetih boš našel v fb skupinah (1 2). Nekaj malega na forumu fri-info. Ne da se mi pisat o posameznih predmetih, ker je vse napisano na linkanih straneh. Se pa izvajanje določenih predmetov še vedno iz leta v leto spreminja, zato nekatere informacije za naslednje leto lahko ne bodo več veljale.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xardas ()
lebdim ::
zanimivo, meni pa informacije od drugih študentov o katerih predmetih nikoli niso pomagale oz. se nisem preveč oziral nanje oz. vsaj od 1. letnika naprej ne več. na fakulteti ima čisto vsak študent z določenim profesorjem in asistentom drugačno izkušnjo in se lahko tudi od predmeta do predmeta razlikuje. tudi predmet je lahko tebi težek, nekomu drugemu pa se ne bo zdel. tako da, npr. tudi zbirka rešenih izpitov/nalog mi npr. ni pomagala, če nisem vedel, o čem se gre vsebina pri katerem predmetu ...
lahko je en profesor ali asistent tebi dober in všeč, v redu, nekomu drugemu pa ne bo ... bom podal primer: imeli smo asistentko v 3. in 4. letniku za dva predmeta (vsakega posebej). na vajah je bila zelo prijazna, zelo dostopna, zelo se je trudila bit všečna, ampak pri ocenjevanju je pokazala svoj pravi hinavski obraz. ocenjevala te je tako, kot si ji bil všeč. če te je imela "rada", si bil njen ljubček, in si dobil samo najboljše ocene, če te pa ni marala ali ji nisi bil simpatičen, pa ti je brez razloga dajala nižje ocene, čeprav ti sploh nisi vedel, da si se ji s čim zameril in čeprav so se ti zdeli izdelki dobri.
lahko je en profesor ali asistent tebi dober in všeč, v redu, nekomu drugemu pa ne bo ... bom podal primer: imeli smo asistentko v 3. in 4. letniku za dva predmeta (vsakega posebej). na vajah je bila zelo prijazna, zelo dostopna, zelo se je trudila bit všečna, ampak pri ocenjevanju je pokazala svoj pravi hinavski obraz. ocenjevala te je tako, kot si ji bil všeč. če te je imela "rada", si bil njen ljubček, in si dobil samo najboljše ocene, če te pa ni marala ali ji nisi bil simpatičen, pa ti je brez razloga dajala nižje ocene, čeprav ti sploh nisi vedel, da si se ji s čim zameril in čeprav so se ti zdeli izdelki dobri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: lebdim ()
sandmat ::
bom podal primer: imeli smo asistentko v 3. in 4. letniku za dva predmeta (vsakega posebej). na vajah je bila zelo prijazna, zelo dostopna, zelo se je trudila bit všečna, ampak pri ocenjevanju je pokazala svoj pravi hinavski obraz. ocenjevala te je tako, kot si ji bil všeč. če te je imela "rada", si bil njen ljubček, in si dobil samo najboljše ocene, če te pa ni marala ali ji nisi bil simpatičen, pa ti je brez razloga dajala nižje ocene, čeprav ti sploh nisi vedel, da si se ji s čim zameril in čeprav so se ti zdeli izdelki dobri.
To me pa res zanima katera je bila. Jaz se sploh spomnim ne, da bi bila kakšna asistentka v 4. letniku. Razen, če si bil na informatiki?
Viktor33 ::
Še moja 2c. Jaz sem bil stari program uni, pa smo 4 letnik imeli skupaj z bolonjci. Sama težavnos ali karkoli ni nekaj hudega, problem je ko je s bolonjcem vse postalo obvezno pa cel kup nekih brezzveznih domačih nalog in seminarskih, to je največji problem. Namreč na koncu ko se je toliko tega nabralo, si ponekod prav prisiljen iti po linij najmanjšega odpora.
Imel sem tudi sošolce, ki so pred časom končali fri (vsš) pa so povečini že itak bili par let zaposleni in jim v povprečju ni zneslo. Nočem strašiti da ni veliko časa ali karkoli ampak so obdobja ko se zagusti in takrat rabiš ali resno pridnost ali pa fajn sošolce :).
Imel sem tudi sošolce, ki so pred časom končali fri (vsš) pa so povečini že itak bili par let zaposleni in jim v povprečju ni zneslo. Nočem strašiti da ni veliko časa ali karkoli ampak so obdobja ko se zagusti in takrat rabiš ali resno pridnost ali pa fajn sošolce :).
lebdim ::
+sandmat,
jaz sem hodil na pedagoško fakulteto na smer MAT-RAČ, in sem govoril samo na splošno o asistentih. podal sem moje splošno mnenje o vseh informacijah, ki jih pridobiš tekom študija od višjih letnikov. včasih niso najbolj točne oz. lahko zelo varirajo.
jaz sem hodil na pedagoško fakulteto na smer MAT-RAČ, in sem govoril samo na splošno o asistentih. podal sem moje splošno mnenje o vseh informacijah, ki jih pridobiš tekom študija od višjih letnikov. včasih niso najbolj točne oz. lahko zelo varirajo.
Dzhimen ::
Lep pozdrav,
sem redni študent tretjega letnika bolonjskega visokošolskega strokovnega študija na FRI v Ljubljani. Po končani diplomi sem trdno odločen da študij nadaljujem tudi na drugi stopnji (isto na FRI, program računalništvo in informatika). Dodiplomski študij je šel "kot po maslu", torej brez pavziranja, ponavljanja ipd., do konca studija pa mi manjka samo še diploma. Moje vprašanje je naslednje:
Če bi se odločil da diplomo "zavlečem" in s tem izkoristim absolventa, ali lahko absolventa še enkrat izkoristim na podiplomskem študiju ali lahko koristim absolventski staž samo enkrat v času celotnega študija (dodiplomski+podiplomski)?
Jutri bom vprašal tudi na referatu, zanima pa me, če ima kdo kakšno konkretno informacijo iz prve roke? Ali česa ne upoštevam? Na kaj moram biti pozoren?
Že vnaprej hvala lepa za vse morebitne odgovore.
Lp :)
sem redni študent tretjega letnika bolonjskega visokošolskega strokovnega študija na FRI v Ljubljani. Po končani diplomi sem trdno odločen da študij nadaljujem tudi na drugi stopnji (isto na FRI, program računalništvo in informatika). Dodiplomski študij je šel "kot po maslu", torej brez pavziranja, ponavljanja ipd., do konca studija pa mi manjka samo še diploma. Moje vprašanje je naslednje:
Če bi se odločil da diplomo "zavlečem" in s tem izkoristim absolventa, ali lahko absolventa še enkrat izkoristim na podiplomskem študiju ali lahko koristim absolventski staž samo enkrat v času celotnega študija (dodiplomski+podiplomski)?
Jutri bom vprašal tudi na referatu, zanima pa me, če ima kdo kakšno konkretno informacijo iz prve roke? Ali česa ne upoštevam? Na kaj moram biti pozoren?
Že vnaprej hvala lepa za vse morebitne odgovore.
Lp :)
Apple ::
zanimivo, meni pa informacije od drugih študentov o katerih predmetih nikoli niso pomagale oz. se nisem preveč oziral nanje oz. vsaj od 1. letnika naprej ne več. na fakulteti ima čisto vsak študent z določenim profesorjem in asistentom drugačno izkušnjo in se lahko tudi od predmeta do predmeta razlikuje. tudi predmet je lahko tebi težek, nekomu drugemu pa se ne bo zdel. tako da, npr. tudi zbirka rešenih izpitov/nalog mi npr. ni pomagala, če nisem vedel, o čem se gre vsebina pri katerem predmetu ...
lahko je en profesor ali asistent tebi dober in všeč, v redu, nekomu drugemu pa ne bo ... bom podal primer: imeli smo asistentko v 3. in 4. letniku za dva predmeta (vsakega posebej). na vajah je bila zelo prijazna, zelo dostopna, zelo se je trudila bit všečna, ampak pri ocenjevanju je pokazala svoj pravi hinavski obraz. ocenjevala te je tako, kot si ji bil všeč. če te je imela "rada", si bil njen ljubček, in si dobil samo najboljše ocene, če te pa ni marala ali ji nisi bil simpatičen, pa ti je brez razloga dajala nižje ocene, čeprav ti sploh nisi vedel, da si se ji s čim zameril in čeprav so se ti zdeli izdelki dobri.
Zato je bil dr. prof. Mihelčič car ... Na ustni izpit si lahko prišel k njemu ali v kiklci (študentke) ali oblečen kot klošar (mastni lasje, neobrit, ...) - za vse je imel enake kriterije... Pa še mal discipline je poskušal navaditi .
LP, Apple
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | FRI (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Šola | 48610 (36130) | awy |
» | Elektrotehniška in strojna fakultetaOddelek: Šola | 6607 (6153) | M-XXXX |
» | FRI in ponavljanje letnika (bolonjski)Oddelek: Šola | 2562 (2318) | mr1two |
» | Magistrski študij na FE v šol. letu 2006/2007Oddelek: Šola | 5065 (3664) | Roadracer |
» | Vprašanje o FRI-ju (fakulteta za rač. in inf.) !!!Oddelek: Loža | 2877 (2620) | whatson |