» »

Asus P8Z77-V PRO USB porti prekinjajo

Asus P8Z77-V PRO USB porti prekinjajo

nokia6310 ::

Pozdravljeni, imam matično Asus P8Z77-V PRO. Dogaja se, da ko se dotaknem USB kabla na obeh portih, ki sta tik nad bluethoot-om tistim, ki je integriran na matični bodisi levi ali desni, da se mi povezava z napravo ki jo imam priklopljeno, takoj prekine. Deluje šele, ko ugasnem in ponovno prižgem kartico. Zamenjal sem dva kabla, pa je pri obeh isto. V ta sporna porta bodisi eden ali drugi, imam priklopljeno studijsko zvočno kartico RME fireface ufx. Težava je v tem, ker v teh portih USB konektor miga za cca 3 do 4 mm, pa čeprav gre lepo na tesno v režo. Konektor miga oz po domače ima luft (gor dol), ko je enkrat v reži. Računalnik je še v garanciji. Bil je kupljen junija 2013 pri Mlacomu. Pri drugih portih, te težave ni, pa čeprav tudi konektor miga za cca 2 mm. Kako varno se je sploh igrati s tem? Ali lahko pride do kratkega stika? Osebno sicer mislim, da je to bolj težko, ker po tem kablu ne gre napajanje, ampak gredo samo podatki. Kartica, ima svoj napajalnik. Kaj mislite, v čem bi lahko bila težava? V matični, v kartici, ali morda celo v napajalniku? Kaj naj še sprobam, da bom lahko siguren kaj je narobe?
Hvala vam za odgovre.

Scorpia ::

V usb-ju je 5V in vsaj 500mAh toka, tako da lahko bp pride do kaksnega stika. Ne uide ti uvljevljati garancijo.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

nokia6310 ::

A to misliš na matično?

Qushaak ::

Vse kar lahko rečem: ASUS....

nokia6310 ::

Qushaak Glede na to, da bo najverjetneje potrebna zamenjava plate me zanima, kaj mi priporočaš? Imam pa v zvezi s tem, še eno povezano vprašanje in sicer me zanima sledeče: Računalnik, je bil kupljen junija 2013, pri Mlacomu. Plata, je še 5 mesecev v garanciji. Nažalost pa sem ravno danes izvedel, da se ne dobi več enake, ker so zunaj že dve drugi generaciji procesorjev. Sicer so mi omenili, da lahko za potrebe servisa dobijo podobno, vendar slabšo od te. Zdaj me pa zanima, ali imam kot potrošnik glede na to, da plate s tem podnožjem ni več zunaj pravico zahtevati, da mi na svoje stroške zamenjajo tudi procesor, ki bo kompatibilen s primerljivo plato, ki bo imela enake in ne slabših lastnosti od te, ki jo imam sedaj, in ki bo enako hiter kot je ta? S procesorjem, ni nič narobe. "Narobe" je le to, da se ne dobi več te plate, niti nobene primerljive, na kateri bi lahko uporabil ta procesor ki ga imam.

Scorpia ::

Odnesi v servis, ce ni nic polomljeno, bojo samo zalotali nazaj. Ce ne, pa dali drug konektor gor in tega zalotali. Malo prevec kompliciras, pa nisi niti servis obiskal.
Edino se zna zgoditi, da bojo dobavitelju odnesli plosco, ta pa naprej poslal v popravilo. Odvisno kako imajo dogovorjeno s servisom npr. Mlacom.
////

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Scorpia ()

nokia6310 ::

Scorpia boljše da zdaj kompliciram, kot da pridem na servis nepripravljen oz. z pomankljivimi informacijami. Če konektor prekinja, je to stvarna napaka, in take plošče res nočem met. Asus, si tega nebi smel privoščit glede na to, da se majo za tko dobre, oz. da se hvalijo, da uporabljajo le top quality komponente.

TOP ::

nokia6310 je izjavil:

Scorpia boljše da zdaj kompliciram, kot da pridem na servis nepripravljen oz. z pomankljivimi informacijami. Če konektor prekinja, je to stvarna napaka, in take plošče res nočem met. Asus, si tega nebi smel privoščit glede na to, da se majo za tko dobre, oz. da se hvalijo, da uporabljajo le top quality komponente.

Vsaka firma se hvali,da majo najbolše plate mi pa smo tisti ali to verjamemo ali ne.In kaj je to kaj takega,če se zgodi Asusu sej se tudi Marcedes pokvari kaj ne.

Dr_M ::

Qushaak je izjavil:

Vse kar lahko rečem: ASUS....



In kaj lahko potem clovek nabavi, ce asus odpade, pravtako gigabyte in msi?
Od vseh teh, sem imel z asusom se najmanj problemov. Ajde, pa z asrockom, ceprav sem imel asus najvec.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Qushaak ::

Z Gigabyte občutno manj kot z ASUS-om (v zadnjih 7, 8 letih) in AsRock-om (oni nikol še niso kvalitetnih plat delal).
Jasno, da ni izbire. Ogromno proizvajalcev je izginilo v zadnjih letih.
Tudi meni je ubistvu žal, da me samo Gigabyte ni pustil tolikokrat na cedilu kot ostali. Govorim iz prve roke in ne samo za moje osebne sisteme.

Dr_M ::

Zame je pa ravno gigabyte najvecji krs. Ceprav so mi njihove plate zelo vsec, ampak jih ne upam nabavit. Mogoce sem imel nesrecno roko, ampak jebiga, tako je, pri meni jih ne bo.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Scorpia ::

Ne vem kako bos dosegel stvarno napako. Sploh po tolikem casu in ce se veckrat rine, not pa ven, lahko spoji popustijo. Ce je dela 5 min, ne vidim razloga, da bi kaj dosegal s stvarno napako.
////

GTX970 ::

AsRock-om (oni nikol še niso kvalitetnih plat delal).

Mogoče 10 let nazaj.

Qushaak ::

Se spomnim direktno iz glave ene (pa jih je bilo več takih): Nehala zaznavat (dobre diske) na vseh port-ih. Precej znana AsRock-ovska težava skozi zgodovino. Pa slabi BIOS-i. Predvsem s kakimi tipkovnicami Cherry oz USB tipkovnicami. Sem moral dostkrat dat adapter USB -> PS/2, da jo je AsRock-ovka prebavla (vsaj za primer, če sem hotel v BIOS).

ASUS sem pa tud večkrat zaporedoma novo robo nesel na servis, ker že direktno iz škatle stvar ni delala.
En primer plate (sicer ekstremen, ampak naj bo): Prva in druga plata nista zaznali diskov (ja, dobrih, drugje so delali). Tretja jih končno je, samo se je komp kar nekaj skos resetiral. Četrta je bila dobra.
Primer prenosnika (N750JK): Prinesem domov, zvočnik ne dela in touchpad vidno odliman. Nesem nazaj in čakam točno 3 tedne. Povedali so mi, da so zamenjali od matične, zvočnika razen kakega ohišja in zaslona. Odprem in prižgem - tipkovnica v k****. Space bare na srednji tretjini prime, na krajnih tretjinah pa ja ali ne (večkrat ne). Nesem nazaj in celo v 3 ali 4 dneh dobim nazaj prenosnik, ki ga lahko končno zrihtam in dam stranki. Pa to ni prenosnik nižjega klasa.

To sta samo dva primera. Bilo pa jih je še ogromno v zadnjih 8 letih z ASUS-om (pa ne samo direktno pri meni, tudi pri sodelavcih in kolegih sem dostikrat opazil ako "delajo" ASUS-i). Upam, da se sedaj dobro podkrepil s konkretnimi primeri zakaj te ferme ne maram več.
Večih primerov se mi pa res ne da pisat.

TOP ::

KAr se tiče Asrocka je bil pod okriljem Asusa in to kar nekaj let,sedaj so se pa odcepli je že 1 leto ,če ne še nekoliko več in trenutno izdelujejo bolj kvalitetne plate od Asusa,če primerjamo v istem cenovnem razredu,to so moje izkušnje.Z Asrockom nimam nikakršnih težav govorim za plate zadnjih 4 let.Kar je bilo prej,je pač bilo.

nokia6310 ::

Scorpia je izjavil:

Ne vem kako bos dosegel stvarno napako. Sploh po tolikem casu in ce se veckrat rine, not pa ven, lahko spoji popustijo. Ce je dela 5 min, ne vidim razloga, da bi kaj dosegal s stvarno napako.

Stvarna napaka po ZVPot
Napaka je stvarna:
• če nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
• če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana ali pa bi mu morala biti znana;
• če stvar nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
• če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model prikazan le simbolično.
Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Prodajalec ne odgovarja za napake, ki se pojavijo po 2 letih od nakupa, pri rabljeni stvari pa po 1 letu od nakupa.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
• odpravi napako na blagu ali
• vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
• blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
• vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode. Z nobenim pogodbenim določilom ni mogoče omejiti ali izključiti prodajalčeve odgovornosti za stvarne napake - takšno pogodbeno določilo je nično.
Vir:
• Obligacijski zakonik (OZ; UL RS, št. 40/2007)
• Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, UL RS, št. 38/2014)
Vir:
http://mladipodjetnik.si/novice-in-dogo...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

PROFIservis - nepozabna izkušnja nakupa (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Kaj kupiti
21042440 (7313) cyberwarfare
»

garancija - iphone

Oddelek: Pomoč in nasveti
234622 (3771) St235
»

45 dnevni garancijski rok, ista napaka

Oddelek: Pomoč in nasveti
486608 (5151) Seljak
»

V EU enotni polnilci mobilnih telefonov čedalje bliže (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9235300 (26083) tonylee5566
»

Francoska stran objavila odstotke reklamiranih računalniških komponent

Oddelek: Novice / Ostale najave
357114 (5749) Mitch

Več podobnih tem