» »

Zakonska podlaga za brez skrbi zaščito?

Zakonska podlaga za brez skrbi zaščito?

scipascapa ::

Mi lahko kdo pojasne tole.

Kupec aprila 2013 kupi prenosnik....lani sredi decembra mu shodi disk, potem gre kupec na dopust čez božične in novoletne praznike za 2 tedna. Potem se vrne domov in naredi privajo škode v ponedeljek 5-6 januarja......zavarovalnica zavrne, ker je vmes minilo več kot 2 tedna.

Pravni pouk? V sami zgoščenki leta 2013 nikjer ni naveden časovni okvir prijave.

LP

Evolve ::

Še slovensko prosim.

scipascapa ::

Kaj ni bilo dovolj jasno, je potrebno podnapise dati?

Aprila 2013 kupiš Lenovo prenosnik 17'', ki je imel klasično 1 letno garancijo takrat + dokupiš brez skrbi zaščito 3 letno.
Decembra 2014 shodi disk, greš na dopust za 2 tedna. Ko se vrneš narediš spletno prijavo škodnega primera....po nekaj dneh zavarovalnica zavrne, češ da je poteklo 17 dni.

Drugače bi pa moral disk imeti tako ali tako 2 letno garancijo vsaj tok mi je znano. Bom kolegu rekel naj še to preveri, da odpre in da disk ven pa preko RMA kanala?

Zgodovina sprememb…

solatko ::

OEM diski ne gredo preko kanala RMA. Za OEM serijske številke tudi ne dobiš poteka garancije. Kontaktirat je potrebno proizvajalca sestavljene zadeve.
Pri zunanjih diskih je enako. Cela naprava ima določeno dobo garancije, OEM komponente pač ne.
Delo krepa človeka

Wrop ::

Kaj je pa to spet za en nateg?
Na kateri člen v pogodbi ali zakonu so se pa sklicevali? To, da ti zavarovalnica samo napiše, da se garancija ne bo upoštevala, ker je od pojavitve napake preteklo že več kot 14 dni, je pa too much.

scipascapa ::

Ne vem res malo čudno no....ker je disk shodil, ni fizične poškodbe.

Šimpanz ::

Že trikrat si napisal da je disk skodil, kaj naj to pomeni ker najbrž ni šel v trgovino.

Roadkill ::

Neprijetno, če ti gre disk brez dovoljenja na špancir...

Reci jim, da je disk začel delati in da ni problema.

Ko potrdijo, da so sprejeli in zaključili primer, jim pa en dan kasneje pošlji, da ti je ravnokar crknil disk. (mogoče tudi njim pišeš, da disk hodi na sprehode in te zato ne razumejo)
Ü

RejZoR ::

Če si javil napako in zadeve nisi poslal v servis v pogodbenem roku si sam kriv. Žal. Če pa nisi prijavil, pa itaq ne morejo vedit kdaj je dejansko crknil.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9813609 (7822) Mitja358
»

Garancija in pravne osebe (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5110603 (9202) St235
»

Garancija pri spletnem trgovcu (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
11514695 (12367) kratos
»

Zavrnjena garancija v Big Bangu (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
7615958 (12716) St235
»

Nočejo reklamirat diska - ponudili so mi dobropis (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8812755 (8863) amigo_no1

Več podobnih tem