Forum » Igre » S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Izi ::
Shootgun pod sniperjem tega nisem videl še nikjer.
Zadeva dejansko obstaja v praksi.
Imenuje se MASS (Modular Accessory Shotgun System). Link: M26 Modular Accessory Shotgun System @ Wikipedia
Zadevo se je dalo videti že v Call of Duty, ampak tisto je bil stari Masterkey iz leta 1980.
Ime Masterkey (univerzalni ključ) je zadeva dobila zato, ker je ta dodatek vgrajen v prvi vrsti prav za "odklepanje" vseh mogočih zaklenjenih vrat. En strel v praktično katerokoli ključavnico in vrata so odklenjena
Tole kar smo videli v STALKER 2 Trailerju pa je močno nadgrajeni Masterkey sistem MASS, ki ga Američani uporabljajo od leta 1990 naprej.
Bistvena razlika je da ima MASS vgrajen svoj dodatni šaržer, kar pomeni nekaj več municije (5 strelov) za šibrovko in predvsem mnogo hitrejše polnjenje saj samo zamenjaš šaržer. Za povrh je MASS tudi občutno lažji od Masterkeya. Masterkey je tehtal skoraj 3 kg, MASS pa polovico manj. Ta tako ni več namenjena samo "odklepanju" vrat, ampak tudi dejanskemu bojevanju, če ti sovražnik pride preblizu.
Američani so to nadgradnjo uspešno uporabljali v Afganistanu in se je menda obnesal odlično.
V STALKER 2 bo kot mogoča nadgradnja na voljo ta moderni MASS sistem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
WizzardOfOZ ::
šaržer -> Nabojnik v slovenščini. Se veliko lepše sliši.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Izi ::
WizzardOfOZ je izjavil:
šaržer -> Nabojnik v slovenščini. Se veliko lepše sliši.
SSKJ pravi da je oboje pravilno. Jaz sem bil v vojski in zame bo vedno šaržer
WizzardOfOZ ::
Tudi jaz sem bil v vojski, samo pri nas je bil magazin.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Izi ::
V slovenščini imamo kar 4 izraze za to isto zadevo.
Statistika kaže da gredo po številu uporabe takole:
Šaržer, magazin, okvir in na zadnjem mestu nabojnik.
Nabojnik mi zveni nekako prisiljeno, podobno kot zgoščenka za CD
Statistika kaže da gredo po številu uporabe takole:
Šaržer, magazin, okvir in na zadnjem mestu nabojnik.
Nabojnik mi zveni nekako prisiljeno, podobno kot zgoščenka za CD
Polda ::
Shootgun pod sniperjem tega nisem videl še nikjer.
Zadeva dejansko obstaja v praksi.
Imenuje se MASS (Modular Accessory Shotgun System). Link: M26 Modular Accessory Shotgun System @ Wikipedia
Zadevo se je dalo videti že v Call of Duty, ampak tisto je bil stari Masterkey iz leta 1980.
Ime Masterkey (univerzalni ključ) je zadeva dobila zato, ker je ta dodatek vgrajen v prvi vrsti prav za "odklepanje" vseh mogočih zaklenjenih vrat. En strel v praktično katerokoli ključavnico in vrata so odklenjena
Tole kar smo videli v STALKER 2 Trailerju pa je močno nadgrajeni Masterkey sistem MASS, ki ga Američani uporabljajo od leta 1990 naprej.
Bistvena razlika je da ima MASS vgrajen svoj dodatni šaržer, kar pomeni nekaj več municije (5 strelov) za šibrovko in predvsem mnogo hitrejše polnjenje saj samo zamenjaš šaržer. Za povrh je MASS tudi občutno lažji od Masterkeya. Masterkey je tehtal skoraj 3 kg, MASS pa polovico manj. Ta tako ni več namenjena samo "odklepanju" vrat, ampak tudi dejanskemu bojevanju, če ti sovražnik pride preblizu.
Američani so to nadgradnjo uspešno uporabljali v Afganistanu in se je menda obnesal odlično.
V STALKER 2 bo kot mogoča nadgradnja na voljo ta moderni MASS sistem.
Izi ::
Še točno 9 dni. Štart bo globalen. Po našem času bo to 20. november 2024 ob 17:00
Glede na 150 GB download bi pričakoval kakšen Preload ampak zaenkrat ni o tem še nič znanega in se nikjer ne omenja. Bomo vsi naenkrat dol vlekli 150 GB?
Glede na 150 GB download bi pričakoval kakšen Preload ampak zaenkrat ni o tem še nič znanega in se nikjer ne omenja. Bomo vsi naenkrat dol vlekli 150 GB?
oo7 ::
Zdaj, ko imamo optiko ni več problema 150GB je dol verjetno v pol ure :)
Nekaj let nazaj pred optiko pa bi tole trajalo več ur.
Nekaj let nazaj pred optiko pa bi tole trajalo več ur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Saj me ne skrbijo naše linije. S 500 Mbit gre to dol v 40 minutah
Skrbi me kako je Steam pripravljen na tak naval in tako količino podatkov hkrati Menda gre za najbolj pričakovano igro letošnjega leta.
Skrbi me kako je Steam pripravljen na tak naval in tako količino podatkov hkrati Menda gre za najbolj pričakovano igro letošnjega leta.
yayo ::
Ma hvala bogu, če gre za najbolj pričakovano igro, ker v preteklosti sem s strani američanov v glavnem bral o "bugfest" in "overrated" zadevščini katere niso kapirali niti 5%. Če si slovan ki je otroštvo preživel v socualizmu in služil v JLA ti je očitno veliko bolj razumljiva.
oo7 ::
Na Xboxu je menda pre-load že možen.
Za PC pa po moje ne bo pre loada glede na to, da igra nima nobene proti piratske zaščite. Če dajo ven preload bodo pirati dejansko igrali pred tistimi kateri bodo igro kupili.
Za PC pa po moje ne bo pre loada glede na to, da igra nima nobene proti piratske zaščite. Če dajo ven preload bodo pirati dejansko igrali pred tistimi kateri bodo igro kupili.
Izi ::
Prvi trije Stalkerji so ob izidu res bili močno bugasti.
Kar se tiče prepoznavnosti v Ameriki pa mislim da je HBOjeva miniserija Chernobyl sedaj precej povečala prepoznavnost po celem svetu. Serija je mojstrovina in tudi obvezen ogled pred igranjem novega Stalkerja, če jo kdo še ni videl. V bistvu je to zelo dober uvod v Stalkerja.
Stalker Timeline:
Stalker zgodba oziroma zgodovina je tja do leta 1989 enaka pravi zgodovini. Sama Černobilska jedrska nesreča sploh ni kriva za mutante, anomalije in ostale dogodke, ki ne upoštevajo fizikalnih zakonov.
"Stalker Lore" pravi da je jedrska nesreča povzročila edino to da se je območje (Zona) izpraznilo, kar pa je bilo odlična priložnost za Rusijo da tja pošlje kup znanstvenikov, ki so v miru razvijali, preizkušali in izvajali najbolj čudaške eksperimente in poskuse. Po Zoni je raztreseno na desetine skrivnih laboratorijev.
Ti experimenti in poskusi so vzrok da je tam okoli leta 2006 prišlo do druge černobilske katastrofe. Nebo je začelo žareti, pojavili so se hudi potresi, radiacija je podivjala, vse naokoli so se pojavile raznorazne anomalije, kmalu zatem pa so naokoli začele divjati še raznorazne mutirane pošasti...
September 2011 se dogaja 2. Stalker: Clear Sky. Igramo kot Scar, veteranski plačanec.
Maja 2012 se dogaja 1. Stalker: Shadow of Chernobyl. Igramo kot Marked One, kasneje pa se izkaže da smo v resnici Strelok, ki mu je bil izbrisan spomin.
Avgusta 2012 se dogaja 3. Stalker: Call of Pripyat. Igramo kot Major Degtyarev, skrivni agent SBU, poslan v Zono pod krinko običajnega Stalkerja, da raziščemo kaj je šlo narobe pri neki vojaški operaciji.
Stalker 2: Heart of Chornobyl, se bo menda dogajal celo desetletje kasneje. Se pravi okoli leta 2022.
Medtem ko smo v prvih treh igrah igrali v vloge zelo izkušenih oseb in poznavalcev Zone, bomo tokrat igrali nekega neizkušenega neznanca z imenom Skif, ki prvič pride v Zono na neko nalogo, ki pa gre seveda takoj po zlu in znajdemo se sredi Zone brez vsega in popolnoma neizkušeni. Bomo uspeli preživeti?
Kar se tiče prepoznavnosti v Ameriki pa mislim da je HBOjeva miniserija Chernobyl sedaj precej povečala prepoznavnost po celem svetu. Serija je mojstrovina in tudi obvezen ogled pred igranjem novega Stalkerja, če jo kdo še ni videl. V bistvu je to zelo dober uvod v Stalkerja.
Stalker Timeline:
Stalker zgodba oziroma zgodovina je tja do leta 1989 enaka pravi zgodovini. Sama Černobilska jedrska nesreča sploh ni kriva za mutante, anomalije in ostale dogodke, ki ne upoštevajo fizikalnih zakonov.
"Stalker Lore" pravi da je jedrska nesreča povzročila edino to da se je območje (Zona) izpraznilo, kar pa je bilo odlična priložnost za Rusijo da tja pošlje kup znanstvenikov, ki so v miru razvijali, preizkušali in izvajali najbolj čudaške eksperimente in poskuse. Po Zoni je raztreseno na desetine skrivnih laboratorijev.
Ti experimenti in poskusi so vzrok da je tam okoli leta 2006 prišlo do druge černobilske katastrofe. Nebo je začelo žareti, pojavili so se hudi potresi, radiacija je podivjala, vse naokoli so se pojavile raznorazne anomalije, kmalu zatem pa so naokoli začele divjati še raznorazne mutirane pošasti...
September 2011 se dogaja 2. Stalker: Clear Sky. Igramo kot Scar, veteranski plačanec.
Maja 2012 se dogaja 1. Stalker: Shadow of Chernobyl. Igramo kot Marked One, kasneje pa se izkaže da smo v resnici Strelok, ki mu je bil izbrisan spomin.
Avgusta 2012 se dogaja 3. Stalker: Call of Pripyat. Igramo kot Major Degtyarev, skrivni agent SBU, poslan v Zono pod krinko običajnega Stalkerja, da raziščemo kaj je šlo narobe pri neki vojaški operaciji.
Stalker 2: Heart of Chornobyl, se bo menda dogajal celo desetletje kasneje. Se pravi okoli leta 2022.
Medtem ko smo v prvih treh igrah igrali v vloge zelo izkušenih oseb in poznavalcev Zone, bomo tokrat igrali nekega neizkušenega neznanca z imenom Skif, ki prvič pride v Zono na neko nalogo, ki pa gre seveda takoj po zlu in znajdemo se sredi Zone brez vsega in popolnoma neizkušeni. Bomo uspeli preživeti?
oo7 ::
Nvidia ima že na voljo nov driver verzijo 566.14 - WHQL
Game Ready for S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024
This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024.
Game Ready for S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024
This new Game Ready Driver provides the best gaming experience for the latest new games supporting DLSS 3 technology including S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl and Microsoft Flight Simulator 2024.
oo7 ::
Modanje verjetno odpade ker je igra na UE5ki?
STALKER 2: Heart of Chornobyl will support mods on all available platforms, the highly anticipated FPS' developer, GSC Game World, has confirmed.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Če bo FSR 3.1 dobro deloval bom mogoče celo 1080p 60 fps dosegel
Drugo leto moram pa res kupiti novo grafično. Že šparam za RTX 5070.
Drugo leto moram pa res kupiti novo grafično. Že šparam za RTX 5070.
Gregor459 ::
Meizu ::
Nisem še sprobal FSR ampak DLSS je kar zanič zadeva. Toliko latence nabije da sem imel filing kot da plavam (sem sprobal enkrat na hitro Cyberpunk na DLSS3 z gtx4070). Neuporabno razen za kake strategije in podobne igre.
oo7 ::
No one knows for sure the man who found it first and created the tale. To this day, stalkers claim the controller's heart resembles this common gravitational artifact... Any recorded disproof hasn't appeared yet, though.
Long-term interaction of Stone Heart with mammal species leads to an increase in their connective tissue density. For local subjects, that mainly means they can grab and carry more precious scrap.
Izi ::
Artefakti nastanejo v Anomalijah.
Ko vanje zaidejo določeni elementi ali objekti lahko včasih pod določenimi pogoji nastane Artefakt. Ko anomalijo sprožimo lahko tak artefakt pade ven in se ga da pobrati, če seveda preživimo.
Večina artefaktov ima take ali drugačne uporabne lastnosti za tistega ki ga nosi pri sebi. So pa pa po drugi strani večinoma močno radioaktivni in je treba biti previden katere in koliko časa jih nosiš. Obstajajo pa nekateri, ki nimajo nobenih stranskih učinkov in ti so seveda najbolj iskani in najbolj dragoceni.
Za najbolj izkušene Stalkerjev je iskanje Artefaktov glavni vir zaslužka. Neizkušeni pa pomrejo med iskanjem.
KOLOBOK
Opis: Not easy to find, even harder to keep. This chemical artifact can slip from its bearer by stinging them with microfilaments and transforming into an amorphous mass. Properly secluded, Kolobok warps the cell structures of the nearest organism — making it remarkably resistant to any type of aggressive chemical agent.
Se pravi Kolobok nas bo kot kaže naredil odpornega na razne kemikalije če ga bomo nosili pri sebi.
Ko vanje zaidejo določeni elementi ali objekti lahko včasih pod določenimi pogoji nastane Artefakt. Ko anomalijo sprožimo lahko tak artefakt pade ven in se ga da pobrati, če seveda preživimo.
Večina artefaktov ima take ali drugačne uporabne lastnosti za tistega ki ga nosi pri sebi. So pa pa po drugi strani večinoma močno radioaktivni in je treba biti previden katere in koliko časa jih nosiš. Obstajajo pa nekateri, ki nimajo nobenih stranskih učinkov in ti so seveda najbolj iskani in najbolj dragoceni.
Za najbolj izkušene Stalkerjev je iskanje Artefaktov glavni vir zaslužka. Neizkušeni pa pomrejo med iskanjem.
KOLOBOK
Opis: Not easy to find, even harder to keep. This chemical artifact can slip from its bearer by stinging them with microfilaments and transforming into an amorphous mass. Properly secluded, Kolobok warps the cell structures of the nearest organism — making it remarkably resistant to any type of aggressive chemical agent.
Se pravi Kolobok nas bo kot kaže naredil odpornega na razne kemikalije če ga bomo nosili pri sebi.
Polda ::
Prvi trije Stalkerji so ob izidu res bili močno bugasti.
Kar se tiče prepoznavnosti v Ameriki pa mislim da je HBOjeva miniserija Chernobyl sedaj precej povečala prepoznavnost po celem svetu. Serija je mojstrovina in tudi obvezen ogled pred igranjem novega Stalkerja, če jo kdo še ni videl. V bistvu je to zelo dober uvod v Stalkerja.
Stalker Timeline:
Stalker zgodba oziroma zgodovina je tja do leta 1989 enaka pravi zgodovini. Sama Černobilska jedrska nesreča sploh ni kriva za mutante, anomalije in ostale dogodke, ki ne upoštevajo fizikalnih zakonov.
"Stalker Lore" pravi da je jedrska nesreča povzročila edino to da se je območje (Zona) izpraznilo, kar pa je bilo odlična priložnost za Rusijo da tja pošlje kup znanstvenikov, ki so v miru razvijali, preizkušali in izvajali najbolj čudaške eksperimente in poskuse. Po Zoni je raztreseno na desetine skrivnih laboratorijev.
Ti experimenti in poskusi so vzrok da je tam okoli leta 2006 prišlo do druge černobilske katastrofe. Nebo je začelo žareti, pojavili so se hudi potresi, radiacija je podivjala, vse naokoli so se pojavile raznorazne anomalije, kmalu zatem pa so naokoli začele divjati še raznorazne mutirane pošasti...
September 2011 se dogaja 2. Stalker: Clear Sky. Igramo kot Scar, veteranski plačanec.
Maja 2012 se dogaja 1. Stalker: Shadow of Chernobyl. Igramo kot Marked One, kasneje pa se izkaže da smo v resnici Strelok, ki mu je bil izbrisan spomin.
Avgusta 2012 se dogaja 3. Stalker: Call of Pripyat. Igramo kot Major Degtyarev, skrivni agent SBU, poslan v Zono pod krinko običajnega Stalkerja, da raziščemo kaj je šlo narobe pri neki vojaški operaciji.
Stalker 2: Heart of Chornobyl, se bo menda dogajal celo desetletje kasneje. Se pravi okoli leta 2022.
Medtem ko smo v prvih treh igrah igrali v vloge zelo izkušenih oseb in poznavalcev Zone, bomo tokrat igrali nekega neizkušenega neznanca z imenom Skif, ki prvič pride v Zono na neko nalogo, ki pa gre seveda takoj po zlu in znajdemo se sredi Zone brez vsega in popolnoma neizkušeni. Bomo uspeli preživeti?
Stalker 2 se bo dogajal v 2022, ker bil prvotni release 2022 ?
Izi ::
Upam, da mi poštar prinese paket 20 novembra, da ne bo kakšne zamude.Jaz tudi, ampak ne čakam paket z igro temveč paket z novo grafično
Sem ugotovil, da z mojo staro grafo tole ne bo nikakor šlo skozi.
Vsi tisti novo objavljeni Requirementi imajo poleg tega da so že tako ali tako močno zahtevni že vključen DLSS, FSR, Frame generation in vse kar še spada zraven. Z mojo staro grafo bi v najboljšem primeru dosegel 30fps na najnižjih nastavitvah, kar pa ni sprejemljivo. Tale igra bo ena najbolj zahtevnih do sedaj in mislim da bo kar precej hude krvi ko bodo mnogi ugotovili, kako zanič jim bo igra delovala.
Krivilo se bo slabo optimizacija ampak v resnici je kriv Unreal 5. Ta pogon je nenormalno požrešen še posebno pri CPUju in RAMu na katera smo zadnja leta kar malo pozabili saj je bil vsak 6 jedrnik s 16 GB RAMa več kot dovolj. Nič več.
Ne glede na igro se za Unreal 5 priporoča 8 jedrni CPU, 32 GB RAMA in GPU moči RTX 4070. To naj bi bilo za neke srednje nastavitve.
Se mi zdi da smo kar se tiče grafike trenutno na podobni prelomnici kot takrat ko je prišel prvi Crysis. Vsi smo občudovali prelepo grafiko, igrali smo pa z 20 fps
Razlika je edino da takrat grafične kartice niso bile tako prekleto drage.
oo7 ::
Upam, da mi poštar prinese paket 20 novembra, da ne bo kakšne zamude.Jaz tudi, ampak ne čakam paket z igro temveč paket z novo grafično
Sem ugotovil, da z mojo staro grafo tole ne bo nikakor šlo skozi.
Vsi tisti novo objavljeni Requirementi imajo poleg tega da so že tako ali tako močno zahtevni že vključen DLSS, FSR, Frame generation in vse kar še spada zraven. Z mojo staro grafo bi v najboljšem primeru dosegel 30fps na najnižjih nastavitvah, kar pa ni sprejemljivo. Tale igra bo ena najbolj zahtevnih do sedaj in mislim da bo kar precej hude krvi ko bodo mnogi ugotovili, kako zanič jim bo igra delovala.
Krivilo se bo slabo optimizacija ampak v resnici je kriv Unreal 5. Ta pogon je nenormalno požrešen še posebno pri CPUju in RAMu na katera smo zadnja leta kar malo pozabili saj je bil vsak 6 jedrnik s 16 GB RAMa več kot dovolj. Nič več.
Ne glede na igro se za Unreal 5 priporoča 8 jedrni CPU, 32 GB RAMA in GPU moči RTX 4070. To naj bi bilo za neke srednje nastavitve.
Se mi zdi da smo kar se tiče grafike trenutno na podobni prelomnici kot takrat ko je prišel prvi Crysis. Vsi smo občudovali prelepo grafiko, igrali smo pa z 20 fps
Razlika je edino da takrat grafične kartice niso bile tako prekleto drage.
Katero si pa naročil 4070 ?
CPU imaš pa še vedno dovoln zmogljiv ?
Je pa tudi odvisno na kateri resoluciji boš igral.
Je pa vsekakor pametno nadgraditi kot pa se lomiti s niskimi FPSji pa itak ima potem KCD 2 skoraj identične sistemske zahteve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
RTX 4070 Super sem vzel , CPU ga bo sicer malenkost bremzal ampak skoraj neopazno. CPU nadgradnja bo še malo počakala.
Hujši je bil drug problem. Tole bo sedaj rabilo kar kakšnih 750W napajanje. Še nov napajalnik sem moral kupiti.
Hujši je bil drug problem. Tole bo sedaj rabilo kar kakšnih 750W napajanje. Še nov napajalnik sem moral kupiti.
Meizu ::
Ne bo ker ce se prav spomnim je karta manj pozresna od moje 3080 pa mi vse skupaj super lavfa na matx 700w corsairu.
Izi ::
Sem imel 500W napajalnik. Za RTX 4070 Super, ki sam lahko porabi 220W, je to odločno premalo
RTX 4070 Super bo brez problema deloval z napajalniki od 650W do 850W. Manj kot 650W ni pametno iti, več kot 850W pa sicer lahko ampak je stran vržen denar pa še nekaj več elektrike boš porabil.
Z napajalnikom vedno poskušaj biti med 50 in 60% maksimalne obremenitve v ostalem območju so že malenkost večje električne izgube, ki se vse pretvorijo v toploto, in tudi večje možnosti so za napake med sunki gor ali dol v električnem omrežju. S 650W si že izven tega najbolj učinkovitega območja z obremenitvijo okoli 70%, je pa še vedno povsem v redu.
Povprečen PC z RTX 4070 Super bo imel maksimalno porabo okoli 450W in pri 750W napajalniku je to točno 60%, ker je odlično, z 850W pa si na 53% kar je sicer še bolje ampak 850W napajalnik je že toliko dražji da se 750W priporoča kot najboljša izbira za RTX 4070 Super.
RTX 4070 Super bo brez problema deloval z napajalniki od 650W do 850W. Manj kot 650W ni pametno iti, več kot 850W pa sicer lahko ampak je stran vržen denar pa še nekaj več elektrike boš porabil.
Z napajalnikom vedno poskušaj biti med 50 in 60% maksimalne obremenitve v ostalem območju so že malenkost večje električne izgube, ki se vse pretvorijo v toploto, in tudi večje možnosti so za napake med sunki gor ali dol v električnem omrežju. S 650W si že izven tega najbolj učinkovitega območja z obremenitvijo okoli 70%, je pa še vedno povsem v redu.
Povprečen PC z RTX 4070 Super bo imel maksimalno porabo okoli 450W in pri 750W napajalniku je to točno 60%, ker je odlično, z 850W pa si na 53% kar je sicer še bolje ampak 850W napajalnik je že toliko dražji da se 750W priporoča kot najboljša izbira za RTX 4070 Super.
Seba22 ::
Mene tudi zanima kak bo mi laufalo to na 4080?Po zgoraj videnih testih bi moralo laufat nad 100fps na 2K z dlss on bomo videli
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
oo7 ::
RTX 4070 Super sem vzel , CPU ga bo sicer malenkost bremzal ampak skoraj neopazno. CPU nadgradnja bo še malo počakala.
Hujši je bil drug problem. Tole bo sedaj rabilo kar kakšnih 750W napajanje. Še nov napajalnik sem moral kupiti.
Z 4070 boš imel kar nekaj časa mir kar se tiče grafike.
Igraš na 1440 ali 4K ?
Gagatronix ::
Ne, tole ni niti pod razno STALKER film. Če ciljaš na film Andreja Tarkovskega, si za par let in par gramov pameti falil.
Stalker (1979 film) @ Wikipedia
Stalker (1979 film) @ Wikipedia
oo7 ::
Gagatronix je izjavil:
Ne, tole ni niti pod razno STALKER film. Če ciljaš na film Andreja Tarkovskega, si za par let in par gramov pameti falil.
Stalker (1979 film) @ Wikipedia
Ne se razburjat ne gre za Stalker film. Pač na you tube je zdaj veliko teh videjev kako bi lahko kakšen IP zgledal če bi bil film in so razni posnetki iz starih filmov, slik, AI ... pa sem videl video o Stalkerju...
Za primer
THE LORD OF THE RINGS - 1950's Super Panavision 70
BERSERK 1997 - 1990's Live-Action
ELDEN RING: Shadow of the Erdtree - 1980's Dark Fantasy
GAME OF THRONES - 1950's Super Panavision 70
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Tukaj je dobra Stalker retrospektiva:
Čeprav je "dokumentarec" dolg 1 uro se ga splača pogledati in ga priporočam.
Razdeljen je na več poglavij:
- Pravi Stalkerji
- Stalkerji v igri
- Stalkerji v filmu
- Stalkerji v knjigi
Ste vedeli, da se kljub zagroženi dolgi zaporni kazni v Zoni dejansko zbira vse več "Stalkerjev", ki jih je v zadnjih letih že toliko da so se razdeli v dve nasprotni frakciji. Imamo skupino, ki ščiti Zono, jo obnavlja in popravlja, da bi v Zono prišlo čim več ljudi in drugo nasprotno skupino, ki poskuša na vse načine Zono popolnoma uničiti, da vanjo ne bi več prihajali turisti in bi jo imeli samo zase.
Mnogi od njih so se za vedno preselili v Zono čeprav vedo da bo njihovo življenje v najboljšem primeru za pol krajše in da bodo prej ali slej umrli za rakom. Za povrh se morajo ves čas skrivati saj po Zoni patruljira vojska, ki je daleč od prijazne če koga sreča na prepovedanem območju.
V poglavji filmov je podrobno razložena zgodba Stalker (1979). Če kdo ni gledal, ker film je močno umetniški in počasen (dolgočasen), je sedaj priložnost da se na hitro seznani z vsebino.
Med knjigami pa lepo predstavi zgodbo "Roadside Picnic", ki se sicer dogaja v Ameriki ampak jo mora vsak Stalker poznati saj se iz nje črpajo vsi sci-fi elementi, ki jih najdemo v Stalker igrah.
Čeprav je "dokumentarec" dolg 1 uro se ga splača pogledati in ga priporočam.
Razdeljen je na več poglavij:
- Pravi Stalkerji
- Stalkerji v igri
- Stalkerji v filmu
- Stalkerji v knjigi
Ste vedeli, da se kljub zagroženi dolgi zaporni kazni v Zoni dejansko zbira vse več "Stalkerjev", ki jih je v zadnjih letih že toliko da so se razdeli v dve nasprotni frakciji. Imamo skupino, ki ščiti Zono, jo obnavlja in popravlja, da bi v Zono prišlo čim več ljudi in drugo nasprotno skupino, ki poskuša na vse načine Zono popolnoma uničiti, da vanjo ne bi več prihajali turisti in bi jo imeli samo zase.
Mnogi od njih so se za vedno preselili v Zono čeprav vedo da bo njihovo življenje v najboljšem primeru za pol krajše in da bodo prej ali slej umrli za rakom. Za povrh se morajo ves čas skrivati saj po Zoni patruljira vojska, ki je daleč od prijazne če koga sreča na prepovedanem območju.
V poglavji filmov je podrobno razložena zgodba Stalker (1979). Če kdo ni gledal, ker film je močno umetniški in počasen (dolgočasen), je sedaj priložnost da se na hitro seznani z vsebino.
Med knjigami pa lepo predstavi zgodbo "Roadside Picnic", ki se sicer dogaja v Ameriki ampak jo mora vsak Stalker poznati saj se iz nje črpajo vsi sci-fi elementi, ki jih najdemo v Stalker igrah.
oo7 ::
Te zgornje sliek so kot kaže iz Xboxa.
Kot kaže Stalker 2 ni v najboljši kondiciji na Xboxu ?
A Reddit user named OrfeasDourvas shared their experience of playing the game on the Xbox Series X in Performance Mode. They described the performance as "not smooth" and the visuals as "a little dirty." Despite praising the immersive weather effects and environmental details, they hoped for a substantial day-one patch to fix the current issues.
https://twistedvoxel.com/stalker-2-xbox...
Kot kaže Stalker 2 ni v najboljši kondiciji na Xboxu ?
A Reddit user named OrfeasDourvas shared their experience of playing the game on the Xbox Series X in Performance Mode. They described the performance as "not smooth" and the visuals as "a little dirty." Despite praising the immersive weather effects and environmental details, they hoped for a substantial day-one patch to fix the current issues.
https://twistedvoxel.com/stalker-2-xbox...
Izi ::
Kaj bo šele ko bo nekdo probal Xbox serijo S ? Ta performance moda sicer nima ampak kolikor sem bral par mesecev nazaj jim ni uspelo priti čez 25 fps, kar verjetno pomeni 20 do 25 fps.
Rinejo skozi zid, ker jim je Microsoft toliko plačal da spravijo igro na Xbox zaradi Gamepass in še za ekskluzivo so verjetno dobili bajne denarje. Ampak čudežev ne morejo narediti, Xbox je enostavno preslaboten. Serijo X bi morali zakleniti na 30 fps, Serijo S pa enostavno črtati za Stalker 2. Na konzoli za dobrih 200 € mislijo poganjati najbolj zahtevno Unreal 5 igro do sedaj, ki jo še PC za 1500€ komaj prebavi.
Kravatarji res nimajo nobene pameti. Nastradal bo pa ubogi izdelovalec, ki si bo zapravil ugled. Podobno kot pri Cyberpunku, ki so ga poskušali na silo stlačiti na PS4 in smo videli kaj se je zgodilo.
Rinejo skozi zid, ker jim je Microsoft toliko plačal da spravijo igro na Xbox zaradi Gamepass in še za ekskluzivo so verjetno dobili bajne denarje. Ampak čudežev ne morejo narediti, Xbox je enostavno preslaboten. Serijo X bi morali zakleniti na 30 fps, Serijo S pa enostavno črtati za Stalker 2. Na konzoli za dobrih 200 € mislijo poganjati najbolj zahtevno Unreal 5 igro do sedaj, ki jo še PC za 1500€ komaj prebavi.
Kravatarji res nimajo nobene pameti. Nastradal bo pa ubogi izdelovalec, ki si bo zapravil ugled. Podobno kot pri Cyberpunku, ki so ga poskušali na silo stlačiti na PS4 in smo videli kaj se je zgodilo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 131222 (15300) | oo7 |
» | S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 90930 (8810) | Meizu |
» | Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 16236 (10159) | oo7 |
» | ArealOddelek: Igre | 4434 (4163) | Heavy |
» | Igre podobne Fallout 3 (New vegas)Oddelek: Igre | 7306 (7022) | yayo |