» »

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl

««
48 / 51
»»

oo7 ::

No še 20 dni, do izida igre Stalker 2.



Tokrat pa imam občutek, da bo igra res izšla :)

Izi ::

oo7 je izjavil:

Kje si naročil na Steamu ali fizično izdajo ? Jaz bom naročil kar fizično pa je še nekaj EUR ceneje :)

To bo prva igra katera bo uporabljala A-Life 2.0 ? Saj zaradi tega bo menda tudi bolj zanimivo igrati igro večkrat ?

Na Steamu bom igral.
A-Life je GSC-jeva pogruntavščina in jo imajo že prejšnji deli Stalkerja. Menda je ravno zaradi tega ta franšiza tako popularna. Za Stalker 2 pa so jo popolnoma predelali in poimenovali A-Life 2.0. Pravijo da je ta umetna inteligenca 2.0 precej pametnejša in so zelo ponosni nanjo.

oo7 ::

Izi je izjavil:

oo7 je izjavil:

Kje si naročil na Steamu ali fizično izdajo ? Jaz bom naročil kar fizično pa je še nekaj EUR ceneje :)

To bo prva igra katera bo uporabljala A-Life 2.0 ? Saj zaradi tega bo menda tudi bolj zanimivo igrati igro večkrat ?

Na Steamu bom igral.
A-Life je GSC-jeva pogruntavščina in jo imajo že prejšnji deli Stalkerja. Menda je ravno zaradi tega ta franšiza tako popularna. Za Stalker 2 pa so jo popolnoma predelali in poimenovali A-Life 2.0. Pravijo da je ta umetna inteligenca 2.0 precej pametnejša in so zelo ponosni nanjo.


Potem so verjetno skrbi odveč ;)

oo7 ::

Malo gledam cene po SLO trgovinah za igro Stalker 2 pa so cene kar razgibane.


Zaenkrat najcenejše kar sem našel - 46,99 eur - https://www.bigbang.si/s-t-a-l-k-e-r-2-...

Skyman ::

Meni je obljubleno gratis:D pc game pass xbox day one

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Skyman ()

Gagatronix ::

Jaz sem samo prvo igro iz originalne trilogije kupil, ostali dve sta mi bili podarjeni, ker sem bil moderator na STALKER forumu. S tem da Clear Sky je bil nemska tincase izdaja, kjer sem zraven dobil se neko bukvo, ki se je nisem spravil brat, ker je moja nemscina obupna.

Skyman ::

STALKER 2: Heart of Chornobyl PC Specs Revealed

Minimum PC Specs:

OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 5 1600X / Intel Core i5-7600K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 580 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD

Recommended PC Specs:

OS: Windows 10, Windows 11
Processor: AMD Ryzen 7 3700X / Intel Core i7-9700K
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 XT 8GB / NVIDIA GeForce RTX 2070 SUPER 8GB / NVIDIA GeForce GTX 1080 Ti 11GB
Storage: 150 GB available space
Additional Notes: SSD

oo7 ::



Magic Cube

Only the luckiest and most experienced artifact hunters got a chance to take hold of this rare treasure of gravitational anomalies.

Its mechanism is still not researched properly, but the effect is notable: tangible damping of external kinetic energy bursts

yayo ::

Gagatronix je izjavil:

Jaz sem samo prvo igro iz originalne trilogije kupil, ostali dve sta mi bili podarjeni, ker sem bil moderator na STALKER forumu. S tem da Clear Sky je bil nemska tincase izdaja, kjer sem zraven dobil se neko bukvo, ki se je nisem spravil brat, ker je moja nemscina obupna.

jaz imam vse tri, precej žalostne, collectors edition izdaje za zahodno Evropo. Druga je verjetno ista kot tvoja, ker je izšla le v Nemčiji.

Gregor459 ::

Nagi Bator je izjavil:


RX 580 :|
Kupljeno še v času kriptonorišnice za 80€


Možnost za igranje.
For those who want to play some of the best upcoming games but don't have the most powerful rig to be able to run them, GeForce NOW is a subscription service that allows you to stream the games from their powerful rigs onto your own screen.

oo7 ::

Jaz sem prednaročil fizično kopijo igre :)
Čeprav sem rekel, da ne bom nikoli več pred naročil nobene igre bom naredil dve izjemi Stalker 2 in Kingdom Come Deliverance 2.

Izi ::

Odštevamo:

Tovariši, ste pripravljeni?
Vodka je v hladilniku, Jodove tabletke so v omarici, baterije v Geigerjevem števcu so napolnjene.

yayo ::

8-) Če bo igra spodobna štartam takoj, če bo šagra jesenskih hroščev pa razmišljam, da igranje preložim na januar. Khm, Nvidia 5000, khm...

oo7 ::

Glede na to, da je velik odprti svet so hrošči skoraj da pričakovani.

yayo ::

dokler ne postane neigralno je vse del Stalker izkušnje, pardon, tudi, ko postane neigralno. Oziroma toiko bolj. :))

Izi ::

Mapa:
- Mapa je velika približno 8 x 8 km
- Celotna mapa je narejena ročno
- Mapa je razdeljena na 20 različnih regij
- Vsaka regija ima svojevrstno okolico, arhitekturo, prebivalce, sovražnike in seveda anomalije
Zgodba:
- Filmskih vmesnih sekvenc bo za okoli 3 ure
- Vse so narejene z "motion capture" in "voice acting"
- Teh "filmčkov" bo okoli 45
- V enem igranju bo nemogoče videti vso zgodbo in srečati vse NPC-je
- Naše odločitve bodo odločale koga bomo srečali in kako se bo zgodba razvijala
Igranje:
- Igra nima leveling sistema
- Napredujemo skozi znanje, ki ga nabiramo v vsaki regiji posebej
- Na voljo bomo imeli 35 različnih orožij
- Vsako orožje bo imelo kup nadgradenj in dodatkov
Preživetje:
- Poleg kupa sovražnikov in anomalij bomo morali jesti in spati
- Jesti in spati bo nujno drugače boš hitro začel hirati in nazadovati na vseh mogočih področjih
- Teža predmetov bo spet velikanski in stalen problem.
- Ob kupu opreme in orožij bomo s seboj lahko nosili komajda kaj.
- Ker bomo takoj preobteženi se bo treba zanašati predvsem na stvari ki jih najdemo sproti.
Umetna inteligenca:
- Kompletno mapo in vse NPC-je bo ves čas upravljala in vodila napredna UI
- Vse se bo dogajalo, razvijalo in živelo ves čas ne glede če smo mi v bližini ali ne
- Sovražniki ne bodo kar čudežno vedeli za našo točno lokacijo. Morali nas bodo videti.
- Če se bomo skrili bodo izbrali možne lokacije in potem začeli sistematično preiskovati lokacije od bolj verjetnih do manj verjetnih skrivališč.
- Sovražniki bodo znali pripravljali pasti za nas
- Neki mutirani mačkoni bodo znali oponašati človeški jok da nas zvabijo v past
- Vedno bo treba biti previden ko bo kdo klical na pomoč
- Različne frakcije ne bodo ves čas na enem mestu. Lahko se bodo tudi selili če bo potreba.
- Kot pri prejšnjih delih bodo frakcije spet naokoli pošiljaje svoje patrulje in če se bodo različne frakcije srečale se bodo lahko razvile velike bitke. Kjerkoli po mapi tudi če nas ne bo nikjer v bližini.
- Po novem bodo posamezne frakcije lahko tudi razpadle, se razdelile v več frakcij ali celo zamenjale svojega voditelja, kar bo močno spremenilo usmeritev te skupine
- Kakšna frakcija bo tako lahko naredila kakšno neznačilno potezo za njih, ki nas bo presenetila ali pa nam bila popolnoma nerazumljiva.
- Tudi stari Stalker igralci, ki majo prejšnje igre v malem prstu bodo včasih izgubljeni in se bodo morali precej naučiti na novo
- Načeloma pa bodo frakcije imele bolj izražene svoje značilnosti kot v prejšnjih igrah. Na primer v skupini "Duty" lahko pričakujemo strogi red in vojaško disciplino. Dokler seveda ne bo šlo kaj močno narobe.
- Bodo tudi manjši kampi, ki sicer pripadajo določeni skupini ampak živijo ločeno.
- Pa precej samotarskih Stalkerjev bo, ki ne pripadajo nikamor. In ker so samotarji lahko pričakujemo da ne bodo ravno navdušeni nad našo družbo.
...

oo7 ::

yayo je izjavil:

dokler ne postane neigralno je vse del Stalker izkušnje, pardon, tudi, ko postane neigralno. Oziroma toiko bolj. :))


So več kot 1 leto polirali tako, da vsaj igralno bi morali biti :)

oo7 ::

Izi je izjavil:


- Teža predmetov bo spet velikanski in stalen problem.
- Ob kupu opreme in orožij bomo s seboj lahko nosili komajda kaj.


Drugače bi bil naš Stalker nekaj takega :)

oo7 ::



Considered a lucky find, Mama's beads is a thermal artifact that is highly profitable due to its demand on the black market and beneficial biochemical effects on the bearer.

A game-changing booster that influences the bloodstream, it allows stalkers to almost forget about using bandages or other conventional ways to stop bleeding.

Kresnik ::

Izi je izjavil:

Mapa:
- Mapa je velika približno 8 x 8 km


Se pravi cca. 16x mapa, za tiste, ki nazigate Farming Simulator :).

Ce bo dinamicna in ne prevec odprta, zna bit super. Ce bo prevec odprta, pa bos hitro dobil obcutek, da je zelo majhen svet.

Izi ::

Kresnik je izjavil:

Ce bo dinamicna in ne prevec odprta, zna bit super. Ce bo prevec odprta, pa bos hitro dobil obcutek, da je zelo majhen svet.

Če si igral kakšen prejšnji Stalker veš da je to Survival game. Praktično vsak korak je treba pazljivo načrtovati. Brezglavi tek 100 metrov v katerikoli smeri se hitro konča s smrtjo. Če te ne pokonča krogla kakšnega sovražnega Stalkerja ali te ne raztrga kakšna izmed številnih mutiranih pošasti, boš pa verjetno stopil v kakšno nevidno Anomalijo ki te bo v sekundi razcefrala na drobne koščke >:D
V Zoni prehoditi 8 kilometrov pomeni tedenska odprava.
Po oceni izdelovalcev igre bo potrebno okoli 100 ur da bomo obiskali vse lokacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

It's time to pack your backpacks, stalkers, the Perimeter entrance will be open soon. We are ready to reveal what awaits those who pre-ordered S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl in the Zone, in addition to gratitude from our team!



Also, pre-orders for physical editions are still open until November 10. More information can be found in the blog:

https://www.stalker2.com/news/physical-...

Meizu ::

Torej očitno res izide zdaj? Zdaj pa res zares zares? :)

oo7 ::

Meizu je izjavil:

Torej očitno res izide zdaj? Zdaj pa res zares zares? :)


Ja čez dva tedna >:D

oo7 ::

Zgleda odlično 8-)

Stalker 2: Heart of Chornobyl - Exclusive Smoking Barrels Gameplay Trailer

Nagi Bator ::

Fajn, da so ohranili poimenovanja NPC-jev - "ime + nadimek".
To je fajn popestrilo ze prvo igro.

yayo ::

oo7 je izjavil:

Zgleda odlično 8-)

Stalker 2: Heart of Chornobyl - Exclusive Smoking Barrels Gameplay Trailer

ampak naracija v kavbojščini zveni ogabno. :))

Gregor459 ::

oo7 je izjavil:

Zgleda odlično 8-)

Stalker 2: Heart of Chornobyl - Exclusive Smoking Barrels Gameplay Trailer



1:32 gopnik

Polda ::

Gunplay zgleda dober.

Izi ::

Meni vse zgleda super 8-)
Se pa bojim da ob vsem tem Hypeu mnogi pozabljajo da Stalker nikoli ni bil igra za velike množice. Stara Stalker trilogija je precej nišna igra, zato je tudi toliko igralcev ki se bodo v Zono tokrat podali prvič, pa še 15 let je že minilo od zadnje igre.

Grafika je super in morda celo najlepša do sedaj videna. Vsakemu je torej všeč na prvi pogled. Potem je videti kot Streljačina ali pa kot RPG, kar je spet všeč večini. V resnici pa ni niti Streljačina niti RPG. Je preživetvena igra in to prekleto težavna.

Streljanja, ki ga tako vneto izpostavljajo po Trailerjih je v resnici precej malo, saj imamo ves čas hude probleme s pomanjkanjem municije, pomanjkanjem denarja, pomanjkanjem prostora v inventarju, lahkoto, zaspanostjo in pa precej hitrim kvarjenjem vsega kar imamo...
Za orožje je treba ves čas skrbeti bolj kot zase. Čim ga zanemariš se začne zatikati in potem ponavadi ravno sredi napada sovražnikov popolnoma zašteka in takrat je najbolje da kar takoj začneš z nalaganjem stare shranjene pozicije. >:D
Pokvari se vse, od orožja do opreme, celo nož se ti polomi, tako da se nikoli ne smeš zanašati ali navezati na eno stvar. Tista oprema, ki jo imajo ubiti sovražniki je ponavadi pokvarjena in ničvredna.
Denarja je vedno premalo, težko ga je dobiti, v Zoni pa je vse hudo drago.
Municija je draga in ima težo. Zaradi denarja je ne moreš nakupiti dovolj in zaradi teže je niti ne moreš nositi dovolj.
Dostikrat se zgodi, da ostaneš brez municije še preden prideš na začetek lokacije kjer naj bi začel določen quest, in potem razmišljaš ali je bolje iti nazaj do prodajalca ali brez municije začeti quest kjer te čakajo horde sovražnikov.
V tej "streljačini" se za najboljšo taktiko izkaže skrivanje pred sovražniki :D Čim manjkrat te opazijo bolje prideš skozi. Pobijanje ne prinese nič, izkušenj v tej igri ni, sovražniki odmetavajo bore malo uporabnega, trošiš pa ogromno dragocene municije.

Upam da nisem koga prestrašil ;)
Pravijo da bodo tokrat 3 težavnosti. Normalna (srednja) težavnost bo kot pravijo in kot se tudi pričakuje hudičevo težka, zato so dodali eno lažjo težavnost, ki ji omenjajo kot "story mode", ampak zna biti da bo tudi ta pretežka za marsikaterega mladega konzolnega igralca. Bo pa še ena najtežja težavnost, za mazohiste in za tiste ki bodo igro igrali že desetič in tam poleg nemogoče težavnosti ne bo nobenega vmesnika HUD in UI elementov na ekranu. Nič, samo gola slika brez vseh obvestil in pomagal.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

Enaplusdva ::

A je to možno da tokrat res izide ?
:P

Kayzon ::

Meni pa zgleda res nic posebnega,posebi sam gameplay ampak ja pustimo se presenetit.

Meizu ::

Tipičnemu IGN plejerju to ziher ne bo fora ker je preveč poženščen igralec in pričakuje, da že ob inštalaciji igre dobi možnost podaljšanja naročnine. Haha!

Kayzon ::

Meizu je izjavil:

Tipičnemu IGN plejerju to ziher ne bo fora ker je preveč poženščen igralec in pričakuje, da že ob inštalaciji igre dobi možnost podaljšanja naročnine. Haha!


Kaksne ign playerje ti sanjas?

Gagatronix ::

STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.

oo7 ::

Izi je izjavil:

Meni vse zgleda super 8-)
Se pa bojim da ob vsem tem Hypeu mnogi pozabljajo da Stalker nikoli ni bil igra za velike množice. Stara Stalker trilogija je precej nišna igra, zato je tudi toliko igralcev ki se bodo v Zono tokrat podali prvič, pa še 15 let je že minilo od zadnje igre.

Grafika je super in morda celo najlepša do sedaj videna. Vsakemu je torej všeč na prvi pogled. Potem je videti kot Streljačina ali pa kot RPG, kar je spet všeč večini. V resnici pa ni niti Streljačina niti RPG. Je preživetvena igra in to prekleto težavna.

Streljanja, ki ga tako vneto izpostavljajo po Trailerjih je v resnici precej malo, saj imamo ves čas hude probleme s pomanjkanjem municije, pomanjkanjem denarja, pomanjkanjem prostora v inventarju, lahkoto, zaspanostjo in pa precej hitrim kvarjenjem vsega kar imamo...
Za orožje je treba ves čas skrbeti bolj kot zase. Čim ga zanemariš se začne zatikati in potem ponavadi ravno sredi napada sovražnikov popolnoma zašteka in takrat je najbolje da kar takoj začneš z nalaganjem stare shranjene pozicije. >:D
Pokvari se vse, od orožja do opreme, celo nož se ti polomi, tako da se nikoli ne smeš zanašati ali navezati na eno stvar. Tista oprema, ki jo imajo ubiti sovražniki je ponavadi pokvarjena in ničvredna.
Denarja je vedno premalo, težko ga je dobiti, v Zoni pa je vse hudo drago.
Municija je draga in ima težo. Zaradi denarja je ne moreš nakupiti dovolj in zaradi teže je niti ne moreš nositi dovolj.
Dostikrat se zgodi, da ostaneš brez municije še preden prideš na začetek lokacije kjer naj bi začel določen quest, in potem razmišljaš ali je bolje iti nazaj do prodajalca ali brez municije začeti quest kjer te čakajo horde sovražnikov.
V tej "streljačini" se za najboljšo taktiko izkaže skrivanje pred sovražniki :D Čim manjkrat te opazijo bolje prideš skozi. Pobijanje ne prinese nič, izkušenj v tej igri ni, sovražniki odmetavajo bore malo uporabnega, trošiš pa ogromno dragocene municije.

Upam da nisem koga prestrašil ;)
Pravijo da bodo tokrat 3 težavnosti. Normalna (srednja) težavnost bo kot pravijo in kot se tudi pričakuje hudičevo težka, zato so dodali eno lažjo težavnost, ki ji omenjajo kot "story mode", ampak zna biti da bo tudi ta pretežka za marsikaterega mladega konzolnega igralca. Bo pa še ena najtežja težavnost, za mazohiste in za tiste ki bodo igro igrali že desetič in tam poleg nemogoče težavnosti ne bo nobenega vmesnika HUD in UI elementov na ekranu. Nič, samo gola slika brez vseh obvestil in pomagal.



Katero težavnost boš izbral ?

oo7 ::

Še strokovna analiza videa Smoking Barrels Gameplay

STALKER Veteran glee: Smoking Barrels Gameplay Glance and Mini Stalkerverse Update Overview

Izi ::

oo7 je izjavil:

Katero težavnost boš izbral ?

Probal bom default težavnost, ki so jo predvideli izdelovalci. Ta se bo menda imenovala Normal, potem bom pa videl.

Meizu ::

Jaz grem iz prve v suffer mode. :)

oo7 ::

Jaz se še nisem odločil samo vem, da najlažje ne bom igral.

oo7 ::

Cooling Towers, right? Have you been there before? I was there once. It's a dark place, but when you get to the top, only then do you realize what it's all about. From there, you can see the entire Zone...

The new key art of S.T.A.L.K.E.R.2: Heart of Chornobyl.

Kayzon ::

Gagatronix je izjavil:

STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.


Dobr pretiravati ni treba,ni nek presezek glede tezavnosti. Je pa res napram console shooterjom zna bit tezka ampak nam pc gamerjem ne sme predstavljati ne vem kaksn izziv.

Gagatronix ::

Kayzon je izjavil:

Gagatronix je izjavil:

STALKER serija v nobenem primeru ni za igralce, ki pricakujejo, da jih bo igra za rokico drzala in peljala cez.


Dobr pretiravati ni treba,ni nek presezek glede tezavnosti. Je pa res napram console shooterjom zna bit tezka ampak nam pc gamerjem ne sme predstavljati ne vem kaksn izziv.


Moj point je, da ni koridorska streljacina, kjer imas waypointe vidne v svetu :))

Kayzon ::

To je res,edina podobna igra tisti cas je bila Crysis 1,tudi glede na tezavnost. Skoda da ni vec tega.

Meizu ::

Ali pa Far Cry 2 mogoče. Ampak mogoče.

Izi ::

Izdelovalec GSC Game World je včeraj uradno sporočil, da je S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl... Gone gold

Če kdo ne pozna teh strokovnih izrazov iz igričarske industrije. "Gone Gold" je včasih pomenil, da je izdelovalec takrat ko je bila igra popolnoma končana, izdelal posebno zlato (Gold) ploščo, ki so jo potem poslali v tovarno za tiskanje CD plošč, kot originalni kalup.
To seveda danes ne poteka več tako ampak izraz se je ohranil. "Gone Gold" sedaj pomeni da je igra uradno končana.
Karkoli bodo na igri delali od danes naprej bo šlo že v Update vsebino po izidu.
Verzija 1.0 je pripravljena za distribucijo oziroma naš download :D In to bo kot kaže hudo zajetnih 150 GB.
To seveda tudi pomeni da izida ne morejo več prestaviti. 20. november je sedaj fiksni datum.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Izi ()

oo7 ::

Potem je to to :) Še 11 dni.

Edino 150 GB bo treba narediti malo prostora.

oo7 ::

What drives stalkers through all the perils of the Zone? Habar, achievements, glory -- or maybe a sense of belonging? Most likely, it's a bit of everything.

We invite you to support your favorite faction on November 11th in our Discord event: Faction Wars. Here's your chance to show the Zone that your faction is the most powerful and to compete for a stash of amazing loot.

The more you support your faction, the greater the prizes you can win in our giveaways, including treasures like LOTZ copies, Ultimate Editions of S.T.A.L.K.E.R. 2 on Steam and Xbox, and more!

Interested? Join our Discord a https://discord.com/invite/stalker and choose your faction in Faction Wars.

Good hunting, stalker!

oo7 ::

S.T.A.L.K.E.R. -- Messages from the Community

Gregor459 ::

Shootgun pod sniperjem tega nisem videl še nikjer.
««
48 / 51
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Metro Exodus [Metro 2035] (strani: 1 2 3 412 13 14 15 )

Oddelek: Igre
746130774 (14852) oo7
»

S.T.A.L.K.E.R. (strani: 1 2 3 48 9 10 11 )

Oddelek: Igre
52390751 (8631) Meizu
»

Igra: Ugani igro (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
9516140 (10063) oo7
»

Areal

Oddelek: Igre
84415 (4144) Heavy
»

Igre podobne Fallout 3 (New vegas)

Oddelek: Igre
207274 (6990) yayo

Več podobnih tem