Forum » Elektrotehnika in elektronika » E-bike
E-bike
ares ::
Pozdravljeni,
Ukvarjam se s predelavo navadnega kolesa v električnega. Naredil sem 48V baterijo (12x4), ki s pomočjo krmilnika krmili motor.Problem nastane, ker iz baterije gresta dve žici (+ in -). Na krmilniku pa so za priključitev trije konektorji, + in - , ter batttery lock. Zaradi tega, mi tudi ne zažene motorja, ker ga nimam priključenega.Kako bi lahko stvar rešil?lp
Ukvarjam se s predelavo navadnega kolesa v električnega. Naredil sem 48V baterijo (12x4), ki s pomočjo krmilnika krmili motor.Problem nastane, ker iz baterije gresta dve žici (+ in -). Na krmilniku pa so za priključitev trije konektorji, + in - , ter batttery lock. Zaradi tega, mi tudi ne zažene motorja, ker ga nimam priključenega.Kako bi lahko stvar rešil?lp
jype ::
Če imaš brezkrtačni motor, ga ne moreš napajat z enosmernim tokom. Potrebuješ krmilnik (inverter), ki bo glede na željeno moč prilagajal frekvenco in amplitudo nihanja napetosti med vsemi tremi priključki.
Po modelarsko se temu reče "regler" in načeloma ni preveč draga reč, dokler ne prideš do visokih amperaž (nad 100A).
Po modelarsko se temu reče "regler" in načeloma ni preveč draga reč, dokler ne prideš do visokih amperaž (nad 100A).
negotiator ::
@jype
Mislim, da on že ima krmilnik.
@ares
Lahko malo bolj razumljivo razložiš? Ne zažene ti motorja, ker ga nimaš priključenega - a ni to logično? Kaj si mislil s tem?
LP
Mislim, da on že ima krmilnik.
@ares
Lahko malo bolj razumljivo razložiš? Ne zažene ti motorja, ker ga nimaš priključenega - a ni to logično? Kaj si mislil s tem?
LP
All easy problems have already been solved.
ares ::
Priključek krmilnika ima 3 konektorje za baterijo. V navodilih piše, da je eden od konektorjev battery lock. Druga dva + in -. Iz baterije pa gresta samo + in -. Kam naj prikključim battery lock oz tretji konektor na bateriji, tui zaradi tega mi ne dela...
int47 ::
Saj si že sam pogruntal: Pravilno priključi "Battery lock" konektor.
Vemo samo, da imaš 48V baterijo, ter nek krmilnik. Na podlagi tako nepopolnih podatkov boš težko dobil uporaben odgovor.
Bo treba napisat vsaj model krmilnika.
Vemo samo, da imaš 48V baterijo, ter nek krmilnik. Na podlagi tako nepopolnih podatkov boš težko dobil uporaben odgovor.
Bo treba napisat vsaj model krmilnika.
ares ::
Krmilnik: http://www.ebay.com/itm/36V-250W-48V-35...
Zaenkrat sem priključil ta krmilnik, baterijo in gas-ročko. Stvar ne dela?
Zaenkrat sem priključil ta krmilnik, baterijo in gas-ročko. Stvar ne dela?
int47 ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | TESLA S - upgrade programske opremeOddelek: Na cesti | 1595 (1107) | p0ki |
» | LED RPi (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 13817 (9841) | salcadoo |
» | Koliko Amperov bi taka baterija lahko dala od sebe maksimalno? (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7959 (7148) | ajfon |
» | RPi-motorOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2905 (2447) | Yacked2 |
» | Kako ravnati z litij-ionskimi baterijami (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21999 (18626) | MrStein |