Forum » Pomoč in nasveti » Se neki v zvezi z garancijo.
Se neki v zvezi z garancijo.
goranTNT ::
Ok sem meu plato in jo veselo uporablu, nakar mi ckrne. Nisem nc naviju oz. kaj podobnega. Nesem na servis ( sem meu se 6 mescev garancijo) nakar mi povejo da mi ne bojo uveljaval garancije (mlacom) ker mam zlomljen cist majhen del tistega palsticnega zatica (v sredini) za procesorski hladilnik. Mislm hudo, too much kaj ma to veze s tem da mi plata ne dela. A je to ql, al bi bi moral uveljavt garancijo.
flipflop ::
Če tega nisi zlomil sam,bi ti morali zamenjati plato. Ampak potem bi moral plato nesti nazaj kmalu po nakupu,ne po pol leta.
sash ::
če si sam zlomil tisto potem logično da t nebodo uveljavljali garancije, če pa je to blo zlomljeno pa bi jo moral nesti nazaj takoj !!!
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
žvau ::
Problem je v tem da gre vsem prodajalcem in tudi proizvajalcem garancija v minus zato jo probajo čimbolj omejiti. Mlakom ti je noče zamenjati ker se boji da mu jo proizvajalec ne bo zamenjal. Mislim da boš moru kupit novo plato.
Equinoxe ::
Jaz pa pravim, da ne kupuj nove plate!
Zakon je na tvoji strani.
Kdo od vas ko recimo kupi nov avto, televizijo, hladilnik, fen, monitor ipd. najprej ko pride domov stvar odpre in vse detaljno pogleda, da ni slučajno kje kaj zlomljeno.... noben!
in zakon lepo pravi, da za napake, ki niso vidne na uč lahko uveljavljaš še dolgo....
Ti pejt nazaj v Mlacoma pa jim lepo reci, le ne boste upoštevali pa pridem drug teden še 1x - seveda s tržnim inšpektorjem.....
Sploh pa če zlomljen zatič nima veze z delovanjem plate pa sploh morajo popravit (recimo, da kupim nov avto pa podrajsam avto, pa pridem na servis uveljavljat garancijo za motor pa rečejo, da ne bojo popravili, ker sem podrajsal vrata)....
Ne se jim kar tako pustiti odpravit.
Zakon je na tvoji strani.
Kdo od vas ko recimo kupi nov avto, televizijo, hladilnik, fen, monitor ipd. najprej ko pride domov stvar odpre in vse detaljno pogleda, da ni slučajno kje kaj zlomljeno.... noben!
in zakon lepo pravi, da za napake, ki niso vidne na uč lahko uveljavljaš še dolgo....
Ti pejt nazaj v Mlacoma pa jim lepo reci, le ne boste upoštevali pa pridem drug teden še 1x - seveda s tržnim inšpektorjem.....
Sploh pa če zlomljen zatič nima veze z delovanjem plate pa sploh morajo popravit (recimo, da kupim nov avto pa podrajsam avto, pa pridem na servis uveljavljat garancijo za motor pa rečejo, da ne bojo popravili, ker sem podrajsal vrata)....
Ne se jim kar tako pustiti odpravit.
sash ::
@ Equinoxe, pa poglejmo malo drugačno situacijo, kaj pa če je tisti zatič (oz karkoli že) ključni del za pravilno delovane nečesa drugega na plati in je prav zaradi tega ker se je tisti zatič polomil zadeva kapitulirala. Res je sicer, da ko zadevo domov prevzameš (npr. TV), ne pregledaš drobovja, ampak če je zlomljen daljinski upravljalnik, tega ti sicer ob prevzemu nisi opazil, si pa doma, ko si zadevo razpakiral je tvoja "naloga" da to reklamiraš mislim da v 8 dneh in ne po 8 mesecih.
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
Equinoxe ::
Res je....
Lahko da je tisti polomljeni del razlog za nedelovanje. Ampak zakaj je pa potem 6 mesecev delalo ! ?
Res ni...
Napake naj bi reklamiral v 8 dneh (ali nekaj tekega). Zakoni predvidevajo tukaj dobro vero kupca (ki je laik in ga lahko trgovci 'nat****' pa ga zato ščitijo) ter to, da se nekaterih napak enostavno ne da videti/opaziti v 8 dneh (glej 482. člen v nadaljevanju).
Nekaj od zakonodaje:
Obligacijski zakonik (OZ)
III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE
STVARI
Odgovornost prodajalca in proizvajalca
481. člen
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata
ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično
blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec
jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od
njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec
zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v
primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje
izroči stvar, ki brezhibno deluje.
(2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za
napake stvari.
Zahteva za popravilo ali zamenjavo
482. člen
(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku
zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali
zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
(2) Pravico ima tudi do povračila škode, ki mu je nastala zaradi
tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko
je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
In podobno, zakonov na strani potrošnika je kar nekaj. Seveda, ker ne vem točno kaj, kdaj in kako je delal GoranTNT ne morem reči kaj je prav in kaj ne, ampak tako na prvi feeling bi rekel naj se postavi za svoje pravice!
Lahko da je tisti polomljeni del razlog za nedelovanje. Ampak zakaj je pa potem 6 mesecev delalo ! ?
Res ni...
Napake naj bi reklamiral v 8 dneh (ali nekaj tekega). Zakoni predvidevajo tukaj dobro vero kupca (ki je laik in ga lahko trgovci 'nat****' pa ga zato ščitijo) ter to, da se nekaterih napak enostavno ne da videti/opaziti v 8 dneh (glej 482. člen v nadaljevanju).
Nekaj od zakonodaje:
Obligacijski zakonik (OZ)
III. GARANCIJA ZA BREZHIBNO DELOVANJE PRODANE
STVARI
Odgovornost prodajalca in proizvajalca
481. člen
(1) Če je prodajalec kakšnega stroja, motorja, kakšnega aparata
ali drugih podobnih stvari, ki sodijo v tako imenovano tehnično
blago, izročil kupcu garancijski list, s katerim proizvajalec
jamči za brezhibno delovanje stvari v določenem času, šteto od
njene izročitve kupcu, stvar pa ne deluje brezhibno, lahko kupec
zahteva tako od prodajalca kot tudi od proizvajalca, da jo v
primernem roku popravi ali, če tega ne stori, da mu namesto nje
izroči stvar, ki brezhibno deluje.
(2) Ta pravila ne posegajo v pravila o odgovornosti prodajalca za
napake stvari.
Zahteva za popravilo ali zamenjavo
482. člen
(1) Če stvar ne deluje pravilno, lahko kupec v garancijskem roku
zahteva od prodajalca oziroma od proizvajalca, da jo popravi ali
zamenja, ne glede na to, kdaj se je pokazala napaka v delovanju.
(2) Pravico ima tudi do povračila škode, ki mu je nastala zaradi
tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko
je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.
In podobno, zakonov na strani potrošnika je kar nekaj. Seveda, ker ne vem točno kaj, kdaj in kako je delal GoranTNT ne morem reči kaj je prav in kaj ne, ampak tako na prvi feeling bi rekel naj se postavi za svoje pravice!
sash ::
zakonov se mi si cer neljub brat, ampak po mojem mnenju, če je neke zlomljeno, se to enostavno mora videt, sploh če sam montiraš
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
goranTNT ::
Jst sem to plato kupu od enga modela kksn tedn dni nazaj. Pac ker mi je delala se nisem bunil za tist koscek plastike (je ze blo zlomlen ko sem dubu). Pol pa je plata crknla in sem nesu. Tko da jest nc nisem caku par mescov.
sash ::
pol je pač krivda na strani človeka ki jo je kupo, ti pa če si bil seznanjen da je zadeva zlomljena-počena bi si pa tud lahko mislo da garancije verjetno neboš mogel uveljavljati
aja pa še to, kako pa ti veš da ni un od katerega si zadevo kupo zlomo tistega zatiča ?
aja pa še to, kako pa ti veš da ni un od katerega si zadevo kupo zlomo tistega zatiča ?
--------------------
Think different...
TOROiD Group
Think different...
TOROiD Group
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sash ()
Equinoxe ::
sash ima prav....
GoranTNT, če bi meni nekdo prodajal plato ki bi bila stara 1 mesec, imela še 11 mesecev garancije in bila delno zlomljena bi po logiki lahko pričakoval da morda vse ne bo v redu, da garancije ne vem če bom lahko uveljavlal....
Čisto nekaj drugega bi bilo če bi kupil komplet nedotaknjeno škatlo.
V tem primeru ... upam, da si se naučil, da drugič ne kupuj second hand če je kaj vidno poškodovano.
GoranTNT, če bi meni nekdo prodajal plato ki bi bila stara 1 mesec, imela še 11 mesecev garancije in bila delno zlomljena bi po logiki lahko pričakoval da morda vse ne bo v redu, da garancije ne vem če bom lahko uveljavlal....
Čisto nekaj drugega bi bilo če bi kupil komplet nedotaknjeno škatlo.
V tem primeru ... upam, da si se naučil, da drugič ne kupuj second hand če je kaj vidno poškodovano.
flipflop ::
A si plato dobil po pošti? In v vsakrm primeru,če ti nisi bil seznanjen s stanjem plošče,jo nesi tistemu,ki ti jo je prodal.
Dead_Eye ::
rabljene komponente je rizično kupovat.(lastne izkušnje), tako da vedno prej podrobno preglej in po možnosti stestiraj robo.
glede plate pa: garancijo morajo upoštevat, če uni kos plastike nima veze z okvaro(skoraj 100% ne bi smel). mislim, če jo nočejo zamenjat naj jo popravijo(!?! ) in ti vrnejo isto delujočo z zlomljenim kosom plastike....
glede plate pa: garancijo morajo upoštevat, če uni kos plastike nima veze z okvaro(skoraj 100% ne bi smel). mislim, če jo nočejo zamenjat naj jo popravijo(!?! ) in ti vrnejo isto delujočo z zlomljenim kosom plastike....
The one and only
Matek ::
To je isto kot da prides z avtom, ki mu ne dela zadnja luc, pa ti recejo da ni v garanciji ker mas prasko na pokrovu motorja.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Garancija pri simobilu za AlcatelOddelek: Mobilne tehnologije | 5120 (4257) | Invictus |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7522 (6991) | Ziga Dolhar |
» | 45 dnevni rok (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 11553 (9095) | čuhalev |
» | Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 7439 (6029) | Zheegec |
» | garancija-kako dolgo čakate na zamenjavo?Oddelek: Kaj kupiti | 2576 (2320) | Gr00vY |