Forum » Na cesti » Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja
Poceni in stabilen način za povečanje moči avtomobilskega motorja
stara mama ::
Unknown_001 je izjavil:
Vi niste normalni.
Za avto, ki se ga uporablja večinoma za tovorjenje vi predlagate weight reduce? Pa na čem ste vi? Al brat ne znate?
Če bi se mi šlo za po cesti na gas stisnt imamo pri hiši tudi vozilo ki je dovolj močno za kak adrenalin ven stisnit. Gre se mi le za to, da bi motor z manj napora za šalo pranašal večje obremenitve in da bi pri višjih hitrostih hitreje pospeševal tam nekje od 120 dalje za po avtocest.
Gre se mi, da bi malo praktično izboljšal avtomobil ker mu do popolnosti za svoj namen ne manjka ravno veliko. Ene 10 konjev več pa boljše podvozje in zavore, da bo tudi pri višjih hitrostih bolj stabilen v kakšnih zavojih, ne pa da se mi nagiba, ker ima neke ala "comfort" fedre notr.
Ti nisi mormalen...
Na 1.6 motorju ki ima že 102 konja ti je premalo in bi iz te prostornine motorja vlekel ven neke večje moči...
Obenem se strajno upiraš mapiranju med tem ko bi menjaval izpuhe in podobne stvari, za katere pa praviloma vedno potrebuješ spreminjanje parametrov če hočeš da bo delovalo kot je treba.
Kake druge dost dražje variante ki ti preostanejo pa tud vrjamem da ti ne dišijo najbolj - in tud tam potrebuješ mapiranje ker ima ECU vse pod kontrolo.
Vse skup te bo minil, ko boš začel mal več vlagat v avto, če še ne veš je to vreča za dnar brez dna ;)
Mimgrede:
Iščem kolo, da ga po klancu gor skoraj ni treba poganjat, in nočem da je električno.
A mi lahko kdo pomaga, pa da mi kdo ne omenja mopedov!
To je to, nekak tvoj stil...
Malajlo ::
4000 rpm je malce nad polovico maksimuma. Zakaj bojazen voziti v teh obratih? Sploh pa je tam največji navor. Potem si dizla kupi. Ali pa EV. Parni stroji tudi niso za odmet.
Pri chiptuningu motor v glavnem ni probkem. Menjalnik, sklopka, tam se lahko kaj z(a)lomi. Škatlic, ki lažejo ECU, ne kupuj.
(vsekakor pa je dajati 500€ za boljši občutek vsake toliko, ko morda koga ali laj pelješ, tako, no, neumno...)
Pri chiptuningu motor v glavnem ni probkem. Menjalnik, sklopka, tam se lahko kaj z(a)lomi. Škatlic, ki lažejo ECU, ne kupuj.
(vsekakor pa je dajati 500€ za boljši občutek vsake toliko, ko morda koga ali laj pelješ, tako, no, neumno...)
šernk ::
Pa to me sploh ne moti drugače, bolj samo pomanjkanje moči, enega Cliota RS ali Civica Type R z 200KM se nebi branil.
če ne znaš vozit, ti tudi AMG V8 ne pomaga. Osebno res težko najdem cesto, kjer potrebujem čez 100KM. So fajn za prehitevat, tu se pa konča.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Mesar ::
Ne ne rabi to nujno rabi, nujno. Je pa glede na napisane zahteve, dieta za vse ki jih prevaža daleč najbolj ustrezna zadeva. Eventualno še tisti2, ki sta na zadnjih zicih greta ven pa zadi porivata avto, da bo bolj šlo pa bo manjša poraba.
Your turn to burn!
bambam20 ::
Hudiča, imel sem Transporterja s 102KM, ki je prazen tehtal 2,2t in je bilo za normalno vožnjo po omejitvah čisto dovolj. Celo polno natovorjen z opremo za kampiranje, polnim 80-litrskim tankom, bicikli in ljudmi (skupaj verjetno že blizu 3t) se je spodobno peljal in brez problemov premagoval prelaze v Dolomitih. Tako da mi je res čudno, da bi bilo 102KM v Caddyju premalo za neko normalno vožnjo ... razen če je 1.6 TDI mlinček tako zelo podhranjen z navorom.
Dej ne piš pravljic. Avto je rabu pa 20 sekund do 100 km/H ( pa še to sem premalo napisal ) To je za tebe normalna vožnja al kaj. Si se zavedal kakšne zastoje si povzročal s svojo neprmeičnono po cesti. Seveda nisi, ker ti ni mar za ostale udeležence v prometu.
OP-ju pa. Remap naredit pri RSR-ju, Ivanc Tuning ali SKN-ju ...
Kakšnih 30-40 konjev in 80-100 nm navora pa bo vožnja povsem lepša.
GrimReaper> se pa hitro začne živčnost.
Nisi za na cesto.
Ti pa si mogoče? Glede na tvoje posnetke vožnje s kolesom je bolje, da si lepo tiho.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Martin Krpan ::
Jao , otroc preveč ste razvajeni. Še pred 20 leti je bilo na cesti veliko avtomobilov z pospeški 20s do 100 km/h (Yugo 45 ,R4 , Diana...). Pa ni potekal promet zato nič počasneje.
Še danes mi potovalni računalnik kaže povprečno hitrost 43 km/h.
Za počasnost pa so v glavnem krivi udeleženci v prometu z vozili , ki sploh ne dosežejo 100 km/h , torej z kolesi , mopedi in skuterji , traktorji , delovni stroji in kamijoni. Ter razni dedeki in babice v SUV-jih z 300 KM.
Pospešek 20s do 100 km/h in končna hitrost 100 km/h je za tekoč promet po magistralkah povsem dovolj. Je pa malce malo za prehitevanje in avtocesto.
Še danes mi potovalni računalnik kaže povprečno hitrost 43 km/h.
Za počasnost pa so v glavnem krivi udeleženci v prometu z vozili , ki sploh ne dosežejo 100 km/h , torej z kolesi , mopedi in skuterji , traktorji , delovni stroji in kamijoni. Ter razni dedeki in babice v SUV-jih z 300 KM.
Pospešek 20s do 100 km/h in končna hitrost 100 km/h je za tekoč promet po magistralkah povsem dovolj. Je pa malce malo za prehitevanje in avtocesto.
Spajky ::
Martin Krpan je izjavil:
...Za počasnost pa so v glavnem krivi udeleženci v prometu ...Ne obvladajo svojega avta, šparajo na bencinu (pospeševanje po vključivi v promet po polžje, vožnja stalno na malih obratih počasi), bojijo se ga "zaterat" na obrate, da jim ventilov ne odstreli skozi haubo ali bati priletijo v kabino ... ko vidijo omejitev hitrosti (policaji, radarji, strah pred položnico) pred križiščem, zasigurno vozijo 10km manj od nje in to še naslednjih vsaj 10km, da napravijo za sabo kolono na cesti pri 50km/h, kjer je omejitev 90 in zaradi dosti nasprotnega prometa, če glih nimaš Poršeja, jih težko varno prehitiš in v nasprotni smeri se isto dogaja, pol ni čudež, da se promet nikamor ne premakne ... da o krožiščih niti ne govorimo , žmigovci so itak samo za okras ala novoletne lučke ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
hojnikb ::
žmigovci so itak samo za okras ala novoletne lučke >:D ...
jap. Nažalost je to še kako res. Že bolj žalostno je pa to, da nekateri sploh ne znajo uporabljat tega (i.e ga dajo prehiter/prepozn).
#brezpodpisa
Unknown_001 ::
Hvala vsem, ki ste podali smiselne odgovore in nasvete, namesto kritizirali mojo željo po malo več navora in moči.
Vsem ostalim gnjavatorjem, ki so samo iskali priložnost da si napihnejo EGO z vseširnim pametovanjem, pa ne morem drugega reč kot da se brigajte zase. Pa sploh so najhujše cvetke, ki na blef kritizirajo način vožnje. Kaj sem komu v napoto, če v naselju 50km/h v 4. prestavi vozim in imam namesto 6,6l/100km pa 1800obratov/min porabo 6.0/100km pa 1250 obratov? Glavni cilj jačanja moči motorja mi je ravno ta, da mi ne bi bilo treba zmer v nižjo menjalnik metat, če kakšen naklon se pojav (ja pri 1100 obratih zadeva prav tečno brni čeprav še kar vredu vleče pa tudi za motor ni fajn). Drugače pa če je prilika vozim v vseh območjih vrtljajev.
Resno gospodje? Če vam je duša lažja zdaj ko ste se izpametovali do kraja dobro, ampak ni pa to način, da pokažeš kok si pomemben.
Sicer to mate bolj offtopic debato ampak moj skromni komentar. Žmigovc ni nikol prehitro prižgan, osebno raje peljem za takšnim ki svoje namere nakaže dovolj zgodaj, da se lahko pripravim na njegov manever. Edino če so na določenem delu ceste gosteje postavljena križišča, uvozoi, izvozi, dovozi itn. zna bit zavajujoče za ostale.
Vsem ostalim gnjavatorjem, ki so samo iskali priložnost da si napihnejo EGO z vseširnim pametovanjem, pa ne morem drugega reč kot da se brigajte zase. Pa sploh so najhujše cvetke, ki na blef kritizirajo način vožnje. Kaj sem komu v napoto, če v naselju 50km/h v 4. prestavi vozim in imam namesto 6,6l/100km pa 1800obratov/min porabo 6.0/100km pa 1250 obratov? Glavni cilj jačanja moči motorja mi je ravno ta, da mi ne bi bilo treba zmer v nižjo menjalnik metat, če kakšen naklon se pojav (ja pri 1100 obratih zadeva prav tečno brni čeprav še kar vredu vleče pa tudi za motor ni fajn). Drugače pa če je prilika vozim v vseh območjih vrtljajev.
Resno gospodje? Če vam je duša lažja zdaj ko ste se izpametovali do kraja dobro, ampak ni pa to način, da pokažeš kok si pomemben.
žmigovci so itak samo za okras ala novoletne lučke >:D ...
jap. Nažalost je to še kako res. Že bolj žalostno je pa to, da nekateri sploh ne znajo uporabljat tega (i.e ga dajo prehiter/prepozn).
Sicer to mate bolj offtopic debato ampak moj skromni komentar. Žmigovc ni nikol prehitro prižgan, osebno raje peljem za takšnim ki svoje namere nakaže dovolj zgodaj, da se lahko pripravim na njegov manever. Edino če so na določenem delu ceste gosteje postavljena križišča, uvozoi, izvozi, dovozi itn. zna bit zavajujoče za ostale.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
hojnikb ::
Edino če so na določenem delu ceste gosteje postavljena križišča, uvozoi, izvozi, dovozi itn. zna bit zavajujoče za ostale.
Ravno to. Imaš kekce, ki majo žmigoc pržgan čez celo krožišče...
#brezpodpisa
Mesar ::
Unknown_001 je izjavil:
Hvala vsem, ki ste podali smiselne odgovore in nasvete, namesto kritizirali mojo željo po malo več navora in moči.
Vsem ostalim gnjavatorjem, ki so samo iskali priložnost da si napihnejo EGO z vseširnim pametovanjem, pa ne morem drugega reč kot da se brigajte zase. Pa sploh so najhujše cvetke, ki na blef kritizirajo način vožnje. Kaj sem komu v napoto, če v naselju 50km/h v 4. prestavi vozim in imam namesto 6,6l/100km pa 1800obratov/min porabo 6.0/100km pa 1250 obratov? Glavni cilj jačanja moči motorja mi je ravno ta, da mi ne bi bilo treba zmer v nižjo menjalnik metat, če kakšen naklon se pojav (ja pri 1100 obratih zadeva prav tečno brni čeprav še kar vredu vleče pa tudi za motor ni fajn). Drugače pa če je prilika vozim v vseh območjih vrtljajev.
Resno gospodje? Če vam je duša lažja zdaj ko ste se izpametovali do kraja dobro, ampak ni pa to način, da pokažeš kok si pomemben.
žmigovci so itak samo za okras ala novoletne lučke >:D ...
jap. Nažalost je to še kako res. Že bolj žalostno je pa to, da nekateri sploh ne znajo uporabljat tega (i.e ga dajo prehiter/prepozn).
Sicer to mate bolj offtopic debato ampak moj skromni komentar. Žmigovc ni nikol prehitro prižgan, osebno raje peljem za takšnim ki svoje namere nakaže dovolj zgodaj, da se lahko pripravim na njegov manever. Edino če so na določenem delu ceste gosteje postavljena križišča, uvozoi, izvozi, dovozi itn. zna bit zavajujoče za ostale.
Res? Kak ni žmigovc prehitro prižgan če ga prižge en izvoz prehitro? In potem ne zapelje ven... pri prvem ampak pri drugem izvozu, kljub temu, da je imel žmigovc že pri prvim... kaj češ z takšnim? V njega se zapeljat?
Vse ki šparajo na gorivu in še pri žmigavcih (kak so za avto meli zdaj pa za žarnice nimajo?) in še čem pa lahko razsvetlimo, da je vožnja s kolesom ali pa peš cenejša in sploh ne potrebujejo izpita in avta.
Pa smo rešli vse probleme...
Your turn to burn!
Malajlo ::
1.6 mašina ti bo brnela pri jurja obratih s 100 ali pa 130 KM. Takle je.
Boh, ampak tole je res mal razvajenosti. Jaz sem sicer od 45 do 150 konjev prijahal, pa je drugače samo to, da pol hitreje pridem do končne hitrosti. Na avtocesti. Če sem prehiteval s pol manj konji (kaj pol?! Tretjino!), sem porinil v drugo in pogbal konje v galop. Do stotke (ajde, 90) se skor vsak bencinar v drugi zvrti. In to doseže tako hitro kot zdajšnjih 150 v peti (ker se mi ne da pretikati). E, to je razvajenost (in sem razvajen, priznam, imam pa hitro in izurjeno roko, če je potreba po nižji prestavi). Na avtocesti pa samo nestrpneži pričakujejo, da voznik pred tabo prehiteva s pospeški F1. Do 160 gre pa res skor vsak avto dandanes. Preveč.
Mogoče bi morali omejiti mlade voznike z močjo. Pa kilami pod ritjo, ker bi dal bolj slabe zavore, da se naučijo tudi varnostno razdaljo držat. Več kil, več škode. Na drugih.
Boh, ampak tole je res mal razvajenosti. Jaz sem sicer od 45 do 150 konjev prijahal, pa je drugače samo to, da pol hitreje pridem do končne hitrosti. Na avtocesti. Če sem prehiteval s pol manj konji (kaj pol?! Tretjino!), sem porinil v drugo in pogbal konje v galop. Do stotke (ajde, 90) se skor vsak bencinar v drugi zvrti. In to doseže tako hitro kot zdajšnjih 150 v peti (ker se mi ne da pretikati). E, to je razvajenost (in sem razvajen, priznam, imam pa hitro in izurjeno roko, če je potreba po nižji prestavi). Na avtocesti pa samo nestrpneži pričakujejo, da voznik pred tabo prehiteva s pospeški F1. Do 160 gre pa res skor vsak avto dandanes. Preveč.
Mogoče bi morali omejiti mlade voznike z močjo. Pa kilami pod ritjo, ker bi dal bolj slabe zavore, da se naučijo tudi varnostno razdaljo držat. Več kil, več škode. Na drugih.
GGGGG ::
Res? Kak ni žmigovc prehitro prižgan če ga prižge en izvoz prehitro? In potem ne zapelje ven... pri prvem ampak pri drugem izvozu, kljub temu, da je imel žmigovc že pri prvim... kaj češ z takšnim? V njega se zapeljat?
Previdno pelješ za njim, dokler ne zavije. Tako, kot vsak dober voznik z malo soli v glavi.
Če sem prehiteval s pol manj konji (kaj pol?! Tretjino!), sem porinil v drugo in pogbal konje v galop. Do stotke (ajde, 90) se skor vsak bencinar v drugi zvrti. In to doseže tako hitro kot zdajšnjih 150 v peti (ker se mi ne da pretikati). E, to je razvajenost (in sem razvajen, priznam, imam pa hitro in izurjeno roko, če je potreba po nižji prestavi). Na avtocesti pa samo nestrpneži pričakujejo, da voznik pred tabo prehiteva s pospeški F1. Do 160 gre pa res skor vsak avto dandanes. Preveč.
Prehitiš čim hitreje. Tudi z 250+ konjskimi avti prehitevam v 3. oz. 4. prestavi.
Sicer si pa že sam ugotovil, da je velik faktor udobje. Močnejši avto je bolj udoben za vozit. 160 gre res vsaka kanta. Ampak bistveno je kako se avto pelje pri potovalnih hitrostih, ne, ali zmore neko hitrost.
Napajalc ::
Manjša, tanjša kolesa + primiren pritisk (znotraj dovoljenga za tvoj avtomobil), frišen in mrzu zrak na zračni filter, lukno v haubo pa naštimat da ti piha na frgazar (da bo hladen), 1/3 polen tank kadar boš mel "tovor".
Blinder ::
Ko bo ieml tovor bo imel avto skupaj 2000 kg - prazen ima 1400-1500+. Tako da tistih 15 kg goriva gor dol ne igra vloge.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
IL_DIAVOLO ::
Unknown_001 je izjavil:
Vi niste normalni.
Za avto, ki se ga uporablja večinoma za tovorjenje vi predlagate weight reduce? Pa na čem ste vi? Al brat ne znate?
Če bi se mi šlo za po cesti na gas stisnt imamo pri hiši tudi vozilo ki je dovolj močno za kak adrenalin ven stisnit. Gre se mi le za to, da bi motor z manj napora za šalo pranašal večje obremenitve in da bi pri višjih hitrostih hitreje pospeševal tam nekje od 120 dalje za po avtocest.
Gre se mi, da bi malo praktično izboljšal avtomobil ker mu do popolnosti za svoj namen ne manjka ravno veliko. Ene 10 konjev več pa boljše podvozje in zavore, da bo tudi pri višjih hitrostih bolj stabilen v kakšnih zavojih, ne pa da se mi nagiba, ker ima neke ala "comfort" fedre notr.
Glej, jaz imam 1.9 tdi in ti lahko povem iz prve roke, da tole potegne od 100 do 170, ko nič....1.6 tdi je verjetno neki šrot, malo boljši od sdi-ja. 1.6 je preprosto sranje, ki si ne zasluži imena tdi.
1.9 tdi je za mene, kljub temu da je star motor, še vedno najbolj zanesljiv motor in motor, ki res potegne....1.6 tdi ne bo nikoli potegnil, ker enostavno nima lufta za kakšen konkreten pospešek. Prodaj čimprej in kupi 1.9....še kakšen golf 2 je bolj poskočen od te samokolnice
IL_DIAVOLO ::
Edino če so na določenem delu ceste gosteje postavljena križišča, uvozoi, izvozi, dovozi itn. zna bit zavajujoče za ostale.
Ravno to. Imaš kekce, ki majo žmigoc pržgan čez celo krožišče...
Še bolj me moti, ker se 90% folka ne zna vozit v krožnem(ne pretiravam)...folk se sploh ne zna vozit po notranjem pasu, ne glede če gre v prvem izvozu ven ali pa v tretjem.
-valvoline- ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Unknown_001 je izjavil:
Vi niste normalni.
Za avto, ki se ga uporablja večinoma za tovorjenje vi predlagate weight reduce? Pa na čem ste vi? Al brat ne znate?
Če bi se mi šlo za po cesti na gas stisnt imamo pri hiši tudi vozilo ki je dovolj močno za kak adrenalin ven stisnit. Gre se mi le za to, da bi motor z manj napora za šalo pranašal večje obremenitve in da bi pri višjih hitrostih hitreje pospeševal tam nekje od 120 dalje za po avtocest.
Gre se mi, da bi malo praktično izboljšal avtomobil ker mu do popolnosti za svoj namen ne manjka ravno veliko. Ene 10 konjev več pa boljše podvozje in zavore, da bo tudi pri višjih hitrostih bolj stabilen v kakšnih zavojih, ne pa da se mi nagiba, ker ima neke ala "comfort" fedre notr.
Glej, jaz imam 1.9 tdi in ti lahko povem iz prve roke, da tole potegne od 100 do 170, ko nič....1.6 tdi je verjetno neki šrot, malo boljši od sdi-ja. 1.6 je preprosto sranje, ki si ne zasluži imena tdi.
1.9 tdi je za mene, kljub temu da je star motor, še vedno najbolj zanesljiv motor in motor, ki res potegne....1.6 tdi ne bo nikoli potegnil, ker enostavno nima lufta za kakšen konkreten pospešek. Prodaj čimprej in kupi 1.9....še kakšen golf 2 je bolj poskočen od te samokolnice
Med 1.6tdi CR in 1.9tdi PD iz druge generacije PD motorjev ni nobene razlike ne v pospeskih in ne v koncni hitrosti. Konc koncev majo tudi enako moc 77kw. 1.6tdi je le malenkost bolj len pri najnizjih obratih, to so namernoma naredili zarad zmanjsanja moznosti da pride do okvar. Z cipiranjem se odpravi turbo luknja in to je to.
IL_DIAVOLO ::
Valvoline
Ja pa ja de...ce pise isto moc, potem je v praksi tudi enako, ne? Razlika je ogromna, v pospeskih nima najmanjsih sans, posebej pod 2000 obrati, to se najbolj pozna pri vzponih.
Ja pa ja de...ce pise isto moc, potem je v praksi tudi enako, ne? Razlika je ogromna, v pospeskih nima najmanjsih sans, posebej pod 2000 obrati, to se najbolj pozna pri vzponih.
GGGGG ::
Ne nabijaj.
http://www.carfolio.com/specifications/...
http://www.carfolio.com/specifications/...
Oba imata 250Nm navora, le, da ga 1.6 tdi doseže 400 obratov prej. Pospeški so praktično enaki, končna tudi.
http://www.carfolio.com/specifications/...
http://www.carfolio.com/specifications/...
Oba imata 250Nm navora, le, da ga 1.6 tdi doseže 400 obratov prej. Pospeški so praktično enaki, končna tudi.
IL_DIAVOLO ::
Ne niso...turbo pri 1.9 bistveno prej zagrabi.
Boli mene za vase tabele in podatke, jaz sem to sprobal v praksi in vem o cem govorim. Ne bi blo slabo, ce bi bli malo bolj prakticni in me samo googlali.
Eno je teorija, drugo je praksa
Boli mene za vase tabele in podatke, jaz sem to sprobal v praksi in vem o cem govorim. Ne bi blo slabo, ce bi bli malo bolj prakticni in me samo googlali.
Eno je teorija, drugo je praksa
GGGGG ::
Eno je realnost, drugo pa brezvezno zanašanje na občutke.
Ne, 1.9 ni nič hitrejši in nič prej ne zagrabi turbina. Kvečjemu obratno je, pa se lahko na glavo postaviš.
Ne, 1.9 ni nič hitrejši in nič prej ne zagrabi turbina. Kvečjemu obratno je, pa se lahko na glavo postaviš.
Meizu ::
Ok, mam pa jst eno hitro vprašanje tule...
Kako veš kdaj riskiraš ali ne chiptuning?
Imam KIA Ceed SW 2009 1.6 CRDI 118kkm, ki bi jo mogoče enkrat v bližnji prihodnosti rad malce sčipiral, predvsem zaradi navora, pa mi ni povsem jasno, kdaj je tista meja ko rečeš - chiptuning mi bo prinesel več škode kot koristi?
Kako veš kdaj riskiraš ali ne chiptuning?
Imam KIA Ceed SW 2009 1.6 CRDI 118kkm, ki bi jo mogoče enkrat v bližnji prihodnosti rad malce sčipiral, predvsem zaradi navora, pa mi ni povsem jasno, kdaj je tista meja ko rečeš - chiptuning mi bo prinesel več škode kot koristi?
bambam20 ::
Ok, mam pa jst eno hitro vprašanje tule...
Kako veš kdaj riskiraš ali ne chiptuning?
Imam KIA Ceed SW 2009 1.6 CRDI 118kkm, ki bi jo mogoče enkrat v bližnji prihodnosti rad malce sčipiral, predvsem zaradi navora, pa mi ni povsem jasno, kdaj je tista meja ko rečeš - chiptuning mi bo prinesel več škode kot koristi?
Oh boy. Menda ne boš čipiral pod kozolcem, pač pa nekomu ki to zna. V sloveniji so odlični tunneri RSR, SKN in Ivanc Tunning. Prva dva sta v lj, Ivanc pa pri Novem mestu. Vsi dizli so tovarniško nastavljeni na manj kot 100% optimalnega delovanja , da ne pride do poškodb pri posegih. Sevede, če to naredi uspoosblejn strokovnjak, ki ve, za koliko se lahko avto mapira in da tudi ustrezno garancijo.
Zdaj bom pisal na pamet ampak kakšnih 30-40 konjev in 70-100nm navora avtomobilu ne bo škodovalo. S tem dopirnosom bo avto veliko odzivnejši, pričakuješ lahko pridobitev kakšne sekunde pri pospešku do 100 km/H, verjetno ti bo avto tudi bolj zvezno vlekel v celotnem obnočju navora. Če zvezno vleče že sedaj, potem bo to le še lepše.
Škoda je lahko samo v primeru, če se motor mapira prekomerno , ko želiš preveč konjev in seveda navora. ampak to renomirani tunerji ala RSR, SKN in Ivanc Tunning ne počnejo.
Lp.
MadMax ::
Običajno 20% moči in 25% navora ni problem, ne vem pa če to velja tudi za konkreten avto.
Motor sam je ponavadi najmanjši problem kar se vzdržljivosti tiče, ovire so naprej, dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik...
Motor sam je ponavadi najmanjši problem kar se vzdržljivosti tiče, ovire so naprej, dvomasni vztrajnik, sklopka, menjalnik...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
krneki0001 ::
Najcenejša varianta za dvig moči v avtu je prodaja starega avta in nakup zmogljivejšega avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
M-XXXX ::
krneki0001 je izjavil:
Najcenejša varianta za dvig moči v avtu je prodaja starega avta in nakup zmogljivejšega avta.
Kar seveda niti približno v večina primerih ne drži. Čipanje je cca 300€...
GGGGG ::
Jaz imam s SKN precej slabe izkušnje. Sicer je že nekaj časa od takrat, ampak tuning je bil narejen precej šalabajzersko. Naložili so neko v naprej napisano mapo in to je bilo to. Nobenih nasvetov, nobenih možnosti, nobenega dyno testa, kaj šele kakšne custom nastavitve.
Malajlo ::
Zakaj pa bi delali dyno test, če imajo optimirano mapo za tvoj motor? In dyno test lahko plačaš, pa ga imaš.
Pa custom nastavitve ... Ti najbrž misliš, da mapo narediš tako kot da bi tiste krivulje z miško vlekel, pa to je to? Je precej test&error korakov.
Je pa 300+ eur kar precej denarja glede na vloženo delo, to pa res. Poskusi prodajati aplikacijo za whatever za ta denar
Pa custom nastavitve ... Ti najbrž misliš, da mapo narediš tako kot da bi tiste krivulje z miško vlekel, pa to je to? Je precej test&error korakov.
Je pa 300+ eur kar precej denarja glede na vloženo delo, to pa res. Poskusi prodajati aplikacijo za whatever za ta denar
Buggy ::
RSR ni vec v LJ ampak pri Ribnici. Sam sem turbobencinarja "optimiziral" pri njemu in to sva z Matjazem delala na valerjih cca uro in pol. Optimizacija recem zato, ker se zaradi predvidene predelave na plin pritisk turbine skoraj ni dvignil ...iz 0.7 bara na 0.8bara, se je pa spreminjalo parametre vziga ter zraka, pa navor se je premaknil nizje po krivulji. Samo ko se je gostota zraka postavila v ozje okvirje (nadmorska visina cca 800m) je bil pribitek par KM. Skupni prirastek na moci je bil malo slabsi kot bi ga lahko dobili, ce bi bil pritisk turbine se bolj povecan a je zaradi tega voznja v hrib dosti lepsa pa se poraba je padla za skoraj liter pri istem rezimu voznje oz. sem lahko koristil prestavo visje.
GGGGG ::
Precej dela? Nisi resen. V pol ure je zadeva fertik, če 15 minut išče konektor.
Dyno run narediš zato, da veš kaj sploh delaš. Niso vsi avtomobili isti, vedno je možnost kakšnih odstopanj, okvare, morebitnih modifikacij, ki jih je stranka naredila. Tista mapa, ki jo dobi s serverja iz nemčije je daleč od optimalne, kar se je pokazalo, ko sem na manj kot 1 leto starem avtomobilu menjal sklopko.
Alternativa dyno runu je sicer tudi to, da se vsedeš z laptopom na sovoznikov sedež in se goniš gor pa dol po cesti, ampak nekateri te "znani" tunerji tudi tega ne naredijo.
Sicer sem daleč od strokovnjaka, ampak približno pa vem kako poteka mapiranje. Smo se igrali s Power FC in delali custom mape svoje čase. Noben resen tuner ne bi smel imeti težav s custom nastavitvami in prilagajanjem moči/navora v različnih obratih.
Dyno run narediš zato, da veš kaj sploh delaš. Niso vsi avtomobili isti, vedno je možnost kakšnih odstopanj, okvare, morebitnih modifikacij, ki jih je stranka naredila. Tista mapa, ki jo dobi s serverja iz nemčije je daleč od optimalne, kar se je pokazalo, ko sem na manj kot 1 leto starem avtomobilu menjal sklopko.
Alternativa dyno runu je sicer tudi to, da se vsedeš z laptopom na sovoznikov sedež in se goniš gor pa dol po cesti, ampak nekateri te "znani" tunerji tudi tega ne naredijo.
Sicer sem daleč od strokovnjaka, ampak približno pa vem kako poteka mapiranje. Smo se igrali s Power FC in delali custom mape svoje čase. Noben resen tuner ne bi smel imeti težav s custom nastavitvami in prilagajanjem moči/navora v različnih obratih.
krneki0001 ::
Čipanje za 300 evrov že ni nevemkoliko kvalitetno, ali pa ti doda samo par KM. Če hočeš kvalitetno čipat, boš to tudi kvalitetno plačal.
Sej jih je veliko čipalo, pa še danes jih, pol pa jamrajo ko kaj crkne, ker so dal minimalne pare za čipanje.
Pravo čipanje je tako, da se naredi dyno, potem se čipa (pa ne kr neko pavšalno mapo, ampak se naredi custom mapo za tvoj motor) in potem še enkrat dyno. S tem boš dobil optimalne nastavitve. Že res, da so oznake mašine enake, vendar sama mašina ni nujno da deluje enako z neko pavšalno mapo optimalno.
Nekako tako kot pri predelavi na plin. Če ne boš urihtal dobrega mazanja, ti ves prihranek poberejo izredni servisi, ko mašina zaropota.
Sej jih je veliko čipalo, pa še danes jih, pol pa jamrajo ko kaj crkne, ker so dal minimalne pare za čipanje.
Pravo čipanje je tako, da se naredi dyno, potem se čipa (pa ne kr neko pavšalno mapo, ampak se naredi custom mapo za tvoj motor) in potem še enkrat dyno. S tem boš dobil optimalne nastavitve. Že res, da so oznake mašine enake, vendar sama mašina ni nujno da deluje enako z neko pavšalno mapo optimalno.
Nekako tako kot pri predelavi na plin. Če ne boš urihtal dobrega mazanja, ti ves prihranek poberejo izredni servisi, ko mašina zaropota.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
bambam20 ::
Jaz imam s SKN precej slabe izkušnje. Sicer je že nekaj časa od takrat, ampak tuning je bil narejen precej šalabajzersko. Naložili so neko v naprej napisano mapo in to je bilo to. Nobenih nasvetov, nobenih možnosti, nobenega dyno testa, kaj šele kakšne custom nastavitve.
Kako poteka mapiranje avta pri SKN-ju ne vem. Vem, da so bili pač zastopnik za tunersko hišo SKN. Sicer pa se podjetje imenuje Avtoelektronika iz Črnuč pri ljubljanah. Oni niso razvijali svojih map, pač pa so naložili v avto mapo, ki so jo spisali pri SKN-ju. Če me spomin ne vara ne delajo več s SKN-nom.
Mogoče so pa imeli več cenovnih paketov, kjer recimo cenejši ne zajema dyno valjev? Samo ugibam, ker si bil ti tam.
Načeloma pa vsaj na slovenskem bmw forumu, kjer Avtoelektronika oglašuje in ima svojo temo uporabniki niso pisali , da bi imeli slabe izkušnje z njimi. Se mi pa zdi, da so prekinili sodelovanje s SKN-om zaradi določenih "probčlemov". Verjetno kar nekaj slabo spisanih map.
RSR ni vec v LJ ampak pri Ribnici. Sam sem turbobencinarja "optimiziral" pri njemu in to sva z Matjazem delala na valerjih cca uro in pol. Optimizacija recem zato, ker se zaradi predvidene predelave na plin pritisk turbine skoraj ni dvignil ...iz 0.7 bara na 0.8bara, se je pa spreminjalo parametre vziga ter zraka, pa navor se je premaknil nizje po krivulji. Samo ko se je gostota zraka postavila v ozje okvirje (nadmorska visina cca 800m) je bil pribitek par KM. Skupni prirastek na moci je bil malo slabsi kot bi ga lahko dobili, ce bi bil pritisk turbine se bolj povecan a je zaradi tega voznja v hrib dosti lepsa pa se poraba je padla za skoraj liter pri istem rezimu voznje oz. sem lahko koristil prestavo visje.
Na RSR-ju je moj dober prijatelj čipiral svojega audija A3 1.9 TDi z 105 konji kakšne 3 leta nazaj. Avto je potem imel po optimizaciji nekje 144 konjev. za navor sem pa pozabil. Razlika je bia zelo očitna, avto je bolj suvereno pospeševal, prirastek pa se je med drugim tudi poznal pri pospeševanju od 0-100 km/h, kamor je avto prispel po opravljem tuningu. Ta je bil okoli 9.5 sekund. Tovarniško se mi zdi, da je imeli okoli 11 sekund.
Sam je bil z uslugo RSR-ja zelo zadovoljen in mu audi v njegovem lastništu s mapiranjem ni deloval problemov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
krneki0001 ::
Cena pri RSR za tvojo optimizacijo?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Čipanje za 300 evrov že ni nevemkoliko kvalitetno, ali pa ti doda samo par KM. Če hočeš kvalitetno čipat, boš to tudi kvalitetno plačal.
Sej jih je veliko čipalo, pa še danes jih, pol pa jamrajo ko kaj crkne, ker so dal minimalne pare za čipanje.
Pravo čipanje je tako, da se naredi dyno, potem se čipa (pa ne kr neko pavšalno mapo, ampak se naredi custom mapo za tvoj motor) in potem še enkrat dyno. S tem boš dobil optimalne nastavitve. Že res, da so oznake mašine enake, vendar sama mašina ni nujno da deluje enako z neko pavšalno mapo optimalno.
.
Lahko čipaš tudi za 300-350€ pri teh renomiranih tunerjih, ampak to je samo v primeru, če jim pripelješ še par strank ( verjetno 5 ali 10 ali več ). V tem primeru se dobi popust.
Ivanc Tuning iz Nm sam piše mape in seveda meritve ter poseg po pisanju opravlja na valjih. Valji so pri tuningu avtomobila obezna praksa.
Tako, da je mogoče res najboljša izbira RSR in Ivanc Tuning.
Pri avtoelektroniki je mogoče problem, ker se ne ukvarjajo samo z mapiranjem kot pove njihovo ime.
lep dan.
krneki0001 je izjavil:
Cena pri RSR za tvojo optimizacijo?
Avto je čipiral moj dober prijatelj in ne jaz. Sicer je on dobil popust in če se dobro spomnim, ga je prišel poseg samo 350€, ker jim je uredil še nekaj strank.
POnavadi pa je takšen poseg nekje 500€. Najbolje, da pokličeš in se pozanimaš koliko bi bila cena za tvoje vozilo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
GGGGG ::
Vem, da so bili pač zastopnik za tunersko hišo SKN.
Slovenski SKN nima veze z nemškim SKN tuningom, razen imena. Tudi mape so imeli od drugega providerja, ne od nemškega SKN. Pa tudi z Avto elektroniko iz Črnuč nima veze, tisto je čisto druga firma.
hojnikb ::
Manjša, tanjša kolesa + primiren pritisk (znotraj dovoljenga za tvoj avtomobil), frišen in mrzu zrak na zračni filter, lukno v haubo pa naštimat da ti piha na frgazar (da bo hladen), 1/3 polen tank kadar boš mel "tovor".
Dej ne takih biksat no, ker ti bo še kdo verjel..
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
bambam20 ::
Vem, da so bili pač zastopnik za tunersko hišo SKN.
Slovenski SKN nima veze z nemškim SKN tuningom, razen imena. Tudi mape so imeli od drugega providerja, ne od nemškega SKN. Pa tudi z Avto elektroniko iz Črnuč nima veze, tisto je čisto druga firma.
Potem pa zanimivo, da nemški tunner SKN dopušča, da ima nekdo v Slo njihovo ime in dela zmedo.
Avtoelektronika iz črnuč je bila svoj čas zastopnik za nemškega tunerja SKN. Samo mislim, da niso več.
GGGGG ::
Kaj pa majo nemci s tem? Če pri nas nimajo podjetja ali zaščitene blagovne znamke, jih nič ne briga. Pa možno, da so prodajali kakšne njihove produkte. Ampak ni pa to tisti nemški SKN.
Buggy ::
Avtoelektronika iz črnuč je bila svoj čas zastopnik za nemškega tunerja SKN. Samo mislim, da niso več.
ja kot se jaz spomnim so tudi imeli neke vrste zastopstvo, vsaj tako mi je takrat govoril clovek, ki sem z njim kontaktiral glede tuninga. So me pa takrat odbile cene pri njih, ki so bile tudi nemske.
Drugace pa za nekatere avtomobile/motorje obstaja tudi online programator, kamor nalozis/backupiras svoj software in ti ga potem prilagodijo glede na zelje in specifike avta ter naredijo custom mapo, ki jo zopet sam uploadas preko programatorja v racunalnik. Naceloma lahko potem tudi avto peljes na servis brez strahu, da ti bodo kaj tezili oz prepisali program saj lahko sam prestavljas iz enega v drug program.
Zelo priznan nemski (predvsem za Opel) je EDS s svojo IPF tehnologijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
GTX970 ::
Pri čipanju pazi da veš, koliko max navora/vrtilnega momenta [Nm] prenese sklopka (za točno številko vprašaj na specializiranih forumih, Vw/audi) ! Se da čipati tudi preko meje, samo če boš redno tiščal do konca boš menjal sklopko vsak mesec.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GTX970 ()
krneki0001 ::
Najbolje, da pokličeš in se pozanimaš koliko bi bila cena za tvoje vozilo.
Moj avto, tudi če dam 1000 evrov v tuning ne bo dobil več kot 10KM. Je namreč bencinar brez turbine. Najbolj hvaležna vrsta avta - malo pije, kvari se nič, redni servisi me pa stanejo 55 evrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Buggy ::
Pri čipanju pazi da veš, koliko max navora/vrtilnega momenta [Nm] prenese sklopka (za točno številko vprašaj na specializiranih forumih, Vw/audi) ! Se da čipati tudi preko meje, samo če boš redno tiščal do konca boš menjal sklopko vsak mesec.
...ja tole s sklopko je potrebno biti previden, ker je moc lahko ze pri serijskem v zgornjem obmocju, ki ga menjalnik in sklopka v tej seriji se preneseta. Jaz recimo sem imel zgleda ze serijsko podhranjeno, ker sem dobil avto, ki je po dveh letih (60kkm) imel ze menjano sklopko, je pa res da je imela zenska prste vmes
Ko so mi menjali (v sklopu garancije) sem dal serijske dele, karbonizirati (cca 150€) in sedaj od takrat pri 220Kkm in se cipan povrhu...takoj po menjavi, deluje se kot nova. Lahko pa da je malo bolj cuten voznik na volanom
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
Najbolje, da pokličeš in se pozanimaš koliko bi bila cena za tvoje vozilo.
Moj avto, tudi če dam 1000 evrov v tuning ne bo dobil več kot 10KM. Je namreč bencinar brez turbine. Najbolj hvaležna vrsta avta - malo pije, kvari se nič, redni servisi me pa stanejo 55 evrov.
Tukaj je govora o dizlih bučko.
bambam20 ::
Kaj pa majo nemci s tem? Če pri nas nimajo podjetja ali zaščitene blagovne znamke, jih nič ne briga. Pa možno, da so prodajali kakšne njihove produkte. Ampak ni pa to tisti nemški SKN.
Avtoelektronika je bila zastopnik za nemško tunersko hišo SKN, vendar so sodelovanje prekinili. Tako, da lepo prosim. Ne na pamet.
Tale SKNtuning firma pri nas pa zgleda , da meša drek in z imenom zavaja.
Po moje so dovolj renomirani pri nas za izvajanje tuninga RSR, Avtoelektronika in Ivanc Tuning.
Ne more vsak " kekec", ki zna naložit mapo bit tunner.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Najbolje, da pokličeš in se pozanimaš koliko bi bila cena za tvoje vozilo.
Moj avto, tudi če dam 1000 evrov v tuning ne bo dobil več kot 10KM. Je namreč bencinar brez turbine. Najbolj hvaležna vrsta avta - malo pije, kvari se nič, redni servisi me pa stanejo 55 evrov.
Tukaj je govora o dizlih bučko.
Bučko si ti, jaz sem samo odgovoril, da se mojega avta ne da poceni čipat.
Hotel sem pa tvojo ceno zvedet, ker nekateri trdijo, da za 300 evrov vse poštimaš, kar seveda ni res.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
Najbolje, da pokličeš in se pozanimaš koliko bi bila cena za tvoje vozilo.
Moj avto, tudi če dam 1000 evrov v tuning ne bo dobil več kot 10KM. Je namreč bencinar brez turbine. Najbolj hvaležna vrsta avta - malo pije, kvari se nič, redni servisi me pa stanejo 55 evrov.
Tukaj je govora o dizlih bučko.
Bučko si ti, jaz sem samo odgovoril, da se mojega avta ne da poceni čipat.
Hotel sem pa tvojo ceno zvedet, ker nekateri trdijo, da za 300 evrov vse poštimaš, kar seveda ni res.
jaz sm ti pa napisal, da se da vozilo čipat tudi za 350€ pod pogojem, da se gre za več vozil naenkrat. Takrat se dobi skupinski popust .).
Ne vem pod kaj ti zdaj pišeš "vse poštimaš".
Sem lepo napisal, da ne moremo zdaj tukaj posploševati, ker so cene različne za vsak avto posebej in seveda na prostornino motorja.
Pa tisti, ki sanja, da bo imel kvalitetno čipan avto za 200€ je bolje, da o tem sploh ne razmišlja .
Joze_K ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31849 (16879) | OChack |
» | Chip Tunning VAG konkretno 1.6TDIOddelek: Na cesti | 5503 (4822) | bambam20 |
» | Prvi avto/tisoč vprašanj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 17353 (15555) | krucymucy |
» | Nasvet glede chiptuningaOddelek: Na cesti | 6669 (5949) | Zheegec |
» | HONDA ACCORD - ČIPOddelek: Loža | 5500 (1627) | ru7 |