» »

Se splača popravljat karoserijo?

Se splača popravljat karoserijo?

nejodagreat ::

Po smrti starega očeta sem dobil avto letnik 2005. Nekako tipično za upokojence ima avto prevoženih samo ~21000 km (kupljen je bil nov) in spet tipično ima precej poškodb na karoseriji. Poškodbe so vse "iz parkirišča", v glavnem odrgnjena barva in manjše udrtine, večina po (plastičnih) odbijačih, nekaj pa tudi po vratih.

Avta trenutno ne rabim, pa še všeč mi ni, zato razmišljam o prodaji. Zanima me, če mi zna kdo povedat, ali se avto splača dat na zunaj uredit. Koliko bi to okvirno stalo? V bistvu me bolj zanima, če bi pri prodaji potem dobil toliko več, da bi pokril vsaj stroške avtoličarja, ali je bolje avto prodat obtolčen in za nižjo ceno.

Hvala za odgovore, LP.

GrimReaper ::

Ličanje je okoli 100EUR na en del (vrata, blatnik, streha, havba), se pravi skupaj okoli 1000EUR.
Mislim da pri 2005 letniku ne boš dobil kaj dosti več če bo na zunaj zrihtan, magari 200EUR, tako da se ne splača.
Če so kakšne večje praske, bo že novi lastnik zrihtal, če bo hotel. Mene sta pri prejšnjem Puntu dve res motili in sem dal 200EUR za blatnik in zadnja vrata.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

francek1 ::

Kakšen avto pa je? Če je diesel karavan sem zainteresiran za nakup.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

...:TOMI:... ::

Ne delaj si stroškov. Daj ga v oglas, poslikaj vse te udarce, pa boš videl, koliko je kaj odziva.
Tomi

Olórin ::

daj v oglas, če boš imel težave pri prodaji ga kasneje lepotno popravi in poizkusi ponovno prodati

balocom ::

Pojdi do prvega ličarja in vprašaj za ceno. Glede na nizke kilometre bi znal bit v plusu. Seveda ob ustreznem serviseranju.

Spajky ::

Če treba farbat cel avto, je IMHO ceneje ga s folijo prelepit (strokovno seveda) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

BigWhale ::

A ljudje pricakujejo, da bodo kupili devet let star avto, ki bo brez prask???

balocom ::

Tudi taki ljudje se najdejo. Predvsem ob višji ceni avtomobila od povprečja na avto.net...

PS: Še vedno ne vemo za kater model avta se gre?

nejodagreat ::

Problem je, ker ne gre za nekaj prask, ampak so praske dobesedno vsepovsod.

Je pa Chevrolet Kalos, 1.2 bencinar.

Invictus ::

Glede na to da si ga dobil zastonj, najdi približno podobno barvo (ali pa kar točno, saj je npaisana v dokumentaciji avta), ročno popravi vse praske, in ga spoliraj. Ali pa samo spoliraj. Ti bo že tisti tam rekel kaj se splača malo ročno popravit.

Za ta stara jajca, ki so lahko čisto uporabna, je to čisto dovolj ...

Če je tudi butnjen, potem bo treba kaj poklepat. AMpak se ne splača, pa tudi na tehničnih ne bodo težili. Saj ne boš imel avta 10 let.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Spajky ::

V EuroS*inu sem videl kit vakum orodja za DIY popravljanje manjših vdrtin na karoseriji. Lahko sam probaš tudi večje vdrtine potegnit ven ročno (segreti pleh s fenom prej, da farba ne popoka!!!)
Tazadnje še posebej velja za pofarbane plastične dele ala odbijači!

Če ma ta Chevrolet Kalos, 1.2 bencinar samo 21kKm (in še bil verjetno garažiran), se ga definitivno splača zrihtat in uporabljat !!! Do 1,3L motor imajo najnižjo tarifo za zavarovanje! (potem je takoj pol več)...

Glede prask lahko probaš (videno po TV) SmartPen potem ko ga opereš dopoldne in preden ga spoliraš popoldne! (vmes naj se ono SmartPen delo posuši - lahko še s fenom pogreješ popravljena mesta pred poliranjem) ... velja poiskusit !
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

mn ::

nejodagreat je izjavil:

Problem je, ker ne gre za nekaj prask, ampak so praske dobesedno vsepovsod.

Je pa Chevrolet Kalos, 1.2 bencinar.


Najprej ignoriraj vse DIY variante ki so ti jih ljudje predlagali. Ali profesionalno popravi ali pa pusti pri miru, ker boš verjetno zgolj naredil vse skupaj še grše in povišal stroške popravila.

Jaz osebno bi dal avto na avto.net točno tak kakršen je, poleg bi dal slike poškodb. Švercerji ti bodo itak poskušali zbiti ceno proti 0, kogar bo motilo, pač ne bo klical, marsikdo pa bo znal ceniti majhno število kilometrov in ustrezno nižjo ceno. Če bo hotel popravljati bo, drugače se bo pa ceneje vozil.

fosil ::

To je že v osnovi avto za nekoga, ki se ne obremenjuje z avtomobilom in njegovim videzom, ampak mu je pomembno da se poceni pripelje od točke A do točke B.
Tak človek se tudi ne bo sekiral za nekaj prask, oziroma bo popravil najnujnejše, toliko da se ustavi rjo.
Zato bi ga jaz prodal takega kot je.
Saj če ga ne bo mogel prodati greš še vedno lahko v popravilo.

Sicer pa se Slovenci čisto preveč obremenjujemo s temi praskami.
V Franciji na primer, so vsi avtomobili potolčeni z vseh strani in s tem nihče ne obremenjuje.
Najbolje da ga prodaš kakšnemu Francozu :)
Tako je!

Blinder ::

Spajky je izjavil:

Do 1,3L motor imajo najnižjo tarifo za zavarovanje! (potem je takoj pol več)...


cestno takso, ne zavarovanje, pa še to je do 1350 ccm, torej ne 1300. Zakaj sploh pišeš na forumu če nimaš pojma?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Olórin ::

BigWhale je izjavil:

A ljudje pricakujejo, da bodo kupili devet let star avto, ki bo brez prask???


seveda.

Seveda za primeren denar. Če se letnik 2005 prodaja od 4000-6000 EUR bom pričakoval spraskane avta pod 5000EUR in povsem brezhibne nad 5000EUR. recimo, tako na kratko opisano.

fosil je izjavil:


Sicer pa se Slovenci čisto preveč obremenjujemo s temi praskami.
V Franciji na primer, so vsi avtomobili potolčeni z vseh strani in s tem nihče ne obremenjuje.
Najbolje da ga prodaš kakšnemu Francozu :)


to je zato, ker ne znajo vozit.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

BigWhale ::

Insanity. :>

Avto je pac avto. Saj z njim ne delas kot svinja z mehom in pazis nanj. Da bi se pa zaradi prask pretirano sekiral in zapravljal denar za njih, se mi pa ne zdi ravno smiselno. Dokler ni lak tako poskodovan, da bi lahko prislo do rjavenja karoserije, se mi res zdi skoda denarja za popravljanje.

In pricakovati, da bo deset let star avto brez prask, je precej bizarno.

solatko ::

Velika večina Slovencev se obremenjuje z brezveznimi stvarmi. Nekaj prask na avtu ne spremeni voznih lastnosti. V Trstu vidiš toliko spraskanih in podrgnjenih avtomobilov, da ne moreš verjet. Edino Švica je problem, ker zaradi praske ne moreš registrirat vozila (verjetno je to povezano z njihovim načinom registracije in tehničnega, ki ti ga mora poštempljat poblaščeni mehanik, večina pa ima poleg mehanične delavnice tudi prodajo novih vozil)

Pri nas se bo v ljudeh to spremenilo, ko bo ura kleparskega in ličarskega dela presegla 100€, tako kot je v I, A, D, F, GB.... in se folk za take malenkosti ne sekira.

Pri nas se za vsako prasko med dvema avtomobiloma, naredi cestni zastoj, v tujini (z razvito prometno kulturo), se ob takih praskah niti ne ustavi.
Delo krepa človeka

Olórin ::

solatko je izjavil:

V Trstu vidiš toliko spraskanih in podrgnjenih avtomobilov, da ne moreš verjet. E


ker ti fanatiki dejansko res ne znajo vozit. Po 1 pasu vozita po 2 vštric recimo. norci.

solatko je izjavil:

tako kot je v I, A, D, F, GB.... in se folk za take malenkosti ne sekira.


v gb vidiš same nove avte stare največ okoli 5 let.
V A in D vozilo lepo, spraskanih avtov ne vidiš nikoli.

Francija in Italija pa so manijaki, ki si ne zaslužijo biti na cesti. Če bi se francozi ali italijani sekirali zaradi spraskanih avtov bi obubožali, ker dejansko ne znajo vozit brez da bi spraskali avto.

solatko je izjavil:

Pri nas se bo v ljudeh to spremenilo, ko bo ura kleparskega in ličarskega dela presegla 100€


zaenkrat pa pač ni 100 eur.

solatko je izjavil:


Pri nas se za vsako prasko med dvema avtomobiloma, naredi cestni zastoj, v tujini (z razvito prometno kulturo), se ob takih praskah niti ne ustavi.


v tujini z razvito prometno kulturo se te praske niti ne zgodijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()

solatko ::

Olórin - V D vidiš več gnilih in spraskanih avtomobilov, kot v SLO. Seveda ne pred poslovnimi hoteli, v kvartih, kjer živijo večinoma priseljenci je popraskanih avtov kolikor hočeš.
Samo v Švici mora bit avto tudi na zunaj brez napak in prask, povsod drugod to ni pogoj za registracijo.

V tujini se parkira tako, da avto lahko premikaš s svojim odbijačem (razen na klancih, nihče nima zategnjene ročne zavore). Praske se dogajajo povsod, kjer je sorazmerno gost promet, samo zaradi prask, nikomur ne pride na misel, da bi ustavil promet. Se pač zgodi.

In tukaj nima veze vozniška kultura, temveč kult avtomobila, ki je v SLO precej nad kulturo.
Pri nas so vsa dela, razen dela politikov, močno podcenjena in zato storitve sorazmerno poceni.

Sicer pa so zate, vsi gibljivi vozniki, manijaki. Si verjetno eden tistih, ki ne zna speljat pred semaforjem, nabira do omejitve kot polž, zunaj zaradi varnosti vozi 20%-ov počasneje, kot dovoljuje omejitev, vzvratnih ogledal ne poznaš in vsi ki so malo hitrejši od tebe so divjaki?
Delo krepa človeka

chucki ::

Daj ga poslikaj, da vidimo točno kako izgleda. Z dobrim poliranjem bi mogoče rešil veliko prask, če res niso globoke...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

trololo2 ::

So višje že pravilno povedali. Popravljati se ne splača, ker si s tem ne boš toliko povečal prodajne cene da si sploh pokril stroške. Še slabša varianta je pa neko DIY zakrivanje napak, ki ga bo preprodajalec videl iz kilometra in bo samo še bolj sumičavo začel iskati napake. Pusti kot je in razloži kupcu, pa naj sam popravlja če mu je toliko do tega.

chucki ::

Preprodajalec mu bo ponudil pod minimalom zaradi prask. Upogjen slovenec mu bo seveda verjel in prodal avto. Kaj bo pa naredil on? Popravil pri ličarju in ga prodal naslednjemu pohlevnemu slovencu, ki bo verjel, da je še v prvi barvi...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

BigWhale ::

Nazadnje sem enga kupca odgnal, ker je su praske stet. Sem mu kr rekel, da je ogled zakljucen, da bom drugmu prodal in da nimam cajta cakat, da bo on praske stel. :>

Spajky ::

Ma nisi ga ti odgnal, se je kar sam >:D
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

theBill ::

Olórin je izjavil:

v gb vidiš same nove avte stare največ okoli 5 let.

Tale je pa lovska, od kje tebi tole? Povprečna starost avtov v GB je 7 let, to na grobo pomeni, da jih je polovica starejših od 7 let.

Drugače se pa karkoli vlagati v avto pred prodajo ne izplača, ne dobiš povrnjenega stroška. Razen če to lahko sam narediš, torej si klepar, ličar, ti kolega ki to je naredi pa mu narediš protiuslugo.

chucki ::

Zakaj ne? Če povprečen upogjen slovenček gleda na zunanjost... Njegovega noben ne bo kupil, oziroma za zelo nizko ceno...
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

BigWhale ::

Jaz itak prodajam avte samo pokoncnim bosancem, pa avstrijcem, pa nevem komu se vse.

bambam20 ::

BigWhale je izjavil:

A ljudje pricakujejo, da bodo kupili devet let star avto, ki bo brez prask???


Če se gre recimo za BMW-ja, ki pri tej starosti ni lih 200€ se to vsekakor pričakuje!

theBill ::

chucki je izjavil:

Zakaj ne? Če povprečen upogjen slovenček gleda na zunanjost... Njegovega noben ne bo kupil, oziroma za zelo nizko ceno...

Ker je avto ze v osnovi malo vreden, na avto.net so od 1200 € dalje, vecina pa okoli 2000 €. Popravilo bi verjetno znasalo tretjino tega zneska, tocno ne vemo, ker avtor teme ni dal slik.

To se splaca pri drazjih avtih, manjsi kot je znesek popravila v primerjavi z vrednostjo celotnega avtomobila, bolj je smotrno to popravljat, cisto enostavna ekonomska racunica. Pri avtomobilu vrednem npr. 20000 € znajo bit razlike v cenah zaradi ohranjenosti tudi par jurjev, in te popravilo stane manj kot izguba na ceni zaradi slabse ohranjenosti.

Olórin ::

theBill je izjavil:

Drugače se pa karkoli vlagati v avto pred prodajo ne izplača, ne dobiš povrnjenega stroška. Razen če to lahko sam narediš, torej si klepar, ličar, ti kolega ki to je naredi pa mu narediš protiuslugo.


ne, se ne splača ne. Popraviš morda stvari, ki bi prodajo "otežile", to je pa to.

BigWhale je izjavil:

Nazadnje sem enga kupca odgnal, ker je su praske stet. Sem mu kr rekel, da je ogled zakljucen, da bom drugmu prodal in da nimam cajta cakat, da bo on praske stel. :>


ja ja, prav ti si ga odgnal. Si mu rekel da si admin na slo-techu in da je on persona non-grata. Potem pa si mu še zbrisal temo nakupa. Kmalu zatem si se verjetno zbudil?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Olórin ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

avto kozmetika - trgovine

Oddelek: Na cesti
162940 (2522) Raptor F16
»

Eno vprašanje = praska na avtu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5230387 (22801) Domobrancek

MNENJA o poškodbi (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8311328 (9180) St235
»

Avtozavarovanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10525246 (20148) theBill
»

Na parkirišču ti "sosednji" avto zbije avto z odprianjem vrat-kaj narediti ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12631904 (27761) iso2000

Več podobnih tem