» »

Protihrupne ograje kot prioriteta

Protihrupne ograje kot prioriteta

dronyx ::

Na avtoceti proti Mariboru sem opazil, da se na dolgem odseku pri Celju gradijo neke protihrupne ograje, pri čemer se nekaj podobnega dela tudi na avtocesti proti Vrhniki in morda še kje. Ob tem pa ne razumem, kako so lahko prioriteta protihrupne ograje, medtem pa ponekod ceste dobesedno razpadajo, mostovi so polovično zaprti, ker ne bi prenesli polne obremenitve itd. To je meni malo skregano z zdravo pametjo.

D3m ::

Ni denarja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: MeGreat ()

TRIROG ::

...tega verjetno ne razumeš, ker verjetno ne stanuješ na območju, na katerem je okolje znatno onesnaženo s hrupom prometa...

Machete ::

Direktive o hrupu v naseljih in ljudje ob AC se ne strinjajo s tabo.
Pri nas pa je itak vse skregano z zdravo pametjo.

PromeuZ ::

<!-- https://pisalnik.wordpress.com -->

dronyx ::

TRIROG je izjavil:

...tega verjetno ne razumeš, ker verjetno ne stanuješ na območju, na katerem je okolje znatno onesnaženo s hrupom prometa...

Razumem, samo verjetno to ni prioriteta pred mostovi, ki se podirajo in so že smrtno nevarni za promet.

Mimogrede, ali morda kdo ve, da še vedno vozijo stare dizel lokomotive na progi med Borovnico in Postojno (od žleda dalje), pri čemer hrup teh lokomotiv prekaša vsako avtocesto, tresljaji so pa taki, da bodo nekatere hiše ob železnici samo še za podret. Ampak koga to briga...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

GTX970 ::

OP
AC upravlja Dars, ostale državne ceste DRSC, občinske občine.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()

D3m ::

GTX970 je izjavil:

OP
AC upravlja Dars, ostale državne ceste DRSC, občinske občine.


Z drugimi besedami.....ni denarja.

Sam bi predlagal prodajo/koncesijo AC in regionalnih cest.

S tem, da ostanejo last države kupec naj pa kasira in obvezno vzdržuje/sanira po predpisanih standardih oz. po dogovoru.

Nekaj podobnega kar sem videl na Češkem (v primerjavi z nami dobro stoječa država).
|HP EliteBook|R5 6650U|

dronyx ::

Kar se tiče "evropskih sredstev" sem vedno znova začuden, koliko ljudi je prepričanih, da gre tu za nek "evropski denar", ki nam je praktično podarjen. Traparija! Ta sistem deluje tako, da mi denar nakazujemo njim, oni pa potem nam nazaj, pri čemer se ti lahko celo zgodi, da nazaj sploh ne dobiš toliko, kot si nakazal tja.

Ker pa večina razume, kot da gre za podarjen denar, se dostikrat s tem denarjem financira neke slabo pripravljene in vodene projekte, samo da se "ČRPA", kot se v teh krogih pogosto temu reče. Ampak jaz se pa vprašam...bi se obnašali enko, če bi bil ta denar v našem proračunu? Bi bile iste prioritete (gradnja protihrupnih ograj namesto nujne obnove razpadlih cest in mostov)?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

GTX970 ::

Za EU projekte morajo biti projekti vodeni "kot se šika" + vse pokrito papirnato, drugače se dogaja tole: http://podcrto.si/eu-sloveniji-zaradi-n... .

...:TOMI:... ::

EU sredstva so naša sredstva, ki jih mi plačujemo, nato pa ni nujno, da jih dobimo nazaj. V bistvu jih damo, nato jih pa preko razpisov prosimo nazaj. Potem te pa še jebejo za pac centov in ti vse vzamejo. Saj isto je z državo, davki in podjetji oz. posamezniki.

Čuden sistem.

S tem denarjem se potem dela vse živo, kar zlobirajo. Ali pa stvari, ki se absolutno ne potrebujejo.

Seveda pa, ker je posrednik EU, imamo zmanjšana ta sredstva za okoli 10 %. Pač provizija, s katero se napajajo birokrati v EU. Če bi hoteli transparentne projekte, bi jih lahko imeli že sedaj, hlapcem je treba vse pokazati, kako je treba delat z denarjem.


Zakaj se ne obnavlja mostov ipd.? Zato, ker bo nekdo lepo zaslužil s protihrupnimi ograjami, ki bi morale biti postavljene že 30 let nazaj, obenem jih bodo pa v naslednjih 20-30 letih podrli, ker bodo najverjetneje kje morali dodati 3. pas avtoceste in nato jih bodo ponovni delali.

Danes se ne razmišlja nič v naprej, dela se vse samo za sproti. Ljudje so srečni, ker bodo dobili denar iz EU, dobili bodo novo infrastrukturo, dobili bodo delo, in vsi so srečni. Zanima me pa, kdo bo vse to plačal.
Tomi

Blazz ::

dronyx je izjavil:

TRIROG je izjavil:

...tega verjetno ne razumeš, ker verjetno ne stanuješ na območju, na katerem je okolje znatno onesnaženo s hrupom prometa...

Razumem, samo verjetno to ni prioriteta pred mostovi, ki se podirajo in so že smrtno nevarni za promet.



mostovi, ki se podirajo, niso na avtocestah...ne smeš mešat DARS avtocest z magistralkami....

Arctander ::

Debilno je, da med Brezovico in Vrhniko postavljajo protihrupne ograje, ki jih bo treba rušiti, ko se bo AC širila iz sedanjih 2x2 na 2x3. Kar bo glede na količino prometa prej ali slej potrebno. Verjetno je od Darsa preveč pričakovati, da bi že zdaj pripravili teren za bodočo širitev AC in temu ustrezno postavili ograje. Bo pač nekdo dvakrat pokasiral ...

shmandi ::

Saj tudi DARS ne bi gradil ograj, če ne bi za ta namen dobil evropskih sredstev.

dronyx ::

Pri gradnji protihrupnih ograj pri Celju je zanimivo tudi to, da kot kaže zadevo gradijo Hrvati, ker je večina strojev Osješke registracije. Pa načeloma s tem ni nič narobe in prav je, da zmaga na razpisu najboljši ponudnik, če se že gremo enotni EU trg, mi je pa kljub vsemu malo smešno, da sedaj kot kaže nimamo več niti gradbene firme, ki bi bila sposobna postaviti neke protihrupne ograje, ki so takole od daleč gledano lažji gradbeni projekt.

Blazz je izjavil:

mostovi, ki se podirajo, niso na avtocestah...ne smeš mešat DARS avtocest z magistralkami....

Če se ne motim je minister Omerzel z lahkoto pomešal sredstva, ki jih vozniki ob registraciji namenimo za vzdrževanje cest in to prenakazal za potrebe SŽ.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Boone ::

...:TOMI:... je izjavil:

EU sredstva so naša sredstva, ki jih mi plačujemo, nato pa ni nujno, da jih dobimo nazaj. V bistvu jih damo, nato jih pa preko razpisov prosimo nazaj. Potem te pa še jebejo za pac centov in ti vse vzamejo. Saj isto je z državo, davki in podjetji oz. posamezniki.

Čuden sistem.

S tem denarjem se potem dela vse živo, kar zlobirajo. Ali pa stvari, ki se absolutno ne potrebujejo.

Seveda pa, ker je posrednik EU, imamo zmanjšana ta sredstva za okoli 10 %. Pač provizija, s katero se napajajo birokrati v EU. Če bi hoteli transparentne projekte, bi jih lahko imeli že sedaj, hlapcem je treba vse pokazati, kako je treba delat z denarjem.


Zakaj se ne obnavlja mostov ipd.? Zato, ker bo nekdo lepo zaslužil s protihrupnimi ograjami, ki bi morale biti postavljene že 30 let nazaj, obenem jih bodo pa v naslednjih 20-30 letih podrli, ker bodo najverjetneje kje morali dodati 3. pas avtoceste in nato jih bodo ponovni delali.

Danes se ne razmišlja nič v naprej, dela se vse samo za sproti. Ljudje so srečni, ker bodo dobili denar iz EU, dobili bodo novo infrastrukturo, dobili bodo delo, in vsi so srečni. Zanima me pa, kdo bo vse to plačal.


Kaj res? Ker tale stran tvojo trditev postavi na laž.

Blazz ::

dronyx je izjavil:

Pri gradnji protihrupnih ograj pri Celju je zanimivo tudi to, da kot kaže zadevo gradijo Hrvati, ker je večina strojev Osješke registracije. Pa načeloma s tem ni nič narobe in prav je, da zmaga na razpisu najboljši ponudnik, če se že gremo enotni EU trg, mi je pa kljub vsemu malo smešno, da sedaj kot kaže nimamo več niti gradbene firme, ki bi bila sposobna postaviti neke protihrupne ograje, ki so takole od daleč gledano lažji gradbeni projekt.

Blazz je izjavil:

mostovi, ki se podirajo, niso na avtocestah...ne smeš mešat DARS avtocest z magistralkami....

Če se ne motim je minister Omerzel z lahkoto pomešal sredstva, ki jih vozniki ob registraciji namenimo za vzdrževanje cest in to prenakazal za potrebe SŽ.


še vedno nima to veze z DARS avtocestami...

Machete ::

Arctander je izjavil:

Debilno je, da med Brezovico in Vrhniko postavljajo protihrupne ograje, ki jih bo treba rušiti, ko se bo AC širila iz sedanjih 2x2 na 2x3. Kar bo glede na količino prometa prej ali slej potrebno. Verjetno je od Darsa preveč pričakovati, da bi že zdaj pripravili teren za bodočo širitev AC in temu ustrezno postavili ograje. Bo pač nekdo dvakrat pokasiral ...


To govoriš na pamet ane? Ker na Darsu pravijo da je puščen plac za dodatni predviden pas.

Arctander ::

Kaj govori Dars mi je vseeno, ker jim ni za verjeti nič. Dejansko stanje na omenjenem odseku je takšno, da se gradi gramozni nasip višji od nivoja AC, na sredini katerega se betonira temelje za protihrupno ograjo. Razdalja od sedanjega odstavnega pasu do temelja protihrupne ograje pa je manjša od potrebne širine za dodaten pas.

Furbo ::

Jaz sem tudi domneval, da se proti vrhniki dela tretji pas, kar bi mimogrede rešilo tudi hrup in gužvo, ampak ne, naši idioti delajo ograjo, ki jo bo ob širitvi treba sesuti. Kot bi gledal A je to.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

detroit ::

se vozim skoraj vsak dan tam in ta ograja se gradi (proti celju) tudi tam kjer ni žive duše v bližnji okolici. Sem se tudi sam spraševal čemu postavljajo to že tolk časa na kraju kjer ni potrebno (razen res malih delov)
Skero

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: detroit ()

francek1 ::

detroit je izjavil:

se vozim skoraj vsak dan tam in ta ograja se gradi (proti celju) tudi tam kjer ni žive duše v bližnji okolici. Sem se tudi sam spraševal čemu postavljajo to že tolk časa na kraju kjer ni potrebno (razen res malih delov)

Očitno je te kmetijske površine kupil nekdo z vezami, ki jih bo pozneje spremenil v gradbene...
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...

...:TOMI:... ::

Boone, definiraj kaj je laž. Tu se samo vidi socializem, nekatere države plačujejo, nekatere pa črpajo.
Tomi

m0LN4r ::

Očitno bo stem zaslužil konkretno več, kot če bi na te parcele postavil reklamni pano za Petrol al pa OBI :D
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

detroit ::

francek1 je izjavil:

detroit je izjavil:

se vozim skoraj vsak dan tam in ta ograja se gradi (proti celju) tudi tam kjer ni žive duše v bližnji okolici. Sem se tudi sam spraševal čemu postavljajo to že tolk časa na kraju kjer ni potrebno (razen res malih delov)

Očitno je te kmetijske površine kupil nekdo z vezami, ki jih bo pozneje spremenil v gradbene...

to je bila moja prva misel:)
Skero

SkIDiver ::

dronyx je izjavil:


Mimogrede, ali morda kdo ve, da še vedno vozijo stare dizel lokomotive na progi med Borovnico in Postojno (od žleda dalje), pri čemer hrup teh lokomotiv prekaša vsako avtocesto, tresljaji so pa taki, da bodo nekatere hiše ob železnici samo še za podret. Ampak koga to briga...


Vemo, vemo. Ampak gre mimo in ji sledi tišina. AC hrup pa ravno ni na intervale. Glede tresljajev pa bi prej rekel, da so večji pri elektro kot pri dizlački, ker dizlačka tudi približno ne vlači za sabo takšne kompozicije kot jo elektro po mojem laičnem opažanju. Zvok pa je zvok. To pa:D

M.B. ::

Kolkor jaz vem se ograje gradijo, ker so se neki zakoni glede hrupa spremenili, in jih je treba zaradi EU postavit.

Še za info:
Borovnica vlak do 109 dB.
za preko 90 dB v Nedeljo dobiš kazen, če kosiš. Vlak pa ne.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M.B. ()

m0LN4r ::

Ne dobiš, če kosiš z ročno koso:))
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

GTX970 ::

M.B.
za preko 90 dB v Nedeljo dobiš kazen, če kosiš. Vlak pa ne.

Med 7 - 22 velja JRM, tako da lahko kosiš tudi v nedeljo.

Razen če misliš kake občinske odloke v stilu "psi ne smejo lajati".

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: GTX970 ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Hrup z avtoceste

Oddelek: Problemi človeštva
102036 (1562) Mare2
»

Zakaj (spet) napačna razvrstitev ob zastojih? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5913320 (10515) msjr
»

Kolesnice na avtocesti

Oddelek: Na cesti
243349 (2928) facepalm
»

Zakaj ljubljanska severna obvoznica ni avtocesta? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6712791 (10229) msjr
»

Brezovica....

Oddelek: Loža
91905 (1412) primar

Več podobnih tem