» »

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

Peugeot 206 - Nasvet za servis?

An0N ::

Pozdravljeni,
sem totalen začetnik na področju avtomobilizma, z izjemo poznavanja fizikalnih principov vožnje in osnovnih principov delovanja motorjev (bencinski, dizelski).
Prosim vas za nasvet, ker res ne vem kaj naj naredim. Pravkar sem opravil vozniški izpit, kupil rabljenega Peugeota 206.
Pred nakupom avto gotovo ni bil na generalnem servisu. Ima okoli 240000 km. Letnik 2000, 1.4 bencinar
Avto je kar nekaj časa stal v garaži,
saj nisem imel še izpita do pred kratkim, kupil pa ga sem že lani. Tako sem videl, da je marsikaj zrjavelo; menjal sem olje, hladilno tekočino, gume, akumulator. Včeraj sem to počel, nato pa, ko sem avto peljal na malenkosten krog okoli garaže, sem opazil, da zadeva crkne, prižge se lučka za akumulator - alternator. To se zgodi naključno, tudi v leru in ko izključim vse druge porabnike elektrike (akumulator je nov, kot sem omenil) - seveda znam prižgati in voziti uspešno avto, sklopko stisnem do konca, pa še vseeno crkne, tudi naključno pred semaforjem, čeravno ne pride do izpada sklopke ali kaj takšnega. Potem sem pomislil, da je bilo v tanku še nekaj bencina, le-ta je stal 1 leto v avtu (ne vem, če ima veze), zato sem dolil svež bencin. Bistvene razlike še vedno ni bilo.

- Ali je možno, da je kriv alternator ?
- Števec za obrate ne deluje, potem nenadoma deluje ampak deluje nenormalno, ko dam gas do konca mi kaže manj kot 2000 obratov.

Prosim, da mi nekdo pove na realen način, ali je možno ta avto s servisom spraviti na bolje ?
Zanimivo je, da sem tehničnega naredil s tem avtom ....

Prosim za svetovanje, ne vem kaj naj naredim.
  • spremenilo: An0N ()

trololo2 ::

Predvidevam da avto potem ko ti crkne lahko ponovno vžgeš (torej ni prazen akumulator => fuč altenator). Mogoče fuč motorček prostega teka, pumpa za bencin, senzor pretoka zraka... Gre za ugibanje, dvomim sicer da je crknilo kaj super dragega.

Najbolje da poiščeš nekoga z diagnostičnim kablom pa preverita registriane napake in greš od tam naprej.

andromedar ::

Pred mnogimi leti sem vozil mamin Clio '93, ko so me v Dekanih ustavili policaji, ker sem mimo šole peljal 55 (al nekaj takega). Bil je prvi šolski dan. Napisali so mi kazen. Ko pa bi moral it, pa mi avto ni več vžgal. Kar naenkrat. Totalna tema na armaturki. No, potem so mi policaji avto potisnili in je vžgal. Do štajerske je tistikrat crknil še nekajkrat...navadno v leru, ali pa ko sem se ustavljal pred semaforjem.
Potem smo s tem avtom hodili od avtoelektričarja do avtoelektričarja, pa noben ni vedel kaj bi bilo...oz. menjavali bi vse od ključavnice do alternatorja. Dokler nisem prišel na Štajerski avtodom, kje je majster samo segnil med motor in steno kabine iz zmigal neki konektor na zadnji strani motorja in rekel: "ok, naslednjih nekaj let bo zdaj mir". In jebil. Baje nek konektor oksidira in zgubi stik.

Mogoče je kaj takega pri tebi...
(ja, vem da je popolnoma drugačen avto, ampak vseeno)
Eh?

An0N ::

Kot si rekel, tedaj je možno ponovno vžgati, da je za ziher dam zraven malo gasa, pa je tolko da gre speljat. Ampak potem pa se ob popolni ustavitvi (semafor, prehod za pešce itd) včasih spet kar ugasne in je treba ponovno. Mislim, da bi mogoče celo lahko bila pumpa za bencin, kajti bi še omenil, da ko dam plin na polno ob speljevanju (v prvi) čakam 10s preden se začnejo obrati nabijati na motorju. To je sicer šele 3. avto, ki sem ga poskusil peljati, in prvi bencinski, ampak vseeno to ni normalno. V prostem teku sicer do neke mere gre pognati obrate ampak v prvi pa je nenormalno, do konca dam gas pa šele po par sekundah pride na 10 km/h. A bi lahko bilo morda pumpa za bencin ali celo kombinacija tega in alternatorja? Zavedam se, da gre za ugibanje, res ni najbolj pametno, da ciljam v prazno, vseeno pa cenim mnenje koga bolj izkušenega, sej ne želim, da me mehanik okoli prinese.

@andromedar : Upam, ko bi le bilo kaj tako enostavnega tudi tukaj. Zdaj, glede na to da si omenil oksidacijo, je le-to morda smiselno, ker avto res ni bil vožen 1 leto. Sicer pa tale vžge, ampak kar nenadoma crkne, pa ne zaradi izpada sklopke. Kaže pa lučka za alternator-akumulator. Res čudno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: An0N ()

radmannsdorf ::

men se je isto dogajalo pri škodi. obiskal vse servierje blizu in daleč, avto bil priklopljen na komp, nobenih napak......nakar smo opazili da so ble narobne svečke noter :)
na semaforju mi je redno crkaval, alpa je vžgal pa takoj crknil.

Vikking ::

Priklopit na računalnik, da se pogleda napake, ter se potem išče naprej. Ker lahko vržeš vanj 1000€ pa bo še vedno nagajalo. Najprej konkretna diagnostika, ki jo pa na forumu ne boš dobil.

Ker vsak bo napisla da je drug problem. Lahko je kakšna vakuumska cevka, vžigalne tuljave, sonda za izpušne pline.... Pelji nekomu ki lahko zadevo priklopi na konkreten tester (nekomu ki se v bistvu ukvarja samo s peđoji).

An0N ::

@radmannsdorf : zanimivo, bom ohranil to misel .. hvala.

@Vikking: Imaš popolnoma prav ... sej točne diagnostike tako ali tako ne moreš dobiti drugače kot pa pri majstrih... pa vendar, toliko da lahko predvidevam, koliko me bo po žepu vdarilo ipd; pa če je kakšna hujša okvara...

trololo2 ::

An0N je izjavil:

A bi lahko bilo morda pumpa za bencin ali celo kombinacija tega in alternatorja?


Hm ne, če je problem pumpa za bencin avto dela ali pa ne, to kar opisuješ ti mora biti nekaj drugega. Če avto tudi nikamor ne gre in ni problem samo prosti tek potem išči v smeri svečk, senzor pretoka zraka, lambda sonda...

Vikking ::

Strošek popravila? lahko bo 5€ ali pa brez problema preseže vrednost vozila.

An0N ::

Vglavnem, ena stvar je sigurna : kar se dogaja s tem avtom ni normalno; glede na dosedanje mnenje, da lahko gre za takšne ali drugačne napake, je to zagotovo, pa tudi logično je. Namreč, en naiven kolega, kateremu sem dal za krog, je trdil, da bo ta težava magično izginila in da ima veze s "starim bencinom". Ta človek po mojem ni najbolj kredibilen, ker sva avto sicer poskusila še dva človeka, in oba se strinjava da to nekaj ni okej. Jutri bom dal avto na test-drive lokalnemu mehaniku, pa bom videl.. če mi bo ta trdil, da je avto okej, potem bom res v zmedi. Vse opisane napake se zgodijo točno tako, kot sem omenil. Kljub temu je TP bil uspešen.

@ Valentino: Tako je, da sicer se zdi da dela, ob vžigu pa je problematičen in ko se ustavim, (ugasnem in ga je potrebno spretno spraviti da se normalno vžge), poleg tega pa se mi zdi da dodajanje plina zelo šibko vpliva na obrate motorja. Bom morda poskusil pregledati svečke..

@ Vikking : Seveda, razumem ... toda denimo posamezni deli ne variirajo po ceni tako močno, kot si opisal, delo mehanika pa tudi ne tako zelo ... jaz sem pač mislil, da je morda kdo prav tako stvar dal na servis in pač bi kot vzgled vzel nek znesek .. sej imaš prav, seveda :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: An0N ()

s6c-gEL ::

Novejša vozila imajo računalnik za diagnostiko.Samo priklopiti ga moraš in interpretirati rezultate...
Obrni se na Peugeot forum, da ti kdo pove za kakega Peugeot specialista.

Če bi bil alternator bi pol po nekaj km vožnje akumulator prazen.
1 leto star bencin je lahko problematičen, če ne voziš ravno stare Lade.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

ale66 ::

Imam P206 1.4 letnik 2001.

Se strinjam glede priklopa na tester pa na vožnjo z njim z nekom, ki obvlada, da bo spremljal parametre med delovanjem.

Pri teh avtomobilih so pogoste napake:
- motorček prostega teka, pomaga čiščenje ali menjava (če ugaša v prostem teku)
- težave s 4. injektorjem na katerega lahko kaplja voda iz sovoznikove šobe za vitrex v primeru, da je počena cevka, ki pride na šobo (motor deluje na "3 cilindre")
- naj kakšen mehanik ali še bolje avtoelektričar preveri tudi mase, da ni kje preveč oksidirano

Če pa imaš kakšnega dobrega lokalnega mehanika, bo ok, ker teh avtov je dosti in so napake znane.
Od pooblaščenih serviserjev so najboljše izkušnje z Rodex (Radomlje). Kot član "moj Peugeot" imaš pri tej starosti avta popust 35% na dele in 17,5% na delo. So bili že primeri, ko je bil originalni del cenejši.

Glede merilnika vrtljajev preveri za popravilo pri avtoelektroniki v Črnučah.

Še en nasvet glede na starost avtomobila, čim prej daj preverit zavore, če nimaš 100% zagotovila, da so bile zavore pregledane. Meni se je zgodilo, da je zaradi starosti odstopila obloga "paken" in je eno zadnje kolo zablokiralo k sreči ne med vožnjo.

LP

c3p0 ::

Sem imel včasih p206 letnik 1999, podobni simptomi, včasih je kar zlepa crknil, moči ni dobil ob dodajanju plina, včasih pa je en čas normalno deloval. Kriv je bil nek senzor spredaj, pozabil že kateri. Okoli 30€ z delom.

TheJack ::

Mi smo imeli fiesto 1.3 l. 1998. Kupili smo novo. Ko je bila stara cca. 5 let, je začela v leru ugašati. Pripeljal si pred semafor in avto je ugasnil (in si ga moral ponovno zagnati). Precej zoprno, ko avto crkuje sredi križišča. Če si ga bil navajen voziti, se je stvar dala rešiti s pravočasnimi pritiski na gas.

Probali smo vse. Avto je bil vsaj pri petih mehanikih, od uradnega servisa dalje. Menjali so tudi motorček prostega teka.

Ko sem fiesto lansko leto vso zmahano prodal, je še vedno ugašala. Kaj je bil problem, še danes ne vem.
Bonis nocet, qui malis parcit.

menjalnik ::

OP če si iz okolice Lj ti lahko jaz pomagam popravit:)

Povej mi samo ti sveti kakšna lučka rumene barve(motor)?

An0N ::

@Sago : Hm, tole je pa kar zanimivo, glede na to da je isti avto in podoben letnik .. bom ohranil v mislih, hvala lepa!

@TheJack: Ojej, to pa je slabo slišati, če ni šlo popraviti, zdaj pri tem avtu so problemi isti... upam, da zadeva ni tako huda, kot je bila pri vas! Glavno, da ste se uspeli rešit, čestitam, jaz pa žal tega ne morem storiti trenutno, ker sem avto šele kupil. Hvala za tvoj prispevek.

@menjalnik: Hvala lepa za prijazno ponudbo, žal sem s Ptuja. Res prijazno. Sicer pa ti povem, da se prižge lučka za alternator (kot, da bi vrgel ven sklopko). Rumenih lučk nisem zasledil.

Update: Avto je danes bil podan lokalnemu mehaniku, ki pravi, da je možno, da je kje kaj zarjavelo ipd., pravi, da bi se naj ob vožnji zadeva kar sama od sebe zrihtala, sicer pa sem mu avto dal v preverbo in bo si vzel nekaj časa, da pogleda. Je kolega; zato na srečo ne bom rabil odšteti za tole "osnovno diagnostiko", razmišljam pa da bi kar upošteval nasvete in peljal zadevo na pošteno diagnostiko. Bomo videli, kaj bo kolega zrihtal.

Hvala vsem za vaše izkušnje; sem odprt še naprej za kakšen prispevek.

LP.

katejasvem ::

menjalnik je izjavil:

OP če si iz okolice Lj ti lahko jaz pomagam popravit:)

Povej mi samo ti sveti kakšna lučka rumene barve(motor)?




ravno berem ta forum ker mam podoben problem z mojim pežojekom. crkne včasih na križišču, parkrat ni hoto vžgat (oz je kašljal in pol vžgal)..takrat se prižge lučka za akumulator (star 2 ali 3 leta), zdaj pa sem vidla še tvoje vprašanje (glede oranžne lučke za motor) in mi je postalo zanimivo, ker pri meni sveti ta lučka. začela je svetit pred kakima 2-3 tedni, takrat je blo še vse ok, zdaj pa so se začeli ti problemi z ugašanjem na križišču... avto je letnik 2003, prej nikoli ni delal tega, je pa res da je ta lučka že svetila enkrat pred leti in so pol napako popravli..
kaj pomeni če sveti ta lučka in mi avto crkuje? je to dvoje povezano?
še eno vprašanje, enkrat se mi je vklopla ta kombinacija: lučka za abs in za ročno, sem prebrala v ''knjigi za uporabo'' avta in je pisalo da je to lahko neka napaka na REF. kaj je to? ja vem,elektronska porazdelitev zavorne sile, to že, ampak kaj pomeni če se to okvari ko bremzam? me bo zaneslo? kaj je tu treba popravit?

Zgodovina sprememb…

bobby ::

filter za gorivo?
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

katejasvem ::

hvala za hiter odgovor, zbiram informacije da jih dam mehaniku. pa ne da bi mu mogla govorit kaj je treba popravit ampak se mi zdi da več glav več ve in včasih je lahko problem tak mali da kdo sploh ne pomisli na to :)

nimam glih izkušenj z avti, zato vas vprašam: avto je (po mojem in glede na info z neta) vreden med 1500 in 2000. v zadnje pol leta se težave nabirajo: crkno nek termostat, treba bo menjat obe premi, zdaj še ta težava z ugašanjem avta, pa ta lučka za motor,pa za REF... se mi ga splača sploh še met? zdi se mi kot da se je začelo vse počasi kvarit :S kaj mi svetujete? naj se ga po hitrem postopku znebim? nočem met večjih stroškov kot je avto sploh vreden... je pa peugeot 206, letnik izdelave 2003, 1.1 približno 160 000 prevoženih....

darkolord ::

nočem met večjih stroškov kot je avto sploh vreden...
A če bi bilo popravilo dražje, bi pa raje kupila še dražji avto? :)

katejasvem ::

mogoče pa res.novega ;) pozabil si na tisti del: se mi zdi da se je začelo vse počasi kvarit. ker če je tak, pol to ne bo zadnje popravilo. avto je drugače v dobrem stanju, super ohranjen, redno vzdrževan, sproti se je popravljalo stvari in nikoli ni blo tlko problemov naenkrat, zato malo paničarim in pretiravam. vsaka stvar ma pač svoj rok trajanja in če je moj bogi mali pežo dotrajan bi se ga rada znebila dokler še sploh kaj dobim za njega. ker je pa drugače super pa sprašujem za nasvet.

pa še to: tvoje vprašanje je čist na mestu,sem se malo zamislila nad mojim razmišljanjem, se mi pa zdi da veliko ljudi podobno misli kot jaz. ampak vseeno bi te malo skregala: prosim za pomoč, mnenja oseb ki imajo kako idejo kaj bi lahko blo narobe, ne prosim pa za taka vprašanja kot je tvoje.

darkolord ::

No sej je blo iz mojega vprašanja verjetno razbrat odgovor oz. moje stališče glede tvojega vprašanja o smotrnosti popravila.

Če se ti zdi avto drugače OK, sem jaz za to, da se ga popravi - nadomestni deli so lahko dobavljivi (rabljeni so velikokrat čisto OK) in so relativno poceni. Seveda ob starosti stvari raje crkujejo, ampak povečini so to malenkosti (kaka cevka, filter, senzo), glavni deli, kot so motor in menjalnik, pa držijo kar nekajkratnik števila tvojih trenutno prevoženih kilometrov.

Glede tvoje konkretne napake, možno je še (vsaj) kaj od naslednjega:
- motorček/regulator prostega teka (lahko je samo zapackano)
- filter za gorivo (kot že omenjeno)
- kakšen senzor
- črpalka za gorivo
- zataknjena loputa za zrak (če je bencinc)

Če ti gori oranžna lučka za motor pomeni, da je računalnik za motor zaznal napako. Serviser lahko tvoj avto priključi na diagnostični računalnik, kjer se mu izpiše, zakaj gori lučka. Včasih piše točno "pokvarjen senzor ta-pa-ta", včasih je pa treba bit malo bolj detektivski.

bambam20 ::

katejasvem je izjavil:

h

nimam glih izkušenj z avti, zato vas vprašam: avto je (po mojem in glede na info z neta) vreden med 1500 in 2000. v zadnje pol leta se težave nabirajo: crkno nek termostat, treba bo menjat obe premi, zdaj še ta težava z ugašanjem avta, pa ta lučka za motor,pa za REF... se mi ga splača sploh še met? zdi se mi kot da se je začelo vse počasi kvarit :S kaj mi svetujete? naj se ga po hitrem postopku znebim? nočem met večjih stroškov kot je avto sploh vreden... je pa peugeot 206, letnik izdelave 2003, 1.1 približno 160 000 prevoženih....


Glede v kakšnem stanju je pa zdej , pa za njega ne boš dobila niti jurja :). Je pa super napaka, da če se prižge rumena lučka za motor, da se še naprej voziš nekaj časa. Ponavadi je tako, da če se prižge rumena lučka za motor, je kaj resnega in se avto takoj odpelje na servis.

Problemi prem so pri pežojih 206 stalnica. Nič novega. Splača se dejansko naredit en res dober pregled avta, potegnit skupaj stroške popravil in potem se odločit.


Pa še OP-ju.

Menjat boš moral tudi jermene, ker ne veš kdaj so bili zamenjani. Svetujem ti , da natočiš poln rezervoar svežega bencina, vliješ še kakšen dodatek za čiščenje šob, preglej še svečke , seveda tudi zavore , zamenjaj pa tudi zračni filter. Sicer ni ravno super, da si kupil avto, ki je dolgo stal.

Kaj še. Zna bit, da je alternator bogi ( avtoelktričar je tvoj naslov )...

Glede mehanikov pa tko... Jih je veliko slabih, povprečnih, določenim se ne da , sploh na starem avtu še kaj poštimat in si potem primoran peljat avto k večim mehanikom, da se sploh ugotovi kaj je narobe.

Z občasnim nedelovanjem obratomera je lahko problem senzor ( mislim, da na odmični gredi )

Vikking ::

katejasvem je izjavil:


še eno vprašanje, enkrat se mi je vklopla ta kombinacija: lučka za abs in za ročno, sem prebrala v ''knjigi za uporabo'' avta in je pisalo da je to lahko neka napaka na REF. kaj je to? ja vem,elektronska porazdelitev zavorne sile, to že, ampak kaj pomeni če se to okvari ko bremzam? me bo zaneslo? kaj je tu treba popravit?


Od oka je lahko v okvari: abs senzor, modul abs, premalo zavorne tekočine.

-valvoline- ::

In zakaj si sploh kupu p206 z 240.000km? Tolk avtov mas na izbiro, ti pa kar nekega francoza za na odpad. Pezoja nic popraulat, kar na preso, pa kupis neki drugega za 200-300 evrov. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=891...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=881...

Zgodovina sprememb…

radmannsdorf ::

pol je za v prešo pol slovenskih avtov. vse se da popravit.

katejasvem ::

hvala vsem za odgovore :)

-valvoline- ::

katejasvem je izjavil:

hvala vsem za odgovore :)

Ce se priziga rumena lucka je lahko ciinspula sla,ksna svecka odpoveduje,slabi kabli. Al pa senzor za pozicijo vziga. Nic hudega. Popravilo od par desetine evrov do max 100e, ce je spula kupis pac rabljeno za 10-20e in ni panike. Pase iz starejsih saxojev in p106. najprej priklopit na tester da se ugotovi kje je napaka.

Zgodovina sprememb…

menjalnik ::

Danes sem enemu iz šole menjal regulator prostega teka, ker mu je isto ugašal v križišču in kljub temu, da sem mu ga čistil ni pomagalo, zato je lepo kupil novega in sem mu ga vgradil. Težave so izginile:)Pri mojem avtu imam tok bedasto narejeno, da je joj in sicer motorček prostega teka je vlit v loputo in moram menjat celo loputo, če mi le ta crkne:(

@katejasvem si iz okolice Lj? lahk k meni na tester pripelješ pa bova takoj videla. Na pamet bi rekel, da težava tiči v loputi. Lahko je tudi res težava alternator/akumulator in je enkrat bil padec napetosti na neki električni napravi v avtu in je računalnik mislil, da je pokvarjena in je zabeležil napako in prižgal lučko za motor.

An0N ::

Pozdravljeni,

lokalni mehanik je končno opravil zadevo, računal mi je samo za (rabljene) dele - je kolega. Menjane so bile svečke, "diza", spihan je bil zračni filter, menjano olje (prej je bilo zgolj dolito), motor je bil odznotraj spran (najdena je bila neka svinjarija biološkega izvora) Sedaj avto dela super, upam, da bo uspel ostati v solidnem stanju. Baje bi naj največji problem ravno predstavljala ta diza, čeravno tudi vse svečke niso delale najbolje.

Tako, hvala za vašo podporo, morda bo to kdaj koristilo komu.

Lep pozdrav,

An0N

Brane22 ::

Kako spereš motor odznotraj ?

Al je to mišljeno da je nalil not olje gostote 0W in ga pustil v leru, da olje pobere umazanijo ?

An0N ::

@Brane22

Hm, res težko rečem, tako je meni človek povedal, zdaj; kako je mislil, nimam pojma. Brez težav rečem, da se ne spoznam na avtomobilizem. Tako da žal. Mogoče je mislil s tem povedati, da je očistil nekatere dele motorja ali kaj; sej ne vem. Zadeva vglavnem deluje, kriva pa bi naj bila ta diza.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: An0N ()

An0N ::

-valvoline- je izjavil:

In zakaj si sploh kupu p206 z 240.000km? Tolk avtov mas na izbiro, ti pa kar nekega francoza za na odpad. Pezoja nic popraulat, kar na preso, pa kupis neki drugega za 200-300 evrov. Npr:
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=891...
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=881...


Očitno avto le ni tako brezupen, kot se zdi. 100€ sem dal za vse dele (rabljene, seveda, a v dobrem stanju), in glede na vložek zadeva ni tako slaba. Avto bo rabljen pretežno za mestno vožnjo, in ni slab. Je pa res, da je bilo grozljivo, ko zadeva ni delovala niti približno okej. Še to: nisem ziher, da se da dobiti kaj pametnega za 200-300€. Tak avto šele more predstavljati strošek.

Spajky ::

vsuj v motor in menjalnik še za motor utrdit (keramični dodatek olju) CERATEC (Liqui Moly-uvoz Euroton) 20€ in Arexons čistilo za sistem goriva 250ml za 10€ (http://avtostil.si/). Pol lahko dolivaš najcenejše olje iz Lidla/Hoferja/Spar-a >:D. Pa v gorivo lahko kasneje vlivaš še OPA aditiv ob vsakem tankanju ;) ... Zaradi "O" bo motor lepše in mirneje tekel, zaradi "P" se bo sproti odznotraj čistil/ventili-svečke-bati, zaradi "A" bo poraba enih 5% nižja ... 8-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

menjalnik ::

An0N je izjavil:

spihan je bil zračni filter


Ojoj pa niste res tega naredili, ko pa nov stane slabih 10€8-O

hojnikb ::

menjalnik je izjavil:

An0N je izjavil:

spihan je bil zračni filter


Ojoj pa niste res tega naredili, ko pa nov stane slabih 10€8-O

Šparajmo, pa ni važno kolk stane !
#brezpodpisa


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Problem peugeot 206

Oddelek: Na cesti
275613 (1306) PNejc207
»

obd2 star avto

Oddelek: Na cesti
71468 (1039) mirancar
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5019543 (12485) jalovec09
»

Težave v prostem teku

Oddelek: Na cesti
367276 (5727) tony1
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3912229 (11628) SkIDiver

Več podobnih tem